PDA

View Full Version : Πρώτη επίσκεψη στο γιατρό...



Zupercharger
08/08/2006, 09:33
Διάβασα κάποια thread για το πρώτο service (1000Km) κάποιες απορίες:

1. Έλεγε κάποιος ότι στο τέλος του owner's manual ή του βιβλίου της εγγύησης ότι υπάρχει πίνακας με τα εξουσιοδοτημένα Service Kawasaki. Εγώ γιατί δεν βλέπω κάτι τέτοιο;; (Γιατί είσαι :eyepop: :uplate: :hypnotize γι' αυτό. :) ) Αν ξέρει κανείς ας μου πει κάποιο εξουσιοδοτημένο στην περιοχή Κορυδαλλού, Νίκαιας κλπ (Έλα ξέρω ότι υπάρχουν Κορυδαλλιώτες εδώ μέσα. Μιλάτε ρε :wacko: .

2. Για τα λάδια έχουν ειπωθεί πολλά. Shell, Motul κ.α. Αυτό που θέλω να ξέρω είναι αν μπορώ εγώ να πάρω τα λάδια που γουστάρω και να πάω στο μαστόρι να του πω.. αααααυτά!

3. Τα ημισυνθετικά από τα συνθετικά πως ξεχωρίζουν; Το γράφουν ή φαίνεται από κάποιο χαρακτηριστικό τους; Τα Motul 5100, Shell advance κλπ είναι όλα ημισυνθετικά;

Καλά να πάθετε. Αφού λέτε ότι το Forum είναι για να βοηθάμε και να απαντάμε. . . ΑΠΑΝΤΑΤΕ!

:) :wave2:
ΥΓ. Έχω κάνει search για παρόμοια thread αλλά αν παρόλα αυτά υπάρχει κάτι που δεν έχω δει και πιστεύετε πως θα βοηθήσει . . . pls link!

adam_tsouk
08/08/2006, 09:43
1. δεν ξερω δεν απαντω. με ενα τηλ στη ΤΕΟΜΟΤΟ θα μαθεις πιο ειναι κοντα σου.

2. φυσικα και μπορεις να του πεις τι θα σου βαλει!

3. ξεχωριζουν απο το αρωμα, την υφη, την πλουσια γευση! :lol:
φυσικα και το γραφουν πανω. τα 5100 ειναι ημι τα σελλ δεν θυμαμαι.

Zupercharger
08/08/2006, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk


3. ξεχωριζουν απο το αρωμα, την υφη, την πλουσια γευση! :lol:


:rotflmao: :rotflmao: :a20:

idi
08/08/2006, 09:54
το γραφει πανω φιλε μου Synthetic Motorcycle Oil πχ

georgeboy
08/08/2006, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zupercharger
Διάβασα κάποια thread για το πρώτο service (1000Km) κάποιες απορίες:

1. Έλεγε κάποιος ότι στο τέλος του owner's manual ή του βιβλίου της εγγύησης ότι υπάρχει πίνακας με τα εξουσιοδοτημένα Service Kawasaki. Εγώ γιατί δεν βλέπω κάτι τέτοιο;; (Γιατί είσαι :eyepop: :uplate: :hypnotize γι' αυτό. :) ) Αν ξέρει κανείς ας μου πει κάποιο εξουσιοδοτημένο στην περιοχή Κορυδαλλού, Νίκαιας κλπ (Έλα ξέρω ότι υπάρχουν Κορυδαλλιώτες εδώ μέσα. Μιλάτε ρε :wacko: .

2. Για τα λάδια έχουν ειπωθεί πολλά. Shell, Motul κ.α. Αυτό που θέλω να ξέρω είναι αν μπορώ εγώ να πάρω τα λάδια που γουστάρω και να πάω στο μαστόρι να του πω.. αααααυτά!

3. Τα ημισυνθετικά από τα συνθετικά πως ξεχωρίζουν; Το γράφουν ή φαίνεται από κάποιο χαρακτηριστικό τους; Τα Motul 5100, Shell advance κλπ είναι όλα ημισυνθετικά;

Καλά να πάθετε. Αφού λέτε ότι το Forum είναι για να βοηθάμε και να απαντάμε. . . ΑΠΑΝΤΑΤΕ!

:) :wave2:
ΥΓ. Έχω κάνει search για παρόμοια thread αλλά αν παρόλα αυτά υπάρχει κάτι που δεν έχω δει και πιστεύετε πως θα βοηθήσει . . . pls link! O "Κινέζος'(nick) στη Λαοδικείας.Εγώ εκεί πηγαίνω το ΚΛΕ.Λαμπράκης Γιώργος.Προσωπικά έχω μείνει ευχαριστημένος.Κάνε μια επίσκεψη να δείς και μόνος σου.
Υ.Γ Η πληροφορία 'κοστίζει' έναν καφέ στην ΑΙΓΛΗ.Κερνάω εγώ. :)
Α ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ !:wave2:

Zupercharger
08/08/2006, 10:07
Μόλις μίλησα με ΤΕΟ και μου πε για το Λαμπράκη. Άμα είναι να τον κεράσεις εσύ τότε πιο το κόστος για μένα; Βενζίνα πάντως δε σου πλερώνω :D :wave2:

georgeboy
08/08/2006, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zupercharger
Μόλις μίλησα με ΤΕΟ και μου πε για το Λαμπράκη. Άμα είναι να τον κεράσεις εσύ τότε πιο το κόστος για μένα; Βενζίνα πάντως δε σου πλερώνω :D :wave2: Εσύ έχεις έξοδα!!!
Θα μου πείς για το κόστος μετά το σέρβις!:lol:
Εκεί που έφτασε καλύτερα να σου λένε κερνάω τη βενζίνη παρά τον καφέ!:lol:
:wave2:

atom7ktm
08/08/2006, 11:15
---------> σφήνα:

Τα SHELL ADVANCE είναι συνθετικά. :winka:

:wave2:

Zupercharger
08/08/2006, 11:40
Ήρθε σήμα (από το ΓΕΣ) ότι απαγορεύεται λέει η χρήση συνθετικών λαδιών. Από την Kawasaki ή από την ΤΕΟΜΟΤΟ δεν γνωρίζω. Ξέρει κανείς κάτι τέτοιο; Ή μήπως ισχύει εδώ και κάτι φεγγάρια και απλά δεν το ξερα; (το πρώτο θα ναι για το τελευταίο :) ) Πάντως ο τύπος μου είπε φέρε μου εσύ ότι λάδι θες αλλά όχι συνθετικό. :cool:

sub_zero
08/08/2006, 11:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
....
3. ξεχωριζουν απο το αρωμα, την υφη, την πλουσια γευση! :lol: ....


Αμα ξέρεις απο λάδι.. btw απο καλαμάτα είσαι??... :p :p :p :p

Lazio
08/08/2006, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zupercharger
Ήρθε σήμα (από το ΓΕΣ) ότι απαγορεύεται λέει η χρήση συνθετικών λαδιών. Από την Kawasaki ή από την ΤΕΟΜΟΤΟ δεν γνωρίζω. Ξέρει κανείς κάτι τέτοιο; Ή μήπως ισχύει εδώ και κάτι φεγγάρια και απλά δεν το ξερα; (το πρώτο θα ναι για το τελευταίο :) ) Πάντως ο τύπος μου είπε φέρε μου εσύ ότι λάδι θες αλλά όχι συνθετικό. :cool:

Για αρχη καλα σου ειπε να μην βαλεις συνθετικα

Εγω βαζω τα μοτουλ 5100 και ειμαι ευχαριστημενος

adam_tsouk
08/08/2006, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
Αμα ξέρεις απο λάδι.. btw απο καλαμάτα είσαι??... :p :p :p :p

ουστ!



τα συνθετικα πιστευω πως ειναι υπερβολη!
φροντιζε να αλλαζεις λαδακια πιο συχνα απο οτι σου προτεινει ο κατασκευαστης, να ελεγχεις σταθμη και ποτε δε θα σου παθει τπτ..

:winka:

atom7ktm
10/08/2006, 09:18
λογικό να μη θέλει συνθετικά... kawasaki είναι...

τα "γρήγορα" θέλουν συνθετικά!

:rotflmao:




flame on! :evil:




:a15:

Zupercharger
10/08/2006, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
φροντιζε να αλλαζεις λαδακια πιο συχνα απο οτι σου προτεινει ο κατασκευαστης . . .

Σε 3000χλμ λέει ο τύπος να ξαναπάω μόνο για λάδια. Λίγα δεν είναι ρε γμτ; 12000 λέει η Kawa, 6000 πάει στο δι@ολο γιατί Αθήνα-κίνηση-ζέστη ταλαιπωριέται, αλλά κάθε 3000. Anyway, άμα δω οτι χρειάζεται θα τα αλλάξω. Πάντως λίγα μου φαίνονται. (Τα έχουμε ξαναπεί βέβαια αυτά)

idi
10/08/2006, 12:53
καθε 6000 αλλαγη λαδιων ειναι λογικοτατο νουμερο και δε θα παθει τιποτα το μηχανακι σου!

απο κει και περα... ειναι θεμα τσεπης... δε θα του κανει κακο πιο συχνη αλλαγη (εγω πχ αλλαζω καθε 4000... ετσι μου εκατσε καλυτερα το νουμερο :wave2:

Tommysah
11/08/2006, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
καθε 6000 αλλαγη λαδιων ειναι λογικοτατο νουμερο και δε θα παθει τιποτα το μηχανακι σου!

απο κει και περα... ειναι θεμα τσεπης... δε θα του κανει κακο πιο συχνη αλλαγη (εγω πχ αλλαζω καθε 4000... ετσι μου εκατσε καλυτερα το νουμερο :wave2:
Εγω βαζω ημισυνθετικα της Bel-Ray καθε 5000km.Ωστοσο δεν θα με χαλαγε να ακουσω καποια αλλη προταση για μαρκα.Οσο για το διλημμα συνθετικα-ημισυνθετικα λενε οτι τα ημι ειναι καλυτερα για το κιβωτιο ενω τα συν για τον κινητηρα.Βεβαια αυτο εχει κυριως εφαρμογη σε πιο ισχυρα μηχανακια βλ.1000αρια χωρις να θελω να υποτιμησω την Ζετα μου.Για αυτο τον λογο πιστευω οτι καλυτερη επιλογη ειναι τα ημι.Ομως οπως στα παντα,περι ορεξεως.....

KillerZ750
13/08/2006, 22:19
ALLAZO KATHE 3000 KAI BAZO VALVOLINE DURABLEND HMISYNTHETIKO.
ORAIO LADI KAI KATHE 3000 BGAINEI SAN KAINOURIO DIOTI H MHXANH DEN KINEITAI ENTOS ATHINON!!!

br492
14/08/2006, 13:47
3000χλμ είναι υπερβολή,πόσο μάλλον σε σχέση με τα 12.000 χλμ που λέει η μαμά

vakou
15/08/2006, 14:44
1ον. Δεν υπάρχει κανένας κατασκευαστής, πουθενά στον κόσμο που να θέλει να βγάλει κακό όνομα για τα προιόντα του! Όταν η Kawasaki λέει 12000, σημαίνει άνετα 15000. Μην ξεχνάτε ότι η τεχνολογία προχωράει.
2ον.Σε κάποιο άρθρο που είχε γράψει τεχνικός της Castrol δεν πρέπει να αλλάζονται γρήγορα γιατί δεν προλαβαινουν να "σπάσουν".
Κατα συνέπεια το μόνο καλό από την τακτική αλλαγή λαδιών, είναι στην τσέπη του συνεργειατζή!

Βαγγελας
19/08/2006, 00:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από vakou
1ον. Δεν υπάρχει κανένας κατασκευαστής, πουθενά στον κόσμο που να θέλει να βγάλει κακό όνομα για τα προιόντα του! Όταν η Kawasaki λέει 12000, σημαίνει άνετα 15000. Μην ξεχνάτε ότι η τεχνολογία προχωράει.
2ον.Σε κάποιο άρθρο που είχε γράψει τεχνικός της Castrol δεν πρέπει να αλλάζονται γρήγορα γιατί δεν προλαβαινουν να "σπάσουν".
Κατα συνέπεια το μόνο καλό από την τακτική αλλαγή λαδιών, είναι στην τσέπη του συνεργειατζή!


δεν θα προλαβει να αλλαξει λαδια στα 15.000 !!!!!!!!!



θα εχει κολησει το μοτερ ....

καμια μα καμια μοτο που ειναι γρηγορη και γυρναει στις στροφες αυτες δεν κραταει τοσο πολυ τα λαδια της .....

ακουστε με καλα μου παιδια !!!! στις 6.000 με 7.000 και πολυ ειναι αν θελετε να το εχετε για χρονια το ιδιο μηχανακι !!!!!

αν το θελετε για 1 χρονο και μετα σκοτωμα ....τοτε δεν του αλλαζετε καθολόυ λαδι ......... :lol:

αλλα αυτο ειναι παρακινδυνευμενο αφου οταν ειναι καινουργιο το μοτερ θελει πολυ φροντιδα στο θεμα λαδι !!

idi
19/08/2006, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Βαγγελας
δεν θα προλαβει να αλλαξει λαδια στα 15.000 !!!!!!!!!



θα εχει κολησει το μοτερ ....

καμια μα καμια μοτο που ειναι γρηγορη και γυρναει στις στροφες αυτες δεν κραταει τοσο πολυ τα λαδια της .....

ακουστε με καλα μου παιδια !!!! στις 6.000 με 7.000 και πολυ ειναι αν θελετε να το εχετε για χρονια το ιδιο μηχανακι !!!!!

αν το θελετε για 1 χρονο και μετα σκοτωμα ....τοτε δεν του αλλαζετε καθολόυ λαδι ......... :lol:

αλλα αυτο ειναι παρακινδυνευμενο αφου οταν ειναι καινουργιο το μοτερ θελει πολυ φροντιδα στο θεμα λαδι !!

pame stoixhma oti DE tha kollisei? an kratosv ta idia ladia gia 15,000 xlm tha moy pareis ena zzr1400???

webman
19/08/2006, 12:13
Σίγουρα και δεν θα κολλήσει μέχρι τα 15.000 χλμ...(Στα 15.005 ίσως κολλήσει όμως! :lol: )

Δεν είναι το θέμα όμως πως μπορεί να μην κολλήσει έως τα 15.000 χλμ...!!!

Δεν σκέφτεστε πόσο πολύ θα σκίσει τον κινητήρα με ένα τόσο καμμένο λάδι;!!

Πάλι το φθείρεις άσχετα του οτι δεν θα κολλήσει! Άρα το γαμείς και πάλι!

vakou
19/08/2006, 21:21
[

θα εχει κολησει το μοτερ ....

καμια μα καμια μοτο που ειναι γρηγορη και γυρναει στις στροφες αυτες δεν κραταει τοσο πολυ τα λαδια της .....

ακουστε με καλα μου παιδια !!!! στις 6.000 με 7.000 και πολυ ειναι αν θελετε να το εχετε για χρονια το ιδιο μηχανακι !!!!!

αν το θελετε για 1 χρονο και μετα σκοτωμα ....τοτε δεν του αλλαζετε καθολόυ λαδι ......... :lol:

αλλα αυτο ειναι παρακινδυνευμενο αφου οταν ειναι καινουργιο το μοτερ θελει πολυ φροντιδα στο θεμα λαδι !! [/B][/QUOTE]

Αδικείσε ρε παιδάκι μου, αδικείσε!!!
Τέτοιο γνώστη & αυτά τα "εργοστασιάκια" πάνε & προσλαμβάνουν για τεχνικούς, για συμβούλους όλους τους άσχετους.
Α! Να τους στείλουμε & ένα e-mail ότι εδώ τα μηχανάκια τους τα δουλεύουμε & πάνω από τις 6000- 7000 στροφές, ούτε που θα φαντάζονται ότι αυτά τα μοτέρ, μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο!!!