TokTok
05/06/2006, 01:19
Καλησπέρα σε όλα τα παιδια..
Θα σας την ιστορία που μου έτυχε πριν 2 μήνες περίπου και θα σας αφήσω να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Ήμουν κάτοχος ενος Ζ(το πούλησα πριν 10 ημέρες για χάρη ενός R1 04). Ενα βράδυ όπως γύριζα σπίτι ξαφνικά ακουσα τη μηχανή να κάνει ένα περίεργο θόρυβο -σαν τρυπια εξάτμηση- και αμέσως σταμάτησα να οδηγώ. Ύστερα απο ελεγχο που έκανα διαπίστωσα οτι είχε ξεκολλήσει ο σωλήνας της εξάτμησης που καταλήγει στο τελικό!! Νομίζω που κανενα Ζ δεν πρεπει να εχει βγάλει καποιο τετοιο πρόβλημα. Με αφορμή αυτό το γεγονος αποφασισα να αλλαξω το τελικό με κάποιο aftermarket πράγμα που εκανα. Επειδή η μηχανή εχει εγγύηση αντι/πείας πήγα με την πρώτη ευκαιρία στο μαγαζι που έγινε η αγορά και ανεφερα το γεγονός. Η πρώτη ερώτηση που μου έγινε ξέρετε ποια ήταν? ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΡΒΙΣ? η απαντησή μου ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ?
Επειδή τη συγκεκριμένη μέρα πήγα στο κατάστημα το Ζ, βλέπει το Ζ με την aftermaket και μου λεει ο ιδιοκτήτης και απο τους μεγαλύτερους εμπόρους kawasaki στην Αθήνα, ΠΟΥ ΞΈΡΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΒΙΔΩΣΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕΣ!!! και η 2η κουβέντα του: ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ARROW,που εμπορεύεται αυτός. Πραγματικά κατάλαβα οτι το μονο που θέλει αυτός ειναι να ΠΟΥΛΗΣΕΙ! Φεύγω χωρίς να με εχει βοηθήσει. Την επόμενη μέρα τον παίρνω τηλεφωνο για να μου δώσει τον τηλεφωνο της kawaski και αντι να κανει αυτό με ρωτα, ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ KAWASAKI,ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ. Υστερα απο προσπαθεια καταφερα να μου δώσει το τηλεφωνο. Πήρα τηλεφωνο και εκλεισα ραντεβού για ελεγχο. Πήγα στη ΤΕΟΜΟΤΟ και εγινε μετά απο ελεγχο που εγινε στην εξάτμηση εγινε αντικατάσταση λόγω αστοχίας υλικού. Οι άνθρωποι ήταν επαγγελματίες. Τη συμπέρασμα βγάζετε εσείς από ολο αυτό?
Θα σας την ιστορία που μου έτυχε πριν 2 μήνες περίπου και θα σας αφήσω να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Ήμουν κάτοχος ενος Ζ(το πούλησα πριν 10 ημέρες για χάρη ενός R1 04). Ενα βράδυ όπως γύριζα σπίτι ξαφνικά ακουσα τη μηχανή να κάνει ένα περίεργο θόρυβο -σαν τρυπια εξάτμηση- και αμέσως σταμάτησα να οδηγώ. Ύστερα απο ελεγχο που έκανα διαπίστωσα οτι είχε ξεκολλήσει ο σωλήνας της εξάτμησης που καταλήγει στο τελικό!! Νομίζω που κανενα Ζ δεν πρεπει να εχει βγάλει καποιο τετοιο πρόβλημα. Με αφορμή αυτό το γεγονος αποφασισα να αλλαξω το τελικό με κάποιο aftermarket πράγμα που εκανα. Επειδή η μηχανή εχει εγγύηση αντι/πείας πήγα με την πρώτη ευκαιρία στο μαγαζι που έγινε η αγορά και ανεφερα το γεγονός. Η πρώτη ερώτηση που μου έγινε ξέρετε ποια ήταν? ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΡΒΙΣ? η απαντησή μου ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ?
Επειδή τη συγκεκριμένη μέρα πήγα στο κατάστημα το Ζ, βλέπει το Ζ με την aftermaket και μου λεει ο ιδιοκτήτης και απο τους μεγαλύτερους εμπόρους kawasaki στην Αθήνα, ΠΟΥ ΞΈΡΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΒΙΔΩΣΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΠΑΣΕΣ!!! και η 2η κουβέντα του: ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ARROW,που εμπορεύεται αυτός. Πραγματικά κατάλαβα οτι το μονο που θέλει αυτός ειναι να ΠΟΥΛΗΣΕΙ! Φεύγω χωρίς να με εχει βοηθήσει. Την επόμενη μέρα τον παίρνω τηλεφωνο για να μου δώσει τον τηλεφωνο της kawaski και αντι να κανει αυτό με ρωτα, ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ KAWASAKI,ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΗΣΗ. Υστερα απο προσπαθεια καταφερα να μου δώσει το τηλεφωνο. Πήρα τηλεφωνο και εκλεισα ραντεβού για ελεγχο. Πήγα στη ΤΕΟΜΟΤΟ και εγινε μετά απο ελεγχο που εγινε στην εξάτμηση εγινε αντικατάσταση λόγω αστοχίας υλικού. Οι άνθρωποι ήταν επαγγελματίες. Τη συμπέρασμα βγάζετε εσείς από ολο αυτό?