View Full Version : πετρελαιοκίνηση
GeorgeFZR
21/05/2006, 23:49
λείνει το θέμα της πετρελαιοκίνησης Ι.Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, επικαλούμενος το πρόβλημα της ρύπανσης. Μάλιστα, το υπουργείο ετοιμάζει «σαφάρι» ελέγχων σε λεωφορεία, ταξί και φορτηγά που κινούνται με πετρέλαιο.
Στο στόχαστρο μπαίνουν σε πρώτη φάση τα φορτηγά, όλα τα κρατικά αυτοκίνητα, ταξί και λεωφορεία, ενώ θα τεθεί και θέμα για την επανεξέτατη της λειτουργίας όλου του συστήματος ελέγχου των καυσαερίων.
Υπηρεσιακός παράγοντας του ΥΠΕΧΩΔΕ σημειώνει στα Νέα του Σαββάτου ότι οι μελέτες που έχει στα χέρια του ο υπουργός Γ.Σουφλιάς καθιστούν επιτακτική την άμεση εφαρμογή σκληρών μέτρων.
«Μέτρα για τη μείωση εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων θα έπρεπε να είχαν ληφθεί από το 2001» σημειώνει ο ίδιος παράγοντας
Σύμφωνα με τις μελέτες, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη οι τιμές των αιωρούμενων σωματιδίων ξεπερνούν το ανώτατο όριο περισσότερες από 100 ημέρες τον χρόνο, ενώ η ευρωπαϊκή Oδηγία θέτει ως όριο υπέρβασης τις 35 ημέρες.
news.in.gr
Κοιτάτε ένα χαζό πράγμα
Το πετρέλαιο μπορεί να βγάζει μαυρίλα αλλά είναι πολύ πιο ακίνδυνο από τη βενζίνη
Οπότε τα λόγια είναι περιττά και απλά είναι ένα ακόμα εισπρακτικό μέτρο
Ναι αλλά σε συνάρτηση με την ολοένα και εντονότερη παρουσία στην σύσταση της ατμόσφαιρας των μεγαλουπόλεων των αιωρούμενων σωματιδίων , γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο αν προστεθούν και τα προιόντα καύσης της πετρελαιοκίνησης .
Εδώ βέβαια πάιζει και το φιλότιμο του Ελληνα οδηγού σχετικά με την περιοδική συντήρηση αυτών των κινητήρων .Αλλά και εδώ τρανό παράδειγμα συνείδηδης και φιλότιμου είναι όσοι πήραν καταλυτικά Ι.Χ το 1992 και ο καταλύτης ποια δεν λειτουργεί ορθά μετά από τόσες χιλίαδες χιλιόμετρα ή ακόμα που κάπιοι εξυπνάκηδες τον έχουν παράνομα αφαρέσει;.Παρατηρήστε πόσα ΤΑΞΙ μαυρίζουν τον τόπο όταν γκαζώνουν (αρύθμιστα)και πόσα λεωφορεία ντουμανιάζουν τον κακορίζικο οδηγό που ακολουθεί . :bigcry:
Εγώ ξέρω ότι όποτε είμαι πίσω από πετρελαιοκίνητο όχημα, 1 στις 2 κρατάω την αναπνοή μου μέχρι να προσπεράσω. (Οδηγάω καθημερινά μηχανάκι στην Αθήνα).
Όταν άκουσα ότι σκέφτονται σοβαρά να επιτρέψουν γενικά τα πετρελαιοκίνητα είπα "ζήτημα να είναι κατοικήσιμη η Αθήνα για 4-5 χρόνια ακόμα". Άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά την εύρεση εργασίας εκτός Αθήνας μια ώρα αρχίτερα.....
Δεν ξέρω αν απλά τα βενζινοκίνητα καυσαέρια δεν μυρίζουν και είναι ύπουλα, ξέρω μόνο αυτό που έγραψα στην πρώτη παράγραφο.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotpag
Κοιτάτε ένα χαζό πράγμα
Το πετρέλαιο μπορεί να βγάζει μαυρίλα αλλά είναι πολύ πιο ακίνδυνο από τη βενζίνη
Οπότε τα λόγια είναι περιττά και απλά είναι ένα ακόμα εισπρακτικό μέτρο
Κοιτα να σου πώ δέν είναι κακό να πάρουν πετρέλαιο, οι Αθηναίοι , τα πλήν μόνο είναι ότι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά για αγορά και βέβαια πιο ακριβά στην συντήρηση και πιο επίφοβα για μεγάλες ζημιές απο ότι οι βενζινοκινητήρες.
Βέβαια στην tv τα παρουσιάζουν εντελώς διαφορετικά απο ότι είναι και απορώ κιόλας :look:
Για το εάν είναι πιο επιβλαβή για την ατμόσφαιρα δέν το ξέρω, πάντως σωστά συντηρημένο πετρέλαιο το οποίο δεν χρησιμοποιει πετρέλαιο θέρμανσης !!!! που είναι πιο φθηνό δέν βγάζει καμία μαυρίλα και δυσοσμία .
Krokodilos001
22/05/2006, 14:12
Stin ellada iparxei megali agnoia gia tin petreleokinisi. Ektos ke an oi ipoloipou ebropeoi einai telios ilithioi pou tin proothoun!
ta taxi tis elladas einai mia alli fliberi istoria....
Oi kenourgioi petreleokinitires ripenoun ligotero apo tous benzinokitires, ipo tin enoia oti paragoune ligotera kafsaeria CO ke CO2, ta opoia efthinonte kiros gia to fenomeno tou thermokipiou.
Oi petreleokinitires paragaoune ke ripenoun kiros me ta somatidia. Ta petreleokinita aftokinita tora exoun omos filtra gia afta ta somatidia. O kapnos einai thema sostis rithmisis.
Ta epixirimata tou souflia exoun basei gia ta peteleokinita dekaeteias ke paliotera.
Epipleon ta petreleokinita mporoun efkola na xrisimopoiisoun bio-diesel.
To problima tous einai, oti xrisimopoiotas petreleo (eidika bio-diesel), xrisimopoiis ena ftinotereo kafsimo, xrisimopiis ligotero apo afto to kafsimo, ke kata sinepeia eispratoun ligoteros forous!
Πράγματι οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες ρυπαίνουν λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες και επίσης έχουν διπλάσια ροπή σε σχέση με αντίστοιχου κυβισμού βενζινοκινητήρες.
Είχα διαβάσει όμως ότι αν κάψουνε νοθευμένο πετρέλαιο (δλδ πετρέλαιο θέρμανσης) ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, τότε τα φίλτρα τους ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ και ρυπαίνουν σε πολλαπλάσιο βαθμό, μέχρι να αλλαχθούν (κόστος αν θυμάμαι καλά 300-500?).
Σκεφτείτε τώρα τι θα είχε να γίνει στην ΕΛΛΑΔΑ, στην χώρα των λαμόγιων, με τα βενζινάδικα που έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά με το λαθρεμπόριο πετρελαίου, και τους ιδιοκτήτες που αν τους τύχει και χαλάσει το φίλτρο ΤΡΕΧΟΥΝ να το αλλάξουν..............(εδώ γελάμε.......ή κλαίμε???)
Καταλαβαίνετε τώρα γιατί είπα ότι αν μπουν πετρελαιοκίνητα στην Αθήνα εγώ θα κάνω το παν να μετακομίσω εκτός Αθήνας?
Εγω ηξερα οτι η διαφορα - και διορθωστε με αν κανω λαθος - μεταξυ κινισης και θερμανσης ειναι στον φορο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Boxer
Εγω ηξερα οτι η διαφορα - και διορθωστε με αν κανω λαθος - μεταξυ κινισης και θερμανσης ειναι στον φορο.
Έχω ελάχιστες γνώσεις σχετικά αλλά νομίζω στο θέρμανσης έχει ένα έξτρα συστατικό για να του αλλάξει το χρώμα.
1. Καλά κάνουν κι ελέγχουν τα πετρελειοκίνητα οχήματα αλλά θα πρέπει να ελένξουν και αυτούς που πουλάνε καύσιμα... (Βρίσκεις πρατήριο με νοθευμένα καύσιμα; Πάρτου την άδεια για ένα μήνα να σφίξει λιγάκι ο κώλος)
2. Δλδ τον χειμώνα που ΟΛΕΣ οι πολυκατικοίες καίνε ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ (και τώρα με τις αυτόνομες όλη την μέρα σχεδόν) δεν ζουμε στην Αθήνα; Που ζουμε; στο βουνο;
Αντε ρε με τους σκιτζήδες πολιτικούς και μή....
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
1. Καλά κάνουν κι ελέγχουν τα πετρελειοκίνητα οχήματα αλλά θα πρέπει να ελένξουν και αυτούς που πουλάνε καύσιμα... (Βρίσκεις πρατήριο με νοθευμένα καύσιμα; Πάρτου την άδεια για ένα μήνα να σφίξει λιγάκι ο κώλος)
2. Δλδ τον χειμώνα που ΟΛΕΣ οι πολυκατικοίες καίνε ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ (και τώρα με τις αυτόνομες όλη την μέρα σχεδόν) δεν ζουμε στην Αθήνα; Που ζουμε; στο βουνο;
Αντε ρε με τους σκιτζήδες πολιτικούς και μή....
1. Συμφωνώ αλλά το θέμα είναι ότι ΔΕΝ γίνεται έλεγχος...... Μέχρι να γίνει ΑΝ γίνει..........τα λέμε!
2. Κάπου μπερδεύτηκες. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι φτιαγμένοι για να καίνε πετρέλαιο κίνησης. Οι λέβητες καίνε θέρμανσης. Αν βάλεις θέρμανσης σε κινητήρα τον κατέστρεψες. Αν βάλεις θέρμανσης σε λέβητα δεν τρέχει τπτ......
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
........
2. Κάπου μπερδεύτηκες. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι φτιαγμένοι για να καίνε πετρέλαιο κίνησης. Οι λέβητες καίνε θέρμανσης. Αν βάλεις θέρμανσης σε κινητήρα τον κατέστρεψες. Αν βάλεις θέρμανσης σε λέβητα δεν τρέχει τπτ......
Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...
Ψάχτο λιγάκι :D
Krokodilos001
22/05/2006, 15:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Έχω ελάχιστες γνώσεις σχετικά αλλά νομίζω στο θέρμανσης έχει ένα έξτρα συστατικό για να του αλλάξει το χρώμα.
ne to xroma .... basika oso afora ta aeria tou fenomenou thermokipiou den exoun diafora
ksana, gia eforiakous logous.
------------------------------------------------------------------------
ta ripogona sistatika pou metrounte ke ipologizonte sitn peribanologiki epibarinsi einai ta CO CO2 NOx (diafora) SOx idrogonatrhakes ke particles (megala eoroumena somatidia)
Se afta ta sistastika, ta petreleokinita isterousan stin ripansi apo particles, to opoio pleon den apotelei problima me ta eidika gia particles filtra.
Gia ta CO ke CO2 einai o gnostos katalitis.
afta ta filtra kratane mono ta particles, den exei simasia an einai diesel kinisis i diesel thermansis (ellinikes patentes)
To gelio einai oti pleon i benzini periexei agnosto arithmo prosteton, me agnostes akoma epiptosis. px BP ultimate...
ti einai ta extra pou periexei gia na katharizei esoterika ton kinitrira?
ti epiptoseis exoun stin atmosfera?
Agnoston!
Tou diesel einai gnosta ke exoun gnostes perioristikes medothous.
Ke ksana, pera apo to aplo diesel iparxei ke to bio-diesel gia to opoio episis exei ksekinisei i diadikasi gia tin paragogi tou stin ellada.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...
Ψάχτο λιγάκι :D
Δεν είμαι τόσο σίγουρος για αυτό......
Αν θυμάμαι καλά βάζουν κάτι για να ΜΗΝ μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας. Αλλιώς γιατί οι ταξιτζήδες να μην έβαζαν θέρμανσης και να έκαναν οικονομία?
Οι ειδικοί του φόρουμ τι λένε??? (SF, Oldman???)
Krokodilos001
22/05/2006, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Δεν είμαι τόσο σίγουρος για αυτό......
Αν θυμάμαι καλά βάζουν κάτι για να ΜΗΝ μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας. Αλλιώς γιατί οι ταξιτζήδες να μην έβαζαν θέρμανσης και να έκαναν οικονομία?
Οι ειδικοί του φόρουμ τι λένε??? (SF, Oldman???)
enas petreleokinitas prokalei tin anafleksi me simpiesi, xoris spintiristes.
mporei na litourgisei me sxedon opiodipote ladi...
gia paradeigma enas petreleokinitas, mporei na leitourgisei ke me aplo sporeleo, ipo proipothesis.
arkei o kinitiras na mporei na dimirourgisei arketi simpiesi ke na anbei arketa i thermkrasia tou aera ston kilindro.
oi paleoi petreleokinitires tis mercendes to katafernoun arketa efkola.
dirtbird
22/05/2006, 17:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...
Ψάχτο λιγάκι :D
Αν δεν κάνω λάθος , το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα θείου. Πάντως σίγουρα δεν είναι ίδιο με το κίνησης.
Σχετικά με τους μοντέρνους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, αυτοί παράγουν λιγότερους ρύπους από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες εκτός από την αιθάλη (ή σωματίδια άνθρακα - η γνωστή μαυρίλα). Αρκετές εταιρίες όμως (η πρώτη εδώ και 5 χρόνια) εφοδιάζουν τα αυτοκίνητα με ένα φίλτρο κατκράτησης σωματιδίων, γεγονός που τα καθιστά απολύτως πιο καθαρά από τα βενζινοκίνητα.
Το πρόβλημα ήταν και παραμένει η ποιότητα του καυσίμου. Επειδή οι κινητήρες diesel άμεσου ψεκασμού επιτυγχάνουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά (μαζί με την αυξημένη απόδοση και τον περιορισμένο θόρυβο λειτουργίας) χρησιμοποιώντας υψηλή πίεση ψεκασμού (ποτ φτάνει τα 1500-1900 bars με 2 ή παραπάνω ψεκασμούς ανά κύκλο)) η λίπανση της αντλίας γίνεται από το ίδιο το καύσιμο.
Συνεπώς, αν αυτό έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε θείο, η αντλία φθείρεται γρηγορότερα, τα μπεκ κολλάνε (και σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι ηλεκτρομαγνητικά αλλά πιεζοηλεκτρικά), και γενικότερα όλο το σύστημα τροφοδοσίας(π.χ. βαλβίδες EGR) αλλά και εξαγωγής γεμίζει επικαθήσεις.
Συνεπώς το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι δεν θέλουν να επενδύσουν λεφτά τόσο για την βελτίωση του καυσίμου όσο και για την αύξηση της παραγωγής του.:winka:
Τα υπόλοιπα είναι .... π@#$#$ μπλε.
ΣΗΜ: η αντλία πετρελαίου σε έναν diesel άμεσου ψεκασμού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ. Συνήθως παίρνει κίνηση από τον ιμάντα εκκεντροφόρου και με την βοήθεια κάποιων αισθητήρων και (ηλεκτρονικών) ρυθμιστών ο εγκέφαλος ψεκασμού 'αποφασίζει' για τη σωστή πίεση ψεκασμού.
ΣΗΜ2: η περιεκτικότητα του καυσίμου σε biodiesel καθορίζεται-επιβάλλεται(?) από την Ευρωπαική νομοθεσία και είναι αργά αλλά στθερά αυξητική.
Εγώ ένα δεν καταλαβαίνω.
Στη δυτική Ευρώπη που το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων είναι πετρελαιοκίνητα, είναι ηλίθιοι και μόνο εμείς οι Έλληνες έχουμε βγάλει τους κινητήρες αυτούς ότι μολύνουν!
Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με του παρλθόντος. Σε επίπεδα εκπομπής ρύπων είναι πολύ κοντά στους βενζινοκινητήρες χωρίς να υπολογίζουμε την σαφέστατη μικρότερη κατανάλωση! Είναι πιο αξιόπιστοι και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής λόγω της πολύ πιο στιβαρής κατασκευής τους (υψηλή συμπέση γαρ).
Το μόνο πρόβλημα είναι η ευαισθησία των μπεκ ψεκασμού σε κακής ποιότητας πετρέλαιο.
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
23/05/2006, 16:29
το 2002 αγωρασα ενα φορτιγο βαν 4τονο ιβεκο. ειναι τουρπο ντιζελ με ιντερκουλερ. αυτο που παρατηρισα ειναι οτι η εξατμιση σταματα κατω απο το οχημα στο κεντρο δεν βγενει πουθενα απο το πλαι. οταν ειπα στον πολητη ενωπιον του αρχημηχανικου της ιβεκο οτι << εκει που ειναι η εξατμηση με τον καιρο δεν θα μου μαυρισει το αμαξι? χωρια οτι οταν ειμαι σταματιμενος θα μου μπενει το ντουμανι στην καμπινα αν εχω ανικτα παραθυρα...>>. η απαντηση του αρχημιχανικου ηταν.
<< αν δεις να βγαζη μαυριλα η εξατμηση, η αν σου μηρησει το καυσαεριο του εστω και αν σκηψεις διπλα στο αμαξι. να μας το φερεις να σου το αντικαταστησουμε με καινουριο. και αυτο στο δινουμε και ενγραφως αμα θελεις και με σφραγιδα της ιβεκο ιταλιας οχι μονο δικια μας. το αμαξι αυτο καλιπτη της ισχειουσες διαταξεις αλλα και θα καληπτη και της επομενες που θα βγουν. τουλαχιστον για μια 10ετια δεν υπαρχει περιπτοση να βγαλει ριπους και δεν θελει τιποτα περισοτερο απο τα σερβις του. αν οποιαδιποτε αιτια (οπως σκαρτο πετρελαιο) εντοπιστη απο τον υπολογιστη του βγαζει σφαλμα στο καντραν και απομονομη το προβλημα για να μην περασει στον κηνητηρα και παθει ζιμια αυτος η ο καταλητης του>>.
αρκη να σας πω οτι μετα απο 4 χρωνια το αμαξι δουλευει σαν καινουριο.
οταν εβαλα στην επαρχεια εξω απο την επιδαυρο πετρελαιο που ηταν αναμεμιγμενο με θερμανσης μου ειχε αναψει η ενδηξη του φιλτρου πετρελαιου και εκοβε ισχη το αμαξι. εκανα καθε τοσο στην ακρη και το εσβηνα στο παρκινκ. μετα απο ενα λεπτο που γυρνουσα το κληδι για να το βαλω μπροστα επρεπε να περιμενω λιγο να κανει διαγνωση να απομονοσει της βρομιες και οταν μετα απο αρκετες φορες το φιλτρο δεν ειχε μπουκοσει απο βρωμιες εκανε αυτοματα καθαρισμο πετωντας απο ενα σωλινακι την γλητσα εξω. δεν ειχα προβλεψει οτι θα εκανε κατι τετοιο γιατι δεν το ηξερα για να βαλω κατι κατω να το μαζεψω. ευτηχως που ημουν σε παρκινκ με χωμα κατω. μεχρη να ερθω αθηνα αγανακτησα αλλα το συστημα δουλεψε τελεια και την αλλη μερα που πηγα στην ιβεκο και αλαξα το φιλτρο πετρελαιου το βαλαμε στο διαγνωστικο και εδηχνε 100% σωστη λειτουργια. μαλιστα εδιξε ποσες φορες μου εκοψε το καυσιμο για να μην περασει στην αντλια και στα μπεκ και κατα ποσο της % ηταν μπουκομενο το φιλτρο εως και τον αυτοματο καθαρισμο του εδηξε το τι ωρα τον εκανε.
τα σημερινα αυτοκηνητα και μαλιστα τα επαγκελματικα ντιζελ ειναι τεχνολογικα πολυ μπροστα μονο κατι σαν τον σουφλια που εχουν παρωπιδες (η προσοπικα οικονομικα συμφεροντα ) δεν τα βλεπουν για τους δικους τους λογους πιστευω. αλλα τι περιμενεις απο ενας <<ανθρωπο???>> που οταν σκοτοθηκαν τα παιδια στον μαλιακο βγηκε στα καναλια και ειπε οτι .
<< δεν ειναι δινατον να μπει διαχοριστηκο στον δρομο αυτον ουτε και προσορινο εστο γιατι ειναι πολυ στενος και θα διμιουργιτε προβλημα στην κυκλοφορια με μποτιλιαρισματα>>
δηλαδη καλυτερα να σκοτονετε κοσμος καθε μερα (αυτο δεν το γραφουν ουτε στα ψιλα γραματα των εφημεριδων γιατι ειναι σημηθησμενο φενομενο και δεν εχει πολιτικο κοστος) και καμια φορα να γινετε και κανενα πολυνεκρο. (αυτο κρατει καμια 10ρια μερες και μετα ξεχνιετε, μικρο πολιτικο κοστος). παρα να ειναι ο δρομος μποτιλιαρισμενος και να βρηζουν την κηβερνιση καθε μερα και να το διχνουν τα καναλια καθε μερα.(μεγαλο πολιτικο κοστος)
και δεν ειμαι με κανενα χρωμα και κανενα κομα ρε παιδια .για ολλους τους πολυτικαντηδες εμεις ειμαστε μοναδες. αναλοσιμοι ειμαστε που απλα εχουμε μια τσεπι και βαζουν το χερι μεσα να μας τα περνουν με τον ενα η τον αλλο τροπο. και αν καποιος απο εμας ληψει... δεν γα#ιετε λενε θα γενηθει αλλος....
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
τα πλήν μόνο είναι ότι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά για αγορά και βέβαια πιο ακριβά στην συντήρηση και πιο επίφοβα για μεγάλες ζημιές απο ότι οι βενζινοκινητήρες.
.
Το μόνο που είναι πιο ακριβό είναι το κόστος κατασκευής - κτήσης. Η συντήρηση ενός diesel είναι πολύ πιο απλή και ας με συγχωρήσουν οι μηχανικοί του φόρουμ, αυτά είναι π@π@ριές που λένε κάποιες μηχανικάτζες που έχουν την τύφλα τους απο μηχανολογία.
Ο κινητήρας diesel έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη οπότε αυτοδικαίως είναι πιο αξιόπιστος. Όπως έγραψε και κάποιο άλλο παιδί μπορεί να "κάψει" διάφορους τύπους καυσίμων αρκεί η συμπίεση του να είναι η κατάλληλη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird Αν δεν κάνω λάθος , το πετρέλαιο θέρμανσης έχει πολύ μεγαλύτερη περιεκτικότητα θείου. Πάντως σίγουρα δεν είναι ίδιο με το κίνησης.
Φίλτατε κάνεις μέγα λάθος. Φορομπηχτικό είναι το κόλπο. Απλά προσθέτουν μία κόκκινη χρωστική. Αυτό που δεν ξέρω είναι κατά πόσο αυτή η χρωστική επηρεάζει την λειτουργεία των φίλτρων του diesel. Αν την επηρεάζει πάντων σκέφτομαι την λειτουργεία των δικών μου φίλτρων {ρινικό σύστημα - αναπνευστική οδό - πνέυμονες}.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Αν θυμάμαι καλά βάζουν κάτι για να ΜΗΝ μπορεί να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας. Αλλιώς γιατί οι ταξιτζήδες να μην έβαζαν θέρμανσης και να έκαναν οικονομία?
Γιατί αν τους πιάσουν τους κόβουν τ' @ρχιδι@. Και αυτούς και τους βενζινάδες. Και αν θέλουν τους πιάνουν και έχουν πιάσει αρκετούς. Πίστεψέ με. Το πρόβλημα είναι ότι μερικοί μάγκες βενζινάδες αποχρωματίζουν το πετρέλαιο θέρμανσης και έτσι κάνουν τρελή μπάζα. Από την άλλη ο βενζινάς δεν έχει συμφέρον να πουλάει diesel θέρμανσης γιατί μειώνεται το ποσοστό κέρδους.
dirtbird
24/05/2006, 05:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από capo998
Ο κινητήρας diesel έχει πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη οπότε αυτοδικαίως είναι πιο αξιόπιστος.
Έχεις μπερδέψει τον diesel με τους δίχρονους....
Αρχικά δημιουργήθηκε από capo998
Το μόνο που είναι πιο ακριβό είναι το κόστος κατασκευής - κτήσης. Η συντήρηση ενός diesel είναι πολύ πιο απλή και ας με συγχωρήσουν οι μηχανικοί του φόρουμ, αυτά είναι π@π@ριές που λένε κάποιες μηχανικάτζες που έχουν την τύφλα τους απο μηχανολογία.
Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
Βενζίνη for ever .
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γράψε ένα άκυρο εδώ.... στο μόνο που διαφέρουν είναι στο χρώμα που βάζουν για να ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ απο αυτό της κίνησης - ο διαχωρισμός ειναι ΜΟΝΟ φορολογικός...
Ψάχτο λιγάκι :D
Και γιατί όταν βάζουν πετρελαιο θέρμανσης βγλαζουν πατσαβούρες πίσω, προφανώς κάποια διαφορά θα έχει με το κίνησης Νικόλαε :rolleyes:
sub_zero
24/05/2006, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
Βενζίνη for ever .
Νομίζω φίλε SCBR1000RR οτι τα έχεις μπερδέψει λιγο... :confused:
Αν μή τι αλλο οι πετρελαιοκινητήρες είναι γνωστό ότι έιναι "σχετικά" πιό απλοί στην κατασκευή τους (οσον αφορά την αρχή λειτουργείας τους... μην μου αρχίσετε τις θεωρίες) οπότε και η συντήρησή τους κατ' επέκταση είναι πιό απλή...
Τώρα όσον αφορά το κόστος που λές σχετικάμε την αντλία έχεις δίκιο... αλλα δεν μας λές σε πόσα χιλιόμετρα "απαιτέιται" η αλλαγή της...
Να σε βοηθήσω λοιπόν...
Σε Mercedes 250 (ΤΑΧΙ μοντέλο 1990) η πρώτη αλλαγή (μαζί με ανακατασκευή-επισκευή μοτέρ) έγινε στα 850.000 χιλιόμετρα (το νούμερο είναι σωστό)... και η δεύτερη στα 1.250.000 χιλιόμετρα...
Σε Peugeot 605 έγινε αλλαγή στα 550.000 χιλιόμετρα... και ακόμα συνεχίζει (έχει 780.000 χιλ.)
Αντιλαμβάνεσε λοιπόν για τί αξιοπιστία μιλάμε...
Αλλωστε αν είναι όπως τα λες... δεν αναρωτιέσαι γιατί όλα τα επαγγελματικά οχήματα έχουν ντηζελοκινητήρες? και μην μου πείς ότι έιναι λόγοι οικονομίας... γιατί περισσότερο θα στίχοιζε π.χ. σε μία νταλίκα 2 μέρες ακινησίας το μήνα λόγο βλαβών(αν ίσχυε αυτό που λές περί αξιοπιστίας) από το "κέρδος" που θα είχε λόγο διαφοράς τιμής καυσίμου...
Τώρα σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.. η διαφορά τους είναι η χρωστική ουσία που προστίθεται στο πρώτο προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η παράνομη χρήση του από τα καυσαέρια...
Η λειτουργία της μηχανής δεν επηρέαζεται καθόλου, είναι καθαρά φορολογικό το θέμα...
Απόδειξη αποτελεί το γεγονός τις χρήσης πετρελαίου θέρμανσης σε αρδευτικό μηχάνημα-αντλία (και δεν μιλώ για κανένα τις πλάκας, είναι επώνυμο και μεγάλης ισχύος) εδώ και 4 χρόνια και δεν έχει πάθει το παραμικρό...
εκτός από το γκουχχ... γκουχ... κόκκινο ντουμανάκι.. έιναι μιά χαρα...
Αυτά για να μήν μας παραμυθιάζουν... δεν ειναι M@L@KES οι ξένοι που και την χρησιμοποιούν αλλά και επενδύουν πάνω της...
Αυτά... (φιλικά πάντα έτσι?...)
:beer: :beer: :beer:
Krokodilos001
24/05/2006, 11:05
Giagia arkouda
capo988
sub zero
poli sostoi!
:a18:
extreme13
24/05/2006, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
είναι πιο ακριβά για αγορά και βέβαια πιο ακριβά στην συντήρηση και πιο επίφοβα για μεγάλες ζημιές απο ότι οι βενζινοκινητήρες.
Βέβαια στην tv τα παρουσιάζουν εντελώς διαφορετικά απο ότι είναι και απορώ κιόλας :look:
Θα συμφωνίσω μόνο στο ότι είναι πιο ακριβά.
Σε τίποτε άλλο.
Το δικό μου πετρελαιοκίνητο εχει 310.000 km και τα μόνα χρήματα που έδωσα για την συντήρηση ήταν τα λάδια.
20-25 ευρω για το λάδι σε κάθε αλλαγή. Όταν άλλαζα και φίλτρο εφτανε τα 40 ευρω.
Πόσα πληρώνεις εσύ για κάθε service?
Αυτή τη στιγμή το μοτερ είναι σαν καινούριο. Δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν βγάζει την παραμικρή μαυρίλα.
Άνετα μεχρι τις 500.000km! :beer:
οι κινητήρες diesel είναι πιό αξιόπιστοι και με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο τους βενζινομινητήρες για τον απλούστατο λόγο ότι δουλέυουν σε χαμηλότερες στροφές και φθείρονται πολύ λιγότερο στοω ίδιο χρόνο λειτουργίας. Οποιος έχει οδηγήσει diesel το ξέρει, σπάνια ξεπερνάει τις 3000σαλ.
extreme13
24/05/2006, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Επέτρεψε μου να σου πώ και εγώ λοιπόν ότι μια και δουλευω εδώ και αρκετά χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σέρβις στα πετρέλαια είναι πολυ πιο συχνά χρονικά, είναι τίγκα στις βαλβίδες που συχνά πυκνά κάποια όλο και κάτι παθαίνει, εάν σου βάλουν καυσιμο κουκουρούκου απλά την γάμησες γιατί οι αντλίες πετρελαίου ξεκινάνε απο 800.000-900.000 δρχ και πάμε και γενικώς είναι πιο ακριβό σπορ.
Βενζίνη for ever .
Μάλον δεν θα τα έμαθες καλά!
extreme13
24/05/2006, 11:27
σπάνια ξεπερνάει τις 3000σαλ. [/B]
Βάλε κάτι ακόμη! :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Και γιατί όταν βάζουν πετρελαιο θέρμανσης βγλαζουν πατσαβούρες πίσω, προφανώς κάποια διαφορά θα έχει με το κίνησης Νικόλαε :rolleyes:
Χρωστικές, νοθεία και κακή συντήρηση κινητήρα...
Να υποθέσω ότι στο εξωτερικό που δεν υπάρχει η διαφορά μεταξύ κίνησης/θέρμανσης είναι διαφορετικό diesel? :confused:
extreme13
24/05/2006, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Χρωστικές, νοθεία και κακή συντήρηση κινητήρα...
Να υποθέσω ότι στο εξωτερικό που δεν υπάρχει η διαφορά μεταξύ κίνησης/θέρμανσης είναι διαφορετικό diesel? :confused:
Το καύσιμο είναι εντελος ίδιο.
Μόνο χρωστική έχει προστεθεί!
Krokodilos001
24/05/2006, 11:31
aaa
ke malon kaneis den kserei oti i bmw prin 3 xronia nomizo kerdize agones (isos ke to protathlima) me diesel auto, ke oi ipollipoi tin kinigane me ta OTTO auto (benzinokinita)
:rotflmao:
oreo thema se moto forum
:lol:
dukeandthecity
24/05/2006, 11:43
κυριοι,
επειδη στην υπεροχη χωρα που ζούμε το να "καθαρίσεις" τους ελεγκτικους μηχανισμους ειναι αδύνατο, οι διαφοροι σοφοι σκαρφιζονται πατεντες για να ελεγχουν το παραεμποριο. Μια τετοια πατεντα ηταν η καταργηση της πετρελαιοκινησης στις πολεις με τις περισσοτερες ταξινομήσεις αυτοκινητων. Η ρυπανση ΗΤΑΝ μια καλη δικαιολογία. Αν δεν βρεθει καινούρια πατεντα για να καταργηθει η θερμανση-κινηση (καινούρια πατεντα = φυσικο αεριο) δεν πρόκειται να δουμε πετρελαιοκινηση διοτι το κρατος θα χανει φορολογήσιμα λεφτα απο τους γνωστους "κουβαδιαριδες" βενζιναδες - οδηγους βυτιοφόρων - μεταπωλητές.
dirtbird
25/05/2006, 06:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Νομίζω φίλε SCBR1000RR οτι τα έχεις μπερδέψει λιγο... :confused:
Αν μή τι αλλο οι πετρελαιοκινητήρες είναι γνωστό ότι έιναι "σχετικά" πιό απλοί στην κατασκευή τους (οσον αφορά την αρχή λειτουργείας τους... μην μου αρχίσετε τις θεωρίες) οπότε και η συντήρησή τους κατ' επέκταση είναι πιό απλή...
Τώρα όσον αφορά το κόστος που λές σχετικάμε την αντλία έχεις δίκιο... αλλα δεν μας λές σε πόσα χιλιόμετρα "απαιτέιται" η αλλαγή της...
Να σε βοηθήσω λοιπόν...
Σε Mercedes 250 (ΤΑΧΙ μοντέλο 1990) η πρώτη αλλαγή (μαζί με ανακατασκευή-επισκευή μοτέρ) έγινε στα 850.000 χιλιόμετρα (το νούμερο είναι σωστό)... και η δεύτερη στα 1.250.000 χιλιόμετρα...
Σε Peugeot 605 έγινε αλλαγή στα 550.000 χιλιόμετρα... και ακόμα συνεχίζει (έχει 780.000 χιλ.)
Αντιλαμβάνεσε λοιπόν για τί αξιοπιστία μιλάμε...
Αλλωστε αν είναι όπως τα λες... δεν αναρωτιέσαι γιατί όλα τα επαγγελματικά οχήματα έχουν ντηζελοκινητήρες? και μην μου πείς ότι έιναι λόγοι οικονομίας... γιατί περισσότερο θα στίχοιζε π.χ. σε μία νταλίκα 2 μέρες ακινησίας το μήνα λόγο βλαβών(αν ίσχυε αυτό που λές περί αξιοπιστίας) από το "κέρδος" που θα είχε λόγο διαφοράς τιμής καυσίμου...
Τώρα σχετικά με το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.. η διαφορά τους είναι η χρωστική ουσία που προστίθεται στο πρώτο προκειμένου να γίνεται αντιληπτή η παράνομη χρήση του από τα καυσαέρια...
Η λειτουργία της μηχανής δεν επηρέαζεται καθόλου, είναι καθαρά φορολογικό το θέμα...
Απόδειξη αποτελεί το γεγονός τις χρήσης πετρελαίου θέρμανσης σε αρδευτικό μηχάνημα-αντλία (και δεν μιλώ για κανένα τις πλάκας, είναι επώνυμο και μεγάλης ισχύος) εδώ και 4 χρόνια και δεν έχει πάθει το παραμικρό...
εκτός από το γκουχχ... γκουχ... κόκκινο ντουμανάκι.. έιναι μιά χαρα...
Αυτά για να μήν μας παραμυθιάζουν... δεν ειναι M@L@KES οι ξένοι που και την χρησιμοποιούν αλλά και επενδύουν πάνω της...
Αυτά... (φιλικά πάντα έτσι?...)
:beer: :beer: :beer:
Πολύ φοβάμαι ότι μάλλον οι υπόλοιποι τα έχετε μπερδέψει(φιλικά).
Τα 2 ντιζελοκίνητα που αναφέρεις ανήκουν τεχνολογικά στην παλαιολιθική εποχή (κινητήρες έμεσου ψεκασμού και ότι αυτό συνεπάγεται).
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
Όσον αφορά το κόστος των αντλιών υψηλής πίεσης τις 800-900000 δρχ. έφταναν οι παλιές -κατά βάση μηχανικές- αντλίες των κινητήρων έμμεσου ψεκασμού οι οποίες και αυξημένες ανάγκες συντήρησης - ρύθμισης είχαν (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οι νέες δεν χρονίζονται) και πιο επίφοβες ήταν.
Το κόστος των νέων αντλιών είναι συνήθως γύρω στα 1000? ή και λιγότερο (πιθανόν να εξαιρούνται οι Ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων που γενικότερα έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά - άντε αυτών να κοστίζουν 1500?).
;)
Για τις διαφορές θέρμανσης - κίνησης δεν επιμένω. Πέρα από αυτό γενικότερα η ποιότητα πάσχει και η νοθεία πάει σύννεφο και φέρει την κύρια ευθύνη για πιθανές βλάβες. Επίσης και η κατάσταση των αντλιών πολλών βενζινάδικων - είναι συχνό φαινόμενο η ύπαρξη ρινισμάτων στο κουτί του φίλτρου πετρελαίου τα οποία προέρχονται από τα γρνάζια των παραπάνω.
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Μάλον δεν θα τα έμαθες καλά!
Έχω δουλεψει σε 3 διαφορετικές μάρκες, το χρονικό διαστημα μεταξύ των σερβις είναι παρα πολύ πιο σύντομο απο τις βενζίνες, οι πετρελαιοκινητήρες όπως ξαναέγραψα παραπάνω είναι γεμάτοι βαλβίδες-φιλτρακια για ότι μαλακια μπορείς να φανταστείς και συχνα πυκνά χαλάνε-βουλώνουν, πρεπει να είσαι σχολαστικός με την συντηρηση τους(καθαρισμός μπεκ-μπροστινα συστηματα κ.α)
Η τρομπα πετρελαιου δεν έχει ημ.λήξεως, αλλά εάν βάλει κάποιος κουκουρουκου πετρελαιο δεν ειναι καθόλου δύσκολο να πληρώνει κάργα λέμε μετά.
Πρίν 3 χρόνια που δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ ήταν μια περιοδο που στην Αθηνα και επαιζε πολύ νοθευμένο καυσιμο, τρελές δουλειες τότε :D .
Τέλος να επισημάνω και κάτι άλλο, έχω δουλεψει σε 3 ιαπωνικες εταιρίες αυτοκινήτων και 2 ευρωπαικές και έχω παρατηρήσει κάτι,
γιατί αφου οι πετρελαιοκινητήρες είναι τόσο γαμάω όπως γράφετε αρκετοί απο εδω ερχονται για σερβις και αλλάζουμε και ένα καπάκι έτσι για να γουστάρουμε εεεεεεεεεεεε, τα ξέρετε ή δεν τα ξέρετε, μην παραμυθιάζεστε ρε με τις μαλακίες που ακούτε και άμα τα επιτρέψουν και στην Ελλάδα να πάρετε, αργά ή γρήγορα πέλατες μου θα γίνεται :lol:
Τέλος να σας ενημερώσω και κάτι άλλο να μαθαινετε, όλα τα πετρέλαια έχουν μεγάλο βάρος μπροστά κατα συνέπεια είναι και ευαίσθητα στα μπροστινα τους συστήματα και κλανουν ψαλίδια, ακρόμπαρα κτλ κτλ.
Παρόλα αυτα θα μου πεις οι ταρίφες είναι ηλίθιοι που τα έχουν και θα σας πώ, όχι γιατί σε κάθε βάρδια κάνουν 250-300km ημερησίως δηλαδή ένα ταξί κάνει 500-600km κάθε μέρα και την μαλακια την καλύπτουν απο την διαφορα στο καυσιμο τους.
Και όποιος έχει αντίρρηση ας ρωτήσει κανέναν που είναι ταριφας να σας πεί.
Τα παραπάνω που γράφω δεν είναι απόλυτα για όλες τις μάρκες αλλά καταγράφω εμπειρίες απο τις μάρκες που έχω δουλέψει εγώ.
extreme13
25/05/2006, 08:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Έχω δουλεψει σε 3 διαφορετικές μάρκες, το χρονικό διαστημα μεταξύ των σερβις είναι παρα πολύ πιο σύντομο απο τις βενζίνες, οι πετρελαιοκινητήρες όπως ξαναέγραψα παραπάνω είναι γεμάτοι βαλβίδες-φιλτρακια για ότι μαλακια μπορείς να φανταστείς και συχνα πυκνά χαλάνε-βουλώνουν, πρεπει να είσαι σχολαστικός με την συντηρηση τους(καθαρισμός μπεκ-μπροστινα συστηματα κ.α)
Η τρομπα πετρελαιου δεν έχει ημ.λήξεως, αλλά εάν βάλει κάποιος κουκουρουκου πετρελαιο δεν ειναι καθόλου δύσκολο να πληρώνει κάργα λέμε μετά.
Πρίν 3 χρόνια που δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ ήταν μια περιοδο που στην Αθηνα και επαιζε πολύ νοθευμένο καυσιμο, τρελές δουλειες τότε :D .
Τέλος να επισημάνω και κάτι άλλο, έχω δουλεψει σε 3 ιαπωνικες εταιρίες αυτοκινήτων και 2 ευρωπαικές και έχω παρατηρήσει κάτι,
γιατί αφου οι πετρελαιοκινητήρες είναι τόσο γαμάω όπως γράφετε αρκετοί απο εδω ερχονται για σερβις και αλλάζουμε και ένα καπάκι έτσι για να γουστάρουμε εεεεεεεεεεεε, τα ξέρετε ή δεν τα ξέρετε, μην παραμυθιάζεστε ρε με τις μαλακίες που ακούτε και άμα τα επιτρέψουν και στην Ελλάδα να πάρετε, αργά ή γρήγορα πέλατες μου θα γίνεται :lol:
Τέλος να σας ενημερώσω και κάτι άλλο να μαθαινετε, όλα τα πετρέλαια έχουν μεγάλο βάρος μπροστά κατα συνέπεια είναι και ευαίσθητα στα μπροστινα τους συστήματα και κλανουν ψαλίδια, ακρόμπαρα κτλ κτλ.
Παρόλα αυτα θα μου πεις οι ταρίφες είναι ηλίθιοι που τα έχουν και θα σας πώ, όχι γιατί σε κάθε βάρδια κάνουν 250-300km ημερησίως δηλαδή ένα ταξί κάνει 500-600km κάθε μέρα και την μαλακια την καλύπτουν απο την διαφορα στο καυσιμο τους.
Και όποιος έχει αντίρρηση ας ρωτήσει κανέναν που είναι ταριφας να σας πεί.
Τα παραπάνω που γράφω δεν είναι απόλυτα για όλες τις μάρκες αλλά καταγράφω εμπειρίες απο τις μάρκες που έχω δουλέψει εγώ.
Μάλον έχουμε διαφορετηκες απόψης πάνω στο θέμα.
Λοιπόν! Διάλεξε κάποιο αυτοκίνητο(βενζίνη), με 0km! Εγώ θα πάρω το δικό μου(diesel) με 300,000km και θα πάμε για τεστ αντοχης!
Κάθε φορά που θα αλλάζεις κινητήρα, εγώ θα αλλάζω λάδια στο δικό μου!:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Μάλον έχουμε διαφορετηκες απόψης πάνω στο θέμα.
Λοιπόν! Διάλεξε κάποιο αυτοκίνητο(βενζίνη), με 0km! Εγώ θα πάρω το δικό μου(diesel) με 300,000km και θα πάμε για τεστ αντοχης!
Κάθε φορά που θα αλλάζεις κινητήρα, εγώ θα αλλάζω λάδια στο δικό μου!:D
Δέν μας είπες τι τουτου έχεις
extreme13
25/05/2006, 08:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Δέν μας είπες τι τουτου έχεις
Toyota hi-lux 4WD 2.4
Αρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Toyota hi-lux 4WD 2.4
Ρε φίλε δεν μας παρατάς λέμε :D
Με αγροτικό θα κυκλοφορουμε στην Αθήνα :lol: :rotflmao:
YN110 έχεις ??, αυτα το μόνο πρόβλημα που έβγαζε είναι ότι χάλαγε σθχνά το χερούλι της κωλόπορτας κατα τα αλλα τίποτα, τα αυτοκίνητα της TOYOTA όμως δεν είναι έτσι για αυτο δικαίος έχεις αυτή την άποψη, για ρώτα κανέναν με Avensis ή Carina turbo να σου πεί :D
extreme13
25/05/2006, 08:20
Με αγροτικό θα κυκλοφορουμε στην Αθήνα
Τι σε χαλάει?:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από extreme13
Τι σε χαλάει?:p
Ότι δεν έχω κτήματα στην Αττική να το ευχαριστηθώ :D
sub_zero
25/05/2006, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πολύ φοβάμαι ότι μάλλον οι υπόλοιποι τα έχετε μπερδέψει(φιλικά).
Τα 2 ντιζελοκίνητα που αναφέρεις ανήκουν τεχνολογικά στην παλαιολιθική εποχή (κινητήρες έμεσου ψεκασμού και ότι αυτό συνεπάγεται).
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
Όσον αφορά το κόστος των αντλιών υψηλής πίεσης τις 800-900000 δρχ. έφταναν οι παλιές -κατά βάση μηχανικές- αντλίες των κινητήρων έμμεσου ψεκασμού οι οποίες και αυξημένες ανάγκες συντήρησης - ρύθμισης είχαν (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οι νέες δεν χρονίζονται) και πιο επίφοβες ήταν.
Το κόστος των νέων αντλιών είναι συνήθως γύρω στα 1000? ή και λιγότερο (πιθανόν να εξαιρούνται οι Ιαπωνικές μάρκες αυτοκινήτων που γενικότερα έχουν ακριβότερα ανταλλακτικά - άντε αυτών να κοστίζουν 1500?).
;)
Για τις διαφορές θέρμανσης - κίνησης δεν επιμένω. Πέρα από αυτό γενικότερα η ποιότητα πάσχει και η νοθεία πάει σύννεφο και φέρει την κύρια ευθύνη για πιθανές βλάβες. Επίσης και η κατάσταση των αντλιών πολλών βενζινάδικων - είναι συχνό φαινόμενο η ύπαρξη ρινισμάτων στο κουτί του φίλτρου πετρελαίου τα οποία προέρχονται από τα γρνάζια των παραπάνω.
:D
Αγαπητέ dirtbird...
Δεν καταλαβαίνω σε ποιό σημείο διαφωνείς με τα γραφόμενά μου... μιας και από ότι καταλαβαίνω επιβεβαιώνεις αυτό που θέλω να πώ...
Οσον αφορά αυτό πού λές ότι είναι παλαιολιθικής εποχής είναι λάθος (κατά 50%) διότι όντος το Mercedes είχε παλαιού αντλία (μηχανική) αλλά το Peugeot είναι τεχνολογίας Common Rail με ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροκίνητες βαλβίδες (καυσίμου).
Το κόστος της αντλίας είναι όντως χαμηλό (600 Ευρώ) για την αντλία αλλα η κάθε βαλβίδα ψεκασμού έχει περίπου 300 => 1200 Ευρώ... Αρα σύνολο 1800 Ευρώ = 600.000 δρχ.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες σε σχέση με τα 800.000 που ανέφερα...
Τωρα στο κομάτι της ΤΥΠΙΚΗΣ συντήρησης (όπως ακριβώς γράφεις) σε έχασα... sorry...
Hava a nice day...
:) :) :) :) :)
ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
25/05/2006, 13:17
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
------------------------------------------------------------------------------------
το ιβεκο μου θελει τα εξεις τρομερα σερβης.
στα 30000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 60000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 90000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 1200000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 150000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στα 180000....
στα 210000..
κλπ.
τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......
sub_zero
25/05/2006, 13:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα.......
... τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......
Αυτό ακριβώς ήθελα να πω....:wave2:
dirtbird
25/05/2006, 20:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ
Τα σύγχρονα ντήζελ, έχουν αυξημένη ΤΥΠΙΚΗ συντήρηση και εξηγούμαι. Τυπική συντήρηση ενός κινητήρα πια δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Εκεί που οι κατασκευαστές έχουν φτάσει να προτείνουν διαστήματα των 30000 χλμ για τα βενζινοκίνητα, για τα ντήζελ δίνουν 15 με 20000 χλμ (αυξημένοι λόγοι συμπίεσης κ.τ.λ.). Στην πράξη μάλλον δεν υπάρχει διαφορά γιατί σχεδόν κανένας δεν αφήνει τα ίδια λάδια στο τουτού του για πάνω από 15000 χλμ. Εδώ να προστεθεί και το φίλτρο αέρα το οποίο λόγω υπερτοφοδότησης και περιβαλλοντολογικών συνθηκών (ειδικά στην Αθήνα Θεσσαλονίκη) μετά από 10000 χλμ είναι συνήθως κατάμαυρο (αυτά τα περί φυσήματος είναι αστειότητες).
------------------------------------------------------------------------------------
το ιβεκο μου θελει τα εξεις τρομερα σερβης.
στα 30000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 60000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 90000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στης 1200000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ. καθως και ελεγχος με το διαγνωστικο.
κοστος με εργασια 100 ευρωπουλα...
στα 150000 θελει αλαγη λαδιων φιλτρου πετρελαιου και φιλτρο αερα οπτικος ελεγχος στα φρενα νερα τσιμουχες κλπ.
κοστος με εργασια 80 ευρωπουλα...
στα 180000....
στα 210000..
κλπ.
τρομερα κοστολογια εεεε?
στα 4 χρωνια που το εχω δεν χρηαστηκε τιποτα εκτως απο τα σερβις και τα αναλοσιμα. ζιμιες 0.
κοστος συντηρισης.....αστειο νομιζω......
Μία ερώτηση μόνο έχω να κάνω σε σένα και τον φίλτατο sub zero.
Τα posts του καθενός τα διαβάζετε ολόκληρα ή μόνο τις πρώτες γραμμές?
Εγώ έχω την εντύπωση ότι συμβαίνει το δεύτερο....:wave2:
dirtbird
25/05/2006, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Αγαπητέ dirtbird...
Δεν καταλαβαίνω σε ποιό σημείο διαφωνείς με τα γραφόμενά μου... μιας και από ότι καταλαβαίνω επιβεβαιώνεις αυτό που θέλω να πώ...
Οσον αφορά αυτό πού λές ότι είναι παλαιολιθικής εποχής είναι λάθος (κατά 50%) διότι όντος το Mercedes είχε παλαιού αντλία (μηχανική) αλλά το Peugeot είναι τεχνολογίας Common Rail με ηλεκτρική αντλία και ηλεκτροκίνητες βαλβίδες (καυσίμου).
Το κόστος της αντλίας είναι όντως χαμηλό (600 Ευρώ) για την αντλία αλλα η κάθε βαλβίδα ψεκασμού έχει περίπου 300 => 1200 Ευρώ... Αρα σύνολο 1800 Ευρώ = 600.000 δρχ.
Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι οι διαφορές δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες σε σχέση με τα 800.000 που ανέφερα...
Τωρα στο κομάτι της ΤΥΠΙΚΗΣ συντήρησης (όπως ακριβώς γράφεις) σε έχασα... sorry...
Hava a nice day...
:) :) :) :) :)
Αναφέρεις Peugeot 605. E λοιπόν 605 πετρέλαιο άμεσου ψεκασμού ΔΕΝ υπάρχει. Τώρα αν εννοούσες 406 ή αν κατά κάποιον περίεργο τρόπο έχεις βάλει μηχανικά-ηλεκτρονικά από 406 (το θεωρώ από ασύμφορο έως αδύνατο αλλά ποτέ δεν ξέρεις) δεν μπορώ να το γνωρίζω. Βαλβίδα ψεκασμού.... προφανώς εννοείς τους ψεκαστήρες (μπεκ-injectors) αλλά εδώ μπαίνουν και άλλοι παράμετροι (εγγύησης, μπεκ έχουν και τα προηγούμενα έμμεσου ψεκασμού, κ.τ.λ)
Τυπική συντήρηση= οι απλές αλλαγές λαδιών και φίλτρων όπως περίπου τα περιγράφει ο ΓΙΑΓΙΑΣ bear, δηλαδή τα απολύτως απαραίτητα. Το πετρέλαιο θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών από το ίδιο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, απλό δεν είναι?
sub_zero
26/05/2006, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αναφέρεις Peugeot 605. E λοιπόν 605 πετρέλαιο άμεσου ψεκασμού ΔΕΝ υπάρχει. Τώρα αν εννοούσες 406 ή αν κατά κάποιον περίεργο τρόπο έχεις βάλει μηχανικά-ηλεκτρονικά από 406 (το θεωρώ από ασύμφορο έως αδύνατο αλλά ποτέ δεν ξέρεις) δεν μπορώ να το γνωρίζω. Βαλβίδα ψεκασμού.... προφανώς εννοείς τους ψεκαστήρες (μπεκ-injectors) αλλά εδώ μπαίνουν και άλλοι παράμετροι (εγγύησης, μπεκ έχουν και τα προηγούμενα έμμεσου ψεκασμού, κ.τ.λ)
Τυπική συντήρηση= οι απλές αλλαγές λαδιών και φίλτρων όπως περίπου τα περιγράφει ο ΓΙΑΓΙΑΣ bear, δηλαδή τα απολύτως απαραίτητα. Το πετρέλαιο θέλει πιο συχνή αλλαγή λαδιών από το ίδιο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης, απλό δεν είναι?
Εδώ πραγματικά αισθάνομαι την ανάκγη να ζητήσω συγνώμη γιατί όντως το 605 ΔΕΝ είναι Common Rail (έχει μηχανική αντία ΜΕ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα ακροφύσια)...
Το μπέρδεμα έγινε διότι ξέχασα ότι ο κάτοχος του 605 (αδερφός μου) το έχει αλλάξει με ένα 406 HDI με αποτέλεσμα να μου μιλά για το 406 ενώ εγώ είχα στο νου μου το 605... :confused: :confused:
Κατ' επέκταση οι τιμές που είπα ισχύουν για το 406... αλλα οι διαφορές (οικονομικές) δεν παύουν να είναι πολύ μικρές...
Τώρα όσον αφορά την παρατήρησή σου οτι δεν διαβάζουμε παρα μόνο τις πρώτες γραμμές... δεν θα το σχολιάσω, διότι άν ίσχυε δεν θα μιλούσαμε για common rail , κόστος αντλιών και συνολικό κοστος κτήσης ενός diesel...
Βαλβίδα ψεκασμού.... προφανώς εννοείς τους ψεκαστήρες (μπεκ-injectors)
και φυσικά Βαλβίδα ψεκασμού = ψεκαστήρας (μπεκ-injectors)... για την ακρίβεια είναι Ηλεκτικά Ελεγχόμενο (με λειτουργία on-off... ΑΡΑ "διακόπτης" άρα βαλδίδα) Ακροφύσιο Ψεκασμού (συγνώμη που χρησιμοποιώ την ελληνική γλώσσα και όχι ψενόφερτες έννοιες, αλλά αν σε μπερδεύει θα προσέχω την επόμενη φορά...)
Εν πάσει περιπτώση... Επειδή το ζαλίσαμε αρκετα... όταν θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση εσείς κρατήστε τα δικά σας (Βενζινας) εγώ πάντως προτίθεμε να το αλλάξω...
Have a nice day...
:beer: :beer: :beer:
Και πάλι ανακοίνωσαν ότι δεν θα επιτραπεί η κυκλφορία πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα και συμπρωτεύουσα οπότε άδικα συγκρίνετε τις τεχνολογίες.
Δικαιολογία σε αυτό, η κακή ποιότητα καυσίμων και η αυξημένη νωθεία.
Λες και φταίνε άλλοι για αυτό και όχι η κυβέρνηση!
:sick: :sick:
dirtbird
26/05/2006, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Εδώ ..... ....
Εν πάσει περιπτώση... Επειδή το ζαλίσαμε αρκετα... όταν θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση εσείς κρατήστε τα δικά σας (Βενζινας) εγώ πάντως προτίθεμε να το αλλάξω...
Have a nice day...
:beer: :beer: :beer:
OK:wave2:
Πάντως αν πρόσεξες τι γράφω δεν παίρνω θέση υπέρ κάποιου κινητήρα, απλά περιγράφω τεχνικά θέματα σχετικά με τους νέους diesel. Πιστεύω ότι πρέπει να επιτραπούν και απο κει και πέρα ο καθένας είναι ελεύθερος να αποφασίσει.
Πάντως για καθημερινή χρήση τα diesel μάλλον είναι προτιμότερα (λόγω χαρακτηριστικών απόδοσης και κατανάλωσης), για σπορ οδήγηση μάλλον τα βενζινοκίνητα.
Βέβαια έχω οδηγήσει και 406 2.2HDI το οποίο πήγαινε σαν rallye αλλά με ροπή, εντελώς hooligan αυτοκίνητο....
:wave2: :beer:
sub_zero
26/05/2006, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
OK:wave2:
Πάντως αν πρόσεξες τι γράφω δεν παίρνω θέση υπέρ κάποιου κινητήρα, απλά περιγράφω τεχνικά θέματα σχετικά με τους νέους diesel. Πιστεύω ότι πρέπει να επιτραπούν και απο κει και πέρα ο καθένας είναι ελεύθερος να αποφασίσει.
Πάντως για καθημερινή χρήση τα diesel μάλλον είναι προτιμότερα (λόγω χαρακτηριστικών απόδοσης και κατανάλωσης), για σπορ οδήγηση μάλλον τα βενζινοκίνητα.
Βέβαια έχω οδηγήσει και 406 2.2HDI το οποίο πήγαινε σαν rallye αλλά με ροπή, εντελώς hooligan αυτοκίνητο....
:wave2: :beer:
και που να οδηγήσεις το BMW 330 CD.... ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ!!!
κοντά 205 αλογα και 410 Νm ροπή!!! και κατανάλωση?... 6,6 μικτός κύκλος... τι λέμε τώρα.... όταν το δικό μου φτάνει μικτό κύκλο κοντά στα 10,3... :( :(
Anyways... καποια στιγμή πρέπει να πιούμε μια μπύρα μαζί (Δελεαρ ίσως...) και να "μαλιοτραβηχτούμε" από κοντά...
:lol: :lol:
Μεχρι τότε...
:beer: :beer: :beer: :beer:
Από άρθρο του ΕΘΝΟΥΣ της 23ης Αυγούστου 2007!
Oριστικό «όχι» στην πετρελαιοκίνηση
Oριστικό «όχι» στην πετρελαιοκίνηση λέει το YΠEXΩΔE, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με τα αιωρούμενα σωματίδια που αναδεικνύεται σε πραγματικό εφιάλτη για την Aθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας.
Tο υπουργείο βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τις υπηρεσίες της Eυρωπαϊκής Eνωσης για το θέμα της αντιμετώπισης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και έχει ενημερώσει τόσο για την κατάσταση στην πρωτεύουσα όσο και στις άλλες μεγάλες πόλεις, στο πλαίσιο της κατάρτισης επιχειρησιακών προγραμμάτων για όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.
Στέλεχος του υπουργείου δήλωσε χθες στο «Eθνος» πως από το φθινόπωρο θα υπάρξουν εξελίξεις στον τομέα της αντιμετώπισης του νέφους και πρέπει να αναμένεται η λήψη μέτρων.
Tο YΠEXΩΔE αναγνωρίζει πως το πρόβλημα των αιωρουμένων σωματιδίων δεν οφείλεται μόνο σε φυσικά αίτια (όπως ήταν η «γραμμή» μέχρι σήμερα), αλλά σε ανθρωπογενείς πηγές και στα καύσιμα.
Eπισημαίνεται, ωστόσο, πως η ίδια η EE δεν έχει καταλήξει στον τρόπο αντιμετώπισης του συγκεκριμένου ρύπου και αναμένεται η έκδοση οδηγίας για τα αιωρούμενα σωματίδια μικρής διαμέτρου (PM2,5)
ασχημα τα νεά για εμάς...που ονειρευόμασταν 4Χ4 πετρελαίου.....
Φίλτρα στα ντιζελοκίνητα οχήματα θα μειώσουν την εκπομπή ρύπων από το 2008 (http://tech.pathfinder.gr/tech/209058.html)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.