View Full Version : Μετά την αγορά . . . πείνα;
Zupercharger
08/07/2006, 08:15
Καλημέρα στους πρωινούς (αν υπάρχουν). Τέλος του μήνα θα πάω να παραγγείλω και το δικό μου μωρό. Πριν όμως θα θελα κάποιες info. Βλέπω πολλά thread με κόστος αγοράς (μιλάω για Ζ750). Μήπως μπορείτε να γράψετε και κάτι για κόστος λειτουργίας και συντήρησης; π.χ. πίνει τον άμπακα σε νορμάλ οδήγηση; αν το πατήσεις; Πόσο περίπου πάνε τα service ή καλύτερα αν ξέρετε πείτε μου περίπου κόστος για κάποια ανταλλακτικά, για όποια γνωρίζετε. Μιλάω για τα "μαμά" και όχι για βελτιωτικά.
Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί πολλοί μου λένε "έχει πολύ μεγάλο κόστος συντήρησης. Πάρε ένα er-6n" :yuck: :yuck: :nono: . Όσο μπορείτε βοηθείστε γιατί δε θέλω να δουλεύω μόνο και μόνο για να τη συντηρώ. (Θα δουλεύω για να τη βελτιώνω :) ) Thanks.:wave2:
sakisdani750
08/07/2006, 10:58
μην κολωνεις φιλε μου τα λεφτα θα τα βρισκεις σιγουρα,
για να κανεις το οτιδηποτε γουσταρεις πανω στην μηχανη σου!!!!
αλλα μετα απο καιρο αν κατσεις και τα βαλεις κατω θα πεις εγω εδωσα ολα αυτα τα φραγκα για το μοτερι μου...:confused: :confused: :confused: :eyepop: :eyepop:
Logika to lene epeidh einai 4kulindrh moto!!
χοντρικα τα 4κυλινδρα εχουν φτηνότερη συντηρήση απο τα μονο κυλινδρα γιατι εχουν αραιότερα σερβισ
ενδεικτικά για το Ζ
αλλαγες λαδιων καθε 6,000 χλμ (η kawasaki λεει καθε 12,000!!!!!)
φιλτρο λαδιου κάθε 12,000 χλμ
ρύθμιση βαλβιδων και αλλαγη μπουζι καθε 24,000 χλμ...
κοιτα εδώ : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=10601
μεγαλο εξοδο ειναι τα λαστιχα που με "στρωτη" οδηγηση θα σε βγαλουν 10-15000 χλμ και εχουν κοστος (ε-π) περιπου 340 με 380 ευρω
τα τακακια σε βγαζουν ανετα 15,000 χλμ (αλλοι ακομα και 20-25,000 χλμ
οι τιμες στα εξουσιοδοτημενα ειναι αντιστοιχες του ανταγωνισμου (yamaha-suzuki-honda) αν οχι φτηνοτερες....
Zupercharger
09/07/2006, 11:44
Το έχω το service manual απλά το κόστος θα θελα για το κάθε τι (π.χ. πόσο κάνουν τα φίλτρα, πόσο πάει η εργασία για ρύθμιση βαλβίδων, πόσο πάνε τα τακάκια εμπρός-πίσω κ.λ.π.). 10.000 - 15.000Km τα λάστιχα; Ένα γειτονάκι με Ζ750 έχει 4800Km και πάει να αλλάξει το δεύτερο λιωμένο πίσω. Μπροστά κρατάει ακόμα. (Anyway έχω διαβάσει το σχετικό thread για λάστιχα οπότε ας μην επεκταθούμε σε αυτό).
sapila racing
09/07/2006, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
χοντρικα τα 4κυλινδρα εχουν φτηνότερη συντηρήση απο τα μονο κυλινδρα γιατι εχουν αραιότερα σερβισ
idi, κάνεις μεγάλο λάθος!!!!!
Καμμια σχέση 4 κύλινδρο με μονοκύλινδρο....
Στο μόνο που είναι πιο πολυεξοδο ενα μονοκύλινδρο ειναι οι αλυσιδες και τα γραναζια.
Ασε που ο οποιοσδήποτε σχεδον μπορει αν θελει να κανει το service μονος του στο μονοκυλινδρο χωρις πολλα εργαλεια και ειδικες γνωσεις.
Σ ολα τα αλλα το 4κυλινδρο ειναι επι 4 τουλαχιστον.
Ξερω τι λεω εχω κανει τουλαχιστον 250.000χλμ με μονοκυλινδρα.
Εκτος κι αν οταν λες μονοκυλινδρα εννοεις ΚΤΜ, WR450 κλπ.
Αυτα ομως δεν ειναι μηχανακια γενικης χρήσης, ειναι μηχανακια με κινητηρες αγωνιστικής προελευσης και με extreme αποδοση για τα κυβικα τους.
Σαν να το συγκρινεις πχ to Z με το 749 του Μιμικου με τα 140 αλογα τροχο. Καμμια σχεση.
Αλλο τωρα αν εχουν γινει της μοδας τα KTM τα τελευταια χρονια...
:wave2: :beer:
Όταν ρώτησα το μηχανικό στον οποίο το πηγα για το πρώτο service μου απάντησε:
τα service είναι 3ων ειδών. Μικρό/Μεσαίο/Μεγάλο με αντίστοιχα κόστη 80/120/160 Euro.
Το πρόγραμμα είναι το εξής
Μικρό στα 6.000
Μεσαίο στα 12.000
Μικρό στα 18.000
Μεγάλο στα 24.000
και φτου και από την αρχή.
Όσον αφορά στην κατανάλωση προσωπικά είμαι σούπερ ικανοποιημένος. Οδηγώνας νορμάλ (6.000-8.000 rpm) μου βγάζει 15 Km/lt (σημ. γενικά δεν το χρησιμοποιώ σε ώρες αιχμής και τα περισσότερα Χλμ τα πραγματοποιώ σε ανοιχτούς δρόμους και όχι στο κέντρο). Σε ταξιδάκι με ταχύτητες 150-180 δεν είχα παρατηρήσει κάποια σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορά είδα μόνο όταν το "ζόρισα" το μηχανάκι όπου έφτασα γύρω στα 13Km/lt
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σ ολα τα αλλα το 4κυλινδρο ειναι επι 4 τουλαχιστον.
Μπα...
Εκτος απο τα μπουζι, τιποτα αλλο δεν ειναι επι 4
Zbandit750
10/07/2006, 00:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από orbital
τα service είναι 3ων ειδών. Μικρό/Μεσαίο/Μεγάλο με αντίστοιχα κόστη 80/120/160 Euro.
Το πρόγραμμα είναι το εξής
Μικρό στα 6.000
Μεσαίο στα 12.000
Μικρό στα 18.000
Μεγάλο στα 24.000
Εμενα στων 6.000 μου πηρε 70 απο τα οποια τα 50 ηταν λαδια φιλτρο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
idi, κάνεις μεγάλο λάθος!!!!!
ναι εχεις δίκιο αλλα το σχολιο μου και η σύγκριση αφορούσε νεο μονοκυλινδρο (αρα μεσα στην εγγύηση αρα σερβισ σε εξουσιοδοτημένα) και οχι σερβις απο μονοι μας
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zupercharger
Το έχω το service manual απλά το κόστος θα θελα για το κάθε τι (π.χ. πόσο κάνουν τα φίλτρα, πόσο πάει η εργασία για ρύθμιση βαλβίδων, πόσο πάνε τα τακάκια εμπρός-πίσω κ.λ.π.). 10.000 - 15.000Km τα λάστιχα; Ένα γειτονάκι με Ζ750 έχει 4800Km και πάει να αλλάξει το δεύτερο λιωμένο πίσω. Μπροστά κρατάει ακόμα. (Anyway έχω διαβάσει το σχετικό thread για λάστιχα οπότε ας μην επεκταθούμε σε αυτό).
αν σου αρεσει το burn out σιγουρα κανεις και πιο λιγα χιλιομετρα απο το γειτονακι!!!
τα δικα μου εχουν 2000Km και ειναι σαν να τα εβαλα χθες!!!
αν τα εκτιμας τα λεφτα που δινεις 10.000 - 15.000Km τα βγαζεις ανετα:wave2:
54597
sapila racing
10/07/2006, 10:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Μπα...
Εκτος απο τα μπουζι, τιποτα αλλο δεν ειναι επι 4
Καρμπυρατερ (δεν θα τα καθαρίσεις?) επί 4
Λάδια επί 2
Βαλβίδες επί 4
:wave2:
MIKE_16V
10/07/2006, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καρμπυρατερ (δεν θα τα καθαρίσεις?) επί 4
Λάδια επί 2
Βαλβίδες επί 4
:wave2:
ψεκασμος My friend....
στα μομοκυλινδρα δεν ρυθμιζεις στις 24.000 βαλβιδες, αλλα πιο πριν.
τα λαδια ειναι επι 2 αλλα οι συσκευασια των 4λτ ειναι πιο οικονομικη:smilea:
sapila racing
10/07/2006, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ναι εχεις δίκιο αλλα το σχολιο μου και η σύγκριση αφορούσε νεο μονοκυλινδρο (αρα μεσα στην εγγύηση αρα σερβισ σε εξουσιοδοτημένα) και οχι σερβις απο μονοι μας
:wave2:
ΟΚ, κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Δεν έχω πάει ποτέ μονοκύλινδρο σε εξουσιοδοτημένο service, φαντάζομαι θα είναι ακριβά, αλλά πάλι όχι σαν το τετρακύλινδρο.
Μετά οι τιμές πάνε όπως να ναι, πχ σε δικύλινδρο V χρεώνουν πιο ακριβά και από 4κύλινδρο πολλές φορές.
Εχει 2 καπάκια να ανοίξει...
ps. Μου αρέσει το νέο σου avatar :beer: O zanno με το samurai 750 τους πατούσε όλους!! (στις ευθείες :lol: )
Zupercharger
10/07/2006, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
ψεκασμος My friend....
στα μομοκυλινδρα δεν ρυθμιζεις στις 24.000 βαλβιδες, αλλα πιο πριν.
τα λαδια ειναι επι 2 αλλα οι συσκευασια των 4λτ ειναι πιο οικονομικη:smilea:
Δηλαδή ο ψεκασμός δεν χρειάζεται τπτ ή θέλει λιγότερα σε σχέση με το καρμπυρατέρ;
sapila racing
10/07/2006, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
ψεκασμος My friend....
στα μομοκυλινδρα δεν ρυθμιζεις στις 24.000 βαλβιδες, αλλα πιο πριν.
τα λαδια ειναι επι 2 αλλα οι συσκευασια των 4λτ ειναι πιο οικονομικη:smilea:
Σωστό κι αυτό μια που μιλάμε για το Ζ :wave2:
Εχω μείνει λίγο πίσω μάλλον....
Πρώτη φορά πήρα το 2005 μηχανάκι
- με ψεκασμό
- υδρόψυκτο
- με 6τάχυτο κιβώτιο (θυμάστε το ποστ, πως θα θυμάμαι οτι εχω 6η? :rotflmao: είχα χοντρό πρόβλημα στην αρχή)
μετά από 23 χρόνια
οπότε μην ακούτε τι λέω :beer: είμαι εκτός θέματος!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.