View Full Version : Γιατρέ μου τα φώτα σας.........!
georgeboy
25/07/2006, 11:47
Τελικά ποιά είναι η καλύτερη θέση οδήγησης για να αποφορτίζεται ο αυχένας(α ρε τι κάνουν τα γεράματα ),και κατά συνέπεια ποιές μηχανές σου παρέχουν αυτή τη δυνατότητα?Ενα άνετο ον-οφ ας πούμε η κάτι σε πιο στρητ?Ακούω εμπειρίες..!:smilea:
εσυ τι καταλαβαινεις?οτι η ορθη κληση των ον οφ ειναι σαφως καλυτερη προκυπτει απο την λογικη δε χρειαζετε εμπειρια
θυμαμε πριν κατι χρονια ειχα παει Τριπολη να δω αγωνα
και οταν εφτασα απο τον αερα δεν θυμομουν το ονομα μου
και ακουγα πολλους να λενε
α ρε να ειχαμε ενα transalp ενα varadero
τυποι με μπουνια ss/naked τα λεγαν
για ανεση λιγοτερο πονο σε αυχενα /στηθος / μεση εισαι για ον οφ
για ''παιχνιδια'' σε ταχυτητα και σε στροφες εισαι για στριτ
χωρις να σημαινει αυτο οτι δεν υπαρχουν ον οφ που και στριβουν και τρεχουν........................
επισεις παιζει ρολο η θεση που καθεσε και το βαρος του κρανους
απο κει και περα ειναι τι σου παει στο ματι και γιατι το θες(για το ειδος της μηχανης)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI z750
εσυ τι καταλαβαινεις?οτι η ορθη κληση των ον οφ ειναι σαφως καλυτερη προκυπτει απο την λογικη δε χρειαζετε εμπειρια
θυμαμε πριν κατι χρονια ειχα παει Τριπολη να δω αγωνα
και οταν εφτασα απο τον αερα δεν θυμομουν το ονομα μου
και ακουγα πολλους να λενε
α ρε να ειχαμε ενα transalp ενα varadero
τυποι με μπουνια ss/naked τα λεγαν
για ανεση λιγοτερο πονο σε αυχενα /στηθος / μεση εισαι για ον οφ
για ''παιχνιδια'' σε ταχυτητα και σε στροφες εισαι για στριτ
χωρις να σημαινει αυτο οτι δεν υπαρχουν ον οφ που και στριβουν και τρεχουν........................
επισεις παιζει ρολο η θεση που καθεσε και το βαρος του κρανους
απο κει και περα ειναι τι σου παει στο ματι και γιατι το θες(για το ειδος της μηχανης)
:wave2:
κι ομως, τα ον οφ, λογω θεσης του αναβατη, ταλαιπωρουν μεσοπροθεσμα την μεση μιας και κανει 90 μοιρες γωνια με αποτελεσμα οι κραδασμοι του σωματος να πεφτουν στη μεση... :winka:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
κι ομως, τα ον οφ, λογω θεσης του αναβατη, ταλαιπωρουν μεσοπροθεσμα την μεση μιας και κανει 90 μοιρες γωνια με αποτελεσμα οι κραδασμοι του σωματος να πεφτουν στη μεση... :winka:
:wave2:
χμμμμ.....οπως και να εχει επιβαρυνετε το σωμα στην μοτοσυκλετα
αλλα που ειναι χειροτερα?.............
TDM
Όρθια θέση, street συμπεριφορά!
:wave2:
Με το cbr πήγα να μείνω "παράλητος" από αυχένα
στο δίμηνο...:(
Δύο χρόνια με το tdm δεν είχα κανένα πρόβλημα
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
κι ομως, τα ον οφ, λογω θεσης του αναβατη, ταλαιπωρουν μεσοπροθεσμα την μεση μιας και κανει 90 μοιρες γωνια με αποτελεσμα οι κραδασμοι του σωματος να πεφτουν στη μεση... :winka:
:wave2:
από τις λίγες φορές που γράφει κάτι σωστό ο ακατονόμαστος....
+ 1000
στη περίπτωση του bart βέβαια,
η africana δεν τον έχει πειράξει μόνο στη μέση
αλλά και στο μυαλό και στο μαλλιΟ.... :lol: :lol: :lol:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI z750
χμμμμ.....οπως και να εχει επιβαρυνετε το σωμα στην μοτοσυκλετα
αλλα που ειναι χειροτερα?.............
οκ, αφου πρεπει να απαντησω, τοτε εγω προσωπικα πιανομαι στις street, απλα δεν νομιζω οτι περα απο το πιασιμο, κουραζεται ή καταπονειται το σωμα στις street μιας και εισαι "(ξ)απλωμενος" πανω στη μηχανη! :winka:
Δεκαδες χιλιάδες χλμ πάνω σε SS και δεν με έχει κουράσει ακόμα....
Αντιθέτως..... έκανα 250 χλμ με on-off και ήμουν λες και τα έκανα τρέχοντας με τα πόδια.....
:smokin:
νομιζω (χωρις να ειμαι ειδικος) οτι τα street (οχι extream SS... ισως κατι σε γυμνο - ελαφρα σκυφτα clip-on-ατα) ειναι καλυτερα απο τα ορθια ON-OFF...
απο προσωπικη πειρα και καμια γνωση το λεω....
τι να πω εγω παντος που εχω και ον οφ και στριτ ποιο πολυ με ξεκουραζει το ον οφ .... ισως ειναι θεμα σωματοτυπου
ισως ειναι επειδη ταξιδεύεις με λιγοτερα χλμ και εχεις λιγοτερες καταπονήσεις (λογο του οτι το ον-οφφ ΔΕ ΠΑΕΙ πιο γΛηγορα ) :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ισως ειναι επειδη ταξιδεύεις με λιγοτερα χλμ και εχεις λιγοτερες καταπονήσεις (λογο του οτι το ον-οφφ ΔΕ ΠΑΕΙ πιο γΛηγορα ) :wave2:
ισως.....:smokin:
KillerZ750
25/07/2006, 12:27
ME MIA MIKRH EMPEIRIA APO NAKED KAI MIA MIKRH APO TDM THA ELEGA OTI H KOURASH EINAI PAROMIA APLOS EINAI ANALOGOS TI ODHGHSH THES NA KANEIS!!!
KAI POSO EXEIS SYNITHHSEI NA DINEIS BAROS STA XERIA POU EXOUN TA STREET...
TA ON OFF EXOUN POLY BAROS STH MESH KAI STON POPO!!!!
CyBeRseXX
25/07/2006, 12:29
k ta sport touring.. opou i mesi den kataponeitai, alla o auxenas oso anevainoun ta xiliometra/ora, troei ksilo apo ton aera- ooooti zelatina k na valeis. ektos an valeis parmpriz :eek:
k an to glitosei to ksilo o odigos, o sunanavatis sinexizei na svourizei :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από KillerZ750
.....
KAI POSO EXEIS SYNITHHSEI NA DINEIS BAROS STA XERIA POU EXOUN TA STREET...
...
Να ξαναπούμε λοιπόν ότι στα street στηρίζουμε τον κορμό πιέζοντας με τα γόνατα (και αρα με τους προσαγωγούς).
ΔΕΝ κρεμιόμαστε απο το τιμόνι ή τα clipon σαν το σταφύλι γιατί:
1. Κουράζονται τα χεράκια μας
2. ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΜΕ το μπροστινό
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Να ξαναπούμε λοιπόν ότι στα street στηρίζουμε τον κορμό πιέζοντας με τα γόνατα (και αρα με τους προσαγωγούς).
ΔΕΝ κρεμιόμαστε απο το τιμόνι ή τα clipon σαν το σταφύλι γιατί:
1. Κουράζονται τα χεράκια μας
2. ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΜΕ το μπροστινό
+1
gixxerpap
25/07/2006, 12:38
παιδια μου......
οσον αφορα τον αυχενα, πιο ξεκούραστα είναι σαφώς τα on-off λόγω καλύτερης κάλυψης απο αέρα.
όσον αφορά τη μεσούλα μας, οι καλύτερες μακράν μηχανές είναι οι λεγόμενες sport-touring, όπως vfr, zzr, hayabusa (μη γελατε), fjr κτλ κτλ. παρέχουν πολύ καλή προστασία απο αέρα,- ειδικά αν πηγαίνεις με ταχύτητες που θα ταξίδευες και με ενα on-off), αι δε φορτίζουν καθόλου τη μέση
georgeboy
25/07/2006, 13:17
Απ`ότι κατάλαβα μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα...!Η μόνη λύση είναι μετά απο πολύωρο κουραστικό ταξίδι δίμετρη Ουκρανή φυσιοθεραπεύτρια για χαλάρωση και μασάζ!('Εχουν και τα καλά τους τα γεράματα:) ).
Πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες,γιατί είμαι στη διαδικασία αλλαγής μοτό και "ψάχνομαι" και σε αυτόν τον τομέα.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgeboy
Η μόνη λύση είναι μετά απο πολύωρο κουραστικό ταξίδι δίμετρη Ουκρανή φυσιοθεραπεύτρια για χαλάρωση και μασάζ
τώρα είσαι σε σωστό δρόμο.... :wave2:
Κοίτα που καταντήσαμε..... να απαντάω μέσω φόρουμ....:p :p :p Τέσπα...κυρίως για τους υπόλοιπους...
Λοιπόν κύριοι...μην τα μπερδεύετε...
Όσο αφορά την μέση η ιδανική θέση ΔΕΝ είναι η όρθια αλλά η ελαφρώς κεκλιμένη προς τα εμπρός, πράγμα που αποφορτίζει τους μεσοσπονδύλιους δίσκους και μοιράζει το βάρος σε όλο το πάνω μέρος του σώματος και όχι μόνο στην οσφυική μοίρα...
Μάλιστα στα πολλά χιλιόμετρα ο αέρας βοηθάει ακόμα περισσότερο όταν είσαι ελαφριά γυρτός ανασηκώνοντας λίγο το σώμα και μειώνοντας το πραγματικό βάρος, αντίθετα από την εντελώς όρθια θέση που σε σπρώχνει προς τα πίσω και αναγκαστικά κρατιέσαι κόντρα από το τιμόνι.....
Ο αυχένας στην πράξη δεν έχει "βέλτιστη θέση"....Είναι θέμα καθαρά αεροδυναμικής κάλυψης από την ζελατίνα με αποφυγή φαινομένων στροβιλισμού και σε αυτό συνεισφέρει μεγάλο ποσοστό και η αεροδυναμική-βάρος του κράνους...
adam_tsouk
25/07/2006, 13:44
Βασικά στα naked ποναει μονο οταν υπαρχουν πολλά φρένα-στροφες κτλ...
Στα on-off παντα....
Στο xr πιανομαι οοοκληρο και δεν υπαρχει περιπτωση να κανω μεγαλη διαδρομη χωρις ζωνη μεσης
Yianniss
25/07/2006, 14:26
Ας πω κ εγω την γνωμη μου...
Γενικα οι μοτοσυκλετες δεν ειναι οτι καλυτερο για τον αυχενα η την μεση. Τωρα το κατα ποσο επιρεαζεται ο αυχενας δεν εχει να κανει μονο με την μοτοσυκλετα αλλα κ με τον αερα κ το κρανος.
Το αυχενικο επιδεινωνεται οταν ο αυχενας δεχεται πιεση (κρανος) κ οταν αλλαζει η εχει την ταση να αλλαξει αποτομα θεση (πχ λογω αερα) Οποτε για να ελαχιστοποιησουμε αυτα το κρανος πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο ελαφρυ κ αεροδυναμικο κ η μοτοσυκλετα να παρεχει οσο το δυνατον καλυτερη προστασια απο τον αερα κ οσο το δυνατον λιγοτερους κραδασμους( κ για την μεση αυτα)
Ιδανικη μοτοσυκλετα που να κανει ολα αυτα δεν υπαρχει. Θεωριτικα παντα, χειροτερος ειναι αυτος πανω σε μονοκυλινδρα ον-οφ (μηδενικη προστασια απο αερα) κ καλυτερος αυτος σε μηχανες με ορθια θεση κ μεγαλη προστασια απο αερα (π.χ Βαραντερο κλπ)
Αυτα θεωριτικα παντα. Πρακτικα η καλυτερη μοτοσυκλετα εχει να κανει με τις υποχωρισεις που εισαι διατεθιμενος να κανεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
νομιζω (χωρις να ειμαι ειδικος) οτι τα street (οχι extream SS... ισως κατι σε γυμνο - ελαφρα σκυφτα clip-on-ατα) ειναι καλυτερα απο τα ορθια ON-OFF...
απο προσωπικη πειρα και καμια γνωση το λεω....
Είναι πολλά στο κόλπο. Ναι μεν στα street έχεις μια πιο σκυφτή θέση κ δεν επιβαρύνεις τη μεση, αλλά για σκάσε σε μια λακούβα κ τα λέμε μετά...
Και στην Ελλάδα έχουμε μπόλικες απο αυτές!!:mad: :mad: :mad:
Μάλλον σε On-off, αλλά καλύτερα ένα Test-Ride (της μιας ώρας τουλάχιστον) θα πείσει καλύτερα:wave2:
Η μόνη λύση είναι μετά απο πολύωρο κουραστικό ταξίδι δίμετρη Ουκρανή φυσιοθεραπεύτρια για χαλάρωση και μασάζ!('Εχουν και τα καλά τους τα γεράματα:) ).
ρε κολοπαιδα εγω δλδ τζαμπα το σπουδασα το αθλημα και θα τρεχετε στις αλοδαπες????????????????????
θα το σκισω ρε το πτυχιο μου ετσι οπως παμε....
αααααααααχχχ καταραμενο νινι....:bawl:
ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την βεφα αλλα μεχρι τα 180 κμ....απολυτη καλυψη στηθους ,ωμοι,ποδια και το κεφαλι δεχεται μικρη πιεση ........απο κει και περα ειναι δυσκολα τα πραγματα για μενα ,αντε για λιγο να παω με παραπανω κμ ετσι για την τρελλα .
βασικα εχω ΠΑΝΤΑ το τανκ-μπαγκ γεματο και ακουμπαω το στηθος οποτε οι καρποι μου δεν εχουν καμια πιεση (μερα με την νυχτα διαφορα ) .
δεν ξερω αν το ταψι που φορανε οι οδηγοι στα μονοθεσια κανει για την περιπτωση πιεσης του αυχενα η ειναι μονο για ατυχημα .
και νομιζω υπαρχουν στο εμποριο ,οπως επισης και καποια κολλαρα για αυχενα αλλα αν κανουν διαφορα δεν γνωριζω
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
Η μόνη λύση είναι μετά απο πολύωρο κουραστικό ταξίδι δίμετρη Ουκρανή φυσιοθεραπεύτρια για χαλάρωση και μασάζ!('Εχουν και τα καλά τους τα γεράματα:) ).
ρε κολοπαιδα εγω δλδ τζαμπα το σπουδασα το αθλημα και θα τρεχετε στις αλοδαπες????????????????????
θα το σκισω ρε το πτυχιο μου ετσι οπως παμε....
αααααααααχχχ καταραμενο νινι....:bawl: Εγχειρίσου να τα κονομήσεις:lol: :lol: :lol:
Με μέσες ταχύτητες 140 160 τα sport touring είναι μακράν τα πιο ξεκούραστα:wave2: :wave2:
Nikoskazer2000
26/07/2006, 02:21
Πιθανές λύσεις:
Πάρε πανάλαυρο και σούπερ αεροδυναμικό κράνος (πολύ ακριβό! ) :mad:
Πάρε βέσπα (τεράστιος ανεμοθώρακας) και βάλε σέλα με αμορτισέρ σαν αυτές που έχουν οι οδηγοί λεωφορίων (πολύ ξεπερασμένο+καγκουριά! ) :mad:
Πάρε δύο αλτήρες, βάλε οσα κιλά αντέχεις και κάνε ταυτόχρονες έλξεις με τους τραπέζιους -σα να σηκώνεις τους ώμους σου- δυναμώνοντας έτσι ΠΟΛΥ τους μύς που στυρίζουν τον αυχένα(πολύ κουραστικό! ) :mad:
Δε γ@%^$&$σαι να ισιώσεις; (τώρα μιλάς σωστά! ) :smokin:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
blueblack
26/07/2006, 11:09
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΩ...........
Καί γώ τήν άπόψη μου........
Περάσατε στό ντούκου δύο πράγματα παίδες πού έθιξαν οί...
theod.......καί tai.......!!!!!!!!
Ένα πού είπε ό tai είναι ή ταχύτητα....
Πολύ βασικός παράγοντας...!!!!
Άλλο 120......καί άλλο 220...!!!!!!!!
Οί πιέσεις πού δέχεται ό αύχένας μέ τά διπλά χιλιόμετρα είναι ΘΑΝΑΤΟΣ........!!!
Τό πόσο βέβαια άντέχει τό σβέρκο τού καθενός ή τό πόσο γυμνασμένοι είναι οί τραπέζιοι ή οί δελτοειδείς ή ή....κ.λ.π. είναι ύποκειμενικό θέμα.
Έδώ λέμε πιά είναι πιό ξεκούραστη καί όχι ποιός έχει πιό δυνατό σβέρκο......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όπως λοιπόν είπε καί ό theod πού προφανώς ξέρει άπό έργοφυσιολογία, δέν ξέρω άν είσαι γιατρός ή φυσιοθεραπευτής..??,
Ή μέση καί είδικά ή περιοχή τήν οσφυικών σπονδύλων καί τού ίερού ίστού....κάτω χαμηλά ,τό κολαράκι μας δηλαδή..........
ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ......άπό τούς κραδασμούς όταν τούς τρώει κάθετα στήν όρθια θέση δηλαδή μέ τό on-off....!!!!!!!!!!
Aύτά τά χιλιάρια SS μέ τόν κώλο ψηλά βέβαια είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ....γιά
αύχένα καί καρπούς...άφού γέρνεις μπροστά ,πέφτει πολύ βάρος στούς καρπούς καί ταυτόχρονα άναγκάζεσαι νά έχεις κόντρα στόν άέρα τό κεφάλι σου σέ άφύσικη θέση πρός τά πάνω ....!!!!!!!!!
Πρέπει νά είσαι πολύ μαζόχας γιά νά πηγαίνεις έκδρομές μέ αύτά...!!!!!!!!!
Όδηγώ πολλά χρόνια έχοντας πρόβλημα σέ 4ο-5ο όσφυικό σπόνδυλο..............δισκοκήλη,σπονδυλολίσθηση....κ.λ.π.λόγω άθλητισμού.....!!!!!!!
Όπότε άντιλαμβάνομαι πιό εύκολα καί πιό γρήγορα τήν κούραση καί τόν πόνο.........
Τυχαίνει νά έχω ένα hayabusa καί ένα v-strom γιά τό δρόμο...
Κάθε μέρα πάω Θεσσαλονίκη Χαλκιδική περίπου 60 χιλιόμετρα.......
τώρα τό καλοκαίρι....
Διαβάστε τίς έμπειρίες μου......
Όταν πάω μέ τό v-strom στά μισά ήδη ή μέση μου μού κάνει sex.......κοινώς νά μήν τό πώ....!!!!!!!!
Ταχύτητα 140-160
Όταν πάω μέ τό haya........τίποτα όλα τέλεια...ή γωνία πού έχει ή μέση μου μέ τά ίδια καί παραπάνω χιλιόμετρα 180-200 τήν βοηθάει καί δέν πονάω...
Βέβαια στά διακόσια άρχίζεις καί σφίγγεις τόν λαιμό....ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.....όμως αύτό .
Έτυχε νά έχω καί Καβασάκι 750...ZX
Τυραννία μεγάλη .......τά βυζιά στό τεπόζιτο καί οί καρποί σέ δέκα λεπτά μουδιασμένοι....καί πιστέψτε με δέν είμαι λουκουμάς...
Καί τέλος τά κράνη.....μεγάλη ίστορία ένα πολύ καλό κράνος..
Ή γυναίκα μου κουραζόταν στό λαιμό...
πήγα καί γώ καί βρήκα τό Κάρμπον τής UVEX 750 νομίζω τό μοντέλλο 990 γραμμάρια παρακαλώ...!!!!!!!!!!
Τό βάρος καί ή άεροδυναμική του παιδιά....ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ...!!!!!!!!!
Μέχρι τά 180-200 είναι σούπερ..
Καλύπτει όλα τά on-off...
Tό δικό μου λόγω μεγέθους 1090 γραμμάρια......
Σά νά μή φοράς τίποτα.....!!!!!!!!!!!
Στό άλλο μηχανάκι στά πολλά χιλιόμετρα θέλει ΑΛΛΟ ΚΡΑΝΟΣ...
Προτίμησα τό RX-7 ΑRAI......
Συμπέρασμα ...τά μεγάλα Σούπερμπάικς Τουρισμού είναι πολύ ............ΑΔΙΚΗΜΕΝΑ........!!!!!!!!!!
Άρκεί ένα καλό κράνος καί άν ή ταχύτητα είναι μεταξύ 150-180.............ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.....
Προσωπικά τά on-off τά θεωρώ πολύ καλύτερα γιά τήν πόλη........
δέν δέχεται κριτική αύτό....
καί γιά ταξιδάκια μέ δύο σέ όρεινές είδικά διαδρομές .....
καί γιά νά άπολαμβάνεις καί γιατί στρίβει πιό εύκολα και καλύτερα
μέχρι τά 100-120 σέ όρεινές διαδρομές......
πού δέν ψάχνεις πού είναι χαλασμένος ό δρόμος....
Άνεξάρτητα λοιπόν σέ ποιά κατάσταση βρίσκεται........
ή προσωπική μας άνάρτηση..!!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΩΡΩ...........ΟΤΙ..
ΤΑ 650 ON-OFF.........καί είδικά τά δικύλινδρα είναι ...
ΤHE BEST VALUE FOR MONEY.....
γιά τήν Έλλάδα μας..!!!!!!!!!!!
:wave2:
Nikoskazer2000
28/07/2006, 00:42
Εγώ πάλι πιστεύω πως η γυμναστική της συγκεκριμένης περιοχής βοηθάει, τουλάχιστον, στο να μην κουράζεται τόσο εύκολα ο αυχένας.
Γνώμη μου. :wave2:
blueblack
28/07/2006, 09:34
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.......
Ότι έχεις άδικο.....
Άλλά ποιός τό κάνει.!!!!!!!
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.