PDA

View Full Version : Δε «κουμπώνει» εύκολα η «νεκρά»



Tsakalaki
07/06/2006, 14:26
Καλησπέρα μάγκες




Εδώ και λίγες ημέρες αντιμετωπίζω δυσκολία στο να βάλω «νεκρά». Κάθε φορά που κατεβάζω από δευτέρα για νεκρά, πηγαίνει στη πρώτη, ενώ όταν από πρώτη θέλω να βάλω «νεκρά» δυσκολεύομαι αρκετά, γιατί δεν ανεβαίνει. Με ζορίζει ειδικά στα φανάρια, και κάποιες φορές προτιμώ να κάθομαι με το συμπλέκτη στο χέρι…. Δεν συμφέρει…..αλλά με προβληματίζει το γεγονός αυτό. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει…δεν λέω ότι δεν μπορώ να βάλω «νεκρά» αλλά δυσκολεύομαι αρκετά έως πολύ (ειδικά όταν φοράω κανένα μαλακό παπούτσι) Το θέτω προς συζήτηση γιατί θεωρώ πως αυτό είναι το πρώτο στάδιο πριν πάω συνεργείο.

argy_kap
07/06/2006, 17:20
Απο λαδάκια πώς είμαστε?

Tsakalaki
07/06/2006, 18:06
έχω κάνει όλα τα προβλεπόμενα σέρβις μέχρι στιγμής...δε ξέρω όμως, και το "νομίζω" δεν είναι απάντηση.... έχω κάνει 16900 χλμ απο τον Αύγουστο όταν το αγόρασα

costas81
08/06/2006, 12:38
εμενα το μονο που μου εχει κανει ειναι να θελω να βαλω απο 5η 6η και η ταχυτητα να μεινει σε νεκρό σημείο και να μην παρει την ταχύτητα
Πάτησα πάλι συμπλέκτη και την πηρε με ενα μικρο χτυπηματακι
Μου το έχει κάνει δυο φορες και τις δυο η μηχανη ηταν κρυα παντος

blueblack
10/06/2006, 19:50
ΚΑΙ ΜΕΝΑ.......

Πού έχει 2000χλμ. μόνο, τό κάνει ........
Ή παίζεις μέ τό συμπλέκτη,διπλοπάτημα, ή τήν βρίσκεις πρίν σταματήσεις.........άν τσουλάει μέ 2α...τή βρίσκει πιό εύκολα τή νεκρά.....ΕΚΤΟΣ ΑΝ....τό έστειλες τό σασμάν..!!!!!!!!!
Τώρα τό λάδι ..άντε νά σού μειώσει λίγο τό θόρυβο....άντε λίγο πιό μαλακά νά κουμπώσει....
Άπό ποιόν Αύγουστο ρέ θηρίο τά έκανες τά 17000χλμ.???
Τώρα γιά τόν άλλο φίλο
Γιά τό 5η-6η...μάλλον έσύ φίλε μου δέν τήν κούμπωσες καλά... καί στήν ξέρασε.... ...!!!!!!!!!!
Πρόσεχε τά κουμπώματα 5ης-6ης....
Καμμιά ξερογκαζιά βοηθάει.....
Άν άντέχεις καί δέ τό ξεσκίζεις άπό ότι είδα μεταξύ 5-6000χιλ. στροφών κουμπώνει ίδανικά...
Άν στό κάνει άρκετές φορές πάει γιά γρανάζι 6ης...θά στό φάει.......καί μαζί μέ αύτό σέ μερικά μηχανάκια άλλάζεις ύποχρεωτικά καί τής 2ας.......!!!!!!!!

Grammarios
10/06/2006, 23:19
Κι εγώ αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...:(

gcrook
10/06/2006, 23:25
Παιδια σας το λεω απο προσωπικη εμπαιρια οτι αυτα τα προβλημα που αντιμετωπιζετε εχουν να κανουν με την κακη μαλλον ρυθμιση της ντιζας του συμπλεκτη και ισως και της θεσης του λεβιε.

Tropeas
11/06/2006, 00:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Παιδια σας το λεω απο προσωπικη εμπειρια οτι αυτα τα προβλημα που αντιμετωπιζετε εχουν να κανουν με την κακη μαλλον ρυθμιση της ντιζας του συμπλεκτη και ισως και της θεσης του λεβιε. :beer: ;) :rolleyes:
Αχ αυτα τα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=160131&highlight=%F3%2A%F3%EC%E1%ED#post160131)
παιδιά (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=135537&highlight=%EA%E5%ED%F4%F1%E9%EA%FC#post135537)
δεν διαβάζουν... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=340855&highlight=%EA%E5%ED%F4%F1%E9%EA%FC#post340855)
:nono: ;)

blueblack
11/06/2006, 06:57
E...........

Δέν είναι καί Honda.....τό κιβώτιο ρέ παιδιά .......
Όχι όμως ....τού 2006....!!!!!!!!!!!!
Λίγο πολύ τώρα τά ίδια είναι όλα........
Ούτε όμως καί τόσο μεγάλο είναι τό πρόβλημα.....
Σέ 5-6 χρόνια τό βλέπω ..... άλλά FJ1300....ούτε συμπλέκτη....!!!!!!!!!!!!!!
Όσο γιά σένα βρέ Τροπέα τί νά πώ.......
Πότε έπαιξες λόττο τελευταία φορά????
Τώρα ρέ φίλε αύτόν πού έσπασε τό μοτέρ τής hayabusa........................!!!!!!!!!
πολύ θέλω νά τόν γνωρίσω.....!!!!!!!!!!!!
Κανά γρανάζι σασμάν ,άντε καμμιά καμπάνα,άπό τίς πολλές τίς σούζες...........ΑΛΛΑ.......σπασμένο μοτέρ.....πρέπει νάτανε.....
πολύ θεριό ό τύπος........!!!!!!!!!!
Έκτός άν κέρδισε καί αύτός τό λαχείο σάν καί σένα.......................!!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ HAYABUSA............ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ...........

Nrgman
11/06/2006, 08:35
Το ίδιο πρόβλημα έχουμε και εμείς με τα cbf250 .
Και το πρόβλημα είναι η καμπάνα.

gcrook
11/06/2006, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nrgman
Το ίδιο πρόβλημα έχουμε και εμείς με τα cbf250 .
Και το πρόβλημα είναι η καμπάνα.

:rotflmao: Οχι πιστεψε με δεν ειναι το ιδιο προβλημα:rotflmao:

Tsakalaki
12/06/2006, 13:27
Λοιπόν....


για το χλμ που ρώτησε κάποιος, απο τον Αύγουστο του 2005 (25/8 για την ακρίβια) έχω 17150 χλμ.....


Το πρόβλημα δεν μειώθηκε αυτές τις ημέρες, απλά άρχισα να το συνηθίζω και προσπαθώ να ειμαι πιο "γλυκός" στα κατεβάσματα για να βρίσκω απο δευτέρα τη νεκρά. Εκεί που δυσκολεύομαι είναι να βάλω νεκρά απο πρώτη, γιατί με πάει αμέσως στη δευτέρα...θα το πάω στο γιατρό να το δει, για να ησυχάσω...



αυτά μάγκες....



:beer:

costas81
12/06/2006, 17:24
εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το κιβωτιο!Ολα παιζουν πολυ καλα!
Το οτι εγω δεν εβαλα την ταχυτητα καλα πως δικαιολογητε απο 5η σε 6η?
Τραβηξα το λεβιε τερμα πανω και με το που αφησα συμπλεκτη τιποτα λες και ειχα βαλει νεκρα!
Παρ ολα αυτα δεν εχω κανενα προβλημα με το σασμαν μου!

blueblack
12/06/2006, 17:51
EINAI.............

'H διάταξη τών γραναζιών 5ης-6ης πού μπορεί καμμιά φορά νά μή σού κουμπώσει ή ταχύτητα...
Μέ πέντε καί μέ δέκα φορές κανένα...σασμάν δέ χαλάει...
Μέ καμμιά διακοσαριά όμως???
Ή μέ καμμιά βδομάδα άρρύθμιστο συμπλέκτη πάς σίγουρα γιά δίσκους.....καί άν είσαι καί άτυχος ίσως καί γιά κιβώτιο.........................
Βέβαια γιά δίσκους πάς καί μέ άλλον τρόπο...τόν κλασσικό..!!!!!!!!!!!!!!!!

costas81
14/06/2006, 15:39
τι εννοεις με αρυθμιστο συμπλεκτη?

blueblack
14/06/2006, 21:53
ΟΛΟΙ.....

Οί συμπλέκτες μηχανικοί καί υδραυλικοί ρυθμίζονται ώς πρός τό πού άπομονώνουν ...πόσο μαλακοί ή σκληροί είναι ....
Δέν έτυχε νά έχεις πολύ σφικτή μανέττα ποτέ..??
Είναι γιά νά σού τρώει τούς δίσκους...
Πιό άπλά δέν μπορώ νά τά πώ...γιατί ίσως νά έλεγα καί μαλακίες.......
Τό καλύτερο είναι νά άπομονώνει ό συμπλέκτης σου σχεδόν στό άνοιγμα τής μανέττας.........καί όχι όταν είναι κλειστή ή μανέττα....
Πατινάρει καί σού τρώει τούς δίσκους..............................................
Στό συνεργείο θά σού τά έξηγήσουν πολύ καλύτερα....!!!!!!!!!

DPF
16/06/2006, 12:14
Ρύθμιση της ντίζας συμπλέκτη με κενό μανέττας.... όπως δείχνει στο manual 1-1.5 cm διάκενο και ολα ΟΚ.


:beer: :wave2:


51961

blueblack
16/06/2006, 14:56
DPF.............

Πολύ σωστό......!!!!!!!!
Δέν ήξερα ότι τό δείχνει στό manual......!!!!!!!

ZZR1400
16/06/2006, 15:03
Oi mixanikoi simplektes sxedon se ola ta moto prepei na exoun 2-3mm diakeno i maneta eos to terma.
Oi idraylikoi prepei alpa na exoun eos to high level to koutaki tous igra.

Tsakalaki
30/06/2006, 12:24
Λοιπόν...επιστρέφω...


Μετά απο περίπου 10-12 μέρες απο τότε που ανέφερα το πρόβλημα, αυτό εξαφανίστηκε....δεν με δυσκολεύει πλέον και οι αλλαγές γίνονται πολύ καλά. Μετά απο όλα αυτά προχώρησα και σε αλλαγή ρυθμήσεων που έκανα στη μανέτα, καθότι θα έμπαινα στη πίστα....


ΥΓ βάλτε τα στρομάκια σας στη πίστα να βγάλετε γούστα...θα με θυμηθείτε...είναι στριφτερό μηχανάκι το άτιμο, άρκιε να μην το φοβάσαι όπως εγώ ο σούπερ χέστης....

argy_kap
30/06/2006, 15:47
Είσαι ένα τσακαλάκι εσυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!:beer: :beer:

leonas
25/09/2006, 12:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tsakalaki
Καλησπέρα μάγκες




Εδώ και λίγες ημέρες αντιμετωπίζω δυσκολία στο να βάλω «νεκρά». Κάθε φορά που κατεβάζω από δευτέρα για νεκρά, πηγαίνει στη πρώτη, ενώ όταν από πρώτη θέλω να βάλω «νεκρά» δυσκολεύομαι αρκετά, γιατί δεν ανεβαίνει. Με ζορίζει ειδικά στα φανάρια, και κάποιες φορές προτιμώ να κάθομαι με το συμπλέκτη στο χέρι…. Δεν συμφέρει…..αλλά με προβληματίζει το γεγονός αυτό. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει…δεν λέω ότι δεν μπορώ να βάλω «νεκρά» αλλά δυσκολεύομαι αρκετά έως πολύ (ειδικά όταν φοράω κανένα μαλακό παπούτσι) Το θέτω προς συζήτηση γιατί θεωρώ πως αυτό είναι το πρώτο στάδιο πριν πάω συνεργείο.


:eyepop: Κάτοχος τώρα και 2 εβδομάδες μιας DL650 K5 και αντιμετωπίζω το ίδιο προβλημα του κουμπωματος απο <<νεκρά>> σε πρώτη αλλα καμία φορα και σε δευτερα ταχύτητα.......το θέμα είναι οτι η μανέτα του συμπλέκτη πιστεύω οτι είναι <μαλακή> και οτι έχει λίγα μπόσικα(περίπου 1 cm) απο την μέρα που μου έβαλαν τις χούφτες!!..Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε οτι είχε κανονικά τα σερβις του και οτι έβαλε λάδια valvoline στα 6000 χλμ και τωρα έχει 8000 χλμ.

:look: H ιδανική απόσταση της μανέτας πόσο πρέπει να είναι????? διοτι λόγο του
ότι είμαι νέος στο χώρο δεν ξέρω και πολλά!!! :dizzy:

Tsakalaki
25/09/2006, 13:56
Τη μανέτα την ρυθμίζεις εσύ, όπως σου αρέσει...αν θέλεις την μαλακώνεις, αν θέλεις την διατηρείς σκληρή.....

edie
30/09/2006, 10:58
Και εγώ πρόβλημα με τις ταχύτητες

1) όταν κατεβάζω δεν μπορώ να βάλω νεκρά φτάνει στην 1η ή 2η και μετά τίποτα για να το ξεπεράσω θα πρέπει να αφήσω τον συμπλέκτη και να ξανά πατήσω αμέσως αν δεν έχω σταματήσει τελείως οκ εάν όμως προλάβει και σταματήσει θα και αφήσω συμπλέκτη με ταχύτητα ……..τα γνωστά καλυτέρα να προλάβω να βάλω νεκρά πριν σταματήσει


2) μερικές φορές από νεκρά δεν μπορώ να βάλω πρώτη για να το ξεπεράσω θα πρέπει να αφήσω τον συμπλέκτη και να το σπροξω λίγο μπροστά και να ξανά πατήσω συμπλέκτη

χιλιόμετρα 850 και συμπλέκτης είναι ρυθμισμένος συμφωνά με το μανιουαλ.

ΜΗΤΣΟΣΚΥΛΟΣ
30/09/2006, 12:59
Ειχα το ιδιο προβλημα και εγω και οντως θα συμφωνησω οτι παιζει πολυ το ρυθμισμα της ντιζας του συμπλεκτη!!
Οσο για το προβλημα με μαλακο παπουτσι εγω την λυση την βρηκα βαζοντας πανω στο λεβιε ταχυτητων ενα πλαστικο φανταζομαι γνωστο σε πολλους και για να αλλαζω καλυτερα αλλα και για να προστατευω τα παπουτσια.:smokin:

Tropeas
30/09/2006, 17:43
Παίζουν ρόλο και η στροφές του ρελαντί, για το σαζμάν για να τις κουμπώνει καλύτερα...

NikdeV82
14/10/2006, 14:23
Φίλε με το ρελαντί τι εννοείς ?

ψηλό ή χαμηλό καλύτερα ?

Στροφές ?

Tsakalaki
16/10/2006, 14:10
ξεφύγαμε, αλλά...


οι στροφές πρέπει να είναι γύρω στις 1100-1200 (αν δεν κάνω λάθος... )

Εμένα έχουν πέσει στις 900 και που και που μου σβήνει...

DPF
17/10/2006, 20:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tsakalaki
ξεφύγαμε, αλλά...


οι στροφές πρέπει να είναι γύρω στις 1100-1200 (αν δεν κάνω λάθος... )

Εμένα έχουν πέσει στις 900 και που και που μου σβήνει...

ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ VSTROM ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 1300+-50
ΚΑΙ Η ΜΑΝΕΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΕΝΟ 1-1.5 CM.

:beer: :wave2:

edie
22/10/2006, 20:35
Έπειτα από προσεκτική παρατήρηση ανακάλυψα ότι φταιν οι καινούργιες oxtar που δεν αφήνουν το πόδι να κάνει να ολοκληρώσει την κίνηση τώρα που έστρωσαν οι μπότες όλα οκ

blueblack
22/10/2006, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από edie
Έπειτα από προσεκτική παρατήρηση ανακάλυψα ότι φταιν οι καινούργιες oxtar που δεν αφήνουν το πόδι να κάνει να ολοκληρώσει την κίνηση τώρα που έστρωσαν οι μπότες όλα οκ


ΕΛΑ ΡΕ EDIE........

Θά μάς τρελλάνεις....
Τί είναι αύτές οί oxtar...????


:wave2:

edie
22/10/2006, 23:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΕΛΑ ΡΕ EDIE........

Θά μάς τρελλάνεις....
Τί είναι αύτές οί oxtar...????


:wave2:


:confused: εεε.... oxtar ειναι μποτες!!!!:D

Φαίνεται λίγο περίεργο αλλά οι σκληρές καινούργιες μπότες δεν αφήνουν το ποδι να τερματίσει την διαδρομή του επιλογεα ταχυτήτων με αποτέλεσμα στο να μην μπαίνει η νεκρά κ.α.:beer: :nono: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: