PDA

View Full Version : ΕΛΛΑΣ - ΓΑΛΙΑ ΣΥΜΑΧΙΑ



TATAR
18/07/2006, 17:47
Στις 07:15 της Τρίτης κατέπλευσε στο λιμάνι της Λάρνακας το επιβατηγό «Ιεράπετρα», που είχε ναυλώσει η γαλλική κυβέρνηση. Το πλοίο μετέφερε 800 Γάλλους -μεταξύ αυτών 300 παιδιά-, ακόμη 400 Ευρωπαίους, καθώς και 50 Αμερικανούς, αλλά όχι Έλληνες, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το κυπριακό Υπουργείο Εξωτερικών στο σκάφος δεν μπόρεσαν να επιβιβασθούν 83 Έλληνες, 11 Κύπριοι και 146 υπήκοοι άλλων ευρωπαϊκών χωρών, γιατί -όπως είπαν οι γιατροί του πλοίου- ο κυβερνήτης αναγκάστηκε να διατάξει εσπευσμένα απόπλου για λόγους ασφάλειας.

Ο Γενικός Διευθυντής του υπουργείου Εξωτερικών Σώτος Ζακχαίος δήλωσε ότι οι γαλλικές και ελληνικές αρχές θα ερευνήσουν την υπόθεση για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη. Ο κ. Ζακχαίος δήλωσε ότι δόθηκε προτεραιότητα στους Γάλλους υπηκόους, αλλά είχε συμφωνηθεί ότι το σκάφος θα παραλάμβανε και υπηκόους άλλων χωρών σε ποσοστά που είχαν συμφωνηθεί.

Σημείωσε, επίσης, ότι οι Έλληνες και Κύπριοι που παρέμειναν στη Βηρυτό ενδεχομένως να μεταφερθούν με την ελληνική φρεγάτα «Ψαρά».

Ενοχλημένη εμφανίζεται η Αθήνα από τη συμπεριφορά των Γάλλων. Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο υφυπουργός Εξωτερικών Θεόδωρος Κασσίμης δήλωσε: «Έχω θυμώσει με τη γαλλική πλευρά» και παρέθεσε την εξήγηση που έδωσαν οι Γάλλοι, ότι εκτός πλοίου έμειναν και 120 Γάλλοι υπήκοοι, γιατί το πλοίο αναχώρησε εσπευσμένα υπό την πίεση των ισραηλινών, που δεν εγγυώνταν για την ασφάλεια της περιοχής.

Πάντως, η γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζει και άλλες επιχειρήσεις, καθώς η γαλλική πρεσβεία στο Λίβανο έχει δεχθεί περίπου 8.000 αιτήματα για απομάκρυνση πολιτών από την εμπόλεμη ζώνη, στην πλειονότητά τους από Γάλλους υπηκόους.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Τα Νέα, σε διαπραγματεύσεις με ξένες κυβερνήσεις βρίσκονται και άλλες ακτοπλοϊκές εταιρίες, για να στείλουν πλοία στο Λίβανο.

Επιπλέον, για το Λίβανο απέπλευσε και το επιβατηγό «Κρήτη ΙΙ», για να παραλάβει Ευρωπαίους πολίτες. Το πλοίο έχει ναυλωθεί από τη σουηδική κυβέρνηση.

Το πλοίο «Ιεράπετρα» αναμένεται να εκτελέσει νέο δρομολόγιο προς το Λίβανο το βράδυ της Τρίτης.

Στο λιμάνι της Λάρνακας κατέπλευσε το απόγευμα της Δευτέρας το ιταλικό πολεμικό σκάφος «Λουίτζι Ντουράντ ντε λα Πένε» μεταφέροντας περίπου 400 άτομα, μεταξύ των οποίων και έξι Έλληνες.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ


Γειά να ανάψουν τα αίματα καλοκαιριάτικα.

χαίρομαι που υποστήριξα την Ιταλία στο τελικό. Χαίρομαι που ο Ζιντάν έγινε ρόμπα.
Τελικά οι Ιταλοί πέραν απο την φοβερή χώρα τους, το φοβερό φαγητό τους, το φοβερό καλό γούστο τους, μας πάνε ρε.

alximistis
19/07/2006, 09:30
Ρε συ!!! Μην μπλέκεις το ποδόσφαιρο με την πολιτική!!! Όχι ότι είναι εντελώς άσχετα αλλά σίγουρα όχι σε αυτό το επίπεδο που το θέτεις.
Άλλωστε τώρα περίμενες εσύ να μάθεις για τα γαλλάκια; Αντιστοίχως φερθήκαν το 22 στην καταστροφή της Σμύρνης. Μαζί με τους Άγγλους οι οποίοι έκοβαν τα χέρια όσων πήγαιναν να ανέβουν στα καράβια τους.
Γενικά μην περιμένεις φιλίες και βοήθεια από τους άλλους. Εννοώ στη διεθνή πολιτική. Μόνοι μας ότι κάνουμε.

maverick26
19/07/2006, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από TATAR
Στις 07:15 της Τρίτης κατέπλευσε στο λιμάνι της Λάρνακας το επιβατηγό «Ιεράπετρα», που είχε ναυλώσει η γαλλική κυβέρνηση. Το πλοίο μετέφερε 800 Γάλλους -μεταξύ αυτών 300 παιδιά-, ακόμη 400 Ευρωπαίους, καθώς και 50 Αμερικανούς, αλλά όχι Έλληνες, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το κυπριακό Υπουργείο Εξωτερικών στο σκάφος δεν μπόρεσαν να επιβιβασθούν 83 Έλληνες, 11 Κύπριοι και 146 υπήκοοι άλλων ευρωπαϊκών χωρών, γιατί -όπως είπαν οι γιατροί του πλοίου- ο κυβερνήτης αναγκάστηκε να διατάξει εσπευσμένα απόπλου για λόγους ασφάλειας.

Ο Γενικός Διευθυντής του υπουργείου Εξωτερικών Σώτος Ζακχαίος δήλωσε ότι οι γαλλικές και ελληνικές αρχές θα ερευνήσουν την υπόθεση για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη. Ο κ. Ζακχαίος δήλωσε ότι δόθηκε προτεραιότητα στους Γάλλους υπηκόους, αλλά είχε συμφωνηθεί ότι το σκάφος θα παραλάμβανε και υπηκόους άλλων χωρών σε ποσοστά που είχαν συμφωνηθεί.

Σημείωσε, επίσης, ότι οι Έλληνες και Κύπριοι που παρέμειναν στη Βηρυτό ενδεχομένως να μεταφερθούν με την ελληνική φρεγάτα «Ψαρά».

Ενοχλημένη εμφανίζεται η Αθήνα από τη συμπεριφορά των Γάλλων. Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο υφυπουργός Εξωτερικών Θεόδωρος Κασσίμης δήλωσε: «Έχω θυμώσει με τη γαλλική πλευρά» και παρέθεσε την εξήγηση που έδωσαν οι Γάλλοι, ότι εκτός πλοίου έμειναν και 120 Γάλλοι υπήκοοι, γιατί το πλοίο αναχώρησε εσπευσμένα υπό την πίεση των ισραηλινών, που δεν εγγυώνταν για την ασφάλεια της περιοχής.

Πάντως, η γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζει και άλλες επιχειρήσεις, καθώς η γαλλική πρεσβεία στο Λίβανο έχει δεχθεί περίπου 8.000 αιτήματα για απομάκρυνση πολιτών από την εμπόλεμη ζώνη, στην πλειονότητά τους από Γάλλους υπηκόους.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Τα Νέα, σε διαπραγματεύσεις με ξένες κυβερνήσεις βρίσκονται και άλλες ακτοπλοϊκές εταιρίες, για να στείλουν πλοία στο Λίβανο.

Επιπλέον, για το Λίβανο απέπλευσε και το επιβατηγό «Κρήτη ΙΙ», για να παραλάβει Ευρωπαίους πολίτες. Το πλοίο έχει ναυλωθεί από τη σουηδική κυβέρνηση.

Το πλοίο «Ιεράπετρα» αναμένεται να εκτελέσει νέο δρομολόγιο προς το Λίβανο το βράδυ της Τρίτης.

Στο λιμάνι της Λάρνακας κατέπλευσε το απόγευμα της Δευτέρας το ιταλικό πολεμικό σκάφος «Λουίτζι Ντουράντ ντε λα Πένε» μεταφέροντας περίπου 400 άτομα, μεταξύ των οποίων και έξι Έλληνες.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ


Γειά να ανάψουν τα αίματα καλοκαιριάτικα.

χαίρομαι που υποστήριξα την Ιταλία στο τελικό. Χαίρομαι που ο Ζιντάν έγινε ρόμπα.
Τελικά οι Ιταλοί πέραν απο την φοβερή χώρα τους, το φοβερό φαγητό τους, το φοβερό καλό γούστο τους, μας πάνε ρε.


Καλημέρα,

Είναι γνωστή ανα τους αιώνες η συμπεριφορά των ξένων προς τους Έλληνες σε περίοδο πολέμου ( τι να πρωτοθυμηθώ το 22'' όπως λέει ο φίλος παραπάνω , στην κατοχή ,Κορέα κτλ ) βέβαια ας επικεντρωθούμε στο απαράδεκτο γεγονός ΠΛΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ........:(

Gandalf dr685sm
19/07/2006, 10:28
Καλά παιδιά... δεν είναι τόσο απλό.

Κάθε χώρα , φροντίζει πρώτα για τους δικούς της και μετά για τους υπόλοιπους.

Η Ελλάδα αυτή την στιγμή θα έπρεπε να περιμένει απο ναυλωμένο καράβι άλλης χώρας, (έστω και αν είναι υπό Ελληνική σημαία!) να πάρει τους υπηκόους της;

Στο θέμα ασφαλείας, αν όντως έγιναν έτσι τα πράγματα , καλά έκαναν και έφυγαν. Αν έτρωγε καμιά ρουκέτα , το πλοίο ενώ είχε κόσμο τι θα γινόταν;

Μιλάτε επιπλέον για Έλληνες και παραβλέπετε το γεγονός , πως και αρκετοί αλλοδαποί έμειναν εκτός.

Να μην ξεχνάμε οτι είναι περίοδος πολέμου και σίγουρα τίποτα δεν είναι όπως θα έπρεπε.
Για αυτό και δύναμη των ΟΥΚ είναι αυτή την στιγμή στον Λίβανο, όπως και σπεύδουν καταδρομικά και άλλα πλοία δικά μας , για να παραλάβουν τον κόσμο.

Η σύγκριση με την Μ.Ασία είναι τουλάχιστον λάθος.

Εκεί τα πλοία που ήταν έξω απο τον κόλπο της Σμύρνης , δεν ήταν φιλικά προσκείμενα προς τους Έλληνες. Αντίθετα αν ρίξετε μια ματιά στην Ιστορία, θα δείτε οτι ήταν προσκείμενα προς τους Τούρκους , αλλά στο όνομα της τήρησης της ασφάλειας,.... κάτι βέβαια που ποτέ δεν έγινε.

ή μήπως θεωρείτε οτι Ελληνικά ή άλλα καράβια , θα έπαιρναν σε αυτή την περίπτωση Λιβανέζους για να φύγουν απο την εμπόλεμη ζώνη;

Καλό είναι να είμαστε λίγο ψύχραιμοι πριν προχωρούμε σε θεωρίες συνομωσίας , εκεί που δεν υπάρχουν κανονικά.


Gandalf

Cpt. Haddock
19/07/2006, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από maverick26
βέβαια ας επικεντρωθούμε στο απαράδεκτο γεγονός ΠΛΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ........:(

Για μισό ρε παιδιά... οι "ξένοι" δεν είναι άνθρωποι που χρήζουν βοήθειας

Μήπως πρέπει να μας απασχολήσει το γεγονός οτι η γαλλική κυβέρνηση κινήθηκε ΠΡΩΤΗ και ναύλωσε ελληνικό πλοίο για να μεταφέρει τους δικούς της ανθρώπους, ως όφειλε να πράξει;


Επίσης, αν το πλοίο αναχώρησε εσπευσμένα για λόγους ασφαλείας, αυτό ειναι ΠΑΝΤΑ απόφαση του καπετάνιου (ο οποίος είναι έλληνας...)

alximistis
19/07/2006, 10:57
"Καλό είναι να είμαστε λίγο ψύχραιμοι πριν προχωρούμε σε θεωρίες συνομωσίας , εκεί που δεν υπάρχουν κανονικά."

Σωστά Γκανταλφάκο αλλά... ποιος μίλησε για θεωρίες συνομωσίας; Ή έστω για συνομωσία;
Εγώ προσωπικά αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο γεγονός. Το τι έγινε στη Σμύρνη. Όσο γι αυτό που λες περί φιλικά προσκείμενης και ότι στη Σμύρνη δεν ήταν υπέρ μας... τι να σου πω τώρα... και οι Ιταλοί ή κάποιοι Αμερικανοί δεν ήταν υπέρ μας αλλά φέρθηκαν κομματάκι διαφορετικά...
κατά τα άλλα...

" Επίσης, αν το πλοίο αναχώρησε εσπευσμένα για λόγους ασφαλείας, αυτό ειναι ΠΑΝΤΑ απόφαση του καπετάνιου (ο οποίος είναι έλληνας...)"

Νομίζω ότι ο καπετάνιος-πακετάνιος... τα λέει όλα...

TATAR
19/07/2006, 11:05
Και για συνέχεια : Ευτυχώς που η VOXAN πάει κατά διαόλου και δεν θα χρειαστεί να αγοράσω Γαλλική μοτό. ( Οι παλαιότεροι όπως εμένα ίσως και να θυμούνται το "μπον πουρ λε Οριεντ" )
Ασε που για να φας ψημένο κρέας στη Γαλλία, πρέπει να μπεις στην κουζινα να το ψήσεις ο ίδιος.

Gandalf dr685sm
19/07/2006, 11:22
alximistis..

Διάβασε το παρακάτω φίλε μου, γιατί νομίζω οτι λανθασμένα πιστεύεις κάτι για τις ΗΠΑ εκείνης της εποχής.


Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό της όλης εικόνας της καταστροφής της Σμύρνης ήταν η παρουσία των Πολεμικών πλοίων των Μεγάλων Δυνάμεων, που έπλεαν αδιάφορα στο λιμάνι, για να προστατεύσουν δηλαδή τις ζωές των πολιτών τους. Για την πυρκαγιά και την καταστροφή της πόλης Horton έγραψε: · Μια κοινή διαταγή από τους διοικητές των πολεμικών πλοίων, μιας αβλαβής βολή πάνω από το τουρκικό τμήμα της πόλης, θα σταματούσε το ολοκαύτωμα". Οι διοικητές του συμμαχικού στόλου δεν έκαναν τέτοια ενέργεια. Τα αίτια βρίσκονται στη δεκαετία πριν από την καταστροφή της Σμύρνης. Το 1901, ένας Γερμανός ειδικός είχε εξακριβώσει ότι τα πετρελαιοφόρα πεδία της Μοσούλης (τότε ανήκε στην Τουρκία, σήμερα στο Ιράκ) ήταν από τα πιο πλούσια στον κόσμο. Οκτώ χρόνια αργότερα, η Τουρκική κυβέρνηση παραχωρούσε το δικαίωμα εξόρυξης του υπεδάφιου πλούτου και της κατασκευής σιδηροτροχιών σε λωρίδα μήκους δύο χιλιάδων τετρακοσίων μιλίων στη Μικρά Ασία. Η λωρίδα κάλυπτε βάθος είκοσι χιλιομέτρων εκατέρωθεν της σιδηροδρομικής γραμμής, συνολικής έκτασης ενενήντα έξι χιλιάδων τετραγωνικών μιλίων. Τα σχετικά συμβόλαια προέβλεπαν επενδύσεις ύψους 200-300 εκατομμυρίων αμερικανικών δολαρίων (σε δολάρια του 1924).Υπολογίστηκε ότι η περιοχή αυτή περιείχε δέκα δισεκατομμύρια σε ορυκτά και άλλες φυσικές πηγές πλούτου και οχτώ δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο.

Οι ιστορικοί επίσης επισημαίνουν ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν κήρυξαν τον πόλεμο στην Τουρκία. Γράφει ένας: · Αυτή η στάση από μέρους της κυβέρνησης της Αμερικής ήταν υπολογισμένη να ωφελήσει τα αμερικανικά εμπορικά συμφέροντα στην Τουρκία. Μεταξύ των οποίων οι συνεργάτες του ναυάρχου Chester φαίνεται ότι ήταν οι περισσότερο ευνοημένοι". Ο Colby Chester, συνταξιούχος ναύαρχος του αμερικανικού ναυτικού, διαπραγματευόταν για αρκετά χρόνια με την Τουρκία για να κερδίσει ορισμένες παραχωρήσεις για την παραχώρηση δικαιωμάτων εξόρυξης του υπεδάφιου πλούτου και της κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής.
source: http://www.de.sch.gr/mikrasia/horton.htm
επίσης


Η Αγγλία, με τη σύμπραξη Γαλλίας και Ιταλίας διακόπτει την προμήθεια του απαραίτητου πολεμικού υλικού στην Ελλάδα.

Η αρνητική αυτή εξέλιξη μετά τις εκλογές συνοδεύεται και από την άρνηση να αναγνωρίσουν στην Ελλάδα τα δικαιώματα του εμπολέμου, καθώς και το δικαίωμα νηοψίας στα εμπορικά πλοία ( αγγλικά, γαλλικά, αμερικανικά κλπ.), που εφοδίαζαν τον Κεμάλ, κυρίως με πολεμικό υλικό.

source:http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=533

επίσης


Την 3η Σεπτεμβρίου 1922 σε μία συζήτηση με τους Δυτικούς προξένους, παρεκάλεσε ο Χατζηανέστης, οι κυβερνήσεις όφειλαν να επιδιώξουν σε συνομιλία με το Κεμάλ για συγκατάθεση μίας ελεύθερης αποχώρησης για τον ελληνικό στρατό.

Οι συμμαχικές Δυνάμεις το απορρίπτουν, έστειλαν όμως πολεμικά πλοία στο λιμάνι της Σμύρνης για να προφυλάξουν τους δικούς τους υπηκόους.

Την 8η Σεπτεμβρίου 1922, την ημέρα της ελληνικής αποχώρησης, είχε ξεπεράσει ο αριθμός των προσφύγων στην Σμύρνη πάνω από 100.000. Μετά την εγκατάλειψη της πόλης από τον ελληνικό στρατό και την πολιτική Διοίκηση, αποβιβάστηκαν οι Αμερικανοί, Βρετανοί, Γάλλοι και Ιταλοί ναύτες για την προφύλαξη των δικών τους προξενείων και λοιπές εγκαταστάσεις. .................................

Η μεγάλη Ελλάδα των δύο Ηπείρων και των πέντε θαλασσών δεν υπάρχει πια. Οι ιταλοί παίρνανε καθένα πρόσωπο που έφτανε στα πλοία τους, οι γαλλικές προξενικές αρχές έδιναν βίζα σε αυτούς που μιλούσαν λίγα γαλλικά. Οι ευτυχισμένοι παραλαμβάνονταν από τα γαλλικά πλοία. Οι Αμερικανοί και βρετανοί περιοριζότανε στο να βλέπουν και να γυρίζουν φιλμ και να τραβούν φωτογραφίες. Τα τουρκικά στρατεύματα στο μεταξύ έκλεισαν τους δρόμους που οδηγούσαν από την παραλία στην πόλη και στην παραλία στριμωχνότανε πάνω από 400.000 άνθρωποι. Μετά τα μεσάνυχτα δέχτηκε ο βρετανός ναύαρχος να πάρει στο κατάστρωμα πρόσφυγες.

Ως την επόμενη ημέρα σώθηκαν 20.000 πρόσφυγες.

όπως λοιπόν καταλαβαίνεις, την εποχή που αναφέρεσαι , κανείς δεν ήταν υπέρ της Ελλάδος και όλοι ήταν προσκείμενοι φιλικά υπέρ της Τουρκίας λόγω συμφερόντων με την Κεμαλική τότε κυβέρνηση.


Υ.Γ. ζητώ συγνώμη απο τον κόσμο εδώ, αλλά η αναδρομή ήταν αναγκαία, για να μην μένουν κενά.

Gandalf

alximistis
19/07/2006, 12:38
"και οι Ιταλοί ή κάποιοι Αμερικανοί δεν ήταν υπέρ μας αλλά φέρθηκαν κομματάκι διαφορετικά..."

Αυτό είπα πιο πάνω.
Και εξηγούμαι: Δεν αναφέρθηκα στην αντιμετώπιση των μεγάλων δυνάμεων επίσημα.
Το ξαναλέω: Δεν περιμένω απολύτως τίποτα από τους άλλους! Τίποτα μα τίποτα! Και δεν καταλαβαίνω και αυτή τη λογική που λέει ότι οι άλλοι πρέπει να είναι είτε υπέρ μας είτε κατά μας. Είναι με τους εαυτούς τους! Τέρμα!
Αλλά για να γίνω σαφής επειδή έχω καταγωγή από τη μικρασία και δη την Σμύρνη (παππούς γιαγιά) από αυτούς πρωτάκουσα ότι οι Αγγλοι ναυτικοί έκοβαν τα χέρια σε όσους πλησίαζαν τα καράβια τους και πήγαιναν να ανέβουν πάνω ή τους πυροβολούσαν.
Ότι οι Γάλλοι έκαναν τα ίδια και τρυπούσαν τον κόσμο με ξίφη και λόγχες ενώ οι Ιταλοί ναυτικοί και οι Αμερικανοί φέρθηκαν κάπως διαφορετικά και έσωσαν και κάποιους.
Αυτά άκουσα αυτά είπα. Ουσιαστικά τα λόγια τους μεταφέρω.
Και τα διασταύρωσα και αργότερα με μαρτυρίες άλλων που σώθηκαν τελευταία στιγμή. Όλοι έβριζαν τους Αγγλογάλλους και είχαν καλά λόγια να πουν κυρίως για τους Ιταλούς.
Επαναλαμβάνω δεν μιλώ για ιστορικά ντοκουμέντα αλλά για αυτά που μου έχουν πει άνθρωποι που λένε ότι τα έζηαν όπως τα θυμούνται.

Gandalf dr685sm
19/07/2006, 13:01
για να επανέρθουμε στο θέμα...

Το ξαναλέω: Δεν περιμένω απολύτως τίποτα από τους άλλους! Τίποτα μα τίποτα! Και δεν καταλαβαίνω και αυτή τη λογική που λέει ότι οι άλλοι πρέπει να είναι είτε υπέρ μας είτε κατά μας. Είναι με τους εαυτούς τους! Τέρμα!

Σε αυτό είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου και όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε τόσο το καλύτερο για εμάς.


Gandalf

CyBeRseXX
19/07/2006, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
[B" Επίσης, αν το πλοίο αναχώρησε εσπευσμένα για λόγους ασφαλείας, αυτό ειναι ΠΑΝΤΑ απόφαση του καπετάνιου (ο οποίος είναι έλληνας...)"
[/B]

To oti einai Ellinas den leei k polla distixos. Paramenei k epagelmatias pou exei na threpsei oikogenia k paidia.

To ploio kalos i kakos naulothike apo tin Galliki kivernisi (bravo tous) gia parallavi sigekrimenon ypikotoiton (fantazomai). Den mporei o Kapetanios na kanei diakriseis, esy mpaineis , esy meneis ektos giati se auti tin periptosi i ploioktitria den tha eperne frago, autos tha exane tin douleia tou k tha amauronotan epaggelmatika.

Episis to oti efige gia logous asfalias itan apotelesma tis limenikis arxis k ekei den mporei na kanei tipota allo apo to na ipakousei.

Oso afora ton arithmo ton epivaton pou mporei na parei, se ola ta karavia uparxei ena ypertato orio pou afora tis sostikes dinatotites (sosivia-varkes) se periptosi egatalipsis ploiou. An mpoun uperarithmoi paizoun apagoreusi apoplou i xontra prostima sto limani apovivasis.

As afisoume ton kapetanio loipon apekso k as doume ti ekane i elliniki kivernisi gia tous ellines pou itan ekei..

dukeandthecity
19/07/2006, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από CyBeRseXX

As afisoume ton kapetanio loipon apekso k as doume ti ekane i elliniki kivernisi gia tous ellines pou itan ekei..

εστειλε την φ/γ ΨΑΡΑ (το μονο (http://www.guardian.co.uk/flash/0,,1823451,00.html) πολεμικο που κατεπλευσε στην βυρητο, εκτος των εγγλεζων) και αφησε και τον προξενο να βγαλει το φιδι απο την τρυπα.

dodos_1
24/07/2006, 10:29
Η ΑΝΕΚ πληρωνεται για την ενοικιαση των 2 πλοιων απο τις ξενες κυβερνησεις που τα ναυλωσαν 300.000 ευρω εκαστος ημερησιως.πληροφορια εκ των εσω;) συμπερασμα οταν νοικιαζω κατι το κανω οτι θελω,βαζω οποιους θελω,παω οπου θελω.ηθικος αυτουργος στην προκειμενη περιπτωση ειναι η ελληνικη κυβερνηση που θα επρεπε να στειλει οτι πολεμικο πλοιο εχει και να παρει ολους τους ελληνες που υπαρχουν εξ'αρχης.

ΙΠΠΕΑΣ
24/07/2006, 10:43
Υπήρξε όμως και μία πληροφορία ότι στο πλοίο επιβιβάστηκαν τελευταία στιγμή αρκετοί Αμερικανοί. Εγώ πιστεύω ότι με δεδομένο ότι μπήκαν μέσα αρκετοί Αμερικανοί, ίσως ώθησε τους πλοιοκτήτες να αποφασίσουν ότι θα πρέπει να σηκώσουν καταπέλτη και να φύγουν φοβούμενοι επίθεση κατά της περιουσίας τους. Οι Αμερικάνοι σε εκείνα τα μέρη είναι κόκκινο πανί ξέρετε. :rolleyes:

h_m_akis
29/07/2006, 02:21
εμενα περιεργο μου φενεται το οτι ο καπετανιος αποφασισε τον αποπλου..........δεν μπορει...........ειναι το μοναδικο ελληνικο πλοιο που εχει παρει μερος στον πολεμο και μαλιστα σε μαχη πρωτης γραμμης...............κανεις αλλος δεν τα εβαλε ουτε με πειρατες..............ουτε με original..............................το πληρωμα πλεον δεν μασαει μια..................περιεργο,πολυ περιεργο....................:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TATAR
29/07/2006, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από h_m_akis
εμενα περιεργο μου φενεται το οτι ο καπετανιος αποφασισε τον αποπλου..........δεν μπορει...........ειναι το μοναδικο ελληνικο πλοιο που εχει παρει μερος στον πολεμο και μαλιστα σε μαχη πρωτης γραμμης...............κανεις αλλος δεν τα εβαλε ουτε με πειρατες..............ουτε με original..............................το πληρωμα πλεον δεν μασαει μια..................περιεργο,πολυ περιεργο....................:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:a18: :a18: