PDA

View Full Version : ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΨΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ



kostakisK
13/07/2006, 16:42
Νά'μαι πάλι εδώ με τις απορίες μου. Πως ρυθμίζουμε , λοιπόν , το ύψος της πίσω ανάρτησης ? Το βάζουμε όπου μας αρέσει ??!!! Μήπως ανεβαίνουμε πάνω και μετράμε το ύψος κάποιου σημείου της μοτοσυκλέτας από το έδαφος ? Αναφέρεται κάτι στο manual της HONDA ? Εγώ πάντως έχω το manual του Haynes αλλά το μόνο που μου λέει είναι τον τρόπο ρύθμισης και όχι το σωστό ύψος του πίσω μέρους. Τα φώτα σας παρακαλώ .

thander
13/07/2006, 16:49
κανονικά πρέπει να λέει το user manual της μοτοσυκλέτας σου
αν δεν το έχεις, κάποιος θα βρεθεί εδωμέσα που θα το έχει να σου πει τιμές για το sag

kostakisK
13/07/2006, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από thander
κανονικά πρέπει να λέει το user manual της μοτοσυκλέτας σου
αν δεν το έχεις, κάποιος θα βρεθεί εδωμέσα που θα το έχει να σου πει τιμές για το sag

Thanks Thander. Sag ???? τι'ν τούτο πάλι ? Φαντάζομαι είναι το ύψος από ένα σταθερό σημείο της μοτοσυκλέτας μέχρι το έδαφος - έτσι δεν είναι ?

OldMan
13/07/2006, 17:17
Σαν γενικός κανόνας στα On-Off (σέβομαι την κατάσταση του αρμόδιου mod και δεν βάζω emoticon !!!) ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης (αν πηγαίνει συχνά σε "ανώμαλους" δρόμους :lol: - sorry Λεό, δεν κρατήθηκα..) έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).

Βάλε την μηχανή στο διπλό stand (ή σε καφάσι με μπίρες) και μέτρα την απόσταση του άξονα του πίσω τροχού από ένα σταθερό και κατακόρυφο σημείο του πίσω μέρους (φτερό, βάση για βαλίτσες, λαβή συνεπιβάτη κ.λ.π.).

Αν π.χ. η απόσταση αυτή είναι 400mm με τον τροχό στον αέρα, η ίδια απόσταση θα πρέπει να είναι από 300mm έως 270mm με σένα επάνω (εννοείται με τα πόδια στα μαρσπιέ - άρα χρειάζεσαι άλλους 2, έναν για να κρατάει την μηχανή και έναν για να μετράει - εδώ χρειάζονται οι μπίρες του καφασιού :lol: ).


Βέβαια, αυτή ρύθμιση είναι για τον π@ύτσο (το σωστό είναι να βρεις τα sags και ρυθμίζοντάς τα να δεις και κατά πόσον το ελατήριο είναι κατάλληλο για το βάρος σου...).

:wave2: :beer: :wave2:

gixxerpap
14/07/2006, 00:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σαν γενικός κανόνας στα On-Off (σέβομαι την κατάσταση του αρμόδιου mod και δεν βάζω emoticon !!!) ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης (αν πηγαίνει συχνά σε "ανώμαλους" δρόμους :lol: - sorry Λεό, δεν κρατήθηκα..) έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).

Βάλε την μηχανή στο διπλό stand (ή σε καφάσι με μπίρες) και μέτρα την απόσταση του άξονα του πίσω τροχού από ένα σταθερό και κατακόρυφο σημείο του πίσω μέρους (φτερό, βάση για βαλίτσες, λαβή συνεπιβάτη κ.λ.π.).

Αν π.χ. η απόσταση αυτή είναι 400mm με τον τροχό στον αέρα, η ίδια απόσταση θα πρέπει να είναι από 300mm έως 270mm με σένα επάνω (εννοείται με τα πόδια στα μαρσπιέ - άρα χρειάζεσαι άλλους 2, έναν για να κρατάει την μηχανή και έναν για να μετράει - εδώ χρειάζονται οι μπίρες του καφασιού :lol: ).


Βέβαια, αυτή ρύθμιση είναι για τον π@ύτσο (το σωστό είναι να βρεις τα sags και ρυθμίζοντάς τα να δεις και κατά πόσον το ελατήριο είναι κατάλληλο για το βάρος σου...).

:wave2: :beer: :wave2:

αμ γι' αυτο κατι δε μου καθοταν καλα σε σχεση με το κτμ.....
παω να ρυθμισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

dirtbird
14/07/2006, 05:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σαν γενικός κανόνας στα On-Off ισχύει ότι το μηχανάκι (νορμάλ φορτωμένο και με αναβάτη επάνω) θα πρέπει να "κάθεται" κατά το 1/4 της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης έως κατά το 1/3 της διαδρομής (αν πηγαίνει αποκλειστικά στην άσφαλτο).


Χμ, ενδιαφέρον. Ώστε το χώμα θέλει πιο πολύ προφόρτιση από την άσφαλτο?

Μήπως, λέω μήπως η παρατεταμένη συμβίωση με το PDS έχει επιφέρει ανεπανόρθωτα πλήγματα στις προτιμήσεις σου?

(αφού στο άμμεσο μέλλον δεν προβλέπεται να βρω 13 χιλιάρικα για την Super πορτοκάλω, μπορώ να συνεχίσω την κόντρα PDS-Pro Link) :lol: :wave2:

OldMan
14/07/2006, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Χμ, ενδιαφέρον. Ώστε το χώμα θέλει πιο πολύ προφόρτιση από την άσφαλτο?

Στα μηχανάκια που έχουν κάποιας στοιχειώδους σχεδιαστικής λογικής ανάρτηση, ναι !!!

:wave2: :lol: :wave2:

dirtbird
14/07/2006, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Στα μηχανάκια που έχουν κάποιας στοιχειώδους σχεδιαστικής λογικής ανάρτηση, ναι !!!

:wave2: :lol: :wave2:

Eγώ man νομίζω ότι χρειάζεται τελικά ίδια προφόρτιση χώμα ή άσφαλτο (σαν σημείο εκκίνησης, μετά ανάλογα με την εμπει(Υ)ρία του και τις προτιμήσεις του ο καθείς).

Και το γενικότερο std που χρησιμοποιείται ως σημείο εκκίνησης, είναι στατικό sag 1/10 της διαδρομής, δυναμικό (με τον αναβάτη) sag 1/3.

Βρίσκω πιθανό με το sag στο 1/4 να χοροπηδάει πολύ στο χώμα.
:dizzy:

OldMan
14/07/2006, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Βρίσκω πιθανό με το sag στο 1/4 να χοροπηδάει πολύ στο χώμα.:dizzy:

Δεν μΕ πάει να σε βαρέσω ρε Σωτήρη... :smokin:

Τι σχέση έχει η προφόρτιση του ελατηρίου με το "χοροπήδημα" της μηχανής ???

(Έστω και αν έχει αυτό το μπουρδέλο την Pro-Link...).

Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."

OldMan
14/07/2006, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αμ γι' αυτο κατι δε μου καθοταν καλα σε σχεση με το κτμ.....
παω να ρυθμισω:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Πρόσεξε Γιωργάρα, μην κάνεις (από την πολύ ρύθμιση) την Africa ΚΑΛΥΤΕΡΗ από το ΚΤΜ !!!

:D :mad: :D

dirtbird
14/07/2006, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν μΕ πάει να σε βαρέσω ρε Σωτήρη... :smokin:

Τι σχέση έχει η προφόρτιση του ελατηρίου με το "χοροπήδημα" της μηχανής ???

(Έστω και αν έχει αυτό το μπουρδέλο την Pro-Link...).

Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."

Μήπως θες να τα πάρουμε από την αρχή?
Τι γίνεται όταν π.χ. ένα ελατήριο με k 10kg/mm το προφορτίσουμε 10 mm?:confused:

dirtbird
14/07/2006, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

Και μην μΕ αρχίσεις τους ανατριχιαστικούς παραλογισμούς του Πατέρα Στέφανου, περί "σκλήρυνσης της διαδρομής του μοχλικού κατά την συμπίεση..."

Και εγώ ΔΕΝ είμαι Civil Eng. με άποψη για οτιδήποτε.
ΕΝΤΑΞΕΙ?:smokin: :lol: :lol: :wave2:

OldMan
14/07/2006, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μήπως θες να τα πάρουμε από την αρχή?
Τι γίνεται όταν π.χ. ένα ελατήριο με k 10kg/mm το προφορτίσουμε 10 mm?:confused:

Μη... (να σε χαρώ λεβέντη μου) !!!

:wave2: :beer: :wave2:

dirtbird
14/07/2006, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μη... (να σε χαρώ λεβέντη μου) !!!

:wave2: :beer: :wave2:

Γιατί, έχουμε Δ.Σ. (διμεταλικό συμβούλιο)?:eyepop:

OldMan
14/07/2006, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Γιατί, έχουμε Δ.Σ. (διμεταλικό συμβούλιο)?:eyepop:


Εντός ελλάσονος του ημιώρου διαστήματος !!!

:beer: :beer: :beer:

dirtbird
14/07/2006, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εντός ελλάσονος του ημιώρου διαστήματος !!!

:beer: :beer: :beer:

Παρασκευιάτικα ρε γμτ? :confused: :beer: :wave2:

Και για να επανέλθουμε στο αρχικό ερώτημα του kostakik, όλες οι απαντήσεις βρίσκονται εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=12418).

Αν βαριέσαι να διαβάσεις, τότε ρύθμισε όπως έγραφε δημοσιογ΄ραφος του Ελληνικού ειδικού τύπου: τόσο ώστε να πατάνε τα πόδια σου κάτω... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :nono: :nono: :wave2:

kostakisK
14/07/2006, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Παρασκευιάτικα ρε γμτ? :confused: :beer: :wave2:

Και για να επανέλθουμε στο αρχικό ερώτημα του kostakik, όλες οι απαντήσεις βρίσκονται εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=12418).
Αν βαριέσαι να διαβάσεις, τότε ρύθμισε όπως έγραφε δημοσιογ΄ραφος του Ελληνικού ειδικού τύπου: τόσο ώστε να πατάνε τα πόδια σου κάτω... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :nono: :nono: :wave2:


Πλήρως κατατοπιστικές και κατανοητές οι συμβουλές του OldMan περί αναρτήσεων-μπράβο ! Αν εύρισκα όμως και τα sag της Africa !!!!