View Full Version : ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΑ Service ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΑ???
ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ AYTO-MOTO) ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ
SERVICE ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΜΟΥ ΜΟΤΟ.
ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΟΣ????
:a52: :a52:
Λεωνίδας
26/05/2006, 20:23
Yamaha?
adam_tsouk
26/05/2006, 20:28
δεν το κανουν ολοι.....
αλλα σε αυτους που το κανουν ειναι ενας καλος λογος να μην ξαναπατησεις...
το να μην με αφηνουν να δω την εργασια την οποια πληρωνω για μενα ειναι ισοδυναμο με το να παρω πισω μηχανη που δεν εχει κανει σωστο σερβις... οσο υπερβολικο και αν ακουγεται....
xxxristos
26/05/2006, 20:34
Δεν είσαι ιδόρρυθμος, είσαι (ΙΣΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ) καχύποπτος, προσβάλλοντας με τη στάση σου τον κάθε τίμιο μηχανικό.
Άν δε επεμβαίνεις και στην δουλειά του με ερωτήσεις του τύπου "πώς το κάνεις και γιατί το κάνεις" τότε χαρά στην υπομονή τους που σε έχουν ακόμα πελάτη...
Σε όλους τους κλάδους των επαγγελμάτων υπάρχει μια κάποια αναξιοπιστία, αλλά φαντάσου όποιος χρειαζόταν μια εγχείρηση να έλεγε στον γιατρό να μη του δώσει ύπνο για να μπορεί να παρακολουθεί τί θα του κάνουν...........
Όποιος έρχεται σε μένα πάντως και ζητάει να είναι παρόν, του επιστρέφω ευγενικά τα κλειδιά και του λέω πως αυτό απλά δεν γίνεται.
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΦΙΛΟΥ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ( ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ) ΚΛΩΤΣΗΣΕ
ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ , ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ :a49:
ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΜΟΥΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΑΛΛΙΩΣ
ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕ TEFLON .:a26:
Αρχικά δημιουργήθηκε από athas62
μαγος εισαι?:a53: TDM 900:confused:
:lol: :rotflmao:
KAI EΓΩ EIMAI Ο ΜΕΡΛΙΝ....
ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Δεν είσαι ιδόρρυθμος, είσαι (ΙΣΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ) καχύποπτος, προσβάλλοντας με τη στάση σου τον κάθε τίμιο μηχανικό.
Άν δε επεμβαίνεις και στην δουλειά του με ερωτήσεις του τύπου "πώς το κάνεις και γιατί το κάνεις" τότε χαρά στην υπομονή τους που σε έχουν ακόμα πελάτη...
Σε όλους τους κλάδους των επαγγελμάτων υπάρχει μια κάποια αναξιοπιστία, αλλά φαντάσου όποιος χρειαζόταν μια εγχείρηση να έλεγε στον γιατρό να μη του δώσει ύπνο για να μπορεί να παρακολουθεί τί θα του κάνουν...........
Όποιος έρχεται σε μένα πάντως και ζητάει να είναι παρόν, του επιστρέφω ευγενικά τα κλειδιά και του λέω πως αυτό απλά δεν γίνεται.
και στην περιπτωση που θελουν απλα να βλεπουν χωρις να σε ρωτανε? παλι τους διωχνεις?
...παντως ουτε εμενα με βρισκει συμφωνο η σταση των μαγαζιων να ΜΗΝ θελουν να ειμαι παρων: αυτοματα με καχυποπτευει, θελει να κρυψει τιποτα και φοβαται την παρουσια μου? ή..... φοβαται την σωματικη μου ακεραιοτητα?
ΣΣ: ΔΕΝ ενοχλω κατα την παρουσια μου ουτε ρωταω. αντιθετα, εκτιμω ακομα περισσοτερο τον μαστορα οταν ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ εκεινη τη στιγμη τι κανει για να μαθαινω και τι να προσεχω. και το ΙΔΙΟ κανω και εγω οταν φτιαχνω κατι στον δικο μου τομεα! :winka: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Δεν είσαι ιδόρρυθμος, είσαι (ΙΣΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ) καχύποπτος, προσβάλλοντας με τη στάση σου τον κάθε τίμιο μηχανικό.
Άν δε επεμβαίνεις και στην δουλειά του με ερωτήσεις του τύπου "πώς το κάνεις και γιατί το κάνεις" τότε χαρά στην υπομονή τους που σε έχουν ακόμα πελάτη...
Σε όλους τους κλάδους των επαγγελμάτων υπάρχει μια κάποια αναξιοπιστία, αλλά φαντάσου όποιος χρειαζόταν μια εγχείρηση να έλεγε στον γιατρό να μη του δώσει ύπνο για να μπορεί να παρακολουθεί τί θα του κάνουν...........
Όποιος έρχεται σε μένα πάντως και ζητάει να είναι παρόν, του επιστρέφω ευγενικά τα κλειδιά και του λέω πως αυτό απλά δεν γίνεται.
ΦΙΛΕ ΕΧΩ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ,ΣΤΑ 22 ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ 2ΧΡΟΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΣΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΕΣΤΕΛΝΑ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΝΑ.
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ (ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ) . ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗ ΓΕΝΝΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ.
:a15:
ΑΚΟΥ ΓΙΩΡΓΟ....
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΠΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ
ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΧ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ
ΚΙΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ.
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΤΣΙ.
ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΦΙΛΟ
ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΣΦΥΞΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΦΥΓΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ Η ΔΑΓΚΑΝΑ
ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ.
ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Η' ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ
:confused: ΤΕΣΠΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ
ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Z-BADBOY'STOY
ΑΚΟΥ ΓΙΩΡΓΟ....
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΠΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ
ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΧ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ
ΚΙΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ.
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΤΣΙ.
ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΦΙΛΟ
ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΣΦΥΞΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΦΥΓΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ Η ΔΑΓΚΑΝΑ
ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ.
ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Η' ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ
:confused: ΤΕΣΠΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ
ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ:beer:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝ. ? ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ η' ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥ.:a19:
adam_tsouk
26/05/2006, 21:25
εμενα ειναι φιλος και πιανουμε και τη κουβεντα...
οποτε δεν τον αλλαζω με τη καμμια :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
εμενα ειναι φιλος και πιανουμε και τη κουβεντα...
οποτε δεν τον αλλαζω με τη καμμια :winka:
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ
SERVICE ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΟ
ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΙΑΣΩ.
ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΕΞΟΥΣ. ΜΟΝΟ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.:a022:
makis206
26/05/2006, 23:35
Πολλά εξουσιοδοτημένα δουλεύουν έτσι αφού υποτίθεται οτι εγγυώνται γι'αυτό που κάνουν.
Σωστό η λάθος, έτσι το κάνουν.
Απλά ο καθένας το κρίνει διαφορετικά !:winka:
:beer: :beer:
SUPERMARIO
26/05/2006, 23:47
υπαρχει γενικοτερα μια μανια να βαζουμε ταμπελες σε οτιδηποτε.καποιος φιλος πιο πανω ειπε YAMAHA;;;;;;;;
οχι μονο εχω yamaha,οχι μονο εχω το κινητο του μηχανικου του service της συγκεκριμενης αντ/πειας,οχι μονο βλεπω τι κανει,οχι μονο καφεδακι κερναει...αλλα και γαμω τους χαβαλεδες που οταν φευγω δεν μου εχει μεινει εντερο απο το γελιο.
δεν ειναι θεμα πολιτικης της αντ/πειας αλλα καθαρα θεμα ανθρωπου.αν στο συγκεκριμενο που πας του εχουν κατσει 10-20 @αλακες να ρωτανε καθε 1 λεπτο,να ειναι ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ και να μην τον αφηνουν να δουλεψει τον δικαιολογω.
και εγω στη δουλεια μου δεν θα ηθελα κανεναν πανω απο το κεφαλι μου.δεν λεω να κλεισει και πορτες αλλα να του αφησει ο πελατης ΧΩΡΟ να δουλεψει και ας βλεπει απο αποσταση.
xxxristos
26/05/2006, 23:51
Κύριοι,
Δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να ξέρεις οτι στον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ λειτουργίας του συνεργείου, που νομίζω τον εκδίδει το υπουργείο βιομηχανίας, αναφέρεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να βρίσκεται στον χώρο εργασίας ΚΑΘΕ άσχετος (πελάτης-φίλος-αργόσχολος-κτλ-κτλ) για λόγους ασφαλείας.
Ψιλά γράμματα θα μου πεις, αλλά ειδικά στα εξουσιοδοτημένα οφείλουν να τον τιρούν κατα γράμμα, άν δε θέλουν να βρουν τον μπελά τους απο κανα επιθεωρητή καμιά μέρα.
Φίλος μου έχει αντιπροσωπία KAWA και στον κανονισμό για το εξουσιοδοτημένο που ήθελε να ανοίξει έλεγε πως ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να έχει χώρο υποδοχής πελατών, ξεχωριστά από το χώρο εργασίας.
Σε όλα τα επαγγέλματα ισχύει αυτό! Ο εργαζόμενος θέλει το privacy του. Άν καμιά φορά το εκμεταλλεύεται για να κάνει καμιά μαλακία, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλη ιστορία, γιαυτό υπάρχουν και οι φόρμες παραπόνων προς τα αρμόδια υπουργεία, κέντρο καταναλωτών, αγορανομία, επίσημη αντιπροσωπία, κτλ κτλ κτλ.
xxxristos
26/05/2006, 23:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Z-BADBOY'STOY
ΑΚΟΥ ΓΙΩΡΓΟ....
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΠΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ
ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΧ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ
ΚΙΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ.
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΤΣΙ.
ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΦΙΛΟ
ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΣΦΥΞΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΦΕΥΓΑΝ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΦΥΓΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ Η ΔΑΓΚΑΝΑ
ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ.
ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Η' ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ
:confused: ΤΕΣΠΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ
ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ:beer:
+1
xxxristos
26/05/2006, 23:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από athas62
ΦΙΛΕ ΕΧΩ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ,ΣΤΑ 22 ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ 2ΧΡΟΝΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΣΤΑ
ΧΕΡΙΑ ΕΣΤΕΛΝΑ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΝΑ.
:a15:
Και εγώ έκανα το ίδιο στα 15, τί να λέει αυτό???
Πρόσεξε τί έγραψες: "ΕΣΤΕΛΝΑ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ"!!!
Και όχι:"ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΡΕΚΤΙΦΙΑΤΖΗ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΑΡΕΙ ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, ΑΝ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ, ΜΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΑΛΑΣΕΙ"
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Όποιος έρχεται σε μένα πάντως και ζητάει να είναι παρόν, του επιστρέφω ευγενικά τα κλειδιά και του λέω πως αυτό απλά δεν γίνεται.
δλδ αν στο πει με τροπο, παλι δεν δεχεσαι?????????
xxxristos
27/05/2006, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
δλδ αν στο πει με τροπο, παλι δεν δεχεσαι?????????
Άν και σταμάτησα να ασχολούμαι με επισκευές και service πια, δεν υπάρχει τρόπος φίλε σε αυτά τα πράγματα, αν ο άλλος θέλει να καθίσει (προφανέστατα επειδή δε σε εμπιστεύεται) καλύτερα να πάει αλλού. Ούτε εκείνος χρειάζεται τέτοιον μηχανικό ούτε εγώ τέτοιους πελάτες...
lampros_fazer
27/05/2006, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Άν και σταμάτησα να ασχολούμαι με επισκευές και service πια, δεν υπάρχει τρόπος φίλε σε αυτά τα πράγματα, αν ο άλλος θέλει να καθίσει (προφανέστατα επειδή δε σε εμπιστεύεται) καλύτερα να πάει αλλού. Ούτε εκείνος χρειάζεται τέτοιον μηχανικό ούτε εγώ τέτοιους πελάτες...
Δλδ αν κάποιος θέλει να βλέπει κατα την ώρα του service για να δει και να μάθει δυο πράγματα (και όχι επειδή δεν εμπιστεύεται το μηχανικό),παρακολουθώντας διακριτικά και χωρίς να ενοχλεί πάλι δεν "καλός" πελάτης..;; Δλδ ποιοί πελάτες είναι "χρήσιμοι",αυτοί που μόνο πληρώνουν και δεν μιλάνε..;;
SUPERMARIO
27/05/2006, 01:13
:a014: :a014: :a014: τι ψαχνεις τετοια ωρα και εσυ:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Άν και σταμάτησα να ασχολούμαι με επισκευές και service πια, δεν υπάρχει τρόπος φίλε σε αυτά τα πράγματα, αν ο άλλος θέλει να καθίσει (προφανέστατα επειδή δε σε εμπιστεύεται) καλύτερα να πάει αλλού. Ούτε εκείνος χρειάζεται τέτοιον μηχανικό ούτε εγώ τέτοιους πελάτες...
ναι ενταξει αλλα ετσι διωχνεις τον πελατη........θα κατσει την πρωτη φορα αλλα στις επομενες θα σου εχει εμπιστοσυνη οπως λες αφου θα τον εχεις κερδισει με τον τροπο σου και με την δουλεια σου.
δλδ θα σου ηταν κοπος να του εξηγησεις καποια πραγματακια ?? θελει τροπο οχι κοπο.....δε λεμε να ειναι πανω απο το κεφαλι σου και νομιζω οτι λιγοι ειναι αυτοι οι σπασικλες........διακριτικα παντα
αν μαθαινα οτι ο ταδε μηχανικος ειναι πριβε δεν θα πηγαινα.........
xxxristos
27/05/2006, 01:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Δλδ αν κάποιος θέλει να βλέπει κατα την ώρα του service για να δει και να μάθει δυο πράγματα (και όχι επειδή δεν εμπιστεύεται το μηχανικό),παρακολουθώντας διακριτικά και χωρίς να ενοχλεί πάλι δεν "καλός" πελάτης..;; Δλδ ποιοί πελάτες είναι "χρήσιμοι",αυτοί που μόνο πληρώνουν και δεν μιλάνε..;;
Κατ' αρχήν δεν υπάρχουν χρήσιμοι και άχρηστοι πελάτες.
Καλοί πελάτες είναι αυτοί που έρχονται, σου αφήνουν τα κλειδιά, τους λες τι ώρα να έρθουν να πάρουν το εργαλείο τους πίσω, ΦΕΥΓΟΥΝ, ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ την ώρα που τους έχεις πει, πληρώνουν χωρίς παζάρια και μετά είναι ελεύθεροι να ρωτήσουν ό,τι απορία έχουν, και ο καλός μηχανικός ΟΦΕΙΛΕΙ να αφιερώνει κάποιο χρόνο να τους λύνει τις απορίες.
Δεν είναι λίγες οι φορές που αυτοί που "μαθαίνουν" βλέποντας από τα service πάνε να κάνουν το επόμενο μόνοι τους και σου έρχονται μετα με το μοτέρ στα χέρια, με σπασμένα καπάκια, με κλωτσιμένες-κομένες βίδες, κτλ. Και όποιος πει πως δεν έχει δεί τέτοια φαινόμενα λέει ψέματα.
Εγώ όποτε χαλάει ο υπολογιστής, τον πάω στο service, τον αφήνω και όταν πάω να τον πάρω ρωτάω τί είχε και ο τεχνικος μου εξηγεί. Έτσι και εκείνος αισθάνεται οτι δεν "εισβάλλω" στον χώρο εργασίας του, και εγώ μετά ενημερώνομαι σφαιρικά σχετικά με το πρόβλημα και πώς μπορώ να το αποφύγω ή να το αποτρέψω αν μου ξανατύχει στο μέλλον και είμαστε και οι δυο ευχαριστημένοι.
Τόρα στην περίπτωση που ο πελάτης είναι φιλαράκι με τιν μηχανικό, ο σωστός επαγγελματίας ξέρει πως τα καφεδάκια και ο χαβαλές είναι μετά το σχόλασμα...
Μια φορά είχα πάει να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο σε έναν φίλο μου και καθώς είχε τη ζάντα στον ξεμονταριστή και έβγαζε το παλιό λάστιχο ενώ εγώ καθόμουν σε μια άκρη και διάβαζα περιοδικό μέχρι να τελειώσει γιατί δεν είχα μέσο να φύγω, πιάνει 2 μπύρες από το ψυγειάκι δίπλα και μου λέει ένα να κεράσω μπύρα. Δε προλαβαίνω να πλησιάσω και καθώς κρατούσε τις μπύρες του φεύγει ο ένας λεβιές από το λάστιχο και τινάζεται 20 μέτρα παραπέρα..... Γιαυτό επαναλαμβάνω, υπάρχει ΛΟΓΟΣ που κλείνουν την πόρτα στον πελάτη. Υπάρχουν ευθύνες, το συνεργείο δεν είναι γραφείο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Κατ' αρχήν δεν υπάρχουν χρήσιμοι και άχρηστοι πελάτες.
Καλοί πελάτες είναι αυτοί που έρχονται, σου αφήνουν τα κλειδιά, τους λες τι ώρα να έρθουν να πάρουν το εργαλείο τους πίσω, ΦΕΥΓΟΥΝ, ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ την ώρα που τους έχεις πει, πληρώνουν χωρίς παζάρια και μετά είναι ελεύθεροι να ρωτήσουν ό,τι απορία έχουν, και ο καλός μηχανικός ΟΦΕΙΛΕΙ να αφιερώνει κάποιο χρόνο να τους λύνει τις απορίες.
ανηκω εδω δλδ ...........αλλα λεμε οτι θα υπαρξουν και οι περιεργοι ,τωρα αν δουλευες με στενο κυκλο δικαιωμα σου.......
ολοι εχουν καλους και στραβους πελατες .......
xxxristos
27/05/2006, 01:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
ναι ενταξει αλλα ετσι διωχνεις τον πελατη........θα κατσει την πρωτη φορα αλλα στις επομενες θα σου εχει εμπιστοσυνη οπως λες αφου θα τον εχεις κερδισει με τον τροπο σου και με την δουλεια σου.
δλδ θα σου ηταν κοπος να του εξηγησεις καποια πραγματακια ?? θελει τροπο οχι κοπο.....δε λεμε να ειναι πανω απο το κεφαλι σου και νομιζω οτι λιγοι ειναι αυτοι οι σπασικλες........διακριτικα παντα
αν μαθαινα οτι ο ταδε μηχανικος ειναι πριβε δεν θα πηγαινα.........
Ξέρεις την αντίδραδη του σεφ σε εστιατόριο αν πας και τον ρωτήσεις πώς φτιάχνει το τάδε πιάτο, για να μάθεις και να το κάνεις μετά κι εσύ στο σπίτι?
Μιλώντας για μηχανικούς και όχι για μάστορες (η διαφορά είναι κάτι ανάλογο με τον κομμωτή και τον μπαρμπέρη), δεν είναι κόπος να εξηγήσεις τίποτα, απλά την ώρα που δουλεύεις ΔΕΝ είναι η κατάλληλη ώρα. Δεν είναι μια δουλειά που γίνεται 100% με τα χέρια, συμμετέχει και το μυαλό, το οποίο πρέπει να είναι απερίσπαστο και καθαρό.
Το "κάτσε να βλέπεις αν θέλεις" εντάσσεται στην γενικότερη στρατηγική των συνεργείων να τραβήξουν πελάτες, παίζοντάς το διαφανείς και τίμιοι μηχανικοί. Αυτοί που έιναι καθιερωμένοι για τη δουλειά τους, προκειμένου να κρατήσουν το όνομά τους, κλείνουν τις πόρτες τους και δουλεύουν όπως ξέρουν, με την υσηχία τους.
μια φορα ετυχε να κατσω στον χωρο υποδοχης αντιπροσωπειας την ωρα που περνουσαν σιδερα τριπλετας χωρις να ενοχλω ,απλα κοιτουσα κλεφτα.........και καλα που εκατσα δλδ..
ειχαν χασει την μπαλα ,αν ηταν σωστοι και επαγγελματιες θα ειχαν τελειωσει για πλακα .......ενταξει σωστα περαστηκαν αλλα σε 3 ωρες ισως τα περνουσα και μονος μου ......ειδα δλδ και δεν θα ξαναπαω .
αν ηταν σαινια θα ξαναπηγαινα με κλειστα ματια που λενε
lampros_fazer
27/05/2006, 02:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Κατ' αρχήν δεν υπάρχουν χρήσιμοι και άχρηστοι πελάτες.
Το χρήσιμοι το έγραψα λόγω του παρακάτω..
Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Ούτε εκείνος χρειάζεται τέτοιον μηχανικό ούτε εγώ τέτοιους πελάτες...
dirtbird
27/05/2006, 07:28
Νομίζω ότι στην πορεία τα ξεκαθαρίζει ο ΧΧΧ, αλλά για να ανακεφαλαιώσουμε:
τίθονται θέματα ασφαλείας του πελάτη και θέματα παρενόχλησης του μηχανικού τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε ελλιπή διαδικασία επισκευής. Από κει και πέρα κάθε επίσημο σέρβις ΠΡΕΠΕΙ να έχει χώρο αναμονής που να βλέπει στο συνεργείο και να μπορεί ο ιδιοκτήτης να παρακολουθεί τις εργασίες.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι όταν ο ιδιοκτήτης δεν έχει και ιδιαίτερες γνώσεις και του δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, όπως αυτό που αναφέρθη πιο πάνω για τις βάσεις της βαλίτσας (αξεσουάρ εμπορίου με ελλιπείς οδηγίες τοποθέτησης που είναι γνωστό ότι σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να κάνεις χαρακίρι για να το τοποθετήσεις ειδικά την πρώτη φορά -άδικο να κρίνεις ένα συνεργείο από αυτό).
Λεωνίδας
27/05/2006, 07:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUPERMARIO
υπαρχει γενικοτερα μια μανια να βαζουμε ταμπελες σε οτιδηποτε.καποιος φιλος πιο πανω ειπε YAMAHA;;;;;;;;
(...) Ρώτησα για να του προτείνει κάποιος συνεργείο που δεν "κλείνει την πόρτα", αλλά βλέπω το θέμα πήγε μακρυά... καλά ξεμπερδέματα (εγώ την αφήνω και φεύγω πάντως) :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ένα άλλο πρόβλημα είναι όταν ο ιδιοκτήτης δεν έχει και ιδιαίτερες γνώσεις και του δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, όπως αυτό που αναφέρθη πιο πάνω για τις βάσεις της βαλίτσας (αξεσουάρ εμπορίου με ελλιπείς οδηγίες τοποθέτησης που είναι γνωστό ότι σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να κάνεις χαρακίρι για να το τοποθετήσεις ειδικά την πρώτη φορά -άδικο να κρίνεις ένα συνεργείο από αυτό).
ειχε οδηγιες .........αλλα δεν πρεπει να εισαι και επιστημονας για να καταλαβεις.....
Την πρώτη χρονιά που την πήγα για service 2 στις 2 φορές είδα εκ των υστέρων κάτι που δεν μου άρεσε.Να σημειωθεί οτι ο "μηχανικός" ήταν και φίλος. Για καλή μου τύχη λόγω της ιδιότητας συγγενών, έχω ορισμένες γνώσεις. Δεν με ξαναείδε το service εκ τοτε και ούτε θα με ξαναδεί.Τους επισκέπτομαι μόνο όταν δεν έχω τα απαραίτητα όργανα μέτρησης ή όταν χρειαστεί να δανειστω κανένα εργαλείο...:)
petridist
27/05/2006, 11:45
Πάντα είμαι απο πάνω σε οτιδήποτε φτιάχνω στη μηχανή. Έχω μεγάλο κόλλημα και δεν εμπιστευομαι κανέναν. Βέβαια πάντα εξηγώ στον μηχανικό τί τύπος είμαι και αν πει οκ τότε κάθομαι αλλιώς φεύγω.. Φιλικά πάντα βέβαια και όχι απότομα και καχυποπτίστικα... Μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο απο τα δυο εξουσιοδοτημένα στην Πάτρα (Honda - Yamaha).. Αυτοί μάλλον έχουν με το πρήξιμο που τρώνε χεχεχε.. Πολύ καλα παιδιά όλοι!
:wave2:
nassosxlvbros
27/05/2006, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
εμενα ειναι φιλος και πιανουμε και τη κουβεντα...
οποτε δεν τον αλλαζω με τη καμμια :winka:
εμενα με αφηνει μεσα αλλα οχι κοντα του...εχει και μια λιγδωμενη μαλαστουπα και δεν κολλαει να την πεταξει...:lol: και για του λογου το αληθες...βλεπετε φωτο....
:wave2:
και μουρχεται καπακι ΤΟ ρητο...:
:"καλα μωρη χαμουρα ποσο λαδι ηπιες;":rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
49876
dirtbird
27/05/2006, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από zolotas
ειχε οδηγιες .........αλλα δεν πρεπει να εισαι και επιστημονας για να καταλαβεις.....
Στο ninja για να μπουν τα Givi ήθελε χαλαρά 2 ώρες δουλειά ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ (ντρεπόμουνα που τους έχωσα μπορούσα να το κάνω και μόνος μου)
kerasaki
27/05/2006, 13:47
Ίσως να μην υπάρχει τρόπος να μάθει κάποιος εάν και κατά πόσο κάποιος μηχανικός είναι καλός ή όχι.Μία πιθανότητα είναι να στο πει κάποιος φίλος ή γνωστός τον οποίο εμπιστεύεσαι.
Η άλλη είναι μέσο της μεθόδου 'δοκιμή&λάθος' μέχρι να βρεθεί ο 'κατάλληλος'.
Προσωπικά σε δυο τρεις που έχω πάει λόγω τρακαρισμάτων η βλαβών δεν με ικανοποίησε η δουλειά τους(πρόχειρη επισκευή, χύμα τα καλώδια,αντικατάσταση? χαλασμένων ανταλλακτικών) ώσπου βρήκα ένα παλικάρι που απλά έχει ένα...γκαράζ.
Με κέρδισε με τη προσεχτική δουλειά του καθώς και με τον τρόπο που μου τα εξηγούσε όλα.
Αυτά:wave2:
SUPERMARIO
27/05/2006, 22:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Ρώτησα για να του προτείνει κάποιος συνεργείο που δεν "κλείνει την πόρτα", αλλά βλέπω το θέμα πήγε μακρυά... καλά ξεμπερδέματα (εγώ την αφήνω και φεύγω πάντως) :wave2:
κατσε που θα πας...μετα ξεκιναει το κυπριακο:)
blueblack
28/05/2006, 01:55
Ρέ παιδιά............
Όταν ή γυναίκα μου γέννησε έγώ ήμουν μέσα καί έδινα στό γιατρό
ζελέ.........όποιος ξέρει κατάλαβε........!!!!!!!!!!
Τώρα τόση έπιστήμη πιά..........
Ή σχέση μέ τή μηχανή είναι περίεργη.........γιαυτό οί πιό μάγκες.....
έκαναν στά συνεργεία ένα χώρο όπου κάθεσαι καί μέσα άπό τζάμι
βλέπεις τόν άλλο πού δουλεύει.......καί έτσι ειναι όλοι εύχαριστημένοι........!!!!!!!!!
Πήγα κάποτε σέ ένα συνεργείο όπου μέχρι νά καταλάβω ότι ό τύπος δέν μέ ήθελε έκεί έσκασα......
Ή πλάκα ήταν ότι έγώ άπλά βιαζόμουνα καί τού έλεγα νά έρθω στίς δύο...????
Όχι έλα στίς τέσσερεις .....
Καί όταν είπα ...καλά 'ερχομαι στίς τρείς έλπίζω νά έχεις τελειώσει......τότε μέ τό ζόρι κατάλαβα τί ήθελε....ούτε νά μπώ μέσα άπό τήν πόρτα......
Έξω τό άφησα άπό έξω θά τό έπαιρνα.....
Τόσο ένοχλητικός θά ήμουν άν πήγαινα λίγο νωρίτερα....!!!!!!!
Ε τό πήρα καί έγώ καί δέν μέ ξαναείδε.......!!!!!!!!!
Πολύ μούρη ρέ παιδιά.........!!!!!!!!!!!!
Άς μού τόλεγε άπό τήν άρχή ότι γιαυτό καί γιαυτό τό λόγο
δέν σέ θέλω έδώ....
ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ....δέν είναι ώραίο πράμμα......
Άν είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ......πρέπει νά ξέρεις καί νά κρατάς τόν πελάτη.....!!!!!!
Βρές τρόπο .....φτιάξε τό μαγαζί σου.....έξήγα όμορφα.....φτιάξε χώρο άναμονής....ΒΡΕΣ ΤΗ ΛΥΣΗ...
ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ........
Καί όπως διαβάζω άπό έδώ μέσα.....
οί περισσότεροι......αύτό κάνουν....!!!!!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.....
divemaster
28/05/2006, 03:15
Έδωσα 15000 και αγόρασα καινούργια μοτοσικλέτα, η οποία είχε πρόβλημα με την αντλία βενζίνης. Την πήγα σε εξουσιοδοτημένο να την αλλάξουν. Έβγαλε την παλιά η οποία ήταν σπασμένη και έβαλε την καινούργια χωρίς να αναρωτηθεί που είναι το κομμάτι που έλειπε. (Υπ' όψιν η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα έχει την αντλία μέσα στο ντεπόζιτο). Λοιπόν αν δεν ήμουν παρών και να επιμένω έντονα να ψαρέψουμε τα υπολείμματα, ακόμη θα αναρωτιόμουν γιατί κουδουνίζει το μηχανάκι μου!! Κι εγώ όταν μου λενε φύγε και έλα να το πάρεις έτοιμο... παίρνω τα κλειδιά από μόνος μου δεν χρειάζεται να μου το πουν.
Είχα συνεργείο μοτοσικλετών επί 10 χρόνια και χαιρόμουν όταν ο πελάτης ήθελε να είναι παρών.
ΜΗΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.