PDA

View Full Version : Πίσω ανάρτηση Wilbers



yiannis-dl1000
21/07/2006, 08:36
Μόλις έβαλα καινούρια πίσω ανάρτηση από Wilbers (Γερμανία) , σταλμένο στην Αμερική.

Πανέμορφη κατασκευή πραγματικά. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι προσέξαν πολύ σχεδίαση-κατασκευή.

Αποτέλεσμα : Μέρα με τη νύχτα. Δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει λακούβα πια. Το εργαλείο ήρθε ρυθμισμένο για τα κιλά μου και σε πολύ καλή τιμή, σε σχέση με Ohlins, WP.

Βέβαια ίσως είχε να κάνει ότι το μαμήσιο στο 4 χρονών χιλιάρι μου άρχισε να τα παίζει και μόλις έβαζα δεύτερο άτομο πάνω έπεφτε πολύ περισσότερο από ότι παλιότερα. Αλλά και μόνος μου καταλαβαίνω τη διαφορά. Το Wilbers ξαναφορτίζεται όποτε και αν χρειαστεί με αποστολή στον αντιπρόσωπο τους.

Σειρά τώρα έχουν τα ελατήρια στα πηρούνια όπου πρέπει να αλλάξω και τα bushings (συγνώμη, δεν ξέρω τον ελληνικό όρο) που έχουν αρχίσει να τα παίζουν.

Για όποιον ενδιαφέρεται

http://www.wilbers.de/usa/

yiannis-dl1000
21/07/2006, 08:39
.


56032

vrider
23/07/2006, 14:12
Καλημερα Γιαννη,

Ημουν στο τσακ και εγω να το παραγγειλω αλλα ηταν μονο για τους αμερικανους η ομαδικη, αν δεν κανω λαθος.

Παντως απ' οτι ακουω πρεπει να ειναι πολυ καλη επιλογη.

Μεγεια!

Χαρης

ΥΓ Αυτος που σου εστειλε το ΤΕΚΑ.

gcrook
23/07/2006, 14:50
Πολυ καλη αγορα, αμορτισερ αγνωστα στο ευρυ κοινο αλλα πολυ καλα οντως.
Βλεπω οτι πηρες και ελατηρια της ιδιας εταιρειας, semi-progressive.

Αν τα φορεσες, μπορεις να μου πεις αν κατηργησαν τις προσθηκες στα μπροστινα του V-Strom (αν ειχε( , και ποσο ηταν το μηκος των προσθηκων;
:wave2:

yiannis-dl1000
23/07/2006, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από vrider
Καλημερα Γιαννη,

Ημουν στο τσακ και εγω να το παραγγειλω αλλα ηταν μονο για τους αμερικανους η ομαδικη, αν δεν κανω λαθος.

Παντως απ' οτι ακουω πρεπει να ειναι πολυ καλη επιλογη.

Μεγεια!

Χαρης

ΥΓ Αυτος που σου εστειλε το ΤΕΚΑ.

Γεια σου Χάρη, είναι όντως εκπληκτικά καλή κατασκευή τουλαχιστόν εμφανισιακά, γρήγορη αποστολή, όλα καλά γενικά και αποδίδει όπως πρέπει. Γενικά η εταιρία μου φαίνεται ότι προσπαθεί να γίνει γνωστή και πέρα από Γερμανία και γι'αυτό το παλεύουν όσο μπορούν και προσέχουν τη δουλειά τους (και τις τιμές τους....). Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις το μηχανάκι κάποια χρόνια τότε σίγουρα αξίζει να το κάνεις. Όπως είπα βέβαια εγώ δεν είχα και μεγάλη επιλογή γιατί τα έπαιζε το ορίτζιναλ.

Νομίζω δεν είχες πρόβλημα να το παράγγελνες και στην Ελλάδα, δεν ήταν μόνο για Αμερική, άλλο που μόνο Αμερικάνοι ενδιαφέρθηκαν.

ΥΓ. Όντως τέτοια εποχή πέρυσι μου έστελνες το ΤΕΚΑ :lol: Από τότε έχω αλλάξει εξατμίσεις και έχουμε μαζευτεί 10 άτομα εδώ και έχουμε πάρει ένα συνεταιρικό ΤΕΚΑ. Αν και δεν χρειάστηκε να αλλάξω πολύ τις ρυθμίσεις, είναι καλό να έχεις ένα κουτάκι κοντά να παίζεις. Ίσως πρέπει να το κάνετε και στην Ελλάδα...

yiannis-dl1000
23/07/2006, 19:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook

Αν τα φορεσες, μπορεις να μου πεις αν κατηργησαν τις προσθηκες στα μπροστινα του V-Strom (αν ειχε( , και ποσο ηταν το μηκος των προσθηκων;
:wave2:

Δεν τα έχω βάλει ακόμα αλλά θα γίνει σύντομα, περιμένω και λάστιχα αυτή τη στιγμή και θα τα βάλω όλα μαζί.

Τα 2002 1000αρια έχουν λίγο διαφορετικά πηρούνια από τα επόμενα μοντέλα. Τα 650 έχουν progressive ελατήρια νομίζω από τη μάνα τους και γενικά θεωρούνται λίγο καλύτερα. Το δικό μου 2002 έχει γραμμικά.

Δεν είμαι σίγουρος τι είναι οι προσθήκες, αν το βρεις στην εικόνα πες μου τον αγγλικό όρο να καταλάβω. Εγώ θα αλλάξω τα bushings που έχουν φθαρεί και υπάρχει ένα παίξιμο στα πηρούνια που φαίνεται και σε ζόρικο φρενάρισμα. Νούμερα 7 και 13.


56208

gcrook
23/07/2006, 20:18
Μαλλον το 3 (spacer).

yiannis-dl1000
23/07/2006, 20:22
οκ, θα σου πω όταν τα βάλω αλλά νομίζω ότι είναι σχεδιασμένα στο ίδιο μήκος με της μάνας του οπότε θα χρειάζονται και οι προσθήκες.

yiannis-dl1000
07/08/2006, 05:54
Έβαλα χτες τα καινούρια ελατήρια. Μπορώ να πω ότι είναι λίγο καλύτερα απ'της μάνας του, δεν έκαναν όμως τόση διαφορά όσο η πίσω ανάρτηση.

Αλλάξαμε και μηχανές με ένα φίλο (έχει DL1000 05) και συμφωνήσαμε ότι το μπροστινό δεν έχει μεγάλες διαφορές αλλά το πίσω είναι πολύ καλύτερα σε εμένα...

Βέβαια η όλη δουλειά έγινε για αλλαχτούν τα bushings τα οποία όντως είχαν φθαρεί και έπαιζε το τιμόνι, ορισμένες φορές όταν έπεφτα σε γραμμές στην άσφαλτο, τα χρειαζόμουνα πραγματικά. Καινούρια bushings και είναι τρένο...

Με την ευκαιρία αλλάξαμε και λάστιχα, φύγαν τα tourance, μπήκαν anakee και στα δύο μηχανάκια.

Δυστυχώς πληρώσαμε για τα bushings γιατί χρειάζεται εργαλείο που δεν είχαμε, τα λύσαμε τα πηρούνια μόνοι μας και τους τα πήγαμε, μια ώρα εργατικά , μας χρεώσαν $110 :bawl: :bawl: :bawl:

Συμπήρωμα: Όντως τα Wilbers ήταν το ίδιο μέγεθος με της μάνας του, δεν χρειάστηκε καμία άλλη αλλαγή.

DimST
07/08/2006, 08:23
Εκπληκτικό αμορτισέρ και εύγε για την επιλογή σου. Ο κατασκευαστής όπως και κανα δυο άλλοι (όπως ο maxton) δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός αλλά κάνει εκπληκτική δουλειά.

Ένα καλό σετάπ και έξω για χιλιόμετρα...


:beer: :wave2:

Grammarios
07/09/2006, 21:56
Τα bushings ονομάζονται "τριβικοί δακτύλιοι" ή κουζινέτα. Καλή επιλογή της ανάρτησης. Αλήθεια πόσο περίπου κοστίζει αν επιτρέπεται;

yiannis-dl1000
08/09/2006, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
Τα bushings ονομάζονται "τριβικοί δακτύλιοι" ή κουζινέτα. Καλή επιλογή της ανάρτησης. Αλήθεια πόσο περίπου κοστίζει αν επιτρέπεται;

Ο λογαριασμός μου ήταν

Artikel: 640-329-00 449,-

625-046-00 219,-

(Line + 25 mm to hydraulic preload adjuster!!!)

Spring 600-285-00 99,-

Oil: 610-010-00 14,90

(the oil you did chose has a viscosity of 7.5 but we cecommend the viscosity 10 oil, ok)

Freight: 25,-

Total: 806,90-

-10% 80,69 726,21 US$


Ανταγωνιστική τιμή, καθώς το φτηνότερο Ohlins που μπορούσα να βρω πήγαινε κοντά $900 μόνο του