PDA

View Full Version : Ζέσταμα



megatim
07/06/2006, 16:03
Όταν βαζω μπρος τη μηχανή μετά από κάποια ώρα ακινησίας αρκετή για να παγώσει το κινητήρας, παρατηρώ το εξής, πολύ εντονα, ειδικά στο πρωινό ζέσταμα.

Ο κινητήρας ανεβάζει θερμοκρασία μεχρι τους 64, μετά την κατεβάζει σιγά σιγά 4 περίπου βαθμούς και μετά συνεχίζει κανονικά την άνοδο. Το χειμώνα η πτώση φτάνει μέχρι τους 59. Τις ζεστές μέρες φτάνει τους 62.

Γιατί γίνεται αυτό;

sapila racing
07/06/2006, 16:12
Μάλλον κάπου εκεί θα ανοίγει ο θερμοστάτης.

adam_tsouk
07/06/2006, 17:58
βαζεις μπροστα και ενω εχει αρχισει να ανεβαζει θερμοκρασια ξαφνικα στη ριχνει?

:uplate:


δεν το εχω προσεξει!@

(καλα, ποτε δε περιμενω να παει 60+ για να ξεκινησω):D

stavrogin
07/06/2006, 19:06
Που την βλεπετε την θερμοκρασια;

adam_tsouk
07/06/2006, 22:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Που την βλεπετε την θερμοκρασια;


εχμ.... στο 750 κατω δεξια;

:look:

br492
07/06/2006, 23:10
Είναι ο θερμοστάτης που ανοίγει το κύκλωμα του ψυγείου εκεί κοντα στους 60-62c.Κανένας λόγος ανησυχίας.
Παιδιά δεν υπάρχει λόγος προθέρμανσης (παλιό κατάλοιπο από την εποχή των καρμπυρατέρ που σκορτσάριζε το όχημα ή έσβυνε αν ήταν κρύο).Μια σωστή συμπεριφορά (όχι πολύ και απότομα γκάζι μέχρι τους 50-55) αρκεί.Αλλωστε το λάδι αποδίδει καλύτερα όταν ζεσταίνεται γρήγορα και με την μηχανή στατική αυτό αργεί να έρθει στην θερμοκρασία του.(το γράφει και στα manual των αυτοκινήτων,στις μηχανές καμία αναφορά)

megatim
08/06/2006, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από br492
Είναι ο θερμοστάτης που ανοίγει το κύκλωμα του ψυγείου εκεί κοντα στους 60-62c.Κανένας λόγος ανησυχίας.
Παιδιά δεν υπάρχει λόγος προθέρμανσης (παλιό κατάλοιπο από την εποχή των καρμπυρατέρ που σκορτσάριζε το όχημα ή έσβυνε αν ήταν κρύο).Μια σωστή συμπεριφορά (όχι πολύ και απότομα γκάζι μέχρι τους 50-55) αρκεί.Αλλωστε το λάδι αποδίδει καλύτερα όταν ζεσταίνεται γρήγορα και με την μηχανή στατική αυτό αργεί να έρθει στην θερμοκρασία του.(το γράφει και στα manual των αυτοκινήτων,στις μηχανές καμία αναφορά)

Η Βιβλος της Kawa ομως λεει πως στο ζεσταμα πρεπει να περιμενεις 2-3 λεπτα πριν κινησεις την μηχανη και να μην ανεβαζεις τις στροφες ενω ζεσταινεται. Εξαλλου, μεχρι να ζεσταθει το λαδι οπως λες, δεν θα εχουν γινει ηδη μικροφθορες στον κινητηρα;

bonepeeler
08/06/2006, 10:49
Κι εμένα μου το έκανε αυτό.
Μιά μέρα περίμενα να βγω από τη σχολή μου και κοίταγα τη θερμοκρασία.
Βλέπω σε 15 περίπου δεύτερα να ανεβαίνει η θερμοκρασία κατά 10 βαθμούς και μετά να κατεβαίνει πάλι.
Αγχώθηκα και κοίταξα το παραφλού.
Δεν είχα πολύ κι έτσι συμπλήρωσα με καινούργιο.
Από τότε κανένα πρόβλημα.

stavrogin
08/06/2006, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
εχμ.... στο 750 κατω δεξια;

:look:

Σορρυ για την ηλιθια ερωτηση αλλα ,μιλατε για το ψηφιακο οργανο του 750;
Εγω εχω το S με αναλογικα οργανα και εχει μοναχα μια λυχνια που θα αναψει οταν αναψει το μηχανακι.Για αυτο ρωταω,μηπως ειχατε προσθεση καποιο οργανακι ενδειξης θερμοκρασιας.

adam_tsouk
08/06/2006, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Σορρυ για την ηλιθια ερωτηση αλλα ,μιλατε για το ψηφιακο οργανο του 750;
Εγω εχω το S με αναλογικα οργανα και εχει μοναχα μια λυχνια που θα αναψει οταν αναψει το μηχανακι.Για αυτο ρωταω,μηπως ειχατε προσθεση καποιο οργανακι ενδειξης θερμοκρασιας.

οχι, στο γυμνο δειχνει ψηφιακα θερμοκρασια απο τους 40 βαθμους και πανω... :wave2: