PDA

View Full Version : KILLroads



lc8ergr1
08/09/2006, 14:26
Πιο «κόκκινοι» από τον Μαλιακό

64 νεκροί σε 8 μήνες σε τρεις οδικούς άξονες σε Μακεδονία, Πελοπόννησο, Κρήτη


Τρεις οδικοί άξονες στη Μακεδονία, στην Πελοπόννησο και την Κρήτη «σπάνε» το θλιβερό ρεκόρ του πετάλου του Μαλιακού στα θανατηφόρα δυστυχήματα. Κατά το πρώτο οκτάμηνο φέτος, 64 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας - Δράμας, στην Πατρών - Πύργου - Τριπόλεως και στην Κισσάμου - Σητείας.



Και ενώ στον Μαλιακό έχουν αρχίσει ήδη τα έργα κατασκευής της νέας, σύγχρονης, εθνικής οδού, για τους τρεις αυτούς άξονες δεν υπάρχει καν σχέδιο από την πολιτεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, τα ατυχήματα και δυστυχήματα είναι καθημερινή ρουτίνα σε αυτούς τους τρεις «δρόμους - καρμανιόλες», οι οποίοι διατηρούν τα χαρακτηριστικά των δρόμων που σχεδιάσθηκαν και κατασκευάσθηκαν τη δεκαετία του '60 και '70.

«Μετράνε νεκρούς»

«Το μόνο που κάνουν είναι να μετράνε νεκρούς...» λένε οι συγκοινωνιολόγοι. Είναι ενδεικτικό ότι μέσα στο πρώτο οκτάμηνο του 2006, στον δρόμο Θεσσαλονίκης - Καβάλας - Δράμας 21 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 13 τραυματίστηκαν βαριά. Δεκαοκτώ άφησαν την τελευταία τους πνοή στον άξονα από την Πάτρα έως την Τρίπολη, ενώ το ίδιο διάστημα στην Κρήτη στον άξονα Κισσάμου - Σητείας 25 άνθρωποι πέθαναν και 70 τραυματίστηκαν, πολλοί από τους οποίους σοβαρά. 74 τροχαία σημειώθηκαν στην εθνική οδό της Κρήτης, από την αρχή του χρόνου έως το τέλος Αυγούστου: σε κανένα άλλο τμήμα του εθνικού δικτύου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, δεν καταγράφηκαν περισσότερα. Πρόκειται για δρόμο χωρίς φωτισμό στο μεγαλύτερο μέρος του, με κακοσυντηρημένη άσφαλτο, χωρίς σήμανση, με επικίνδυνους κόμβους, χωρίς διαχωριστικά στηθαία και με... μιάμιση λωρίδα ανά κατεύθυνση.

Αντίστοιχα, στο φονικό πέταλο του Μαλιακού μήκους 75 χιλιομέτρων, έγιναν 7 θανατηφόρα και έχασαν τη ζωή τους 9 άνθρωποι, ενώ ο πρώην αστυνομικός διευθυντής Στερεάς Ελλάδος κ. Νικόλαος Λουλούδας υπολογίζει σε 20 τους θανάτους στο ίδιο τμήμα της εθνικής στη διάρκεια του 2005.

Χωρίς φωτισμό και νησίδα

«Και οι τρεις αυτοί άξονες έχουν ένα χαρακτηριστικό. Σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν πριν από πολλά χρόνια. Μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τους κυκλοφοριακούς φόρτους μιας άλλης εποχής. Ο νεώτερος από αυτούς, ο άξονας Πατρών - Πύργου - Τριπόλεως, δόθηκε τμηματικά στην κυκλοφορία τη δεκαετία του '70, τότε που κινούνταν στους δρόμους μόλις το ένα δέκατο των οχημάτων που υπάρχουν σήμερα» λέει στα «ΝΕΑ» ο πολιτικός μηχανικός - συγκοινωνιολόγος κ. Νίκος Ποριώτης. «Επίσης διαθέτουν μεγάλα τμήματα που είναι ευθείες και προκαλούν τον οδηγό να τρέξει. Όλοι αυτοί οι δρόμοι όμως δεν έχουν διαχωριστική νησίδα, δεν φωτίζονται επαρκώς, είναι κακοσχεδιασμένοι - ήταν κατάλληλοι για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν από 20 χρόνια».





ΤΑ ΝΕΑ , 08/09/2006 , Σελ.: N12


60974

lc8ergr1
08/09/2006, 14:27
mmmm..


60975

Cpt. Haddock
08/09/2006, 14:35
Γιατί πάντα στο Ελλαδιστάν εστιάζουμε στον - κακό ομολογουμένως - δρόμο και όχι στους ΚΟΠΑΝΟΥΣ που πάνε γρήγορα σε κακούς δρόμους;

Αν ο δρόμος ειναι

- παλιός

- γλιστράει

- έχει λάθος κλίση

- δεν έχει φώτα

- δεν έχει νησίδα

ΠΑΣ ΣΙΓΑ !!!!!!

:wave2:

ΥΓ. Δε θέλω ερωτήσεις του τύπου "εσύ ρε μεγάλε πας σιγά;" κλπ. Αν πηγαίνω γρήγορα και σκάσει η στραβή ΔΕΝ θα ρίξω το φταίξιμο στο δρόμο να είστε σίγουροι

Αφήνω αυτο ασχολίαστο:

«Επίσης διαθέτουν μεγάλα τμήματα που είναι ευθείες και προκαλούν τον οδηγό να τρέξει... »

PortisHead
08/09/2006, 14:36
Ωραια,καλά και σωστα όλα αυτα.
Αλλα εφοσον ετσι εχει η κωλοκατασταση γιατι οδηγας με τροπο ανάρμοστο για αυτες τις συνθήκες μαλάκα νεοέλληνα ???

Τρεχεις εκει που δεν βλέπεις , στριβεις με τα μπουνια εκει που ειναι χάλια η ασφαλτος κ.λ.π. κ.λ.π.



:confused:

PortisHead
08/09/2006, 14:38
Φιλε απο πάνω.....ειλικρινα εγραψα αυτο το post πριν καν δώ το δικό σου.
Απιστευτη ταυτιση απόψεων......

:beer:

Cpt. Haddock
08/09/2006, 14:39
:beer: :beer: :beer:

kalesin
08/09/2006, 14:42
Φανταζομαι οτι ο διακεκριμενος αυτος συγκοινωνιολογος, ειδε τον δρομο Κορινθος-Πατρα κ τον βρηκε ενταξει.
Οπως επισης κ τον δρομο Τριπολη-Μεγαλοπολη-Καλαματα...

PortisHead
08/09/2006, 14:48
Να και τα αισχη μας παγκοσμίως......διαβάστε το....

Link (http://www.greeklandscapes.com/travel/roads.html)

PortisHead
08/09/2006, 14:54
http://www.jpg.gr/images/77913Image11.jpg

zephyr1
08/09/2006, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατί πάντα στο Ελλαδιστάν εστιάζουμε στον - κακό ομολογουμένως - δρόμο και όχι στους ΚΟΠΑΝΟΥΣ που πάνε γρήγορα σε κακούς δρόμους;

Αν ο δρόμος ειναι

- παλιός

- γλιστράει

- έχει λάθος κλίση

- δεν έχει φώτα

- δεν έχει νησίδα

ΠΑΣ ΣΙΓΑ !!!!!!

:wave2:

ΥΓ. Δε θέλω ερωτήσεις του τύπου "εσύ ρε μεγάλε πας σιγά;" κλπ. Αν πηγαίνω γρήγορα και σκάσει η στραβή ΔΕΝ θα ρίξω το φταίξιμο στο δρόμο να είστε σίγουροι

Αφήνω αυτο ασχολίαστο:

«Επίσης διαθέτουν μεγάλα τμήματα που είναι ευθείες και προκαλούν τον οδηγό να τρέξει... »

Οι δρομοι ουτε χαλανε ουτε φτιαχνονται μονοι τους.

Τι εχετε παθει ολοι και ριχνετε της ευθυνες πανω σας?:confused:

Τετοια να διαβαζουν οι υπευθηνοι για τους δρομους και το οδυκο μας δυκτιο,και μετα σιγα μην κανουν τπτ για τους δρομους(οχι οτι τωρα κανουν).

Ωραια, αφηστε τα ολα οπως ειναι μην επισκευαζετε τιποτα ,μην φτιαχνετε εξ αρχης τιποτα...........αφηστε τα ολα πανω μας,εμεις θα παιρνουμε γρηγορα εργαλεια και θα πηγαινουμε πολυ σιγα,και δεν θα δημιουργουμε προβληματα.
Δλδ αμα ολο το οδικο δικτιο καταντηση χωματοδρομος,τοτε ολοι θα πηγαινουμε σιγα, και δεν θα παθαινουμε τιποτα.
Οκ αντεληφθην.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock

Αν ο δρόμος ειναι

- παλιός

- γλιστράει

- έχει λάθος κλίση

- δεν έχει φώτα

- δεν έχει νησίδα

ΠΑΣ ΣΙΓΑ !!!!!!


Φιλε Cpt. Haddock το 70% του οδικου μας δυκτιου ειναι ετσι οπως αναφερεις.

Τα πουλαμε ολα και παιρνουμε Gareli.
:wave2:

anf125
08/09/2006, 22:43
Προφανώς και οι μεν και οι δε έχετε δίκιο. Και οι (τραγικοί σε πολλές περιπτώσεις) δρόμοι χρήζουν βελτίωσης, αλλά και η οδήγηση σε τέτοιους δρόμους χρειάζεται περισσότερη προσοχή και σύνεση, αφού δεν αλλάζουν οι δρόμοι από τη μια μέρα στην άλλη.

Φιλαλήθης
09/09/2006, 08:21
cpt haddock, μαζί σου.

ο οδηγός κρίνει το δρόμο κ οδηγεί καταλήλως. ο δρόμος είναι απρόβλεπτος. Σύμφωνοι, η κατάσταση στους δρόμους είναι απαράδεκτη, αλλά αυτό είναι καμπανάκι όχι μόνο για να τους φτιάξουν αλλά και για να οδηγάμε ασφαλέστερα. Ποτέ όμως δεν είναι δικαιολογία για να ρίξουμε το φταίξιμο μιας στούκας στο δρόμο.

George-3-
09/09/2006, 14:50
Η μλκ στον Πατρων-Πυργου ειναι πως κατασκευαστικα ειναι ευκολο να γινει μεγαλος δρομος. Εξαλου και ο υπαρχον ειναι αρκετα μεγαλος απλα δεν εχει ερθει η ορεξη ακομα να φανε και απο εκει.

THEOD
09/09/2006, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατί πάντα στο Ελλαδιστάν εστιάζουμε στον - κακό ομολογουμένως - δρόμο και όχι στους ΚΟΠΑΝΟΥΣ που πάνε γρήγορα σε κακούς δρόμους;

Αν ο δρόμος ειναι

- παλιός

- γλιστράει

- έχει λάθος κλίση

- δεν έχει φώτα

- δεν έχει νησίδα

ΠΑΣ ΣΙΓΑ !!!!!!

:wave2:

ΥΓ. Δε θέλω ερωτήσεις του τύπου "εσύ ρε μεγάλε πας σιγά;" κλπ. Αν πηγαίνω γρήγορα και σκάσει η στραβή ΔΕΝ θα ρίξω το φταίξιμο στο δρόμο να είστε σίγουροι

Αφήνω αυτο ασχολίαστο:

«Επίσης διαθέτουν μεγάλα τμήματα που είναι ευθείες και προκαλούν τον οδηγό να τρέξει... »

Γιατί φίλε μου πέρα από τον κακό δρόμο, υπάρχει ο ΜΗ ΤΙΜΙΟΣ δρόμος, ο ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ δρόμος, και ο δρόμος ΠΑΓΙΔΑ με εντελώς κακοσχεδιασμένα σημεία και ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ παγίδες....


Αγροτικοί δρόμοι που βγαίνουν κάθετα στο οδόστρωμα 10 μέτρα μετά την στροφή, ανάποδες κλίσεις στις στροφές, στενά γεφυράκια χωρίς φωτισμό το βραδι, κυματοειδή μπαλώματα και κακοτεχίες στο οδόστρωμα, επιφάνεια ασφάλτου που μοιάζει με πίστα πατινάζ, και τόσα άλλα που συναντάμε καθημερινά, είναι εν δυνάμει παγίδες ακόμα και για έναν καλό και έμπειρο οδηγό και που δεν απαντώνται πουθενά στην Ευρώπη παρά μόνο στο Ελλαδιστάν....Και μάλιστα έχουμε το ΘΡΑΣΟΣ να τους αποκαλούμε Εθνικές Οδούς....
Σε τέτοιους δρόμους μόνη η πλήρη γνώση και η εμπειρία από την συχνή κίνηση σε αυτόν μπορεί να σε σώσει....

Εχουμε λοιπόν ΚΑΘΕ ΔΙΚΙΟ και ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ βελτιώσεις και να καταγγέλουμε τα κακώς κείμενα, άσχετα αν ο ανθρώπινος παράγοντας πολλές φορές παίζει ΚΑΙ αυτος καθοριστικό ρόλο....

alximistis
09/09/2006, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Προφανώς και οι μεν και οι δε έχετε δίκιο. Και οι (τραγικοί σε πολλές περιπτώσεις) δρόμοι χρήζουν βελτίωσης, αλλά και η οδήγηση σε τέτοιους δρόμους χρειάζεται περισσότερη προσοχή και σύνεση, αφού δεν αλλάζουν οι δρόμοι από τη μια μέρα στην άλλη.

+1!!!

Νομίζω ότι είναι από τις περιπτώσεις εκείνες όπου όλοι έχουν δίκιο!
Σαφώς και ΔΕΝ μπορείς να τρέχεις και πασ ΣΙΓΑ σε τέτοιους δρόμους.
Από την άλλη όμως ΔΕΝ έχουμε πατίνια. Μοτοσικλέτες έχουμε και ΙΧ αντίστοιχα κάποιοι άλλοι. Δηλαδή στους συγκεκριμένους δρόμους πάμε με... 50;;;;;
Σαφέστατα και όχι. Κι εγώ στην Κεφαλλονιά με 50 (κοντερίσια) πήγαινα και λόγω στροφής πριν είχα κόψει κι άλλο. Κι όμως βρέθηκα να κάνω τη... λωρίδα της ασφάλτου...

Πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
Εννοείται πως δεν μπορούμε να τρέχουμε από την άλλη όμως είναι υποχρέωση του κράτους να μας παρέχει σε όλους τους οδηγούς δρόμους. Τουλάχιστον στους κεντρικούς άξονες...

gilysis
11/09/2006, 12:23
ειδικα για το Μαλιακό μπορεί να δει κανείς ότι αν από τα καμενα βούρλα εφευγε γεφυρα για ευβοια πατώντας πάνω στο ένα νησάκι άρα σταθεροποιώντας ένα βήμα και σε δεύτερο χρόνο γύρναγε πίσω στο ΠΑΘΕ στη γλύφα ή κατι τετοιο θα γλύτωναν από πολύ παραπανίσιο κόπο.
δε λεω τίποτα για εξοδα κτλ

Cpt. Haddock
11/09/2006, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Φιλε Cpt. Haddock το 70% του οδικου μας δυκτιου ειναι ετσι οπως αναφερεις.

Τα πουλαμε ολα και παιρνουμε Gareli.
:wave2:

:wave2: :wave2: :wave2:

Καλορίζικο...



Το τι όχημα θα έχει ο καθένας είναι δικό του θέμα. Όταν όμως αγοράζουμε 206WRC, Impreza, Evo 6/7/8/9, hayabusha, zzr1400 ας γνωρίζουμε σε ΠΟΙΟΥΣ δρόμους θα κινηθούν αυτά τα οχήματα... Αφού το γνωρίζουμε αναλαμβάνουμε και την ευθύνη, μεγάλα παιδιά - υποτίθεται οτι - είμαστε.



Ένας δρόμος για να αλλάξει/βελτιωθεί θέλει κάποια χρόνια. Ο τρόπος οδήγησης μπορεί να αλλάξει σε λίγα δευτερόλεπτα - συνήθως τόσα μας χωρίζουν από τις (αν υπάρχουν) μπαριέρες

:smokin:

zephyr1
11/09/2006, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:wave2: :wave2: :wave2:

Καλορίζικο...


Ένας δρόμος για να αλλάξει/βελτιωθεί θέλει κάποια χρόνια. Ο τρόπος οδήγησης μπορεί να αλλάξει σε λίγα δευτερόλεπτα - συνήθως τόσα μας χωρίζουν από τις (αν υπάρχουν) μπαριέρες

:smokin:


Ευχαριστω.:beer:


Για να αλλαξει οτιδηπωτε δεν χρειαζονται πολλα χρονια(βλεπε δρομους που φτιαχνουν τωρα λογω εκλογων)απλα χρειαζεται επιμονη και υπομονη και να εκφραζουμε τη σταση μας απεναντι σε καποια θεματα.
Αν αυτη την στιγμη που μιλαμε δεν ριχναμε ολο το φταιξιμο και την ευθηνη πανω μας και σταματαγαμε της δουλειες μας και την βολη μας και κατεβαιναμε στο κεντρο τησ αθηνας 5.000.000 ατομα θα σου λεγα εγω αν ηθελε χρονια να αλλαξει οτιδηποτε.
Αν εισαι της αντιληψης οτι για ολα φταιμε εμεις οκ.
Αν ομως λογω ολισθηρωτητας δρομου η καμιας λακουβας δεις την περιουσια σου να σερνετε(ευχομαι ειλικρινα να μην σου τυχει ποτε)τοτε βαλτα με τον εαυτο σου.
Ουτε για το subaru σου ουτε για το zzr σου.
Και ξαναλεω τετοιες αντιληψεις θελουν να διαβαζουν τα λαμογια για να αφησουν την Ελλαδιτσα στην κατρακυλα της.:a47:

PortisHead
11/09/2006, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ευχαριστω.:beer:


Για να αλλαξει οτιδηπωτε δεν χρειαζονται πολλα χρονια(βλεπε δρομους που φτιαχνουν τωρα λογω εκλογων)απλα χρειαζεται επιμονη και υπομονη και να εκφραζουμε τη σταση μας απεναντι σε καποια θεματα.
Αν αυτη την στιγμη που μιλαμε δεν ριχναμε ολο το φταιξιμο και την ευθηνη πανω μας και σταματαγαμε της δουλειες μας και την βολη μας και κατεβαιναμε στο κεντρο τησ αθηνας 5.000.000 ατομα θα σου λεγα εγω αν ηθελε χρονια να αλλαξει οτιδηποτε.
Αν εισαι της αντιληψης οτι για ολα φταιμε εμεις οκ.
Αν ομως λογω ολισθηρωτητας δρομου η καμιας λακουβας δεις την περιουσια σου να σερνετε(ευχομαι ειλικρινα να μην σου τυχει ποτε)τοτε βαλτα με τον εαυτο σου.
Ουτε για το subaru σου ουτε για το zzr σου.
Και ξαναλεω τετοιες αντιληψεις θελουν να διαβαζουν τα λαμογια για να αφησουν την Ελλαδιτσα στην κατρακυλα της.:a47:

Φιλε zephyr1,
Δεν λέμε οτι δεν πρεπει να απαιτήσουμε αριστους δρόμους και μάλιστα άμεσα.
Συμφωνω 1000000%

Απλά επισημάνουμε πως εφόσον την συγκεκριμένη χρονική στιγμή...ετσι εχει η κατάσταση....καλο θα ήταν να προσέχουμε εμεις...και να μη ζητάμε ευθύνες απο τριτους.

Δλδ.ναι το ξερω οτι ο μαλιακός ειναι σκοτώστρα....οτι θα επρπε να τον εχουν φτιαξει...οτι 1002....αλλα αφου ξέρω την δεδομένη (σκατο-) κατάσταση....δεν πρεπει εγω ο ιδιος να προσέχω οταν περνάω απο εκει ???

Αυτο λέμε.

:wave2:

zephyr1
11/09/2006, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Φιλε zephyr1,
Δεν λέμε οτι δεν πρεπει να απαιτήσουμε αριστους δρόμους και μάλιστα άμεσα.
Συμφωνω 1000000%

Απλά επισημάνουμε πως εφόσον την συγκεκριμένη χρονική στιγμή...ετσι εχει η κατάσταση....καλο θα ήταν να προσέχουμε εμεις...και να μη ζητάμε ευθύνες απο τριτους.

Δλδ.ναι το ξερω οτι ο μαλιακός ειναι σκοτώστρα....οτι θα επρπε να τον εχουν φτιαξει...οτι 1002....αλλα αφου ξέρω την δεδομένη (σκατο-) κατάσταση....δεν πρεπει εγω ο ιδιος να προσέχω οταν περνάω απο εκει ???

Αυτο λέμε.

:wave2:

Γιωργο δεν λεω τπτ αντιθετο.
Και ο καθενας εχει προσαρμοσει το οδηγικο του στυλ αναλογα την κατασταση δρομου κτλ.
Ειμαι 34 χρονων εχω 2 μοτοσυκλετες (zephyr 750,R1) κανω καθημερινα 100χλμ ,εχω φαει πολλες τουμπες, εχω αποκτησει την εμπειρια για να κινουμε με ασφαλεια στους δρομους και να ειμαι ακομα εδω για να τα λεμε και να περναμε καλα.

Δεν μ'αρεσουν οι καγκουριες ,ντυνομαι σωστα και πηγαινω και σε track day για να βελτιωθω οσο μπορω.

Απλα απαιτω οι δρομοι που πληρωνω να ειναι δρομοι ,τιποτα αλλο.
Αναλαμβανω τις ευθηνες μου οταν φταιω,αλλα δεν θα αναλαβω και της ευθηνες τον αλλων οταν φταινε.

Να στε καλα.
:wave2:

Respect
11/09/2006, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
Φανταζομαι οτι ο διακεκριμενος αυτος συγκοινωνιολογος, ειδε τον δρομο Κορινθος-Πατρα κ τον βρηκε ενταξει.
Οπως επισης κ τον δρομο Τριπολη-Μεγαλοπολη-Καλαματα... +1000000000000000000000 :mad:

road spirit
11/09/2006, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1

Απλα απαιτω οι δρομοι που πληρωνω να ειναι δρομοι ,τιποτα αλλο.
Αναλαμβανω τις ευθηνες μου οταν φταιω,αλλα δεν θα αναλαβω και της ευθηνες τον αλλων οταν φταινε.



+1