View Full Version : Γιατί σκωτώστρες;;;
dimmeneidis
13/07/2006, 07:42
Λίγο άσχετο αλλά θα ήθελα να πώ τη γνώμη μου περι σκωτώστρας και μή και ειδικά για τις Supersport μηχανές και όλες οι γνώμες δεκτές...
Ακούω εδώ και πάρα πολλά χρόνια "Αχ παιδάκι μου γιατί καβαλάς τέτοια μηχανή; θα σκωτοθείς". Και όμως αυτό που παρατήρησα έχοντας εμπειρία και απο σκουτεράκια και απο παπάκια και απο ΧΤ και κάτοχος 2 σούπερσπόρ μηχανών πως είναι οι ασφαλέστερες μηχανές απο όλα τα είδη των μηχανών. Σταθερότατες, με πολύ καλά φρένα, φοβερό στήσιμο, δύναμη εκεί που θα σε γλυτώσει απο ένα κακό πχ. προσπέραση κλπ.Πιό εύκολο μου φένεται να την φάς με οποιαδήποτε άλλη μηχανη παρά με αυτό το είδος το οποίο έχο ερωτευτεί...
Τελικά σκωτώστρα είναι το μυαλό μας το ίδιο που δέν μπορει να κρατηθεί και δίνει εντολή στον καρπό να γυρίσει πολύ εκεί που δέν πρέπει και όχι τίποτα άλλο... Το ότι δέν φοράμε κράνη και προστατευτρικό εξοπλισμό και πολλοί άλλοι παράγοντες οι οποίοι δέν αφορούν τη μηχανή...
Ειναι κρίμα να οδηγούν τέτοιες μηχανές αυτοί που δέν έχουν το μυαλό μέσα στο κεφάλι τους και σε συνδιασμό με ένα τέτοιο μηχάνημα γίνονται φονικά όπλα για τους άλλους και για τον ίδιο τους τον εαυτό...Διότι τί να κάνουμε...τρέχει το γ@@@νο...αλλά δέν τρέχει απο μόνο του, εσύ αποφασίζεις...
GIXXERAKIAS
13/07/2006, 07:54
+100000000Συμφωνω απολυτα,με καλυψες πληρως:wave2:
όπως τα λες πανω κατω είναι...
αλλα αλλο να γυρίζει ο καρπός σου και να αμολας 150 άλογα :eek: :eek: απο φαναρι σε φαναρι..
και αλλο τα μισα...
επίσης...αυτα τα άλογα που έχουν τωρα πια τα ss...ειναι για αλλο πλανήτη.κανείς δε μπορει να τα κάνει καλά και φυσικά δε μπορείς να πεις οτι πιάνοντας 200 χιλ σε 7 δευτερα...επειδή έχουν καλα φρένα(αυτο ΕΛΕΙΠΕ..) οτι είναι ασφαλέστερα και δε τρέχει κάστανο..
αυτα τα μηχανακια ειναι για πιστα.
και εσυ αποφασίζει φυσικα αν θα τρέξει..αλλά τα γκάζι ειναι γλυκο φιλε..και δυσκολα βάζεις άλλα πράμματα στο νου σου πριν το ανοίξεις όπως λες.
dimmeneidis
13/07/2006, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
όπως τα λες πανω κατω είναι...
αλλα αλλο να γυρίζει ο καρπός σου και να αμολας 150 άλογα :eek: :eek: απο φαναρι σε φαναρι..
και αλλο τα μισα...
επίσης...αυτα τα άλογα που έχουν τωρα πια τα ss...ειναι για αλλο πλανήτη.κανείς δε μπορει να τα κάνει καλά και φυσικά δε μπορείς να πεις οτι πιάνοντας 200 χιλ σε 7 δευτερα...επειδή έχουν καλα φρένα(αυτο ΕΛΕΙΠΕ..) οτι είναι ασφαλέστερα και δε τρέχει κάστανο..
αυτα τα μηχανακια ειναι για πιστα.
και εσυ αποφασίζει φυσικα αν θα τρέξει..αλλά τα γκάζι ειναι γλυκο φιλε..και δυσκολα βάζεις άλλα πράμματα στο νου σου πριν το ανοίξεις όπως λες.
Εχεις απόλυτο δίκιο αλλά ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα. Το θέμα είναι να ΜΗΝ τρέξεις τόσο εκτός εξαιρέσεων που δείς ότι σε παίρνει 100% (που ποτέ δεν ειναι τόσο αλλα τέσπα).
Πάντως με 100χλμ φρέναρε με ένα ΧΤ και με την ίδια ταχύτητα με οποιοδήποτε Σουπερσπορτ και εκεί τουλάχιστον καταλαβαίνει ποιό σου προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια... Καλά, αμα τρέχεις με 300 δέν το συζητώ. Και όσο για το γλυκό γκάζι, το ξαναλέω...εσύ αποφασίζεις...και μάλλον ξέρεις και τους κυνδίνους...
georgeboy
13/07/2006, 08:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimmeneidis
Λίγο άσχετο αλλά θα ήθελα να πώ τη γνώμη μου περι σκωτώστρας και μή και ειδικά για τις Supersport μηχανές και όλες οι γνώμες δεκτές...
...
Τελικά σκωτώστρα είναι το μυαλό μας το ίδιο που δέν μπορει να κρατηθεί +1000000000!!!!!!
Και θα ήθελα να προσθέσω ότι αν θέλεις να οδηγείς στο όριο(κομμάτι δύσκολο για το μέσο οδηγό-πόσοι είναι αυτοί που μπορούν να δαμάσουν τα θηρία αυτά?πολύ λίγοι φαντάζομαι),μπές σε μια πίστα και κάνε το στο βαθμό που μπορεί ο καθένας,με ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!;)
:wave2:
dimmeneidis
13/07/2006, 08:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgeboy
+1000000000!!!!!!
Και θα ήθελα να προσθέσω ότι αν θέλεις να οδηγείς στο όριο(κομμάτι δύσκολο για το μέσο οδηγό-πόσοι είναι αυτοί που μπορούν να δαμάσουν τα θηρία αυτά?πολύ λίγοι φαντάζομαι),μπές σε μια πίστα και κάνε το στο βαθμό που μπορεί ο καθένας,με ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!;)
:wave2:
Ακριβώς έτσι είναι... οι δρόμοι δέν είναι για μαλακίες...
Στην πίστα οκ...που μαθαίνεις και 5 παραπάνω πράγματα...
συμφωνώ. το μυαλό κ όχι τα άλογα σκοτώνουν. δηλ ένας καγκουράκος με το ζούπερ παπί με τις εξαμτήσεις, τα λαστιχάκια ποδηλάτου, φίλτρα κλπ είναι δηλ πιό ασφαλής που πάει όσο πάει το παπί όπου και να βρίσκεται;... μμμ... δε νομίζω.:rolleyes: :nono:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alx 84
συμφωνώ. το μυαλό κ όχι τα άλογα σκοτώνουν. δηλ ένας καγκουράκος με το ζούπερ παπί με τις εξαμτήσεις, τα λαστιχάκια ποδηλάτου, φίλτρα κλπ είναι δηλ πιό ασφαλής που πάει όσο πάει το παπί όπου και να βρίσκεται;... μμμ... δε νομίζω.:rolleyes: :nono:
απο τον ίδιο καγκουράκο με κ5???
δε ξέρω εσύ τι λες??
GIXXERAKIAS
13/07/2006, 08:36
ΕΕΕΕ λιγα με τα κ5 ε?:wacko: :D γιατι δεν τα κανουν αυτα με αλλες μηχανες?yamahahondatriumphkawasakiasuzukia?:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
ΕΕΕΕ λιγα με τα κ5 ε?:wacko: :D γιατι δεν τα κανουν αυτα με αλλες μηχανες?yamahahondatriumphkawasakiasuzukia?:D ΤΟ Κ5 το πα γιατι ειναι ΤΟ πιστόλι ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΑ ζεστό ψωμί απο τη μέρα που βγήκε και...πας μια βόλτα μεχρι τη Βάρκιζα...
και σε περνανε τα 20 χρονα με τα κ5 ... και κοντρες..και το ενα και το αλλο..
εγω απορω πως στο διαολο βλεπουμε μετα τα 150 χωρις κρανος...
gixxerpap
13/07/2006, 08:54
ρε παιδια, το κακο ειναι οτι με το γκαζι που διαθετει ενα χιλιαρι, δεν προλαβαινεις καν να ζυγισεις την κατασταση και να δεις αν σε παιρνει...και οσο ηρεμος κι αν εισαι (γιατι αν ηασουν πιθανοτατα δε θα επαιρνες ss), οταν ερθει διπλα σου ενα αλλο χιλιαρι (κατα προτιμηση αλλης μαρκας), αντε κρατα εσυ το γκαζι κλειστο......
μη κοροιδευομαστε μεταξυ μας, δε γινεται καποιες στιγμες παρασυρεσαι, και καλο ειναι εκεινες τις στιγμες να εχεις λιγοτερο γκαζι στα χερια σου!
costas81
13/07/2006, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimmeneidis
[BΠάντως με 100χλμ φρέναρε με ένα ΧΤ και με την ίδια ταχύτητα με οποιοδήποτε Σουπερσπορτ και εκεί τουλάχιστον καταλαβαίνει ποιό σου προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια... [/B]
Ναι οντως φρεναρε με ενα χτ στα αυλακια που ξαφνικα πεταχτηκαν μπροστα σου και δεν τα ειχες δει μεσα στην νυχτα και φρεναρε και με το superσπορτ!!!
Η Ελληνικοι δρομοι δεν ειναι για street μηχανακια!Δεν μπορεις να τα ευχαριστηθεις!Που θα ανηξεις 300 στην αθηνων λαμιας που αλλαζεις λωριδα και αλλαζεις και υψομετρο???Που ολος ο δρομος ειναι μπαλωματα και σκασιματα και φουσκωματα?
Ακομα και οι ευθειες της θηβας που υποτιθετε οτι κατι λενε ειναι ολο σκαμπανεβασματα!!
costas81
13/07/2006, 08:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ρε παιδια, το κακο ειναι οτι με το γκαζι που διαθετει ενα χιλιαρι, δεν προλαβαινεις καν να ζυγισεις την κατασταση και να δεις αν σε παιρνει...και οσο ηρεμος κι αν εισαι (γιατι αν ηασουν πιθανοτατα δε θα επαιρνες ss), οταν ερθει διπλα σου ενα αλλο χιλιαρι (κατα προτιμηση αλλης μαρκας), αντε κρατα εσυ το γκαζι κλειστο......
μη κοροιδευομαστε μεταξυ μας, δε γινεται καποιες στιγμες παρασυρεσαι, και καλο ειναι εκεινες τις στιγμες να εχεις λιγοτερο γκαζι στα χερια σου!
+10000000000
tsiros_temp
13/07/2006, 09:10
AN ESEIS PARASERNESTE DE SHMAINEI OTI OLOI PARASERONTAI!!!!!!!!
:cry: :cry: :cry:
MHN EISTE APOLYTOI!!!!!!!!:winka: :winka: :smokin:
cbanthropos
13/07/2006, 09:48
tsiros_temp-> Ρε μπαγασακο, αστα αυτα. Μηχανη οδηγεις. Ξερεις καλα τι εννοει ο φιλος που ειπε οτι παρασυρομαστε..
:lol:
Φιλε dimmeneidi, για να μεινω στο θεμα και να απαντησω στην πρωτη ερωτηση, πιστευω οτι επειδη ακριβως τα super sport εχουν τοσο δυναμη και καλα φρενα, η πιθανοτητα να γινει η στραβη με πολλα χλμ ειναι πιο μεγαλη. Και αμα γινει με πολλα, ο αναβατης χαιρετησε..
Οι μπαμπαδες/μαμαδες/γιαγιαδες δεν τα ξερουν ολα αυτα απο τεχνικη αποψη. Απλα βλεπουν αποτελεσμα. Γι αυτο πιστευω, τις λενε σκοτωστρες..
tsiros_temp
13/07/2006, 09:54
DE ME KSEREIS._
DEN PARASYROMAI.
EXW PLHRWSEI AKRIVA TETOIA PRAMATA KAI TOUYLAXISTO TWRA PIA DEN PARASYROMAI.
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι μέχρι εκεί που σου το έχει γραμμένο να ζήσεις θα ζήσεις!!! Μπορεί να παραπατήσεις στην σκάλα και να χαιρετήσεις!!!
Βέβαια αν το ζορίζεις και πολύ αυξάνεις τις πιθανότητες όπως αν περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με 200 ή είσαι χωρίς κράνος κ.τ.λ. οπότε και με 50άρι να είσαι το ίδιο είναι. Φίλος χάθηκε με 30χλμ γλίστρησε με την μηχανή και χτύπησε το κεφάλι του σε κολωνάκι στην άκρη του δρόμου!!
:sad: :sad: :sad:
Παιδιά, δεν είναι σκοτώστρες οι μηχανές. Οι αναβάτες τις κάνουν. Αλλά να κατηγορείται το μηχάνημα είναι πάντα μια καλή δικαιολογία. Μας αποδεσμεύει από τη διαδικασία αναζήτησης και παραδοχής του λάθους μας.
Προσωπικά πιστεύω πως το ποσοστό αυτών που έχουν "φύγει" από γκάζι είναι μικρό σε σχέση με το σύνολο των ατυχημάτων.
Κι επίσης, ό,τι μηχανάκι και να έχει κανείς, πιστεύω πως δεν πάει πέρα από το όριο που νιώθει άνετα. Λίγοι φλερτάρουν με τον άλλο κόσμο αν δεν είναι στη μέρα τους, απλά και μόνο επειδή είναι γρήγοροι και έχουν πολλά άλογα.
Άποψή μου πάντα, έτσι;
Αυτά! :wave2:
cbanthropos
13/07/2006, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
DE ME KSEREIS._
DEN PARASYROMAI.
EXW PLHRWSEI AKRIVA TETOIA PRAMATA KAI TOUYLAXISTO TWRA PIA DEN PARASYROMAI.
Δεν επιμενω. Μακαρι φιλε.
Να σαι καλα.
:wave2:
h sizitisi mou thimizei kouvena peri nsr -tzr rgv 250
skotostres mhxanakia ase mou elegan to mhxanaki sou einai skotostra egw tha parw bandit 400 - bross 600
nomizontas oti einai pio normal.
sygoura den exei to racing haraktira toy 250 oute ta xespasmata alla thimame para polla trakarismata me ta mhxanakia ayta idios
tote poy den kykloforousan kai polla kai apo odhgous oi opoioi ta piran gia na mhn trexoun.
telos na pw
oti to skotostra K6 mou eftege pou xtypisa to xero mou opws kai oles oi mhxanes kata toys asxetous.
oi opoioi afou emathan oti ena amaxi epese panw mou eno perimena to prassino epemenan oti h mhxanh ftaiei giath an eixa amaxi den tha eixa pathei tipota.
sygoura ftaiei h mhxanh idika otan vgazei kai 165hp.
an evgaze 180 tha eftege ligo perissotero.
taxydromos
13/07/2006, 12:07
αισθανομαι πιο ασφαλης με την ον οφ μηχανη μου κυριως μεσα στη πολη για τους εξης λογους:
1) καθομαι ψηλα και ετσι εχω καλυτερη ορατοτητα σε αποσταση
2) μπλοκαροντας τον πισω τροχο με ντριφτ αποφευγω το εμποδιο οταν ειναι κοντα σε αποσταση που αχρηστευει τα φρενα
3) λογω της θεσης του σωματος και μοχλου του τιμονιου κανω πιο ευκολα μανουβρα αποφυγης
σε καμια περιπτωση δεν θα οδηγουσα ss μεσα στη πολη, κανα γυμνο θα το προτιμουσα αν ηθελα γκαζιααα και δεν θαβγαζα τους καθρεφτες γιατι θελω να τσεκαρω τι γινεται πισω μου... :a08:
tsiros_temp
13/07/2006, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από cbanthropos
Δεν επιμενω. Μακαρι φιλε.
Να σαι καλα.
:wave2:
SEFXARISTO GIA TIS EFXES SOU ALLA TIS EFXES TIS XREIAZONTAI ALLOI PERISSOTERO APO MENA EGW EXW PLHRWSEI TIS MLKIES MOU!!!!!
costas81
13/07/2006, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos950
δεν θαβγαζα τους καθρεφτες γιατι θελω να τσεκαρω τι γινεται πισω μου... :a08:
αυτο ξαναπες το να το ακουσουν μερικοι!!!!!!!!
MIKE_16V
13/07/2006, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
αυτο ξαναπες το να το ακουσουν μερικοι!!!!!!!!
Ειμαστε πολυ γληγοροι .....για να ξερουμε τι γινετε πισω μας...::smokin:
ama to exeis to rhmadi to gkazi 8a to anoikseis.... kanonas 1os
opoiou toy mellei na pnigei pote toy den pe8ainei kanonas 2os....
asxeto ligo alla mes to klima ths koubentas meta apo ayta pou diabasa:)
tsiros_temp
13/07/2006, 14:20
EINAI DISKOLO FILE MOU O AN8RWPOS NA APOKTISEI TH PNEUMATIKH DYNAMH POU XREIAZETE GIIA NA MPROEI NA SYGKRATH8EI,... EIDIKA KAPOIOS POU TO GOUSTAREI TO GKAZI!!!!!!!! :winka: DEN TO KATALFEROUN OLOIMA KAPOIOI NAI!
ALLOI AKOMA, SYMVENH KAI TO ALO:::: MERIKOI DEN EXOUN KAPSA GIA 850.000 ALOGA!!!!!!!!!!!!! EGW EKANA TAKSIDAKI ME TA 21 PATPATPATPAT ALOGAKIA 250ARI GN250 KAI MOU ARESE!!!!!! DEN EXI GKAZI DEN EXEI FRENO DE STRIVEI KAI TREMEI STA POLLA. PROSPREASH NTALIKA ME 5XAW DIAFORA!!!!!!!!!!!!! TI POWERDRIFT K MALAKIES MOU LES TWRA EKEI NA DEIS EXTREME SPORTS!!!!!!!!1111:smokin: :smokin: :smokin: :smokin:
KAI TO XAGIAMPAMPOUSA NA MOU DWKEIS, PIO GRHGORA APOTI EPITREPEI OI SHN8YKES DE 8A PAW!!!!!!!!!
AN OPOIOSDHPOTE BLEPEI OTI PERNANE FASEIS POU TELIKAEK TWN USTERON KATALAVAI OTI DEN SYKGRATH8HKE KE ESTYPSE TO DEKSI KARPO---- :beer: :beer: DE SHNMAINEI OTI OLOI OI AN8RWPOI EINAI ETSI.
MONO OI PERISSOTEROI... OI KSIPNIOI ANTI8AITA TO SYGKRATOUN OPOS KAI DEN AKOUMPANE ALKOOL OTAN PROKEITAI NA ODHGHSOUN OPOS KAI DEN ANEVENOUN STO MOTORI AN DE FORANE TON KSOPLIOSMO TOUS OPWS KAI DEN ODHGANE AN KRINOUN OTI KALYTERA NA MHN TO KANOUN OPWS K UYPAROUXN AN8RWPOI POU APOLUTWS APOLUTWS POTE DE LENE "WX ADEFRFE!"A LLA KANOUN PANTA SYNHDHTH PROSPA8EIA NA EINAI SWSTOI
KAI AUTO EINAI APOLYTO!!!!!!!!!!!!!!!
Το πρόβλημα με τα σημερινά σπόρ μηχανάκια δεν είναι ΜΟΝΟ ότι είναι πολύ δυνατά και "πάνε" πολλά...
Είναι κυρίως ότι τα πάνε εξαιρετικά άνετα και χωρίς να σου δίνουν την πραγματική αίσθηση της ταχύτητας, μιλάω για πολύ εύκολα, άνετα, ξεκούραστα 200+...χιλιόμετρα που ήταν τελικές των ίδιων μηχανών πριν 20 χρόνια...
Αυτό ξεγελάει εύκολα τον αναβάτη δίνοντάς του μια πρωτόγνωρη για αυτά τα χιλιόμετρα αίσθηση σιγουριάς και μια ψευδαίσθηση ασφάλειας....Και γράφω ψευδαίσθηση γιατί στην στραβή τίποτα δεν είναι ικανό να σε γλυτώσει από αυτά τα χιλιόμετρα...
H.A.Balafoutre
13/07/2006, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos950
αισθανομαι πιο ασφαλης με την ον οφ μηχανη μου κυριως μεσα στη πολη για τους εξης λογους:
1) καθομαι ψηλα και ετσι εχω καλυτερη ορατοτητα σε αποσταση
2) μπλοκαροντας τον πισω τροχο με ντριφτ αποφευγω το εμποδιο οταν ειναι κοντα σε αποσταση που αχρηστευει τα φρενα
3) λογω της θεσης του σωματος και μοχλου του τιμονιου κανω πιο ευκολα μανουβρα αποφυγης
σε καμια περιπτωση δεν θα οδηγουσα ss μεσα στη πολη, κανα γυμνο θα το προτιμουσα αν ηθελα γκαζιααα και δεν θαβγαζα τους καθρεφτες γιατι θελω να τσεκαρω τι γινεται πισω μου... :a08:
Πολύ σωστές κουβέντες. Αλλά να το πάω και παραπέρα.
Δεν θα ξεχάσω τη στιγμή, κάπου στα μέσα της δεκαετίας των 80ιζ, όπου εμφανίστηκαν τα motard. Θεωρώ πως είναι από τις ευηέστερες κινήσεις στο χώρο της μοτοσικλέτας. Όλα όσα είπες, ήταν ο λόγος για τον οποίο, αν δεν κάνω λάθος πρώτα στην Γαλλία το διαπίστωσαν με τις αδιανόητες αστικές κυκλοφοριακές συνθήκες, έβαλαν λάστιχα δρόμου σε ΜΧ μηχανές (ή τέλος πάντων σε εντούρο). Και ώς δια μαγείας γεννήθηκε μια τεράστια αγορά, ένας καινούριος κόσμος. Ώς Ελλάδα θα έπρεπε να καραγουστάρουμε τα μοτάρ (και τα εντούρο φυσικά) και να αποτελεί 1η επιλογή ως μοτο.
Τα πλεονεκτήματα είναι τεράστια. Το σχολείο που αποτελούν αυτές οι μηχανές με τα χαρακτηριστηκά που έχουν, μεγάλο κόψιμο τιμονιού, μεγαλύτερο οπτικό πεδίο, πολύ ελαφρύτερες κ.τ.λ. θα ενδυνάμοναν όλους εμάς να είμαστε πολύ ανώτεροι οδηγοί ώς μοτοσικλετιστές. Πέρα το ότι ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ως μοτοσικλετιστές αλλά τουλάχιστον δεν θα δίνανε κάποιοι από εμάς τόσες (καλώς ή κακώς) πολλές αφορμές για να δημιουργήσουμε μια κοινωνία αντιμοτοσικλετιστική.
Θα συμφωνήσω πως με τις SS600 & SBK1000 έχεις πολύ ανώτερα χαρακτηριστηκά για ασφαλή οδήγηση σε ανοικτούς δρόμους, αλλά αν δεν κάνω λάθος είναι τεράστιο πρόβλημα η ακριβή συντήρηση μιας τέτοιας υπέροχης κατασκευής. Διότι με την ακριβή τιμή τέτοιων μοντέλων και με τις τρελές δόσεις που να μείνουν λεφτά για σωστά και ακριβά αναλωσιμα που απαιτούν, άρα και κατανόηση πως αν δεν έχεις π.χ. λάστιχα δεν μπορείς να πάς, οπότε και ελάχιστα μαθαίνεις τις ιδιαίτερες ικανότητες που πρέπει να έχεις για να οδηγήσεις τέτοια διαμάντια.
Για τον μέσο καταναλωτή ή καλύτερα μοτοσικλετιστή, υπάρχουν πολλοί συμβιβασμοί. Η μοτοσικλέτα και η οδήγησή της απαιτεί πολλούς συμβιβασμούς. Πιστεύω πως αφού είμαι και τα 2, θα πρέπει να ξέρω ποιούς μπορώ να δεχθώ και ποιούς μπορώ να απορρίψω. Διότι μετά, η ευχαρίστιση είναι πολύ μεγαλύτερη έχοντας σβήσει από το μυαλό τη μιζέρια προς όλες τις κατευθύνσεις.
gixxerpap
14/07/2006, 00:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
EINAI DISKOLO FILE MOU O AN8RWPOS NA APOKTISEI TH PNEUMATIKH DYNAMH POU XREIAZETE GIIA NA MPROEI NA SYGKRATH8EI,... EIDIKA KAPOIOS POU TO GOUSTAREI TO GKAZI!!!!!!!! :winka: DEN TO KATALFEROUN OLOIMA KAPOIOI NAI!
ALLOI AKOMA, SYMVENH KAI TO ALO:::: MERIKOI DEN EXOUN KAPSA GIA 850.000 ALOGA!!!!!!!!!!!!! EGW EKANA TAKSIDAKI ME TA 21 PATPATPATPAT ALOGAKIA 250ARI GN250 KAI MOU ARESE!!!!!! DEN EXI GKAZI DEN EXEI FRENO DE STRIVEI KAI TREMEI STA POLLA. PROSPREASH NTALIKA ME 5XAW DIAFORA!!!!!!!!!!!!! TI POWERDRIFT K MALAKIES MOU LES TWRA EKEI NA DEIS EXTREME SPORTS!!!!!!!!1111:smokin: :smokin: :smokin: :smokin:
KAI TO XAGIAMPAMPOUSA NA MOU DWKEIS, PIO GRHGORA APOTI EPITREPEI OI SHN8YKES DE 8A PAW!!!!!!!!!
AN OPOIOSDHPOTE BLEPEI OTI PERNANE FASEIS POU TELIKAEK TWN USTERON KATALAVAI OTI DEN SYKGRATH8HKE KE ESTYPSE TO DEKSI KARPO---- :beer: :beer: DE SHNMAINEI OTI OLOI OI AN8RWPOI EINAI ETSI.
MONO OI PERISSOTEROI... OI KSIPNIOI ANTI8AITA TO SYGKRATOUN OPOS KAI DEN AKOUMPANE ALKOOL OTAN PROKEITAI NA ODHGHSOUN OPOS KAI DEN ANEVENOUN STO MOTORI AN DE FORANE TON KSOPLIOSMO TOUS OPWS KAI DEN ODHGANE AN KRINOUN OTI KALYTERA NA MHN TO KANOUN OPWS K UYPAROUXN AN8RWPOI POU APOLUTWS APOLUTWS POTE DE LENE "WX ADEFRFE!"A LLA KANOUN PANTA SYNHDHTH PROSPA8EIA NA EINAI SWSTOI
KAI AUTO EINAI APOLYTO!!!!!!!!!!!!!!!
και μονο το γεγονος οτι καποιος αποφασιζει να αγορασει ενα 1000αρι με 150+ αλογα, σημαινει οτι ηδη εχει παρασυρθει....
tsiros_temp
14/07/2006, 01:36
OLOKLHRO TO POST MOU QUOTED KAI TO POST SOU MIA SEIRA. AN TO EPEIXHRHMA HTAN KALO, PAEI STO DIAOLO
ALLA
KANEIS LA8OS !!!!!!!
PWS XARAKTHRIZEIS THN AGORA SS MHXANHS WS "PARASUR8HKA" DEN TO KATLAVAINW.
PI8ANOTERO TO VLEPW NA MA8EIS NA SUGKRATIESAI ME TO SS PARA ME ENA MIKFROTERO........ GIATI AN DEN TOKANEIS DE PAIZEI NA MEINEIS GIA POLY "EDW"
Runner Ducati
14/07/2006, 02:28
Μεσα στην πολη...
οποιαδοιποτε μοτοσυκλετα σπορ καλοστημενη, με καλα φρενα, ελαφρια, και οχι με υπερακραια οδηγικη συμπεριφορα, με 60-70-80 αλογα ειναι ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΗ, και σιγουρα ΠΟΛΥ ασφαλεστερη απο ενα μηχανακι με 150-170 αλογα, φτανει και η μικροτερη σε ιπποδυναμη να ειναι οπως ειπα καλοστημενη, με καλα περιφεριακα, φρενα κλπ...
γιατι?...
το γκαζι μιας μοτο με 70-80 αλογα πχ, της δινει επιταχυνση 4 με 5sec 0-100km και καμια 200+αρα τελικη (αναλογα την κατηγορια της, γυμνο-SS κλπ, 220km βγαζει το Μονστερακι με 72hp)...
ποσα αυτοκινητα που ειναι διπλα σας εχουν τετοιες επιδοσεις ωστε να σας δυσκολεψουν και την ασφαλεια και την διασκεδαση στην κινηση της πολης και ενος επαρχιακου στριφερου δρομου με 2 λωριδες ας πουμε, για προσπερασεις κλπ, με την εννοια οτι θα σας δυσκολεψουν απο θεμα ασφαλειας να προσπερασετε εννοω, η θα σας καθηστερησουν στην εκκινηση μεσα στην πολη-χωριο-φαναρια κλπ, 4-5sec 0-100km/h για να ειναι πιο γρηγορο το καρο πρεπει να ειναι Ferrari Enzo, η κανα WRC με τον Loeb... μιλαω απο θεμα ασφαλειας και οχι κοντρας με ενα αυτοκινητο 700 αλογων (που ισως δεν θα συναντησει κανεις ποτε σε καθημερινοτητα, εκτος ενα ψαχνεται τα βραδια στην Βουτα)...
η μηπως ειναι ασφαλες να κινειται καποιος πανω απο 140-150 και πολλα λεω εντος πολεως, και 160-170 ενος επαρχιακου???...
η ειναι ασφαλες να επιταχυνει καποιος αναμεσα στα αυτοκινητα με ρυθμους 0-200km σε 7 sec??? ουτε που θα στεκαρει δεν θα προλαβει να υπολογισει...
ισα ισα που με ενα καλοστημενο μικροτερης ιπποδυναμης (και οχι κυβικων απαραιτητα) και κανα highsiding μπορεις να γλυτωσεις με λιγοτερα αλογα εαν στριβεις και διασκεδαζεις λιγο παραπανω με τις κλισεις γιατι δεν σκεφτεσαι οτι απο λαθος εκτιμιση σε προσφυση και ανοιγμα του γκαζιου χασεις μια και αποτομα τον πισω τροχο, ετσι κιολας το ευχαριστιεσαι περισσοτερο εαν δεν εχεις και το περισσοτερο μυαλο συγκεντρωμενο εκει...
και οσο και να μπεις στον πειρασμο καποια στιγμη, δεν προκειται να στριψεις με 240 το αρτεμισιο και την Υλικη... κλπ.... γιατι και δεν θα τα βγαζεις, αλλα και εαν τα βγαζεις τα 220 στην απολυτη ευθεια με ολα θετικα, εκει θα εισαι εκτος αποθεματος υπο πιεση σε στροφη και τελικες...
επισης ενω ειναι πολυ γρηγοροτερο ενα τετοιο μηχανακι (60-70-80hp πχ) σε σχεση με τα αυτοκινητα για ασφαλεια, δεν επιταχυνει τοσο γρηγορα εστω και με ελαχιστο ανοιγμα του γκαζιου ωστε να εχεις πολυ λιγοτερο χρονο να αντιδρασεις και να εκτιμησης....
θα πει καποιος θα πηγαινω σιγα στην πολη, δεν θα τρεχω στο αρτεμισιο τοσο, και θα ελεγχω το γκαζι ΠΑΝΤΑ...
τοτε προς τι η αγορα και υπαρξη μιας τετοιας μοτο σε κατοχη? και χρηση στον δημοσιο δρομο.... με μεγαλες καταναλωσεις σε καυσιμα και αρκετα περισσοτερα εξοδα σε ασφαλειες-τελη κυκλ. απο ελαστικα μαμισετα, κλπ...
κυριως πουλμουρ και εγωισμου, αντε και να ριξουμε σε κανα SV650, κανα Transalp (και αυτο παιζεται σε στροφιλικι)...
αφου θα μπορουσε καποιος να εχει μια εξισου καλοστημενη μοτοσυκλετα, και καλυτερη ενα ειναι πιο ενδοτικη στον δρομο, και με αλογα που και θα τα ευχαριστιεται καποιος, και θα ειναι κατα πολυ ασφαλεστερη γιατι σε στιγμη εξαψης και αδρεναλινης, η λιγο κακης εκτιμησης της καταστασης δεν θα εχει επιταχυνει τοσο πολυ γρηγορα και περισσοτερο απο οσο μπορει να διαχειριστει οι πλειοψηφια των αναβατων, ουτε θα εχει μαζεψει 260-280 χιλιομετρα και ξαφνουν θα δουμε ενα καινουριο χαντακι να εχει ανοιξει στην Ελληνικη εθνικη οδο και ολα να γινονται τοσο μα τοσο γρηγορα, αλλα και απο καποιες στιγμες που δεν ειμαστε στο 100% των ικανοτητων μας και δεν μπορουμε να διαχειριστουμε το ΠΟΛΥ παραπανω...
πραγματικα καλοστημενες μοτοσυκλετες, με καλα φρενα και πιο ανθρωπινες ιπποδυναμεις δυστυχως λειπουν απο την αγορα των SS κυριως και οχι μονο...
τα 150-170 αλογα δυστυχως για μενα στην πλειοψηφια των αναβατων σκοτωνουν στην Ελληνικη πραγματικοτητα...
εκτος και εαν το δουλευει καποιος το 1000ρι SBK με τα 160 αλογα σαν ΤρανςΑλπακι.... τοτε παω πασο...
και αμα σκασει κανα Africa διπλα του στο ποταμι και του κουνηθει λιγο, να του δειξει τι παει να πει Κ5... :lol:
και στην πιστα? τα βλεπουμε...
το 80% των αναβατων με 1000ρια 160 αλογων γυρνανε πιο αργα και απο ενα μη SS, Μονστερ 620 με 57 αλογα τροχο... ενα 10% παλευει χρονους ενος SV650, και ενα 10% και λιγοτερο παει αξιοπρεπως γιαυτο που επελεξε να εχει πιστευοντας οτι θα εκμεταλευτει στο καταλληλο πεδιο ενα μερος των δυνατοτητων του... γιατι πραγματικη πιστα δεν εχουμε για τετοια εργαλεια...
(λιγο Σερρες και αυτη μακρια)...
αρα...? για το 5-10% των αναβατων που ξερει γιατι το εχει, το χρησιμοποιει στο πεδιο που ειναι φτιαγμενο να αποδωσει, ουσιαστικα ΜΟΝΟ πιστα, και εχει και την ικανοτητα να το παει αξιοπρεπως, δεν ειναι σκοτωστρα.........
για το υπολοιπο 90% ενα σχετικα ακραιας οδικης συμπεριφορας SS με πολλα αλογα, 150-170 πχ, υπερβολη σε ιπποδυναμη δηλαδη, ειναι περισσοτερο σκοτωστρα σιγουρα... σε ποσοστα παντα... και οχι αποκλειστικα ενα SS απο θεμα κατηγοριας και μονο...
και ο λογος ειναι οτι μεγαλυτερο ποσοστο απο αυτο το 90% δεν εχει αυτογνωσια τι καβαλαει, ουτε ικανοτητα να διαχειριστει τετοιες μοτο και καταστασεις ποσο μαλλον στις χαωτικες και απροβλεπτες καταστασεις της Ελληνικης πραγματικοτητας...
προσωπικη αποψη...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
απο τον ίδιο καγκουράκο με κ5???
δε ξέρω εσύ τι λες??
όχι δε λέω αυτό. ο ίδιος καγκουράκος με Κ5 έχει γίνει αλοιφή σε δευτερόλεπτα.
μιλάω για σύγκριση κυβικών με μυαλό...
νορμάλ αναβάτης με 1000
κάγκουρας με παπί.
thewhiteowl
14/07/2006, 08:48
Εμένα πάντως η μάνα μου θεωρεί τα SS πιο ασφαλή από τα enduro/On-Off διότι λέει είναι χαμηλά όποτε και να πέσεις δεν τρέχει τίποτα, ενώ τα enduro/on-off είναι ολόκληρες γκαμήλες και αν πέσεις από τόσο ψηλά θα χτυπήσεις. :hypnotize
Κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό να της εξήγησω την διαφορά αλλά μετά σκέφτηκα ότι και εγώ ss έχω (περίπου) οπότε στο μυαλό μου ήρθαν σκηνές πανικού και οδυρμού με την μάνα μου να ουρλιάζει "πούλα το, το ρημάδι" και απλά απάντησα: "Δίκιο έχεις, που να πέσεις από 'κει πάνω;! Και χωρίς αλεξίπτωτο κι όλας!" :a018:
gixxerpap
14/07/2006, 09:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
PI8ANOTERO TO VLEPW NA MA8EIS NA SUGKRATIESAI ME TO SS PARA ME ENA MIKFROTERO........ GIATI AN DEN TOKANEIS DE PAIZEI NA MEINEIS GIA POLY "EDW"
ενω αυτο το επιχειρημα........:)
Vezouvios
14/07/2006, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ενω αυτο το επιχειρημα........:)
Σωστος,επιχειρημα η ευχη ειναι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από thewhiteowl
Κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό να της εξήγησω την διαφορά αλλά μετά σκέφτηκα ότι και εγώ ss έχω (περίπου) οπότε στο μυαλό μου ήρθαν σκηνές πανικού και οδυρμού με την μάνα μου να ουρλιάζει "πούλα το, το ρημάδι" και απλά απάντησα: "Δίκιο έχεις, που να πέσεις από 'κει πάνω;! Και χωρίς αλεξίπτωτο κι όλας!" :a018:
σωστόοοοος!!!:winka: :winka:
tsiros_temp
14/07/2006, 10:00
ΡΕ ΓΚΑΖΜΑΔΕΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΜΑ ΔΕ ΦΡΟΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗ8ΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΣ 8Α ΦΑΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙς ΝΑ ΠΕΙς ΟΤΙ "ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΣΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ".
ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΤΑΧΕΙΣ ΜΕΧΡΗ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΕΡΗΠΤΕΡΟ!!!!!!!:wave2: :wave2: :wave2: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
ΡΕ ΓΚΑΖΜΑΔΕΣ......
βρε συ τσίρε....
καλά κάνεις και έχεις τις απόψεις που έχεις....
καλά κάνεις και τις γράφεις εδώ μέσα αν έτσι νομίζεις...
καλά κάνεις και συμμετέχεις/κοινωνικοποιείσαι ....
ΑΛΛΑ
σχεδόν σε κάθε μήνυμά σου χρησιμοποιείς και ένα όμορφο κοσμητικό επίθετο σε όποιον και να απαντάς....
μήπως θα ήταν καλό να τα περιορίσεις...
σχεδόν κανείς άλλος δε βρίζει σε κάθε του μήνυμα...
ε? τι λες?
Φιλικά,
Τάσος:wave2:
PLANETMAN
14/07/2006, 10:32
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΣΑΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΣΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΑΔΕΨΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.RD 350 YPVS,SAMURAI 750 [ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ,ΔΙΧΡΟΝΟ,ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ],RG 500 Γ,KAWASAKI KR1-S ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΩΡΑ.
ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ SS [ΠΕΡΙΠΟΥ].ΟΧΙ ENDURO,ΟΧΙ ON-OFF,ΟΧΙ GRAND TOURISMO,OXI ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ SCOOTER.
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ.ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟ!ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..:wave2: :wave2:
tsiros_temp
14/07/2006, 10:50
ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΗ ΤΙΣ ΠΕΤΡΙΕΣ ΤΟΥ !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΓΩ ΜΕΡΧΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΓΡΑΦΑ ΣΩΣΤΑ Κ ΟΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΟΤΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΗΜΟΘΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΙΠΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΛΕΕΙ Κ ΤΕΤΟΙΕΣ
Ε...:wave2: :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΗ ΤΙΣ ΠΕΤΡΙΕΣ ΤΟΥ
το δέχομαι αυτό,
αλλά με το παραμικρό (αντίρρηση, διαφωνία, αντίδραση) αρχίζεις το "στόλισμα" οπότε οποιαδήποτε κι αν είναι η θέση σου για ένα θέμα αυτομάτως γίνεται μη αποδεκτή λόγω ύφους...
δεν είπε κανένας ότι όλοι θα πρέπει να συμφωνούν με όλους. Ο διάλογος εμπεριέχει υποκειμενικότητα όπως επίσης και οι διαφορετικές εμπειρίες και γνώσεις ....
απλά είναι (για μένα) λίγο κουραστικό όταν διαβάζω ή γράφω για ένα θέμα (δε μιλώ για όταν κάνουμε χαβαλέ ή στα ανέκδοτα) να οδηγείται η συζήτηση σε υβριστικούς χαρακτηρισμούς όταν κάποιος διαφωνεί ή υπερασπίζεται τη σωστή ή τη λάθος θέση του...
απλά αν θες και μπορείς μείωσε λίγο ή εξάλειψε τα "κοσμητικά" επίθετα...
(σαφώς και δεν είναι απειλή... παράκληση είναι)
είπαμε πάντα φιλικά
:wave2: :wave2:
to pio epikyndino oxhma pou exw odigisi mesa se polh
einai to C 50 (ftiagmeno 72) to opoio odhgo kathe mera sthn douleia mou.
prwto mou moto GSXR 50 sthn prwth gumnasiou dwro tou mpampa.(nai eimai poly kolofardos)
teleytaio gsxr 1000 K6 (theos xoresto mou to pathse ena toy toy poy den eide oute emena ,oute to fanari ,oute ta alla stamathmena.profanos epeidh htan mera)
ME 000 KM. kai polla aloga
DEN skotonoun ta aloga kai ta mhxanakia.
dystixos enas methismenos pezos pou pernaei thn paraliakh 04:00 to vrady se skotino meros,
mia gynaika poy kanei opisthen se strofh otan einai monodromos,
otan pernaei thn syggroy me ta podia mprwsta apo forthgo,
otan xeparkarei apo to parking sta limanakia kai gia na to kanei ayto xreiazete na vgei sto antitheto revma kanontas 2 lepta peripou mexri na fygei se syndiasmo me enan mhxanovio pou trexei (dykavalos) o opoiws an eixe ena ss 600 (px monster) kai oxi GSXR 1100 (to pio grygoro tote) paly to idio apotelesma tha eixe afou se exodo otan anoigeis kai vlepeis ena amaxi toixo na sou klinei olo ton dromo mono sta vraxia h stis mparieres tou antithetou mporeis na to pas.
Aytoi kai alloi 3 pou den anefera kai trakaran me PAPAKI eno eftaige allos kai as itan oli poly kalla timonia.(oi 2 einai akoma alla den odygoun logo texnikwn provlhmmatwn)
Me olla ayta thelw na pw oti den xerw polous pou toys skotosan ta alloga.
PLANETMAN
14/07/2006, 14:54
ΦΙΛΕ MARON ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΣ,ΑΠΛΑ ΤΟ POINT ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΜΕ ΜΙΑ SS,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.:) :)
gixxerpap
14/07/2006, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsiros_temp
ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΗ ΤΙΣ ΠΕΤΡΙΕΣ ΤΟΥ !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΓΩ ΜΕΡΧΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΓΡΑΦΑ ΣΩΣΤΑ Κ ΟΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΟΤΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΗΜΟΘΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΙΠΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΛΕΕΙ Κ ΤΕΤΟΙΕΣ
Ε...:wave2: :wave2: :wave2:
ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ Ο ΚΩΛΑΡΑΚΟΣ ΣΟΥ.....ΑΛΛΑ ΒΡΕΣ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΤΟΝ ΞΥΣΕΙ!:rotflmao:
οχι τιποτα αλλο, αλλα εχω δουλεια και δε θα προλαβαινω να σου απαντησω! αντε γεια μας:beer:
kalo tote einai na pareis to ss,
ta kala prostateytika soy kai na pas na to matheis
se mia pista h se dromo ton opoio tha elegxeis prwta
kai siga siga tha pieseis afou tsekareis oti olla einai ok,
opws kinisi ,nera ,malakes...
opws me to xwmma sto vouno kai poly prosektika mexri na ftaseis ekei (an den exeis trailer opos den exw egw)
opws kai me to papi kai opoidhpote on off ss ......
stous dromous me olous tous epikyndinous
poy gyrnane gyro sou toys opoious apofevgeis apeires fores
gnorizontas kai mh epeidh exeis gazi.
telos apo to moto pou vgazei 200km se ayto pou vgazei 300km
oi diafores einai para poly liges.
Isws oso kalhtera einai ta frena enos 600 me enos 1000.
praktika dhladh katholoy.
gixxerpap
14/07/2006, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από maron
.......telos apo to moto pou vgazei 200km se ayto pou vgazei 300km
oi diafores einai para poly liges.
Isws oso kalhtera einai ta frena enos 600 me enos 1000.
praktika dhladh katholoy.
τι λες ρε χαμενο κι εσυ? εχεις παρει χαμπαρι ποσα λιγοτερα μετρα χρειαζεται ενα χιλιαρι (σε σχεση με ενα 600) για να πιασει τα 200 η 250 χλμ???
οσα ακριβως χρειαζονται για να μη προλαβεις να σταματησεις σε ενα κοκκινο, ή να μη προλαβεις να δεις καποιον που θα κανει παρανομα αναστροφη κτλ, κτλ, κτλ.
Τα αλογα οσο γλυκα και αν ειναι, αλλο τοσο επικινδυνα ειναι, αυτο δεν το συζηταω καν.
Οσο για την διαφορα της 200αρας με την 300αρα,καλυτερα να μην σας βρει η κακια στιγμη με 80 χλμ απο γαργαλημα στον καρπο, γιατι θα εχουμε να λεμε μετα.
grhgora pas panta me tis dedomenes synthikes pou exeis gyro
soy.
prwtos eixa pei oti xestika otan me to 1000 gia plaka ekopsa kamia 15aria metra prin apo ekei pou ekova me to 750
kai eida oti itan kai sta oria prin stripso.
alla kai me 600 na eimouna pou tha eixa 50 km ligotera apo to 1000 h diadikasia einai h idia.
apla prepei na xereis pou tha frenareis me tis dedomenes synthikes.pou gia to 1000 einai alles kai to 750 15m pio katw.
twra sthn periptwsh pou sou petaxth kati thn wra pou ta exeis dosh olla sto 600 me ta 200km
kai sto 1000 me ta 240
den nomizw oti to 600 tha se sosh logo ton 40 km.
an itan etsi ta haya tha eixan ton titlo toy skotostra alla den nomizw na to eipe kanenas pote ayto.
Εγώ πάντως (σήμερα τουλάχιστον), δεν οδηγάω σκοτώστρα -ή μήπως όχι;
Οδηγάω ένα 650 δεκαετίας με μονό δίσκο μπροστά, που θέλει δύο δάχτυλα μόνιμα στη μανέτα (άσχετο αν εγώ από συνήθεια βάζω ένα, όταν μπλέκω -σπάνια- σε κίνηση βάζω δύο) για να φρενάρει, και όπως σε όλες τις μηχανές που οδηγάω το μάθημα που έγινε πάθημα λέει ότι μερικές φορές είναι πιο χρήσιμο να αποφεύγεις ένα κίνδυνο, παρά να φρενάρεις -ειδικά στην Αθήνα που μεγάλωσα οδηγώντας κουτιά και μηχανές με τους συνήθεις ύποπτους να παραβιάζουν προτεραιότητες και φανάρια ασύστολα. Εκεί η προσπάθεια να κορνάρεις πρώτα, και μετά στα κάποια δέκατα του δευτερολέπτου, να αποφασίσεις να κάνεις ελιγμό ή να φρενάρεις είναι κρίσιμη.
Και εδώ είναι το πρόβλημα...
Ποιός είναι αυτός που όταν εγώ είχα καύλες για ταχύτητες, θα μου εξηγούσε πως να γίνει σωστά ένας ελιγμός, ένα φρενάρισμα ή ακόμα καλύτερα πως να σκανάρω σωστά τα γα#ημένα τα στενά για κινδύνους, σε ποιές ερημιές να "προπονούμαι" στα παραπάνω ή ακόμα καλύτερα ποιές είναι οι πιο γρήγορες εξόδοι από την Αθήνα, ποιές οι κοντινές ενδιαφέρουσες διαδρομές, και που παίζουν οι χειρότερες παγίδες;
Φυσικά θα περίμενα κάποιος να διανοηθεί να δώσει με έκπτωση 70% τον απαραίτητο εξοπλισμό για τον κάθε αρχάριο αναβάτη (θα πλήρωνα ένα 50άρικο ευρά εφορία το χρόνο ευχαρίστως για κάτι τέτοιο), και μετά να κόβει κώλους άν δεν το φοράς -φυσικά όλοι οι αναβάτες πρέπει να τον φοράνε, μην ακούσω μα#ακία σχετική, το 90% των τουμπών παίζει με μικρά μηχανάκια σε μικρές ηλικίες.
Φυσικά και κάθε λακούβα σκοτώνει, και η χαρτογράφηση στο νιονιό παίζει το πρώτο ρόλο -όποιος σου λέει ότι τρέχει σε άγνωστους δρόμους, λέει μα#ακίες, ή δεν οδηγάει καν μηχανή. Οδηγάς μηχανή σημαίνει στρίβεις, ο ευθειάκιας δεν είναι μηχανόβιος. Άν σε γοητεύει να μπαίνεις σε μια στροφή πανικόβλητος με κλειστό γκάζι και να κόβεις φρενήρης για να το κρατήσεις στη λωρίδα σου, έχε υπόψιν ότι είσαι πιο κοντά στη τούμπα από ότι φαντάζεσαι και αυτό είναι μα#ακία όχι οδήγηση, το να έχεις το μυαλό στη θέση του είναι αυτό που θα επιτρέψει τις γκρίζες τρίχες να εμφανιστούν στα γεννητικά σου όργανα κάποια στιγμή. Άν τρέχεις από απωθημένο γενικά δε πάς μακριά.
Και συχνά πιάνω τον εαυτό μου να χαλαρώνει όταν πάει σιγά, και εκεί είναι που παραμονεύει η στραβή επίσης, διότι απλά δεν σκανάρεις αρκετά μπροστά.
Τέλος, επειδή σύντομα θα πάρω μια "σκοτώστρα", επιστρέφω τον χαρακτηρισμό, και προτρέπω τους πιθανούς γονείς όταν το παιδί τους τρέχει (με τα πόδια, ποδήλατα, πατίνια, μηχανές, παραπέντε, τρένα, αεροπλάνα κλπ), να φροντίζουν για την εκπαίδευσή του και τον εξοπλισμό που πρέπει να έχει από τόσο νωρίς που να γίνει βίωμα -πχ από τα 5.
Τα στατιστικά επιμένουν ότι το ανθρώπινο κεφάλι είναι ο πρώτος λόγος που γίνονται ατυχήματα, κι επειδή κατά κανόνα οι αναβάτες πρέπει να είναι καλύτεροι οδηγοί από τους κουτάκηδες για να επιβιώσουν, και οι κουτάκηδες ζούνε τη νιρβάνα τους αδιαφορώντας για το σύμπαν γύρω τους, διαλιέχτε τι θα οδηγείτε.
Εμένα νά (ο zireous δείχνει το... πάτωμα), έτσι κι αλλιώς εκεί που θα κρίνω ότι μπορώ, θα κορνάρω, και τη στιγμή που εσύ θα κοιτάς το καθρέφτη (άν έχεις), θα σε περάσω.:D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.