Σύνδεση

View Full Version : ducati 749s vs suzuki gsx-r750 k6??



Σελίδες : 1 [2]

dirtbird
23/09/2006, 07:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alelos
Επισης οπως ειχε πει παλιοτερα και ενα αλλο μελος
Καντε στον ευατο σας την εξης ερωτηση:
"Αν σας χαριζαν ενα 999 η ενα japan-1000 τι θα διαλεγατε???"

Όποιο έπιανε την επόμενη μέρα πιο πολλά λεφτά.

Μετά θα έπαιρνα ένα 916 (θα' λεγα 888 αλλά είναι δυσεύρετα) και ένα 675.

:uplate:

950dim
23/09/2006, 08:36
Δε νομιζω φιλε Σωτ πως σκεφτηκες ετσι την ωρα που εδινες τα χρηματα για το ΧΧ,κανω λαθος;

Μαλλον αρκει να το γουσταρεις...

Υ.Γ.Αν και ενδομυχα εισαι κρυφοΕυρωπαιος...απ’οτι βλεπω(916 ε;;;)

675
23/09/2006, 09:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alelos
Επισης οπως ειχε πει παλιοτερα και ενα αλλο μελος
Καντε στον ευατο σας την εξης ερωτηση:
"Αν σας χαριζαν ενα 999 η ενα japan-1000 τι θα διαλεγατε???"

o monos logos pou tha dialega to 999 einai oti tin epomeni mera tha to poulaga,

tha epairna ena allo me sxedon ta misa lefta k me ta ipoloipa pou tha perisseuan tha evaza venzini gia mia pentaetia!!!

:beer: :D ;) :wave2:

675
23/09/2006, 09:26
oso gia ta agusta pou proanaferthikan,,,

eleos re paidia ti eimaste??

gia eisodimaties mas perasate??

apola ta itlika ta pio vata k omorfa apoktisima mora einai me diafora ta aprilia....

gnomi m:wave2:

950dim
23/09/2006, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
o monos logos pou tha dialega to 999 einai oti tin epomeni mera tha to poulaga,

tha epairna ena allo me sxedon ta misa lefta k me ta ipoloipa pou tha perisseuan tha evaza venzini gia mia pentaetia!!!

:beer: :D ;) :wave2:

Λιακο,αν σου χαριζαν ενα 999 και δοκιμαζες να κανεις μια βολτα(ζωηρη),το τελευταιο που θα σκεφτοσουν θα ηταν να το πουλησεις!

Λοιπον,ας φτιαξουμε το σεναριο:
Κερδιζεις το 999(ακου τι φανταζομαστε πρωι-πρωι),
14.990 ευρακια(οσο κανει ενα 1000αρι σχιστοματικο)
τη πουλας την αλλη μερα ας πουμε,και πας και αγοραζεις τι;
Και μετα θα ψαχνεις αναρτηση,σωλ.υψηλης κι ενα σωρο αφτερ μαρκετ πραγματα,οπου στη ducati ειναι ηδη πανω!
Δες λιγακι τις τιμες και τα συζηταμε παλι...

DrIoannis
23/09/2006, 09:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
oso gia ta agusta pou proanaferthikan,,,

eleos re paidia ti eimaste??

gia eisodimaties mas perasate??

apola ta itlika ta pio vata k omorfa apoktisima mora einai me diafora ta aprilia....

gnomi m:wave2:

Σωστός με τα Aprilia:D :D :D Γι'αυτό θα πάρω Tuono.Γενικά πάντως τα Ιταλικά εμπνέουν άλλο αέρα.Τα Japan έχουν βέβαια βελτιωθεί τα τελευταία 5 χρόνια σε εμφάνιση και όχι μόνο.Αν ήταν να διαλέξω με το μυαλό πιθανόν θα έπερνα GSXR.Αν ήταν να διαλέξω με την καρδιά θα έπερνα το Ducati.Έτσι λοιπόν διαλέγω κάτι ανάμεσα και προτείνω Aprilia.

950dim
23/09/2006, 09:54
Για να ολοκληρωσω φιλε Ηλια,τα ντουκατι για ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ειναι καψουρα(για αλλους αδιαφορα ειπαμε),
κι οταν το γουσταρεις πολυ δεν ακους κανεναν,δεν σε ενδιαφερει το σερβις,δεν σκεφτεσαι μεταπωληση,δεν φοβασαι τυχον προβληματα(πολλες φορες τα περιμενεις)αλλα απολαμβανεις καθε στιγμη μαζι του!
Αυτος που θα σκεφτει σοβαρη αγορα για ενα ντουκατι δε θα το συγκρινει με το GSXR,ουτε με το CBR,ουτε με το ZX-10R,ουτε με κανενα απο αυτα...ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ!

Kizoku
23/09/2006, 10:23
Ας δώσω κι εγώ την άποψή μου!

Οι διαφορές ducati ή aprilia με τα Ιαπωνικά SS (MV Agusta δεν συμπεριλαμβάνω γιατί παίζουν σε άλλη κατηγορία)
1. V-2 vs I4
O 1ός βγάζει πολύ λιγότερα άλογα από έναν ίδιας χωρητικότητας straight 4 και αποδιδεί πιο ομαλά και από πιο χαμηλά τη ροπή του, γεγονός το οποίο τα κάνει πολύ πιο εύκολα από τον μέσο οδηγό που δεν έχει φυσικά τον απόλυτο έλεγχο γκαζιού. Για αυτό και μπορούν να πηγαίνουν και πιο γρήγορα στις στροφές.
Κατά τα άλλα όμως ένας Ι4 υπερτερεί φυσικά ενός δικύλινδρου κατά πολύ σε ισχύ και στα χέρια ενός επαγγελματία έχει πλεονέκτημα. Για αυτό άλλωστε στα MotoGP δεν υπάρχει 2κύλινδρος.
2. περιφερειακά
Σαφώς τα ιταλικά φορούν πολύ πιο ποιοτικά και με πολύ καλύτερη απόδοση περιφερειακά (αμορτισέρ, φρένα...). Δεν νομίζω να διαφωνήσει κανείς ότι και αυτά κάνουν τη διαφορά πάνω στη στροφή προσφέροντας και καλύτερη αίσθηση. Και είναι αυτά τα περιφερειακά που ανεβάζουν σε ένα ποσοστό την τιμή των ιταλικών.
3. Όνομα-πρεστίζ
Σίγουρα όταν αγοράζεις ιταλικό αγοράζεις και μούρη μιας και ιαπωνικά βλεπεις παντου ιταλικά όμως όχι. Είναι σαν BMW ή Mercedes στα αυτοκίνητα απέναντι σε Toyota ή Ford. Με σειρά μάλιστα Aprilia - Ducati μιας και τα πρώτα είναι ακόμη πιο σπάνια και ποθητά ίσως. Δεν το συζητώ για Agusta που στο δρόμο έχω δει 1 σε όλη μου τη ζωή ίσως εδώ Ελλάδα.

Από απόψεως design τα ιταλικά είναι πιο φινετσάτα αλλά δεν θα φέρω άποψη, γιατί το αν αρέσει σε κάποιον εμφανισιακά ένα μηχανάκι είναι καθαρά υποκειμενικό. Και πιστεύω τα ιαπωνικά έχουν βελτιωθεί πολύ σε αυτό τον τομέα.

Διαλέτε και παίρνετε λοιπόν.

675
23/09/2006, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Για να ολοκληρωσω φιλε Ηλια,τα ντουκατι για ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ειναι καψουρα(για αλλους αδιαφορα ειπαμε),
κι οταν το γουσταρεις πολυ δεν ακους κανεναν,δεν σε ενδιαφερει το σερβις,δεν σκεφτεσαι μεταπωληση,δεν φοβασαι τυχον προβληματα(πολλες φορες τα περιμενεις)αλλα απολαμβανεις καθε στιγμη μαζι του!
Αυτος που θα σκεφτει σοβαρη αγορα για ενα ντουκατι δε θα το συγκρινει με το GSXR,ουτε με το CBR,ουτε με το ZX-10R,ουτε με κανενα απο αυτα...ΑΠΛΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ!

poli sostos o dim simfono apolita mazi sou file mou...
prosopika de ksero an tha m arese an to odigousa to duc isos na to eroteuomouna mono k mono odigika ...giati prosopika emfanisiaka de m aresei kai toso to 999...

ayto pou me kseneronei perissotero einai o ixos...

k epeidi gia mena rolo den paizoun ta xaraktiristika epeidi den ti thelo gia agones k istories, to mono pou koitazo einai na me voleuei prota ap ola(1,65m) k meta na ti goustaro...na k@ul0n0 otan tin akouo-vlepo...

prosopiki apopsi vevea...

k sto kato gia to logo pou ti thelo ego genika ti mixani oles kales einai sta xaraktiristika...de pisteuo na s xreiastoun pote oi 180 ippoi tis r1 mes ti poli alla oute k gia na pas athina-patra...:beer:

675
23/09/2006, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kizoku
Ας δώσω κι εγώ την άποψή μου!

Οι διαφορές ducati ή aprilia με τα Ιαπωνικά SS (MV Agusta δεν συμπεριλαμβάνω γιατί παίζουν σε άλλη κατηγορία)
1. V-2 vs I4
O 1ός βγάζει πολύ λιγότερα άλογα από έναν ίδιας χωρητικότητας straight 4 και αποδιδεί πιο ομαλά και από πιο χαμηλά τη ροπή του, γεγονός το οποίο τα κάνει πολύ πιο εύκολα από τον μέσο οδηγό που δεν έχει φυσικά τον απόλυτο έλεγχο γκαζιού. Για αυτό και μπορούν να πηγαίνουν και πιο γρήγορα στις στροφές.
Κατά τα άλλα όμως ένας Ι4 υπερτερεί φυσικά ενός δικύλινδρου κατά πολύ σε ισχύ και στα χέρια ενός επαγγελματία έχει πλεονέκτημα. Για αυτό άλλωστε στα MotoGP δεν υπάρχει 2κύλινδρος.
2. περιφερειακά
Σαφώς τα ιταλικά φορούν πολύ πιο ποιοτικά και με πολύ καλύτερη απόδοση περιφερειακά (αμορτισέρ, φρένα...). Δεν νομίζω να διαφωνήσει κανείς ότι και αυτά κάνουν τη διαφορά πάνω στη στροφή προσφέροντας και καλύτερη αίσθηση. Και είναι αυτά τα περιφερειακά που ανεβάζουν σε ένα ποσοστό την τιμή των ιταλικών.
3. Όνομα-πρεστίζ
Σίγουρα όταν αγοράζεις ιταλικό αγοράζεις και μούρη μιας και ιαπωνικά βλεπεις παντου ιταλικά όμως όχι. Είναι σαν BMW ή Mercedes στα αυτοκίνητα απέναντι σε Toyota ή Ford. Με σειρά μάλιστα Aprilia - Ducati μιας και τα πρώτα είναι ακόμη πιο σπάνια και ποθητά ίσως. Δεν το συζητώ για Agusta που στο δρόμο έχω δει 1 σε όλη μου τη ζωή ίσως εδώ Ελλάδα.

Από απόψεως design τα ιταλικά είναι πιο φινετσάτα αλλά δεν θα φέρω άποψη, γιατί το αν αρέσει σε κάποιον εμφανισιακά ένα μηχανάκι είναι καθαρά υποκειμενικό. Και πιστεύω τα ιαπωνικά έχουν βελτιωθεί πολύ σε αυτό τον τομέα.

Διαλέτε και παίρνετε λοιπόν.

poli sostos k o kizoku:beer:

675
23/09/2006, 10:58
loipon parte foto k dialexte poio goustarete


62883

675
23/09/2006, 10:59
epomeno


62885

675
23/09/2006, 11:01
epomenokawa ninja


62887

675
23/09/2006, 11:01
..


62888

675
23/09/2006, 11:03
epomeno k poli agapimeno:a07: :a07: :a07: :a07: :a07: :a07: :a07: :a07: :a07:


62889

675
23/09/2006, 11:04
axxxx


62890

675
23/09/2006, 11:04
pame
\
epistrofi stin italia


62891

675
23/09/2006, 11:05
...


62897

675
23/09/2006, 11:07
pame rsv


62894

675
23/09/2006, 11:08
...

kalo moro e??

gia ti mixani leo:eyepop: :eyepop:


62896

675
23/09/2006, 11:10
...


62904

675
23/09/2006, 11:11
,,,


62899

675
23/09/2006, 11:12
prin valoume to teleuteo omos mia yaponeza akoma


62900

675
23/09/2006, 11:13
....


62905

675
23/09/2006, 11:14
...xaxa:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:


62902

675
23/09/2006, 11:15
k telionw me ti mellontiki sizigo mou...


62903

675
23/09/2006, 11:16
...


62907

675
23/09/2006, 11:17
------TELOS------

loipon gia peite sas organosa ena pagkosmio tour.....

akouo tora ti k@ul@ tou kathenos!!!:beer: :beer: :beer: :beer:

dessert
23/09/2006, 11:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kizoku
...και αποδιδεί πιο ομαλά και από πιο χαμηλά τη ροπή του, γεγονός το οποίο τα κάνει πολύ πιο εύκολα από τον μέσο οδηγό που δεν έχει φυσικά τον απόλυτο έλεγχο γκαζιού. ... Για αυτό άλλωστε στα MotoGP δεν υπάρχει 2κύλινδρος.
Από απόψεως design τα ιταλικά είναι πιο φινετσάτα αλλά δεν θα φέρω άποψη, γιατί το αν αρέσει σε κάποιον εμφανισιακά ένα μηχανάκι είναι καθαρά υποκειμενικό. Και πιστεύω τα ιαπωνικά έχουν βελτιωθεί πολύ σε αυτό τον τομέα.

Διαλέτε και παίρνετε λοιπόν.


Μπαρδόν;;;

:eyepop:

dirtbird
23/09/2006, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Δε νομιζω φιλε Σωτ πως σκεφτηκες ετσι την ωρα που εδινες τα χρηματα για το ΧΧ,κανω λαθος;

Μαλλον αρκει να το γουσταρεις...

Υ.Γ.Αν και ενδομυχα εισαι κρυφοΕυρωπαιος...απ’οτι βλεπω(916 ε;;;)

Δημήτριε, εγώ στη θέση σου θα άφηνα τα υποθετικά σενάρια και θα άρχιζα οικονομίες για τακάκια... :lol: :lol: :sun:

zephyr1
23/09/2006, 13:11
Ποιο ηταν το θεμα του thread?:confused:

stradas
23/09/2006, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kizoku

1. V-2 vs I4
O 1ός βγάζει πολύ λιγότερα άλογα από έναν ίδιας χωρητικότητας straight 4 και αποδιδεί πιο ομαλά και από πιο χαμηλά τη ροπή του, γεγονός το οποίο τα κάνει πολύ πιο εύκολα από τον μέσο οδηγό που δεν έχει φυσικά τον απόλυτο έλεγχο γκαζιού. Για αυτό και μπορούν να πηγαίνουν και πιο γρήγορα στις στροφές.
Κατά τα άλλα όμως ένας Ι4 υπερτερεί φυσικά ενός δικύλινδρου κατά πολύ σε ισχύ και στα χέρια ενός επαγγελματία έχει πλεονέκτημα. Για αυτό άλλωστε στα MotoGP δεν υπάρχει 2κύλινδρος.

3. Όνομα-πρεστίζ
... Με σειρά μάλιστα Aprilia - Ducati μιας και τα πρώτα είναι ακόμη πιο σπάνια και ποθητά ίσως.


Pantos, ean doume ti ginetai sta WSBK opou agonizontai mixanes idies me tis dikes mas kai oxi sto motogp opou milame gia prototypa mixanimata, tha doume oti ta dikilindra paroti einai ligo pio adynama apo ta I4, exoun sarosei. Kai milame gia full factory omades apo ola ta ergostasia. Kai min akouso oti o odigos kanei tin diafora, giati o persinos protathlitis trexei kai fetos, alla den...ta duc einai poly pio olokliromena mixanimata kai to gkazi ton allon stin eytheia den arkei...

Gia tin istoria, ta Aprilia theorountai (kai einai) pio prosita kai fthina, akoma kai stin italia.
An ta vazame se seira pothitotitas (...???) tha elega MV, duc, Aprilia.

Pantos tha symvouleva tous opadous ton I4 na odigisoun ena V2 kai kata protimisi ducati se pista, kai an tous meinei ena xamogelo mexri ta aftia, na min anisixisoun, tha einai apo tin treli ropi apo to mhden...

Sorry gia ta greeklish, provlima me ta fonts...

:wave2:

dirtbird
23/09/2006, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Ποιο ηταν το θεμα του thread?:confused:

Τι μηχνκι θα πάρει ο Ηλίας -που τώρα οδηγάει TownMate-, όταν μεγαλώσει/έχει λεφτά/έχει εμπειρίες.

:ZZZ: :ZZZ: :alien: :ZZZ: :ZZZ:

vassilis88
23/09/2006, 18:47
ρε παιδια καποιος ειπε για επιχειρηματα,τι καλυτερο εχουν οι ντουκατι απο τις ιαπωνικες.οκ,ισως να μην εχουν τπτ καλυτερο,αλλα δεν εχει σημασια.μπορει τα ιταλικα να ναι πιο αργα κ λιγοτερο αξιοπιστα.αλλα υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που θα παρουν αυτο που τους αρεσει(ειτε μηχανη ειτε οτιδηποτε) μονο και μονο γι αυτο το λογο!βλεπω ολα τα μηχανακια της αγορας.ποιο μ αρεσει?ααααυτο.τι ειναι?δεν με νοιαζει.ποσο κανει?τοσο παραπανω.χαλαλι του!εγω αυτο θελω αυτο θα παρω!τα αλλα δεν μ αρεσουν!

συμφωνω με τον τσουκας77 σε ολα κατι σελιδες πιο πισω.

τωρα για τους κινητηρες,ειναι οπως κ η εμφανιση σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι,ο ν2.παντως σε κατι βιντεο του παγκοσμιου κ του πανελληνιου που ειχαν μπει παλιοτερα εβλεπες ενα κοινο σημειο.περνουσαν ντουζινες τα ι4 ολα με το χαρακτηριστικο βζιν βζιν κ βλεπεις μετα τον μπεηλις(η τον μπουστα)κ περναει με τη ντουκατι,κ ανοιγει ο ουρανος,σειεται η γη,γινεται χαλασμος Κυριου,τρεχουν τα γυναικοπαιδα να κρυφτουν,τα πουλια πετουν κοκ το πιασατε το νοημα!:lol:

675
24/09/2006, 00:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Τι μηχνκι θα πάρει ο Ηλίας -που τώρα οδηγάει TownMate-, όταν μεγαλώσει/έχει λεφτά/έχει εμπειρίες.

:ZZZ: :ZZZ: :alien: :ZZZ: :ZZZ:

enas filos mou apo typhoon pige se r1...

tora ti moules esi de ksero...

ayto pou ksero einai oti i' tin exeis mesa tin k@ul@ i' den tin exeis ....

e ama exeis k ligo parapano mialo sto kefali s to odigeis to r1...me asfaleia sto dromo koutsa koutsa oxi pista vevea...

pantos paizoun megalo rolo k ta kotsia tou kathenos...

zakyntho pou eimoun to kalokairi ta dokimasa ta dika m afou me voithise k i troxaia me tin apousia tis....

:wave2:

skous
24/09/2006, 02:10
kotsia boreis na exeis
mialo episis

alla to na pas apo ena typhoon se ena r1 einai epikindino dioti den pas esi volta tin mixani, ayti se pigainei...

i hope you are getting the point

675
24/09/2006, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από skous
kotsia boreis na exeis
mialo episis

alla to na pas apo ena typhoon se ena r1 einai epikindino dioti den pas esi volta tin mixani, ayti se pigainei...

i hope you are getting the point

eilikrina den to pisa:rolleyes: :p

gt diladi? etsi ki allios oles oi mixanes se pane volta ti pa na pei ayto?

:rolleyes:

an exeis ayta ta dio pou proanefera k prosexeis 101% diskola tha patheis kati...

ego eimai 1,65 odigo spania k oute kan 1 xrono to townmate k sti zakyntho odigisa kawa kle se 10 lepta....

ta simperasmata dika s...:wave2:

675
24/09/2006, 09:22
den to piasa**** --->ithela na po stin arxi:wave2:

skous
24/09/2006, 12:24
axxxxxxxxxxxxxxx

enow pws otan den exeis tin dinatotita na bgaleis megalo pososto apo ayta pou 8a sou dwsei mia mixani, tote den leei na tin pareis dioti einai psilo-epikindini...


Ean p.x. se ena 600 boreis na pas mono me to 50%, tote sto xiliari ta pragmata einai diskola.

Egw pira prwti moto 600ari.
Kai fysika pigaina san kota. To na pw oti ema8a kai to stivo ktl, me tin kamia.
Apla xalares voltoules paw, den trexw kai ola mia xara.

Prosfata piga se 750 kai ta psilo-epaiksa stin arxi. Pote den 8a ma8w na to pigainw sto 80% pou borei na paei.

675
24/09/2006, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από skous
axxxxxxxxxxxxxxx

enow pws otan den exeis tin dinatotita na bgaleis megalo pososto apo ayta pou 8a sou dwsei mia mixani, tote den leei na tin pareis dioti einai psilo-epikindini...


Ean p.x. se ena 600 boreis na pas mono me to 50%, tote sto xiliari ta pragmata einai diskola.

Egw pira prwti moto 600ari.
Kai fysika pigaina san kota. To na pw oti ema8a kai to stivo ktl, me tin kamia.
Apla xalares voltoules paw, den trexw kai ola mia xara.

Prosfata piga se 750 kai ta psilo-epaiksa stin arxi. Pote den 8a ma8w na to pigainw sto 80% pou borei na paei.

se katalavaino k +fono apolita m ayta pou les...

etsi ki allios gt na to pas parapano akomi k na mporouses?

mono se pista tha eixe noima gt sto dromo den exei kanena...
:wave2: :beer:

DrIoannis
25/09/2006, 22:11
Βρε παιδιά να χρησιμοποιείται Ελληνικούς χαρακτήρες.Είναι κουραστικό αυτό που κανετε:nono:

675
26/09/2006, 00:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Βρε παιδιά να χρησιμοποιείται Ελληνικούς χαρακτήρες.Είναι κουραστικό αυτό που κανετε:nono:

καλά ντε μη βαράς:rolleyes: ;) :wave2:

έτσι να μας διορθώσεις μπήκες μόνο πες κάτι...κάτσε να σε κεράσουμε μια μπυρίτσα:beer: :D

DrIoannis
26/09/2006, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
καλά ντε μη βαράς:rolleyes: ;) :wave2:

έτσι να μας διορθώσεις μπήκες μόνο πες κάτι...κάτσε να σε κεράσουμε μια μπυρίτσα:beer: :D

Την γνώμη μου την έχω γράψει πιο πάνω;) .Πάντως δύσκολη απόφαση:rolleyes:

vradelos
16/10/2006, 12:11
Καλημέρα σε όλους!Θα είμαι λίγο επικριτικός και ας πέσουν κάποιοι να με "φάνε".Ορισμένοι δεν ξέρετε την τύφλα σας και κάθεστε και αραδιάζετε ένα μάτσο μπούρδες.Διαβάστε και λίγο ρε παλικάρια.Η ιπποδύναμη και η ροπή που συνεχώς κοτσάρουν κάποιοι τόσο εύκολα στα thread είναι σε συγκεκριμένες στροφές.Λέει πχ ο άλλος 100HP στις 10000rpm.Ναι αλλά το μοτόρι σας δουλεύει από τις 0rpm και πάνω.Αναρωτηθήκατε ποτέ τι γίνεται στο ενδιάμεσο;Πάρτε και κανένα διάγραμμα ισχύος/στροφών να δείτε τι συμβαίνει σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα σας.Εκτός και αν τον δουλεύετε μόνιμα στη μέγιστη ιπποδύναμη(Έλεος!!!!).Τα ducati δεν έχουν V έχουν L κινητήρα για να μην ξεχνιόμαστε.Αλλο το ένα, άλλο το άλλο.Διαφορά με τους τετρακύλινδρους εν σειρά:Ροπή και ιπποδύναμη χαμηλότερα, κρέμασμα στις ψηλές.Σκεφτείτε οι περισσότεροι που δουλεύει το μοτόρι σας το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του και πείτε μου αν έχουν κάποιο δίκιο οι "ιταλιάνοι" που ακόμα βγάζουν δικύλινδρα αερόψυκτα με 77HP.Καλή η παπαρολογία,αλλά προφανώς για να κερδίζουν αγώνες κάτι θα ξέρουν από μηχανές αυτοί οι "ιταλιάνοι" και δεν είναι μόνο μόστρα και εφέ.Δεν θα μιλήσω για πλάισια, φρένα κλπ.Όσοι κατέχουν και διαβάζουν τεχνικά και δεν μπουρδολογούν απλά σε παρέες και φόρουμ ξέρουν τις διαφορές.Δεν υποτιμώ με τίποτα τα γιαπωνέζικα.Οι άνθρωποι εκεί μακριά στην άπω ανατολή "ζωγραφίζουν".Άλλη φιλοσοφία όμως.Τελείως άλλη.Καλά να είστε και πάρτε ότι μοτόρι θέλετε είτε λέγετε ducati 749 είτε gsxr750 αρκεί να το καραγουστάρετε!!!

stako
16/10/2006, 12:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Καλημέρα σε όλους!Θα είμαι λίγο επικριτικός και ας πέσουν κάποιοι να με "φάνε".Ορισμένοι δεν ξέρετε την τύφλα σας και κάθεστε και αραδιάζετε ένα μάτσο μπούρδες.Διαβάστε και λίγο ρε παλικάρια.Η ιπποδύναμη και η ροπή που συνεχώς κοτσάρουν κάποιοι τόσο εύκολα στα thread είναι σε συγκεκριμένες στροφές.Λέει πχ ο άλλος 100HP στις 10000rpm.Ναι αλλά το μοτόρι σας δουλεύει από τις 0rpm και πάνω.Αναρωτηθήκατε ποτέ τι γίνεται στο ενδιάμεσο;Πάρτε και κανένα διάγραμμα ισχύος/στροφών να δείτε τι συμβαίνει σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα σας.Εκτός και αν τον δουλεύετε μόνιμα στη μέγιστη ιπποδύναμη(Έλεος!!!!).Τα ducati δεν έχουν V έχουν L κινητήρα για να μην ξεχνιόμαστε.Αλλο το ένα, άλλο το άλλο.Διαφορά με τους τετρακύλινδρους εν σειρά:Ροπή και ιπποδύναμη χαμηλότερα, κρέμασμα στις ψηλές.Σκεφτείτε οι περισσότεροι που δουλεύει το μοτόρι σας το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του και πείτε μου αν έχουν κάποιο δίκιο οι "ιταλιάνοι" που ακόμα βγάζουν δικύλινδρα αερόψυκτα με 77HP.Καλή η παπαρολογία,αλλά προφανώς για να κερδίζουν αγώνες κάτι θα ξέρουν από μηχανές αυτοί οι "ιταλιάνοι" και δεν είναι μόνο μόστρα και εφέ.Δεν θα μιλήσω για πλάισια, φρένα κλπ.Όσοι κατέχουν και διαβάζουν τεχνικά και δεν μπουρδολογούν απλά σε παρέες και φόρουμ ξέρουν τις διαφορές.Δεν υποτιμώ με τίποτα τα γιαπωνέζικα.Οι άνθρωποι εκεί μακριά στην άπω ανατολή "ζωγραφίζουν".Άλλη φιλοσοφία όμως.Τελείως άλλη.Καλά να είστε και πάρτε ότι μοτόρι θέλετε είτε λέγετε ducati 749 είτε gsxr750 αρκεί να το καραγουστάρετε!!!

Ευτυχώς που ήρθες και μας άνοιξες τα μάτια...........

Ρε α πάγαινε από δω, μάθε να μιλάς καλύτερα αν θες συζήτηση.

vassilis88
16/10/2006, 12:30
εχμ V σε 90 μοιρες εχουν.απο κει κ το "L":confused:

vassilis88
16/10/2006, 12:33
επισης τα σουπερσπορ μηχανακια δεν εχει σημασια πως τα χρησιμοποιει ο καθενας,ειναι φτιαγμενα για πιστα δλδ για να πηγαινουν στο οριο

vradelos
16/10/2006, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
εχμ V σε 90 μοιρες εχουν.απο κει κ το "L":confused: Όχι φίλε Βασίλη.Δεν κάνει μόνο η περιεχόμενη γωνία το L αλλά το πώς είναι τοποθετημένοι οι κύλινδροι ως προς το οριζόντιο επίπεδο.Δηλαδή δεν υπάρχει V με 90 μοίρες γωνία;

vradelos
16/10/2006, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
επισης τα σουπερσπορ μηχανακια δεν εχει σημασια πως τα χρησιμοποιει ο καθενας,ειναι φτιαγμενα για πιστα δλδ για να πηγαινουν στο οριο
Έχεις δίκιο.Από την άλλη όλοι όσοι έχουν πίστας πάνε και πίστα;Οι λιγότεροι πιστεύω ότι πάνε.Οι άλλοι δημόσιος δρόμος και όποιον πάρει ο χάρος.Εκεί όποιος πάει στο όριο αντιμετωπίζει συνήθως και τις συνέπειες...

vradelos
16/10/2006, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Ευτυχώς που ήρθες και μας άνοιξες τα μάτια...........

Ρε α πάγαινε από δω, μάθε να μιλάς καλύτερα αν θες συζήτηση. Σε τι ακριβώς θίχτηκες συμφορουμίστα;Αν είσαι από τους ανθρώπους που ασχολούνται σοβαρά δεν έχεις κανένα λόγο να θυμώνεις.Δηλώνω ξεκάθαρα νομίζω σε ποιούς αναφέρομαι όταν τα "χώνω".Οπότε προς τι η επίθεση;Αν απ΄την άλλη αν θυμώνεις επειδή "όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται" που λέει και ο λαός αυτό είναι πρόβλημά σου αλλά δεν αλλάζει τα δεδομένα.Σέβομαι όλους αυτούς που αγαπάνε και ασχολούνται με τα δίκυκλα.Αυτούς όμως που έρχονται και αρχίζουν τα καραγκιοζιλίκια του στιλ:ιταλικά χάρχαλα και γιαπωνέζικα κουτιά και δεν ξέρω κι εγώ τι και άμα τους ρωτήσεις τι είναι counter-steering νομίζουν ότι βγήκες από πρωτάθλημα WRC μάλλον δεν τους συμπαθώ και πολύ...Καλές βόλτες αλλά ακόμα δεν κατάλαβα γιατί θίχτηκες.

stako
16/10/2006, 13:17
Πως το δηλώνεις ξεκάθαρα? Όταν λες "Ορισμένοι δεν ξέρετε την τύφλα σας και κάθεστε και αραδιάζετε ένα μάτσο μπούρδες" ή με το "Καλή η παπαρολογία" ???

Να μυρίσω τα νύχια μου για να καταλάβω ποιοι είναι αυτοί που αναφέρεις? Δεν είσαι σαφής οπότε μπορώ άνετα να υποθέσω ότι θέλω......

dessert
16/10/2006, 15:55
:a024:


Ειρήνη ημίν...

675
19/10/2006, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Όχι φίλε Βασίλη.Δεν κάνει μόνο η περιεχόμενη γωνία το L αλλά το πώς είναι τοποθετημένοι οι κύλινδροι ως προς το οριζόντιο επίπεδο.Δηλαδή δεν υπάρχει V με 90 μοίρες γωνία;

den tha xorage sti mixani i kinitiras an itan 90 moires..;)

675
19/10/2006, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Σε τι ακριβώς θίχτηκες συμφορουμίστα;Αν είσαι από τους ανθρώπους που ασχολούνται σοβαρά δεν έχεις κανένα λόγο να θυμώνεις.Δηλώνω ξεκάθαρα νομίζω σε ποιούς αναφέρομαι όταν τα "χώνω".Οπότε προς τι η επίθεση;Αν απ΄την άλλη αν θυμώνεις επειδή "όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται" που λέει και ο λαός αυτό είναι πρόβλημά σου αλλά δεν αλλάζει τα δεδομένα.Σέβομαι όλους αυτούς που αγαπάνε και ασχολούνται με τα δίκυκλα.Αυτούς όμως που έρχονται και αρχίζουν τα καραγκιοζιλίκια του στιλ:ιταλικά χάρχαλα και γιαπωνέζικα κουτιά και δεν ξέρω κι εγώ τι και άμα τους ρωτήσεις τι είναι counter-steering νομίζουν ότι βγήκες από πρωτάθλημα WRC μάλλον δεν τους συμπαθώ και πολύ...Καλές βόλτες αλλά ακόμα δεν κατάλαβα γιατί θίχτηκες.

+fono

675
19/10/2006, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
:a024:


Ειρήνη ημίν...

:rotflmao: :beer:

950dim
19/10/2006, 17:57
Σταματηστε να συγκρινετε τα Μετεωρα με τη Μυκονο...
λεμε...

Dodok edessa
20/10/2006, 09:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Σταματηστε να συγκρινετε τα Μετεωρα με τη Μυκονο...
λεμε...


:eyepop: παραδεχομαι :a23: :a23: :a23:


66029

675
20/10/2006, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Σταματηστε να συγκρινετε τα Μετεωρα με τη Μυκονο...
λεμε...

καλη η αποψη-παρομοιωση σου...
αν και δεν νομιζω να την καταλαβαν πολλοι...

DARK749
20/10/2006, 16:37
ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ

950dim
20/10/2006, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DARK749
ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΥΚΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ

Ωστις εχων νουν,ας λογαριασει...
Εσυ ετοιμασου Κυριακη για mountain bike,παλιοκοτα...

DARK749
20/10/2006, 17:01
Εσυ Μητσο που σε χανω που σε βρισκω ολο στα ducati γυροφερνεις ποτε θα παρεις αυτο που πραγματικα θελεις να ηρεμισουμε;

vradelos
23/10/2006, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
den tha xorage sti mixani i kinitiras an itan 90 moires..;)

Μια χαρά χωράει και η εταιρεία που τον χρησιμοποιεί λέγεται ...Moto Guzzi :)

675
23/10/2006, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Λυπάμαι φίλε μου αλλά χωράει και η εταιρεία λέγεται ...Moto Guzzi


σοβαρα???????:dizzy: :dizzy: :dizzy: :hypnotize

ουτε που θα μπορουσα να το φανταστω!!

675
29/10/2006, 02:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Σταματηστε να συγκρινετε τα Μετεωρα με τη Μυκονο...
λεμε...

ενδεικτικα ενα cbr600rr με αγωνιστικο βαψιμο ειναι η μυκονος κι ενα κλασικο daytona 675 τα μετεωρα.....

:wave2: