Σύνδεση

View Full Version : CBR 600RR vs ανταγωνισμός



onireum
21/05/2006, 14:45
ΠΑΙΔΙΑ ΨΗΝΟΜΑΙ ΤΡΕΛΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ SS600 ΒΙΚΕ... ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ.. ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!! lol....
Ειδικά τo CBR 600RR το γουστάρω τρελά αλλά...ο ανταγωνισμός έχει πιο πολλά άλογα.. Δε θέλω να τρώω σκόνη σε ευθεία... Υπάρχει κάποιο κιτ βελτίωσης που το ανεβάζει?? Επίσης...το προηγούμενο R6 αξίζει??
Το συζητάω και για μεταχειρισμένο!! Με λίγα km και χρονολογία μετά το 2004...! Ευχαριστώ!! :D :D

Alelos
21/05/2006, 17:37
Στα @@ οι ευθειες εκει ολοι γρηγοροι ειναι...
Παρε οτι γουσταρεις πιο πολυ,εγω παντως θα χτυπαγα 749:) :)

onireum
21/05/2006, 17:55
Φίλε μου η αρρώστεια μου είναι το aprilia rsv 1000r... Αλλά δε με παίρνει οικονομικά...
Οπότε πέφτω στα 600 κυβικά αλλά σε παρεμφερή γκάζια λόγω ιαπωνικών ιπποδυνάμεων..
Α.. μην ξεχάσω και το MV Agusta F4 1000... Ε ρε και να κερδίσω το τζόκερ!!! χαχαχαχ :rotflmao: :p

la_villa
21/05/2006, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από onireum
ΠΑΙΔΙΑ ΨΗΝΟΜΑΙ ΤΡΕΛΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ SS600 ΒΙΚΕ... ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ.. ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!! lol....
Ειδικά τo CBR 600RR το γουστάρω τρελά αλλά...ο ανταγωνισμός έχει πιο πολλά άλογα.. Δε θέλω να τρώω σκόνη σε ευθεία... Υπάρχει κάποιο κιτ βελτίωσης που το ανεβάζει?? Επίσης...το προηγούμενο R6 αξίζει??
Το συζητάω και για μεταχειρισμένο!! Με λίγα km και χρονολογία μετά το 2004...! Ευχαριστώ!! :D :D


πάρε το μπουζούκι to GSXR750.
ιδανικός κυβισμός και μικρή διαφορά στα χρήματα (νομίζω κανα 600ε απο το νέο R6 ή όχι).

αλλά και μεταχειρισμένο το βρίσκεις

onireum
21/05/2006, 18:09
Έχεις δίκιο για το gsxr750... Αλλά δε με ανάβει... Πως λέμε (φοβερή αυτή η ξανθιά αλλά δεν έχει το κατιτίς που να με ξεσηκώσει..)

Υπάρχει περίπτωση να βρω καινούρια μηχανή αλλά μοντέλο 2005 και να είναι πιο κάτω σε τιμή σε σχέση με τα 2006 μοντέλα???
(Εννοείται να δίνει και αυτή τα δώρα αξίας 700-800 euro που δίνουν οι αντιπροσωπείες..κράνος μπουφάν κλπ)

gcrook
21/05/2006, 18:50
Κοιτα, το κακο του να παρεις ενα SS600 για την ευθεια ειναι οτι πολλοι μπαινουν με φορα στην στροφη που προηγειται αυτης, (της ευθειας ντε), και δεν μπορεις να τους μαζεψεις μετα ετσι που βγαινουν με περισσοτερα χλμ απο σενα στην εξοδο.:rotflmao:

Οι λυσεις ειναι δυο:

1)Ειτε τους την εχεις στημενη σε τεραστια ευθεια της οποιας δεν προηγειται στροφη...

2)Ειτε μαθαινεις να ψωνιζεις συμφωνα με τις αναγκες σου
http://www.triumph.co.uk/uk/263.aspx

Με ροπη επιπεδου Intercity τσε βαλε, θα τους εχεις ουλους.(Και θα μαζευεις και τα πιο πολλα γκομενακια), τα SS ειναι ντεμοντε, μπαναλ και κιτς πλεον.
Και δεν φοριουνται πολυ εφετο....

:wave2:

idi
21/05/2006, 18:56
+1 στο gcrook

αμα εγραφες "θελω ss γιατι γουσταρω να στριβω ,να μαθω με μαθηματα και διαβασμα, να μπαινω πιστα να κανω τη @αυλα μου" θα σου ελεγα να παρεις το καλυτερο δηλ... ΚΑWASAKI


εσυ ΜΗ παρεις Kawasaki.... παρε το Honda που σου αρεσει κιολλα και βαλε 3 κιτ ιπποδυναμης και τετραγωνα λαστιχα να τους πατας ολους! :smokin:

gcrook
21/05/2006, 19:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
+1 στο gcrook

αμα εγραφες "θελω ss γιατι γουσταρω να στριβω ,να μαθω με μαθηματα και διαβασμα, να μπαινω πιστα να κανω τη @αυλα μου" θα σου ελεγα να παρεις το καλυτερο δηλ... ΚΑWASAKI


εσυ ΜΗ παρεις Kawasaki.... παρε το Honda που σου αρεσει κιολλα και βαλε 3 κιτ ιπποδυναμης και τετραγωνα λαστιχα να τους πατας ολους! :smokin:

+1 στον Ιντι απο αλλυλεγγυη, και -1 επειδη λεει οτι το Καβαζουκι ειναι το καλυτερο:rotflmao:

Αρα ειμαστε πατσι.

Χωρις πλακα, παρε οτι θες, αλλα ευχομαι να γνωριζεις οτι σε λιγους μηνες θα το πουλησεις για χιλιαρι, μιας και το γκαζι θα το βαρεθεις απο την πρωτη μερα κιολας.
Τα ιδια ισχυουν και για το χιλιαρι που θα παρεις μετα.
Κοιτα τουλαχιστον να τα δωσεις σε καλη κατασταση σε καποιον που θα τα εκτιμησει :wave2:

onireum
21/05/2006, 19:02
Ωραίος gcrook χαχαχαχ!!
Να ξεκαθαρίσω κάτι... Δε θέλω το SS600 για ευθεία μόνο...όσο με τρώει η ευθεία με τρώει και η στροφή.. Απλά όσο να΄ναι όταν μάθεις καλά το SS600 σου και έρθει δίπλα σου ένα άλλο 600άρι.. και βαράει γκαζιές... τι κάνεις????????????? Εδώ σε θέλω...

Δε θέλω το πιο γρήγορο πάντως γιατί δεν έχει νόημα να κερδίζεις με το πιο γρήγορο..
Θέλω ένα ανταγωνιστικό... ;) ;) με εξατμισόνι made by κουτρούμπας racing φουλ ελεύθερο!!!!!! Να λυσάω και να κρατιέμαι οριακά μπροστά... Αυτά είναι!!!!!!!!!!! :sun: :sun: :cool: ;) :beer:

gcrook
21/05/2006, 19:09
Τι να σου πω ρε συ, αμα το θες για να το γουσταρεις πρωτιστως, παρε οποιο σου κανει κλικ.

Πλεον τα μηχανακια σε αυτη την κατηγορια δεν εχουν μεγαλες διαφορες, οποτε η εκκινηση και γενικα η κοντρα, σε γλιστερο Ελληνικο δρομο δεν ειναι θεμα ιπποδυναμης.

Εγω θα επαιρνα παντως το GSXR, σε κακο μαυρο χρωμα αλλιως το R6 η το 636.

Καλα γκαζια.



Υ.Γ Ποιος ειναι αυτος ο Κουτρουμπας που φτιαχνει τιγκα ρεισινγκ εγκζοστς?:rotflmao:

onireum
21/05/2006, 19:15
Ευχαριστώ πολύ φίλοι δικυκλιστές!
Εύχομαι κάποια στιγμή να τα πούμε και απο κοντά.. Γεια χαρααααααααά!!! :smilea: :wave2: :wave2:

onireum
21/05/2006, 19:20
ο Κουτρούμπας είναι καταπληκτικός... Είναι ο κλασσικός έλλην εξατμισάς που εδρεύει στα άνω λιόσια και συνήθως πηγαίνουν εκεί όσοι θέλουν να τρίζουν τα τζάμια του γείτονα μόλις το εργαλείο τους βγει από το γκαράζ....
Πέραν της πλάκας.. δεν είναι υπαρκτός ο Κουτρούμπας... απλά μου αρέσει πολύ η λέξη!!! Πως λέμε βαRRβάRRα.....
:hypnotize :look: :D :rotflmao:

m1ke
21/05/2006, 19:30
Φιλαράκι διάβασε εδώ MotorcycleUSA (http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=3301&Page=1) (είναι 9 σελίδες συγκριτικό 600SS)

Κατά δεύτερο πήγαινε κάνε test drive.

:D

Καλά γκάζια

la_villa
21/05/2006, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Τι να σου πω ρε συ, αμα το θες για να το

Εγω θα επαιρνα παντως το GSXR, σε κακο μαυρο χρωμα αλλιως το R6 η το 636.




:nono: :nono: :nono:

κλασσικό μπλε/άσπρο πάντα.
:) :)


αφού η μαμά kafasaki δεν βγάζει 750 τότε πάμε buzuki

GST
21/05/2006, 21:41
εγω που θελω να γινω οδηγος αγωνων παιδια τι μηχανακι να παρω να τους παταω ουλους :confused:

αν υποψιαστω οτι ο τουλουμπας ειναι υπευθυνος για τις αυπνιες μου το τελευταιο μηνα ...θα τον παρει και θα τον σηκωσει:smokin:

gcrook
21/05/2006, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
εγω που θελω να γινω οδηγος αγωνων παιδια τι μηχανακι να παρω να τους παταω ουλους :confused:

αν υποψιαστω οτι ο τουλουμπας ειναι υπευθυνος για τις αυπνιες μου το τελευταιο μηνα ...θα τον παρει και θα τον σηκωσει:smokin:

Κοιτα, δεδομενης της εμμονης σου με τα Ευρωπαικα, θα σου προτεινα το ΠραΠραiumph:lol: , αλλα θα πρεπει να το αλαφρωσουμε κατι-τις:rotflmao:

GST
21/05/2006, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Κοιτα, δεδομενης της εμμονης σου με τα Ευρωπαικα, θα σου προτεινα το ΠραΠραiumph:lol: , αλλα θα πρεπει να το αλαφρωσουμε κατι-τις:rotflmao:


ευρωπαικα και γιαπωνεζικα τα εχω ολα χεσμενα ....

προτειμω αυτα που θελουν το λιγοτερο διαβασμα:lol:

α και για να μη παρεξηγηθω και με ταχυτητες στο χερι να μη μου χαλαει το prada !!!

μενουνος σουρχομε κουκλαρα ΜΜΜΟΥΥΥ:cool: :dizzy: :dizzy:

catmaster
21/05/2006, 22:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από onireum
Έχεις δίκιο για το gsxr750... Αλλά δε με ανάβει... Πως λέμε (φοβερή αυτή η ξανθιά αλλά δεν έχει το κατιτίς που να με ξεσηκώσει..)



Δεν σου αρεσει το gsxr????:hypnotize
(Τωρα με κουφανες - γουστα βεβαια ειναι αυτα εγω που ειναι Hondaκιας παντως θα επαιρνα με βαρια καρδια το CBR σε σχεση παντα με τις ομορφιες που κυκλοφορουν φετος)

ΔΩΣΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ..

ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ


Παιρνουμε ενα gixxer1100 του 95 και βαλε μεταχειρο σε οτι κατασταση και να ειναι αρκει να μην εχει μπει καλιμπρα...
Ξυλωνουμε οτι πλαστικο εχει απο κουστουμι και οτι δεν θεωρειται απαραιτητα για περισσοτερο ελαφρωμα...
Regrind στους εκκεντροφορους
Φιλτρα + Yosimura + ροικη κεφαλης+ελαφρες μπιελες+πιστονια+ελαφρυτερο βολαν...
Ξυλωμα σε υποπλαισιο-Ποιος τον γ@μαει τον συνεπιβατη??
Ακτινικες τετραπιστονες + Δισκοι+FatBar τιμοναρα για καλο χουφτωμα..
Αναρτησεις WP..
Γραναζωμα-δεν θελω τελικη πανω απο 200..
Νεα μασκα με διπλα φωτα απο Baja..
Ενα μικρο πολυεστερικο(πιο μικρο να μην γινεται) για τα πλαινα..

ΞΥλωνεις οτι μπορει να προδωσει τα κυβικα και βαζεις ενα απο τα κατωθι αυτοκολλητα (η και ολα μαζι)

Στο πλαι για το μοντελο Anf 125
Πισω ενα απλο αυτοκολλητο που να λεει "I piss on Kawa" η "I piss on Z"...


Παιρνεις το μηχανακι και περιμενεις στο φαναρι στην ευελπιδων Δευτερα απογευμα μετα τις οκτω τον IDI που παει Δελεαρ...

Για την συνεχεια αφηνεις την φαντασια σου ελευθερη...





:lol: :lol: :lol: :lol:

gcrook
21/05/2006, 22:14
ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧ και γαμω:rotflmao:

Ακους εκει αυτοκολλητο Innova.
Αλλα ο ιντης ειναι υποψιασμενος ;)

catmaster
21/05/2006, 22:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧ και γαμω:rotflmao:

Ακους εκει αυτοκολλητο Innova.
Αλλα ο ιντης ειναι υποψιασμενος ;)


Αν δεν γραφει Innova και γραφει KREIDLER
λες να το φαει??

:lol: :lol:

Noela
22/05/2006, 09:47
Μάλλον δε μπορείς να έχεις ταυτόχρονα και το πιο γρήγορο και το πιο στριφτερό μηχανάκι. :sad: Εφόσον πας για 600 καλύτερα να κοιτάξεις για το πιο στριφτερό και όχι για το πιο γρήγορο.
Το R6 05 δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με το καινούριο, το οποίο είναι κλάσεις ανώτερο, πιο παιχνιδιάρικο αλλά και πιο ψόφιο χαμηλά. Ψηλά όμως είναι φεύγα. :D

Ανάμεσα σε 600rr, 636, 675, r6 και gsxr600 ψηφίζω gsxr600 :beer:

Yannis37
22/05/2006, 11:49
As πω και γω κάτι:
το GSXR750 είναι "αλλού" αλλά "αλλού" ε'ιναι και η τιμή στα 13000€.
τώρα αν γουστάρεις πίστα απ ότι έχω διαβάσει σχεδόν παντού το daytona 675 πάει πιο καλά απ όλα.
gsxr600 και R6 σχεδόν τα ίδια,(καλά εννοείται)
το 636 μαμεί σε τελικές και γενικά σε δύναμη αλλά με μικρό πρόβλημα στα στροφηλίκια.
το cbr600rr είναι μεν καλό,αλλά είναι και παλιό.Αν θες cbr ντε και καλά θα σου έλεγα να περιμένεις μεχρι του χρόνου που σίγουρα θα βγάλουν κατι πολύ καλό.

DrIoannis
22/05/2006, 14:37
Πρόσεξε να δεις,αφου θέλεις SS600 κατά την γνώμη μου CBR δεν..Είναι "παλιό" σχετικά και θα αλλαχτεί γρήγορα,το ίδιο και το 636.Τα "νέα" είναι GSXR,R6 και Triumph είναι εκλπληκτικά!Το 675 το οδήγησα και είναι πολύ καλό.Βασικά πάρε κάποιο που σου αρέσει και δεν θα το βαρεθείς άμεσα.To Tuono είναι ωραίο αλλά έχει διαφορά 770 ευρώπρος τα επάνω από το GSXR 600.Το CBR είναι και το πιο ακριβό αν δεν κάνω λάθος.

Alelos
22/05/2006, 14:48
Μα γιατι κανεις δεν σκεφτεται το 749???

DUKASII
22/05/2006, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alelos
Μα γιατι κανεις δεν σκεφτεται το 749??? ισως γιατι πλεον τα ss600 τετρακυλινδρα..

δεν εχουνε να ζηλεψουν τιποτα απο το 749...εκτος της αισθησης των φρένων και μια καλύτερης ποιοτητας αναρτησεων...

εχοντας πολυ περισσοτερο γκαζι...

εχοντας λιγοτερα κιλα...
μεγαλυτερη αντοχη.....

sniper
22/05/2006, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ισως γιατι πλεον τα ss600 τετρακυλινδρα..

δεν εχουνε να ζηλεψουν τιποτα απο το 749...εκτος της αισθησης των φρένων και μια καλύτερης ποιοτητας αναρτησεων...

εχοντας πολυ περισσοτερο γκαζι...

εχοντας λιγοτερα κιλα...
μεγαλυτερη αντοχη.....

Κάτι πάει λάθος σήμερα....

Θα συμφωνήσω ακόμα μια φορά με τον DUKASII

Βάλε και την διαφορά τιμής και κλείσαμε...
:smokin:

m1ke
22/05/2006, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alelos
Μα γιατι κανεις δεν σκεφτεται το 749???

Διάβασες το αρθάκι που έκανα ποστ από MotorcycleUSA.? Εκεί θα βρεις την απάντηση.

onireum
22/05/2006, 17:48
πολύ ωραία λοιπόν... αφού μου αρέσει το honda να περιμένω μέχρι του χρόνου για να βγει το νέο...ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ Ο ΕΡΗΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ???? ΔΕ ΜΕ ΛΥΠΑΣΤΕ????
Εδώ και τώρα γουσταρίζω SS600.....!!!:wacko: :wacko: Έτσι.. βεντούζα!!!!

Καλά... κανένας hondakias δεν υπάρχει να με εμψυχώσει???? :D :cool:

devil's animal
22/05/2006, 18:04
αρχηγε η γνωμη μου....

τα suzuki δεν τα παω...

δεν μου καθονται καθολου καλα μονο και μονο απο το ονομα...

ανεκαθεν ημουν αρνητικος γι'αυτα ... μεχρι που...βγηκε η καινουργια σειρα gsxr...

σου μιλαω τωρα καθαρα και μονο εμφανισιακα...γιατι απο επιδοσεις θα ειναι ελαχιστες οι διαφορες τους..και δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που θα τις καταλαβουν...

το r6 παντα κατα την γνωμη μου ειναι το ασχημοτερο μηχανακι ever... (πολυ καλυτερο το προηγουμενο)...

το 636 ειναι απλα απαιχτο (επειδη το εχω στο γκαραζ μου)

το daytona καλο αλλα λιγο...

τρικυλινδρο, με εμφανιση παρομοια του 636, μικρο σαν 125, και γενικα λιγο...
ασε που το "παντρευεσαι" αν το παρεις..

για cbr δεν σχολιαζω...μονο μια λεξη "φιλικο":rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
πραγματικα πολλα ευγε στο marketing της εταιρειας που τους εχει κανει ολους ή τους περισσοτερους να νομιζουν οτι καβαλανε την χρυση τομη!!

οποτε εγω ειμαι μεταξυ του νεου gsxr και του 636 βεβαιως βεβαιως :beer: :beer:

η αποφαση δικια σου...
:wave2:

FZR1000
22/05/2006, 22:25
Hello η δική μου σειρά προτίμησης : 636, 600RR, R6, GSXR600, 675, 749


48998

FZR1000
22/05/2006, 22:28
:sun:


48999

zephyr1
22/05/2006, 22:54
:a013:


49000

Alelos
23/05/2006, 01:11
Το αρθρακι το διαβασα μαν,αλλα δεν μου λεει κατι εχω σταματησει να τους πιστευω αυτους,ενας λεει ετσι ο αλλος γιουβετσι,πρεπει να πεζονται πολλα απο πισω..
Βαζω συν στο 749 περα απο αυτα που ειπες οτι εχει πολυ καλο στησιμο για στριφτερες μοτοβολτες και πιστα και εναν V2 δηλαδη γκαζι παντου και οχι μονο στα ψηλα...
Τωρα για πολη ειμαι σιγουρος οτι ειναι απαραδεκτο αλλα ποιος θελει ενα ss στη πολη??(περα απο τους καγκουρες της καφετεριας).Προσωπικα αν επαιρνα ποτε τετοια μηχανη θα εδεινα αλλα 800 εουρα για ενα μεταχειρισμενο παπι για να κανω τη δουλεια μου....

Yannis37
23/05/2006, 08:47
675++++++++++++++++++++

μην ξεχνάς ότι το 749 πάει από 13000 έως 16000€ Είναι 2000€ το λιγότερο πάνω από τα 600άρια.

m1ke
23/05/2006, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

το daytona καλο αλλα λιγο...

τρικυλινδρο, με εμφανιση παρομοια του 636, μικρο σαν 125, και γενικα λιγο...
ασε που το "παντρευεσαι" αν το παρεις..

:wave2:

Λίγο ?????? :rotflmao: :lol: :rotflmao:

Τι λίγο ρε παλικάρι που το 636 το βλέπει με τηλεσκόπιο. Εδώ χιλιάρια ζορίζονται να το μαζέψουν σε ρεπρίζ. Μιλάτε εκ του ασφαλούς μου φαίνεται. :sick: Να πεις ότι δεν σου αρέσει μαζί σου, αλλά όχι και λίγο ... μην τρελαθούμε κιόλας. :yuck:

Yannis37
24/05/2006, 13:04
Συμφωνώ.
καμία σχέση με "λίγο"
είναι το πιο "πολύ" απ τα υπόλοιπα σε ρεπριζ.
Σε τελική χάνει αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μηχανή καθαρά πίστας,και εκεί η τελική πάει σε 2η μοίρα.

m1ke
24/05/2006, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Yannis37
Συμφωνώ.
καμία σχέση με "λίγο"
είναι το πιο "πολύ" απ τα υπόλοιπα σε ρεπριζ.
Σε τελική χάνει αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μηχανή καθαρά πίστας,και εκεί η τελική πάει σε 2η μοίρα.

Το 675 πάει κόφτη στην έκτη ακόμα και με λίγο κόντρα άνεμο, δηλαδή 250+ πραγματικά χλμ/ώρα. Επίσης τα 250 έρχονται πολυυυυύ γρήγορα. Το πίσω γρανάζι είναι καθαρά για πίστα. Για χρήση σε εθνική θέλει δύο δόντια μικρότερο και σου δίνει καμμιά δεκαριά ακόμα χλμ. πραγματική ταχύτητα.

onireum
24/05/2006, 14:21
Είναι μια κατηγορία που γίνεται τρελή σφαγή.... Το 675 πρέπει να είναι πολύ καλό.... Για πίστα λόγω μεγέθους, στησίματος κλπ και για δρόμο λόγω κλιμάκωσης σασμάν..(κοντό) οπότε ρεπρίζ σκίζει.. Είναι και τα 75 κυβικά επιπλέον που δίνουν αυτό το λίγο έξτρα γκαζι..

Το 636 το ninja όμως έχει πέσει στα 10500... και είναι πολύ ωραία μηχανή και επίσης λίγο πιο δυνατή απο τα υπόλοιπα 600αρια..

Και κάτι ακόμα...Το προηγούμενο R6 (2005) βγαίνει ακόμα καινούριο στα 10200... Είναι καλό??? Εμφανισιακά μου αρέσει αρκετά.. Το γεγονός ότι δεν έχει ανεστραμμένο πιρούνι τι ρόλο βαράει και που επηρεάζει?? :confused:

alexk
24/05/2006, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από onireum
Το γεγονός ότι δεν έχει ανεστραμμένο πιρούνι τι ρόλο βαράει και που επηρεάζει?? :confused:

Αγαπητέ φίλε, το R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι και ακτινικές δαγκάνες.

link του R6 (http://www.yamaha-motor.gr/products/motorcycles/supersport/yzfr6_05.jsp)

zephyr1
24/05/2006, 17:44
Το ΜΟΤΟ εχει test ολα τα 600+ μηχανακια.

Μετα απο πολυ καιρο αυτο το αρθρο πραγματικα σε ταξιδευει μες την πιστα και ειναι τοσο αναλυτικο που για τον προβληματισμο σου ειναι η πιο καλη απαντηση.

Τσεκαρετο σοπωσδηποτε.

onireum
26/05/2006, 14:04
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Αγαπητέ φίλε, το R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι και ακτινικές δαγκάνες.

Έχεις δίκιο!!! Το μοντέλο R6 '05 έχει ανεστραμμένο πιρούνι! Το γουστάρω τρελά το R6.. Το καινούριο πιστεύω είναι πολύ space και δεν ξέρω αν θα αντέξει στο χρόνο... Αν και η εμφάνιση γενικά είναι θέμα γούστου..

Μετά από αρκετό ψάξιμο είμαι μεταξύ καινούριου R6 '05 και καινούριου 636...είδωμεν...

idi
26/05/2006, 14:11
ακου και μια διαφορετική αποψη:

απο οτι εχει διάρρευσει, του χρονου η KAWA θα βγαλει καινούριο ΖΧ6 αλλα μονο στα 599cc και οχι και στα 636 που έβγαζε μεχρι τωρα *



και λογικα, γιατι ειναι kawasaki θα προσπαθήσει να το κανει πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμό στα απολυτά νουμερα (αλλιως παιζει χαρακιρι στο AKASHI :lol: ) αρα μπορει να χασει αυτο τον δυνατο στις "μεσαιες" κινητηρα

γνωμη μου: απραξε αυτο το 636 (ΣΕ ΜΑΥΡΟ), γιατι οσο πανε γίνονται και πιο "απόλυτα" τα 600ρια...


* (πραγμα που προσωπικά νομιζω οτι ειναι και η έμεση επιβεβαίωση οτι θα φτιάξει και αλλο ss αναμεσα στο 600 και στο 1000 δηλ 750 ή 800cc!!!)

onireum
26/05/2006, 15:13
μιας και φαίνεσαι kawasakias.... πες μου...

Έχει βγει τίποτα που να έρχεται Ελλάδα και να πετάει αυτά τα άχρηστα φλασάκια και πλαστικό απο τον κώλο....
και να ενσωματώνει στα κωλοφάναρα τα φλάς??????????? Θα δείξει τρελά το εργαλείο έτσι!!!!!!

idi
26/05/2006, 15:18
φυσικα και παιζουν πολλα πραγματα....

και το καλυτερο ειναι το φαναρι led με ενσωματωμενα τα φλασακια stealth δουλεια :wave2:

θα τρως λασπες+νερα ομως αν βγαλεις το λασπωτηρα να το ξερεις... (σε ολα τα μηχανακια συμβαινει αυτο βεβαια)

onireum
26/05/2006, 15:20
θα κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πούμε απο κοντά!!! Έχει πέσει πολύ και η τιμή του 636... και ειδικά σε μαύρο με άσπρα/διάφανα φλασάκια είναι απίστευτο....

devil's animal
26/05/2006, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Λίγο ?????? :rotflmao: :lol: :rotflmao:

Τι λίγο ρε παλικάρι που το 636 το βλέπει με τηλεσκόπιο. Εδώ χιλιάρια ζορίζονται να το μαζέψουν σε ρεπρίζ. Μιλάτε εκ του ασφαλούς μου φαίνεται. :sick: Να πεις ότι δεν σου αρέσει μαζί σου, αλλά όχι και λίγο ... μην τρελαθούμε κιόλας. :yuck:




οπως εγραψα και πιο πανω...τις διαφορες των μηχανακιων στην δυναμη πρεπει να εισαι πολυ "γνωστης" για να τις καταλαβεις....

καθως επισης και οτν περνεις ενα μηχανακι δεν το περνεις αποκλειστικα για τις ρεπριζ του, τις τελικες του, τα γεμισματα του....και αλλα πολλα...

το συνολο ειναι που περνεις και ερωτευεσαι!!


δεν χρειαζεται να μιλησω για την θεση οδηγησης και κατα ποσο ειναι βολικη η σελα για τον αναβατη ή τον συνεπιβατη...

το μηχανακι ειναι καλο...αλλα δεν παυει να ειναι daytona TRIUMPH τρικυλινδρο...

μ@λακες ειναι ΟΛΟΙ οι Ιαπωνες που φτιαχνουν τετρακυλινδρα??

αλλωστε ειναι και που εμπιστευεται ο αλλος τα λεφτα του...

εγω παντως δεν τα εμπιστευομαι σ'αυτην την μαρκα...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

οσο για το τι βλεπει τι με τηλεσκοπιο ειναι καθαρα θεμα οδηγου και μονο!!!!

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ!!!

οποτε ξαναπεφτουμε στα ιδια....:rolleyes:
δηλαδη τι αρεσει σε σενα (ή στο παλικαρι που εκανε το post) και τελειωσε!!:beer::beer:

onireum
27/05/2006, 00:11
θα συμφωνήσω με την τελευταία άποψη.. Τρελός ανταγωνισμός...τρελές κόντρες εντός και εκτός πίστας/dragstrip... Προσωπικά μου αρέσουν όλα..
Αλλά τελικά φαίνεται να με κερδίζει συνολικά το ZX-6R.. με μικρή διαφορά από το προηγούμενο R6..

Πάντως ... για να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα... το 749 το ducati είναι αλλού... Αλλού σε πάθος...σε επιδόσεις.. αλλά αλλού και σε τιμή... :(

Και κάτι τελευταίο... επειδή το αίμα νερό δε γίνεται..μπορεί τελικά να γίνω ένας μαύρος ninja... αλλά η ψυχή μου πάντα θα γράφει : "RSV 1000R factory..." :sad: Δεν πειράζει όμως... :) :sun:

onireum
28/05/2006, 13:41
Παιδιά κάτι ακόμα... Σε θέμα service... Ποια απο τις μηχανές που είπαμε θέλει τα λιγότερα service??? Εννοώ τα προκαθορισμένα απο το εργοστάσιο...

Ένας γνωστός μου λέει πως τα kawasaki έχουν πιο ακριβά service από τα yamaha.. Αληθεύει?????

FZR1000
28/05/2006, 21:34
675 είναι?


49967

gcrook
28/05/2006, 22:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

Το οτι ενας κατασκευαστης φτιαχνει το μηχανακι του τρικυλινδρο δεν παει να πει οτι ειναι μαλακας, μιας και βγαζει λιγοτερα αλογα.
Αλλωστε δεν ειναι εκει το ζουμι.
Τα τρικυλινδρα εχουν αλλη αισθηση, αλλο τροπο λειτουργιας, αλλη κατασκευη, και εντελως διαφορετικη φιλοσοφια χρησης,οδηγησης κτλ, και μπορει εσενα να σε αφηνουν αδιαφορο ολα αυτα, αλλα πολλοι ζουν μονο και μονο για να καβαλανε τετοια μηχανακια και για να τα ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ.
Τωρα το οτι δεν μπορεις να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ δικυλινδρων,τρικυλινδρων και τετρακυλινδρων,δεν λεει κατι, ( Α ΝΑΙ συμφωνα με τα λεγομενα σου τα αλογα ειναι το παν), αλλα το να μην καταλαβαινεις οτι μηχανακια δεν ειναι μονο τα τετρακυλινδρα λεει πολλα για τον τροπο με τον οποιο βλεπεις καποια πραγματα.:rolleyes:

Να δω ρε συ τι θα τα κανεις τα εκατοντοσα τετρακυλινδρα αλογατα σου, αλλωστε εκει που μετρανε ουτε τα μισα δεν θα μπορεσεις να αξιοποιησεις...

m1ke
28/05/2006, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal


Λοιπόν πρόσεξε να δεις. Έχεις ένα 749 του Μπούστα στημένο με αγωνιστικό κιτ παγκοσμίου και ένα CBR Ten kate του Πολίτη που στοιχίζουν έκαστο άνω των 50000?. Έχεις και ένα στοκ 675 του Συνιώρη με μόνη αλλαγή μία Arrow ολόσωμη και ένα πίσω Ohlins. Τα τρία αυτά τα οδηγάνε περίπου ισάξιοι οδηγοί και βλέπεις στις Σέρρες ότι πάνε τρενάκι. Τι σου λέει αυτό; :confused:

Εμένα μου λέει ότι το μηχανάκι ξεκ@λιάζει ότι τετρακύλινδρο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή χαλαρά. :evil:

Τώρα σχετικά με την εμπιστοσύνη στη μάρκα, θες να μιλήσουμε για την δήθεν αξιοπιστία των Ιαπωνικών? Μήπως ξέρεις ποιό γνωστό και ακριβό ιαπωνικό τετρακύλινδρο χτυπάει συχνά πυκνά μπιέλα στον τρίτο; Για να σε βοηθήσω αρχίζει από K. :winka:

gcrook
28/05/2006, 23:56
:uplate:
...νομισα οτι θα ελεγε απο Σ. και θα χεζομασταν:rolleyes: :lol:

m1ke
29/05/2006, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
:uplate:
...νομισα οτι θα ελεγε απο Σ. και θα χεζομασταν:rolleyes: :lol:

Όχι ρε τα Suzuki είναι σκυλιά (τα τετρακύλινδρα, για τα άλλα δεν βάζω το χέρι στη φωτιά :lol: :rotflmao: )

gcrook
29/05/2006, 00:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Όχι ρε τα Suzuki είναι σκυλιά (τα τετρακύλινδρα, για τα άλλα δεν βάζω το χέρι στη φωτιά :lol: :rotflmao: )

ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΒΑΛΩ ΕΓΩ:evil:


:rotflmao: :rotflmao:

m1ke
29/05/2006, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΒΑΛΩ ΕΓΩ

Σεμνααααά μας βλέπουν (sorry διαβάζουν) και άλλοι :rotflmao: :lol:

idi
29/05/2006, 00:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke

...χτυπάει συχνά πυκνά μπιέλα στον τρίτο; Για να σε βοηθήσω αρχίζει από K. :winka:

πρωτη φορα το ακουω αυτο!

παντως και εγω πιστευω οτι ειναι πολυ καλο το 675 αλλωστε ειναι ενα 636 με 3κυλιδρο κινητηρα (αντιγραφη της αντιγραφης Ω αντιγραφη!) :lol:

idi
29/05/2006, 00:18
πλακα κανω για την αντιγραφη και σοβαρα τωρα ειναι πιστολι το 675 αλλα μη λετε σαχλαμαρες για αξιοπιστια kawasaki (τουλαχιστον για τα μοντελα των τελευταιων 5 ετων...) εχει αποδειχτει στη πραξη με "κανιβαλους" ιδιοκτητες!:beer:

m1ke
29/05/2006, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
πρωτη φορα το ακουω αυτο!


Και εμένα μου έκανε εντύπωση (είχα πάει για δυναμομέτρηση στο Μόνο και το είδα μπροστά μου ένα ZXR1200) :eek: Είναι κοινό μυστικό στους μηχανικούς και το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν το σκίζεις συνέχεια με πολύ φορτίο (δικάβαλο ή υπέρβαρος οδηγός). Έτσι τουλάχιστον έλεγε ο Μόνος και ένας άλλος που τον ρώτησα.

GST
29/05/2006, 06:46
το οτι στις σερρες πανε τρενακι μπορει και να σημαινει οτι η πιστα ειναι μικρη για τα αλογα των 4κυλινδρων....και για την ιστορια οι μεγαλητερες ταχυτητες στην ευθεια των σερρων δεν ξεπερνανε και πολυ τα 220 στους αγωνες....

m1ke
29/05/2006, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
το οτι στις σερρες πανε τρενακι μπορει και να σημαινει οτι η πιστα ειναι μικρη για τα αλογα των 4κυλινδρων....και για την ιστορια οι μεγαλητερες ταχυτητες στην ευθεια των σερρων δεν ξεπερνανε και πολυ τα 220 στους αγωνες....

Σε πολλά σημεία της πίστας πάνε τέρμα γκάζι, άσχετα αν δεν προλαβαίνουν να μαζέψουν χιλιόμετρα και όπως και να έχει είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ένα stock μηχανάκι να πηγαίνει στα ίσια το CBR ten kate.:wave2:

sniper
29/05/2006, 10:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Σε πολλά σημεία της πίστας πάνε τέρμα γκάζι, άσχετα αν δεν προλαβαίνουν να μαζέψουν χιλιόμετρα και όπως και να έχει είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ένα stock μηχανάκι να πηγαίνει στα ίσια το CBR ten kate.:wave2:

ΠΟΘΕΝ; :confused:

stock? Οι οδηγοι πιοι ήταν;

Δλδ τον Παγκόσμιο πρωταθλητή τον έχουν τα Stock μηχανάκια;

ΠΟΘΕΝ;

DUKASII
29/05/2006, 10:53
στο Master bike Που κανουνε τα περιοδικα ολου του κοσμου και καλεσανε εφετος και το μοτο..
πρώτο 600 αρι ..βγηκε το 675....οπου και καλύτερο στους περισσότερους τομείς.

δευτερο το r6 Και τριτο το κ6 gsxr.


το honda...
βγηκε πρωτο..



απο το τελος.

m1ke
29/05/2006, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
ΠΟΘΕΝ; :confused:

stock? Οι οδηγοι πιοι ήταν;

Δλδ τον Παγκόσμιο πρωταθλητή τον έχουν τα Stock μηχανάκια;

ΠΟΘΕΝ;

Διάβασε πιό πάνω βιαστικέ. Μιλάμε για το CBR του Πολίτη. :rotflmao: :lol:

Tigas
29/05/2006, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Λοιπόν πρόσεξε να δεις. Έχεις ένα 749 του Μπούστα στημένο με αγωνιστικό κιτ παγκοσμίου και ένα CBR Ten kate του Πολίτη που στοιχίζουν έκαστο άνω των 50000?. Έχεις και ένα στοκ 675 του Συνιώρη με μόνη αλλαγή μία Arrow ολόσωμη και ένα πίσω Ohlins. Τα τρία αυτά τα οδηγάνε περίπου ισάξιοι οδηγοί και βλέπεις στις Σέρρες ότι πάνε τρενάκι. Τι σου λέει αυτό; :confused:

Εμένα μου λέει ότι το μηχανάκι ξεκ@λιάζει ότι τετρακύλινδρο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή χαλαρά. :evil:

Τώρα σχετικά με την εμπιστοσύνη στη μάρκα, θες να μιλήσουμε για την δήθεν αξιοπιστία των Ιαπωνικών? Μήπως ξέρεις ποιό γνωστό και ακριβό ιαπωνικό τετρακύλινδρο χτυπάει συχνά πυκνά μπιέλα στον τρίτο; Για να σε βοηθήσω αρχίζει από K. :winka:

Μια μικρή διόρθωση του Πολίτη το μηχανάκι βγάζει τροχο 125hp
της Ten Κate 140hp τροχό συνεχίστε :wave2:

alexk
29/05/2006, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
και όπως και να έχει είναι εντυπωσιακό να βλέπεις ένα stock μηχανάκι να πηγαίνει στα ίσια το CBR ten kate.:wave2:

Τώρα θα ακούσουμε ότι ένα 999 με ανάρτηση πάει τα ίδια με το R1 SBK του Haga...
Παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Με λίγα λόγια, θέλεις να πεις ότι το Ten Kate CBR είναι για πέταμα, αφού το 675 (το εργαλείο το ίδιο...) γυρίζει σε ίδιο χρόνο?
Ερώτηση, απόλυτο γυρολόγιο έχουμε από το 675, το αγωνιστικό 749 και το αγωνιστικό CBR? Γιατί άν το 675 πήγαινε τάφος και οι άλλοι πήγαιναν νορμάλ, δεν θεωρώ ότι αποτελεί μέτρο σύγκρισης.

Tigas
29/05/2006, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
στο Master bike Που κανουνε τα περιοδικα ολου του κοσμου και καλεσανε εφετος και το μοτο..
πρώτο 600 αρι ..βγηκε το 675....οπου και καλύτερο στους περισσότερους τομείς.

δευτερο το r6 Και τριτο το κ6 gsxr.


το honda...
βγηκε πρωτο..



απο το τελος.

Κάτι μου λεει όμως ότι ακομα μαμαει και δέρνει στους αγώνες και πάλι τσαμπιονι θα βγεί για 3η συνεχόμενη σεζόν.

DUKASII
29/05/2006, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Κάτι μου λεει όμως ότι ακομα μαμαει και δέρνει στους αγώνες και πάλι τσαμπιονι θα βγεί για 3η συνεχόμενη σεζόν.

α σορυ ρε δε το καταλαβα οτι ο φιλος θα παρει το αγωνιστικο της ten -ten λεμε..

ΦΙΛΕ ΠΑΡΕ ΤΟ CBR ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΑΜΑΕΙ...
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 140 ΑΛΟΓΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο τιγκας μπουνιας..


γαμω λεμε..

Tigas
29/05/2006, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
α σορυ ρε δε το καταλαβα οτι ο φιλος θα παρει το αγωνιστικο της ten -ten λεμε..

ΦΙΛΕ ΠΑΡΕ ΤΟ CBR ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΑΜΑΕΙ...
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 140 ΑΛΟΓΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο τιγκας μπουνιας..


γαμω λεμε..

Δέν πειράζει σε συγχωρούμε :smokin:

Runner Ducati
29/05/2006, 11:03
περι τα 125 τροχο βγαζει και το 749R, δεν εχει κατι το περιεργο, μια κανονικη 749R ειναι...
δεν κανουν m1ke 50000 ευρω τα μηχανακια αυτα...
απο τα 25000 μεχρι τα 30000 βρισκονται...

(οπως και η 999S που ετρεξε στα Μεγαρα που ηταν στοκ, εκτος απο εξατμιση, και τα 2 τα οδηγαει ο Μπουστας)

alexk
29/05/2006, 11:04
Άντε γεια έτσι.
Εδώ λέγαμε, επειδή το παλικάρι έλεγε ότι το απλό 675 πάει τα ίδια με τα αγωνιστικά...

ΥΓ: κάποιος που ξέρω θα κάνει το μηχανάκι SBK...

m1ke
29/05/2006, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Τώρα θα ακούσουμε ότι ένα 999 με ανάρτηση πάει τα ίδια με το R1 SBK του Haga...
Παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Με λίγα λόγια, θέλεις να πεις ότι το Ten Kate CBR είναι για πέταμα, αφού το 675 (το εργαλείο το ίδιο...) γυρίζει σε ίδιο χρόνο?
Ερώτηση, απόλυτο γυρολόγιο έχουμε από το 675, το αγωνιστικό 749 και το αγωνιστικό CBR? Γιατί άν το 675 πήγαινε τάφος και οι άλλοι πήγαιναν νορμάλ, δεν θεωρώ ότι αποτελεί μέτρο σύγκρισης.

Επειδή δεν διάβασες όλο το thread το ξαναγράφω:


Έχεις ένα 749 του Μπούστα στημένο με αγωνιστικό κιτ παγκοσμίου και ένα CBR Ten kate του Πολίτη που στοιχίζουν έκαστο άνω των 50000?. Έχεις και ένα στοκ 675 του Συνιώρη με μόνη αλλαγή μία Arrow ολόσωμη και ένα πίσω Ohlins. Τα τρία αυτά τα οδηγάνε περίπου ισάξιοι οδηγοί και βλέπεις στις Σέρρες ότι πάνε τρενάκι.

Αναφέρομαι στον τελευταίο αγώνα στις Σέρρες.

alexk
29/05/2006, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Λοιπόν πρόσεξε να δεις. Έχεις ένα 749 του Μπούστα στημένο με αγωνιστικό κιτ παγκοσμίου και ένα CBR Ten kate του Πολίτη που στοιχίζουν έκαστο άνω των 50000?. Έχεις και ένα στοκ 675 του Συνιώρη με μόνη αλλαγή μία Arrow ολόσωμη και ένα πίσω Ohlins. Τα τρία αυτά τα οδηγάνε περίπου ισάξιοι οδηγοί και βλέπεις στις Σέρρες ότι πάνε τρενάκι. Τι σου λέει αυτό; :confused:

Εμένα μου λέει ότι το μηχανάκι ξεκ@λιάζει ότι τετρακύλινδρο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή χαλαρά. :evil:


Που γράφει εδώ ότι είναι σε αγώνα, γιατί άν γράφει τότε εγώ είμαι ο χαζός που δεν το είδα.

Κοίτα, όπως τα λες και καλά λες, συγχαρητήρια για την επιλογή σου. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο. :wave2:

m1ke
29/05/2006, 11:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
περι τα 125 τροχο βγαζει και το 749R, δεν εχει κατι το περιεργο, μια κανονικη 749R ειναι...
δεν κανουν m1ke 50000 ευρω τα μηχανακια αυτα...
απο τα 25000 μεχρι τα 30000 βρισκονται...

(οπως και η 999S που ετρεξε στα Μεγαρα που ηταν στοκ, εκτος απο εξατμιση, και τα 2 τα οδηγαει ο Μπουστας)

Το 999S είπαν ότι είναι στοκ .... αλλά πολλοί δεν το πίστεψαν. :lol:

Το 749R φοράει κιτάκι φυσικά δεν το διαφημίζουν.

m1ke
29/05/2006, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Άντε γεια έτσι.
Εδώ λέγαμε, επειδή το παλικάρι έλεγε ότι το απλό 675 πάει τα ίδια με τα αγωνιστικά...

ΥΓ: κάποιος που ξέρω θα κάνει το μηχανάκι SBK...



Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Που γράφει εδώ ότι είναι σε αγώνα, γιατί άν γράφει τότε εγώ είμαι ο χαζός που δεν το είδα.

Κοίτα, όπως τα λες και καλά λες, συγχαρητήρια για την επιλογή σου. Δεν έχω να πω τίποτε άλλο. :wave2:

Ποιά επιλογή μου :confused: :confused: :confused:

Με δουλεύεις ;;;; Λέω πράγματα από τη φαντασία μου μήπως ;;;;; Γράφω για Μπούστα, Πολίτη και Συνιώρη μάλλον σε αγώνα θα ανφέρομαι ... :lol: :rotflmao:

alexk
29/05/2006, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Ποιά επιλογή μου :confused: :confused: :confused:

Με δουλεύεις ;;;;

Sorry φίλε, απλά από το εικονίδιο είχα την εντύπωση ότι έχεις 675. Δεν είχα καμμία πρόθεση ειρωνείας ή κάτι τέτοιο.

DUKASII
29/05/2006, 11:20
τι σας κοφτει τι κανουν τα μηχανακια στους αγώνες..με κιτ..
χωρις κιτ...

ειστε αγωνιζομενοι...??ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΙΤΑΡΙΣΜΕΝΟ 600 αρι γιατι το μαμα το στιβετε και ειναι λιγο??

θα τα παρετε και μαζι θα παρετε και το κιτ των 25000 ε για να το κανετε ιδιο??
θα παρετε τους οδηγους των αγωνων να σασ το οδηγάνε??

alexk
29/05/2006, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Γράφω για Μπούστα, Πολίτη και Συνιώρη μάλλον σε αγώνα θα ανφέρομαι ... :lol: :rotflmao:

Και συγγνώμη που είμαι τόσο άσχετος και δεν ξέρω ότι οι 3 αγωνιζόμενοι εκείνη τη στιγμή έτρεχαν σε αγώνα, και δεν είχαν δοκιμαστικά, ελεύθερες δοκιμές, προπόνηση ή κάτι άλλο.:look: Μάλλον επειδή οδηγώ SS έπρεπε να το ξέρω. Ντροπή σου Αλέξη, ντροπιάζεις το όνομα των SS!!!

Runner Ducati
29/05/2006, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Το 999S είπαν ότι είναι στοκ .... αλλά πολλοί δεν το πίστεψαν. :lol:

Το 749R φοράει κιτάκι φυσικά δεν το διαφημίζουν.

m1ke, ο Μπουστας στα Μεγαρα με τα 140 αλογα του Mille Factory οταν η κατηγορια ηταν στοκ, εγραψε τον ταχυτερο γυρο ever, δεν χρειαζοταν ο Μπουστας κιτ για την 999S με τα ιδια αλογα και τα ιδια περιφεριακα ;) ασε που δεν ειχε Συνιωρηδες ωστε να εχει ανταγωνισμο .... 1sec ποιο αργα γυρναγε γιατι δεν ζοριστηκε.... δικαιολογιες και λαλακιες των γυρω και ασχετων... ;)

το 749R εχει μαμα 121 στροφαλο...
οπως σου ειπα ειναι 125 τροχο το racing εδω (απο οσα ξερουμε δηλαδη)...

αυτα τα κιτ και λοιπα ειναι αερας που περιφερεται, με αυτο το σκεπτικο ΟΛΑ ειναι τουμπανο, μιας και ειναι racing κατηγορια... ειδε κανεις μεσα το μοτερ του 675? το ελυσε ο ιδιος και ειδε τι παιζει? ....

γυρω στα 125 αλογα ειναι τα ανταγωνιστικα μηχανακια των πρωτοπορων, γιαυτο και βρισκονται κοντα σε χρονους και ανταγωνισμο, εαν ο Μπουστας ειχε κιτ, η ενας απο τους 3οις, Μουστας-Συνιωρηδες, αρα και 140 αλογα, δεν θα ειχε ΚΑΝ αντιπαλο τα 125 των αλλων... δεν στεκει δηλαδη ετσι και αλλιως μιας και οι αναβατες ειναι σχεδον ισαξιοι... ποσο μαλλον ο Μπουστας εαν ειχε 15-20 αλογα παραπανω, θα εριχνε γυρο στον 3ο οπως εκανε αλλες φορες στο παρελθον...

;)


:)

m1ke
29/05/2006, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
m1ke, ο Μπουστας στα Μεγαρα με τα 140 αλογα του Mille Factory οταν η κατηγορια ηταν στοκ, εγραψε τον ταχυτερο γυρο ever, δεν χρειαζοταν ο Μπουστας κιτ για την 999S με τα ιδια αλογα και τα ιδια περιφεριακα ;) ασε που δεν ειχε Συνιωρηδες ωστε να εχει ανταγωνισμο .... 1sec ποιο αργα γυρναγε γιατι δεν ζοριστηκε.... δικαιολογιες και λαλακιες των γυρω και ασχετων... ;)

το 749R εχει μαμα 121 στροφαλο...
οπως σου ειπα ειναι 125 τροχο το racing εδω (απο οσα ξερουμε δηλαδη)...

αυτα τα κιτ και λοιπα ειναι αερας που περιφερεται, με αυτο το σκεπτικο ΟΛΑ ειναι τουμπανο, μιας και ειναι racing κατηγορια... ειδε κανεις μεσα το μοτερ του 675? το ελυσε ο ιδιος και ειδε τι παιζει? ....

γυρω στα 125 αλογα ειναι τα ανταγωνιστικα μηχανακια των πρωτοπορων, γιαυτο και βρισκονται κοντα σε χρονους και ανταγωνισμο, εαν ο Μπουστας ειχε κιτ, η ενας απο τους 3οις, Μουστας-Συνιωρηδες, αρα και 140 αλογα, δεν θα ειχε ΚΑΝ αντιπαλο τα 125 των αλλων... δεν στεκει δηλαδη ετσι και αλλιως μιας και οι αναβατες ειναι σχεδον ισαξιοι... ποσο μαλλον ο Μπουστας εαν ειχε 15-20 αλογα παραπανω, θα εριχνε γυρο στον 3ο οπως εκανε αλλες φορες στο παρελθον...

;)


:)

Παναγιώτη για το 999S δεν αμφιβάλω,

Για το 749R δεν ξέρω τι ακριβώς έχει πάνω (και που να ξέρεις άλλωστε :lol: :lol: ) απλά έχω μάθει από έγκυρες πηγή ότι το κόστος του έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 50000?. Το οποίο δεν μου φαίνεται περίεργο αν σκεφτείς ότι το R6 του Σπηλιώτη στοίχισε κάπου 45000? (Daemon είσαι εδώ .... :wacko: ) και το CBR του Πολίτη κανά 50000?.

Για το 675 ξέρω ότι δεν έχει ανοιχτεί μοτέρ και το μηχανάκι είναι το ανοικτό που δίνει η Triumph με την ολόσωμη Arrow, διαφορετικά μπουζί και άλλη χαρτογράφηση ψεκασμού. Άλλωστε δεν υπάρχει και κιτ ακόμα στην αγορά.

alexk
29/05/2006, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Το οποίο δεν μου φαίνεται περίεργο αν σκεφτείς ότι το R6 του Σπηλιώτη στοίχισε κάπου 45000? (Daemon είσαι εδώ .... :wacko: )

Χλωμό το κόβω...
4500 το βασικό κιτ, και η τηλεμετρία άλλο κανένα 5000 (η τηλεμετρία δεν κάνει το μηχανάκι πιο γρήγορο :wave2: ). Φρένα και ζάντες μαμά φοράει, αναρτήσεις πρέπει να είναι βελτιωμένες εσωτερικά. Εξάτμιση φοράει. Πως πήγαμε στα 45k ?Ο Daemon είναι ο πλέον ειδικός να μας ενημερώσει για το τι φοράει.

Για να φτάσει ένα μηχανάκι 45k, πρέπει να φορέσεις τα πάντα. Τα πάντα...

H.A.Balafoutre
29/05/2006, 21:53
Ξέφυγε πολύ το θέμα αλλά μιας και αναφαίρεστε στον αγώνα στις Σέρρες σε λίγο θα σας πώ κάποια πράγματα για τιμές και άλογα και σε σχέση με π.χ. το ιταλικό πρωτάθλημα για να μην δημιουργούντε λάθος εντυπώσεις.

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:02
Θα με βόλευε πάρα πολύ αν μπορούσα να ποστάρω φωτό με το img στο on.

Αλλά για να δω τι μπορώ να κάνω και έτσι.

Αν δεν κάνω λάθος οι ιπποδυνάμεις που αναφαίροντε πιο πάνω για τα SS600 στο ελληνικό πρωτάθλημα πρέπει να είναι περίπου σωστές οπότε και δεν απέχουν τρελά από την πραγματικότητα.

Το 749R στο ιταλικό πρωτάθλημα έχει 135hp τροχό στις 13500rpm, καρατουμπανιασμένο. Τιμή πόσο κάνει το 749R + 20.000,00 euro τα έξτρα. Περί τα 45000ευρά λοιπόν.

Το Honda 145hp τροχό και κόφτη στις 16800rpm, με HRC επίσημο κιτ. Πόσο κάνει το CBR600RR + 15000euro το HRC kit μόνο του, + άλλα 20000ευρά για τα υπόλοιπα. Περί τα 45000+ευρά.

Το Kawasaki ZX6RR 135hp τροχό στις 15700rpm. Πόσο κάνει το ZX6RR + 30000euro τα υπόλοιπα. Περί τα 45000ευρώ κι αυτό.

Το Yamaha 128hp τροχό αλλά είναι το '05 μοντλέλο, στις 16300rpm. Το αυτό για το R6 2005 + 35000euro όλα τα υπόλοιπα. 45000+ευρώ κι αυτό.

Το Suzuki δεν το παραθέτουν.

Τα στοιχεία τα παραθέτω από ιταλικό περιοδικό τεύχος Φεβρουαρίου 2006 και αφορούν για το τρέχον πρωτάθλημα που έχει ήδη ξεκινήσει.
Αυτά τα αναφαίρω απλά και μόνον για σημείο αναφοράς σε ένα από τα δυσκολότερα εθνικά πρωταθλήματα και να είστε σίγουροι πως έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα. Από αναρτήσεις φρένα μέχρι τα κλιπ-όνς και κουμπάκια αλλαγής της χαρτογράφησης του ψεκασμού on-the-fly.

Ενδικτικά τα περσινά χιλιάρια των Μπούστα GSX1000R*2, Άλκη R1 και Σάκη ΖΧ10R Συνιώρη κόστιζαν περί τα 25000ευρά*2 για τον Μπούστα και 25000ευρώ για την Σάκη το ΖΧ10R και κάτι παραπάνω το R1 (28000-30000euro) του Άλκη. Αυτές οι τιμές αφορούν την αξία της/των μηχανών + περίπου 8000-10000ευρά όλα τα έξτρα και έχουν ανακοινωθεί από περσινό τέυχος περιοδικού, αν δεν κάνω λάθος PowerBikes. Για τα φετινά δεν ξέρω.


Η φωτό είναι από το 749R του Μπούστα στις Σέρρες 14-05-2006.


50266

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:10
Σε αυτήν τη φωτό ο τρίτος Πολίτης στα SS600 λέει στην ομάδα του "το μηχάνημα έχει τρελές δυνατότητες, πρέπει να κάτσω άλλη μια εβδομάδα εδώ να το μάθω." Αυτολεξί.


50267

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:47
Το CBR Ten Kate έκανε τον ταχύτερο γύρο μέρα στον αγώνα στις Σέρρες με 1.22.503, αλλά ο Μπούστας είχε την pole με 1.21.κάτι, δεν θυμάμαι.

Δεύτερο ταχύτερο το 675 του Συνιώρη με 0.065 διαφορά και ο Μπούστας με 1.22.609.

Αυτά τα λέω διότι, αν εξαιρέσουμε τα MotoGp, όπου η τεχνολογία και τα κόστη ξεφεύγουν τρελά, και δούμε τι παίζει από τα SBK & SS600 μέχρι τα "δικά μας" 1000άρια & 600άρια θα δούμε παγκοσμίως πως αυτή την στιγμή το 675 είναι το καλύτερο για ερασιτέχνες οδηγούς που το θέλουν για περιστασιακά track days και κάθε μέρα SS600, το αυτό για το GSX1000R στα 1000άρια.

Στους αγώνες στα SBK τα Ducati 999R, ή τα αντίστοιχα 1000άρια της ιταλικής φίρμας διαχρονικά είναι τα κορυφαία στον κόσμο και το CBR600RR, μόνον όμως το αγωνιστικό, για τα SS600 το ίδιο. Αλλά για κάθε μέρα και για δυνατότητες μέσου αναβάτη, σε όλο τον κόσμο λένε πως τα Honda 1000 & 600 είναι τα πιο φιλικά (εδώ και μερικά χρόνια με μικρή διαφορά από τον ανταγωνισμό) αλλά με ελάχιστες εξαιρέσεις είναι και τα πιο αργά από όλα.

Την μηχανή την κάνει ο αναβάτης και το κλού στην μηχανή παραγωγής είναι το πως είναι "απλωμένες" οι ταχύτητες από το εργοστάσιο με δεδομένη χαρτογράφηση του ψεκασμού για κάθε χρήση που το θέλει ο ιδιοκτήτης του, όταν όλες έχουν (+3hp)(-3hp) τις ίδιες ιπποδυνάμεις.

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγω εγώ με αυτά που διαβάζω από όλα τα ελληνικά και κάποια ξένα περιοδικά με μεγάλα τέστ διαχρονικά και φυσικά με αυτά που λένε κάποιοι που ξέρουν αρκετά από μοτοσικλέτες.

sniper
31/05/2006, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
...

ΑΜΗΝ.... :wave2:

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:52
Επίσης καλό θα ήταν να μην πορωνόμαστε και τόσο με τα παγκόσμια διότι η εικόνα να τρέχουν Έλληνες αγωνιζόμενοι σε άδειες κερκίδες δεν είναι και το καλύτερο επιχείρημα για πίστα στην Ελλάδα. Ας τους δόσουμε και λίγο παραπάνω αξία αυτούς και το θεσμό του πανελληνίου ταχύτητας διότι πιστεύω την αξίζουν.



Για του λόγου του αληθές.


50269

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:55
Podium SS600.


50270

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 15:57
StockSport1000


50271

H.A.Balafoutre
31/05/2006, 16:00
Ο Μπούστας στα StockSport, ήταν σε άλλο αγώνα.

http://img176.imageshack.us/img176/948/serres14052006panelliniotaxyti.jpg

Podium StockSport.
http://img402.imageshack.us/img402/948/serres14052006panelliniotaxyti.jpg




Το τούμπανο 999S με ταχύτερο γύρο στον αγώνα 1.22.425.

http://img402.imageshack.us/img402/6411/serres14052006panelliniotaxyti1.jpg







Αυτά, και συγνώμη που άργησα και σόρρυ για το έως πολύ off-topic. Για βιντεάκια από τον αγώνα που ανεβάζω?