Σύνδεση

View Full Version : Απλώς απολαύστε το !!!!!!



Σελίδες : 1 [2]

billy_BMW
07/08/2006, 20:20
Δε μεταφράζω οεο οεο

The boxer engine is air and oil cooled. The finned cylinders cool as air flows over them, while the engine oil (in addition to lubricating) flows through special paths designed for cooling. Although there are no more air-cooled cars being manufactured in the USA, air-cooling makes sense for many reasons on motorcycles. Modern air/oil cooling can be as efficient at cooling as liquid-cooling. Look at the way that BMW designs the body work in the various models to direct the flow of air to the cylinders and the oil cooler and you'll see how well thought out the design is. Air/Oil cooling is a far simpler system, and as a result, typically has fewer problems than liquid cooled engines. Just don't let your bike idle on the centerstand and forget about it! Without water pumps, radiators, several liters of coolant, and coolant lines, air-cooled engines can save a significant amount of weight.

booZe
07/08/2006, 20:26
Προς ΤΗΕΟD: Ααα OK, my bad, κατάλαβα λάθος αυτό που έγραψες για το λάδι. :a10:

Nαι, αεροελαιόψυκτοι = αερόψυκτοι, δεν είπα ότι το κάνουν μόνο οι BWM αυτό, αν και βλέπω ότι χρησιμοποίσα το σκέτο "αερόψυκτοι" για τους Ducati, οι περισσότεροι από τους οποίους φέρουν και ψυγείο λαδιού οπότε είναι προφανές.

:beer:






Πάω στα γρήγορα μια βόλτα από το Δέλεαρ τώρα.. :)

billy_BMW
07/08/2006, 20:30
Και συγκεκριμένα η θεωρία της BMW για τον Αεροελεόψυκτο είναι:

Using Something Hot to get Rid of That Extra Heat
Since there was oil in the engine anyway, it was decided to use this as a medium to transfer the heat away from the very hot area around the two exhaust valves in each cylinder head. This extra heat could also be used to warm the engine oil after a cold start, and yet the extra heat could be Oilhead Cylinder Head dissipated via oil coolers, which were thermostatically controlled. Additionally, if you inspect the front of the oilhead cylinder, you can see an extra air passage to allow cool air to flow to the hot area between the 2 exhaust valves. More importantly, oil which has just come out of the oil cooler (and is therefore at its coolest temperature) is directed through the oil passages around the exhaust valves. To further enhance the naturally good engine cooling of the boxer design (remember the cylinder heads and cylinders hang out there in the cool air stream), the cylinder head was rotated by 15 degrees forward. This was done to better direct airflow to the exhaust port/exhaust valve area. Of course, with all the need to do this for the above reasons, additional items to make it work were required: 2 oil pump rotors, oil pump drive via an auxiliary shaft, 2 oil pump pick-ups, more oil passages in both the engine crankcase, cylinder heads, oil coolers, etc. But as you can imagine, it was worth the extra effort, for the boxer continued to live on great!


http://img442.imageshack.us/img442/1387/oilheadcylinderheadkg7.gif (http://imageshack.us)

THEOD
07/08/2006, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Δε μεταφράζω οεο οεο

The boxer engine is air and oil cooled. The finned cylinders cool as air flows over them, while the engine oil (in addition to lubricating) flows through special paths designed for cooling. Although there are no more air-cooled cars being manufactured in the USA, air-cooling makes sense for many reasons on motorcycles. Modern air/oil cooling can be as efficient at cooling as liquid-cooling. Look at the way that BMW designs the body work in the various models to direct the flow of air to the cylinders and the oil cooler and you'll see how well thought out the design is. Air/Oil cooling is a far simpler system, and as a result, typically has fewer problems than liquid cooled engines. Just don't let your bike idle on the centerstand and forget about it! Without water pumps, radiators, several liters of coolant, and coolant lines, air-cooled engines can save a significant amount of weight.

Ρε Μπίλλυ επειδή το γράφει η bmw σε κάποιο διαφημιστικό πρέπει ντε και καλά να είναι έτσι ??? Να σου γράψω τέτοια όσα θέλεις...

Σκέψου λίγο...Δηλαδή ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι (οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα...) είναι λάθος που επιβαρύνουν το κόστος-βάρος της μοτοσυκλέττας με τα παρελκόμενα της υδρόψυξης ???
Η να στο πω αλλιώς....Αφού η bmw (ξανα)ανακάλυψε τον τροχό με την "αεροελαιόψυξη", τότε γιατί το μηχανάκι σου είναι ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ ???

Απλά η bmw, μετά από χρόνια εμπειρίας με τον συγκεκριμένο κινητήρα και βοηθούμενη ΚΑΙ από την χαμηλή θερμοδυναμική του απόδοση, έκρινε ότι ένα καλοσχεδιασμένο σύστημα αερόψυξης είναι αρκετό για το συγκεκριμένο μοτέρ (και καλά έκανε την στιγμή που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με αυτό), και απλά γράφει όλα τα παραπάνω στο διαφημιστικό για να μην κατηγορηθεί για..."τσιγκουνιά" ....ειδικά την στιγμή που πουλάει χιλιοαποσβεσμένα πράγματα (όπως τον boxer) αρκετά ακριβά...

billy_BMW
07/08/2006, 21:09
Εγώ πάντως ξέρω ότι όλοι θα ήθελαν κάτι αερόψυκτο για πάρα πολλούς λόγους.

Λιγότερο βάρος

Λιγότερες τυχών ζημιές στο σύστημα ψύξης ....και επόμενα ίσως στο κινητήρα

Μηδενικό κόστος συντήρησης

Λιγότερη κατανάλωση ρεύματος

...έχει μόνο προτερήματα.

Όσο για το Κ το έβγαλε υδρόψυκτο αναγκαστικά.(HP,4 σε σειρά,κ.λ.π).

Μακάρι η τεχνολογία να του έδινε ψύξη με Λάδι και αέρα.

Πάντως με απλή λογική όλες οι αερόψυκτες κατασκευές οπου παράγουν έργο έχουν την ίδια αεροδιανομή.Απο ένα απλό κομπρεσέρ για να βάζεις αέρα ή αντλία νερού ως ένα boxer κινητήρα.

Σημ.(άσχετη)
Η διάταξή του boxer χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε υποβρύχιο πριν τις μοτο.

THEOD
07/08/2006, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Εγώ πάντως ξέρω ότι όλοι θα ήθελαν κάτι αερόψυκτο για πάρα πολλούς λόγους.

Λιγότερο βάρος

Λιγότερες τυχών ζημιές στο σύστημα ψύξης ....και επόμενα ίσως στο κινητήρα

Μηδενικό κόστος συντήρησης

Λιγότερη κατανάλωση ρεύματος

...έχει μόνο προτερήματα.

Όσο για το Κ το έβγαλε υδρόψυκτο αναγκαστικά.(HP,4 σε σειρά,κ.λ.π).

Μακάρι η τεχνολογία να του έδινε ψύξη με Λάδι και αέρα.




Τα μειονεκτήματα δεν μας είπες....
Αντε γιατί σιγά-σιγά θα πειστούμε ότι θα πρέπει να καμαρώνουμε για τα αερόψυκτα παπιά μας...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

idi
08/08/2006, 09:01
για να το κανει αεροψυκτο η BMW ετσι πρεπει να ειναι :hypnotize :uplate: :dizzy: :alien: :wacko: ΝΟΤ

el_hymador
08/08/2006, 10:14
ερωτηση: αν η ΒΜW εκανε τον boxer υδροψυκτο , πως θα δικαιολογουσε την εμμονη σε αυτην την διαταξη? Πεταν τα κυλινδρα δεξια και αριστερα γιατι ετσι μας αρεσει? γιατι το Γ' ραϊχ μας το ειχε υποδειξει?

dirtbird
08/08/2006, 10:16
Μην ξεχνάμε ότι όταν στη δεκαετία του 80 έβγαλε τις πρώτες Κ (και το σχέδιο προέβλεπε κατάργηση των boxer), lκόντεψαν να το κλείσουν το μαγαζί γιατί

α)συνηδητοποίησαν ότι ο boxer ήταν σήμα κατατεθέν (όπως ο V για την Harley)

και

β) ο transverse inline four των Κ είχε κάποια 'θέματα' (ειδικά όταν παρκάριζες στο πλαινό σταντ) ;)

Επίσης μην μπερδεύετε την ποιότητα λειτουργίας των αυτοκινητιστικών τετρακύλινδρων boxer με του δικύλινδρου. Επιεικώς .. καμμία σχέση.(και βάζω μέσα εκτός του Subaru και αυτόν του σκαραβαίου).:wave2:

billy_BMW
08/08/2006, 11:06
el_hymador

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΞΗΗΗΗΗ????????????????????????????????????????????

Η επιλογή της διάταξης έγινε για λόγους οπου προείπα

(The Two-Cylinder Boxer Twin engine offers a much improved level of smoothness over the 45o V-Twin and Parallel Twin engines and a compromise between them both in terms of higher RPM and less torque. The disadvantages is both cylinder heads stick out at either side of the engine, making less cornering distance and are much more susceptible to damage. While the Boxer twin engine was a good design in day (1960), BMW has taken the design a step further today and is now much improved in RPM range and can be found in their new sport bikes along with the In-line four.)

Η επιλογή της ψύξης πάνω σε αυτόν τον κινητήρα έγινε για τα οφέλη οπου προσφέρει.
Οπου πάλι είπαμε

(Λιγότερο βάρος

Λιγότερες τυχών ζημιές στο σύστημα ψύξης ....και επόμενα ίσως στο κινητήρα

Μηδενικό κόστος συντήρησης

Λιγότερη κατανάλωση ρεύματος)

κ.α

Και στο κάτω κάτω της γραφής εσύ άμα έφτιαχνες έναν κινητήρα και σου δινόταν η επιλογή να βάλεις αερόψυξη γιατί θα μπορούσε να λειτουργήσει άψογα με αυτήν θα επέλεγες να βάλεις υδρόψυξη???

Μπράβο ωραία επιλογή.
Ανάκληση όλων των παπιών για να μπει νεροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.

Καλό

THEOD
08/08/2006, 11:24
Μια ερώτηση στον φίλο μου...:a13: :a13: :a13:


Μπίλλυ αν ΟΛΑ αυτά τα γραφόμενα στα διαφημιστικά της BMW που ποστάρεις κατά καιρούς, τα έγραφε ας πούμε η Γιαμάχα, θα τα πίστευες τόσο εύκολα ??? :D :D :D



:a014: :a014: :a014:

κλείνω και το κινητό καλού-κακού...

billy_BMW
08/08/2006, 11:34
Πάντως απο ότι βλέπω η συζήτηση μπορεί να κρατήσει αιώνες.

Με ποιο στόχο όμως???

Να αποδείξουμε ότι ένας κινητήρας και τα συστήματα του πάνω δεν είναι καλά.

Θεωρώ ότι εκτός απο κάποια συγκεκριμένα μοντέλα απο ΟΛΕΣ τις εταιρίες οπου εμφάνισαν στα ίδια ΣΗΜΕΙΑ τα ίδια προβλήματα,αυτά και μόνο οπου χρειάστηκε επιδιώρθωση ή ανάκληση θεωρούνται ελλατώματα.

Κατα τα άλλα δεν υπάρχει κάποιος κινητήρας καλύτερος ή χειρότερος αλλιώς θα είχαμε μονοπώλιο.


Ο κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός και είναι καθαρά θέμα επιλογής του αγοραστή.

Και πιο συγκεκριμένα ένας αγοραστής boxer γνωρίζει οτι θα πάρει μηχανή με χαμηλή ιπποδύναμη αλλά για να αντέξει σίγουρα πολλα πολλά χλμ. παραπάνω απο οποιονδήποτε άλλο κινητήρα πολύστροφο.

Το να διαφωνεί κάποιος με την επιλογή του boxera στα συγκεκριμένα σημεία τον οδηγεί να αγοράσει κάτι πιο δυνατό
σε ιπποδύναμη κ.λ.π

Αυτό δε σημαίνει οτι κάποιος έκανε λάθος αγορά ή ότι τα χρήματα πρέπει ντε και καλά να πηγαίνουν στα άλογα.

Γούστα είναι και περι ορέξεως............

billy_BMW
08/08/2006, 11:35
Απάντηση στον Theod :

Απο αυτά που έβαλα post μόνο ένα είναι της BMW

Όλα τα άλλα είναι απο e-books,και εγκυκλοπαίδιες.

Επίσης με την ερώτηση αυτή υπονοείς ότι ό,τι γράφει η BMW το πιστεύω.

Όχι ότι γράφει οποιαδήποτε εταίρια στα διαφημηστικά της συνήθως είναι αλήθεια αλλά παράλληλα κάτι κρύβει.(Marketing όπως έιπες).

Η μόνη λύση σαν καταναλωτής είναι να βρω όσο περισσότερες πληροφορίες μπορώ
απο οποιαδήποτε πηγή για το εκάστοτε θέμα.

Πάντως δεν γνωρίζω καμία εταιρία να έχει αναφέρει ψέυτικα σημεία για τα μοντέλα της.
της.

dirtbird
08/08/2006, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πάντως απο ότι βλέπω η συζήτηση μπορεί να κρατήσει αιώνες.

Με ποιο στόχο όμως???

Να αποδείξουμε ότι ένας κινητήρας και τα συστήματα του πάνω δεν είναι καλά.

Θεωρώ ότι εκτός απο κάποια συγκεκριμένα μοντέλα απο ΟΛΕΣ τις εταιρίες οπου εμφάνισαν στα ίδια ΣΗΜΕΙΑ τα ίδια προβλήματα,αυτά και μόνο οπου χρειάστηκε επιδιώρθωση ή ανάκληση θεωρούνται ελλατώματα.

Κατα τα άλλα δεν υπάρχει κάποιος κινητήρας καλύτερος ή χειρότερος αλλιώς θα είχαμε μονοπώλιο.


Ο κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός και είναι καθαρά θέμα επιλογής του αγοραστή.

Και πιο συγκεκριμένα ένας αγοραστής boxer γνωρίζει οτι θα πάρει μηχανή με χαμηλή ιπποδύναμη αλλά για να αντέξει σίγουρα πολλα πολλά χλμ. παραπάνω απο οποιονδήποτε άλλο κινητήρα πολύστροφο.

Το να διαφωνεί κάποιος με την επιλογή του boxera στα συγκεκριμένα σημεία τον οδηγεί να αγοράσει κάτι πιο δυνατό
σε ιπποδύναμη κ.λ.π

Αυτό δε σημαίνει οτι κάποιος έκανε λάθος αγορά ή ότι τα χρήματα πρέπει ντε και καλά να πηγαίνουν στα άλογα.

Γούστα είναι και περι ορέξεως............

Δηλαδή, πιστεύεις ότι οκινητήρας ενός R1150 αντέχει περισσότερο από τον κινητήρα του Blackbird? (ασχέτως αποδοσης στο λιτρο και άλλα τέτοια)

THEOD
08/08/2006, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πάντως απο ότι βλέπω η συζήτηση μπορεί να κρατήσει αιώνες.



Εεεε...και τι άλλο έχουμε να κάνουμε ??? :D



όσο για την αξιοπιστία....ένας και μόνο κινητήρας που εξελίσσεται επί 40+ χρόνια, έχει διανύσει εκατοντάδες εκατομμύρια χιλιόμετρα στα μηχανάκια που έχει μπεί, παρεμένει 20% πιο χαμηλά σε απόδοση από τους υπόλοιπους παρόμοιας αρχιτεκτονικής (και μιλάω για τους V2), και πουλιέται πανάκριβα....εεεεεεε του φούστη να μην είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αξιόπιστος.... :lol:

Και ο κλασσικός κινητήρας της HONDA που μπαίνει στα παπιά εδώ και δεκαετίες αξιόπιστος είναι...δεν το κάναμε θέμα όμως... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


στάκα να τσεκάρω...το έκλεισα το κινητό ??? :a014: :a014: :a014:

billy_BMW
08/08/2006, 11:50
Έξυπνη η ερώτηση του Dirtbird

Όχι θεωρώ(Δε μπορώ να το αποδείξω) ότι ο blackbird θα αντέξει πιο πολύ απο τον λαδοκαύστη.

Και πάλι όμως ξέρεις οτι είναι υποκειμενικό
το κατα πόσο ο blackbird θα βλέπει κόκκινα και θα θυμάται να ρυθμίζεται.

Long live HONDAAAAAAAAAAA


:beer:

Υ.Γ

Το μόνο σημείο είναι ότι δεν υπάρχει αγοραστής που να είναι σε δίλλυμα μεταξύ των δύο.Εκτός άμα έχει το ένα και σκέφτεται το άλλο.
Τώρα εαν σκέφτεται ή το ένα ή το άλλο τότε δε ξέρει τι θέλει να έχει κάτω απο τον π.π. του

dirtbird
08/08/2006, 12:23
To ερώτημα ήταν μόνο και μόνο για να σου αποδείξω ότι η BMW (το ανέφερα και πιο πάνω) εμμένει σε αυτήν την διάταξη για λόγους image, Που φυσικά έχουν και άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις.

Αλλιώς εν έτει 2000 και βάλε ποιός νοήμων μηχανικός, project manager ή ότι άλλο θα αποφάσιζε ότι η διάταξη βοχερ τςιν προσφέρεται για χρήση σε δίτραχα.

Η απόφαση του 'τι φτιάχνουμε τώρα' ξεφεύγει από τους μηχανικούς. Αυτοί απλά παίρνουν την εντολή και ... προσπαθούν να το κάνουν ανθρώπινο και αξιοπρεπές.

Θες άλλο παράδειγμα? Το 3-κύλινδρο cruiser της Triumph.

Παρομοίως και άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εμμένουν σε συγκεκριμμένη διάταξη για λόγους αναγνωρισιμότητας, εμπορικής εκμετάλευσης της 'παράδοσης' που έχουν, κ.τ.λ.

Ducati = κινητήρες L (V 90)
Guzzi = διαμήκεις V
Τriumph = σταδιακά καταργεί όλους τους άλλους τύπους και θα έχει μόνο 3-κύλινδρους εν σειρά

και τέλος τσέκαρε τι προσφέρει η BMW στα αυτοκίνητα: 4κύλινδρους και εξακύλινδρους εν σειρά, 6-8-10-12 κύλινδρους V, δηλαδή σχεδόν όλες τις διατάξεις.

alex14
08/08/2006, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
To ερώτημα ήταν μόνο και μόνο για να σου αποδείξω ότι η BMW (το ανέφερα και πιο πάνω) εμμένει σε αυτήν την διάταξη για λόγους image, Που φυσικά έχουν και άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις.

Αλλιώς εν έτει 2000 και βάλε ποιός νοήμων μηχανικός, project manager ή ότι άλλο θα αποφάσιζε ότι η διάταξη βοχερ τςιν προσφέρεται για χρήση σε δίτραχα.

Η απόφαση του 'τι φτιάχνουμε τώρα' ξεφεύγει από τους μηχανικούς. Αυτοί απλά παίρνουν την εντολή και ... προσπαθούν να το κάνουν ανθρώπινο και αξιοπρεπές.

Θες άλλο παράδειγμα? Το 3-κύλινδρο cruiser της Triumph.

Παρομοίως και άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εμμένουν σε συγκεκριμμένη διάταξη για λόγους αναγνωρισιμότητας, εμπορικής εκμετάλευσης της 'παράδοσης' που έχουν, κ.τ.λ.

Ducati = κινητήρες L (V 90)
Guzzi = διαμήκεις V
Τriumph = σταδιακά καταργεί όλους τους άλλους τύπους και θα έχει μόνο 3-κύλινδρους εν σειρά

και τέλος τσέκαρε τι προσφέρει η BMW στα αυτοκίνητα: 4κύλινδρους και εξακύλινδρους εν σειρά, 6-8-10-12 κύλινδρους V, δηλαδή σχεδόν όλες τις διατάξεις.

+1

spam : Τον Boxer τον εφτιαξε για να τον τοποθετησει στις μοτοσυκλετες της με καλαθι, οποτε δεν υπηρχε θεμα μεγαλου πλατους κινητηρα. :D

ZEUS
08/08/2006, 13:39
Το θέμα Boxer έχει να κάνει καθαρά με την προσωπική προτίμηση του καθ' ενός , άλλοι το λατρεύουν άλλοι το μισούν ,προσωπικά νομίζει ότι πάσχει μόνο στίς στροφέες με πολύ κλίση, καθώς υπάρχει οπ κίνδυνος να δημιουργήσει μοχλό και να ανασηκώσει το μπροστινό μέρος με ολέθρια αποτελέσματα.
Εχω ακούσει πρίν κανα 3μηνο για σχετικό ατύχημα.

Σε εκείνο που προσωπικά στέκομαι είναι στην "ίσως" επικίνδυνη μπροστινή ανάρτηση, η οποία έχει ανάγκη το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος για να αποδώσει, αλλίώς και καθώς δεν έχει αίσθηση μπορεί να το χάσεις έυκολα το μηχανάκι.

Είμαι BMWδόφιλος και θα γίνω BMWδοαγοραστής όταν το μηχανάκι μου δεν θα έχει την άνάγκη ύπαρξης ABS για να σταθεί στο δρόμο.

billy_BMW
08/08/2006, 16:18
Πάνω που είπα ότι έκανες μια έξυπνη ερώτηση μου τα χαλάς.

1ον Ρώτησες για το 1150 και όχι για όλους τους boxer.
Εαν με ρωτούσες εαν θα άντεχε το 1100GS το 1200GS θα είχες άλλη απάντηση.

Εδώ άντεξαν τα 650cc boxer τόσα χρόνια οπου ένας σχιστομάτης θα ονειρεύεται να αντέξει οποιοδήποτε Ιαπωνικό.

Λοιπόν μην τρελενόμαστε διαβάστε λίγο και έξω απο Ελλάδα.

Idi σε βαρέθηκα γιατί ότι λες αν μην τι άλλο
δε το ψάχνεις και ό,τι μα ό,τι έχεις υποστηρίξει εως τώρα είναι άκαιρο.
Η πρώτη BMW δεν ήξερε τι θα πει καλάθι.
Το καλάθι μπήκε στο πόλεμο για ευνόητους λόγους όταν οι Ιάπωνες έστελναν με τα χαλασμένα αεροπλάνα καμικάζι για σκώτομα.

Μην ψάχνετε για ιστορία.Σαν να συγκρίνεις τον πολιτισμό των Αρχ.Ελλήνων με των Αμερικάνων.

Το οτι η BMW όπως λες εμένει σε αυτή τη διάταξη για image μάλλον είναι θεωρία σου.Θα προτιμούσα ένα άρθρο οπου το ισχυρίζεται ακόμα και ο ανταγωνισμός της.

Όσο για τα αυτοκίνητα και τις μηχανές.Η
Honda παρόλο που παράγει αυτοκίνητα
δεν συνεργάστηκε ποτέ με το R&D του εργοστασίου της των μοτο.

Το ίδιο και η BMW εκτός απο τα τελευταία χρόνια για το ABS και το κινητήρα του νέου Κ οπου έγινε συνεργασία με το team της F1.

Καταρχάς για πιο μπροστινό σύστημα λες???

Ανεστραφόμενα,κανονικό τηλεσκοπικό?,duolever?,

Γιατί η BMW χρησιμοποιεί και τα τρία.

Όσο για το ABS καλέ μου φίλε αυτό που είπες μην επιμένεις θα έλεγα και πολύ.

Η BMW χρησιμοποιεί τρίτης γενιάς ABS ηλεκτρονικοϋδραυλικό οπου καμία μα καμία άλλη προς το παρόν δεν έχει.

Ο κόσμος ακούει ABS αλλά λίγοι γνωρίζουν τις γενιές του καθενός και τις ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διαφορές οπου έχει.

Για ποιο συνδιασμό μπρος και πίσω?????
Λες για το Servo-system ABS????

Δεν θες ABS στην μηχανή σου???????

Πω πω τι άλλο θα ακούσουμε??????

alex14
08/08/2006, 16:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW

Idi σε βαρέθηκα γιατί ότι λες αν μην τι άλλο
δε το ψάχνεις και ό,τι μα ό,τι έχεις υποστηρίξει εως τώρα είναι άκαιρο.
Η πρώτη BMW δεν ήξερε τι θα πει καλάθι.
Το καλάθι μπήκε στο πόλεμο για ευνόητους λόγους όταν οι Ιάπωνες έστελναν με τα χαλασμένα αεροπλάνα καμικάζι για σκώτομα.

Μ

Τελικα εσυ μυαλο δεν βαζεις.

Στο ξαναλεω. Alex14 speaking not Idi:rotflmao:

:wave2:

billy_BMW
08/08/2006, 16:28
Και επειδή μου τη σπάει να το παίζω έξυπνος.

Κάνε μια έρευνα και μάθε τι είναι το servo-system με ABS.

Κάνε άλλη μία και μάθε πόσα εκατομμύρια σήματα το δευτερόλεπτο στέλνει το νέο ABS της BMW στον εγκέφαλο και πόσα χιλιάδες(όχι εκατομύρια) στέλνουν οι άλλες μοτο το δευτ/πτο.

Επίσης κάνε άλλη μία για το ASC οπου πρωτο παρουσιάζει το 2007 και πολλές θα το αναζητήσουν.

Και για να μη σε δυσκολεύω δες παρακάτω για ASC

The new BMW Motorrad Automatic Stability Control (ASC) The range of active safety systems and the systematic further development of these systems make a substantial contribution to BMW Motorrad’s market success. With this in mind, BMW Motorrad considers itself obliged, concurrent with the ongoing model campaign and a range of vehicles with enhanced dynamism, to also offer the market an all new BMW Motorrad ASC (Automatic Stability Control).

BMW Motorrad is currently the only manufacturer to offer ASC for motorcycles as an addition to Integral ABS. This is yet another example of BMW’s lead in motorcycle safety and innovation. ASC is an available option for 2007 models.

The ASC supports the BMW rider on roads with varying and lower friction coefficients. It is particularly attractive on roads where the road surface and condition for tire adhesion usually vary – a fact that every motorcyclist is aware of. Depending on the road condition, the ASC will limit the drive torque transferred by the engine within physical limits, to where an uncontrolled spinning of the rear wheel will largely be prevented. Apart from the considerable safety gain, this also means a more efficient use of the power that arrives at the rear wheel – since the ASC will only make available as much power as the rear wheel will be capable of putting on the road.

The ASC control works as follows: the ASC uses the signals of the ABS wheel speed sensors and evaluates these signals. The current wheel slip is then determined on the basis of the speed difference between the front and rear wheel. In order to allow for an improvement of the directional stability, the wheel slip will then be limited to an acceptable level. This is achieved by the engine management that retards the ignition or suppresses individual injections if a higher level of control is required.

The ASC control mode will be indicated by a rapidly flashing ASC warning light. If the intervention of the electronic system is not wanted, the system may easily be deactivated by a simple push of the button – while riding.

The ASC system – similar to all electronic systems used by BMW Motorrad – features a self-diagnosis capability, which means that the rider will be informed immediately, should the ASC function not be available.

A special off-road setup has additionally been developed for off-road use, specifically for the R 1200 GS and R 1200 GS Adventure. This setup is adapted to the specific slip situation encountered on loose ground, such as sand or gravel. A push of the ASC button shifts the system from the on-road to the off-road mode. In off-road mode it is unsuitable for on-road riding.

Benefits of the BMW Motorrad ASC

* Largely prevents uncontrolled spinning of the rear wheel
* Provides support for the rider by maintaining the directional stability
* Only puts as much power on the road as the rear wheel will be capable of transmitting
* Additional safety on roads with lower friction coefficients
* Specific off-road setup for the R 1200 GS and R 1200 GS Adventure
* The ASC may be activated / deactivated while riding

The ASC provides additional safety in critical riding situations as a result of unforeseeable road conditions.

billy_BMW
08/08/2006, 16:33
A alex ήρθε η ώρα να τα ακούσεις και εσύ γιατί ο άλλος θα με κυνηγάει.

1ον ΆΛΛΑΞΕ AVATARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
(Εξ'άλλου δε δείχνει τίποτα ρε αναρχικέ-γοτθικέ δε ξερω γω τι)

2ον Παράτα μας με τα καλάθια και τα κομμουνιστικά σου μηχανάκια.

idi
08/08/2006, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
... Παράτα μας με τα καλάθια και τα κομμουνιστικά σου μηχανάκια.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alex14
08/08/2006, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
A alex ήρθε η ώρα να τα ακούσεις και εσύ γιατί ο άλλος θα με κυνηγάει.

1ον ΆΛΛΑΞΕ AVATARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
(Εξ'άλλου δε δείχνει τίποτα ρε αναρχικέ-γοτθικέ δε ξερω γω τι)

2ον Παράτα μας με τα καλάθια και τα κομμουνιστικά σου μηχανάκια.

1ον - Εαν ειχες λιγο νιονιο θα καταλαβαινες τι σημαινει το avatar μου. Δεν πειραζει, δεν σε παρεξηγω.

2ον - Εσυ να μας παρατησεις με τις BMW γιατι μονο αυτες ξεφτυλιζονται με τα καλαθια. Τα μηχανακια μου ειναι ολα σχιστοματικα και οχι κομουνιστικα:D

:wave2:

billy_BMW
08/08/2006, 16:46
Πρότων δε σε πρόσβαλα αλλά μάλλον λείπει χιούμορ και υπάρχει εφηβική ορμή.

Οπότε δε πειράζει που με λες χαζό.

Και καλύτερα να βρίζεις κάποιον απο κοντά
παρά πίσω απο ένα πληκτρολόγιο.
Είναι πιο τίμιο βρε αδερφέ.

Δεύτερον κάνε το κόπο να εξηγήσεις το Avatar γιατί εγώ μια μαυρίλα βλέπω.
(Αλλά μη τσαντιστείς και πολύ)

Τρίτον επειδή αύριο ή μεθάυριο φεύγω για το γύρω Ευρώπης ζητώ κατανόηση απο όλους.Ζήτησα βοήθεια απο λίγους φίλους έτσι για να μη ρίξουμε την κουβέντα.

http://www.bmwforum.gr/viewtopic.php?p=7738#7738

billy_BMW
08/08/2006, 16:50
Idi sorry κερνάω καφέ ε?

billy_BMW
08/08/2006, 16:56
Και μη πει κανείς καμιά κοτσάνα για το ACS
γιατί αυτή τη στιγμή στα GP το χρησιμοποιούν ΟΛΕΣ.

Ναι κύριοι ΟΛΕΣ.

Και ποια σέβεται το κοινό της και το βγάζει παραγωγή????????????????????/////???????????????????????????

Με το τεράστιο κόστος οπου αναλαμβάνει???????

ε?
οεο
ε?

alex14
08/08/2006, 17:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Πρότων δε σε πρόσβαλα αλλά μάλλον λείπει χιούμορ και υπάρχει εφηβική ορμή.

Οπότε δε πειράζει που με λες χαζό.

Και καλύτερα να βρίζεις κάποιον απο κοντά
παρά πίσω απο ένα πληκτρολόγιο.
Είναι πιο τίμιο βρε αδερφέ.

Δεύτερον κάνε το κόπο να εξηγήσεις το Avatar γιατί εγώ μια μαυρίλα βλέπω.
(Αλλά μη τσαντιστείς και πολύ)

Τρίτον επειδή αύριο ή μεθάυριο φεύγω για το γύρω Ευρώπης ζητώ κατανόηση απο όλους.Ζήτησα βοήθεια απο λίγους φίλους έτσι για να μη ρίξουμε την κουβέντα.

http://www.bmwforum.gr/viewtopic.php?p=7738#7738

1. 36 χρονονε , η εφηβεια εχει περασει για τα καλα. Εκτος και εαν εννοεις στο μυαλο.:rotflmao:

2. Οταν βρεθουμε, θυμισου να σε βρισω και απο κοντα.:D

3. Για το avatar μου σε αφηνω να σκεφτεις. Δεν ειναι και τοσο δυσκολο.

4. Καλα να περασεις στον γυρω της Ευρωπης. Εαν σου πω οτι δεν ζηλευω θα σου πω ψεματα.

5. Εαν ειχες κανει το κοπο να βαλεις καμια φατσουλα στο προηγουμενο μηνυμα σου για να καταλαβω οτι εκανες πλακα να εισαι σιγουρος οτι δεν θα ελειπε το χιουμορ απο την δικη μου πλευρα.

Και παλι καλα να περασεις και να εχετε καλο ταξιδι.

:beer:

billy_BMW
08/08/2006, 17:11
1. Eίσαι έφηβος(μη νομίζεις ποτέ το αντίθετο)

2. Οταν βρεθουμε, θυμισου να με βρισεις και απο κοντα.

3. Το Avatar σου ειναι απαράδεκτοοοοοο.

4. Θα κάνω 4500Κm σε 10 ημέρες(Για να ζηλέψεις παραπάνω).

5. Έχεις δίκιο γιατις φατσούλες

6.Άντε να πιουμε κανα καφέ γιατί βαρέθηκα να μη σας ξέρω απο κοντά.

7. Δεν υπάρχει έβδομον.Μόλις είπα στη γυναίκα μου να μου φτιάξει καφέ.

8.Θελω να φύγωωωωωωωωωωωωωωωωωω

alex14
08/08/2006, 17:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
1. Eίσαι έφηβος(μη νομίζεις ποτέ το αντίθετο)

2. Οταν βρεθουμε, θυμισου να με βρισεις και απο κοντα.

3. Το Avatar σου ειναι απαράδεκτοοοοοο.

4. Θα κάνω 4500Κm σε 10 ημέρες(Για να ζηλέψεις παραπάνω).

5. Έχεις δίκιο γιατις φατσούλες

6.Άντε να πιουμε κανα καφέ γιατί βαρέθηκα να μη σας ξέρω απο κοντά.

7. Δεν υπάρχει έβδομον.Μόλις είπα στη γυναίκα μου να μου φτιάξει καφέ.

8.Θελω να φύγωωωωωωωωωωωωωωωωωω

:beer:

:wave2:

THEOD
08/08/2006, 17:37
Ουουου να μου χαθείτε κότες... :mad: Έλειψα για λίγο και τα βρήκατε...:yuck: :yuck: :yuck:

Ούτε μια αξιοπρεπή διαμάχη δεν είστε ικανοί να κάνετε ...:a17:

billy_BMW
08/08/2006, 17:51
Αντε ρε παλιάνθρωπε

(Αυτόν τον ξέρω γι'αυτό τον λέω έτσι)

Εξ'άλλου την αλήθεια λέω.

Αγόρι μου είναι το κλασικό σύνδρομο του Έλληνα.

Πάντα ενωμένοι μετά απο διαμάχη.

....Αυτός ο idi τι να πει που τον εχω κράξει τσάμπα 2 φορές

Έχεις δει αγώνα οπου όλοι βρίζουν τον παίχτη και όταν βάζει γκολ απο μαλάκας γίνεται θεος.

Λοιπόν προτείνω το post να μεταφερθεί σε νέο section απο τις "Διαμάχες" στο
"Αγκαλίτσες και φιλάκια".


ου-χου-χου


:a3:

billy_BMW
08/08/2006, 17:52
Αλλά όχι καλά είμαστε.............

:a8: :a11: :a26: :a016: :a016: :a016: :a015: :a015: :a017: :a57: :a54:

dirtbird
08/08/2006, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Και μη πει κανείς καμιά κοτσάνα για το ACS
γιατί αυτή τη στιγμή στα GP το χρησιμοποιούν ΟΛΕΣ.

Ναι κύριοι ΟΛΕΣ.

Και ποια σέβεται το κοινό της και το βγάζει παραγωγή????????????????????/////???????????????????????????

Με το τεράστιο κόστος οπου αναλαμβάνει???????

ε?
οεο
ε? 0

Λοιπόν billy πάνω που πήγε να γίνει τζερτζελές το ξενερώσατε, το δικαιολογώ όμως γιατί είναι δύσκολο να βρίζεσαι με τον άλλον (έστω και στα αστεία) εάν πριν δεν υπάρχει κάποια γνωριμία (π.χ. εγώ του πατέρα πολλές φορές του σέρνω αυτά που προορίζονταν για άλλους, έ τρώγεται και λίγο...).

Τώρα πρώτα απ'ολα καλό ταξίδι και να γυρίσεις πίσω safe & sound γιατί.... έχουμε να τσακωθούμε.

Για τα περί boxer εμμένω, ψάχτο- με τις πρώτες Κ (και τα πολλά και νέας φύσης προβλήματα που είχαν) είχαν ξεσηκωθεί οι dealers και επέβαλαν την διατήρηση - τότε- των R και όπως δείχνει η ιστορία την εξέλιξη τους.

Αυτό που χρησιμοποιείται στα motoGP είναι αντισπιν και wheelie control. Και ναι το ACS έχει ομοιότητες αλλά το παραγενικεύεις. Γενικότερα πάντως πρόκειται για τεχνολογία ABS αλλά διαφορετικό το καλιμπράρισμα -θεμελιωδώς- της αγωνιστικής από την πολιτική εφαρμογή. Ο xxxristos ίσως έχει ασχοληθεί παραπάνω και να μπορεί να προσθέσει λεπτομέρειες, εγώ έχω να ασχοληθώ με τέτοιες 'λεπτομέρειες' εδώ και 10 χρόνια.

Τώρα όσον αφορά τα περί αξιοπιστίας, τυχαία ανέφερα το 1150. Η σύγκριση με το μοτέρ του ΧΧ όμως δεν ήταν καθόλου τυχαία. Για να μην μακρυγορούμε, ψάξε -εάν έχεις την δυνατότητα- και βρες το αγγλικό BIKE του Μαίου ή Απριλίου 2005. Διάβασε το άρθρο για τον courier.

Δυστυχώ ο πολύς κόσμος δεν έχει καταλάβει λίγα απλά πραγματάκια. Μηχανικοί καλοί υπάρχουν στην Ευρώπη. Μηχανικάρες θα 'λεγα. Εκεί που χαλάει η μαγιά είναι στους managers. Ευρωλιγούρηδες χωείς το παραμικρό ίχνος κουλτούρας εκτός από αυτήν της αρπαχτής και της κονόμας.

Σε αντίθεση με την Japan μεριά. Ναι όλα κάποια στιγμή χαλάνε, but there is a fine line όπου κανένας manager δεν θα διακινδυνεύσει το πρώτο και σημαντικότερο στοιχείο της εταιρικής εικόνας (κοινό για όλες σχεδόν τις αυτοκινητομοτοβιομηχανίες της Ιαπωνίας): αυτό της αξιοπιστίας.

.



:wave2:

dirtbird
08/08/2006, 18:20
ΥΓ1: σε αντίθεση με αυτά που αναφέρεις για το ACS, εγώ άκουσα από αξιόπιστο πουλάκι ότι του χρόνου καταργείται και το σύστημα integral (τραβάνε ζόρι οι Αμερικάνοι όταν βγαίνουν από τα γκαράζ τους?). Είδωμεν.

ΥΓ2: σε περίπτωση που έχει βλάβη ο διακόπτης του σ..

Άσε ας μην το γράψω αυτό και χαρακτηριστώ εμπαθής, δεν θέλω να γενικεύω κιόλας.

billy_BMW
08/08/2006, 19:19
Μην μπερδεύεσε.

Το ACS δεν έχει σχέση καμία με το ABS.
Η μόνη τους κοινή σχέση είναι ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο αισθητήρα οπου είναι πάνω στο τροχό για να δέχεται εντολές ο εγκέφαλος.

Δηλαδή ένα οδοντωτό γραναζάκι το οποίο δίνει εντολές σε ένα μαγνήτη ο οποίος στέλνει στον εγκέφαλο εντολή για την ολίσθηση ή μη του τροχού.

Απο εκεί και πέρα το ACS κάνει τελείως διαφορετική λειτουργία αφού δε λειτουργεί επιβραδυντικά μέσω φρένων αλλά μέσω ψεκασμού στο κινητήρα.

(Όσο για το σταμάτημα της παραγωγής αυτό δεν καταλαβαίνω που αναφέρεται.

Σύγχρονη ιστορία:

1916-1984
Η BMW παράγει τους R κινητήρες(Δηλαδή boxer)

1984-2006
H ΒΜW παράλληλα με τους R βγάζει κινητήρες Κ (Δηλαδή σε σειρά)

Απο που έγινε ο ξεσηκωμός των dealer (και άμα έγινε ίσως καλά έγινε) αλλά και τι σχέση έχουν οι boxer του '20 με αυτούς σήμερα?

Και γιατί θεωρείς οτι δεν πρέπει να αγοράζουμε boxer αφού τόσα εκατομμύρια αγοραστές σε όλο τον κόσμο τους προτιμούν?

Όταν λες απόσυρση του integral δηλαδή του ABS???
Καταρχάς η τελευταία γενιά δεν έχει διακόπτη επιλογής διότι το ABS δουλεύει
απο τη στιγμή οπου θα πατήσεις τη μανέτα και όχι όταν κολλήσει ο τροχός.

Όσο για Japan και αξιοπιστία μη ξεχνάς ότι αφού το γενικεύουμε Japan ήταν και το TDR 250-TZR 250,sherrow,klx.

Τα θεωρείς αξιόπιστα???

Βλέπεις 1 το χρόνο?
:beer:

alexk
08/08/2006, 19:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Μην μπερδεύεσε.

Το ACS δεν έχει σχέση καμία με το ABS.
....
Απο εκεί και πέρα το ACS κάνει τελείως διαφορετική λειτουργία αφού δε λειτουργεί επιβραδυντικά μέσω φρένων αλλά μέσω ψεκασμού στο κινητήρα.


Φίλε billy, το ACS είναι το γνωστό κούριερ και το ASC είναι το αντιολισθητικό...:ninja:

Μετά, το ASC και το εκάστοτε αντιολισθητικό, μπορώ ευχαρίστως over coffee να σου πω όλα τα μειονεκτήματα που έχει. Σε περίεργες καταστάσεις, μπορεί να χειροτερέψει τα πράγματα.
Άσε που δεν είναι σχεδιασμένο για την πρόσφυση της χώρας μας.

Δεν το βρίσκω κακή ιδέα όμως. Φυσικά και προορίζεται για νορμάλ χρήση και κανονικές συνθήκες οδήγησης (αυτό το λέω γιατί πολλές φορές εμείς οι λίγο βλαμμένοι, κρίνουμε πολύ λάθος. Συγκρίνουμε ασύγκριτα πράγματα. Προφανώς και ένα SS δεν χρειάζεται ABS γιατί ποτέ (99.9%) δεν μπλοκάρει το μπροστινό, οπότε μην μας παρεξηγείς... :beer: )

billy_BMW
08/08/2006, 19:49
Ναι σε γενικές σωστά τα λες και μου ακούγονται.

Αλήθεια εκτός του ACS ακούσατε και για το σύστημα Fed-Ex???
:a2: :a09:

alex14
08/08/2006, 20:12
Ρε συ Billy, με αυτους εδω δεν θα βγαλεις ακρη, γουσταρεις να ξαναρχισουμε τον τσακωμο ?

Ο Alex14 ειμαι ετσι, οχι ο Idi.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:

Xlitos
08/08/2006, 20:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW

Αλήθεια εκτός του ACS ακούσατε και για το σύστημα Fed-Ex???
:a2: :a09:

πω πω τι κινέζικα είναι αυτά?

Προσωπικά όχι που όπως οι περισσότεροι απολαμβάνω μηχανάκια που αντιδρουν με δικιά μου πρωτοβουλία.Πολύ βιάζεσαι και ενθουσιάζεσαι μ αυτά τα συστήματα ρε αδερφέ,ειδικά όταν η BMW έχει ακόμα προβλήματα με τα είδη υπάρχοντα.Εκτός κι αν φίλος με 1200GS ήταν η σπάαανια περίπτωση που ξεκινώντας απο το σπίτι του στο δευτερο στενό έμεινε απο υποβοήθηση...δηλαδή πάλι καλά που δεν είχε βγει σε ανοιχτή λεωφόρο.Κάτι αποζημιώσεις σε συγγενής κατόχων BMW έχω ακούσει.Και φυσικά μην ανοίξουμε το κεφάλαιο αξιοπιστίας 1200GS γραμμένα στα φόρα είναι και σε συνεργειο BMW αρκετά σύχναζα και ακουγα.

Μ αρέσουν τα BMW,εχω οδηγήσει αρκετά απο δαυτα αλλά πιστευώ ότι αυτό το ξέσπασμα που κάνει με τα καινούργια μοντέλα θέλει προσοχή και συγκρατημένο ενθουσιασμό γιατί ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ.Βλέπεις ο αγαπημένος σου boxer τους κράτησε πίσω και τώρα πάνε να προλάβουν τους Ιάπωνες.Αυτά δεν γίνονται εν μια νυκτι το ξέρουν οπότε ποντάρουν αλλού(βλέπε συστήματα).Αυτό το ''βγάλε φρέσκο πράγμα,βγάλτο τώρα και βγάλτο σε μεγάλες ποσότητες'' όλοι ξέρουμε ότι μόνο ιαπωνικά χέρια μπορούν να το κάνουν να δουλέψει τέλεια.Δες το GS μόλις αποφάσισαν να το αλλάξουν εντελώς παρουσίασε τις γνωστές παιδικές αρρώστιες αλλα απ ότι ακούω κάθε χρόνο εμφανίζεται και άλλο πρόβλημα.Το γιατί το είπε ο bird: ''Δυστυχώ ο πολύς κόσμος δεν έχει καταλάβει λίγα απλά πραγματάκια. Μηχανικοί καλοί υπάρχουν στην Ευρώπη. Μηχανικάρες θα 'λεγα. Εκεί που χαλάει η μαγιά είναι στους managers. Ευρωλιγούρηδες χωείς το παραμικρό ίχνος κουλτούρας εκτός από αυτήν της αρπαχτής και της κονόμας.

Σε αντίθεση με την Japan μεριά. Ναι όλα κάποια στιγμή χαλάνε, but there is a fine line όπου κανένας manager δεν θα διακινδυνεύσει το πρώτο και σημαντικότερο στοιχείο της εταιρικής εικόνας (κοινό για όλες σχεδόν τις αυτοκινητομοτοβιομηχανίες της Ιαπωνίας): αυτό της αξιοπιστίας.''


αυτά το αν θα πάρω ποτέ BMW δεν ξέρω,λιγουρεύομαι 2-3 αλλά δεν είναι ώρα ακόμα.Τελικα΄η BMW ήταν και είναι αραλίκι,δηλαδή μόλις βαρεθεις να τρέχεις να κάνεις και να ράνεις θα σκεφτείς ανέσεις καταναλώσεις,βοηθήματα κτλ και τότε θα ναι μια όντως πολύ αξιόλογη αγορά χωρίς να σου στερεί το τρέξιμο γιατί όντως είναι πολύ ικανα μηχανάκια στο ''στρίβειν'' ακόμα και οι Boxer.To ''κάνεις και να ράνεις'' ξέχνα το αφού είπαμε κουράστηκες και θες ν αράξεις. :sick:

billy_BMW
09/08/2006, 05:42
Ήρθε η ώρα μου.
Αναχωρώ.

Και boxer ούτε είχα ούτε έχω.


Καλό καλοκαίρι παίδες.

dirtbird
09/08/2006, 06:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Μην μπερδεύεσε.

Το ACS δεν έχει σχέση καμία με το ABS.
Η μόνη τους κοινή σχέση είναι ότι χρησιμοποιούν τον ίδιο αισθητήρα οπου είναι πάνω στο τροχό για να δέχεται εντολές ο εγκέφαλος.

Δηλαδή ένα οδοντωτό γραναζάκι το οποίο δίνει εντολές σε ένα μαγνήτη ο οποίος στέλνει στον εγκέφαλο εντολή για την ολίσθηση ή μη του τροχού.

Απο εκεί και πέρα το ACS κάνει τελείως διαφορετική λειτουργία αφού δε λειτουργεί επιβραδυντικά μέσω φρένων αλλά μέσω ψεκασμού στο κινητήρα.

(Όσο για το σταμάτημα της παραγωγής αυτό δεν καταλαβαίνω που αναφέρεται.

Σύγχρονη ιστορία:

1916-1984
Η BMW παράγει τους R κινητήρες(Δηλαδή boxer)

1984-2006
H ΒΜW παράλληλα με τους R βγάζει κινητήρες Κ (Δηλαδή σε σειρά)

Απο που έγινε ο ξεσηκωμός των dealer (και άμα έγινε ίσως καλά έγινε) αλλά και τι σχέση έχουν οι boxer του '20 με αυτούς σήμερα?

Και γιατί θεωρείς οτι δεν πρέπει να αγοράζουμε boxer αφού τόσα εκατομμύρια αγοραστές σε όλο τον κόσμο τους προτιμούν?



Όσο για Japan και αξιοπιστία μη ξεχνάς ότι αφού το γενικεύουμε Japan ήταν και το TDR 250-TZR 250,sherrow,klx.

Τα θεωρείς αξιόπιστα???

Βλέπεις 1 το χρόνο?
:beer:

Το ASC (άντε να το γράψω σωστά γιατί μερικοί είναι πολύ δυσκιλιοι:lol: ) ΕΙΝΑΙ μέρος του ABS αφού χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ταχύτητας αυτού. Επίσης ΚΑΝΕΝΑΣ αισθητήρας δεν δίνει ΕΝΤΟΛΗ σε εγκέφαλο, πληροφορία μέσω σήματος δίνει την οποία παραλαμβάνει ο εκάστοτε εγκέφαλος την μεταφράζει και την χρησιμοποιεί κατά βούληση. Επίσης περίμενε το επόμενο βήμα να είναι και η χρήση των φρένων. ESP (που έτσι κι αλλιώς ASC το ονομάζει στα αυτοκίνητα η BMW) για μοτό. ΠΟΛΥ δύσκολο εγχείτημα.


Καταρχάς η τελευταία γενιά δεν έχει διακόπτη επιλογής διότι το ABS δουλεύει απο τη στιγμή οπου θα πατήσεις τη μανέτα και όχι όταν κολλήσει ο τροχός. Εδώ ομολογώ ότι σε έχασα.. Ουσιαστικά μιλάμε για υποβοήθηση (servo), τι γίνεται αν ο κιητήρας δεν είναι σε λειτουργία?

Όσο για το πόσα μηχανάκια του παρελθόντος βλέπουμε στο δρόμο δεν είναι ενδεικτικό αλλά πάντως εγώ δεν βλέπω και τόσα F650 πρώτης γενιάς με τα οποία κάποτε είχαμε πλημμυρίσει, έτσι?

Για περισσότερα από κοντά, δημοσίως κωλύομαι..:wave2: :beer: :wave2:

alexk
09/08/2006, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
που έτσι κι αλλιώς ASC το ονομάζει στα αυτοκίνητα η BMW


To ASC+T στα αυτοκίνητα έχει σταματήσει εδώ και 5 χρόνια (μιας και ήταν η απλή έκδοση του antispin). Μετά είχε μόνο DSC (Dynamic Stability Control) που είναι το αντίστοιχο του ESP και εδώ και 1-2 χρόνια το λέει DTC (Dynamic Traction Control).:beer:

dirtbird
09/08/2006, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
To ASC+T στα αυτοκίνητα έχει σταματήσει εδώ και 5 χρόνια (μιας και ήταν η απλή έκδοση του antispin). Μετά είχε μόνο DSC (Dynamic Stability Control) που είναι το αντίστοιχο του ESP και εδώ και 1-2 χρόνια το λέει DTC (Dynamic Traction Control).:beer:

Παίζεις με τα νεύρα μου, έτσι?

CDS:Contrôle Dynamique de Stabilité

Aυτό πως σου φαίνεται?
  

GhostDog
09/08/2006, 11:21
Όσο για Japan και αξιοπιστία μη ξεχνάς ότι αφού το γενικεύουμε Japan ήταν και το TDR 250-TZR 250,sherrow,klx.
Τα θεωρείς αξιόπιστα???

Βλέπεις 1 το χρόνο?

XAXAXAXAXAXA

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

δηλαδή εσύ δεν τα θεωρείς αξιόπιστα;;

:uplate: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ναι βλέπω πολλά το χρόνο και είναι αξιόπιστα... ιδίως αν αναλογιστείς τι βιασμό έχουν φάει τόσα χρόνια απ' τους έλληνες μάστορες...


(το serrow αναξιόπιστο... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑχ...:rotflmao: :rotflmao: στα ανέκδοτα, στα ανέκδοτα... :lol: :lol: )

Lanegan
09/08/2006, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από billy_BMW
Σίγουρα θεωρώ ότι κάποιος με μεράκι μπορεί να κρατήσει μια μηχανή εις τους αιώνες των αιώνων ανεξαρτήτου μάρκας.

Απο εκεί και πέρα ένα εργοστάσιο οπου στηρίζει ακόμα με ανταλλακτικά μοντέλα απο τα οποία μόνο εμπορικό όφελος δεν έχει αυτό σίγουρα με την εμπειρία σου ξέρεις ότι μόνο η BMW το παρέχει.

Επίσης ότι δεν βαφτίζει νέα μοντέλα κάθε χρόνο χάρης σε ένα face lifting όπως συνηθίζουν πολλές Ιαπωνικές.Εδώ τη διαφορά την κάνουν όλα τα Ευρωπαϊκά.

Στο συγκεκριμένο σημείο θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο προς το αγοραστικό κοινό οποιαδήποτε εταιρία οπου μετά απο ένα χρόνο αντί να χάσει απο 20% με το πολύ 30% της αξίας του χάνει 40% ακόμα και 50% χάρης σε ένα απλό face lifting.Δεν σέβεται η εταιρία το κοινό της.


Οπότε σου λέει το αγόρασες το πουλάς ναι μεν πιο εύκολα αλλά χάνεις και πιο πολλά.

Και τέλος η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι έχει να κάνει απόλυτα με την μακροβιότητα.
Σίγουρα έχει να κάνει και ο χαμηλόστροφος κινητηρας αλλά η γερή κράση των μετάλων και η ποιότητα των πλαστικών σημείων και άλλα πολλά απο χημικής τους και μόνο ιδιότητας αντέχουν περισσότερο στις φυσικές και χημικές φθορές.

Εαν δεν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είμασταν στην εποχή του σιδήρου.
:ninja: :ninja: :ninja:

Όσο για τα π.μ

Δεν θεωρώ ότι αυτές οι συζητήσεις γίνονται για να φανούμε πιο έξυπνοι αλλά για να κάνουμε λίγο πλάκα και να δημοσιεύουμε τις γνώσεις μας με επιχειρήματα.

Οπότε περιμένω να μάθω απο εσένα γιατί η ποιότητα δεν αντέχει στο χρόνο όπως είπες.

Απλά συμφωνώ απόλυτα!!

Lanegan
09/08/2006, 17:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
To ερώτημα ήταν μόνο και μόνο για να σου αποδείξω ότι η BMW (το ανέφερα και πιο πάνω) εμμένει σε αυτήν την διάταξη για λόγους image, Που φυσικά έχουν και άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις.

Αλλιώς εν έτει 2000 και βάλε ποιός νοήμων μηχανικός, project manager ή ότι άλλο θα αποφάσιζε ότι η διάταξη βοχερ τςιν προσφέρεται για χρήση σε δίτραχα.

Η απόφαση του 'τι φτιάχνουμε τώρα' ξεφεύγει από τους μηχανικούς. Αυτοί απλά παίρνουν την εντολή και ... προσπαθούν να το κάνουν ανθρώπινο και αξιοπρεπές.

Θες άλλο παράδειγμα? Το 3-κύλινδρο cruiser της Triumph.

Παρομοίως και άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εμμένουν σε συγκεκριμμένη διάταξη για λόγους αναγνωρισιμότητας, εμπορικής εκμετάλευσης της 'παράδοσης' που έχουν, κ.τ.λ.

Ducati = κινητήρες L (V 90)
Guzzi = διαμήκεις V
Τriumph = σταδιακά καταργεί όλους τους άλλους τύπους και θα έχει μόνο 3-κύλινδρους εν σειρά

και τέλος τσέκαρε τι προσφέρει η BMW στα αυτοκίνητα: 4κύλινδρους και εξακύλινδρους εν σειρά, 6-8-10-12 κύλινδρους V, δηλαδή σχεδόν όλες τις διατάξεις.

Απλά να διορθώσω ένα λαθάκι.
Η διάταξη των Guzzi δεν είναι διαμήκης αλλά Εγκάρσια, όπως και οι Boxer, με τη μόνη διαφορά την κλίση...δηλαδή V90 και όχι 180 όπως σε Boxer.
Νομίζω πως το "Εγκάρσια" δηλώνει καλύτερα αυτό που είναι οι συγκεκριμένοι κινητήρες..

dirtbird
09/08/2006, 17:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lanegan
Απλά να διορθώσω ένα λαθάκι.
Η διάταξη των Guzzi δεν είναι διαμήκης αλλά Εγκάρσια, όπως και οι Boxer, με τη μόνη διαφορά την κλίση...δηλαδή V90 και όχι 180 όπως σε Boxer.
Νομίζω πως το "Εγκάρσια" δηλώνει καλύτερα αυτό που είναι οι συγκεκριμένοι κινητήρες..

Έχεις δίκιο μάλλον εκ παραδρομής to έγραψα έτσι (το σκεφτόμουν αγγλικά, transverse). Στα παραπάνω μάλλον διαφωνούμε. :beer: :wave2:

Βαγγελας
17/08/2006, 22:58
βρε σεις προς Αμβουργο δεν ερχετε κανενας ;;;;;;;;

:confused:

costas81
22/08/2006, 13:20
:a014:

paragogos
29/09/2006, 18:42
efiga, giati vidothika

idi
29/09/2006, 19:08
ρε φιλε με το σωβρακο καβαλας? :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Sabre
30/09/2006, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από paragogos
Ime se anamoni afixis mias k1200r. Pulisa mia Honda Cbf1000ABS me 160km sto konter, olokenurgia diladi, epidi mu ekege to aristero podi. Mesa se 2 lepta anabe ventilater kai petuse sto podi mu mia thermokrasia pu den antexa kai etsi tin edosa apeuthias piso xanontas 2500euro mesa se 1 ebdomada.
Telos padon, parigila tin k1200r pu tin ida apo konta, den ebgaze tosi thermokrasia.
Mipos esis pu tin exete ti mixani borite na mu pite ti ginete me tin kalokairini kinisi tis stin poli. Kaii podia? Ftani polli thermotita ston odigo?
KAto apo 37 celsiu ti ginete? kathe pote anabi ventilater, pu petai ton aera to ventilater pano sta podia i ....
Akugete polli to ventilater???
Episis ego pu ime neos xristis motosikletas lete na exo problima??
Me tin Cbf1000 den ixa stin odigisi provlima pados.
Ime apo Rodo ki edo den iparxi test drive gia ti mixani auti. Se 3 meres erxete, ti lete tha m' aresi, tha me enoxli i thermokrasia kai to ventilater??
Blepete epatha zimia me tin thermokrasia pu evgaze to honda kai fovame min tin janapatiso!
An borite na mu apadisete sto paragogos@gmail.com euxaristo.

:eyepop: :eyepop: :eyepop:

Δεκτά τα όποια προβήματα αντιμετωπίζει ο καθένας και σεβαστά επίσεις.
Να κάνω μια φιλική παρατήρηση.
Νέος οδηγός μέσα στην πόλη τι το θές το 1000άρι???
Ρε idi είσαι μέγιστος.Αυτό θα ρωτούσα και εγώ...
Για το αν το βεντιλατέρ "ακούγεται" και αν την νέα μηχανή σου την έκοψες απο μακριά ότι δέν θα σου "κάει τα πόδια" (ΗΜΑΡΤΟΝ ΤΙ ΛΕΩ) χώρις test ride...τι να πώ....μάλλον έχεις λεφτά να σπρώχνεις.
U KOYF ME πρωινάτικα.....




:uplate:

paragogos
30/09/2006, 10:39
efiga

paragogos
30/09/2006, 10:48
ciao

atom7ktm
02/10/2006, 22:23
καλά τα λες ρε paragoge,

αλλά αφού την έχεις αγοράσει ήδη τι ρωτάς "θα μου καίει τα πόδια"? να το ρώταγες πριν να το καταλάβαινα! άσε που από το τελευταίο σου ποστ βλέπω ότι εσύ θα την έπαιρνες αυτή τη μηχανή όποια και να ήταν η απάντηση... οπότε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ! :beer:

(τώρα λογικά θα την έχεις στα χέρια σου, θα μας πεις πως πάει και αν σε καίει?)

DUKASII
03/10/2006, 08:49
ποστ εχασα...:rolleyes: :rolleyes:


μια ωραια μερα να μαζευτουμε ολοι οι "στρητ φαιτερς " να παμε καμια βολτα..

:wave2: :wave2: :beer:

paragogos
04/10/2006, 23:24
efiga

Davelis
11/10/2006, 21:54
δεν ξερω τι λετε εσεις,αλλη υ συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ειναι απο τις ομορφοτερες που εχω δει

paragogos
13/10/2006, 08:00
E

paragogos
13/10/2006, 08:06
efiga, giati vidothika

atom7ktm
13/10/2006, 11:47
λίγο αλοίθωρη (πώς γράφεται αυτό ρε :lol: ), αλλά κατά τ'άλλα ΚΟΥΚΛΑΡΑ! :winka:

καλά χιλιόμετρα φίλε :beer:

gojakla
13/10/2006, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από paragogos
Ti lete, omorfi?


:a8: :a8: :a8: :a8: :a18: :a18: :a18: :a07: :a07: :a07: :a07:

paragogos
13/10/2006, 14:00
E

ronin1
23/10/2006, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από paragogos
efiga, giati vidothika

:bigcry: