View Full Version : z750 eukolo-odigito H bareto ...?
Meta apo mia atyxi prospatheia na ginw katoxos enos yper-douka (kai ayto logw eyropoulwn :bigcry: ),strafika olomias sto z750. Ateleiwtes wres entopismou tou sto net :hypnotize ,akoma perissoteres oi foto pou to xazeba apo kathe optiki tou gwnia :eyepop: ,manual, after-market, istories, xamperia.. Oti dld prepei na kserw prin apo ayto gi ayto kai oti prepei na tou riksw pou distixws ysterei (swl. ipsilis, anarthseis, filtra, akrapes k etsi). Distixws bolta den to pira gia na exw kai mia pio emperistatomeni apopsi . E lew ok afou to goustarw san emfanisi, tha to goustarw kai san odigisi, mias kai i kawa den asteieyetai (k ayto logw empirias mou me mia gpz550 palioteris kai pio alitikis genias)
Kalo to kle 500 pou exw twra alla twra na sygkrinw mera me nyxta? Toulaxiston etsi mou fainete. I apofasi itan oristiki :sun:
Paw mia bolta apo trapeza, kabatzwnw 6 xiliarika kai bour pswnia...:uplate:
Parepiptontws sto magazi piga sistimenos apo filo gia kalo diakanonismo. Meta apo mia wraia sizitisi kleinw to kle 2misi xines kai to z750 erxetai me 7.800 zesta sto xeri (dld tha edina kai mia diafora 5.300) . Kai ayta se dyo meres pou tha erxotan to Zou edw.
Ola kala, ola ok mexri pou ftanei i sizitisi apo ton typa sto oti isws me to 7misi se kana xrono ksenerwsw kai mou fenete san papaki opote ksanapaw sto magazi gia to 1000. Kati pws xamila to mixanaki kremaei, kati pws i morfologia tis hpeirou (ap opou eimai twra) evnoei ta maxanakia pou kai xamila exoun kali ropi, kati pws allo 1000 k allo 750, me ekane na metaniwsw tin epilogi mou. Gia to 1000 to thema einai pws den me pernei oikonomika na to kleisw:bawl: ektos k an kathotan kanena joker..
To loipon ... exete kamia protasi?
Oποιος ειπε οτι δεν εχει δυναμη χαμηλα το 750 και οτι θα βαρεθεις το γκαζι του σε ενα χρονο, θελει κρεμασμα, εκτος του οτι ειναι ασχετος.
Σε πληροφορω οτι τις περισσοτερες φορες που ρολαρω με 80-100, εχω μια 6η επανω και αμα θελω να κανω καμια προσπεραση, απλα ανοιγω το γκαζι, ετσι απλα...
Εχω 1.5 χρονο το μηχανακι, το εχω βαλει και αρκετες φορες πιστα, και μπορω να πω οτι το γκαζι που εχει ειναι παραπανω απο αρκετο για οποιαδηποτε χρηση.
Εκτος απο καμια ευθεια, σε οποιαδηποτε αλλη στιγμη, το γκαζι του θα σου φανει υπερβολικο, οχι βαρετο!
Σου εστειλα και πμ
parathesi : stis anifories symbainei to idio i prepei ws klasika na riksw katw kana 2 tax/tes ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από otiNane
parathesi : stis anifories symbainei to idio i prepei ws klasika na riksw katw kana 2 tax/tes ?
Εφοσον μιλαμε για 6η, εξαρταται απο τι στροφες εχεις!
Ολα αυτα βεβαια, αν θελεις να επιταγχυνεις δυνατα.
7000 στροφες, ειναι υπεραρκετες για να τραβηξει η 6η σε οποιοδηποτε οδοστρωμα(ανηφορα κτλ.)
Αρχικά δημιουργήθηκε από otiNane
Meta apo mia atyxi prospatheia na ginw katoxos enos yper-douka (kai ayto logw eyropoulwn :bigcry: ),strafika olomias sto z750. Ateleiwtes wres entopismou tou sto net :hypnotize ,akoma perissoteres oi foto pou to xazeba apo kathe optiki tou gwnia :eyepop: ,manual, after-market, istories, xamperia.. Oti dld prepei na kserw prin apo ayto gi ayto kai oti prepei na tou riksw pou distixws ysterei (swl. ipsilis, anarthseis, filtra, akrapes k etsi). Distixws bolta den to pira gia na exw kai mia pio emperistatomeni apopsi . E lew ok afou to goustarw san emfanisi, tha to goustarw kai san odigisi, mias kai i kawa den asteieyetai (k ayto logw empirias mou me mia gpz550 palioteris kai pio alitikis genias)
Kalo to kle 500 pou exw twra alla twra na sygkrinw mera me nyxta? Toulaxiston etsi mou fainete. I apofasi itan oristiki :sun:
Paw mia bolta apo trapeza, kabatzwnw 6 xiliarika kai bour pswnia...:uplate:
Parepiptontws sto magazi piga sistimenos apo filo gia kalo diakanonismo. Meta apo mia wraia sizitisi kleinw to kle 2misi xines kai to z750 erxetai me 7.800 zesta sto xeri (dld tha edina kai mia diafora 5.300) . Kai ayta se dyo meres pou tha erxotan to Zou edw.
Ola kala, ola ok mexri pou ftanei i sizitisi apo ton typa sto oti isws me to 7misi se kana xrono ksenerwsw kai mou fenete san papaki opote ksanapaw sto magazi gia to 1000. Kati pws xamila to mixanaki kremaei, kati pws i morfologia tis hpeirou (ap opou eimai twra) evnoei ta maxanakia pou kai xamila exoun kali ropi, kati pws allo 1000 k allo 750, me ekane na metaniwsw tin epilogi mou. Gia to 1000 to thema einai pws den me pernei oikonomika na to kleisw:bawl: ektos k an kathotan kanena joker..
To loipon ... exete kamia protasi?
................εγω καταλαβαινω οτι μετα απο καποια ωρα, ο εμποΡας συνειδητοποιησε οτι η ανταλλαγη που κανει δεν θα του φερει φραγκα και ετσι σε πηγε στο 1000.
Παρε το 750 και γρηγορα.
:a2:
stavrogin
10/07/2006, 18:03
Koιταξε φιλε...κρεμασμα (τρυπα ισχυως) δεν υπαρχει σε ολο το φασμα των στροφων.Υπαρχει ενας ελαχιστος δισταγμος οταν πρωτοανοιγεις το γκαζι.Αυτο μου ειπε ο μαστορας οτι οφειλεται στον ψεκασμο,οτι δηλαδη ο ψεκασμος δινει μειγμα με τον ρυθμο του και δεν ειναι οπως με το καρμπυρατερ που ριχνεις τοσο μειγμα οσο ανοιγεις το γκαζι.
(αρα λογικα υπαρχει λιγο ως πολυ και στο χιλια.
Αυτα βεβαια στο πρωτο δευτεροπλεπτο γιατι μετα τα 110 αλογα μπορουν να σε στειλουν στα 200 σε λιγα δευτερα.
Το μηχανακι ειναι ξεκουραστο σαν θεση οδηγησης και απολαυστικο στις στροφες,για μενα.Αλλα δεν εχει καμια σχεση με τον σουπερ δουκα που ηθελες να παρεις και απο θεμα ροπης και απο θεμα φρενων (το Ζ υστερει αισθητα) και αναρτησεων.
Επισης πρεπει να ειναι κλασεις πιο αξιοπιστο και ασπαστο.
Ελπιζω να βοηθησα
logiko akougetai ..
Allo tetrakylindro allo dikilindro kai allo mono ..
Alla bebea kai ta service tou enos kai tou allou ..kai alles oi times twn metaksy tous antalaktikwn ;) To thema einai pws akoma kai me epixeirimata tis taksis oti ..kai kapoios allos pou pire to 7misi se ena xrono to dwse gia to 1000... Ok na meinei eyxaristimenos o pelatis alla min ton apogoiteveis etsi re mastora .. :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από otiNane
kai kapoios allos pou pire to 7misi se ena xrono to dwse gia to 1000...
Μαλλον ηταν ο κλασικος τυπος που παιρνει μια μηχανη για τα φαναρια και μονο, ειναι κουλος για στροφες, και φυσικα εκει το 750 ειναι λιγο, μπροστα στα θερια SS 1000 κυβικων και των 170 ιππων.
Na symplhroso edo oti den exei xreiastei me to 750araki mou na katevaso sxesh sto kivotio oyte gia na prosperaso oute gia tis anhfores, akoma kai me deytero (eytrafestato) atomo piso. Einai tromera dynato kai to niotheis, den kolonei poythena.
A! kai tora me ta kainoyria lastixakia strivei kai mono toy!!!
Τι κάθεσαι και ακούς τον (κάθε) έμπορο? Να πουλήσει θέλει ρε φίλε.Τοοοοοσος κόσμος που έχει πάρει το 750 λές να τον πιάσανε κότσο???:look:
Δέν έχει το 750 ροπή???? Αχαχαχαχαχαχαααααααα
Ρε φίλε τι να το κάνεις το 1000 δλδ? έχεις μάθει τόσο καλά το 750 που θές πιό πολλά γκάζια?
Ήμαρτον......ξεκολάτε με την καραμέλα όσα πιο πολλά κυβικά τόσο το καλύτερο.Μια χαρά είναι το 750.
:wave2:
Είμαι και Hoνδακιας αλλά μήν ακούω παπαριές για τα αυτονόητα...
tsiros_temp
11/07/2006, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Αυτο μου ειπε ο μαστορας οτι οφειλεται στον ψεκασμο,οτι δηλαδη ο ψεκασμος δινει μειγμα με τον ρυθμο του και δεν ειναι οπως με το καρμπυρατερ που ριχνεις τοσο μειγμα οσο ανοιγεις το γκαζι.
O μάστορας τα παρουσιάζει περίεργα. Ο ψεκασμός μια δουλειά κάνει, να πετάει την κατάλληλη ποσότητα βενζίνης λαμβάνοντάς υπ'όψη κάποιες παραμέτρους. (αν δεν πιστεύεις εμένα, http://en.wikipedia.org/wiki/Injection_system )
Αν με καρμπ άνοιγες τέρμα το γκάζι, θα έμπαινε (κατά πάσα πιθανότητα) περισσότερη βενζίνη και θα κατέληγε πολύ πλούσιο το μίγμα.
Σε γενικές γραμμές, τους κινητήρες οχημάτων ευρείας χρήσης τους έχουν με χαρτογράφηση που βελτιστοποιεί αξιοπιστία-οικονομία. Είναι και μια παπαριά που βάζουν τρούπα σε κάποια περιοχή στροφών για να περνάνε τους κανονισμούς σχετικά με τους ρύπους. (γι'αυτό και άμα πειράξεις τον 'εγκέφαλο' που στην πραγματικότητα είναι ένας τυπικός μικροελεγκτής που τρέχει ένα πρόγραμμα, μπορείς να κερδίσεις σε άλογα) http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_Control_Unit
το 750 είναι δυνατό. το 1000 δυνατότερο. δεν προκειται να βαρεθείς το γκάζι ούτε του ενός ούτε του άλλου, εκτός αν γενικότερα είσαι βαρεμένο άτομο, αλλά τότε οτιδήποτε και να είχες θα βαριόσουνα..
Zbandit750
11/07/2006, 13:47
Δεν παμε καλα , απο ποτε εγιναν τα 750 λιγα? Εγω με το Ζ δεν κανω ποτε κατεβσαματα και στα ταξιδια , βαζω 6η και τελος , απο 80 μεχρι 200 τραβαει απιστευτα.
Λίγα είναι... 240-260 τελική... λίγα είναι....
Γύρω στα 3.5-4.5 δευτερόλεπτα για 0-100 επίσης λίγα είναι...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
MIKE_16V
11/07/2006, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από gojakla
Λίγα είναι... 240-260 τελική... λίγα είναι....
Γύρω στα 3.5-4.5 δευτερόλεπτα για 0-100 επίσης λίγα είναι...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
σιγα τα αυγα......παρε 1000 φιλε:smokin:
otiNane όντως.........:rotflmao: :rotflmao: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από otiNane
Meta apo mia atyxi prospatheia na ginw katoxos enos yper-douka (kai ayto logw eyropoulwn :bigcry: ),strafika olomias sto z750. Ateleiwtes wres entopismou tou sto net :hypnotize ,akoma perissoteres oi foto pou to xazeba apo kathe optiki tou gwnia :eyepop: ,manual, after-market, istories, xamperia.. Oti dld prepei na kserw prin apo ayto gi ayto kai oti prepei na tou riksw pou distixws ysterei (swl. ipsilis, anarthseis, filtra, akrapes k etsi). Distixws bolta den to pira gia na exw kai mia pio emperistatomeni apopsi . E lew ok afou to goustarw san emfanisi, tha to goustarw kai san odigisi, mias kai i kawa den asteieyetai (k ayto logw empirias mou me mia gpz550 palioteris kai pio alitikis genias)
Kalo to kle 500 pou exw twra alla twra na sygkrinw mera me nyxta? Toulaxiston etsi mou fainete. I apofasi itan oristiki :sun:
Paw mia bolta apo trapeza, kabatzwnw 6 xiliarika kai bour pswnia...:uplate:
Parepiptontws sto magazi piga sistimenos apo filo gia kalo diakanonismo. Meta apo mia wraia sizitisi kleinw to kle 2misi xines kai to z750 erxetai me 7.800 zesta sto xeri (dld tha edina kai mia diafora 5.300) . Kai ayta se dyo meres pou tha erxotan to Zou edw.
Ola kala, ola ok mexri pou ftanei i sizitisi apo ton typa sto oti isws me to 7misi se kana xrono ksenerwsw kai mou fenete san papaki opote ksanapaw sto magazi gia to 1000. Kati pws xamila to mixanaki kremaei, kati pws i morfologia tis hpeirou (ap opou eimai twra) evnoei ta maxanakia pou kai xamila exoun kali ropi, kati pws allo 1000 k allo 750, me ekane na metaniwsw tin epilogi mou. Gia to 1000 to thema einai pws den me pernei oikonomika na to kleisw:bawl: ektos k an kathotan kanena joker..
To loipon ... exete kamia protasi?
Bαρετο το Ζ?.... Πιπερι!
Αν παρεις το 1000 να το παρεις μονο για το αναποδο μπροστα και τα φρενα του
Γκαζια εχει και το 750 να εισαι σιγουρος
Για γυμνο μηχανακι εχει παραπανω ισως δυναμη απ'οτι χρειαζεται! Το 1000 εχει σιγοθρα παραπανω δυναμη, καλυτερα φρενα και καλυτερες αναρτησεις...απο εκει και περα πιστευω οτι ειναι επερβολικο για γυμνο μηχανακι,..ασε που καις παραπανω βενζινα αδικα αφου μεσα στην πολυ δε προκειτε να κινηθεις πιο γρηγορα με το 1000 γιατι πουθενα δε θα μπορεσεις να βαλεις την παραπανω δυναμη!
Σαν ροπη, δεν εχουν την τεραστια διαφορα στην αισθηση.
Τωρα που το σκεφτομαι,...δεν επρεπε να βγαλουν το 750 με USD πιρουνι και καλυτερο αμορτισερ πισω? :cry:
stavrogin
12/07/2006, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
Τωρα που το σκεφτομαι,...δεν επρεπε να βγαλουν το 750 με USD πιρουνι και καλυτερο αμορτισερ πισω? :cry:
Αμα προσθεσεις ενα ζευγαρι δαγκανες και ενα ψαλιδακι ,εχουμε και γ@μω τα μηχανακια
crazykiller
13/07/2006, 23:30
Δεν είναι μόνο η δύναμη η διαφορά τους.
Είναι ένα σωρό περιφερειακά. Αν όμως το ερώτημά σου είναι η δύναμη καθαρά, τότε δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Είμαι κάτοχος 1000 ενώ έχω οδηγήσει αρκετές φορές 750. Δεν υστερεί σε δύναμη το 750 καθόλου.
Αν υπάρχουν κάποιοι λόγοι που αξίζει τα παραπάνω λεφτά είναι τα φρένα και οι αναρτήσεις.
Runner Ducati
14/07/2006, 03:44
ΦΙΛΕ μην κανεις το λαθος και το παρεις το 750ρακι...
οχι σε εναν χρονο, αλλα σε 6μηνες θα το εχεις καταβαρεθει.... και μετα?
αντε και πηρες το 1000αρακι...
ε και? ...
σιγα την διαφορα, στους επομενους 6 μηνες θα τοχεις για πεταμα...
και με το αγοραζε-πουλαγε θα σου παει ο κουκος αιδονι...
πηγαινε κατευθειαν στην πηγη...
θα ξενιασεις μια για παντα...
http://www.gizmag.co.uk/go/3838/
:lol:
:wave2:
akamarinos
14/07/2006, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
ΦΙΛΕ μην κανεις το λαθος και το παρεις το 750ρακι...
οχι σε εναν χρονο, αλλα σε 6μηνες θα το εχεις καταβαρεθει.... και μετα?
αντε και πηρες το 1000αρακι...
ε και? ...
σιγα την διαφορα, στους επομενους 6 μηνες θα τοχεις για πεταμα...
και με το αγοραζε-πουλαγε θα σου παει ο κουκος αιδονι...
πηγαινε κατευθειαν στην πηγη...
θα ξενιασεις μια για παντα...
http://www.gizmag.co.uk/go/3838/
:lol:
:wave2:
lol:rotflmao: :lol: :rotflmao:
σωστος
η ικανοποιηση ερχετε οταν με ενα αργο μηχανακι περνας για πλακα εναν με γρηγορο
αυτο που παιζει τον μεγαλητερο ρολο στα μηχανακια ειναι τα περιφεριακα : αναρτησεις, φρενα, ζαντες κ.τ.λ.
και μετα ερχεται η δυναμη της μηχανης
Φίλε μου μιας και το φόρουμ όπως βλέπεις Ζ750κρατείται...:lol: χρειάζεσαι κάποιον σαν κι εμένα να σου πεί την αντικειμενική γνώμη του :D, μιας και ΔΕΝ είμαι-ήμουν κάτοχος κανενός από τα δύο....
Λοιπόν..... :D :D :D
Αν γουστάρεις γκάζια ....πάρε το 750.....eyepop: :eyepop: :eyepop: ναι καλά διάβασες....έχει αρκετό γκάζι και ροπή, ταξιδεύει όπως και το 1000 (φαντάζομαι η έκδοση με φαίρινγκ ακόμα καλύτερα...), δεν χαλάει, δεν κοστίζει ένα σκασμό λεφτά, και μάλλον μόλις το βαρεθείς θα το δώσεις ευκολότερα....
Αν θέλεις ένα ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερο μηχανάκι που να συνοδεύει τα (όχι πολλά παραπάνω) γκάζια του από καλύτερα-αντίστοιχα φρένα-αναρτήσεις, να έχει μια πιο αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, και αντέχεις το παραπάνω κόστος αγοράς, συντήρησης κλπ πάνε πάρε το 1000...Θα πουλάς και καλύτερη μούρη μιας και τα 750 κυκλοφορούν κατά κόρον ενώ τα 1000άρια είναι σαφώς λιγότερα... :rotflmao:
Φυσικά αν θέλεις να ξεφύγεις από όλα αυτά και να πάρεις ένα πραγματικά αστέρι μηχανάκι... πάρε το FZ1 ...:a29: :a29: :a29:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.