PDA

View Full Version : Το όνομα αυτού... Hayden!!!



Σελίδες : 1 [2]

alximistis
30/10/2006, 11:49
Ότι και να λέτε... το λέει και ο τίτλος.
Το όνομα του είναι Heyden!!!
Και επιτέλους ας μου απαντήσει καποιος σε δύο πολύ απλές ερωτήσεις:

1). Ο Αμερικανός είναι άχετος και κουλάδι! Άχρηστος! Μου λέτε σας παρακαλώ πολύ έναν άλλον όχι άσχετο και όχι κουλάδι που να πήρε πρωτάθλημα τα τελευταία 4 χρόνια;

2). Ο σχετικός ο υπέρ πρωταθλητής ο σούπερ-ντούπερ αγωνισταράς και πιλοτάρα όπως ο γιατρός (δεν το λέω ειρωνικά όντως ισχύει) όταν χάνει από καθαρά δικό του λάθος στον τελευταίο και πλέον κρίσιμο αγώνα όλης της χρονιάς... πως λέγεται; Πως θα τον ονομάζατε εσείς;;;

Σας αρέσει ή όχι πιστέψτε το.
Ο Heyden είναι ο ΜΟΝΟΣ οδηγός που πήρε πρωτάθλημα και σταμάτησε την κυριαρχία του γιατρού.
Γι' αυτό και μόνο... respect... στα "κουλάδια"!!!

byron
30/10/2006, 12:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Ότι και να λέτε... το λέει και ο τίτλος.
Το όνομα του είναι Heyden!!!
Και επιτέλους ας μου απαντήσει καποιος σε δύο πολύ απλές ερωτήσεις:

1). Ο Αμερικανός είναι άχετος και κουλάδι! Άχρηστος! Μου λέτε σας παρακαλώ πολύ έναν άλλον όχι άσχετο και όχι κουλάδι που να πήρε πρωτάθλημα τα τελευταία 4 χρόνια;

2). Ο σχετικός ο υπέρ πρωταθλητής ο σούπερ-ντούπερ αγωνισταράς και πιλοτάρα όπως ο γιατρός (δεν το λέω ειρωνικά όντως ισχύει) όταν χάνει από καθαρά δικό του λάθος στον τελευταίο και πλέον κρίσιμο αγώνα όλης της χρονιάς... πως λέγεται; Πως θα τον ονομάζατε εσείς;;;

Σας αρέσει ή όχι πιστέψτε το.
Ο Heyden είναι ο ΜΟΝΟΣ οδηγός που πήρε πρωτάθλημα και σταμάτησε την κυριαρχία του γιατρού.
Γι' αυτό και μόνο... respect... στα "κουλάδια"!!!

1. Κανένας
2. Δικό του λάθος. Ακόμα και ο γιατρός κάνει λάθη, που δεν μαζεύονται. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τον άνθρωπο τον θεωρούμε superman. Όλοι μας πιστεύαμε ότι θα καταφέρει να κάνει το θαύμα του εχθές. Και αυτό γιατί όλος ο πλανήτης ξέρει ότι εκτός από οδηγάρα είναι και μαχητής.

Είτε μας αρέσει είτε όχι ο Ηeyden έγινε πρωταθλητής από τον Tony.... τα 2 χιλιοστάκια του estoril τον έκαναν πρωταθλητή. Αλλιώς ακόμα φανουρόπιττες και crossed fingers θα έκανε η μάνα του...

Τέσπα. Όντως respect στον πρωταθλητή Ν. Hayden. Η ιστορία θα γράψει ότι κατέρριψε και το ρεκόρ του Roberts από το 2000.....

Έγινε world champion με 2 νίκες......

alximistis
30/10/2006, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
1. Κανένας
2. Δικό του λάθος. Ακόμα και ο γιατρός κάνει λάθη, που δεν μαζεύονται. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τον άνθρωπο τον θεωρούμε superman. Όλοι μας πιστεύαμε ότι θα καταφέρει να κάνει το θαύμα του εχθές. Και αυτό γιατί όλος ο πλανήτης ξέρει ότι εκτός από οδηγάρα είναι και μαχητής.

Είτε μας αρέσει είτε όχι ο Ηeyden έγινε πρωταθλητής από τον Tony.... τα 2 χιλιοστάκια του estoril τον έκαναν πρωταθλητή. Αλλιώς ακόμα φανουρόπιττες και crossed fingers θα έκανε η μάνα του...

Τέσπα. Όντως respect στον πρωταθλητή Ν. Hayden. Η ιστορία θα γράψει ότι κατέρριψε και το ρεκόρ του Roberts από το 2000.....

Έγινε world champion με 2 νίκες......

Φίλε μου... η νίκη είναι το παν!!! Κι από την στιγμή που δεν έχουμε (δεν γνωρίζουμε τουλάχιστον) ιστορίες για στημένα εκούσιες πτώσεις κλπ. είναι ακόμα μεγαλύτερο κατόρθωμα.
Από κει και πέρα... τι να πει κανείς...
και αν έγινε πρωταθλητής από τον Tony ε άλλο τόσο έγινε κι αυτό που έγινε χάρη στον Κολομβιανό που έριξε τον KFC... κι άλλο τόσο έγινε αυτό επειδή ο Βάλε είχε ένα κάρο ατυχίες... και πάει λέγοντας...
αυτό είναι το άθλημα έτσι παίζεται αυτό βλέπουμε και χαζεύουμε...
του χρόνου μπορεί να γελάσει ο γιατρός...

Tsakalaki
30/10/2006, 12:41
Λοιπόν….


Η χρονιά τελείωσε, και περιμένω να βγει μια έκδοση με την ανασκόπηση για να την δω και πάλι…..Μια χρονιά γε(α)μάτη…. Δεν θα σταθώ όμως εκεί…η χρονιά είχε μεγάλο ενδιαφέρον, πολλούς νικητές σε αγώνες, βροχή, πτώσεις τρομαχτικές, μάχες που κρίθηκα στα χιλιοστά, τίτλο που κρίθηκε στα χιλιοστά, νέους οδηγούς με κάκαλα, παπούδες που ξαναζούν….τι άλλο θέλετε;;;;;




Ο Νίκι Χέιντεν…..


Ούτε ο ίδιος περίμενε κάτι καλύτερο. Εντάξει, είχαμε συνηθίσει, να βλέπουμε έναν πρωταθλητή που τα κερδίζει όλα, τρώει σίδερα, κλπ κλπ… Ο Χέιντεν φέτος έκανε το διαφορετικό. Ήταν σταθερός. Ναι, είναι λίγες οι δυο νίκες. Πολύ λίγες. Μιλάμε για μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η απόδοση του αθλητή σε συνδυασμό με την απόδοση της μοτοσικλέτας. Ο Χέιντεν τερμάτισε στους 16 από τους 17 αγώνες. Ανέβηκε 10 φορές στο βάθρο. ο πήχης που έθετε όλα αυτά τα χρόνια ο Βαλεντίνο Ρόσι έπεσε, και βρέθηκε κάποιος να τον περάσει. Μαγκιά του. Πέρυσι πήρε 206 βαθμούς, φέτος 252. Πέρυσι πήρε 1 νίκη, φέτος 2. Πέρυσι ανέβηκε 6 φορές στο βάθρο, φέτος 10. Όλα στο διπλάσιο….

Φέτος, για τα μέτρα του άγγιξε την τελειότητα…




Ο Βαλεντίνο Ρόσι

Την ώρα που ο Νίκι Χέιντεν ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του, ο Βαλεντίνο Ρόσι πήρε τον αντίθετο δρόμο…Πέρυσι είχε 16 αγώνες στο βάθρο, και μια εγκατάλειψη…. Μιλάμε για την τελειότητα…367 βαθμούς, και φέτος 247. –120 βαθμούς…. Για να το κάνουμε λιανά – 6 δεύτερες θέσεις…. Θέλετε και άλλα;;;; Το είπε σε όλους πως έχει πρόβλημα με τη μηχανή του. Ο πάλεψε. Και το έκανε Α) γιατί είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι και Β) γιατί έχει αυτό το χάρισμα-ταλέντο-ικανότητα να το κάνει… ο άνθρωπος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πήρε 14 βαθμούς λιγότερος από ότι η ομάδα του…


Πέρυσι για τα μέτρα του άγγιξε την τελειότητα…

Tsakalaki
30/10/2006, 12:42
σεζον 2005.....


67273

Tsakalaki
30/10/2006, 12:43
σεόζν 2006


67274

Tsakalaki
30/10/2006, 12:44
Συγκρίνετε τη πορεία των δυο αναβατών πέρυσι και φέτος..... απλά για να καταλάβετε τι σημαίνει για τον Ρόσι να πιάνει το τέτελειο και τι σημαίνει για τον Χέιντεν να πιάνει το τέλειο...

Θάνος
30/10/2006, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Σας αρέσει ή όχι πιστέψτε το.
Ο Heyden είναι ο ΜΟΝΟΣ οδηγός που πήρε πρωτάθλημα και σταμάτησε την κυριαρχία του γιατρού.
Γι' αυτό και μόνο... respect... στα "κουλάδια"!!!

Εντάξει το πιστεύουμε αν και δεν μας αρέσει...

Ωστόσο, ο μόνος αντίπαλος του Rossi όλη τη χρονιά ήταν οι ατυχίες του και όχι ο Hayden, που στο κάτω κάτω δεν τον κοντράρησε και πουθενά για να τον κερδίσει και να πεις ότι τον σταμάτησε...

Μην μπερδεύεσαι λοιπόν, το πρωτάθλημα το έχασε ο Rossi. Δεν το κέρδισε ο Hayden. Απλά έτυχε να είναι αυτός που βρισκόταν πιο κοντά του στη βαθμολογία.

Alx 84
30/10/2006, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Ότι και να λέτε... το λέει και ο τίτλος.
Το όνομα του είναι Heyden!!!

εκεί, μη χάσεις εσύ και δε το ποστάρεις 32 φορές!!

Και επιτέλους ας μου απαντήσει καποιος σε δύο πολύ απλές ερωτήσεις:

1). Ο Αμερικανός είναι άχετος και κουλάδι! Άχρηστος! Μου λέτε σας παρακαλώ πολύ έναν άλλον όχι άσχετο και όχι κουλάδι που να πήρε πρωτάθλημα τα τελευταία 4 χρόνια;

κανέναν, μόνο τον Hayden ξέρουμε. τυχερός και κουλός. πολύ καλός συνδυασμός!



2). Ο σχετικός ο υπέρ πρωταθλητής ο σούπερ-ντούπερ αγωνισταράς και πιλοτάρα όπως ο γιατρός (δεν το λέω ειρωνικά όντως ισχύει) όταν χάνει από καθαρά δικό του λάθος στον τελευταίο και πλέον κρίσιμο αγώνα όλης της χρονιάς... πως λέγεται; Πως θα τον ονομάζατε εσείς;;;


ΑΤΥΧΟ!!!!


Σας αρέσει ή όχι πιστέψτε το.
Ο Heyden είναι ο ΜΟΝΟΣ οδηγός που πήρε πρωτάθλημα και σταμάτησε την κυριαρχία του γιατρού.
Γι' αυτό και μόνο... respect... στα "κουλάδια"!!!



απλά ήταν φαρδοπίσινος και το πήρε αφού κάθε φορά κάποιος θα έβγαινε έξω. κ στην τελική άν είσαι 50 πόντους μπροστά και φτάνεις να σε περνάει κάποιος χωρίς να έχεις μηχανικές ατυχίες, τότε ξέρεις πως λέγεσαι ε;;;; ΚΟΥΛΟΣ δηλ Hayden

marmel.gr
30/10/2006, 18:41
FORZA HONDA!!!!!!!! HRC και μετα ....HEYDEN

alximistis
31/10/2006, 16:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Εντάξει το πιστεύουμε αν και δεν μας αρέσει...

Ωστόσο, ο μόνος αντίπαλος του Rossi όλη τη χρονιά ήταν οι ατυχίες του και όχι ο Hayden, που στο κάτω κάτω δεν τον κοντράρησε και πουθενά για να τον κερδίσει και να πεις ότι τον σταμάτησε...

Μην μπερδεύεσαι λοιπόν, το πρωτάθλημα το έχασε ο Rossi. Δεν το κέρδισε ο Hayden. Απλά έτυχε να είναι αυτός που βρισκόταν πιο κοντά του στη βαθμολογία.


ΟΧΙ φίλε μου! Αυτό είναι εντελώς λάθος κατ εμέ και άδικο όχι μόνο για τον Heyden και τη Honda αλλά και για όσους βλέπουν και τους αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητίσμός.
Τι πάει να πει το έχασε ο Βάλε; Γιατί το έχασε; Έτρεχε μόνος του και το έχασε; Ήταν δύο αγώνες πριν το τέλος πρώτος κι έπεσε και στους δύο;
Ήταν 50 ολόκληρους πόντους πίσω, προς τιμήν του και χάρη στις οδηγικές του ικανότητες το γύρισε και πολλά μπράβο στην οδηγάρα αυτή πήγε να το πάρει και ήταν με 8 πόντους μπροστά αλλά την πλέον κρίσιμη στιγμή τον πρόδωσαν (και) τα ελαστικά του. Και λέω και τα ελαστικά του γιατί κατά τη γνώμη μου είχε πολύ πίεση και άγχος στον τελευταίο αγώνα ξέρω ότι διαφωνούν πολλοί σε αυτό αλλά εγώ το πιστεύω.
Όπως και να' χει όλα αυτά δείχνουν ένα και μόνο ένα πράγμα.
Έγινε ΜΑΧΗ κύριοι! Πραγματική μάχη!
Ανάμεσα σε έναν καταπληκτικό οδηγό όπως ο Βάλε και σε έναν οδηγό με σαφώς όχι τόσες μεγάλες ικανότητες όπως ο Heyden. Και η μάχη ανέδειξε νικητή τον Αμερικανό.
Δεν το έχασε μόνος του κύριοι. Ήταν μάχη που κρίθηκε στις λεπτομέρειες και ένα τσακ θα μπορούσε να είχε γυρίσει αλλιώς την... μπίλια. Αλλά τελικά αυτή έκατσε στο βλάχο...

X_NR750
31/10/2006, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
ΟΧΙ φίλε μου! Αυτό είναι εντελώς λάθος κατ εμέ και άδικο όχι μόνο για τον Heyden και τη Honda αλλά και για όσους βλέπουν και τους αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητίσμός.
Τι πάει να πει το έχασε ο Βάλε; Γιατί το έχασε; Έτρεχε μόνος του και το έχασε; Ήταν δύο αγώνες πριν το τέλος πρώτος κι έπεσε και στους δύο;
Ήταν 50 ολόκληρους πόντους πίσω, προς τιμήν του και χάρη στις οδηγικές του ικανότητες το γύρισε και πολλά μπράβο στην οδηγάρα αυτή πήγε να το πάρει και ήταν με 8 πόντους μπροστά αλλά την πλέον κρίσιμη στιγμή τον πρόδωσαν (και) τα ελαστικά του. Και λέω και τα ελαστικά του γιατί κατά τη γνώμη μου είχε πολύ πίεση και άγχος στον τελευταίο αγώνα ξέρω ότι διαφωνούν πολλοί σε αυτό αλλά εγώ το πιστεύω.
Όπως και να' χει όλα αυτά δείχνουν ένα και μόνο ένα πράγμα.
Έγινε ΜΑΧΗ κύριοι! Πραγματική μάχη!
Ανάμεσα σε έναν καταπληκτικό οδηγό όπως ο Βάλε και σε έναν οδηγό με σαφώς όχι τόσες μεγάλες ικανότητες όπως ο Heyden. Και η μάχη ανέδειξε νικητή τον Αμερικανό.
Δεν το έχασε μόνος του κύριοι. Ήταν μάχη που κρίθηκε στις λεπτομέρειες και ένα τσακ θα μπορούσε να είχε γυρίσει αλλιώς την... μπίλια. Αλλά τελικά αυτή έκατσε στο βλάχο...

+10000

Η στοφα του πρωταθλητη που σαφως εχει ο Vale
εδω πολυ απλα δεν φανηκε ισως γιατι για πρωτη φορα ενοιωσε οτι τα πραγματα δεν ειναι ελεγχομενα
ενοιωσε οτι o Nick ηταν αποφασισμενος και καθολου πτοημενος απο την μλκια του Pedrosa
πιεσε την μοτοσυκλετα του παραπανω και επεσε σαν αρχαριος
τελος ατυχιες και τραυματισμους ειχε και ο Hayden

byron
31/10/2006, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
ΟΧΙ φίλε μου! Αυτό είναι εντελώς λάθος κατ εμέ και άδικο....

Έγινε ΜΑΧΗ κύριοι! Πραγματική μάχη!

Ανάμεσα σε έναν καταπληκτικό οδηγό όπως ο Βάλε και σε έναν οδηγό με σαφώς όχι τόσες μεγάλες ικανότητες όπως ο Heyden. Και η μάχη ανέδειξε νικητή τον Αμερικανό....

Δεν το έχασε μόνος του κύριοι. Ήταν μάχη που κρίθηκε στις λεπτομέρειες ....

Bρε alximistis μήπως είσαι δικηγόρος? Σαν αγόρευση μου κάνει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

byron
31/10/2006, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
+10000

ενοιωσε οτι o Nick ηταν αποφασισμενος
τελος ατυχιες και τραυματισμους ειχε και ο Hayden

Οκ παιδιά το άξιζε ο Nicky :a25: :a23: :a23: ηταν όντως αποφασισμένος να φάει ότι κυκλοφορούσε. (Αυτά τα γ@μημέν@ τα Ducati, του ξέφυγαν, όπως και συμπτωματικά το ίδιο συνέβη και στους υπόλοιπους 14 από τους 16 αγώνες που έβλεπε τους κώλους των μπροστινών του)....
Ποιές ατυχίες και τραυματισμούς είχε ο Nick the Dick ρε παιδιά ? Του Pedrosa ? Έλεος....

Τι να λέμε....Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται

alximistis
31/10/2006, 19:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Bρε alximistis μήπως είσαι δικηγόρος? Σαν αγόρευση μου κάνει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Με τα επαγγελματικά μου χάλια μην το γυρίσω προς τα εκεί...

Θάνος
31/10/2006, 21:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
ΟΧΙ φίλε μου! Αυτό είναι εντελώς λάθος κατ εμέ και άδικο όχι μόνο για τον Heyden και τη Honda αλλά και για όσους βλέπουν και τους αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητίσμός.
Τι πάει να πει το έχασε ο Βάλε; Γιατί το έχασε; Έτρεχε μόνος του και το έχασε; Ήταν δύο αγώνες πριν το τέλος πρώτος κι έπεσε και στους δύο;
Ήταν 50 ολόκληρους πόντους πίσω, προς τιμήν του και χάρη στις οδηγικές του ικανότητες το γύρισε και πολλά μπράβο στην οδηγάρα αυτή πήγε να το πάρει και ήταν με 8 πόντους μπροστά αλλά την πλέον κρίσιμη στιγμή τον πρόδωσαν (και) τα ελαστικά του. Και λέω και τα ελαστικά του γιατί κατά τη γνώμη μου είχε πολύ πίεση και άγχος στον τελευταίο αγώνα ξέρω ότι διαφωνούν πολλοί σε αυτό αλλά εγώ το πιστεύω.
Όπως και να' χει όλα αυτά δείχνουν ένα και μόνο ένα πράγμα.
Έγινε ΜΑΧΗ κύριοι! Πραγματική μάχη!
Ανάμεσα σε έναν καταπληκτικό οδηγό όπως ο Βάλε και σε έναν οδηγό με σαφώς όχι τόσες μεγάλες ικανότητες όπως ο Heyden. Και η μάχη ανέδειξε νικητή τον Αμερικανό.
Δεν το έχασε μόνος του κύριοι. Ήταν μάχη που κρίθηκε στις λεπτομέρειες και ένα τσακ θα μπορούσε να είχε γυρίσει αλλιώς την... μπίλια. Αλλά τελικά αυτή έκατσε στο βλάχο...

Δεν είδα καμμία μάχη μεταξύ των δύο. Όσες φορές βρέθηκαν κοντά σε αγώνα, ο Rossi απλά τον προσπέρασε. Από κει και πέρα υπάρχει αυτό που λέμε "ο κακός μου εαυτός" και αυτός ευθύνεται για το ότι έχασε ο Rossi το πρωτάθλημα. Τώρα κάποιος θα ήταν δεύτερος και θα το έπαιρνε, έτυχε αυτός να είναι ο Hayden. Τα υπόλοιπα που λες είναι μία οπτική γωνία που δημιουργείς μόνος σου και δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.

Μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Rossi με τον Capirosi, μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Rossi με τον Melandri, με τον Elias... μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Edwards με τον Hayden.

Αυτές είναι μάχες και οδηγοί που δίνουν σχεδόν ΣΕ ΚΑΘΕ αγώνα τέτοιες μάχες και τις κερδίζουν, αξίζουν να διεκδικούν τον τίτλο του πρωταθλητή!

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ο Hayden είναι πρωτοκλασσάτος οδηγός, αλλά δεν είναι πρωταθλητής όσο υπάρχει ο Rossi στο πρωτάθλημα, για να μην πω και τους Melandri, Capirossi...

Τώρα αν εσύ ικανοποιείσαι να βλέπεις ένα υποδεέστερο οδηγό να παίρνει τον τίτλο, εμένα προσωπικά καθόλου δεν με πειράζει. Ο καθένας με την κρίση και τα γούστα του.

vassilis88
31/10/2006, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
όπως και συμπτωματικά το ίδιο συνέβη και στους υπόλοιπους 14 από τους 16 αγώνες που έβλεπε τους κώλους των μπροστινών του)....

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alximistis
02/11/2006, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Δεν είδα καμμία μάχη μεταξύ των δύο. Όσες φορές βρέθηκαν κοντά σε αγώνα, ο Rossi απλά τον προσπέρασε. Από κει και πέρα υπάρχει αυτό που λέμε "ο κακός μου εαυτός" και αυτός ευθύνεται για το ότι έχασε ο Rossi το πρωτάθλημα. Τώρα κάποιος θα ήταν δεύτερος και θα το έπαιρνε, έτυχε αυτός να είναι ο Hayden. Τα υπόλοιπα που λες είναι μία οπτική γωνία που δημιουργείς μόνος σου και δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.

Μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Rossi με τον Capirosi, μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Rossi με τον Melandri, με τον Elias... μάχη ήταν αυτή που έδωσε ο Edwards με τον Hayden.

Αυτές είναι μάχες και οδηγοί που δίνουν σχεδόν ΣΕ ΚΑΘΕ αγώνα τέτοιες μάχες και τις κερδίζουν, αξίζουν να διεκδικούν τον τίτλο του πρωταθλητή!

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ο Hayden είναι πρωτοκλασσάτος οδηγός, αλλά δεν είναι πρωταθλητής όσο υπάρχει ο Rossi στο πρωτάθλημα, για να μην πω και τους Melandri, Capirossi...

Τώρα αν εσύ ικανοποιείσαι να βλέπεις ένα υποδεέστερο οδηγό να παίρνει τον τίτλο, εμένα προσωπικά καθόλου δεν με πειράζει. Ο καθένας με την κρίση και τα γούστα του.


Μπερδεύεις τις "κατά τόπους" μάχες με τη μεγάλη μάχη!!!
Αυτές οι μάχες που λες ότι έδωσε ο Βάλε με τον Κάπι και τον melandri ήταν... τοπικές, ας τις πούμε έτσι.
Η μεγάλη όμως ήταν για το πρωτάθλημα. Ο Heyden επέλεξε έναν άλλον τρόπο να χτυπήσει το Βάλε. Αυτό έκανε και κέρδισε στις λεπτομέρειες. Απλό.
Σταθερότητα συνέχεια δεύτερος τρίτος και μέσα στην πεντάδα μάζευε πόντους βγήκε και δύο φορές πρώτος εκμεταλλέυτηκε τα σφάλματα (κυρίως της μοτοσικλέτας) των άλλων και... γεια σας.
Τόσο απλά!

Θάνος
02/11/2006, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Μπερδεύεις τις "κατά τόπους" μάχες με τη μεγάλη μάχη!!!
Αυτές οι μάχες που λες ότι έδωσε ο Βάλε με τον Κάπι και τον melandri ήταν... τοπικές, ας τις πούμε έτσι.
Η μεγάλη όμως ήταν για το πρωτάθλημα. Ο Heyden επέλεξε έναν άλλον τρόπο να χτυπήσει το Βάλε. Αυτό έκανε και κέρδισε στις λεπτομέρειες. Απλό.
Σταθερότητα συνέχεια δεύτερος τρίτος και μέσα στην πεντάδα μάζευε πόντους βγήκε και δύο φορές πρώτος εκμεταλλέυτηκε τα σφάλματα (κυρίως της μοτοσικλέτας) των άλλων και... γεια σας.
Τόσο απλά!

Καλά... εξακολουθείς να τα βλέπεις λάθος. Με δύο εγκαταλείψεις και τρεις πτώσεις με σπασμένο καρπό και γενικότερα προβλήματα στο μηχανάκι του φέτος (δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι), ο Vale κόντεψε να πάρει το πρωτάθλημα. Καταλαβαίνεις ότι ο Hayden κέρδισε τελικά τον τίτλο λόγω πολλών αστάθμητων παραγόντων που σε καμμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να είχε προβλέψει, το οποίον σημαίνει ότι το σχέδιο σταθερότητα+πόντοι σε καμμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει πρωτάθλημα.

Αυτό που έγινε φέτος είναι once in a million και νομίζω ότι δύσκολα θα προλάβουμε ποτέ να το ξαναδούμε. Ο πραγματικός πρωταθλητής δεν περιμένει από τέτοια να κερδίσει πρωτάθλημα. Τώρα άμα εσύ είδες κάποια μάχη, δεν θα επιμείνω άλλο. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει λένε οι παλιοί, τι να κάθομαι να εξηγώ...

Προσωπικά θεωρώ μεγάλο φιάσκο με οδηγό σαν το Rossi παρόντα στο πρωτάθλημα, να πηγαίνει ο τίτλος σε άλλον, αλλά πάλι όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο πραγματικός πρωταθλητής οπότε το αποτέλεσμα δεν λέει κάτι επί της ουσίας.

panayiotis
02/11/2006, 15:18
REALIZIN' THE DREAM


67815

alximistis
02/11/2006, 16:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Καλά... εξακολουθείς να τα βλέπεις λάθος. Με δύο εγκαταλείψεις και τρεις πτώσεις με σπασμένο καρπό και γενικότερα προβλήματα στο μηχανάκι του φέτος (δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι), ο Vale κόντεψε να πάρει το πρωτάθλημα. Καταλαβαίνεις ότι ο Hayden κέρδισε τελικά τον τίτλο λόγω πολλών αστάθμητων παραγόντων που σε καμμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να είχε προβλέψει, το οποίον σημαίνει ότι το σχέδιο σταθερότητα+πόντοι σε καμμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει πρωτάθλημα.

Αυτό που έγινε φέτος είναι once in a million και νομίζω ότι δύσκολα θα προλάβουμε ποτέ να το ξαναδούμε. Ο πραγματικός πρωταθλητής δεν περιμένει από τέτοια να κερδίσει πρωτάθλημα. Τώρα άμα εσύ είδες κάποια μάχη, δεν θα επιμείνω άλλο. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει λένε οι παλιοί, τι να κάθομαι να εξηγώ...

Προσωπικά θεωρώ μεγάλο φιάσκο με οδηγό σαν το Rossi παρόντα στο πρωτάθλημα, να πηγαίνει ο τίτλος σε άλλον, αλλά πάλι όλοι ξέρουμε ποιος είναι ο πραγματικός πρωταθλητής οπότε το αποτέλεσμα δεν λέει κάτι επί της ουσίας.


Είπα για τα προβλήματα με το μηχανάκι δεν το είπα;;;
Όσο για τις πτώσεις... γιατί ο άλλος δεν έπεσε ε;;; ήταν απλώς τυχερός ή επέλεξε να είναι λιγότερο τολμηρός ώστε να μην πιεστεί και να κρατιέται όρθιος;;;
Και ποιοι είναι αυτοί οι αστάθμητοι παράγοντες τέλος πάντων; Σε ένα άθλημα που εμπλέκεται 100% και ο τομέας της μηχανολογικής και του ανθρώπινου σφάλματος ΚΑΙ στην κατασκευή της μοτοσικλέτας ΚΑΙ στο στήσιμο της το "στραβό" δεν είναι μέσα στο παιχνίδι; Επομένως... πόσο αστάθμητος είναι ο παράγοντας;;;
Είναι πάρα μα πάρα πολύ απλό κατά τη γνώμη μου.
Ο Βάλε εμπιστεύτηκε τις καταπληκτικές οδηγικές του ικανότητες και το αμερικανάκι τη λογική των αριθμών και το... σκάκι. Έπαιξε αρκετό σκάκι και του έκατσε...

maron
06/11/2006, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από panayiotis
REALIZIN' THE DREAM




para poly wraia photo
pragmatika.
pragmatika thelw na dw ta moutra ollwn twn hayden-honda kollimenwn
otan sto neo protathlima me to kalo tha vlepete ayto to mhxanaki me ton ASSO
mprwsta na einai pisw apo rossi capirosi pedrosa kai loipous.
na dw possa vathra tha enevei toy xronou
kai na anagnorisw kai egw pragmatika tin aksia toy
giati distixos sumfono me aytous pou lene oti to exase o rossi kai den to kerdise o hayden.
(kai o capirex kai o marco)

marmel.gr
06/11/2006, 17:11
στην λιστα αναμονης και συ λοιπον......

panayiotis
06/11/2006, 19:36
What It Takes To Win A MotoGP World Championship

By Alex Edge

When Nicky Hayden clinched the 2006 MotoGP World Championship on Sunday, it brought to a close on of the most exciting and unpredictable seasons in recent memory. From Rossi's early problems with crashes and machine failures, to Nicky's incredible two-in-a-row win at the USGP, to Rossi's late-season charge, Hayden's clutch problems, the Pedrosa-Hayden incident, and Rossi's lowside on Lap 4 of the championship-deciding final round - yeah, the title battle was certainly filled with drama, excitement, and surprises.

Judging from that, and from the title of this article, you might be expecting me to launch into a long-winded analysis of the human character, the mental strength, determination, and drive required to challenge the best riders in the world and walk away victorious. Instead, I'm going to remind you of something that many MotoGP fans seem to have forgotten - racing isn't all about the rider.

Of course, when we're talking about a series populated by the fastest, most talented motorcycle racers in the world, we have to accept that rider skill is a necessary component for winning the title. But some fans seem to have forgotten that there are many other factors which go into deciding the champion, and even if they are not equally important, they're still very critical to a winning effort.

For at least part of the 2006 season, both Hayden and Rossi were plagued by mechanical problems - Rossi had three mechanical DNFs, one due to a tire problem (in China), one a motor problem (France) and the other a combined tire and engine problem (at Laguna Seca). Hayden, meanwhile, spent most of the season battling clutch problems on the next-generation RC211V he was developing.

When I looked over the email responses to our article on the Hayden-Pedrosa incident, I noticed that quite a few readers brought up Rossi's mechanical problems early in the season. These readers felt that the 'fastest rider' deserved the championship, and in their opinion, that rider was Valentino. They pointed out that if not for Rossi's "bad luck", Nicky would never have lost the points lead due to the incident with Pedrosa, becausehe would never have held it at the time anyway.

Everyone is entitled to their opinion, but I think some fans have a basic misunderstanding of what MotoGP racing is. It seems to me that if the point of the series was merely to find out which rider was the fastest on any given weekend, every rider would be mounted on identical bikes, with identical tires. Furthermore, to take mechanical problems out of the equation, there would be no race at all - just qualifying, maybe four hours of it, to make sure everyone got a fair chance to develop a good setup, pick the right tire, and get their fastest lap in. The winning points would then be awarded to the rider with the fastest time, and so on down the list.

Their IS a race, however, and it's 30 laps long, and winning it requires a lot more than just sheer rider speed. Determining the race winner goes all the way back to the headquarters of the motorcycle and tire manufacturers, often thousands of miles away from the racetracks, where white-coated engineers slave away in operating-room-like laboratories, refining and developing their competition machines (or so we envision, at least!). From there, yet more responsibility for the win passes to the rider's support team, who are responsible for preparing and maintaining the bike in order to ensure that their rider has the best possible platform on which to display his riding skill. Further, the crew chief works with the rider to develop a setup (including tire selection), and this is yet another aspect that can make or break a rider's race.

So in the end, MotoGP (and most other modern racing series, with the possible exception of 'spec' racing classes) is testing not only the rider's ability to ride a motorcycle quickly, but his team's ability to design and field a fast, reliable, competitive machine, keep it on the field for 30 laps at a time, and to make the proper tactical decisions to most effectively use those 30 laps. This year, in this series, Nicky Hayden and his team did that better or more often than Valentino Rossi's team. THAT's what it takes to win a championship, and that is why you'll see statements in the press from Rossi discussing how deserving Hayden really is of this championship....

Motorcycledailynews

vassilis88
06/11/2006, 22:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
para poly wraia photo
pragmatika.
pragmatika thelw na dw ta moutra ollwn twn hayden-honda kollimenwn
otan sto neo protathlima me to kalo tha vlepete ayto to mhxanaki me ton ASSO
mprwsta na einai pisw apo rossi capirosi pedrosa kai loipous.
na dw possa vathra tha enevei toy xronou
kai na anagnorisw kai egw pragmatika tin aksia toy
giati distixos sumfono me aytous pou lene oti to exase o rossi kai den to kerdise o hayden.
(kai o capirex kai o marco)

+1

θα πεσει πολυ ξυλο το 2007.

panos_sin
07/11/2006, 12:35
Και "ξύλο" και.....γέλιο! ;)



- vote Vale for president! -

alximistis
12/11/2006, 15:44
Και ξύλο θα πέσει και γέλιο τρελλό θα κάνουμε!
Ποιοι θα είναι τα "θύματα" δεν ξέρω...
προσέχτε όλοι εσείς που λέτε περί Hayden και Honda μην δεν πιστεύετε αυτά που θα βλέπετε!!! Κι όχι τίποτε άλλο άντε να... μαζέψτε πίσω τις δηλώσεις σας μετά...

adam_tsouk
12/11/2006, 19:48
Ρε ουστ με τον βρωμοχλεχλε... :mad:


Και πρωταθλημα που πηρε παλι ελαχιστοι τον γουσταρουν...:a12:

marmel.gr
12/11/2006, 20:37
βασικα ειναι το μηχανακι του θεος. οχι αυτος!!!

vassilis88
12/11/2006, 21:39
καλα τωρα με τα 800 δν ξερουμε πως θα ναι τα πραγματα.μακαρι να ναι πιο ισορροπημενα,να βλεπουμε διαφορετικους κατασκευαστες στη 2η κ στην 3η θεση,γιατι στην 1η θα ναι παντα μια γιαμαχα!δεν του παει ο ασσος του χευντεν!ουτε κ κανενος αλλου!

marmel.gr
12/11/2006, 21:43
ουτε και στο γιαμαχα παει ο ασσος φιλε μου.
μιλανε τα πρωταθληματα τοσα χρονια τωρα που ΑΝΗΚΕΙ ο ασσος

vassilis88
12/11/2006, 22:46
1 = 46

θα τον παρουμε πισω το 2007,να γυρισει εκει που οπως λες τα πρωταθληματα δειχνουν οτι ανηκει,δλδ στον δεξι ωμο κ στο κρανος του ροσσι!!:lol:

jbear
12/11/2006, 23:16
Hayden?

:a5:

:a12:

:a41:

alximistis
13/11/2006, 10:46
Πρωταθλήτρια κατασκευαστών για άλλη μια φορά ήταν η Honda. Αν δεν λαθεύω και πέρσι πάλι η Honda ήταν, σωστά ή κάνω λάθος;
Όντως με τα 800άρια τα πράγματα θα είναι πολύ πιο ισορροπημένα αλλά... μην υποτιμάτε τη δύναμη της Honda.
Θυμ΄στε φαντάζομαι που όλοι λέγατε στην αρχή-αρχή (αν όχι όλοι πολλοί έλεγαν) για το καινούργιο μοτόρι του γιατρού. Είδατε τη συνέχεια μόνοι σας!!!
Οπότε το ξαναλέω πολύ βιάζεστε...

maron
13/11/2006, 11:29
nai to motori TOU GIATROU.
ta pragmata gia tou xronou einai reysta giati allazoun ta pragmata.
PS. me pasa moto trexei h HONDA sto GP?
kserete?
an nai kerdizete se gnwsi
afou pleon kseretai giati exei kai tis perrisoteres pithanotites na vgainei prwtathlitria kataskevastwn.
Kapoioi kokorevontai kai giayto,
oi alloi apla kseroun.:)
eidika an exeis ena prwtathlima me poles ptoseis oi pithanotites na termatisi ena diko sou 1o ayksanontai

Sabre
13/11/2006, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από panayiotis
What It Takes To Win A MotoGP World Championship

By Alex Edge

(edit)
When I looked over the email responses to our article on the Hayden-Pedrosa incident, I noticed that quite a few readers brought up Rossi's mechanical problems early in the season. These readers felt that the 'fastest rider' deserved the championship, and in their opinion, that rider was Valentino. They pointed out that if not for Rossi's "bad luck", Nicky would never have lost the points lead due to the incident with Pedrosa, because he would never have held it at the time anyway.

So in the end, MotoGP (and most other modern racing series, with the possible exception of 'spec' racing classes) is testing not only the rider's ability to ride a motorcycle quickly, but his team's ability to design and field a fast, reliable, competitive machine, keep it on the field for 30 laps at a time, and to make the proper tactical decisions to most effectively use those 30 laps. This year, in this series, Nicky Hayden and his team did that better or more often than Valentino Rossi's team. THAT's what it takes to win a championship, and that is why you'll see statements in the press from Rossi discussing how deserving Hayden really is of this championship....

Motorcycledailynews

Αυτό μπήκε στον κόπο να το διαβάσει κανένας?

Κανείς δεν είπε το Ιταλό κουλό - ούτε τον Αμερικάνο Θεό.

Και αν το νούμερο 1 πάει καλύτερα στον ένα η στον άλλο είναι αδιάφορο.
Και αν γουστάρουν καλύτερα τον ένα η τον άλλον πάλι αδιάφορο.
Ενδιαφέρον ήταν το πρωτάθλημα που είχε εναλλαγές και τελικά έγινε το μη-αναμενόμενο (για πολλούς) να ΜΗΝ πάρει το πρωτάθλημα ο "συνήθης ύποπτος" Rossi. (Οχι ότι δέν είναι ο καλύτερος οδηγός)

ΞΕΚΟΛΑΤΕ

Μπαϊ Δε Γουεϊ - Melandri υποστήριζα.....

vassilis88
13/11/2006, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Αν δεν λαθεύω και πέρσι πάλι η Honda ήταν, σωστά ή κάνω λάθος;

οχι,περυσι η γιαμαχα,αφου πηρε 11 νικες ο ντοκτορ.

panayiotis
23/11/2006, 09:40
Απών θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Nicky Hayden από τις τελευταίες δοκιμές των ομάδων για το 2006 που θα γίνουν στη Jerez, λόγω χειρουργικής επέμβασης που θα υποστεί στην κλείδα του προκειμένου να αντικατασταθεί η λαμα που του είχαν βάλει οι γιατροί μετά απο πτώση που είχε το 2004 όταν έκανε προπόνηση Supermotard και η οποία έσπασε στον φετινό αγώνα της Πορτογαλίας όταν έπεσε πάνω του ο Dani Pedrosa.

Καθώς δήλωσε ο Nicky Hayden , έκρυψε απο όλους τον τραυματισμό του μια και υπήρχε το ενδεχόμενο οι γιατροί να μην του επιτρέψουν να αγωνιστεί τραυματισμένος στον τελευταίο αγώνα αλλά και ούτε θα προλάβαινε να κάνει χειρουργική επέμβαση και το κυριότερο γιαυτόν,δεν ήθελε να ξέρει κανείς απο τους συναθλητές του ότι είναι τραυματισμένος(!!)

H.A.Balafoutre
23/11/2006, 13:59
Μπράβο στον Νίκι. Τελικά τώρα καταλαβαίνω γιατί το είπε αυτό που είπε και τι σήμαινε. Μιλάω για την δήλωσή τους στην συνέντευξη τύπου: "Good things, happen to good people and I am a good man." Οπότε το πρωτάθλημα έτσι όπως εξελίχθηκε μάλλον ήταν κλειδωμένο να το πάρει....

vassilis88
07/01/2007, 20:13
....δηλωσεις χειντεν για πεντροζα....

απο μοτοτριτη..........



Ο Χέιντεν νιώθει να... απειλείται

Ο Χέιντεν φαίνεται να συμφωνεί με την άποψη του Βαλεντίνο Ρόσι στο γεγονός πως ο Ντάνι Πεντρόσα θα είναι μια από τις απειλές για τον τίτλο την επόμενη αγωνιστική χρονιά. Ο αμερικανός μοιάζει να θέλει να προλάβει το «κακό» και να κερδίσει χρόνο από τα χαμένα δοκιμαστικά στη Χέρεθ.

Στα τελευταία δοκιμαστικά ο Ιταλός συμβούλεψε τον νεαρό Πεντρόσα, πως πρέπει να πιέσει του χρόνου και να βάλει τα δυνατά του για τον τίτλο.
Αυτό δεν πέρασε έτσι και έφτασε και στα αυτιά του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή που πιστεύει πως η μετάβαση στις μοτοσικλέτες των 800 κυβικών εκατοστών για το 2007 θα ευνοήσουν κατά πολύ τον ομόσταυλό του όσον αφορά το στυλ οδήγησης, αφού θα είναι πιο κοντά στις διαστάσεις των 250 κ. εκ. απ’ όπου και προήλθε.

Οι αναβάτες της Repsol Honda δεν έχουν βρεθεί για αρκετό καιρό μαζί στα δοκιμαστικά, αφού τη πρώτη φορά στη Μαλαισία ο Ισπανός έλειπε λόγω επέμβασης στο χέρι του ενώ στη Χέρεθ απουσίασε ο Αμερικανός αυτή τη φορά για την επέμβαση στον τραυματισμένο (από τη πτώση της Βαλένθια) ώμο του.

Ο αναβάτης από το Kentucky δήλωσε:

“Ήταν πραγματικά πολύ γρήγορος. Θα είναι αρκετά δυνατός στο νέο πρωτάθλημα γιατί ήταν ήδη αρκετά γρήγορος και με το 990. Είμαι σίγουρος πως το μέγεθος της μοτοσικλέτας θα τον ευνοήσει γιατί έρχεται περισσότερο στις διαστάσεις μιας μοτοσικλέτας 250 κυβικών. Εγώ θα χρειαστεί να ρίξω μερικά κιλά και να αρχίσω να εγκλιματίζομαι με γοργούς ρυθμούς. Είμαι σίγουρος ότι ο Ντάνι θα είναι σκληρός ανταγωνιστής.”



α ,ποσα κιλα ειναι ο χειντεν κ θελει κ να αδυνατισει.....σιγα το πραμα..δε νομιζω να ειναι κ τοοοσο μεγαλο πια το πλεονεκτημα του πεντροζα....