PDA

View Full Version : Προβλήματα και ανησυχίες μετά απο 43.000km



jp79
07/07/2006, 08:51
Μετά απο 43.000 ευτιχισμένα χιλιάδες χιλιόμετρα με το Ζ βλέπω κάποιες περίεργες συμπεριφορές όσον αφορά το σύστημα ταχυτήτων. Καταρχήν ο συμπλέκτης είναι σχετικά σκληρός και για αυτό δεν φταίει η ντίζα. Βέβαια εγώ δεν το καταλαβαίνω γιατί τον έχω συνηθίσει αλλα άλλοι συμπλέκτες τους πατάς σαν βούτηρο.

Τωρα τελευταία ακούο ένα υπόκοφο και αναιπαίσθητο σφύριγμα όπως αυτό που ακούγεται όταν τρίζουν τα φρένα αλλα με πιο χαμηλές συχνότητες και υπόκοφο λές και ακούγεται απο το διπλανό τετράγωνο. Ακούγεται όταν είμαι σταματημένος και όταν πηγαίνω με χαμηλές ταχύτητες (<30). Σε πιο ψηλές δεν ξέρω αν ακούγεται γιατι πνιγεται απο τους άλλους ήχους. Επίσης δεν ακούγεται πάντα. Χτες το απογευμα με κρύα την μηχανή ακουγόταν σε όλη την διάρκεια της πορείας (μισή ώρα 15km) ενώ σήμερα το πρωί δεν το άκουσα καθόλου.

Οσον αφορά το σεσμαν παρατηρώ το εξής πρόβλημα. Έστω ότι έχω δευτέρα και κατεβάζω πρώτη. Καμιά φορά ο λεβιές ταχυτήτων κατεβαίνει μέχρι το σημείο που θα έμπαινε η πρώτη αλλά δεν κάνει τίποτα καθώς δεν πάει παρακάτω. Δεν μπαίνει ούτε νεκρά σε εκείνη την περίπτωση. Το παραπάνω φαινόμενο γίνεται και με τις υπόλοιπες σχέσεις όταν έχω χαμηλές ταχύτητες και μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο.

Επίσης όταν μπεί η πρώτη αφήνω τον λεβιέ να επανέλθει στην θέση του. Λόγο συνήθειας ξαναπροσπαθώ να βάλω πρώτη για να είμαι σίγουρος (χωρίς να αφήσω τον συμπλέκτη) και προσπαθώ να κατεβάσω και άλλο τον λεβιέ. Μερικές φορές νιώθω ένα κλίκ στο πόδι μου και τον λεβιέ να κατεβαίνει εκεί που θα κλείδωνε η πρώτη απο νεκρά χωρίς να γίνεται τίποτα όμως. Οταν επανέλθει μπορεί να το ξανανιώσω μια δυο φορές ακόμα μέχρι να επανέλθει στην φυσιολογική λειτουργια του όπου με πρώτη κλειδωμένη ο λεβιές δεν πάει άλλο κάτω σε σχέση με την φυσιολογική θέση του.

Όλα τα παραπάνω γίνονταν συχνά κάποτε κάθε μέρα όσπου είχαν εξαφανιστεί για μια περίοδο 2000km και τώρα εμφανίζονται ξανά σιγά σιγά. Θα έπρεπε να ανησυχώ? Ξέρει κανείς αν είναι σοβαρό το φαινόμενο. Κάποτε κατέβαζα δύο δύο τις ταχύτητες χωρίς να αφήσω το συμπλέκτη. Τον τελευταίο καιρό όμως σταμάτησα να το κάνω αυτό και αφήνω το συμπλέκτη σε κάθε κατέβασμα. Έχω την εντύπωση πως με αυτόν τον τρόπο μείωσα την παρουσίαση των παραπάνω φαινομένων.

Τέλος θα ήθελα να παραπονεθώ για τους καθρέφτες στους οποίους σπάνε τα αντίβαρα για πλάκα και μου σπάνε και τα δικά μου νεύρα με τον ήχο που κάνουν. Στον αριστερό καθρέφτη είναι η δεύτερη φορά που μου έχει σπάσει το αντίβαρο μέσα και χτυπάει σε κάθε λακούβα.

idi
07/07/2006, 09:19
νομιζω θες δισκο συμπλεκτη

Zbandit750
07/07/2006, 11:01
Μηπως το εχεις ζορισει λιγο το κιβωτιο?

jp79
07/07/2006, 11:24
Ζορισεί? πως το ενοοεις δηλαδή? Δεν κάνω πολλές αλλαγές ταχυτήτων

DimST
07/07/2006, 11:36
Αν δέν έχεις αλλάξει δίσκους στο διάστημα αυτό πιθανότατα μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών να σου ζητήσει.
Αυτό που ενδεχομένος παρατηρήσεις στα επόμενα 500-1000 χιλιόμετρα είναι το κιβώτιο σου να σκληρήνει στις αλλαγές, να μήν μπορείς ούτε να ανεβάσεις ούτε να κατεβάσεις εύκολα με χαμηλές-μεσαίες στροφές... Εκεί πρέπει να κάνεις αλλαγή.
Αυτό που σου προτείνω εγώ είναι να αλλαξεις και ελατήρια και ρουλεμάν καμπάνας μαζί με τους δίσκους (και τους φιμπερένιους και τους μεταλλικούς εννοείται). Το κόστος είναι περίπου 150-200Ε και η αλλαγή απαιτεί συνεργείο και 30-45 λεπτά δουλειά μαζί με αλλαγή λαδιών...

Δές το και ενημέρωσε μας ότι γίνει:)



:beer: :wave2:

sapila racing
07/07/2006, 12:18
Εγώ δεν νομίζω οτι είναι και πολλά τα χλμ, και αφού δεν αναφλερεις πουθενά πατινάρισμα, ισως το πρόβλημα να ειναι πιο απλό και να την βγάλεις και πιο φτηνά.

DimST τα χλμ είναι λίγα γι ανα αλλάξει και ελατήρια και ρουλεμαν κλπ. ισως ουτε δίσκους να μην θέλει ακόμα.

οποτε, λέω εγώ τώρα. ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΙΝΑΡΕΙ....

- Ελεγξε οτι η ντίζα σου ειναι σε καλή κατάσταση και ρυθμισμένη όπως πρέπει.
- Ελεγξε οτι η αλυσίδα σου ειναι καλή και τεντωμένη όπως πρέπει.
- Επειδή δεν θυμάμαι πως ειναι στο Ζ, αν ο αξονας του λεβιέ περνάει μέσα από τρύπα/οπή οπου και εδράζεται πριν φτάσει να μπει στο κιβώτιο, βγάλε καπάκι, λεβιέ κλπ και αφού καθαρίσεις την οπή, βάλε γράσσο υψηλών θερμοκρασιών.
Αυτό ειναι σύνηθες πρόβλημα στο Κawa ZR7 γι αυτό το λέω και επιμένω. Πολλοί ιδιοκτήτες είχαν πελαγώσει, σε σημείο να έχει 'μπλοκάρει' τελειως το κιβώτιο.

Επίσης πες μας αν πατινάρει τελικά!!!

jp79
07/07/2006, 13:49
Οσον αφορά το πατινάρισμα δεν νίωθω κάτι τέτοιο αν και δεν έχω νοιώσει πως είναι να πατηνάρει ένας συμπλέκτης. Κάθε φορά που ανοίγω το γκάζι νοιώθω να ανταποκρίνεται σωστά χωρίς εκπλήξεις. Εκτός βέβαια όταν ο δρόμος είναι γλυστερός όπου νοιώθω να ανοίγω το γκάζι και να μην πηγαίνω πουθενά και ξαφνικά να πιάνει και να νοιώθω την αντίστοιχη επιτάχυνση. Ο συμπλέκτης είναι στην σωστή θέση (πιστεύω) αφου δεν αρχίζει να απομονόνει μόλις τον πατήσω και απομονόνει τελείως πρίν φτάσει στο τέρμα. Θα ελένξω όμως στην οπή του άξονα του λεβιε.

atom7ktm
07/07/2006, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Εκτός βέβαια όταν ο δρόμος είναι γλυστερός όπου νοιώθω να ανοίγω το γκάζι και να μην πηγαίνω πουθενά και ξαφνικά να πιάνει και να νοιώθω την αντίστοιχη επιτάχυνση.

:lol: :rotflmao: :lol:

Burnout κάνεις??? :smokin:

:winka:

skeyos
12/07/2006, 22:35
Telika ti egine me to provlhma? To epsaxes katholou? Einai o diskos symplekth?
Apo ti mporei na xalasei ayto? Ti na prosexoyme dhladh gia na mhn ton zorizoyme?