PDA

View Full Version : Test ride στο F800S



booZe
15/06/2006, 11:27
By the way, έκανα ένα test ride το F800S. Το μηχανάκι είναι πολύ καλό (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε) και όμορφο στα δικά μου μάτια. Ομαλός κινητήρας σε λειτουργία και δύναμη, πολύ σταθερό και πολύ καλά φρένα. Αυτά βέβαια για τα δικά μου μέτρα (εννοώ ότι δεν το πίεσα πολύ), τα οποία υποθέτω ότι είναι πολύ κάτω του μέσου όρου λόγω απειρίας.

booZe
15/06/2006, 12:29
Για να υπάρχει και άλλη μια εικόνα της βαυαρής. :)


51840

Xlitos
15/06/2006, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe
By the way, έκανα ένα test ride το F800S. Το μηχανάκι είναι πολύ καλό (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε) και όμορφο στα δικά μου μάτια. Ομαλός κινητήρας σε λειτουργία και δύναμη, πολύ σταθερό και πολύ καλά φρένα. Αυτά βέβαια για τα δικά μου μέτρα (εννοώ ότι δεν το πίεσα πολύ), τα οποία υποθέτω ότι είναι πολύ κάτω του μέσου όρου λόγω απειρίας.

οδηγώντας το σου δώθηκε η εντύπωση ότι πρόκειται για σπορ κατασκευη?Ρωτάω γιατί προσωπικα κουφάθηκα όταν μου είπαν στο τεστ ride ότι είναι κατηγορίας σπορ και ότι έτσι το πλασάρει η BMW! :uplate:

Cpt. Haddock
15/06/2006, 14:41
ένας μικρός διαχωρισμός γιατί είχαμε ξεφύγει λίγο.

:wave2:

:smokin:

booZe
15/06/2006, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xlitos
οδηγώντας το σου δώθηκε η εντύπωση ότι πρόκειται για σπορ κατασκευη?Ρωτάω γιατί προσωπικα κουφάθηκα όταν μου είπαν στο τεστ ride ότι είναι κατηγορίας σπορ και ότι έτσι το πλασάρει η BMW! :uplate:
Χμμ, μου βάζεις δύσκολα. Η εμπειρία μου από μηχανές είναι μικρότερη από 2 μήνες σε μια Pegaso Strada με την οποία αν δεν μπορώ πραγματικά να συγκρίνω την F800S (μήλα != πορτοκάλια). Με το δικό μου μάτι, η θέση οδήγησης (γωνίες τιμονιού, σέλας, μασπιέ) είναι πολύ διαφορετική (πιο σκυφτή / σπορ) και σίγουρα ο τρόπος με τον οποίο έστριβε η F800S ήταν... διαφορετικός. Στο μισάωρο του test ride έφαγα το τουλάχιστον το πρώτο 20λεπτο για να βρω πώς πρέπει να κάθομαι, πόση πίεση να βάζω στους καρπούς μου, πού είναι τα χειριστήρια, πόσο πρέπει να πατήσω το φρένο κτλ κτλ Εμένα μου φάνηκε σπορ πάντως!! :lol:

Ο κινητήρας της (άστρωτος) ήταν πολύ πιο ομαλός στη λειτουργία του από τον μονοκύλινδρο του Strada, με δύναμη που δεν είχε ξεσπασματα (μέχρι τις 5000-5500 που μπορούσα να ανοίξω --κόκκινα στις 8.500). Τα φρένα δεν τα πίεσα πολύ, αλλά μου ενέπνεαν πολλή σιγουριά με τις 4-πίστονες μπροστά σε 2-3 φρεναρίσματα από τα 120 km/h (σιγά τη δοκιμασία βέβαια, αφού έχουν φτιαχτεί για να φρενάρουν από τα 200 km/h). Είχαν και ABS αλλά δεν το "δοκίμασα".

Είχα και το εξής απρόοπτο όμως, στο κατέβασμα 6ης σε 5η με περίπου 90 km/h μου έσβησε (ή μήπως εγώ έσβησα) ο κινητήρας και βρέθηκα στη μεσαία λωρίδα της Βουλιαγμένης με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό να κάνω κωλιές. 1η σκέψη να ψάξω τη μίζα (στο δεξί γκριπ είχε 3-4 κουμπιά και είχα χάσει τη μπάλα εν κινήσει), 2η σκέψη να ετοιμαστώ να φάω τα μούτρα κοιτάζοντας αν έρχεται κανείς από πίσω στις διπλανές λωρίδες και 3η και σωτήρια απλά να πατήσω τον συμπλέκτη. Καλά που δεν έχει σερβόφρενα όπως οι μεγάλες BMW, οπότε φρέναρα και πήγα δεξιά μέχρι να κατεβάσω τους παλμούς από 150 bpm και να βρω τη μίζα. :D Μάλλον εγώ αγχώθηκα παραπάνω παρά η μηχανή...

n1k3man
15/06/2006, 16:35
φιλε που εκανες το test ride να παμε να κλεισουμε και μεις ενα? για ποση ωρα στο εδωσαν?

booZe
15/06/2006, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
φιλε που εκανες το test ride να παμε να κλεισουμε και μεις ενα? για ποση ωρα στο εδωσαν?

BMW Βαγιανέλης, περίπου μισή ώρα διαρκεί το test ride σύμφωνα με αυτά που συζητήσαμε στην αρχή. Εγώ το γύρισα στα 35 λεπτά πάντως γιατί έκανα λάθος στροφή σε ένα φανάρι και έπρεπε να κάνω κύκλο.. :D

Xlitos
15/06/2006, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe


Ο κινητήρας της (άστρωτος) ήταν πολύ πιο ομαλός στη λειτουργία του από τον μονοκύλινδρο του Strada, με δύναμη που δεν είχε ξεσπασματα (μέχρι τις 5000-5500 που μπορούσα να ανοίξω --κόκκινα στις 8.500).

καλά και στα κόκκινα να το πήγαινες δεεε...αν και επιταχύνει αβίαστα μέχρι εκεί..Όχι ξέσπασμα,ένα κάτι,ένα σμπρώξιμο ρε αδερφέ μπας και καταλάβεις ότι οδηγείς μοτο 85 ίππων...τίποτα.Νόμιζεις ότι η μοτο είναι 60 άλογα.

AFTER
15/06/2006, 20:07
Παντως το μηχανακι ειναι πανεμορφο και σε πολυ καλη τιμη.
Αν ειναι ετσι οντως με τον κινητηρα, δηλαδη να τον εχουν κανει να δειχνει ψοφιος, τοτε πολυ κριμα :(

AFTER
15/06/2006, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από booZe


Είχα και το εξής απρόοπτο όμως, στο κατέβασμα 6ης σε 5η με περίπου 90 km/h μου έσβησε (ή μήπως εγώ έσβησα) ο κινητήρας και βρέθηκα στη μεσαία λωρίδα της Βουλιαγμένης με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό να κάνω κωλιές. 1η σκέψη να ψάξω τη μίζα (στο δεξί γκριπ είχε 3-4 κουμπιά και είχα χάσει τη μπάλα εν κινήσει), 2η σκέψη να ετοιμαστώ να φάω τα μούτρα κοιτάζοντας αν έρχεται κανείς από πίσω στις διπλανές λωρίδες και 3η και σωτήρια απλά να πατήσω τον συμπλέκτη. Καλά που δεν έχει σερβόφρενα όπως οι μεγάλες BMW, οπότε φρέναρα και πήγα δεξιά μέχρι να κατεβάσω τους παλμούς από 150 bpm και να βρω τη μίζα. :D Μάλλον εγώ αγχώθηκα παραπάνω παρά η μηχανή...

Πως εγινε αυτο?
Και να σβησει ο κινητηρας, με το που αφηνεις το συμπλεκτη, γυρναει ο τροχος και ξαναπερνει μπροστα.
Πως εγινε και μπλοκαρισε?
Μηπως εχει προβλημα το κιβωτιο?

booZe
15/06/2006, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Πως εγινε αυτο?
Και να σβησει ο κινητηρας, με το που αφηνεις το συμπλεκτη, γυρναει ο τροχος και ξαναπερνει μπροστα.
Πως εγινε και μπλοκαρισε?
Μηπως εχει προβλημα το κιβωτιο?
Έλα ντε αυτό τους ρώτησα και όταν γύρισα, με το που άφησα τον συμπλέκτη μπλόκαρε, στην οθόνη που έχει και την ένδειξη της σχέσης, έδειχνε 5 (επομένως υποθέτω ότι είχε κουμπώσει η 5η). Μου είχαν πει οτι το κιβώτιο ήταν λίγο σκληρό επειδή είναι άστρωτη -το οποίο κυρίως στα κατεβάσματα καταλάβαινες. Έχεις δίκιο, μάλλον κάτι θα μπλόκαρε στη μετάδοση, αλλά δεν δοκίμασα να ξαναφήσω τον συμπλέκτη μέχρι που σταμάτησα γιατι τα είχα δει όλα εκείνη τη στιγμή.

Κι εγώ από τον κινητήρα θα περίμενα πιο ζωηρή αίσθηση, αλλά όταν κοίταζα το κοντέρ έβλεπα ότι μάζευε εύκολα χιλιόμετρα.

Θα 'θέλα πάντως ν'ακούσω τις εντυπώσεις κάποιου πιο έμπειρου για τη μηχανή. Τσιμπήστε την για ένα test ride! :)

AFTER
15/06/2006, 20:37
Λογω του fairing μπορει να μην σου εδεινε την αισθηση οτι τρεχεις πολυ
Το ιδιο ειχα παθει και εγω με το Ζ750s.

Οσο για το αλλο με το κιβωτιο, παλι καλα που δεν επαθες τιποτα

lamogio
25/07/2006, 15:02
Χάι γκάις & γκάισες :wave2:

Μόλις γύρισα κι εγώ από τεστ ρίδε στο st (με το φέριγκ) απο τη motogenesis - Μιχαλακοπούλου

Δυστυχώς, μόλις κατέβηκα ζήτησα συγγνώμη απ' το canyonάκι μου που του έχω σούρει ουκ ολίγα μόνο και μόνο επειδή το έχω βαρεθεί.

Αλλα περίμενα άλλα βρήκα.

Αμα αυτό έχει 80+ άλογα εγώ είμαι ο Χριστόδουλος.

Καλά φρένα, ελαφρύ, εύκολο, καλό στον αέρα αλλά...

Δεν αρπάζει, δεν πάει ρε παιδί μου πως το λένε.

Θόρυβοι πολλοί και ενοχλητικοί.
Κι αν πεις οτι το τσκλάγκ απ'το λεβιέ οφείλεται ατο οτι είναι άστρωτο, ο θόρυβος γενικά όσο δουλεύει είναι ενόχλητικός.
Λόγω ιμάντα περίμενα λιγώτερη φασαρία κι όχι αυτο το θόρυβο που καλύπτει τον καλό ήχο της εξάτμισης.

Τα πλαστικά με φαίνονται άθλια και καταψεύτικα.

Τα όργανα (στροφόμετρα κλπ) δε με άρεσαν ντιπ (υποκειμενικό αυτό καθαρά).

Η θέση οδήγησης καλή άμα τη συνηθίσεις και βρείς που να βάλεις τα πόδια.

Βέβαια άμα δεν το ανοίξεις λίγο (550 χλμ είχε και δεν το πήγα πάνω από 4500 στρ) δε βλέπεις πολλά αλλά όπως είπε κι ο xlitos νομίζω, σε φαίνεται οτι δεν έχει και πολλά να δώσει.

Αυτά.

νεξτ τεστ: tiger & daytona την Παρασκευή. :wave2:

AFTER
25/07/2006, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamogio
Χάι γκάις & γκάισες :wave2:

Μόλις γύρισα κι εγώ από τεστ ρίδε στο st (με το φέριγκ) απο τη motogenesis - Μιχαλακοπούλου

Δυστυχώς, μόλις κατέβηκα ζήτησα συγγνώμη απ' το canyonάκι μου που του έχω σούρει ουκ ολίγα μόνο και μόνο επειδή το έχω βαρεθεί.

Αλλα περίμενα άλλα βρήκα.

Αμα αυτό έχει 80+ άλογα εγώ είμαι ο Χριστόδουλος.

Καλά φρένα, ελαφρύ, εύκολο, καλό στον αέρα αλλά...

Δεν αρπάζει, δεν πάει ρε παιδί μου πως το λένε.

Θόρυβοι πολλοί και ενοχλητικοί.
Κι αν πεις οτι το τσκλάγκ απ'το λεβιέ οφείλεται ατο οτι είναι άστρωτο, ο θόρυβος γενικά όσο δουλεύει είναι ενόχλητικός.
Λόγω ιμάντα περίμενα λιγώτερη φασαρία κι όχι αυτο το θόρυβο που καλύπτει τον καλό ήχο της εξάτμισης.

Τα πλαστικά με φαίνονται άθλια και καταψεύτικα.

Τα όργανα (στροφόμετρα κλπ) δε με άρεσαν ντιπ (υποκειμενικό αυτό καθαρά).

Η θέση οδήγησης καλή άμα τη συνηθίσεις και βρείς που να βάλεις τα πόδια.

Βέβαια άμα δεν το ανοίξεις λίγο (550 χλμ είχε και δεν το πήγα πάνω από 4500 στρ) δε βλέπεις πολλά αλλά όπως είπε κι ο xlitos νομίζω, σε φαίνεται οτι δεν έχει και πολλά να δώσει.

Αυτά.

νεξτ τεστ: tiger & daytona την Παρασκευή. :wave2:

Ε με 550 χιλιομετρα και ειδικα αν δεν ανεβασες πανω απο 4500στρ τι περιμενεις να δεις?
Δεν ειναι μονοκυλινδρο!!!

Αν και πιστευω οτι οπως οδηγησες δεν μπορεις να καταλαβεις τις επιδοσεις, ενα μοτερ μπορει να ειναι ρυθμισμενο ετσι ωστε να νομιζεις οτι δεν παει, ενω παει!

dukeandthecity
10/10/2006, 10:13
F800 ST απο τον τρικαλιώτη Χρωμα μπλέ.

test ride για μιση ωρα. Κατασταση δρόμου ---βρεγμένο κατα τόπους και στεγνο(πλυμενο απο την βροχή).

Η μοτο ειχε 1800 χλμ πανω της γεμάτη βενζίνη και με όλα τα καλούδια που βαζει η bmw.

Ξεκίνησα χαλαρα στον περιφερειακό μεχρι το μοτερ της να ανεβασει θερμοκρασία. Σαν πρώτη αισθηση η μοτοσικλετα ειναι φιλόξενη. Δεν δυσκολεύτηκα να την συνηθίσω παρολο που καμια σχέση με το δούκα. Πολυ γλυκος ηχος στην εξατμιση.
Ωραιο και το στροφόμετρο και το ψηφιακό καντράν. Το ταχύμετρο θα το ήθελα μεγαλυτερο. Η κατανάλωση με στρωτή οδήγηση δεν ξεπέρασε τα 5 λιτρα στα 100 χλμ. Καλη συμπεριφορά στο δρομο και καλη προστασια απο τον αερα στα 150 χλμ/ωρα. Αν και λιγο σκληρη η πισω αναρτηση δεν ειναι προβλημα στις μικρο ανωμαλίες του δρόμου.

Εξοδος απο τον περιφερειακό και βολτα μεσα στην πολη-κινηση. Ειναι ευκολη στις αλλαγες κατεύθυνσης αλλα οχι για σφήνες (ειδικά αμα δεν ειναι δικη σου). Πολυ καλα φρένα. Γυρισμός προς τα πίσω απο παραλιακή φανάρι-φανάρι. Μπορεί και να ειμαι κουλαδι αλλα η μοτο ουτε μπαντες έκανε ουτε ο μπροστα τροχος έχασε επαφη με το εδαφος. Τη συμπλεκταρισματα στις μεσαίες και στις υψηλές αυτο ηταν μουλάρι. Οι μονες μπαντες που ενιωσα ηταν πανω στις διαβασεις των πεζών που ηταν βρεγμενες. Πολυ καλα φρένα. Στις 9500 στροφες η καταναλωση ηταν 9,5 λιτρα στα 100 χλμ. Τελος στρωτή οδήγηση και λιγο στροφή σε κομματι με καλη ασφαλτο. Η μοτοσικλέτα στριβει και της αρεσει να στρίβει. Πολυ καλα φρένα.
Τελευταιες ευθειες πλακωμα αλλα το μουλαρι εκει. Πολυ καλα φρένα. Για τα φαράγγια των ελληνικών δρομων η καρδια μου πονούσε οταν το μηχανημα τον 11.000 ευρώ κοπανούσε.

Οταν το εδωσα πισω η πινακιδα και η σχαρα δεν ειχαν πιτσιλιά απο νερα. Το παντελονι επισης στεγνό αλλα θελει μποτες. Μπορει να μην ητο παιχνιδιάρα αλλα το γκαζι δεν ηταν λίγο. Απλα εχει μια ικανότητα να το βγάζει ομαλοτατα πανω στην ασφαλτο. Για τα φρενα σας ειπα οτι ηταν πολυ καλα ?

Cpt. Haddock
10/10/2006, 10:23
Αν και δεν είναι στο στυλ των μηχανών που μΕ αρέσουν, θα πάω μιαν ημέραν των ημερών στον Καλφαρέντζο να δοκιμάσω ένα.. Για το ST μιλάω

:wave2:


Δούκα.... από φρένα τι λέει το μηχανάκι; :wacko:


:lol:

AFTER
10/10/2006, 21:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αν και δεν είναι στο στυλ των μηχανών που μΕ αρέσουν, θα πάω μιαν ημέραν των ημερών στον Καλφαρέντζο να δοκιμάσω ένα.. Για το ST μιλάω

:wave2:


Δούκα.... από φρένα τι λέει το μηχανάκι; :wacko:


:lol:


Καπετανιο, επειδη τα εχω καβαλησει και τα 2(s & st), εχουν πολυ μεγαλη διαφορα στην θεση οδηγησης!
Το S σε συγκριση με το z750s μου να φανταστεις, μου φανηκε σκυφτο(παρολα αυτα μου αρεσε η θεση οδηγησης).
Το st ειναι ορθιο!

Cpt. Haddock
11/10/2006, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Καπετανιο, επειδη τα εχω καβαλησει και τα 2(s & st), εχουν πολυ μεγαλη διαφορα στην θεση οδηγησης!
Το S σε συγκριση με το z750s μου να φανταστεις, μου φανηκε σκυφτο(παρολα αυτα μου αρεσε η θεση οδηγησης).
Το st ειναι ορθιο!

Ναι, κατ' αρχήν νομίζω το S δεν έχει τιμόνι, σωστά;

ΑΝ την κάνω τη μαλακία :lol: το ST θα είναι

(βέβαια μετά θα θέλω 2 μηχανάκια... :sick: )

advblack
25/10/2006, 15:17
...test ride στον Βαγιανελη. Μιση ωρα πανω κατω Βουλιαγμενης ανευ στροφων (δυστυχως). Μετρια ποιοτητα κατασκευης, ωραια φρενα, γκαζι (εχει αλλα δεν φαινεται) , το μοτερ μου αρεσε γενικως γιατι εχει και τους κραδασμους του και τους θορυβους του (!!- ειμαι της σχολης που θελει να "ακουει") και θεση οδηγησης σκυφτη. Εγω που πασχω απο αυχενικο θα δοκιμαζα το ST αλλα ουτως ή αλλως φραγκα γιοκ at the moment:nono: , οποτε περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Παντως εμφανισιακα το S μ αρεσει πιο πολυ απ το ST, ειδικα το κιτρινακι.