View Full Version : 07 Yamaha WR's
dirtbird
28/06/2006, 14:13
Και με αλουμινένιο σκελετάκι, περισσότερες λεπτομέρειες εδώ (http://www.motorcycledaily.com/27june06_07wrs.htm)
53409
Leipsippos
28/06/2006, 15:10
Πολυ ωραιο το βρισκω.
Μπαααα...
Κοιτάμε και YAMAHA τώρα..???
:D :lol:
Αλλά αφού ΔΕΝ μπορέσαμε να καταλάβουμε ότι ο αλουμινένιος σκελετός ΔΕΝ κάνει για χωμάτινα μηχανάκια, πειστήκαμε ότι αφού τον φοράει το CRF είναι Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ !!!:D
Διαμαχούλα ή δεν γαμιέται (έχει και ζέστη) ??
dirtbird
28/06/2006, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μπαααα...
Κοιτάμε και YAMAHA τώρα..???
:D :lol:
Αλλά αφού ΔΕΝ μπορέσαμε να καταλάβουμε ότι ο αλουμινένιος σκελετός ΔΕΝ κάνει για χωμάτινα μηχανάκια, πειστήκαμε ότι αφού τον φοράει το CRF είναι Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ !!!:D
Διαμαχούλα ή δεν γαμιέται (έχει και ζέστη) ??
Χρόνια γιαμαχητής. Πάντως σε μία -πολύ- σύντομη επαφή που είχα πρόπερσι με το δικούνητο, μου άρεσε πάρα πολύ το μοτέρ του.
Τι πάει να πει δεν κάνει ο αλουμινένιος σκελετός για το χώμα (!@#ώ τα Young's modulus μου , !@#ώ)
Για διαμαχούλα δεν είπαμε? :smokin: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και με αλουμινένιο σκελετάκι, περισσότερες λεπτομέρειες εδώ (http://www.motorcycledaily.com/27june06_07wrs.htm)
Me ena zeygari 17arides troxous, einai mia xara gia aksiopreph kathimerini kinisi
dirtbird
28/06/2006, 15:33
Το μόνο που συνεχίζει να λείπει είναι ο υδραυλικός συμπλέκτης.
Πάντως στο CR από τότε που του έβαλα carbon δίσκους, δεν έχω παρατηρήσει (στις λιγοστές βόλτες που έχω πάει) 'φούσκωμα'.
Οπότε και αυτό αντιμετωπίζεται μάλλον.
Ξέρει κανείς, τα προβλήματα με την μίζα του 2004, λύθηκαν?
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
μου άρεσε πάρα πολύ το μοτέρ του.
Ξέρω 'γω ρε Σωτήρη ..???
(Μπορεί να είναι και ζήτημα ηλικίας...):sad:
Το μοτέρ του ανεβάζει ένα σκασμό στροφές και πάνω που λές "μούρχεται το πιστόνι - διαμέσου τεπόζιτου - στα @ρχίδια (αν είσαι όρθιος..) μπορεί να ανεβάσει άλλες τόσες !!!
(Και δεν "κρεμάει" το γ@μημένο πουθενά !!!).
Ίσως γι'αυτό να φαίνονται "λίγα" τα υπόλοιπα (φρένα - αναρτήσεις - σκελετός).
Πάντως, όσες φορές έχω οδηγήσει WRF, "κουράστηκα" !!
:beer:
dirtbird
28/06/2006, 16:02
Μπορεί να ναι και έτσι, σε άσφαλτο το οδήγησα και επαναλαμβάνω πολύ λίγο. Πάντως και σε ανάλογο 'test ride' (δηλαδή ασφάλτινο, πολύ περιορισμένο) που έκανα και σε CRF-E φίλου, το CRF-E μου φάνηκε πιο υστερικό.
Στο φινάλε όλοι ξέρουμε (?) ότι ο καλύτερος τύπος κινητήρα για χώμα είναι ο δίχρονος 250, αλλά είναι πολύ 'ντεμοντέ' πια.
:wave2: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
ο καλύτερος τύπος κινητήρα για χώμα είναι ο δίχρονος 250
Και 300... και 300 !!!:lol:
dirtbird
28/06/2006, 18:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και 300... και 300 !!!:lol:
Σε Ισπανό ή Αυστριακό?:winka: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Σε Ισπανό ή Αυστριακό?:winka: :wave2:
Καλή ερώτησις και ευχαριστούμε που μας την θέσατε...
(Μάλλον σε Ισπανό, γιατί αν είναι σε Αυστριακό παίζει και το 380)
:beer: :wave2: :beer:
dirtbird
28/06/2006, 21:39
Ωπ, αυτό ομολογώ ότι το είχα ξεχάσει.:rolleyes:
Οπότε βαλσαμώνω-αποθηκεύω το CR ως future classic και μένω πολύ κοντά στα τωρινά γούστα (τώρα αυτό αν το θέλω είναι μία άλλη ιστορία):wave2: :beer:
OldMan
Μάλλον σε Ισπανό, γιατί αν είναι σε Αυστριακό παίζει και το 380)
Eιχα παρει βολτα ενα 380 μια φορα.. 01 η 02 μοντ. Δεν Θυμαμαι ...
Απαισια εμπειρια... :hypnotize
Με εφτυσε κανονικοτα...
Με ξεφτυλισε....:blush:
Αισθανθηκα οτι ειμαι οτι πιο κουλο υπηρχε πανω στην γη και φοραγε θωρακα.....
:(
OldMan
Το μοτέρ του ανεβάζει ένα σκασμό στροφές και πάνω που λές "μούρχεται το πιστόνι - διαμέσου τεπόζιτου - στα @ρχίδια (αν είσαι όρθιος..) μπορεί να ανεβάσει άλλες τόσες !!!
Θα διαφωνησω οσο αφορα τις χαμηλες του και μονο... Απο εκει και περα εχεις απολυτο δικιο !!!
:beer: :beer:
:wave2:
dirtbird
Ξέρει κανείς, τα προβλήματα με την μίζα του 2004, λύθηκαν?
Απο οτι λενε κατοχοι 05 που ξερω κανα δυο... Στα δικα τους μηχανακια δεν ειχαν προβλημα !
:beer:
:wave2:
dirtbird
29/06/2006, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
OldMan
Eιχα παρει βολτα ενα 380 μια φορα.. 01 η 02 μοντ. Δεν Θυμαμαι ...
Απαισια εμπειρια... :hypnotize
Με εφτυσε κανονικοτα...
Με ξεφτυλισε....:blush:
Αισθανθηκα οτι ειμαι οτι πιο κουλο υπηρχε πανω στην γη και φοραγε θωρακα.....
:(
Μη τρελαίνεσαι, έτσι γίνεται όταν οδηγήσεις μεγάλο δίχρονο για πρώτη φορά. Και αυτό γιατί δεν λυσσάνε όπως τα μικρότερα ή τα μεσαία τεράχρονα (περίπου) και ενώ δεν ξέρεις τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο συνηδητοποιείς ξαφνικά ότι η στροφή πλησιάζει πολύ γρηγορότερα.
Αυτό είχα πάθει όταν οδήγησα για πρώτη φορά το CR500 το 92.
Απλά θέλει αγχολυτικό τρόπο οδήγησης:winka: :) :wave2:
dirtbird
Μη τρελαίνεσαι, έτσι γίνεται όταν οδηγήσεις μεγάλο δίχρονο για πρώτη φορά. Και αυτό γιατί δεν λυσσάνε όπως τα μικρότερα ή τα μεσαία τεράχρονα (περίπου) και ενώ δεν ξέρεις τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο συνηδητοποιείς ξαφνικά ότι η στροφή πλησιάζει πολύ γρηγορότερα
Οχι δεν οδηγησα γενικα μεγαλο διχρονο πρωτη φορα !!!
Οδηγησα ομως πρωτη φορα το συγκεκριμενο σε κανονικες συνθηκες εντουρο !
Κουλος αινσθανθηκα γιατι ..1) Δεν μπορουσα να το κρατησω μεσα στο μονοπατι (με το που επιανε μεσαιες με πεταγε απ εξω )
2) <<Αρνιοταν>> πεισματικα να ξεκινισει σε μεγαλες ανηφορικες ( οχι κατα μηκος αλλα κατα υψος ) απο 0 χιλμ η αν εκανες το λαθος να ανεβεις τα ιδια ανηφορικα κομματια με μεγαλες ταχυτητες εαν δεν ειχες το νου σου στον καρπο σου και επιανε λιγες μεσαιες .. Τον επινες κανονικα !!!
Σε γενικες γραμες ειχα οδηγησει παλιοτερα και το cr 500 ( 94 )
:wave2:
YΓ
Ανθρωπους που παιρνουν αυτα τα μηχανακια για εντουρο, μονο με κατι ανωμαλους που οδηγανε 300 σαρια με ξεχασμενη 45 πιεση στα λαστιχα, μπορω να τους συγκρινω αλλα... Ας το αφησω ασχολιαστο !!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Dodok edessa
29/06/2006, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Στο φινάλε όλοι ξέρουμε (?) ότι ο καλύτερος τύπος κινητήρα για χώμα είναι ο δίχρονος 250, αλλά είναι πολύ 'ντεμοντέ' πια.
:wave2: :beer:
επιτέλους και ενας ανθρωπος που γνωρίζει :D :D
ντεμοντε γιατί ????μονο η αυτονομια του με κουραζει :sun:
Dodok edessa
29/06/2006, 19:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και 300... και 300 !!!:lol:
μπα μπα :p
καλα εσυ αλλα μας ελεγες ....θες και 300 παναθεμασε :rotflmao: :lol:
OldMan
(Μάλλον σε Ισπανό, γιατί αν είναι σε Αυστριακό παίζει και το 380)
Mηπως θα εχει και διακοπτη επιλογης χαρτογραφησης για γλιστερο & ξερο τερραιν ???
:smokin:
53547
dirtbird
29/06/2006, 21:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
επιτέλους και ενας ανθρωπος που γνωρίζει :D :D
ντεμοντε γιατί ????μονο η αυτονομια του με κουραζει :sun:
Eννοώντας τα βενζινολαδοανακατέματα και τις εκπομπές υδρογονανθράκων που έχει οδηγήσει στο περιθώριο τα δίχρονα (πάνε και τα active radicals, και η Orbital από τη στιγμή που στηρίχτηκε στη Ford και την Toyota τα'χε πιασμένα τα λεφτά της).
Για αυτονομία κοιτάς κατά US μεριά (ΙMS και ακόμα καλύτερα Clarke).:wave2: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ανθρωπους που παιρνουν αυτα τα μηχανακια για εντουρο, μονο με κατι ανωμαλους που οδηγανε 300 σαρια με ξεχασμενη 45 πιεση στα λαστιχα, μπορω να τους συγκρινω αλλα... Ας το αφησω ασχολιαστο !!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ρε Stou, Ξέρεις τί ωραία παντιλίκια κάνεις στις ανηφόρες με 45 πίεση πίσω??????? :lol: :lol: :lol:
Δίχρονο ΚΑΙ 300… δίκιο έχει ο Old, να τον ακούτε τον άνθρωπα :lol:
Η ιδανικότερη μοτοσυκλέτα για enduro (ίσως και όλων των εποχών) είναι δίχρονη και έχει 300cc και πορτοκαλή πλαστικά χε χε χε :D :D :D :D
Πάντως ένα 250 GasGas που οδήγησα μου φάνηκε υστερικό και λίγο (ολοκαίνουργιο και άστητο όμως).Ο παλαιός ιδιοκτήτης του ΚΤΜ μου αγόρασε GasGas 300 και είναι πολύ ικανοποιημένος, είναι πραγματικά ποιοτική και όμορφη μοτοσυκλέτα.
Πέρα από την πλάκα, θεωρώ ότι σε ερασιτεχνικό επίπεδο μια δίχρονη 250cc είναι ιδανική μοτοσυκλέτα.
Θέλει σχεδόν μηδενική συντήρηση, είναι εύκολη και σχετικά γραμμική, είναι ελαφριά, έχει πολύ φθηνά ανταλλακτικά κινητήρα, τρέχει με τα 450cc τετράχρονα.
Εγώ πάντως όταν (μάλλον του χρόνου) αλλάξω μοτοσυκλέτα είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα χτυπήσω πάλι EXC300.
:ninja:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Ο παλαιός ιδιοκτήτης του ΚΤΜ μου αγόρασε GasGas 300 και είναι πολύ ικανοποιημένος, είναι πραγματικά ποιοτική και όμορφη μοτοσυκλέτα.
ΑΧΑΑ ΧΑΧ ΧΑ ΧΑ ΑΧ ΧΑ ΑΧ ΑΧ ΧΑ
Απίστευτο αλλά μόλις πρόσεξα ότι η φωτογραφία του GasGas ποίο πάνω που έβαλε ο Stoubis…… ΕΙΝΑΙ το GasGas που αντικατέστησε το ΚΤΜ μου στα χέρια του Αντώνη του K-Shock!!! Ρε μικρός που είναι ο κόσμος!!!!
Ρε Κώστα που την βρήκες την φωτογραφία???
:eyepop: :eyepop: :rotflmao: :rotflmao:
dirtbird
30/06/2006, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
ΑΧΑΑ ΧΑΧ ΧΑ ΧΑ ΑΧ ΧΑ ΑΧ ΑΧ ΧΑ
Απίστευτο αλλά μόλις πρόσεξα ότι η φωτογραφία του GasGas ποίο πάνω που έβαλε ο Stoubis…… ΕΙΝΑΙ το GasGas που αντικατέστησε το ΚΤΜ μου στα χέρια του Αντώνη του K-Shock!!! Ρε μικρός που είναι ο κόσμος!!!!
Ρε Κώστα που την βρήκες την φωτογραφία???
:eyepop: :eyepop: :rotflmao: :rotflmao:
Kαι εγώ έλεγα κάπου το ξέρω το μηχανάκι...
dirtbird
30/06/2006, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
γιατί αν είναι σε Αυστριακό παίζει και το 380
:beer: :wave2: :beer:
Tο έψαξα λίγο, έχει σταματήσει το 380.:beer:
Julius
Ρε Κώστα που την βρήκες την φωτογραφία???
STO SITE TOY 0-300 APO TEST !!
:beer: :beer:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Tο έψαξα λίγο, έχει σταματήσει το 380.:beer:
Άμα έχεις τα "μέσα", βγαίνει καινούριο !!!:winka: :winka: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dodok edessa
επιτέλους και ενας ανθρωπος που γνωρίζει :D :D
ντεμοντε γιατί ????μονο η αυτονομια του με κουραζει :sun:
Ρε Λούλη ...
Αφού είναι κοινό μυστικό ότι πήρες το ΚΧ γιατί είχες ήδη αρκετά πράσινα καλτσόν για σκίσιμο !!!
:a22: :a22: :a22:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.