View Full Version : Διαστασεις ελαστικου !
Καλησπερα σε ολους τους αγαπητους κατοχους και μη Ζ:beer:
Εχω μια σημαντικη ερωτηση...που θα με βγαλει απο πολυ κοπο και χρημα ισως!!!:eek:
Ακουστε: Ενα κολλητο φιλαρακι σε 1 μηνα θα καβαλαει ενα NEW CBR 1000rr 2006'. Το συγκεκριμενο μηχανακι (με τη λιγη δυναμη και τις περιορισμενες δυνατοτητες στο δρομο:eyepop: ) φοραει απο μαμα λαστιχα Bridgestone BT014 120/70/17 - 190/50/17.
To φιλαρακι μου λοιπον...οντας πορωμενο και ακρως τρελαμενο...μολις το στρωσει...(1000χλμ max) θα βαλει τα MIchelin Power Race που λεει πως ειναι βεντουζα! Τα παλια του λαστιχα λοιπον...θα μου τα κανει δωρο γιατι ειμαι ομορφος(:rotflmao: ).
Και εδω ειναι το ερωτημα: Το μπροστα μπαινει standard...το πισω 190/50/17 θα κουμποσει στη ζαντα ή να το ξαχασω?
Αν κουμπωνει...τι θα αλλαξει στη συμπεριφορα του μηχανακιου (εχω το 750) που πριν φορουσε 180/55 R17 ?
Καθε γνωμη...θα ειναι ευπροσδεκτη!!!
Ευχαριστω :beer:
ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ....ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΣΟΥ.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΕ Η
ΚΑWASAKI ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ.
ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑ Ζ1000 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 190
ΒΑΖΟΥΝ 180 ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ...
:beer:
Θα κερδίσεις σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και θα χάσεις σε όλα τα άλλα
Η γεωμετρια θα αλλαξει σιγουρα...αλλα πιστευω ελαχιστα!!! 2 ερωτησεις:
1) Το οτι θα αλλαξει η γεωμετρια δεν παει να πει απαραιτητα οτι θα χασω. Μπορει να χασω καπου αλλα θα κερδισου αλλου. Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω: Ο κατασκευαστης δηλαδη η Kawasaki δεν τα κανει ολα επειδη ετσι πρεπει να ειναι.Μη μου πειτε οτι μποστα το πιρουνι (αναρτηση) ειναι αυτη που πρεπει γιατι θα τραβαω τα μαλλια μου :a21: . Ξερετε τι extra κοστος μπορει να ειχε το μεγαλυτερο λαστιχο για την Kawasaki? Πιστεψτε με για να πεσει η τιμη στα 7800 ευρω...εχει κοψει πολλα η μαμα Kawasaki.
Ποσο πλεον να αλλαξει αυτη η γ******η γεωμετρια? Μιλαμε για ενα νουμερο μεγαλυτερο λαστιχο που σε φαρδος θα εχει 1 εκατοστο διαφορα. Ποσοοοο? Αχαχαχα! 1 εκατοστο φιλοι μου. Τι 18 εκατοστα τι 19 εκατοστα?
2) Μπαινει στη ζαντα του 750???? Απ'οτι ξερω το 1000 που φοραει 190 αρι εχει ιδιων διαστασεων ζαντα (απλα διαφορετικο σχεδιο)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Z-BADBOY'STOY
ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ....ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ
ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟ ΣΟΥ.
ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΕ Η
ΚΑWASAKI ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ.
ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑ Ζ1000 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 190
ΒΑΖΟΥΝ 180 ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ...
:beer:
Στο κατω κατω της γραφης...τσαμπα θα τα παρω...θα τα δοκιμασω στη πολη και εξω στη εθνικη και αν δε μου αρεσουν....σβου...παω και βαζω τα 2CT στις μαμα διαστασεις!!!!:smokin:
Η μονη διαφορα ειναι οτι στη μια περιπτωση θα μου στοιχισει 15 ευρω ενω στην αλλη 380 ευρω. Πως τη βρισκεται τη διαφορα...μικρη εεε?:eyepop:
Αν εβαζε 190αρι ισως εβαζε και αλλα και αλλα και αλλα.....δεν λεω μερικες βελτιωσεις παιζει να κανουμε για να το βελτιωσουμε αλλα οι ανθρωποι του akshi εκαναν ερευνες για το παρουμε εμεις στα χερια μας στην τιμη που το πηραμε και εδω ειναι το σημαντικο!!!
εχει αυτα που πρεπει να εχει στην τιμη που το αγοαραζουμε γιαυτο ειναι και value for money!!
τωρα αν θες μπορεις να τα δωσεις σε ενα λαστιχαδικο και να πληρωσεις την διαφορα τιμης για ενα σωστο ζευγαρι!και θα γλιτωσεις απο πειραματισμους!:wave2:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από ela ela
Αν εβαζε 190αρι ισως εβαζε και αλλα και αλλα και αλλα.....δεν λεω μερικες βελτιωσεις παιζει να κανουμε για να το βελτιωσουμε αλλα οι ανθρωποι του akshi εκαναν ερευνες για το παρουμε εμεις στα χερια μας στην τιμη που το πηραμε και εδω ειναι το σημαντικο!!!
εχει αυτα που πρεπει να εχει στην τιμη που το αγοαραζουμε γιαυτο ειναι και value for money!!
τωρα αν θες μπορεις να τα δωσεις σε ενα λαστιχαδικο και να πληρωσεις την διαφορα τιμης για ενα σωστο ζευγαρι!και θα γλιτωσεις απο πειραματισμους!:wave2: [/QUOTE
Συμφωνω ρε μπαρε μου...αλλα ποσο να μου τα παρει ο λαστιχας τα μεταχειρισμενα? 100-120 ευρω...αμαρτια δεν ειναι.Μπορει αμα βρω κανενα να τα δωσω κανα 180αρι-200 να την κανω....αλλιως ειναι σα να τα σκοτωνεις με :a016: απο τα 2 μετρα!
Λεω να ρωτησω και κανα λαστιχα-μηχανικο να μου πει αν μπορω να του βαλω το 190αρι πισω!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
Η γεωμετρια θα αλλαξει σιγουρα...αλλα πιστευω ελαχιστα!!! 2 ερωτησεις:
1) Το οτι θα αλλαξει η γεωμετρια δεν παει να πει απαραιτητα οτι θα χασω. Μπορει να χασω καπου αλλα θα κερδισου αλλου. Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω: Ο κατασκευαστης δηλαδη η Kawasaki δεν τα κανει ολα επειδη ετσι πρεπει να ειναι.Μη μου πειτε οτι μποστα το πιρουνι (αναρτηση) ειναι αυτη που πρεπει γιατι θα τραβαω τα μαλλια μου :a21: . Ξερετε τι extra κοστος μπορει να ειχε το μεγαλυτερο λαστιχο για την Kawasaki? Πιστεψτε με για να πεσει η τιμη στα 7800 ευρω...εχει κοψει πολλα η μαμα Kawasaki.
Ποσο πλεον να αλλαξει αυτη η γ******η γεωμετρια? Μιλαμε για ενα νουμερο μεγαλυτερο λαστιχο που σε φαρδος θα εχει 1 εκατοστο διαφορα. Ποσοοοο? Αχαχαχα! 1 εκατοστο φιλοι μου. Τι 18 εκατοστα τι 19 εκατοστα?
2) Μπαινει στη ζαντα του 750???? Απ'οτι ξερω το 1000 που φοραει 190 αρι εχει ιδιων διαστασεων ζαντα (απλα διαφορετικο σχεδιο)
1. μπαινει
2. να σου πω εγω τι θα γινει... θα πλαγιαζει ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ .+_
απο την αλλη θα κανεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση γιατι δυσκολα θα σπιναρεις
ΔΕ ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΛΑΣΤΙΧΟ .+_
3. Η ζαντα στο 1000 ειναι φαρδυτερη δεν ειναι σα του 750 αλλα δε θα εχεις εκει προβλημα κανενα...
4. η διαφορα της τιμης εινα της ταξης των 5-10 ευρω ΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ αρα αμελητεα για τη kawasaki αρα δε παιζει να εβαλε 180ρι λαστιχο για οικονομια....
5. κρατα τις μαμα διαστασεις ειναι οι καλυτερες για στριψιμο!!!!
ακου που σΕ λεω... εγω εβαλα 180/55 απο το 190/50 που ειχε μαμα το Ζ1000 και κολλησα!
sapila racing
15/05/2006, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
1. μπαινει
2. να σου πω εγω τι θα γινει... θα πλαγιαζει ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ .+_
απο την αλλη θα κανεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση γιατι δυσκολα θα σπιναρεις
ΔΕ ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΛΑΣΤΙΧΟ .+_
3. Η ζαντα στο 1000 ειναι φαρδυτερη δεν ειναι σα του 750 αλλα δε θα εχεις εκει προβλημα κανενα...
4. η διαφορα της τιμης εινα της ταξης των 5-10 ευρω ΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ αρα αμελητεα για τη kawasaki αρα δε παιζει να εβαλε 180ρι λαστιχο για οικονομια....
5. κρατα τις μαμα διαστασεις ειναι οι καλυτερες για στριψιμο!!!!
ακου που σΕ λεω... εγω εβαλα 180/55 απο το 190/50 που ειχε μαμα το Ζ1000 και κολλησα!
Ολα σωστά τα παραπάνω εκτός του 'θα κανεις καλυτερες επιταχυνσεις απο σταση γιατι δυσκολα θα σπιναρεις'.
Θα σπινάρεις περισσότερο, γιατί το 190 θα κάνει διαφορετική κορώνα στην ζάντα του 750 (θα μπαλονάρει και θα έχει πιο 'μυτερή' κορώνα), με λίγα λόγια στην ευθεία θα έχεις λιγότερο πέλμα σε επαφή με την άσφαλτο.
Επίσης θα σου λιώνει στην μέση πιο γρήγορα.
Κι εγώ έβαλα δοκιμαστικά στην 5άρα του ZR7 λάστιχο μι αδιάσταση πάνω 170 από 160 (που το συνιστούν οι κατασκευαστές ελαστικών) και τελικά ήταν λάθος....
Επίσης ούτε στην πίστα δεν τελείωνε το πίσω, όταν το μπροστά είχε τελειώσει και το μηχανάκι έβρισκε κάτω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.