View Full Version : Προβληματάκια με 1000rr : Πηνία
Το Σαββάτο ώς γνωστό το τίγκα όχημα βγήκε απο την μπρίζα στην Κ1 στην πίστα των Μεγάρων, το λοιπόν καλό είναι να ελέγχουν την μπαταρία σας σε κάθε σέρβις που κάνετε γιατί μόλις πέφτει λίγο μετά θα κλάσουν πηνία+βολάν όπως κακή ώρα τα δικά μου και απο ότι φαίνεται τα συνεργεία δεν το κοιτάνε αυτό το πράγμα.
Γι αυτό λοιπόν για να μην σας αφήσει αμανάτι πουθενά να το επισημένετε να μετράνε μπαταρία και πηνία, δεν είναι κακό και είναι και μέσα στην εγγύηση που έχουμε σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Υπόψη έτσι και το πάθεις μετά το μηχανάκι δεν παίρνει ουτε σπρώχνωντας ουτε με καλώδια, μένει επι τόπου.
LittleJohn
07/06/2006, 12:39
Λοιπόν και εμένα τα ίδια...
Τα έφτυσε η μπαταρία και το μηχανάκι δεν πήρε μπροστά ούτε στην κατηφόρα...
Ακόμα δεν έχω προλάβει να βάλω καλώδια, αλλά με παρεξένεψε αρκετά το οτί δεν πήρε με την φόρα...
Λές να έχω και εγώ πρόβλημα με τα πηνία?
Αρχικά δημιουργήθηκε από LittleJohn
Λοιπόν και εμένα τα ίδια...
Τα έφτυσε η μπαταρία και το μηχανάκι δεν πήρε μπροστά ούτε στην κατηφόρα...
Ακόμα δεν έχω προλάβει να βάλω καλώδια, αλλά με παρεξένεψε αρκετά το οτί δεν πήρε με την φόρα...
Λές να έχω και εγώ πρόβλημα με τα πηνία?
100% πήγαινε το σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το μετρήσουν και να σου παραγγείλουν βολάν+πηνία.
Μήν το καθυστερείς γιατί δεν υπάρχουν κιόλας στο Σαρακάκη πράγματα και έρχονται γύρω στις 15/6.
Εγω που ειχα προβλημα με το βολαν (σε cbf250), εκανε 3 μηνες να ερθει το ανταλλακτικο απο Σαρακακη. Επισης μου αλλαξαν και μπαταρια.
Η εξηγισει που μου δωσαν ειναι αναποδη απο την δικια σου τιγκα.
Εχει το προβλημα το βολαν και δεν φορτιζει, την μπαταρια με αποτελεσμα να καταστραφει η μπαταρια, και οχι χαλασμενη μπαταρια να χαλασει το βολαν!
Εμενα επαιρνε μπροστα με κλασμενο βολαν με δυσκολια, και στο τελος μονο στον κατηφορο. Ευτηχως το σπιτι μου βρισκεται σε κατηφορα. Ετσι πηγαινα το τελαθταιο μηνα που κλασε τελειως το βολαν και η μπταταρια απο κατηφορο σε κατηφορο
Καλη τυχη, και ελπιζω να ερθει γρηγορα το γαμοβολαν!
ποιος μα λεει οτι αυτα που θα βαλουμε θα ειναι οκ και οτι σε 20000κμ δε θα θελουν αλλαγη;καλα αν ειναι στην εγγυηση, αν δεν;:rolleyes: :bigcry: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosRR
ποιος μα λεει οτι αυτα που θα βαλουμε θα ειναι οκ και οτι σε 20000κμ δε θα θελουν αλλαγη;καλα αν ειναι στην εγγυηση, αν δεν;:rolleyes: :bigcry: :confused:
Προφανώς η παρτίδα με τα πηνία έχει πρόβλημα..... αλλιώς..... :mad:
ρε παιδια αν δεν κανω λαθος το προβλημα δημιουργητε απο το imobilazer επειδη δεν εχει ρευμα και πας να το βαλεις προς!!!!!
αυτο νομιζω οτι φταιει!
Pokermon
20/07/2006, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Προφανώς η παρτίδα με τα πηνία έχει πρόβλημα..... αλλιώς..... :mad:
εμένα μου είπανε για ελαττωματικό υλικό στο βολάν, γι`αυτο και η αντικατάσταση του μαζί με τα πηνία!!!!
:confused: :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Το Σαββάτο ώς γνωστό το τίγκα όχημα βγήκε απο την μπρίζα στην Κ1 στην πίστα των Μεγάρων, το λοιπόν καλό είναι να ελέγχουν την μπαταρία σας σε κάθε σέρβις που κάνετε γιατί μόλις πέφτει λίγο μετά θα κλάσουν πηνία+βολάν όπως κακή ώρα τα δικά μου και απο ότι φαίνεται τα συνεργεία δεν το κοιτάνε αυτό το πράγμα.
Γι αυτό λοιπόν για να μην σας αφήσει αμανάτι πουθενά να το επισημένετε να μετράνε μπαταρία και πηνία, δεν είναι κακό και είναι και μέσα στην εγγύηση που έχουμε σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
Υπόψη έτσι και το πάθεις μετά το μηχανάκι δεν παίρνει ουτε σπρώχνωντας ουτε με καλώδια, μένει επι τόπου.
από φίλο μου ηλεκτρολόγο (Μάνος στη Θηβών) μετά από συζήτηση που είχαμε για πηνία (παθών δις) τα CBR 1000 RR δυστυχώς έχουν περάσει πολλά για περιέλιξη. Ψάξτε το πάντως και στριμώχτε τον αντιπρόσωπο με την εγγύηση και γράψτε κάνα email στη ΗΟΝDA JAPAN μπας και βελτιώσουν κάτι.
Ελπίζω να βοήθησα:wave2:
LittleJohn
09/08/2006, 12:28
Στην αλυσίδα βαλβολίνες εξωλέμβιας...
Εμένα γαμώτο μου βγάζει πρόβλημα πάλι στην μπαταρία. Το πάω το μηχανάκι βόλτα για καμμιά ώρα με αρκετά ανοίγματα και όταν το σβήσω ,μετά πάλι δεν παίρνει μπροστά...
Μου έχει γίνει δεύτερη φύση το rolling start. Αφού σκέφτομαι να πετάξω εντελώς μπαταρία και μίζα για να ελαφρύνει το μηχανάκι...:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LittleJohn
Στην αλυσίδα βαλβολίνες εξωλέμβιας...
Εμένα γαμώτο μου βγάζει πρόβλημα πάλι στην μπαταρία. Το πάω το μηχανάκι βόλτα για καμμιά ώρα με αρκετά ανοίγματα και όταν το σβήσω ,μετά πάλι δεν παίρνει μπροστά...
Μου έχει γίνει δεύτερη φύση το rolling start. Αφού σκέφτομαι να πετάξω εντελώς μπαταρία και μίζα για να ελαφρύνει το μηχανάκι...:lol: :lol:
Τους πόλους τους τσεκάρισες ότι είναι σφιγμένοι ???
Τα πηνία τα μέτρησες ???
Και εμένα έτσι μου έκανε στα Μέγαρα και την 3η φορά που το πήγα σπρώχνωντας με άφησε στην Κ1.
Αρχικά δημιουργήθηκε από LittleJohn
Στην αλυσίδα βαλβολίνες εξωλέμβιας...
Εμένα γαμώτο μου βγάζει πρόβλημα πάλι στην μπαταρία. Το πάω το μηχανάκι βόλτα για καμμιά ώρα με αρκετά ανοίγματα και όταν το σβήσω ,μετά πάλι δεν παίρνει μπροστά...
Μου έχει γίνει δεύτερη φύση το rolling start. Αφού σκέφτομαι να πετάξω εντελώς μπαταρία και μίζα για να ελαφρύνει το μηχανάκι...:lol: :lol:
Πηνία + βολάν όσο είσαι ακόμα στην εγγύηση....
ΤΩΡΑ όμως..... δεν υπάρχουν και όσο καθυστερείς θα περιμένεις περισσότερο... με άμεσο κίνδυνο να την γυρίσεις σπίτι με τα πόδια.... :mad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Πηνία + βολάν όσο είσαι ακόμα στην εγγύηση....
ΤΩΡΑ όμως..... δεν υπάρχουν και όσο καθυστερείς θα περιμένεις περισσότερο... με άμεσο κίνδυνο να την γυρίσεις σπίτι με τα πόδια.... :mad:
Πηνεία έχει με το τσουβάλι αυτή τη στιγμή, βολάν έχει πολύ λίγα, αλλά δεν ωφείλεται στο βολάν η μαλακία που παθαίνουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Πηνεία έχει με το τσουβάλι αυτή τη στιγμή, βολάν έχει πολύ λίγα, αλλά δεν ωφείλεται στο βολάν η μαλακία που παθαίνουν.
αλλά; :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
αλλά; :confused:
Στα πηνεία βρε Νικόλαε, είναι for pouts και καινούργια που θα βάλεις πάλι κάποια στιγμή θα ξαναμείνεις.
Η λύση είναι μόλις είσαι εκτός εγγυησης και πάθεις πάλι λαχτάρα, πάς για μια τίγκα περιέληξη και ξεχνάς πλέον το ηλίθιο αυτό πρόβλημα .
Προς το παρών η Honda δεν έχει κάνει αλλαγη κωδικού και μπαίνει πάλι το ίδιο.
Στο 2006 μοντέλο πάντως υπάρχουν άλλα πηνεία
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Στα πηνεία βρε Νικόλαε, είναι for pouts και καινούργια που θα βάλεις πάλι κάποια στιγμή θα ξαναμείνεις.
Η λύση είναι μόλις είσαι εκτός εγγυησης και πάθεις πάλι λαχτάρα, πάς για μια τίγκα περιέληξη και ξεχνάς πλέον το ηλίθιο αυτό πρόβλημα .
Προς το παρών η Honda δεν έχει κάνει αλλαγη κωδικού και μπαίνει πάλι το ίδιο.
Στο 2006 μοντέλο πάντως υπάρχουν άλλα πηνεία
Α οκ - είπα βολάν γιατί πάνε μαζί πακέτο....
Τέσπα.... Θα έπρεπε να κάνει ήδη ανάκληση... τι να πεις... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Πρόσεχε μήν πάς σε κανα αντιπρόσωπο και σε παραμυθιάζει μέχρι τις 24000km ότι σου κάνει κάτι ιδιαίτερο(για να σου παίρνει δήθεν χρήματα για σερβις) στο μηχανάκι γιατί δεν χρειάζεται κιόλας κάτι.
Στην αλυσίδα εγώ δεν βάζω κανένα σπρέι που κάνει 10 ευρω, βαλβολινούλα 80 η ψιλό λαδάκι.
Όλα αυτά που σου γράφω βέβαια θα μπορούσες να τα έχεις διαβάσει στο owner manual που γράφει τα πάντα.
Καλοτάξιδο το πανέμορφο μηχανάκι σου θα το καταευχαριστηθείς
είτε αυτό είναι μια μακρινή βόλτα έιτε πίστα. :wave2:
Δεν εχω owner manual δυστυχως.:bigcry:
Ρε παιδια για προτεινετε κανενα δικο σας συνεργειο.
Δεν ειμαι απο Αθηνα και δεν γνωριζω τι παιζει εδω.
Και η δικη μου μπαταρια ειναι λιγο κλασμενη.
Βεβαια παιρνει εμπρος, αλλα δεν τη βλεπω για πολυ.
Επισης που ειναι το ρελαντι;:confused:
Και ρε παιδια κανενα manual...:wave2: :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
Και η δικη μου μπαταρια ειναι λιγο κλασμενη.
Βεβαια παιρνει εμπρος, αλλα δεν τη βλεπω για πολυ.
Μην σε ανησυχεί, τίποτα πηνία θα είναι. Τα αλλάζεις και ησυχάζεις...
LittleJohn
10/08/2006, 17:45
Όντως είναι προβληματικά τα πηνία. Τα άλλαξα σήμερα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε...Η μπαταρία δεν ήθελε άλλαγμα...:eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
Επισης που ειναι το ρελαντι;:confused:
Και ρε παιδια κανενα manual...:wave2: :wave2: :wave2:
Το ρελαντί είναι στην αριστερή μεριά της μηχανής σου και πιάνει με 1 κλίπ οφθαλμοφανέστατα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Το ρελαντί είναι στην αριστερή μεριά της μηχανής σου και πιάνει με 1 κλίπ οφθαλμοφανέστατα.
Αυτο το ξερω.
Το θεμα ειναι στις ποσες στροφες πρεπει να ειναι.:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
Μην σε ανησυχεί, τίποτα πηνία θα είναι. Τα αλλάζεις και ησυχάζεις...
Το θεμα ειναι τη μηχανη την πηρα μεταχειρισμενη και παρολο που εχει εγγυηση, δεν ξερω που να παω και να τους πω να μου τη κοιταξουν.
Αλλα αμα ειναι σοβαρο το προβλημα πρεπει να το φτιαξω.
Για πες τε μου ρε παιδια κανενα συνεργειο, εστω και με pm.
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
Το θεμα ειναι τη μηχανη την πηρα μεταχειρισμενη και παρολο που εχει εγγυηση, δεν ξερω που να παω και να τους πω να μου τη κοιταξουν.
Αλλα αμα ειναι σοβαρο το προβλημα πρεπει να το φτιαξω.
Για πες τε μου ρε παιδια κανενα συνεργειο, εστω και με pm.
Επειδή δεν έχεις εξερευνήσει καλά την λειτουργία του φόρουμ υπάρχει θέμα εδώ στα CBR με
όλες της κάθετες μονάδες HONDA σε όλη την Ελλάδα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=15271) :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
Επειδή δεν έχεις εξερευνήσει καλά την λειτουργία του φόρουμ υπάρχει θέμα εδώ στα CBR με
όλες της κάθετες μονάδες HONDA σε όλη την Ελλάδα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=15271) :wave2:
Το θεμα ειναι τι παω και τους λεω.
Γεια σας πηρα μεταχειρισμενη τη μηχανη και εχω μια υποψια οτι κατι δεν παει καλα με τη μπαταρια;:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
Το θεμα ειναι τι παω και τους λεω.
Γεια σας πηρα μεταχειρισμενη τη μηχανη και εχω μια υποψια οτι κατι δεν παει καλα με τη μπαταρια;:confused:
Αυτό είναι δικό τους πρόβλημα ,εσένα σε ενδιαφέρει να ξαναπάρεις την μηχανή σου και να δουλευει σωστά, δουλειά τους είναι να εντωπίσουν τι άκριβώς πρόβλημα έχει και να δώσουν λύση, που η πιθανότερη μάλλον είναι πηνεία αλλά παίξτο ανήξερος, η Honda έχει στείλει εγκυκλιους σψετικά με το τί προβλήματα υπάρχουν σε κάθε μηχανάκι όπως και τους κωδικούς που πρέπει να παραγγελθούν, μήν αγχώνεσαι :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.