PDA

View Full Version : Z750 Vs Tuono 1000



Σελίδες : 1 [2]

panjimnakos
01/08/2006, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
σημερα φιλος μου ειπε για 278 με το Ζ750 σε ψιλοκατηφορικο μεος (μαλλον για τις κατηφορες γυρνωντας αθηνα απο χαλκιδα μιλαει) :hypnotize

Εγω δεν ειχα δει τοσα ουτε με το Ζ1000. Μεχρι 274 ειχα δει μονο μια φορα.
Μαλλον τα κοντερ των 750 ειναι πολυ αισιοδοξα!

adam_tsouk
01/08/2006, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από panjimnakos
Εγω δεν ειχα δει τοσα ουτε με το Ζ1000. Μεχρι 274 ειχα δει μονο μια φορα.
Μαλλον τα κοντερ των 750 ειναι πολυ αισιοδοξα!


κοιτα, το ποσο κλεβει δεν το ξερω ακριβως (ακομα):evil:
αλλα τοσα δεν νομιζω οτι εχει δει κανενα Ζ750!!!

THEOD
01/08/2006, 23:12
Επειδή το θέμα τελική ταχύτητα Ζ750 έχει καταντήσει γελοίο, να σας πω έναν απλό και ακριβή τρόπο να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας ώστε να ξέρουμε όλοι για τι μιλάμε....


Στην εικόνα παρακάτω είναι οι σχέσεις μετάδοσης του Z750 όπως αναφέρονται στο σχετικό σέρβις μάνουαλ της Καβασάκι....

Αν θέλετε να βρείτε την ταχύτητα κίνησης ανάλογα τις στροφές και την σχέση στο κιβώτιο, ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία…

ΠΡΙΝ ξεκινήσετε θα πρέπει να ξέρετε την ακριβή ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ του πίσω ελαστικού…και μπορείτε εύκολα να το βρείτε ως εξής… με τον πίσω τροχό στον αέρα και με ένα σχοινάκι ή μια μεζούρα περασμένα ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο του ελαστικού, μετρήστε την περίμετρο του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ελαστικού, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες φθοράς, και μετά ελάτε να υπολογίσετε με ακρίβεια την ταχύτητα στην όρθια θέση (γιατί με το πλάγιασμα η τελική σχέση μετάδοσης ΚΟΝΤΑΙΝΕΙ....).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Μπορείτε να υπολογίσετε και μαθηματικά την περίμετρο του ελαστικού από την διάμετρο της ζάντας και την διάσταση-προφίλ του ελαστικού, αλλά επειδή οι διάφορες μάρκες ελαστικών έχουν διαφορές ανάλογα το προφίλ τους ακόμα και αν ονομαστικά είναι στην ίδια διάσταση, η ακρίβεια που θα πάρετε δεν είναι ικανοποιητική – το σωστό είναι να την μετρήσετε…

Διαιρέστε λοιπόν τις στροφές του κινητήρα διαδοχικά με τις 3 ενδιάμεσες σχέσεις….
Δηλαδή
έστω 1.000 στροφές κινητήρα, άρα 1.000/1,714 (primary reduction ratio) = 583,43057

Έστω με 6η στο κιβώτιο, άρα 583,43057/1,095=532,8133

Άρα 532,8133/2,867 (final reduction ratio) = 185,84349 για μαμά γρανάζωμα

Αυτό σημαίνει ότι ο πίσω τροχός με 6η και 1.000 στροφές/λεπτό στον κινητήρα, θα γυρίζει με 185,84349 περιστροφές το λεπτό …


Με βάση την ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ περίμετρο του ελαστικού μπορείτε να πολλαπλασιάσετε το νούμερο αυτό με την περίμετρο και να βρείτε πόσα μέτρα το λεπτό θα διανύει ο πίσω τροχός με 6η και 1000 στροφές κινητήρα....Το μετατρέπετε σε χιλιόμετρα/ώρα και ...καθαρίσατε....

Παράδειγμα με προσεγγιστική περίμετρο ελαστικού
Δεν είναι 100% ΑΚΡΙΒΕΣ αλλά αρκετά κοντά στην αλήθεια (μετρημένη από το παλιό μου FZ6 που φόραγε ίδια διάσταση ελαστικών - επιμένω όμως ότι καλύτερα να μετρήσετε το ΔΙΚΟ ΣΑΣ λάστιχο)...

Εστω λοιπόν ότι βρίσκετε μια περίμετρο ελαστικού 1,95 μέτρα (κάπου εκεί είναι - η πραγματική περίμετρος του "εν κινήσει" ελαστικού είναι μερικά χιλιοστά λιγότερη από αυτή που θα μετρήσετε στον αέρα μιας και το ελαστικό "κάθεται" ελάχιστα με την επίδραση του βάρους ...)
Έχουμε λοιπον.... 1,95 μέτρα Χ 185,84349 περιστροφές το λεπτό =362,3948 μέτρα το λεπτό = 21,743688 χιλιόμετρα/ώρα

Δηλαδή το Ζ750 σύμφωνα με την ακρίβεια του ψηφιακού στροφομέτρου του (που συνήθως δεν "κλέβει" ή τέλος πάντων λογικά "κλέβει" πολύ λιγότερο από το ταχύμετρο...) έχει 21,74369 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα/ώρα με 6η και 1.000 στροφές ....

Εύκολα λοιπόν μπορούμε να βρούμε την πραγματική ταχύτητα για κάθε συνδυασμό στροφών-ταχύτητας στο κιβώτιο όπως πχ ότι στίς 11.000 στροφές με 6η θα έχει 11 Χ 21,74369 = 239,18 χιλιόμετρα/ώρα.

Κάντε το μία φορά και μετά με έναν απλό πολλαπλασιασμό θα ξέρετε με βάση το στροφόμετρο (αν και αυτό δεν είναι "αισιόδοξο"...) πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχετε....Μετά ξανασυζητάμε για τα 260,270,278 ή και εγώ δεν ξέρω πόσα....:wave2: :wave2: :wave2:

THEOD
01/08/2006, 23:13
σορυ ξέχασα την επισύναψη....


57648

nikomaxia
01/08/2006, 23:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Επειδή το θέμα τελική ταχύτητα Ζ750 έχει καταντήσει γελοίο, να σας πω έναν απλό και ακριβή τρόπο να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας ώστε να ξέρουμε όλοι για τι μιλάμε....


Στην εικόνα παρακάτω είναι οι σχέσεις μετάδοσης του Z750 όπως αναφέρονται στο σχετικό σέρβις μάνουαλ της Καβασάκι....

Αν θέλετε να βρείτε την ταχύτητα κίνησης ανάλογα τις στροφές και την σχέση στο κιβώτιο, ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία…

ΠΡΙΝ ξεκινήσετε θα πρέπει να ξέρετε την ακριβή ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ του πίσω ελαστικού…και μπορείτε εύκολα να το βρείτε ως εξής… με τον πίσω τροχό στον αέρα και με ένα σχοινάκι ή μια μεζούρα περασμένα ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο του ελαστικού, μετρήστε την περίμετρο του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ελαστικού, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες φθοράς, και μετά ελάτε να υπολογίσετε με ακρίβεια την ταχύτητα στην όρθια θέση (γιατί με το πλάγιασμα η τελική σχέση μετάδοσης ΚΟΝΤΑΙΝΕΙ....).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Μπορείτε να υπολογίσετε και μαθηματικά την περίμετρο του ελαστικού από την διάμετρο της ζάντας και την διάσταση-προφίλ του ελαστικού, αλλά επειδή οι διάφορες μάρκες ελαστικών έχουν διαφορές ανάλογα το προφίλ τους ακόμα και αν ονομαστικά είναι στην ίδια διάσταση, η ακρίβεια που θα πάρετε δεν είναι ικανοποιητική – το σωστό είναι να την μετρήσετε…

Διαιρέστε λοιπόν τις στροφές του κινητήρα διαδοχικά με τις 3 ενδιάμεσες σχέσεις….
Δηλαδή
έστω 1.000 στροφές κινητήρα, άρα 1.000/1,714 (primary reduction ratio) = 583,43057

Έστω με 6η στο κιβώτιο, άρα 583,43057/1,095=532,8133

Άρα 532,8133/2,867 (final reduction ratio) = 185,84349 για μαμά γρανάζωμα

Αυτό σημαίνει ότι ο πίσω τροχός με 6η και 1.000 στροφές/λεπτό στον κινητήρα, θα γυρίζει με 185,84349 περιστροφές το λεπτό …


Με βάση την ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ περίμετρο του ελαστικού μπορείτε να πολλαπλασιάσετε το νούμερο αυτό με την περίμετρο και να βρείτε πόσα μέτρα το λεπτό θα διανύει ο πίσω τροχός με 6η και 1000 στροφές κινητήρα....Το μετατρέπετε σε χιλιόμετρα/ώρα και ...καθαρίσατε....

Παράδειγμα με προσεγγιστική περίμετρο ελαστικού
Δεν είναι 100% ΑΚΡΙΒΕΣ αλλά αρκετά κοντά στην αλήθεια (μετρημένη από το παλιό μου FZ6 που φόραγε ίδια διάσταση ελαστικών - επιμένω όμως ότι καλύτερα να μετρήσετε το ΔΙΚΟ ΣΑΣ λάστιχο)...

Εστω λοιπόν ότι βρίσκετε μια περίμετρο ελαστικού 1,95 μέτρα (κάπου εκεί είναι - η πραγματική περίμετρος του "εν κινήσει" ελαστικού είναι μερικά χιλιοστά λιγότερη από αυτή που θα μετρήσετε στον αέρα μιας και το ελαστικό "κάθεται" ελάχιστα με την επίδραση του βάρους ...)
Έχουμε λοιπον.... 1,95 μέτρα Χ 185,84349 περιστροφές το λεπτό =362,3948 μέτρα το λεπτό = 21,743688 χιλιόμετρα/ώρα

Δηλαδή το Ζ750 σύμφωνα με την ακρίβεια του ψηφιακού στροφομέτρου του (που συνήθως δεν "κλέβει" ή τέλος πάντων λογικά "κλέβει" πολύ λιγότερο από το ταχύμετρο...) έχει 21,74369 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα/ώρα με 6η και 1.000 στροφές ....

Εύκολα λοιπόν μπορούμε να βρούμε την πραγματική ταχύτητα για κάθε συνδυασμό στροφών-ταχύτητας στο κιβώτιο όπως πχ ότι στίς 11.000 στροφές θα έχει 11 Χ 21,74369 = 239,18 χιλιόμετρα/ώρα.

Κάντε το μία φορά και μετά με έναν απλό πολλαπλασιασμό θα ξέρετε με βάση το στροφόμετρο (αν και αυτό δεν είναι "αισιόδοξο"...) πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχετε....Μετά ξανασυζητάμε για τα 260,270,278 ή και εγώ δεν ξέρω πόσα....:wave2: :wave2: :wave2:


Γειά σου αρχηγέ μου!!!!!!

AFTER
01/08/2006, 23:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
κοιτα, το ποσο κλεβει δεν το ξερω ακριβως (ακομα):evil:
αλλα τοσα δεν νομιζω οτι εχει δει κανενα Ζ750!!!
Υπαρχουν και καποια Ζ με καλυτερη αεροδυναμικη αδελφε :winka:

idi
02/08/2006, 00:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Επειδή το θέμα τελική ταχύτητα Ζ750 έχει καταντήσει γελοίο, να σας πω έναν απλό και ακριβή τρόπο να δείτε πόσο κλέβει το κοντέρ σας ώστε να ξέρουμε όλοι για τι μιλάμε....


Στην εικόνα παρακάτω είναι οι σχέσεις μετάδοσης του Z750 όπως αναφέρονται στο σχετικό σέρβις μάνουαλ της Καβασάκι....

Αν θέλετε να βρείτε την ταχύτητα κίνησης ανάλογα τις στροφές και την σχέση στο κιβώτιο, ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία…

ΠΡΙΝ ξεκινήσετε θα πρέπει να ξέρετε την ακριβή ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ του πίσω ελαστικού…και μπορείτε εύκολα να το βρείτε ως εξής… με τον πίσω τροχό στον αέρα και με ένα σχοινάκι ή μια μεζούρα περασμένα ΑΚΡΙΒΩΣ στο κέντρο του ελαστικού, μετρήστε την περίμετρο του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ελαστικού, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες φθοράς, και μετά ελάτε να υπολογίσετε με ακρίβεια την ταχύτητα στην όρθια θέση (γιατί με το πλάγιασμα η τελική σχέση μετάδοσης ΚΟΝΤΑΙΝΕΙ....).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Μπορείτε να υπολογίσετε και μαθηματικά την περίμετρο του ελαστικού από την διάμετρο της ζάντας και την διάσταση-προφίλ του ελαστικού, αλλά επειδή οι διάφορες μάρκες ελαστικών έχουν διαφορές ανάλογα το προφίλ τους ακόμα και αν ονομαστικά είναι στην ίδια διάσταση, η ακρίβεια που θα πάρετε δεν είναι ικανοποιητική – το σωστό είναι να την μετρήσετε…

Διαιρέστε λοιπόν τις στροφές του κινητήρα διαδοχικά με τις 3 ενδιάμεσες σχέσεις….
Δηλαδή
έστω 1.000 στροφές κινητήρα, άρα 1.000/1,714 (primary reduction ratio) = 583,43057

Έστω με 6η στο κιβώτιο, άρα 583,43057/1,095=532,8133

Άρα 532,8133/2,867 (final reduction ratio) = 185,84349 για μαμά γρανάζωμα

Αυτό σημαίνει ότι ο πίσω τροχός με 6η και 1.000 στροφές/λεπτό στον κινητήρα, θα γυρίζει με 185,84349 περιστροφές το λεπτό …


Με βάση την ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ περίμετρο του ελαστικού μπορείτε να πολλαπλασιάσετε το νούμερο αυτό με την περίμετρο και να βρείτε πόσα μέτρα το λεπτό θα διανύει ο πίσω τροχός με 6η και 1000 στροφές κινητήρα....Το μετατρέπετε σε χιλιόμετρα/ώρα και ...καθαρίσατε....

Παράδειγμα με προσεγγιστική περίμετρο ελαστικού
Δεν είναι 100% ΑΚΡΙΒΕΣ αλλά αρκετά κοντά στην αλήθεια (μετρημένη από το παλιό μου FZ6 που φόραγε ίδια διάσταση ελαστικών - επιμένω όμως ότι καλύτερα να μετρήσετε το ΔΙΚΟ ΣΑΣ λάστιχο)...

Εστω λοιπόν ότι βρίσκετε μια περίμετρο ελαστικού 1,95 μέτρα (κάπου εκεί είναι - η πραγματική περίμετρος του "εν κινήσει" ελαστικού είναι μερικά χιλιοστά λιγότερη από αυτή που θα μετρήσετε στον αέρα μιας και το ελαστικό "κάθεται" ελάχιστα με την επίδραση του βάρους ...)
Έχουμε λοιπον.... 1,95 μέτρα Χ 185,84349 περιστροφές το λεπτό =362,3948 μέτρα το λεπτό = 21,743688 χιλιόμετρα/ώρα

Δηλαδή το Ζ750 σύμφωνα με την ακρίβεια του ψηφιακού στροφομέτρου του (που συνήθως δεν "κλέβει" ή τέλος πάντων λογικά "κλέβει" πολύ λιγότερο από το ταχύμετρο...) έχει 21,74369 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα/ώρα με 6η και 1.000 στροφές ....

Εύκολα λοιπόν μπορούμε να βρούμε την πραγματική ταχύτητα για κάθε συνδυασμό στροφών-ταχύτητας στο κιβώτιο όπως πχ ότι στίς 11.000 στροφές θα έχει 11 Χ 21,74369 = 239,18 χιλιόμετρα/ώρα.

Κάντε το μία φορά και μετά με έναν απλό πολλαπλασιασμό θα ξέρετε με βάση το στροφόμετρο (αν και αυτό δεν είναι "αισιόδοξο"...) πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχετε....Μετά ξανασυζητάμε για τα 260,270,278 ή και εγώ δεν ξέρω πόσα....:wave2: :wave2: :wave2:

καπου εχεις κανει λαθος (ισως στη διαμετρο του ελαστικου ή στα γραναζια που εχεις επιλεξει) γιατι εχω excel αρχειο που εχει υπολογισει τη θεωρητικη τελικη ταχυτητα του Ζ750 στα 278 χλμ /ω....

ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ το PC μου....

:wave2:

stavrogin
02/08/2006, 02:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
καπου εχεις κανει λαθος (ισως στη διαμετρο του ελαστικου ή στα γραναζια που εχεις επιλεξει) γιατι εχω excel αρχειο που εχει υπολογισει τη θεωρητικη τελικη ταχυτητα του Ζ750 στα 278 χλμ /ω....

ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ το PC μου....

:wave2:


μαλλον μιλατε και οι δυο θεωριτικα.Γιατι πραγματικα τα 278 δεν παιζουν με καμια.

gcrook
02/08/2006, 02:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
μαλλον μιλατε και οι δυο θεωριτικα.Γιατι πραγματικα τα 278 δεν παιζουν με καμια.

Χμμ ισως στο δυναμομετρο που δεν υπαρχει η αντισταση του αερα να πιασει τοσα.
Οταν εγω δυναμομετρησα το δικο μου, βαρεσε κοφτη με εκτη στα 235 πραγματικα.

THEOD
02/08/2006, 06:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
καπου εχεις κανει λαθος (ισως στη διαμετρο του ελαστικου ή στα γραναζια που εχεις επιλεξει) γιατι εχω excel αρχειο που εχει υπολογισει τη θεωρητικη τελικη ταχυτητα του Ζ750 στα 278 χλμ /ω....

ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ το PC μου....

:wave2:

Δεν νομίζω ότι κάνω λάθος....:nono: Πρόκειται για απλή μαθηματική διαδικασία που ΔΕΝ μπορεί να αμφισβητηθεί.... :p :p :p

Οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού προέρχονται από το σέρβις μάνουαλ της Καβασάκι όπως άλλωστε φαίνεται και στην από κάτω επισυναπτόμενη εικόνα....

3 διαιρέσεις και 2 πολλαπλασιασμοί είναι όλη η διαδικασία όπως περιγράφω.....δεν χρειάζεσαι κομπιούτερ ή software, ούτε πρέπει να έχεις 3 μεταπτυχιακά για να το κάνεις...απλά μαθηματικά δημοτικού είναι...κάντες και μόνος σου με ένα κομπιουτεράκι και θα δείς....

το PC σου ΔΕΝ κάνει λάθος, η τροφοδότηση των στοιχείων ή οι συναρτήσεις στο Exel ΜΠΟΡΕΙ να είναι λάθος...δεν είναι η πρώτη φορά που στο νετ κυκλοφορούν λάθος exelaκια...και προφανώς βασίζονται στον "θεωρητικό" υπολογισμό περιμέτρου βάσει τυποποιημένου προφίλ ελαστικού και διάμετρο ζάντας, που όμως ΑΠΕΧΕΙ από την πραγματικότητα...

Η περίμετρος του ελαστικού που χρησιμοποίησα (1,95 μέτρα) προέρχεται από ΜΕΤΡΗΣΗ που είχα κάνει στο παλιό μου FZ6 που φορούσε λάστιχα Dunlop 180/55ZR17 - ίδια διάσταση όπως και το Ζ750...Εδώ ανάλογα την μάρκα των ελαστικών και των συνθηκών φθοράς τους υπάρχει ένα μικρό ποσοστό διακύμανσης, γιαυτό και επιμένω ότι για πιο σωστά αποτελέσματα πρέπει να μετρηθεί...

Και τι σημαίνει ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ τελική ???? Με την 6η στους κόφτες που δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ ??? Υπάρχει πιο ΑΧΡΗΣΤΟ στοιχείο από αυτό ???

Δεν ξέρω σε πόσες στροφές έχει κόκκινο το Ζ750, που είναι ο κόφτης, πόσες μπορεί να ανεβάζει η 6η ανάλογα τις συνθήκες, ούτε με ενδιαφέρει....εγώ απλά έγραψα τον τρόπο να ξέρετε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ταχύτητα κίνησης συναρτήσει των στροφών του κινητήρα με απόλυτη ακρίβεια (ή πιο σωστά με ακρίβεια τόση όση αυτή του στροφομέτρου)...
Δεν έγραψα τρόπο υπολογισμού ΤΕΛΙΚΗΣ ταχύτητας...Αυτό θα το βρείτε εσείς.....Έγραψα τρόπο ΕΥΡΕΣΗΣ της πραγματικής ταχύτητας κίνησης με αναφορά τις στροφές του κινητήρα...Αν αυτό στεναχωρεί κάποιους που βλέποντας ένα μεγάλο σφάλμα κοντέρ έχουν φάει την φόλα και νομίζουν ότι το μηχανάκι τους σχεδόν 300αρίζει, δεν με απασχολεί ούτε ευθύνομαι εγώ για αυτό...

Κάνε μια επαλήθευση των όσων έγραψα και θα δείς (αν και εσύ έχεις το 1000 που προφανώς θα έχει άλλες σχέσεις - οι δικοί μου υπολογισμοί αφορούν το 750 και με μαμά γρανάζια....)
:wave2: :wave2: :wave2:

adam_tsouk
02/08/2006, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Υπαρχουν και καποια Ζ με καλυτερη αεροδυναμικη αδελφε :winka:

ασε ρε, εχεις δει ποτε τοσα;

adam_tsouk
02/08/2006, 08:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
μαλλον μιλατε και οι δυο θεωριτικα.Γιατι πραγματικα τα 278 δεν παιζουν με καμια.


πραγματικα 278 δεν παιζουν σε κανενα μηχανακι που τα γραφει... :winka:

MIKE_16V
02/08/2006, 08:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
πραγματικα 278 δεν παιζουν σε κανενα μηχανακι που τα γραφει... :winka:


Δεν τα εχω δει, αλλα ειχα βρει στον δρομο εναν τυπο που επεμενε οτι ειχε δει 270+.......στο γυμνο....:sick:

sniper
02/08/2006, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
Δεν τα εχω δει, αλλα ειχα βρει στον δρομο εναν τυπο που επεμενε οτι ειχε δει 270+.......στο γυμνο....:sick:

Με αυτή την λογική, Haya-XX-FJR κλπ πόσα πρέπει να δουνε τελική ρε παιδιά; 2 mach; :confused:

MIKE_16V
02/08/2006, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με αυτή την λογική, Haya-XX-FJR κλπ πόσα πρέπει να δουνε τελική ρε παιδιά; 2 mach; :confused:


Ελα ντε....:confused:

Κοιτα, ετσι και αλλιως οσοι περνουν γυμνο για τελικες:rolleyes:

εδω λεμε να το κοντηνουμε λιγο να τραβαει...ποιος τις Γ@μ@ει τις τελικες:smokin:

adam_tsouk
02/08/2006, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Με αυτή την λογική, Haya-XX-FJR κλπ πόσα πρέπει να δουνε τελική ρε παιδιά; 2 mach; :confused:

μην το αποκλειεις οτι μπορει να τα ειδε....

μιλαμε για κοντερ και σιγουρα σε εστω ελαφρως κατηφορικο δρομο. (τον ευνοικο τυφωνα τον παραλειπω):lol:

adam_tsouk
02/08/2006, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
Ελα ντε....:confused:

Κοιτα, ετσι και αλλιως οσοι περνουν γυμνο για τελικες:rolleyes:

εδω λεμε να το κοντηνουμε λιγο να τραβαει...ποιος τις Γ@μ@ει τις τελικες:smokin:


α να χαθειτε, κοντρακιδες


:lol: :lol: :lol:

MIKE_16V
02/08/2006, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
α να χαθειτε, κοντρακιδες


:lol: :lol: :lol:


κοιτα ποιος μιλαει.....οποτε παμε για κανα καφε..στα φαναρια κανει burnout....ξεκιναει με σουζα...και κοιταει επιμονα οποιον ειναι διπλα του:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

adam_tsouk
02/08/2006, 08:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από MIKE_16V
κοιτα ποιος μιλαει.....οποτε παμε για κανα καφε..στα φαναρια κανει burnout....ξεκιναει με σουζα...και κοιταει επιμονα οποιον ειναι διπλα του:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



ναι αλλα με το χοντα...


προσπαθω να το σπασω για να κραξω τους χοντακηδες μετα!



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

booZe
02/08/2006, 09:27
Λοιπόοοον... από ένα τεύχος των 2Τροχών που διάβασα, έλεγε στις μετρήσεις του για το Ζ750 ότι έχει πραγματική τελική 235 km/h με ένδειξη στο ταχύμετρο 261 km/h. Οπότε, υποθέτω ότι σε κατηφορικό δρόμο μπορεί και να δείξει το ταχύμετρο και 270.

Ακρίβεια Kawasaki, όπως λέμε ελβετικό ρολόι... :lol:

Ανεξάρτητα από αυτό πάντως... Z rulz! :wave2:

idi
02/08/2006, 09:50
η θεωρητική τελικη ταχύτητα δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικη στο δρομο

αντικατοπτρίζει τη τελικη ταχύτατα ΑΝ μπορουσε να τερματισει το στροφομετρο στα «κοκκινα»


η θεωρητική τελικη του Ζ750 ειναι 278 THEOD μην επιμενεις. Ποτε δε κανει λαθος μια εφαρμογή ποσο μαλιστα τη στιγμη που την εχει φτιαξει ανθρωπος που ξερει καλυτερα απο ολους μας τις σχεσεις μεταδοσης κτλ μιας και ειναι ειδικος των «γραναζιών-αλυσιδων»

Καπου κανεις λαθος στους υπολογισμους σου (οχι στη μεθοδολογία) και μην επιμένεις....


αμα αμφιβαλεις δες και το διάγραμμα των σχεσεων/θεωρητικής ταχύτητας σε ενα τεστ του Ζ750 στο μοτοσυκλετιστικο τυπο.

Δε συμαινει οτι θα πιανει 278 το Ζ750... και φυσικα και ΔΕ φτανει τα 278 χλμ/Ω!!!

συμαινει οτι υπαρχει η πιθανότητα με πολυ ευνοϊκές συνθήκες (βλεπε παραπανω) να =πλησιασει= σε αυτη

απλα μερικοι εδω δε καταλάβετε οτι η "τελικη" ειναι ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ εννοια

γι' αυτο και ο καθενας μπορει και να πει "τη πιπα του"

στα περιοδικά την μετρανε με ηλεκτρονικά οργανα ακριβείας, σε συγκεκριμένες (υποθέτω) αποστάσεις, με κλιση δρομου σχεδόν στο 0, και με κανονικές συνθήκες αερα

το Χ μελος του μοτο.τζ-αρ μετράει ως «τελικη» την «απέλπιδα προσπάθεια του να μαζεψει οσο το δυνατόν περισσοτερα χλμ/ω στο ΚΟΝΤΕΡ σε αποσταση ΟΣΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, και με συνθήκες τις περισσότερες φορες ευνοικες» (κλίση δρομου, αερας).. ε βαζει και κανα δυο χλμ ετσι για να το στρογγυλεψει.... ελληνες ειμαστε :lol:

αυτο το εχω εξήγησει και αλλες φορες και ακομα επιμένετε να αμφισβητείται νουμερα που ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ να ειναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ του κατασκευαστή και των δοκιμαστών των περιοδικών...

αρα μην επαναλαμβάνομαι

:wave2:

sniper
02/08/2006, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
.....


ΟΚ - εγώ πιάνω τα 350 ΟΚ?

Θεωρητικά πάντα και με στογγυλοποίηση :lol:

THEOD
02/08/2006, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

Ποτε δε κανει λαθος μια εφαρμογή ποσο μαλιστα τη στιγμη που την εχει φτιαξει ανθοπως που ξερει καλυτερα απο ολους μας τις σχεσεις μεταδοσης κτλ μιας και ειναι ειδικος των «γραναζιών-αλυσιδων»

Καπου κανεις λαθος στους υπολογισμους σου (οχι στη μεθοδολογία) και μην επιμένεις....



Μπούρδες με το συμπάθειο....:rotflmao:

Σιγά που χρειάζεται "ειδικός" για να κάνει 5 απλές μαθηματικές πράξεις...

Το μάνουαλ το έχεις, τις σχέσεις τις αναφέρει μέσα, ένα κομπιουτεράκι φαντάζομαι θα το έχεις πρόχειρο, και το μόνο που μπορεί να "παίξει" σε μικρά όρια είναι η περίμετρος του ελαστικού ανάλογα την μάρκα και τις συνθήκες φθοράς - μιλάμε όμως για μικρές διαφορές...

Δεν έχεις παρά να το κάνεις όπως σου λέω (δεν θα σου πάρει πάνω από 5 λεπτά) και τα ξαναλέμε...Τώρα αν εσύ σε μια τόσο απλή διαδικασία εμπιστεύεσαι πιο πολύ το τι έχει κάνει κάποιος, κάπου, κάποτε, παρά τον ευατό σου....εμένα δεν μου πέφτει λόγος...

zephyr1
02/08/2006, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
ΟΚ - εγώ πιάνω τα 350 ΟΚ?

Θεωρητικά πάντα και με στογγυλοποίηση :lol:


370

Σε περασα.:D

THEOD
02/08/2006, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
η θεωρητική τελικη ταχύτητα δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικη στο δρομο

αντικατοπτρίζει τη τελικη ταχύτατα ΑΝ μπορουσε να τερματισει το στροφομετρο στα «κοκκινα»




Και για να καταλάβεις για πόσο ΑΧΡΗΣΤΟ μέγεθος μιλάμε, απλά να σου πώ ότι στο προηγούμενο Στρόμ1000 η μακριά-οβεντράιβ 6η έδινε ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ τελική γύρω στα 350-360 χιλιόμετρα...:lol: :lol: :lol:

idi
02/08/2006, 10:35
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣIΜΟ??

αλλωστε who gives a fuck ποση ειναι η τελικη ... αμα ρωτας εμενα....

για να δεις ποσο με ενδιαφερει... εχω "κοντινει" τις σχεσεις στο μηχανακι μου (-1 δοντι εμπρος γραναζι)...

ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΗ ΦΕΡΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΚ???? (http://www.youtube.com/watch?v=qmoYKeFZnRY&mode=related&search=kawasaki%20z750) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MIKE_16V
02/08/2006, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΗ ΦΕΡΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΚ???? (http://www.youtube.com/watch?v=qmoYKeFZnRY&mode=related&search=kawasaki%20z750) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Αυτα ειναι:smokin:

vassilis88
02/08/2006, 10:40
:a12: για την τελικη.

idi τι δεν θα δινες για να σουν εκει ε?καλα στην ιταλια υπαρχει πρωταθλημα για καθε μηχανακι κ με φουλ συμμετοχες!

dodos_1
08/08/2006, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από KillerZ750
PAIDIA DEN KSERO AMA GRAFO M@@@@ES ALLA XTHES PIGENA XALKIDA KAI BRIKA ENA TUONO 1000 STO DROMO META TA PROTA DIODIA.

EGO DIKABALO KAI O ALLOS FORTOMENOS ME MIA TSANTA PISO EKDROMIKH.

LOIPON DEN KSERO ALLA TO TUONO PAEI SAN Z750 PSILA.

ME PERASE ME 220 KOLLHMENO GAZI KAI OTAN ANOIKSA EGO HMOUN GYRO STA 200 PAIDIA KRATOUSA STATHERH APOSTASH GYRO STA 200 METRA PISO TOU LOGO TOU OTI EIXE ANOIKSEI POIO PRIN APO MENA.

FTASAME OS TA 258 NA GRAPSO ME DIKABALO (KOLLHMENO GAZI) KAI H APOSTASH HTAN STATHERH KAI DEN MOU EPAIRNE OUTE METRO.

DEN KSERO LEO KAI PALI AMA ANOIGAME KAI HMOUN KAI EGO MONOS APO XAMHLA PANTOS META TA 180 SIGOURA THA ME MAZEUE DYSKOLA APO OTI KATALABA!!!

PERIMENO TH GNOMH SAS GIA TO SYMBAN GIATI PERIMENA YTALIKO 2KILINDRO NA HTAN LIGO THHRIO SE SXESH KAI ME TA LEFTA TOU....

BEBAIA STIS STROFES DEN TO EIDA DIOTI STAMATHSA XALKIDA KAI TO PAIDI PREPEI NA PIGENAI BOREIA EYBOIA..




OTAN KOLLHSA TO GAZI PAIDIA ME DIKABALO KAI TO KRATHSA KANA LEPTO H THERMOKRASIA(O KAKOMOIROS O ZETOURAS TI FTAEI{PROTH FORA TOU TO EKANA AYTO}) EFTASE STOUS 98 BATHMOUS. ALLA META TO PIGENA SAN KOTA ME 140 STATHERA NA PAISEI!!!!

φιλε μου αν και ετεροχρονισμενα θα σου απαντησω εγω ως κατοχος tuono(παλιο):D

δεν θα σου πω για εκκινησεις γιατι οπως καταλαβαινεις η ροπη σε 2κιλυνδρο 1000 ειναι αστειρευτη.ουτε για τελικες θα σου πω διοτι δεν θεωρω την τελικη ταχυτητα λογο για να επιλεξω ενα μηχανακι.

και για να μην πολυλογω...η σταθερη αποσταση που ειχες(αναφερεις 200μ.)δεν συγκαταλεγεται στο κυνηγητο μεταξυ 2 μηχανων διοτι εγω προσωπικα θεωρω οτι οταν 2 μηχανακια κυνηγιουνται η αποσταση μεταξυ των 2 ειναι πολυ μικρη!...να στο πω και πιο απλα το παλικαρι δεν πιεζε το μηχανακι του για να σου αποδειξει κατι...απλα απολαμβανε τη διαδρομη.μαλλον εσυ προσπαθουσες να αποδειξεις κατι που μονο εσυ γνωριζεις τι ηταν αυτο.

ΥΓ.εγω με το tuono(παλιο παντα:D )στις ταχυτητες που ανεφερες εκανα κοντρα μονο με τον αερα...γυμνο γαρ!:lol:

alexk
08/08/2006, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1

δεν θα σου πω για εκκινησεις γιατι οπως καταλαβαινεις η ροπη σε 2κιλυνδρο 1000 ειναι αστειρευτη.

Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει tuono, αλλά μπορώ να επιβεβαιώσω οτί εκκινεί απίστευτα γρήγορα. Στις αρχές σχετικά που είχα το R1 και δεν το γνώριζα καλά, έτυχε με ένα παλικάρι να ανοίγουμε για πλάκα σε φανάρια. Μιλάμε ότι το tuono εκτοξευόταν. Και πρόσφατα πάντως (που πάω καλύτερα το R1) έτυχα άλλο tuono με ακράπες, και το δεύτερο παλικάρι έφευγε επίσης σαν ρουκέτα. Εντυπωσιακό! Και δεν συζητώ ότι έβγαζε όλη τη δύναμη στο δρόμο, ενώ εγώ πάλευα να μετριάσω το σπινιάρισμα...

Άν και το τελευταίο δεν μου αρέσει οπτικά, είναι όλα τους εργαλεία. Δεν θέλω να μειώσω τα Ζ, γιατί είναι επίσης τούμπανα. Απλά θέλω να αναφέρω ότι το tuono είναι αν μη τι άλλο, ένα σεβαστό εργαλείο.

KillerZ750
08/08/2006, 23:17
PAIDIA DEN PROSPATHOUSA NA APODEIKSO TIPOTA EISA EISA POU MIA FORA ANOIKSA EPEIDH ME PARASE ANOIGMENOS!!!

EIMAI POLY COOL KAI ME TON TYPO EKANA THN PERISSOTERH APOSTASH MAZI ME 140KM/H.

ANTE KALO BRADY!!!