PDA

View Full Version : Φρενα Ζ750s



kalant
17/09/2006, 11:52
τι μπορω να κανω για να τα βελτιωσω λιγο σε αισθηση?

Γενικα δεν μου δινουν την αισθηση της σιγουριας που θα ηθελα, πχ με την προηγουμενη μοτοσυκλετα που ειχα (DL650 χωρις ABS) η αισθηση ηταν φοβερη.

Μεχρι τωρα σε μερικα φρεναρισματα δυνατα μου εχει μπλοκαρει ο τροχος και γενικα θελει αρκετα μεγαλυτερο χρονο για να επιβραδυνει...

Με σωληνακια υψηλης βελτιωνεται αρκετα η κατασταση?

AFTER
17/09/2006, 15:27
Με σωληνακια θα ειναι κατα πολυ δυνατοτερο το αρχικο δαγκωμα!

Πρεπει να το συνηθισεις ετσι, εχεις συνηθισει σε μια αλλη κατηγορια μοτοσυκλετων(με αλλη θεση οδηγησης κτλ.), και σου φαινεται ''ξενο'' αρχικα!
Καλη προπονηση, δοκιμασε σε καποιον αδειο δρομο με καλη ασφαλτο

idi
17/09/2006, 17:05
ok θα σου φαβει ασχετο αλλα... τι πιεσεις εχεις στα λαστιχα? αν εχεις αυτο το "τυφλοσουρτη" 38/42 που γραφει στο μανουαλ σαν ΜΑΧ πιεση... δοκιμασε ανθρωπινες πιεσεις περιπου 33 εμπρος 36 πισω και πες μας αν ειδες καμια βελτιωση

kalant
17/09/2006, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ok θα σου φαβει ασχετο αλλα... τι πιεσεις εχεις στα λαστιχα? αν εχεις αυτο το "τυφλοσουρτη" 38/42 που γραφει στο μανουαλ σαν ΜΑΧ πιεση... δοκιμασε ανθρωπινες πιεσεις περιπου 33 εμπρος 36 πισω και πες μας αν ειδες καμια βελτιωση

η πιεση στα λαστιχα μου ειναι 36 - 41 και οπως μου ειπαν και στο σερβις τοσο πρεπει να ειναι...

η αληθεια ειναι οτι το μανουαλ δεν το εχω κοιταξει για το συγκεκριμενο θεμα...

adam_tsouk
17/09/2006, 17:50
σωληνακια υψηλης και ελατηρια-λαδια στα μπροστινα μου ελυσαν το προβλημα... :wave2:

Zzz750
17/09/2006, 18:00
Καλησπερα σε ολους! Ακουω υπερβολες και θα ηθελα να πω κατι.
36/41 psi ? Nα υποθεσω 36 μπροστα και 41 πισω?
Ειναι ΠΑΑΑΑΡΑΑΑΑ πολυ μεγαλη πιεση!
Τωρα που ειναι ακομα ζεστος ο καιρος, μολις ζεσταθουν λιγο τα λαστιχα, ο αερας διογκωνεται και ανεβαινει 1-2 psi (περιπου).Επομενως απο 36/41 πας περιπου 38/43 που ξεπερνα τα επιτρεπτα ορια!
Πιστευω οτι η πιεση ελαστικου παιζει ρολο στο φρεναρισμα και γι'αυτο πρεπει να ελεγχεται καθε 10-15 μερες.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη...34/37 ειναι οκ!:wave2:
:beer:

AFTER
17/09/2006, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
η πιεση στα λαστιχα μου ειναι 36 - 41 και οπως μου ειπαν και στο σερβις τοσο πρεπει να ειναι...

η αληθεια ειναι οτι το μανουαλ δεν το εχω κοιταξει για το συγκεκριμενο θεμα...

Σιγα μην γνωριζουν οι μηχανικοι τι πιεση ειναι καλυτερο για 5000 μηχανακια!

Στην ΕΛΛΑΔΑ για το Ζ, για να εχεις καλη προσφυση παντου, θες 33-36

Aντε καλη τυχη, γιατι τωρα που τα F800ST ειναι πιο γρηγορα, πρεπει να μαθουμε να τους περναμε στα φρενα :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

kalant
17/09/2006, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zzz750
Καλησπερα σε ολους! Ακουω υπερβολες και θα ηθελα να πω κατι.
36/41 psi ? Nα υποθεσω 36 μπροστα και 41 πισω?
Ειναι ΠΑΑΑΑΡΑΑΑΑ πολυ μεγαλη πιεση!
Τωρα που ειναι ακομα ζεστος ο καιρος, μολις ζεσταθουν λιγο τα λαστιχα, ο αερας διογκωνεται και ανεβαινει 1-2 psi (περιπου).Επομενως απο 36/41 πας περιπου 38/43 που ξεπερνα τα επιτρεπτα ορια!
Πιστευω οτι η πιεση ελαστικου παιζει ρολο στο φρεναρισμα και γι'αυτο πρεπει να ελεγχεται καθε 10-15 μερες.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη...34/37 ειναι οκ!:wave2:
:beer:

δεν παιζει ρολο και το βαρος ομως?
ειμαι και 115 κιλα βλεπεις...:(

Ταξιδευτής
17/09/2006, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Σιγα μην γνωριζουν οι μηχανικοι τι πιεση ειναι καλυτερο για 5000 μηχανακια!

Στην ΕΛΛΑΔΑ για το Ζ, για να εχεις καλη προσφυση παντου, θες 33-36

Aντε καλη τυχη, γιατι τωρα που τα F800ST ειναι πιο γρηγορα, πρεπει να μαθουμε να τους περναμε στα φρενα :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Βασικα, αυτο το thread απεκτησε ΠΟΛΥ μεγαλο ενδιαφερον για εμενα ξαφνικα!

Απο τοτε που πηρα την μηχανη ακολουθω πιστα τις οδηγιες του καταστευαστη στις πιεσεις των ελαστικων, βαζοντας 36 μπροστα και 42 πισω.

Παρολαυτα, σε πολλα ταξιδια/βολτες/εκδρομες, σε στροφες οπου πλαγιαζω αρκετα την μηχανη, εχει τυχει πολλες φορες να μου "κοσκινισει", ειτε ΟΛΗ μαζι, ειτε το μπροστινο, ειτε το πισω μερος.

Και καλα το πισω, ειναι οκ υποθετω και δεν επηρεαζει πολυ. Αλλα το να κοσκινιζει το μπροστα η ακομα χειροτερα ΟΛΗ μαζι η μηχανη, ειναι κατι που δεν μου αρεσει και τοσο!

Χωρια απο τις φορες που εχει τυχει να μπω σε μια στροφη αρκετα χαλαρα και να ντριφταρει το πισω ελαστικο εκει που περιμενα οτι θα κρατησει!

Μεχρι τωρα ολα αυτα τα απεδιδα στην δικη μου απειρια, (η και ισως σε μια εγγενη νευρικοτητα του συγκεκριμενου μοντελου), ομως τωρα βλεπω οτι ισως τελικα και να φταιει κατι αλλο!

Πιστευετε οτι οι συγκεκριμενες πιεσεις που εχω φταινε για τις αντιδρασεις αυτες;;;


ΠΑΝΤΩΣ, ειναι προς ΤΙΜΗΝ του Ζ που ακομα και ετσι να ειναι, ΟΛΕΣ τις φορες που εκανε τετοια τσαλιμακια αντεδρασε φιλικοτατα και μαζευτηκε χωρις περαιτερω δραματα! :)

GTZ750
17/09/2006, 20:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Βασικα, αυτο το thread απεκτησε ΠΟΛΥ μεγαλο ενδιαφερον για εμενα ξαφνικα!

Απο τοτε που πηρα την μηχανη ακολουθω πιστα τις οδηγιες του καταστευαστη στις πιεσεις των ελαστικων, βαζοντας 36 μπροστα και 42 πισω.

Παρολαυτα, σε πολλα ταξιδια/βολτες/εκδρομες, σε στροφες οπου πλαγιαζω αρκετα την μηχανη, εχει τυχει πολλες φορες να μου "κοσκινισει", ειτε ΟΛΗ μαζι, ειτε το μπροστινο, ειτε το πισω μερος.

Και καλα το πισω, ειναι οκ υποθετω και δεν επηρεαζει πολυ. Αλλα το να κοσκινιζει το μπροστα η ακομα χειροτερα ΟΛΗ μαζι η μηχανη, ειναι κατι που δεν μου αρεσει και τοσο!

Χωρια απο τις φορες που εχει τυχει να μπω σε μια στροφη αρκετα χαλαρα και να ντριφταρει το πισω ελαστικο εκει που περιμενα οτι θα κρατησει!

Μεχρι τωρα ολα αυτα τα απεδιδα στην δικη μου απειρια, (η και ισως σε μια εγγενη νευρικοτητα του συγκεκριμενου μοντελου), ομως τωρα βλεπω οτι ισως τελικα και να φταιει κατι αλλο!

Πιστευετε οτι οι συγκεκριμενες πιεσεις που εχω φταινε για τις αντιδρασεις αυτες;;;


ΠΑΝΤΩΣ, ειναι προς ΤΙΜΗΝ του Ζ που ακομα και ετσι να ειναι, ΟΛΕΣ τις φορες που εκανε τετοια τσαλιμακια αντεδρασε φιλικοτατα και μαζευτηκε χωρις περαιτερω δραματα! :)

αυτο που παθαινεις το παθαινεις περισσοτερο λογο αναρτησεωμ και λιγοτερο λογω πιεσεων!!!!

στο z που ειχα ειχα παντα λιγο κατω απο το 36/42!!
παρολα αυτα παλι εχανα το μπροστινο ενω το πισω δεν μου ειχε κανει ποτε κιχ!!

οσο για τα φρενα βαλε για αρχη σωληνακια υψηλης!
θα δεις αρκετα μεγαλη διαφορα!!:D

και αμα και παλι δεν εισαι ευχαριστημενως κοιτα εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=19911&highlight=brembo)


και για περισσοτερες λεπτομεριες

ΕΔΩ (http://www.kawasaki-bikers.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=550&highlight=brembo)

Ταξιδευτής
18/09/2006, 09:20
Για τα φρενα δεν εχω κανενα παραπονο βασικα.... Οσες φορες τα χρειαστηκα ηταν εκει κ με εβγαλαν ασπροπροσωπο. Ισως σωληνακια υψηλης κ τελος.

(Πιθανον να μην πηγαινω αρκετα γρηγορα για να δειξουν τις αδυναμιες τους... ;) )

Οπως και να εχει, θα ηθελα να μπορω να ελαττωσω τα φαινομενα ταλαντωσης που παρατηρω στις στροφες. Αν ομως αυτο ειναι χαρακτηριστικο της μηχανης τοτε θα πρεπει να ζησω με αυτο κ να πηγαινω πιο ηρεμα... :(

Lazio
18/09/2006, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Για τα φρενα δεν εχω κανενα παραπονο βασικα.... Οσες φορες τα χρειαστηκα ηταν εκει κ με εβγαλαν ασπροπροσωπο. Ισως σωληνακια υψηλης κ τελος.

(Πιθανον να μην πηγαινω αρκετα γρηγορα για να δειξουν τις αδυναμιες τους... ;) )

Οπως και να εχει, θα ηθελα να μπορω να ελαττωσω τα φαινομενα ταλαντωσης που παρατηρω στις στροφες. Αν ομως αυτο ειναι χαρακτηριστικο της μηχανης τοτε θα πρεπει να ζησω με αυτο κ να πηγαινω πιο ηρεμα... :(

αυτο που λες ειναι κατα 90% θεμα μετριας αναρτησης. Πραξε κατα τα γνωστα λαδια ελατηρια μπροστα και πισω εχεις επισης επιλογες αλλαγη του μαμα μαπα αμορτισερ με ohlins η wp κλπ κλπ αναλογως παντα με τα χρηματα που διαθετεις δες παλια thread περι αναρτησεων
:wave2:

Ταξιδευτής
18/09/2006, 13:01
Χμμμμ.... Δεν εχω την οικονομικη ανεση για οποιαδηποτε αλλαγη τωρα... Χωρια που δεν νομιζω οτι ειμαι ΤΟΣΟ καλος οδηγος ωστε να εχω φτασει στα ορια τις αναρτησεις της μηχανης... Και αθλιες να ειναι, το βρισκω λιγο ακυρο να μπορει ενας "χτεσινος" σαν κ εμενα να τις φτανει στα ορια λειτουργιας τους.

Μαλλον θα βελτιωσω τον εαυτο μου σαν οδηγο, και θα πιεσω εσκεμμενα την μηχανη σε ελεγχομενο περιβαλλον (βλεπε πιστα) ωστε να δω τις αντιδρασεις της και να μαθω να τις ελεγχω (οταν εμφανιζονται).
Παντως καποια στιγμη θα ηθελα να δω πως θα συμπεριφεροταν μια αλλη μηχανη (πχ ενα CBRR η ενα 636 στις ιδιες στροφες)... :blush:

atom7ktm
18/09/2006, 18:08
η προσωπική μου εμπειρία από το σύντομο test-ride με το Z750S. στην αρχή τα φρένα με τρόμαξαν. πολύ προοδευτικά και χωρίς αρχικό δάγκωμα, την πρώτη φορά που χρειάστηκε να φρενάρω, για μερικά κλάσματα νόμιζα ότι δεν έχω φρένα! μόλις τα έσφιξα λίγο πιο δυνατά μπλοκάρισε η πίσω ρόδα και πήγαινα τσουλώντας προς το φανάρι πιστεύοντας ότι μάλλον δεν θα προλάβω να σταματήσω πριν το κόκκινο. έβαλα και το τρίτο δάχτυλο πάνω στη μανέτα όμως, γράπωσα το μπροστινό φρένο με όλη μου τη δύναμη, ρεγουλάρισα και το πίσω αφήνοντας λίγο και ξαναπατώντας ώστε να μην είναι μπλοκαρισμένο και τελικά όλα ΟΚ. :D

δεν είναι ανίσχυρα τα φρένα του. απλά τελείως διαφορετικά από ότι είχα συνηθίσει μέχρι τώρα. (άτιμα ΚΤΜ μας έχετε κακομάθει) Πάντως κι εγώ αν είχα Ζ το πρώτο πράγμα που θα έβαζα θα ήταν τα υψηλής.

:beer:

adam_tsouk
18/09/2006, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Χμμμμ.... Δεν εχω την οικονομικη ανεση για οποιαδηποτε αλλαγη τωρα... Χωρια που δεν νομιζω οτι ειμαι ΤΟΣΟ καλος οδηγος ωστε να εχω φτασει στα ορια τις αναρτησεις της μηχανης... Και αθλιες να ειναι, το βρισκω λιγο ακυρο να μπορει ενας "χτεσινος" σαν κ εμενα να τις φτανει στα ορια λειτουργιας τους.

Μαλλον θα βελτιωσω τον εαυτο μου σαν οδηγο, και θα πιεσω εσκεμμενα την μηχανη σε ελεγχομενο περιβαλλον (βλεπε πιστα) ωστε να δω τις αντιδρασεις της και να μαθω να τις ελεγχω (οταν εμφανιζονται).
Παντως καποια στιγμη θα ηθελα να δω πως θα συμπεριφεροταν μια αλλη μηχανη (πχ ενα CBRR η ενα 636 στις ιδιες στροφες)... :blush:


πιστεψε με, οποια απο τις παραπανω αλλαγες και να κανεις, οσο απειρος και αν εισαι θα δεις διαφορα!

εγω με τα ελατηρια επαθα πλακα στο φρεναρισμα.

:wave2:

zilmer
18/09/2006, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER

Aντε καλη τυχη, γιατι τωρα που τα F800ST ειναι πιο γρηγορα, πρεπει να μαθουμε να τους περναμε στα φρενα :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :a9: :a9: