PDA

View Full Version : den jero na odigo kai thelo k veltiosi



kostiZ
26/07/2006, 22:12
kalispera... an kai eimai neos odigos (eixa papaki prin) exo to gsr ena mina kai ime arketa ikanopoiimenos. ( oxi oso perimena)
den ixa janaodigisi tetia mixani pote mou kai apla mia mera piga kai tin pira kai pisteuo oti eimai xalia odigos k kirios den jero apo strofes... telos panton ithela na rotiso ti ginete apo veltiosi??
kati akousa oti tha vgali i suzuki kitaki kati akousa gia kati yosimura ejatmisis alla den jeros ti pos kai pou. exi kanis akousi tpt ??? kamia simvouli?????

Nostra
26/07/2006, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
kamia simvouli?????

μάθε πρώτα να οδηγείς τη μηχανή σου πολύ καλά

απόκτησε εμπειρία ώστε να αισθάνεσαι ασφαλής και σίγουρος για σένα και τη μηχανή σου.....

και μετά ψάξου για κιτ-άκι....

Φιλικά :wave2: :wave2:

fantacid
26/07/2006, 22:49
ανεβηκες 500κεκ (απο παπι σε gsr),
δεν το εχεις οδηγησει στο οριο,
δεν εχεις ενα μετρο συγκρισης γιατο πως παει (μια κ δεν εχεις οδηγησει τετοια μηχανη αλλη φορα)
αλλα θελεις ενα κιτακι για να παει ακομα πιο γρηγορα?



εισαι σιγουρος????

:confused: :confused: :confused:

johnpan
26/07/2006, 22:50
στη φάση που είσαι απορώ τι τη θες τη βελτίωση. Την έχεις οδηγήσει τη μηχανή όπως της αξίζει? Τι βελτιώσεις και βλακείες, εδώ δεν ξέρεις να στρίβεις ρε φίλε. Συνετίσου.

ystefanidis
26/07/2006, 22:54
file mou prota ap'ola kaloriziko k kalos ir8es...
to an ekanes kala i oxi pu pires to GSR600 8a to krinis mono esi...
to oti perimenes polla perissotera se auto ti na po...ti diladi se apogoiteuse..??
les oti den ixes ka8olou empiria prin se tetiou idous mixanes alla apo tin alli les oti kati de su ka8ete...k gia na prolabo tous kolimenoun trella Zedakides (Z750-1000) pou isos su poun kala ti M@@@@@A ekanes k de pires Z.
file idi kikloforo me to GSR mu edo k enamisi mina kai idi exo kani 4200km me trella..k ola mesa sta sabatokiriaka k sxedon pada oles i diadromes me full strofilikia anabasi katabasi klistes k anixtes k genikos piesi...
file i motora pigene moni tis k mi nomizis oti ime k empiros sta strofilikia apla i mixani ine fotia empistosini dixtis ma8e tin k ola kala...

apo beltiosis mpolikes k emfanisiaka alla k gia ta mesa...mpes sta modela GSR tou forun k da dis kapia site beltiosis..

na se kala...

gcrook
27/07/2006, 00:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
kalispera... an kai eimai neos odigos (eixa papaki prin) exo to gsr ena mina kai ime arketa ikanopoiimenos. ( oxi oso perimena)
den ixa janaodigisi tetia mixani pote mou kai apla mia mera piga kai tin pira kai pisteuo oti eimai xalia odigos k kirios den jero apo strofes... telos panton ithela na rotiso ti ginete apo veltiosi??
kati akousa oti tha vgali i suzuki kitaki kati akousa gia kati yosimura ejatmisis alla den jeros ti pos kai pou. exi kanis akousi tpt ??? kamia simvouli?????

Μπες μεγαλε στο παρακατω και βγαλε τα ματια σου.
http://www.gsr600.co.uk/
Αν εχεις την καλωσυνη προσπαθησε να γραφεις Ελληνικα, κυριως για δικη σου διευκολυνση μιας και δεν θα πιστεψεις ποσος κοσμος αγνοει τα ποστς σε greeklish.
:wave2:


57108

kostiZ
27/07/2006, 14:09
gcrook to site einai arketa psagmeno apo oti ida se efxaristo,
ystefanidis i apantisi sou itan i kaliteri efxaristo kai esena.

anefera veltiosi giati exo mpi sto tripaki kai vlepo kati tdm 900
kati z 750 kai niotho argos kai oi pio poli filoi mou exoun tuono bmw 1200 z 1000 kai thelo kai ego to kati parapano.de leo to gsr anevazi trela alla ta alla .......

oso anafora strofes to fovame para poli giati polles forres mou spiniari i piso roda kai leo ama einai ama ine na feugi i piso roda stin euthia ti ginete stis strofes???
skeftome na pao sta mathimata asfalous odigisis tou 0-300

eixa pai kai ena tajidaki tin proigoumeni vdomada, pigena 160-180 kai epiasa kai ta 200 kapia stigmi. i elipsi prostateutikou gia ton aera itan emfanis, me psilokoyrase san mixanaki kai ixa megalo problima me pleurikous anemous pou me paresernan kai eixa xesti apo to fovo mou

an psineste oi exontes gsr na kanonisoume kamoia sinantisi

idi
27/07/2006, 14:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ

skeftome na pao sta mathimata asfalous odigisis tou 0-300

+1 :wave2:

sniper
27/07/2006, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
.....

eixa pai kai ena tajidaki tin proigoumeni vdomada, pigena 160-180 kai epiasa kai ta 200 kapia stigmi. i elipsi prostateutikou gia ton aera itan emfanis, me psilokoyrase san mixanaki kai ixa megalo problima me pleurikous anemous pou me paresernan kai eixa xesti apo to fovo mou

.....

1. Πριν μάθεις να οδηγάς μάθε αν θες να γράφεις ελληνικά... πολλοί απο εμάς κουραζόμαστε με τα greeklish και τα προσπερναμε...

2. Είδα όμως τα νούμερα... Φιλαράκο... αν σου σπινιάρει ο πίσω και φοβάσαι τις στροφές με τι δικαίωμα πας στην εθνική με 160-200; Μπορείς να μου πεις πως θα αντιδράσεις άμα γίνει το παραμικρό και πρέπει να το κοκκαλώσεις απο τα 200; και γιατί θα πρέπει να μου έρθει πάνω μου το μηχανάκι σου επειδή, όπως εσυ λες, δεν ξέρεις να το πας;

Μάθε λοιπόν να το πηγαίνεις και όχι να σε πηγαίνει και άσε τις μεγάλες ταχύτητες και τις βελτιώσεις την μηχανής σου για αργότερα.... Και πίστεψέ με θα το ευχαριστηθείς περισσότερο τότε αντί τώρα... άσε που τώρα είσαι επικίνδυνος και για τον εαυτό σου και κίνδυνος για εμάς τους υπόλοιπους.

:smokin:

skynet
27/07/2006, 16:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
1. Πριν μάθεις να οδηγάς μάθε αν θες να γράφεις ελληνικά... πολλοί απο εμάς κουραζόμαστε με τα greeklish και τα προσπερναμε...

2. Είδα όμως τα νούμερα... Φιλαράκο... αν σου σπινιάρει ο πίσω και φοβάσαι τις στροφές με τι δικαίωμα πας στην εθνική με 160-200; Μπορείς να μου πεις πως θα αντιδράσεις άμα γίνει το παραμικρό και πρέπει να το κοκκαλώσεις απο τα 200; και γιατί θα πρέπει να μου έρθει πάνω μου το μηχανάκι σου επειδή, όπως εσυ λες, δεν ξέρεις να το πας;

Μάθε λοιπόν να το πηγαίνεις και όχι να σε πηγαίνει και άσε τις μεγάλες ταχύτητες και τις βελτιώσεις την μηχανής σου για αργότερα.... Και πίστεψέ με θα το ευχαριστηθείς περισσότερο τότε αντί τώρα... άσε που τώρα είσαι επικίνδυνος και για τον εαυτό σου και κίνδυνος για εμάς τους υπόλοιπους.

:smokin:


ΣΩΣΤΟΣ +1000

oulas
27/07/2006, 20:21
Ειναι μερικα threads που απο τον τιτλο και μονο μυριζουν κραξιμο...:eyepop:

GeorgeFZR
27/07/2006, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από oulas
Ειναι μερικα threads που απο τον τιτλο και μονο μυριζουν κραξιμο...:eyepop:

Ontos....

:a014: :rolleyes:
:lol: :lol:

kostiZ
27/07/2006, 22:47
perimena simvoules kai oxi krajimo........
eimai neos kai amialos.... kai tha paramino

johnpan
27/07/2006, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
perimena simvoules kai oxi krajimo........
eimai neos kai amialos.... kai tha paramino

Για το καλό σου είναι φίλε μου. Αφού δεν το καταλαβαίνεις μόνος σου ότι όταν η μηχανή σε πάει και όχι εσύ αυτήν, το τελευταίο πράγμα που χρειάζεσαι είναι βελτίωση των επιδόσεων, εδώ κολλάει το κράξιμο.

Αφού έχεις την ευθύτητα να πεις ότι δε μπορείς να την πας, τι θες τη βελτίωση?

Κάτσε διάβασε τις άπειρες συζητήσεις εδώ μέσα για το σωστό φρενάρισμα, το γυροσκοπικό (όχι σαν γρήγορη οδήγηση, απλά γνώσεις που θα σε βοηθήσουν να μάθεις να στρίβεις πιο εύκολα), και χίλιες δυο άλλες, κάνε πολλά χιλιόμετρα με μικρές ταχύτητες, βρες έναν ορεινό δρόμο που σου αρέσει και καντον άπειρες φορές πάνω κατω, ρώτα τις απορείες σου στο φόρουμ, μοιράσου τα συμπεράσματά σου....

:a16:

και όοοοοοταν νιώθεις ότι ''την έχεις'' τη μηχανή, και όπως είπα ότι μπορείς να την οδηγήσεις έστω και κατά το ήμισι όπως της αξίζει....

Τόοοοοοοτε ψάχνεις και για βλετιώσεις. Αυτά. Για να μην παρεξηγήσεις το κράξιμο.:cool:

fantacid
27/07/2006, 23:57
εφοσον δεν εχεις τις ικανοτητες να οδηγησει τη μοτο στα ορια της τωρα νομιζεις οτι εαν τη φτιαξεις κ την κανεις super duper extra fuckin WoW θα πηγαινει πιο γρηγορα απο τωρα κ θα σπινιαρει λιγοτερο????????????


δωσε λιγο χρονο στον εαυτο σου να της παρεις τον αερα ωστε να μπορεις να την τρεξεις χωρις να λερωνεις τις καλτσες σου κ μετα πας να την κανεις καρατουμπανο!

το να εχεις ενα πυραυλακι δε σε κανει γρηγορο,
εσυ ομως μπορεις να κανεις ενα χρεπι να κινηται σβελτα

kostiZ
28/07/2006, 01:33
nai re pedia na matho thelo kai giauto psaxnome.
pitsirikas omos ime kai tha kano kai tis m@l@kies mou thelo na to pezo kai ligo mouri.
eimai omos k ipefthinos kai tha trejo tin mixani eki pou den tha lano kako se allous.
apla me enoxloun ta kolimena miala pou nomizoun oti eimai o dolofonos me to 600kosari.....
giauto graftika sto forum gia na matho kai na apoxtiso kapoia apo tin empiria sas k efxaristo opoin me voithai....

gcrook
28/07/2006, 01:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
nai re pedia na matho thelo kai giauto psaxnome.
pitsirikas omos ime kai tha kano kai tis m@l@kies mou thelo na to pezo kai ligo mouri.
eimai omos k ipefthinos kai tha trejo tin mixani eki pou den tha lano kako se allous.
apla me enoxloun ta kolimena miala pou nomizoun oti eimai o dolofonos me to 600kosari.....
giauto graftika sto forum gia na matho kai na apoxtiso kapoia apo tin empiria sas k efxaristo opoin me voithai....

Φιλε μου ζητησες οδηγιες για βελτιωση και αξεσουαρ και τις πηρες!
Αν θελησεις και συμβουλες για να βελτιωθεις σαν μοτοσυκλετιστης, και ισως και να διευρυνεις τους οριζοντες σου, εδω θα τις βρεις εν αφθονια.

Οι φανφαρες και τα μεγαλα λογια να λειπουν, στην τελικη κανε οτι θες με τον εαυτο σου και το μηχανακι σου.
Και χεσε τους αλλους που σου λενε οτι εισαι ετσι και αλλιως.

Αλλα να ξερεις οτι στον δρομο εισαι και θα εισαι μονος σου, και εκει τελειωνουν τα ψεμματα, οσο και αν θες να καροιδευεις τον εαυτο σου.

:wave2:

Daffizx
28/07/2006, 02:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Φιλε μου ζητησες οδηγιες για βελτιωση και αξεσουαρ και τις πηρες!
Αν θελησεις και συμβουλες για να βελτιωθεις σαν μοτοσυκλετιστης, και ισως και να διευρυνεις τους οριζοντες σου, εδω θα τις βρεις εν αφθονια.

Οι φανφαρες και τα μεγαλα λογια να λειπουν, στην τελικη κανε οτι θες με τον εαυτο σου και το μηχανακι σου.
Και χεσε τους αλλους που σου λενε οτι εισαι ετσι και αλλιως.

Αλλα να ξερεις οτι στον δρομο εισαι και θα εισαι μονος σου, και εκει τελειωνουν τα ψεμματα, οσο και αν θες να καροιδευεις τον εαυτο σου.

:wave2:







Ναι ρε φιλε gcrook στο δρομο θα ειναι μονος του αλλα δεν μπορω
να ακουω οτι "δεν ξερω να οδηγω αλλα θελω να το κανω τουμπανο για να τα παω με τους φιλους μου"
Καποιος πρεπει να του τα ψαλει λιγο γιατι θα των κλαιει η μανουλα του και ειναι κριμα .
Εγω οδηγω εδω και 22 χρονια και ακομα μαθαινω και θα
μαθαινω......



kostiz καλα θα ειναι πρωτα να πας αφου το θελεις κιολας στα
μαθηματα του 0-300 και μετα τα ξαναλεμε γιατι εχεις πολλα
ψωμια μπροστα σου.

Ταξιδευτής
28/07/2006, 08:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Daffizx
Ναι ρε φιλε gcrook στο δρομο θα ειναι μονος του αλλα δεν μπορω
να ακουω οτι "δεν ξερω να οδηγω αλλα θελω να το κανω τουμπανο για να τα παω με τους φιλους μου"
Καποιος πρεπει να του τα ψαλει λιγο γιατι θα των κλαιει η μανουλα του και ειναι κριμα .
Εγω οδηγω εδω και 22 χρονια και ακομα μαθαινω και θα
μαθαινω......

kostiz καλα θα ειναι πρωτα να πας αφου το θελεις κιολας στα
μαθηματα του 0-300 και μετα τα ξαναλεμε γιατι εχεις πολλα
ψωμια μπροστα σου.


Ο φιλος εδω τα λεει πολυ σωστα. Μια μηχανη ειναι κατα 60% ο αναβατης της. Εγω θεωρω οτι ειμαι ΚΟΥΛΟΣ, και θα ΣΥΝΕΧΙΣΩ να με θεωρω κουλο, ακομα και ΑΦΟΥ τελειωσω και το 3ο level στο CSS.
Γιατι; Μα γιατι η μηχανη θελει:

ΣΕΒΑΣΜΟ
ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΜΑΣ

Με το να σκεφτομαστε οτι ΔΕΝ ειμαστε οδηγαρες νομιζω οτι θετουμε τον εαυτο μας σε μια μονιμη διαδικασια μαθησης, που ΣΑΦΩΣ ειναι οτι καλυτερο.
Σε μοτοεκδρομες, κοιταω να δω τα πατηματα αλλων οδηγων για να μαθω τι πρεπει και τι ΔΕΝ πρεπει να κανω.

Σε μοναχικες διαδρομες αυτοσυγκεντρωνομαι και ανεβαζω ενα ΣΤΑΘΕΡΟ ρυθμο (πχ 70-80 χλμ) που προσπαθω να κρατησω σε ολες τις στροφες. Σε καποιες στροφες ειναι λιγα, αλλα για καποιες αλλες ειναι αρκετα. Και εκει ΜΑΘΑΙΝΩ.
Και την επομενη φορα ανεβαινω λιγο ακομα.

Οι συγχρονες μηχανες ειναι πολυ δυνατες και ικανες... Η Ζ μου εχει ιπποδυναμη που δεν ειχαν καλα καλα τα superbikes του λιτρου πριν 20 χρονια.
Οσο για κρατημα και στησιμο πλεον, νομιζω οτι ειναι μακραν καλυτερες.

Οποτε -ταπεινη μου αποψη- νομιζω οτι δυσκολα καποιος μπορει να πει οτι εκμεταλλευεται στο 100% (η εστω στο 90%) τις δυνατοτητες τους.
Σε πολλες μηχανες εξαλλου, κατι τετοιο ειναι αδυνατον να συμβει σε δημοσιους δρομους εξαλλου λογω την μεγαλης ταχυτητας που μπορουν να πιασουν.

Αυτο που θελω να τονισω ειναι ρε Κωστα, ναι εισαι μικρος και θες να κανεις και το κομματι σου. Αλλα ρε φιλαρακι, να χαρεις, κατσε σκεψου, Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΓΙΑ ΜΟΥΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ Ο Δ Η Γ Α Μ Ε!!!!!

Σκεψου ΠΟΣΟ πιο μουρη θα εισαι φιλαρακι, οταν μετα απο μια γρηγορη βολτα σε ενα γνωστο σου στροφιλικι θα γυρνας στην καφετερια και θα καθεσαι διπλα στα φιλαρακια με τα πουκαμισακια και τη σαγιοναρα και εσυ θα βγαζεις δερματα, γαντια και κρανος και θα λες πως το πηγες.

ΕΚΕΙ ειναι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ και η ΜΟΥΡΗ φιλε. Μετα ο αλλος θα ανεβαινει στο R1 του αλλα τι να σου πει; Στην ευθεια ολοι γΛηγοροι ειναι! Και ενας πιθηκας μπορει να ανοιξει ενα γκαζι τερμα κ οποιον παρει ο χαροντας! Στην στροφη ομως ΜΕΤΑ την ευθεια τι γινεται;

Εκει ξεχωριζουν οι ΑΝΤΡΕΣ απο τα ΑΓΟΡΑΚΙΑ αν με εννοεις. Και ξερεις κατι; Ο R1 μπορει να ειναι μπροστα σου στην ευθεια αλλα να εισαι σιγουρος οτι θα ΙΔΡΩΝΕΙ που εισαι στους καθρεφτες του, γιατι ξερει οτι στην πρωτη στροφη θα τον περασεις απο ΠΑΝΩ.

Εχεις να δωσεις καποια λεφτα για βελτιωσεις; Κανε την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ: Βελτιωσε ΕΣΕΝΑ σαν οδηγο.
Πανε στο 0-300, κ μετα στο CSS και ΜΑΘΕ. Γραψε χιλιομετρα οπου μπορεις και οσο αντεχεις και θα δεις οτι η μηχανη σου μπορει να παει ΠΟΛΥ πιο γρηγορα απο οσο νομιζες...

:wave2:

ΥΓ. ΠΑΝΤΑ, μα ΠΑΝΤΑ κρανος αδερφε! Ελπιζω να μην θεωρεις οτι μουρη ειναι να σκαμε με το πουκαμισακι και την σαγιοναρα στην καφετερια και να μην βαζουμε κρανος για να μην χαλασει το μαλι... :nono:

ΥΓ2. Με αφορμη το ΖΧ12 του Νταφιξ, ενα παραδειγμα προς αποφυγην: Προχθες το βραδυ ειδα ενα μαυρο 12 στην Χαμοστερνας δικαβαλο με την απαραιτητη ξανθια πισω, και πηγαιναν και οι 2 ξεκρανωτοι, κ με κοντομανικα... Αφου τους περασα με φουλ περιβολη (μπουφαν, μποτες, γαντια, κρανος κλπ), λιγο μετα ο τυπακος περασε διπλα μου με +20-30 χλμ στα 120+ κ ανεβηκε την Φρατζη μεχρι κ Βουλιαγμενης ανοιγοντας μεσα στην κινηση... :nono:
Και σκεφτομουν... "Καλα ρε παλιο@#@$@$ εσυ θες να σκοτωθεις, ο ΑΛΛΟΣ επανω στην μηχανη που θα παρεις μαζι σου ΤΙ φταιει να ερθει μαζι σου;;;" :nono:

kostiZ
28/07/2006, 09:02
euxaristo poli pedia. oso gia to kranos to theoro anapospasto komati kai ektos autou ego forao kai jacket kai exo liosi me tin zesti . apo edo kai pera tha apasxoliso me texnikes veltiosis tis odigikis mou ikanotitas

sniper
28/07/2006, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
euxaristo poli pedia. oso gia to kranos to theoro anapospasto komati kai ektos autou ego forao kai jacket kai exo liosi me tin zesti . apo edo kai pera tha apasxoliso me texnikes veltiosis tis odigikis mou ikanotitas

Μπράβο!

:smokin:

Kizoku
28/07/2006, 09:29
Αν έχεις λεφτά για βελτιώσεις της μηχανής δωσ' τα σε καλό εξοπλισμό προστασίας και σε μαθήματα ασφαλούς οδήγησης.

Μετά μαζί με τη βελτίωση των δικών σου ικανοτήτων θα δεις πόσο θα "βελτιώνεται" και η μηχανή σου! :winka:

Ταξιδευτής
28/07/2006, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
euxaristo poli pedia. oso gia to kranos to theoro anapospasto komati kai ektos autou ego forao kai jacket kai exo liosi me tin zesti . apo edo kai pera tha apasxoliso me texnikes veltiosis tis odigikis mou ikanotitas

+100000000 ΜΠΡΑΒΟ Κωστη! :beer:

ruyjin
28/07/2006, 12:57
stop greekglish please
γράψε ελλήνικος


:wave2:

apolon10
28/07/2006, 15:05
Λοιπον κυριοι γρηγοροι και αργοι. Νομιζω οτι οσα 0-300 και καλιφορνια σκουλς και νιου γιορκ σκουλς βγαλει καποιος, αν δεν ειναι εγκρατης και πειθαρχημενος σαν ανθρωπος τοτε παλι επικινδυνος ειναι και λακαμιες θα κανει. Απλα θα τις κανει πιο σωστα, αλλα οχι λιγοτερα επικινδυνα.
Δε λεω να μην μαθουμε να οδηγαμε σωστα αν βρουμε ευκαιρια, αλλα νομιζω οτι πολλοι μολις "μαθουν" και καλα να στριβουν κανουν ολους τους δρομους πιστες. Εχει συζητηθει αρκετα το θεμα "ο δρομος δεν ειναι πιστα" και αρα δεν θα το ξαναθιξω, αλλα καλυτερα να μην εχω την εκπαιδευση του ροσσι και να οδηγαω πιο αργα και σαν ανθρωπος παρα να ειμαι αποφοιτος της σχολης "οδηγαω διχως αυριο" γιατι αυτοι που οδηγουν ετσι καποια μερα σιγουρα θα ειναι η τελευταια τους.
Αααα και οταν οδηγατε γρηγορα οι γρηγοροι να ρωτατε πρωτα τα λαστιχα και τα φρενα, γιατι μπορει αυτα να εχουν αντιθετη γνωμη και να σας το πουν πανω σε καμια στροφη...

sniper
28/07/2006, 15:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από apolon10
Λοιπον κυριοι γρηγοροι και αργοι. Νομιζω οτι οσα 0-300 και καλιφορνια σκουλς και νιου γιορκ σκουλς βγαλει καποιος, αν δεν ειναι εγκρατης και πειθαρχημενος σαν ανθρωπος τοτε παλι επικινδυνος ειναι και λακαμιες θα κανει. Απλα θα τις κανει πιο σωστα, αλλα οχι λιγοτερα επικινδυνα.
Δε λεω να μην μαθουμε να οδηγαμε σωστα αν βρουμε ευκαιρια, αλλα νομιζω οτι πολλοι μολις "μαθουν" και καλα να στριβουν κανουν ολους τους δρομους πιστες. Εχει συζητηθει αρκετα το θεμα "ο δρομος δεν ειναι πιστα" και αρα δεν θα το ξαναθιξω, αλλα καλυτερα να μην εχω την εκπαιδευση του ροσσι και να οδηγαω πιο αργα και σαν ανθρωπος παρα να ειμαι αποφοιτος της σχολης "οδηγαω διχως αυριο" γιατι αυτοι που οδηγουν ετσι καποια μερα σιγουρα θα ειναι η τελευταια τους.
Αααα και οταν οδηγατε γρηγορα οι γρηγοροι να ρωτατε πρωτα τα λαστιχα και τα φρενα, γιατι μπορει αυτα να εχουν αντιθετη γνωμη και να σας το πουν πανω σε καμια στροφη...

Δλδ και όσοι είναι εγκρατείς πρέπει να μείνουν στα μαύρα σκοτάδια; Τι λογική είναι αυτή;

Και μην ανησυχείς.... τα ρωτάμε και μας δίνουν την έγκρισή τους πριν ανοιξουμε το γκάζι.....


Ωχου παρασκευιάτικα γκρίνια και νουθεσίες.... :mad:

:smokin:

sniper
28/07/2006, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από apolon10
......αλλα καλυτερα να μην εχω την εκπαιδευση του ροσσι και να οδηγαω πιο αργα και σαν ανθρωπος παρα να ειμαι αποφοιτος της σχολης "οδηγαω διχως αυριο" γιατι αυτοι που οδηγουν ετσι καποια μερα σιγουρα θα ειναι η τελευταια τους.
....


Τόσα ξέρεις τόσα λές....

Ποιος σου είπε οτι σε αυτά τα σχολεία σε μαθαίνουν αγωνιστική οδήγηση;

Το αντίθετο.... οι γραμμές είναι εντελώς λάθος σε αγωνιστικούς όρους και η μηχανή είναι ΟΡΘΙΑ!!!

Αλλά Ελλαδιστάν εδώ... ότι δεν ξέρουμε ή το φοβόμαστε το κατακρίνουμε χωρίς 2η σκέψη.....

Ας πάμε αργά ρε σεις.... σαν άνθρωποι...

Πόσο; με 50χλμ/ώρα είναι καλά;

:smokin:

apolon10
28/07/2006, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τόσα ξέρεις τόσα λές....

Ποιος σου είπε οτι σε αυτά τα σχολεία σε μαθαίνουν αγωνιστική οδήγηση;

Το αντίθετο.... οι γραμμές είναι εντελώς λάθος σε αγωνιστικούς όρους και η μηχανή είναι ΟΡΘΙΑ!!!

Αλλά Ελλαδιστάν εδώ... ότι δεν ξέρουμε ή το φοβόμαστε το κατακρίνουμε χωρίς 2η σκέψη.....

Ας πάμε αργά ρε σεις.... σαν άνθρωποι...

Πόσο; με 50χλμ/ώρα είναι καλά;

:smokin:


Το ποσα ξερω δεν το ξερεις, ουτε εθιξα καποιον προσωπικα και μαλον δεν καταλαβες και τι εννοω.
Και μαλιστα λεω αυτο που λες και εσυ .
Το ποστ μου απευθυνεται σε αυτους που "νομιζουν" οτι τους μαθαινουν αγωνιστικη οδηγηση και πανε τερμα γκαζια γιατι δεν θα πεσουν ποτε και θα στριψουνε παντου και δεν θα τους πεταχτει ποτε κανεις.
Εχω γνωστο που ειχε τελειωσει τετοιο σκουλ και ελεγε οτι τους περναει ολους με οτι καβαλανε γιατι αυτος "ξερει".
Ο νοων νοειτο

sniper
28/07/2006, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από apolon10
Το ποσα ξερω δεν το ξερεις, ουτε εθιξα καποιον προσωπικα και μαλον δεν καταλαβες και τι εννοω.
Και μαλιστα λεω αυτο που λες και εσυ .
Το ποστ μου απευθυνεται σε αυτους που "νομιζουν" οτι τους μαθαινουν αγωνιστικη οδηγηση και πανε τερμα γκαζια γιατι δεν θα πεσουν ποτε και θα στριψουνε παντου και δεν θα τους πεταχτει ποτε κανεις.
Εχω γνωστο που ειχε τελειωσει τετοιο σκουλ και ελεγε οτι τους περναει ολους με οτι καβαλανε γιατι αυτος "ξερει".
Ο νοων νοειτο

ΟΚ - παρεξήγηση τότε.... Θα πρέπει να μάθουμε να γράφουμε και να διαβάζουμε καλύτερα.

Δεν φταίει η γνώση που πήραν αλλά το μυαλό τους....

Να τους προσέχεις τους γνωστούς σου :lol:

suzukimaniac
28/07/2006, 16:02
εγω χωρις καμια εμπειρια πανω στην μηχανη και με αγορα πρωτης μηχανης ενα στρομακι 650 εχω να πω οτι ολα εχουν να κανουν με τον αναβατη. Καλα θα κανει το παιδι με το καινουριο σουζουκακι αφου εχει το γνωθι εαυτον οτι ειναι απειρος στην οδηγηση, να παει σε κανα σχολειο να μαθει τα βασικα....ολοι ξερουμε οτι το γκαζι ειναι γλυκο και αμα εισαι και απειρος, ακομη χειροτερα..Η δικια μου συμβουλη μιας και εγω θεωρω τον εαυτο μου απειρο αλλα συνειδητοποιημενο ειναι να καβαλησεις το μηχανακι σου σε καμια αλανα, να το νιωσεις, να διαβασεις τα εξαιρετικα θεματα του φορουμ και μετα να αρχισεις να βγαινεις στους δρομους...

Daffizx
28/07/2006, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
euxaristo poli pedia. oso gia to kranos to theoro anapospasto komati kai ektos autou ego forao kai jacket kai exo liosi me tin zesti . apo edo kai pera tha apasxoliso me texnikes veltiosis tis odigikis mou ikanotitas








ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
:wave2:

Alx 84
28/07/2006, 23:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
kalispera... an kai eimai neos odigos (eixa papaki prin) exo to gsr ena mina kai ime arketa ikanopoiimenos. ( oxi oso perimena)
den ixa janaodigisi tetia mixani pote mou kai apla mia mera piga kai tin pira kai pisteuo oti eimai xalia odigos k kirios den jero apo strofes... telos panton ithela na rotiso ti ginete apo veltiosi??
kati akousa oti tha vgali i suzuki kitaki kati akousa gia kati yosimura ejatmisis alla den jeros ti pos kai pou. exi kanis akousi tpt ??? kamia simvouli?????


Μάλιστα. Να σου προτείνω ένα πολύ καλό κιτ βελτίωσης που θα πηγαίνει πολύ καλύτερα στις στροφές.

California Superbike School.

Άντε μια βολτούλα από εκεί και άσε τα γκάζια για την ώρα. ένα μήνα το έχεις και το διακοσάρισες κ όλας. ΝΑ το φρενάρεις το έχεις μάθει;:confused:

Άσε τους φίλους σου να είναι όσο γρήγοροι θέλουν. Αν προσπαθήσεις να τους ακολουθήσεις τότε καλού κακού κλείσε κ μια θεση στο ΚΑΤ.



Υ.Γ. το GSR έχει πολύυυυυ γκάζι και για να το αξιοποιήσεις 100% θα σου πάρει αρκετό καιρό.

Nikoskazer2000
29/07/2006, 01:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Ο φιλος εδω τα λεει πολυ σωστα. Μια μηχανη ειναι κατα 60% ο αναβατης της. Εγω θεωρω οτι ειμαι ΚΟΥΛΟΣ, και θα ΣΥΝΕΧΙΣΩ να με θεωρω κουλο, ακομα και ΑΦΟΥ τελειωσω και το 3ο level στο CSS.
Γιατι; Μα γιατι η μηχανη θελει:

ΣΕΒΑΣΜΟ
ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΜΑΣ

Με το να σκεφτομαστε οτι ΔΕΝ ειμαστε οδηγαρες νομιζω οτι θετουμε τον εαυτο μας σε μια μονιμη διαδικασια μαθησης, που ΣΑΦΩΣ ειναι οτι καλυτερο.
Σε μοτοεκδρομες, κοιταω να δω τα πατηματα αλλων οδηγων για να μαθω τι πρεπει και τι ΔΕΝ πρεπει να κανω.

Σε μοναχικες διαδρομες αυτοσυγκεντρωνομαι και ανεβαζω ενα ΣΤΑΘΕΡΟ ρυθμο (πχ 70-80 χλμ) που προσπαθω να κρατησω σε ολες τις στροφες. Σε καποιες στροφες ειναι λιγα, αλλα για καποιες αλλες ειναι αρκετα. Και εκει ΜΑΘΑΙΝΩ.
Και την επομενη φορα ανεβαινω λιγο ακομα.

Οι συγχρονες μηχανες ειναι πολυ δυνατες και ικανες... Η Ζ μου εχει ιπποδυναμη που δεν ειχαν καλα καλα τα superbikes του λιτρου πριν 20 χρονια.
Οσο για κρατημα και στησιμο πλεον, νομιζω οτι ειναι μακραν καλυτερες.

Οποτε -ταπεινη μου αποψη- νομιζω οτι δυσκολα καποιος μπορει να πει οτι εκμεταλλευεται στο 100% (η εστω στο 90%) τις δυνατοτητες τους.
Σε πολλες μηχανες εξαλλου, κατι τετοιο ειναι αδυνατον να συμβει σε δημοσιους δρομους εξαλλου λογω την μεγαλης ταχυτητας που μπορουν να πιασουν.

Αυτο που θελω να τονισω ειναι ρε Κωστα, ναι εισαι μικρος και θες να κανεις και το κομματι σου. Αλλα ρε φιλαρακι, να χαρεις, κατσε σκεψου, Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΓΙΑ ΜΟΥΡΗ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ Ο Δ Η Γ Α Μ Ε!!!!!

Σκεψου ΠΟΣΟ πιο μουρη θα εισαι φιλαρακι, οταν μετα απο μια γρηγορη βολτα σε ενα γνωστο σου στροφιλικι θα γυρνας στην καφετερια και θα καθεσαι διπλα στα φιλαρακια με τα πουκαμισακια και τη σαγιοναρα και εσυ θα βγαζεις δερματα, γαντια και κρανος και θα λες πως το πηγες.

ΕΚΕΙ ειναι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ και η ΜΟΥΡΗ φιλε. Μετα ο αλλος θα ανεβαινει στο R1 του αλλα τι να σου πει; Στην ευθεια ολοι γΛηγοροι ειναι! Και ενας πιθηκας μπορει να ανοιξει ενα γκαζι τερμα κ οποιον παρει ο χαροντας! Στην στροφη ομως ΜΕΤΑ την ευθεια τι γινεται;

Εκει ξεχωριζουν οι ΑΝΤΡΕΣ απο τα ΑΓΟΡΑΚΙΑ αν με εννοεις. Και ξερεις κατι; Ο R1 μπορει να ειναι μπροστα σου στην ευθεια αλλα να εισαι σιγουρος οτι θα ΙΔΡΩΝΕΙ που εισαι στους καθρεφτες του, γιατι ξερει οτι στην πρωτη στροφη θα τον περασεις απο ΠΑΝΩ.

Εχεις να δωσεις καποια λεφτα για βελτιωσεις; Κανε την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ: Βελτιωσε ΕΣΕΝΑ σαν οδηγο.
Πανε στο 0-300, κ μετα στο CSS και ΜΑΘΕ. Γραψε χιλιομετρα οπου μπορεις και οσο αντεχεις και θα δεις οτι η μηχανη σου μπορει να παει ΠΟΛΥ πιο γρηγορα απο οσο νομιζες...

:wave2:

ΥΓ. ΠΑΝΤΑ, μα ΠΑΝΤΑ κρανος αδερφε! Ελπιζω να μην θεωρεις οτι μουρη ειναι να σκαμε με το πουκαμισακι και την σαγιοναρα στην καφετερια και να μην βαζουμε κρανος για να μην χαλασει το μαλι... :nono:

ΥΓ2. Με αφορμη το ΖΧ12 του Νταφιξ, ενα παραδειγμα προς αποφυγην: Προχθες το βραδυ ειδα ενα μαυρο 12 στην Χαμοστερνας δικαβαλο με την απαραιτητη ξανθια πισω, και πηγαιναν και οι 2 ξεκρανωτοι, κ με κοντομανικα... Αφου τους περασα με φουλ περιβολη (μπουφαν, μποτες, γαντια, κρανος κλπ), λιγο μετα ο τυπακος περασε διπλα μου με +20-30 χλμ στα 120+ κ ανεβηκε την Φρατζη μεχρι κ Βουλιαγμενης ανοιγοντας μεσα στην κινηση... :nono:
Και σκεφτομουν... "Καλα ρε παλιο@#@$@$ εσυ θες να σκοτωθεις, ο ΑΛΛΟΣ επανω στην μηχανη που θα παρεις μαζι σου ΤΙ φταιει να ερθει μαζι σου;;;" :nono:

Δε θα μπορούσες να τα 'χες πει καλύτερα συνονόματε! Μακάρι να διαβάσουν το κείμενο σου οσοι πιο πολλοί πιτσιρικάδες αλλα και "παππούδες" που είναι ακόμα πιτσιρικάδες μπας και σωθεί κόσμος...

Χίλια μπράβο και απο 'μένα :a18: :a20:

apatsi02
31/07/2006, 10:06
παλικάρια δυστυχώς είδα το ποστ καθυστερημένα.
ας είναι
ειμαι 27 και ανήκω στην ίδια περίπτωση.
η μοναδική μου εμπειρία ήταν ένα ανεκδιήγητο sachs πενηνταρι δίχρονο με δύο ταχύτητες κ συμπλέκτη στο χέρι σαν βεσπα.
και να σου τα φραγκα μετα το στρατό και να σου το gsr αγορασμένο στις 1/3.
έχω να συμβουλέψω το φίλο τα εξής:
1.πάντα κράνος και μποτάκια μηχανής(είναι αρκετά βαρύ για να σου λιώσει το πόδι)
2.το ότι το σπινιάρεις ένα τόσο γραμμικό μηχανάκι σημαίνει ότι δεν έχεις καμία διαίσθηση για την πρόσφυση του δρόμου εκείνη τη στιγμή το μυαλο σου είναι κολλημένο στο γκάζι.προσπάθησε να βρείσκεις τα όρια του δρόμου κάθε στιγμή .στις στροφές δοκίμασε το γυροσκοπικό(εγώ δεν το έχω τελοιοποιήσει πλήρως προφανώς ακόμη)
3.εγώ μολίς το συνίθησα έκανα το εξής
πήρα ένα κολλητό που έχει κτμ 640 μοταρντ ξεκινήσαμε από θεσσαλονίκη και κάναμε το γύρο της μακεδονίας κ σε δεύτερη εκδρομη της χαλκιδικής μέσα από επαρχιακούς δρόμους χωρίς κίνηση.ήμουν εγώ μπροστά και ο φίλος πίσω να διορθώνει,χωρίς ανταγωνιστική διάθεση,και σταδιακά αυξάναμε τους ρυθμούς μας
δεν μπορεις να φανταστεις πόσο καλύτερα και στρωτά πήγαινα μετά εκτός του ότι τετοιες διαδρομές μέσα στην 'ανοιξη είναι εμπειρία ζωής
4.μέσα στην πόλη πήγαινε ΣΙΓΑ ενοείται πως πχ οι κουριερ θα σε περνάνε όμως έχουν άλλα περιθώρια ευελιξίας κια εμπειρίας.
5.εγώ αγόρασα το gsr γιατί πέρα του ότι μου άρεσε διάβασα ότι ήταν το καλύτερα στημένο σε αναρτήσεις και φρένα στην κατηγορία του εάν το πήρες για να ρίχνεις γκόμενες πούλα το και παρε κανένα βαρκαντέρο όπως το λένε τα παιδιά στο φόρουμ
6.παρακαλώ τα πιο έμπειρα παιδιά να μου πουν αν έχω λάθος πουθενά ή ότι αλλες συμβουλές θέλουν.
φιλικά:beer:

Giorgos19
31/07/2006, 15:36
+1;)

Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος Εχει προβλημα με το γκαζι του GSR..Αν ειναι δυνατον.Νιωθεις αργος διπλα σε TDM??Δειχνεις να εχεις καποιο μυαλο αλλα......Το βρισκω εξωφρενικο να μην εχεις μαθει καθολου το μηχανακι και να παραπονιεσαι για το γκαζια του.Λες οτι σου σπινιαρει,Λογικο ειναι,αν του τσιτωσεις το γκαζι θα το κανει.και σουζα θα σηκωθει.Καθε πραγμα στον καιρο του.ΜΑθε πως φρεναρει,μαθε που υπαρχουν καλες διαδρομες και δοκιμασε το στο στριψημο σιγα σιγα.Εκει θα καταλαβεις τι μηχανη αγορασες με το φραγκα που εσκασες .Κοιταξα το προφιλ σου αλλα δεν αναφερεις ηλικια...Ποσο εισαι αν επιτρεπεται????

kostiZ
31/07/2006, 23:50
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΙΜΑΙ 22 , ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΞΕΡΟΓΚΑΖΙΕΣ ΚΑΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΣΙΤΩΝΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ.... ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΩΡΙΜΟΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ ΤΖΑΚΕΤ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΛΙΩΝΩ ΜΕΣ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ. ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΜΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ GSR ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΧΑΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ

bonepeeler
31/07/2006, 23:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ.



Έντο και στρίβουμε με τα μπούνια.:lol: :lol: :lol: :a27:

Μη λάβεις υπ'όψιν τις πίπες που γράφω από πάνω.

Alx 84
01/08/2006, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostiZ
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΙΜΑΙ 22 , ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΞΕΡΟΓΚΑΖΙΕΣ ΚΑΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΣΙΤΩΝΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ.... ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΩΡΙΜΟΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ ΤΖΑΚΕΤ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΛΙΩΝΩ ΜΕΣ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ. ΤΕΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΜΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ GSR ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΧΑΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ

Ωραια ρε παλικάρι μου. είσαι μικρός και σου αρέσει η ταχύτητα. (κ εγώ 22 είμαι).
Άντε και κάνεις την κόντρα (αφού τσιτώνεις όπως λές) τι έγινε; κέρδισες τίποτα; ΟΧΙ!!! αν λοιπόν την ώρα που ανοίγετε, βγει η γιαγιά με το καροτσάκι (γιατι οι κόντρες δε γίνονται στην αττική οδο...) τι κάνεις μετά;. το φρενάρεις; Δε ξέρεις να φρενάρεις καλά. Το στρίβεις; μπααα... δε νομίζω...
Ασε λοιπόν τα γκάζια και τις καγκουριές και μάθε τη μοτοσυκλέτα σου.
κάπου έλεγες οτι τη θες και για μουρη. αυτό φίλε ξέχασέ το. θα το φάς το κεφάλι σου.
έλα καμία χαλαρή βολτούλα να δεις πως είναι, πως στρίβουμε, να σου δείξουν κ οι άλλοι και όταν μάθεις βάλε και Turbo πάνω.

Έλεος να πουμε. Δε ξέρεις να το πάς και θές και άλλα γκάζια;;;; Συνελθε!!!!

Υ.Γ. μπράβο σου που φοράς τον εξοπλισμό ακόμα και καλοκαίρι που είναι.

Υ.Γ.2 η μοτοσυκλέτα που πήρες είναι πάρα μα πάρα πολύ καλή. Δε κρίνω τα κυβικά της (κ εγώ με 600 ξεκινάω), αλλά τη δική σου νοοτροπία. Καλά έκανες λοιπόν κ πήρες το 600, αλλά θέλει πολύ μα πολύ προσοχή κ εγκράτεια. Αν δε μπορείς να συγκρατηθείς, απλά θα σου έλεγα... πουλα το!!!!!!

Giorgos19
01/08/2006, 10:56
Ο Alx84 τα ειπε πολυ σωστα.Το οτι παραδεχεσαι οτι κανεις μαλακιες δεν λεει τπτ απο την στιγμη που συνεχιζεις να τις κανεις!!!Ειλικρινα δεν προσπαθω να στην πω οπως κανεις αλλωστε εδω μεσα.Προσπαθουμε να σου πουμε οτι αλλου πρεπει να ριξεις το βαρος και την προσοχη σου.Ρωτας να σου πουν πως να στριβεις και να φρεναρεις.Θα σου πω κατι αλλο,το GSR στριβει και φρεναρει ανακαλυψε το!!!Δεν λεω να προσπαθεις να πλαγιασεις οπως στα MotoGP αλλα να αρχισεις σιγα σιγα να γερνεις.
Προσπαθησε το!!!Ειμαι 20 και πριν ειχα ενα KLR 250.Ε λοιπον το GSR δεν με φοβησε καθολου οχι γιατι εγω ειμαι οδηγαρα αλλα γιατι η μηχανη ειναι καταπληκτικο σχολειο.
Απαραιτητη προυποθεση ομως ειναι να εχεις το μυαλο σου στο κεφαλι σου και οχι στον δεξι καρπο.



+10000000000 που φορας εξοπλισμο καλοκαιριατικα.Προσπαθησε και θα δεις οτι η μαγεια της μηχανης δεν ειναι στις φαναριες αλλα στις στροφες...Και ποιος ξερει μπορει να φτασεις σε σημειο να περνας σε στροφιλικια τους φιλους σου με ta supersport που απ ο,τι καταλαβα μονο για ευθειες τα εχουν.:sad:


:wave2:

hornet
01/08/2006, 11:35
Παιδακια καντε υπομονη για το καλο σας...να σας ερθει η εμπειρια να σας ερθει η γνωση ....να προλαβετε να τα χαρειτε ολα!!!
Σημερα η χρηματοοικονομικη κατασταση (βλεπε δανεια) μας επιτρεπει να κανουμε μεγαλα αλματα στα κυβικα και στα γκαζια...καποτε ηταν αδιανοητο να παρεις ενα 600-750 οποτε καναμε αργα και δειλα βηματα γιατι απλα δεν ειχαμε λεφτα να παρουμε το τοτε μηχανακι των ονειρων μας!
Παντα οσοι με ρωτανε τι να παρουν λεω τι ειχες ...παπι μου λενε αιντε κανα 125 και θελουν να πανε σε 600 750 καποιοι 1000!!!!!

Για εμενα προσωπικα η μεταβαση απο ενα παπακι η ενα κινητηρα τεσπα 10-15 ιππων σε ενα κινητηρα -συνολο 100+ ιππων ειναι τουλαχιστον απαγορευτικη...διαβολε μερικοι απο αυτους δεν ξερουν ουτε συμπλεκτη!

Αλλα ειπαμε τα σημεια των καιρων...φιλε μου κωστακη τουλαχιστον εκανες ενα βημα και μπηκες εδω να ακουσεις αποψεις και επισης εχεις ενα καλο λες την αληθεια και ετσι και εγω θα σου μιλησω στα ισια.

Καθε φορα που θα ανεβαινεις στη νεα σου μηχανη θα πρεπει να την κοιτας με δεος και να λες θα παμε γλυκα και ομορφα...το οτι ερχονται διαφοροι και σε τσιτωνουν πρεπει να το συνηθισεις και να μην κωλοτρωγεσαι γιατι μπορει να αποβει εις βαρος σου μιας και η εμπειρια σου ειναι μικρη .
Να πας στο 0-300 να μαθεις αυτο το πραγμα που καβαλας διεπεται απο καποιους κανονες και εχει και καποια κολπακια...στη πιστα που θα πας (αν θες να τα κανεις τα μαθηματα) δεν θα πρεπει να ξεχνας οτι ειναι ενα ελευθερο περιβαλλον και δεν εχει καμια σχεση με το δρομο και σαν οδοστρωμα αλλα και απο την αποψη των εκπληξεων .
Ορισμενα πραγματα να τα βαλεις καλα στο μυαλο σου οπως επισης και καποια αλλα δεν θα πρεπει να τα κανεις στο δρομο οχι για κανενα αλλο λογο αλλα γιατι οι ελληνικοι δρομοι ειναι επικινδυνοι...και να θυμασαι στο δρομο εισαι αορατος στους οδηγους και επισης εισαι υπερανθρωπος ,δηλαδη σταματας ακαριαια,στριβεις ακαριαια (πραγματα που δεν συμβαινουν φυσικα αλλα στο πενιχρο μυαλο των περισσοτερων οδηγων αυτοκινητων συμβαινουν)

-Μα απο που πεταχτηκες
-ετρεχες
-δεν σε ειδα
-νομιζα οτι θα προλαβαινες να σταματησεις
-ε αφου χωραγες να περασεις

Θα ακουσεις στα χρονια που θα οδηγας διαφορα τετοια και αλλα τραγικα και αλλα τραγελαφικα...οποτε προσοχη προσοχη προσοχη!!

Οποτε ...εχουμε και λεμε

Προστατευτικος εξοπλισμος
γνωση της καταστασης της μοτοσυκλετας
Καποιες βασικες γνωσεις οδηγησης
Σεβασμος στο γκαζι της μοτοσυκλεττας...δεν ειναι παπιιιι
Προσοχη στους αλλους στο δρομο
Μην γινομαστε ανταγωνιστικοι ως προς τους αλλους (ξερω ειναι δυσκολο αλλα προσπαθεια)
Η ρουτινα στο δρομο μας ειναι ο χειροτερος εχθρος
Οταν οδηγαμε εχουμε βαλει το ρανταρ σε λειτουργια και κοιταμε παντου και προσπαθουμε να εχουμε τρισδιατατη αποψη του τι γινεται γυρω μας
Σε καταστασεις αποτομου φρεναρισματος κοιταμε μια εμπρος και μια πισω στους καθρεπτες για να μην μας παρει κανεις σβαρνα
Σε αδειο δρομο τα βραδυα ειδικα καθομαστε στη δεξια πλευρα του δρομου σε περιπτωση αναμονης φαναριου αλλα προσεχουμε να μην ειμαστε κρυμμενοι
Αμα ειμαστε παρεα με αλλες μηχανες δεν προσπαθουμε να παμε με τον ρυθμου του γκρουπ ετσι και αισθανομαστε οτι ξεπερναμε τα ορια μας..αμα ειναι σωστη η παρεα θα σε περιμενει καπου
εαν εχουμε απορια για το οδοστρωμα βαζουμε λιγο το ποδαρακι κατω και ελεγχουμε την προσφυση...ενταξει θελει εξασκηση αλλα ειναι καλος δεικτης ολισθηροτητας
Τα μπαντιλικια χαλανε το πισω λαστιχο και την τσεπη μας ασκοπα

Αυτα για αρχη σαφως μου διαφευγουν και αλλα που θα προσθεσουν και οι αλλοι..επισης κανε ενα κοπο και διαβασε (ενα δεν το εχεις κανει ηδη) το τμημα οδηγηση -tips and tricks

να σαι παντα ορθιος και παντα ωραιος!!!
καλες βολτες φιλε κωστα

Υ.Γ:Γραψε και κανα ελληνικουλι εαν μπορεις ιδιως οταν γραφεις μεγαλα κειμενα ειναι καλυτερα!!

Newbas
03/08/2006, 00:56
αν και ξεφεύγω λίγο από το θέμα θα ήθελα να τονίσω - θίξω κάτι που αναφέρει ο αγαπητός Hornet και πιο συγκεκριμένα το χάσμα που υπάρχει στους κυβισμούς...και εγώ 22 χρονών είμαι και εδώ και 2+ χρόνια οδήγώ ένα παπάκι 125 και μέσα στις επόμενες μέρες πρόκειται να πάρω την πρώτη μου μηχανή (σου'ρχομαι!!!!).

όταν πρωτοξεκίνησα να ψάχνω το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το παπί διαπίστωσα κάτι που μου φάνηκε απίστευτο: η αγορά έχει κατακλυστει (ή καλύτερα έχει επιλογές) με μηχανάκια-μηχανές 50, 125, 600 και 1000 κυβικών +-καποια κυβικά...παρατηρείτε κάτι στην ακολουθία των αριθμών?? να το θέσω και με ίππους: εως 10(50-125κ), 45-70+, 120(600κ), 100-150+(1000κ).....

αν και οι αριθμοί δεν είναι απόλυτα ακριβείς νομίζω ότι σε γενικές γραμμές κάπως έτσι έχουν τα πράγματα...εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι υπάχει ένα τεράστιο χασμα από τα 125 στα 600 κυβικά και απο το 10- στους 50φεύγα ίππους στην αγορά και στα μοντέλα σήμερα...

εγώ λοιπόν που θέλω να μεταβώ απο παπί σε μεγάλη μοτοσυκλέτα τι να κάνω?? τα μόνα μοντέλα που μπορώ να πω ότι μου τράβηξαν κάπως το ενδιαφέρον είναι τα CB και DRZ από τα οποία το πρώτο δεν μου αρέσει και ως κατηγορία και το δεύτερο είναι πιο ακριβό από ορισμένα μοντέλα 650!!!

γενικά θα ήθελα να ακούσω απόψεις πάνω στο θέμα τόσο από άτομα που έχουν κάνει ερευνα αγοράς πρόσφατα για να αγοράσουν μηχανή όσο και από ανθρώπους που είναι στον χώρο εδώ και χρόνια....

kostisthegreek
03/08/2006, 19:45
Εγώ όταν ρώτησα κάποτε έναν έμπορο "γιατί δεν πουλάτε καινούρια 400άρια?" μου απάντησε "γιατί η τιμή τους θα είναι σχεδόν ίδια με τα 600άρια". Πιστεύω πάντως ότι πολλοί θα αγόραζαν 400άρι αν πουλιώταν καινούριο αντιπροσωπείας.

Kizoku
04/08/2006, 07:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
Εγώ όταν ρώτησα κάποτε έναν έμπορο "γιατί δεν πουλάτε καινούρια 400άρια?" μου απάντησε "γιατί η τιμή τους θα είναι σχεδόν ίδια με τα 600άρια". Πιστεύω πάντως ότι πολλοί θα αγόραζαν 400άρι αν πουλιώταν καινούριο αντιπροσωπείας.

Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό φίλε Κωστή! :nono:

Δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν την νοοτροπία να κοιτάνε τα πολλά κυβικά και όχι το αν είναι έμπειροι και ικανοί να χειριστούν όλο αυτό το γκάζι και για αυτό και πολλοί σκοτώνονται.
Οπότε όταν έρθει η ώρα να διαλέξουν θα σκεφτεί τι ναπάρω το ψόφιο το 400άρι ας πάρω 600 κατευθείαν κι ας είχα καβαλήσει παπί πιο πριν τι έγινε???

Alx 84
04/08/2006, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kizoku
Μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτό φίλε Κωστή! :nono:

Δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν την νοοτροπία να κοιτάνε τα πολλά κυβικά και όχι το αν είναι έμπειροι και ικανοί να χειριστούν όλο αυτό το γκάζι και για αυτό και πολλοί σκοτώνονται.
Οπότε όταν έρθει η ώρα να διαλέξουν θα σκεφτεί τι ναπάρω το ψόφιο το 400άρι ας πάρω 600 κατευθείαν κι ας είχα καβαλήσει παπί πιο πριν τι έγινε???


δεν έχεις άδικο φίλε μου, δεν έχεις άδικο...

kostiZ
05/08/2006, 00:12
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 125 ΣΤΑ 600 , ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΧΤΗ ΝΑ ΠΑΤΑΩ.... ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ , ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΕΥΘΗΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.. ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ 50 ΜΕΤΑ ΕΝΑ 125 ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ. ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ. ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΑΘΩ......
ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΓΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 1000.
ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.