View Full Version : power commander και ρυθμισεις
ηθελα να ρωτησω σε περιπτωση τοποθετησης power commander η μηχανη πρεπει να ρυθμιστει πριν μπει το power commander? η η ρυθμιση γινεται με αυτο επανω?
δλδ. προσωπικα το δικο μου μηχανακι μετα την τοποθετηση φιλτρου ελευθερας-αφαιρεση καταλυτη και τοποθετηση εξατμισεων ελευθερας(acrapovic) κανει καποιες διακυμανσεις,δεν κραταει καλο ρελαντι και οι στροφες ''παιζουν '' παρα πολυ(δεν σβηνει).
θα πρεπει να το ρυθμισω πρωτα κανοντας ειτε καυσαναλυση,ειτε καποια αλλη ρυθμιση για να βαλω το power commander επανω? η θα βαλω το power commander και θα γινει και η οποιδηποτε ρυθμιση με αυτο επανω?
dirtbird
01/07/2006, 07:13
Toποθετείς το P Commander και μετά γίνεται η ρύθμιση βάση της ποιότητας των καυσαερίων (δηλαδή με αναλυτή καυσαερίων από όπου γίνεται αντιληπτή η αναλογία αέρα-βενζίνης του μίγματος) και σε συνάρτηση με το φορτίο του κινητήρα.
Για αυτό το τελευταίο γίνεται πάνω σε δυναμόμετρο. Δυστυχώς προσομοιώνονται μόνο τα μηχανικά φορτία και όχι τα αεροδυναμικά όπως επίσης δεν είναι δυνατόν να συνυπολογιστεί η επίδραση των κουτιών φίλτρου αέρα υπό πίεση (ram air κ.τ.λ.). Βέβαια αυτό ίσως να μην είναι απολύτως απαραίτητο αφού έχει υπολογιστεί στο λογισμικό διαχείρισης (πρόγραμμα) κινητήρα του κατασκευαστή. Το PC δεν αναιρεί το πρόγραμμα του κατασκευαστή, απλά αλλάζει ποσοστιαία το χρόνο ψεκασμού.:smilea:
με λιγα λογια το παω οπως ειναι αρυθμιστο
βαζει το power commander επανω και το ρυθμιζει ειτε σε θεμα μειγματος ειτε σε οτιδηποτε αλλο χρειαστει?
dirtbird
01/07/2006, 07:33
Αναλογία μίγματος ρυθμίζει, τίποτα άλλο .Σε ειδικές περιπτώσεις και ανάλογα το μοντέλο και αν έχουν γίνει πολλές μηχανικές αλλαγές
(εκκεντροφόροι, σχέση συμπίεσης κ.τ.λ.) μπορεί να επέμβει και στην προπορεία της ανάφλεξης.
LittleJohn
01/07/2006, 09:53
Βέβαια αν έχεις τοποθετήσει και γνωστά aftermarket, πάς στο site της powercommander, διαλέγεις την μηχανή σου, τι εξάτμιση και φίλτρο έχεις και κατεβάζεις το ανάλογο map...
Εγγύηση για σωστή λειτουργία πάντως δεν υπάρχει. Αφού σε άλλα μηχανάκια δουλεύει καλά και σε άλλα όχι.
Στο δικό μου για παράδειγμα, με χάρτη έτοιμο, στις 9.000 στροφές έβγαζε μιά τρύπα σαν το γκράν κάνυον.
Ο σωστός τρόπος είναι να βάλεις τον έτοιμο χάρτη και μετά ή κάνεις δυναμομέτρηση ή βγαίνεις στον δρόμο με laptop και κάνεις επιμέρους διορθώσεις...
Γεια και από εμένα.
Έθιξες ένα θέμα που με έχει ταλαιπωρήσει καιρό τώρα μιας και ψάχνω τη σωστή λύση.
Η αλήθεια είναι όπως τα είπαν τα παιδιά παραπάνω, όμως μετά από κάτι μήνες (σχεδόν χρόνο ψάξιμο), ο μηχανικός των αγωνιστικών του Σπηλιώτη σφράγισε αυτό που είχα στο μυαλό μου.
Δυστυχώς, η ρύθμιση του commander γίνεται στο δυναμόμετρο, όπου οι συνθήκες γίνονται εντελώς στατικά, ενώ λείπει η αντίσταση του αέρα και η πίεση που έχεις στο φιλτροκούτι από το ram air. Έτσι το νούμερο που θα έχεις εκεί είναι πολύ πλασματικό και συνήθως εντυπωσιακό. Έλα όμως που στο δρόμο δεν δουλεύει... Επιπλέον, όταν αλλάζουν οι καιρικές συνθήκες, το commander θέλει αλλαγή στο χάρτη.
Έτσι εγώ στο μηχανάκι μου που φοράω εξατμίσεις και φίλτρο κτλ. απλά έχουμε ρυθμίσει τα μίγματα στις χαμηλές στροφές (από το καντράν του R1 το κάνεις αυτό, honda ακούει? έχετε τέτοιο εσείς???) και μετά όπως είναι, μαμά. Δουλεύει άψογα ο κινητήρας.
Δεν ξέρω άν έχει αντίστοιχη ρύθμιση το fazer, το R6 έχει πάντως. Ένα τηλ. στη μοτοδυναμική θα βοηθήσει.
Α και κάτι άλλο. Υποθέτω ότι και το fazer έχει το περίφημο AIS (Air Induction System) της Yamaha. Αυτό στέλνει φρέσκο αέρα στην πολλαπλή εξαγωγής από την κυλινδροκεφαλή. Έτσι, εάν δεν το καταργήσεις, ο αναλυτής καυσαερίων που θα βάλεις στην εξάτμισή σου (όπως ανέφερε το παλικάρι) θα δείχνει άλλα αντ' άλλων.
Θα πρότεινα ένα τηλεφωνάκι στη Μοτοδυναμική και να πας από εκεί να σου το ρυθμίσουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
...αφαιρεση καταλυτη...
Θα είχες την ευγενή καλοσύνη να μας πεις τον αριθμό κυκλοφορίας σου (ώστε να ΜΗΝ καθόμαστε πίσω από το μηχανάκι σου...) ..!!!
:D :mad: :D
Υ.Γ.
Και Διαμάχες πάει ΑΝΕΤΑ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Θα είχες την ευγενή καλοσύνη να μας πεις τον αριθμό κυκλοφορίας σου (ώστε να ΜΗΝ καθόμαστε πίσω από το μηχανάκι σου...) ..!!!
:D :mad: :D
Υ.Γ.
Και Διαμάχες πάει ΑΝΕΤΑ...
1 δεν εχω αριθμο κυκλοφοριας;)
2 δεν ειναι ακριβως καταλυτης.:sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
1 δεν εχω αριθμο κυκλοφοριας;)
2 δεν ειναι ακριβως καταλυτης.:sick:
1. Ινδιάνικο Fazer ..????:eyepop:
(Που φτάσαμε ρε π@ύστη μου...)
2. Τότε να έγραφες: "αφαίρεση του όχι ακριβώς καταλύτη"...
:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
1. Ινδιάνικο Fazer ..????:eyepop:
(Που φτάσαμε ρε π@ύστη μου...)
2. Τότε να έγραφες: "αφαίρεση του όχι ακριβώς καταλύτη"...
:rolleyes:
1 δεν ειναι ινδιανικο ειναι γιαπωνεζικο
2 εχεις δικιο καζανι οξειδιων ειναι.
reinmeister
02/07/2006, 23:34
οντως το σετ απ γινεται πανω σε δυναμομετρο με καυσαναλυτη...ουσιαστικο προβλημα με το συστημα εμπλουτισμου αερα της εξαγωγης δεν υπαρχει διοτι λειτουργει μονο στο κλεισιμο του γκαζιου...
το ουσιαστικο προβλημα ειναι οτι η καυσαναλυση γινεται μονο στο 100% throttle opening μια και την δυναμομετρηση την κανουν με τερμα γκαζι...
εκτος αν ο μαστορας εχει κεφια και τσεκαρει διαφορες θεσης γκαζιου...
εαν η δυναμομετρηση γινει σε superflow δυναμομετρο υπαρχει και η δυνατοτητα προσομοιωσης ram air....σε ενα μεγαλο ποσοστο τουλαχιστον...
η μονη ουσιαστικη ρυθμιση που μπορει να γινει ειναι στον δρομο με καποιον wide band καυσαναλυτη και αρκετη δουλεια...
αλλα μια και σχεδον κανεις δεν μπαινει σε τετοια διαδικασια ,η καλυτερη λυση ειναι το δυναμομετρο...το μη χειρον βελτιστον...
προσωπικη συμβουλη...ξαναβαλε το μαμα φιλτρο αερα...
υ.γ. προσοχη στις ρυθμισεις με τα κουμπια του commander...αλλαζουν το καυσιμο σε ολες τις θεσεις γκαζιου ,οποτε καλο θα ηταν να μην παιξεις καθολου με αυτα αλλα να κανεις τις αλλαγες μεσω του χαρτη που εχεις φορτωσει και στην θεση γκαζιου με την οποια εχει γινει η καυσαναλυση...δηλαδη στο τερμα γκαζι...
dirtbird
03/07/2006, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το ουσιαστικο προβλημα ειναι οτι η καυσαναλυση γινεται μονο στο 100% throttle opening μια και την δυναμομετρηση την κανουν με τερμα γκαζι...
εκτος αν ο μαστορας εχει κεφια και τσεκαρει διαφορες θεσης γκαζιου...
προσωπικη συμβουλη...ξαναβαλε το μαμα φιλτρο αερα...
...
Ναι αλλά αν κατεβάσεις-κοιτάξεις το χάρτη θα δεις ότι υπάρχει χαρτογράφηση για διάφορα ανοίγματα γκαζιού (βάση του TPS).
Nα υποθέσω ότι ο δικός μου μάστορας κάνει σωστά την δουλειά? (εγώ έτσι πιστεύω)
Επίσης τα νέα dynojet, συνδέονται διαδικτυακά με την εταιρεία, ο χειριστής κάνει τις all gear(κτλ) και ο χάρτης βγαίνει αυτόματα (τα περιγράφω πολύ απλά και πιθανώς με λαθάκια, δεν το έχω δει μπροστά μου).
dirtbird
03/07/2006, 00:14
Και για το φίλτρο αέρα, τώρα τελευταία μου'χουν μπει και μένα ψύλλοι στα αυτιά (άσε που κάτι αμερικαμοί ισχυρίζονται ότι τα Κ&Ν δεν κρατάνε και τόσο αποτελεσματικά τη σκόνη).
Έχεις (r/master) κάτι να προσθέσεις?
reinmeister
03/07/2006, 00:33
υπαρχει οντως δυνατοτητα χαρτογραφησης ανα ποσοστιαιο ανοιγμα του γκαζιου...αλλα αν δεν κανεις καυσαναλυση στην εκαστοτε συγτκεκριμενη θεση επι της ουσιας δεν εχεις τα στοιχεια για να προχωρησεις σε σωστο σετ απ...
ειδικα το all gear run γινεται μονο με τερμα γκαζι πραγμα που σημαινει οτι και παλι τα δεδομενα αφορουν μονο συγκεριμενο ανοιγμα ακομη κι αν υπαρχουν ονλαιν δεδομενα...
αναφορικα με τα k&n που λες ειναι γεγονος οτι οι ιδιοι οι αμερικανοι που τα παραγουν τα θεωρουν τρισαθλια και ελαχιστοι πλεον τα χρησιμοποιουν...
απο προσωποικη πειρα,εχω δει οτι το μαμα φιλτρο αερα εχει την δυνατοτητα να καλυψει ακομη και 30-40% μεγαλυτερη παροχη αερα ,ποσοτητα που καλυπτει ανετα καθε ειδους περιφερειακη βελτιωση...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.