View Full Version : Αξεσουάρ Lc8
σε κάποιο κατάστημα KTM να φανταστώ?
ναι, απο το 500
ευχαριστώ πολύ είσαι πάντα πρόθυμος να βοηθήσεις και άμεσος
indianos950
16/05/2014, 17:56
Εγώ είχα παρει και δεν πηρα ανταπτορες. Ξέχασα. Sic. Πηγα σε τορναδορο να αντιγράψει τους μαμά. Χάλασε τις βόλτες του smt χάλασε τους ανταπτορες απο τους γνήσιους. Αποτέλεσμα = έπρεπε να ξαναπάθω όλους τους καθρεπτες ξανα, αλλα την βρηκα μόνος μου την ακρη.
Μιλάμε 200+ για καθρέπτες
Εγώ είχα παρει και δεν πηρα ανταπτορες. Ξέχασα. Sic. Πηγα σε τορναδορο να αντιγράψει τους μαμά. Χάλασε τις βόλτες του smt χάλασε τους ανταπτορες απο τους γνήσιους. Αποτέλεσμα = έπρεπε να ξαναπάθω όλους τους καθρεπτες ξανα, αλλα την βρηκα μόνος μου την ακρη.
Μιλάμε 200+ για καθρέπτες
sorry ποσο πλήρωσες το ζευγάρι?
indianos950
16/05/2014, 19:49
Νομιζω εχουν 60+ 25 οι ανταπτορες
Μιλάμε 200+ για καθρέπτες
Τί εννοεί ο ποιητής; τι σημαίνει αυτό;
indianos950
17/05/2014, 04:40
Έπρεπε να τους αγοράσω όλους ξανα. Έπαιξε ηλεκτροκολληση και θερμοσυστελωμενο πλαστικό.
Τα Motorex τι wt ιξώδες έχουν;
okourkoulos
Για χαροκαμμένους σάν και ελόγου σου, προτείνω λύση έξτρα σούπερ ντούπερ, με τοποθέτηση μικρών ρουλεμάν στις αρθρώσεις του λεβιέ για να αποφεύγεται η δημιουργία τζόγου και οι παράπλευρες δυνάμεις. Το όλο εγχείρημα θα πάει κανένα 30άρι ακόμα αλλά από αξιοπιστία θα πρέπει να πλησιάσει το δικό μου, που χωρίς χιτώνιο έφτασε τα 140χιλ χλμ.
Όνομα: clutch lever 003.jpg Προβολές: 105 Μέγεθος: 53,3 KB
Για να ξεπεράσουμε τα προβλήματα της επάνω τρόμπας του συμπλέκτη, προτείνω χιτώνιο:
Διερύνουμε την τρύπα όπου δουλεύει το έμβολο και τοποθετούμε χιτώνιο με εσωτερική διάμετρο 9χιλ. Ανοίγουμε τις τρυπίτσες που έχει από τη μεριά του δοχείου υγρών και έτοιμο το χιτώνιο. Αγοράζουμε το ανταλλακτικό πιστόνι # 59002032100 της ΚΤΜ και έχουμε καινούργιο συμπλέκτη με ελαφρύτερη αίσθηση.
Επειδή όμως η άρθρωση του λεβιέ τρώγεται και αρχίζει να έχει τζόγο κάθετα στην κανονική του λειτουργία, τοποθετούμε ρουλεμάν στις αρθρώσεις και έχουμε έναν πολύ ανθεκτικό συμπλέκτη.
316557
316555
316556
30€ ο μάστορας και 5€ αποστολή με ΚΤΕΛ και 35€ το πιστονάκι και 15€ για την πάρτη μου = 85€ και 30€ για τα ρουλεμανάκια = 115€ η διαφορά είναι στον ελαφρύτερο λεβιέ και στον ανθεκτικότερο συμπλέκτη.
Αυτά.
.
Τσαντακια για τα πλαινα καγκελα.
Εχει και για τις 3 μακρες καγκελων, με περιπου 50€ το ζευγαρι με μεταφορικα!
Καλο...
http://blackibags.com/990.html
Επισης ψαχνομαι και για τριγωνικα τσαντακια απο ποδηλατο με πατεντα (που θα ειναι κ πορτοκαλι)
bedouinos
05/09/2014, 14:41
http://www.car.gr/parts/view/4996900/
Εγώ θέλω αυτό: http://www.radegarage.com/2013-08-01/screen-rr/
Κάποια στιγμή ελπίζω να το χτυπήσω.
H ελληνικη εκδοση αυτου
http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-lc8-adventure-oil-change-kit
ΩΡΑΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΟΜΩΣ!!!
H ελληνικη εκδοση αυτου
http://www.ktmtwins.com/cj-designs-ktm-lc8-adventure-oil-change-kit
ΩΡΑΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ ΟΜΩΣ!!!
Από εκεί στραγγίζει όμως? Δεν ξέρω πως γίνεται. Με αυτό, αλλαγή το φίλτρο λαδιού και αέρος είμαι κομπλέ ή θέλει και άλλο λύσιμο?
Από εκεί στραγγίζει όμως? Δεν ξέρω πως γίνεται. Με αυτό, αλλαγή το φίλτρο λαδιού και αέρος είμαι κομπλέ ή θέλει και άλλο λύσιμο?
Το παπαρακι αποστραγγιζει το δοχειο λαδιου, θα πρεπει να βγαλεις και την ποδια απο κατω για να αποστραγγισεις το καρτερ και να αλλαξεις το φιλτρο. Καλο ειναι μια στις τοσες να καθαρισεις και τις δυο σιτες, μια απ'κατ και μια στο δοχειο λαδιου.
Περισσοτερο λυσιμο μονο για βαλβιδες και TPS.
bedouinos
08/09/2014, 13:31
Σωστος ο billgeo!Εγω που το εχω βαλει(ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ),για αλλαγη λαδια ξεβιδωνω μονο την ποδια και τελος...
Το παπαρακι αποστραγγιζει το δοχειο λαδιου, θα πρεπει να βγαλεις και την ποδια απο κατω για να αποστραγγισεις το καρτερ και να αλλαξεις το φιλτρο. Καλο ειναι μια στις τοσες να καθαρισεις και τις δυο σιτες, μια απ'κατ και μια στο δοχειο λαδιου.
Περισσοτερο λυσιμο μονο για βαλβιδες και TPS.
Ευχαριστώ. :beer:
Βάση για τη στήριξη του σωλήνα του αυτόματου λαδωτήρα αλυσίδας
326013
Τοποθετείται κάτω από το προστατευτικό του ψαλιδιού στο κάτω μέρος του, και στην άκρη.
Κρατάει το σωληνάκι μακριά από την αλυσίδα.
326020
326019
Παρουσιάστηκαν λαμπτήρες LED με αρκετή φωτεινότητα να αντικαταστήσουν τους λαμπτήρες πυρακτώσεως, καλή ποιότητα και βεντιλατέρ ψύξης στη βάση τους:
http://www.cyclopsadventuresports.com/led-headlight-bulbs.html
Παρουσιάστηκαν λαμπτήρες LED με αρκετή φωτεινότητα να αντικαταστήσουν τους λαμπτήρες πυρακτώσεως, καλή ποιότητα και βεντιλατέρ ψύξης στη βάση τους:
http://www.cyclopsadventuresports.com/led-headlight-bulbs.html
Ναι, οντως!
Τα ειδα πριν 1-2 μηνες και το σκεφτομουν, αλλα δεν νομιζω τελικα οτι προσφερουν κατι
παραπανω απο τα xenon για τα λεφτα που κοστιζουν...
What do you think?
That been said, παραγγηλα ενα led λαμπακι (20W) για το DRZ που εχει προβλημα με
τα ρευματα, και φοβαμαι οτι οι κραδασμοι θα διαλυανε το οποιο κινεζικο xenon.
Βασικό πλεονέκτημα πιστεύω οτι μειωνουν τις θερμοκρασίες στο κάτοπτρο που το καίγανε και οι πυρακτωσεως και τα ξενον. Επισης οι Η7 που μας ενδισφερουν ειναι λιγο χαμηλοτερης καταναλωσης στα 30W. Τελος καταλαμβάνουν λιγότερο χωρο. Οι συγκεκριμένες εκπεμπουν 3000 lumen ενω οι ξενον στα 50W εκπεμπουν 3200lumen. Θα φανει στην πραξη αν υπαρχει αισθητη διαφορα.
Βασικό πλεονέκτημα πιστεύω οτι μειωνουν τις θερμοκρασίες στο κάτοπτρο που το καίγανε και οι πυρακτωσεως και τα ξενον. Επισης οι Η7 που μας ενδισφερουν ειναι λιγο χαμηλοτερης καταναλωσης στα 30W. Τελος καταλαμβάνουν λιγότερο χωρο. Οι συγκεκριμένες εκπεμπουν 3000 lumen ενω οι ξενον στα 50W εκπεμπουν 3200lumen. Θα φανει στην πραξη αν υπαρχει αισθητή διαφορα.
Αληθεια υπάρχει πρόβλημα με το φαναρι κ την θερμοκρασία?
Δεν το ειχα παρατηρήσει. Προχθες εβαλα 55αρια ΧΕΝΟΝ κ δεν ειναι αύξηση στην θερμοκρασια.
Βεβαια εχω βαλει διακοπτη στα φώτα, οποτε ανάβουν μονο το βραδυ (κ οχι μεσα στον καύσωνα!)
:-)
Τα παρήγγειλες εσυ τα led? Και αν ναι, ποια??
Είχα τα 35W xenon και τελευταία παρατήρησα οτι η επαργύρωση του κατόπτρου έχει φύγει σε σημεία κοντά στη στήριξη της λάμπας.
Πήρα το Η7 και θα το τοποθετήσω αυτές τις μέρες.
Είχα τα 35W xenon και τελευταία παρατήρησα οτι η επαργύρωση του κατόπτρου έχει φύγει σε σημεία κοντά στη στήριξη της λάμπας.
Πήρα το Η7 και θα το τοποθετήσω αυτές τις μέρες.
WTF, really???
Θα εχω το νου μου σε αυτο!
Οταν σου ερθει ριξε ενα update για ενημερωση...:winka:
Παρουσιάστηκαν λαμπτήρες LED με αρκετή φωτεινότητα να αντικαταστήσουν τους λαμπτήρες πυρακτώσεως, καλή ποιότητα και βεντιλατέρ ψύξης στη βάση τους:
http://www.cyclopsadventuresports.com/led-headlight-bulbs.html
Μα οι led δεν παραγουν ζεστη γι αυτο και εχουν χαμηλη καταναλωση. Που κανω λαθος?
endopandou
22/05/2015, 17:44
H λάμπα όντως παράγει ελάχιστη θερμότητα και πολύ δυνατό φως, η ψύχτρα είναι για το ηλ. κύκλωμα
Έχουμε συνδέσει τέτοια απευθείας σε μπαταρία και είναι εντυπωσιακή.
Μα οι led δεν παραγουν ζεστη γι αυτο και εχουν χαμηλή καταναλωση. Που κανω λαθος?
Μα και τα LED εκλύουν θερμότητα οπως και οτιδήποτε καταναλώνει ρευμα.
Απλα για την ίδια κατανάλωση ενεργειας (Watt) εκπεμουν πολυ περισσότερο φως (lumens) απο
τις αλογονου ή τις xenon... ή, αναποδα, για να αποδώσουν το ιδιο φως καταναλωνουν λιγοτερη ενεργεια.
Ως εκ τουτο εκλυουν κ λιγοτερη θερμότητα.
Το 'πρόβλημα' με τα LED όμως ειναι πως, ενω μια λάμπα αλογόνου μπορει να αντεξει
μεγαλες θερμοκρασίες (για την ακριβια πρεπει να ανεβασει μεγαλη θερμοκρασια,
γι'αυτο τις λεμε και λαμπες πυρακτώσεως) χωρις να καει, το LED δε δουλεύει πολυ
ευχαριστα σε θερμοκρασιες >80-90 βαθμους, και διατρέχει κίνδυνο να καει,
εξ ου και η αναγκη για ψύξη (αλουμινένιο σωμα, ανεμιστηρακια, κτλ)
Μα και τα LED εκλύουν θερμότητα οπως και οτιδήποτε καταναλώνει ρευμα.
Απλα για την ίδια κατανάλωση ενεργειας (Watt) εκπεμουν πολυ περισσότερο φως (lumens) απο
τις αλογονου ή τις xenon... ή, αναποδα, για να αποδώσουν το ιδιο φως καταναλωνουν λιγοτερη ενεργεια.
Ως εκ τουτο εκλυουν κ λιγοτερη θερμότητα.
Προφανως.
Αλλα αν μια led εχει υψηλοτερο συντελεστη αποδοσης απο μια αλογονου (που εχει) και συναμα ειναι αρκετα λιγοτερα watt, τοτε απο που κι ως που ειναι προβλημα η εκλυομενη θερμοτητα?
indianos950
22/05/2015, 19:20
Γιατι επαναλαμβανόμενα χαλάνε τα κάτοπτρα των Κτμ απο xenon; Εχω και εγω ενα στην αποθηκη
Προφανως.
Αλλα αν μια led εχει υψηλοτερο συντελεστη αποδοσης απο μια αλογονου (που εχει) και συναμα ειναι αρκετα λιγοτερα watt, τοτε απο που κι ως που ειναι προβλημα η εκλυομενη θερμοτητα?
To θεμα προκύπτει απο το γεγονός οτι το νημα βολφραμίου που εχουν μεσα οι λαμπες πυρακτώσεως
και πρεπει να ζεσταθεί πολυ (για να εκπέμπει φως) και ειναι φτιαγμενο για να αντεξει την θεμοκρασια αυτη.
Το LED φυσικα και εκλυει λιγοτερη θερμοτητα (πολυ λιγοτερη), αλλα ακομα και αυτη η σχετικα
λιγοτερη θερμοτητα ειναι too much για τις διόδους πυριτιου που εχει μέσα του και θα καει πολυ
γρήγορα αν δεν το ψυξεις...
:D
To θεμα προκύπτει απο το γεγονός οτι το νημα βολφραμίου που εχουν μεσα οι λαμπες πυρακτώσεως
και πρεπει να ζεσταθεί πολυ (για να εκπέμπει φως) και ειναι φτιαγμενο για να αντεξει την θεμοκρασια αυτη.
Το LED φυσικα και εκλυει λιγοτερη θερμοτητα (πολυ λιγοτερη), αλλα ακομα και αυτη η σχετικα
λιγοτερη θερμοτητα ειναι too much για τις διόδους πυριτιου που εχει μέσα του και θα καει πολυ
γρήγορα αν δεν το ψυξεις...
:D
:beer:
:rtr:
Φαίνεται οτι άν και η παραγόμενη θερμότητα είναι λιγότερη, η ανοχή των φωτοδιόδων είναι ακόμα μικρότερη.
Η Η7 των cyclops είναι 30W στα 3000Lumens ενώ οι HID είναι 55W στα 3200Lumens. Δεν είναι και τρελή η μείωση της κατανάλωσης, άρα και η μείωση της εκκλυόμενης θερμότητας.
Σορρυ, δεν καταλαβα...
Διαφωνουμε καπου???
:look:
Απαντούσα στο προηγούμενο του DrBig και δεν είδα τα μηνύματά σας.:whiteflag:
Η απόδοση δεν μου φαίνεται διαφορετική από τα xenon 35W που είχα, αλλά το ακαριαίο άναμά τους ξεγελάει σαν δυνατότερης έντασης.
Πιστεύω οτι η πιό ταιριαστή εφαρμογή τους θα ήταν για την λάμπα μεγάλου προβολέα Η3, όπου τα xenon υστερούν σημαντικά σε ταχύτητα απόκρισης.
Τα Η3 όμως LED της Cyclops adventure δεν χωράνε στο ΚΤΜ.
Απαντούσα στο προηγούμενο του DrBig και δεν είδα τα μηνύματά σας.:whiteflag:
Η απόδοση δεν μου φαίνεται διαφορετική από τα xenon, αλλά το ακαριαίο άναμά τους ξεγελάει σαν δυνατότερης έντασης.
Πιστεύω οτι η πιό ταιριαστή εφαρμογή τους θα ήταν για την λάμπα μεγάλου προβολέα Η3, όπου τα xenon υστερούν σημαντικά σε ταχύτητα απόκρισης.
Τα Η3 όμως LED της Cyclops adventure δεν χωράνε στο ΚΤΜ.
:winka: Peace man! :winka:
Ναι, οντως επειδη αναβει αμεσα, στη μεγαλη σκαλα θα ειναι οτι πρεπει για σινιαλο και στο βουνο...
Δεν θα χωραει πιστευεις λογο 'βαθους' της ψυκτρας κτλ? Θα βρισκει στο μεταλικο πλαισιο απο πισω?
Υπήρξαν αναφορές για το Η3 και η cyclops τα αντάλλαξε με Η11.
Φαίνεται οτι κάτι τέτοιο συμβαίνει, λόγω βάθους του ανεμιστήρα.
Προσοχή, δεν το έχω δοκιμάσει:
http://www.standard.gr/
http://www.standard.gr/site/product/%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%9F%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD---Power-Bank-STANDARD-13600mAh--2-%CF%83%CE%B5-1-?prdId=JS19V13600MAH&extLang=
http://www.standard.gr/site/product/%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%9F%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD---Power-Bank-STANDARD-16000mAh--2-%CF%83%CE%B5-1-?prdId=JS19V16000MAH&extLang=
αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο με 13600mAh kai 16000mAh στα 107€ και 119€ αντίστοιχα.
Γειά χαρά
Προσοχή, δεν το έχω δοκιμάσει:
http://www.standard.gr/
http://www.standard.gr/site/product/%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%9F%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD---Power-Bank-STANDARD-13600mAh--2-%CF%83%CE%B5-1-?prdId=JS19V13600MAH&extLang=
http://www.standard.gr/site/product/%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%9F%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD---Power-Bank-STANDARD-16000mAh--2-%CF%83%CE%B5-1-?prdId=JS19V16000MAH&extLang=
αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο με 13600mAh kai 16000mAh στα 107€ και 119€ αντίστοιχα.
Γειά χαρά
50-60 € κινεζομαγαζα, το ιδιο ακριβως.
Εκτος βεβαια αν για καποιον η διπλασια τιμη δικαιολογει την υπαρξη εγγυησης.
Παντως το ψηνω εδω και καιρο!
Μπορει να σωσει καταστασεις πολυ ευκολα σε αμαξι κ μηχανη
για να μην πουμε για 10αδες φορτισεις κινητων (και λαπτοπ!)
Σε κινεζομάγαζα έ; για πες πού ; κανενα link αν υπάρχει ;
Σε κινεζομάγαζα έ; για πες πού ; κανενα link αν υπάρχει ;
http://eud.dx.com/product/carking-16800mah-car-emergency-launcher-jump-starter-power-bank-w-led-torch-orange-black-844385810#.VfPuotKqpBc
Το ιδιο (συν μπλε/κοκκινο φως), με 58€ και αποστολη απο Ευρωπη για πιο γρηγορα!
Και.. στο σωστο χρωμα!
οποιος ειναι για γκρουπ μπαϋ ειμαι μεσα...
οποιος ειναι για γκρουπ μπαϋ ειμαι μεσα...
Δεν νομιζω οτι θα καταφερουμε μεγαλες εκπτώσεις, ισως και καθολου.
Και εκτος αυτου κάποιος θα πρεπει να βγαλει μεγαλο εξω με paypal η πιστωτική και δεν θα ειναι ευκολο αν οχι ακατόρθωτο
Παντως μολις κοιταξα στο ebay και βλεπω ακομα πιο φθηνα... απο ποιοτητα δεν ξερω βεβαια
http://www.ebay.com/itm/6800mah-Multi-function-AUTO-Car-Jump-Starter-Mobile-Power-Bank-Battery-Charger-/221826121700?hash=item33a5ddffe4
http://www.ebay.com/itm/Hot-15000mAh-Car-Auto-Jump-Vehicle-LED-Power-Bank-Booster-Battery-Starter-/121743561025?hash=item1c587b5141
Προσοχή στα mah. 6800 είναι μικρό νομίζω για να εκκινήσει μηχανή. Μόνο για κινητά διαβάζω ότι παίρνουν >10000mah.
Εγώ θα πρότεινα το μεγαλύτερο με 50800mah για όποιον κάνει μια τέτοια κίνηση.
http://www.ebay.com/itm/Portable-50800mAh-Vehicle-Car-Jump-Starter-Booster-Battery-Power-Bank-Charger12V/400937460183?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33201%26meid%3D11592148f383444781249424c864 f0ca%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D121743561025
ή
http://www.ebay.com/itm/New-50800mAh-Mini-Car-Jump-Starter-Mobile-Battery-Charger-Portable-Power-Bank/331552070726?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33201%26meid%3D20c470a4dcac40d085fe70b1dc44 095c%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D400937460183
Προσοχή στα mah. 6800 είναι μικρό νομίζω για να εκκινήσει μηχανή. Μόνο για κινητά διαβάζω ότι παίρνουν >10000mah.
Εγώ θα πρότεινα το μεγαλύτερο με 50800mah για όποιον κάνει μια τέτοια κίνηση.
http://www.ebay.com/itm/Portable-50800mAh-Vehicle-Car-Jump-Starter-Booster-Battery-Power-Bank-Charger12V/400937460183?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33201%26meid%3D11592148f383444781249424c864 f0ca%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D121743561025
ή
http://www.ebay.com/itm/New-50800mAh-Mini-Car-Jump-Starter-Mobile-Battery-Charger-Portable-Power-Bank/331552070726?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33201%26meid%3D20c470a4dcac40d085fe70b1dc44 095c%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D400937460183
Πιστευεις οτι αυτα που ποσταρες ειναι διαφορετικα απο αυτα που λενε 13000mAh ή 18000mAh?
Η νομιζεις οτι υπαρχει μπαταρια 50Αh σε τετοιο μεγεθος?
Οπως ειπα κ παραπανω οι κινεζοι λενε παντα πιπες για τα μιλιαμπερωρια των μπαταριων τους, ΠΑΝΤΑ!
Εξ αλλου τα mAh εχουν να κανουν με την χωρητικότητα και οχι αμεσα με το ρευμα 'εκινησης' που μπορει να δωσει η μπαταρια
ναι, εχουν καποια σχεση αλλα δεν ειναι το μονο που μετραει.
πχ. μια μπαταρια 10Ah με discharge rating 10C μπορει να δωσει 100Α, ενω μια μπαταρια 5Ah με rating 40C μπορει να δωσει 200
Εγώ έχω το Antigravity Micro-Start XP-1 kit και έχει χωρητικότητα 12Αh και δυνατότητα ρεύματος ισχύος 200Α με 400Α. Η μπαταρία μου για σύγκριση είναι η Yuasa YTZ-14S και έχει χωρητικότητα 11,2Ah και CCA 210A.
Ο εκκινητής αυτός μου κάνει δουλειά πάντα, αυτοκίνητο και μηχανή. Νομίζω οτι κάθε μία με μεγαλύτερη χωρητικότητα και με δυνατότητα πάνω από 400Α θα είναι υπέραρκετή.
Κάτω από 10Ah όμως πιστεύω οτι θα είναι ανεπαρκής.
Παρ'ολα αυτά η antigravity δίνει microstarter στα 6Ah που σημαίνει οτι το θεωρούν αρκετό. Όποιος δοκιμάσει με τέτοιο, ας μας πεί.
Γειά χαρά.
Και ακόμη πιό φθηνά:
http://www.ebay.com/itm/231684880397?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ο μικρός με 8000Ah στα 11,2€
http://www.ebay.com/itm/231684874551?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT o μεγάλος με 30000Ah στα 11,3€
http://www.ebay.com/itm/231684852823?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ο γιγάντιος με 50800Ah στα 13,8€
αυτά.
Προσοχή: φαίνεται οτι υπάρχουν ακόμα προβλήματα... ακόμα και με τις antigravity:
http://advrider.com/index.php?threads/motorcycle-batteries-agm-gel-wet-lithium-iron-phosphate-lifepo4.757934/page-96
Σύμφωνα με το παρακάτω: http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?391602-what-LiFePO4-configuration-are-used-in-these-jump-start-power-banks
η χωρητικότητα των παραπάνω εκκινητών είναι στην πραγματικότητα της τάξης των 2.5Ah και η τεχνολογία τους είναι LiIon. Πέρα από το θέμα της παραπλάνησης οσον αφορά τον τύπο των στοιχείων που περιέχουν και της αναγραφόμενης ψεύτικης χωρητικοτητας, φαινεται να κανουν τη δουλειά τους μερικοί από αυτούς. Για τους antigravity μπορώ να το εγγυηθώ από προσωπική εμπειρία. Για κινέζικα αναμείνατε...
Οι αγορές με πιστωτική δεν είναι τελείως αποκλεισμένες. Αγόρασα $120 αξίας και μου ήρθε την προηγούμενη εβδομάδα. Νομίζω οτι έχουν κάποιο όριο στα $150 μού είπε κάποιος;;;
Μία δοκιμή θα σας πείσει.
Γειά χαρά.
Μάλλον δεν ισχύει... ξεφυγε φαίνεται.
most jump start packs uses lithium cobalt based li-po cells which could balloon out during failure. Li-co packs are no where near stable as LiFePO4.
Li-co cell typically reaches full charge at 4.2v with little to no room for error. Li-co cells if overcharged little as 1v over 4.2v max could go into thermal runaway (explosion) .. in fairness to Antigravity out of the tens of thousands of jump start packs already in production .. there's been very few reports of antigravity jump start packs failing.
3x 4.2v = 12.6v which is the absolute max voltage these packs are designed for ... this is why one must NEVER hook jump start packs permanently into a motorcycle charging system which typically will put out about 14.4v. this is why there's a large diode built into jumper cables to prevent current from flowing back into jumper pack.
no I would not sleep with any jump start pack any where near me. as with ALL Li-co packs .. always charge in a fire resistant location under supervision.
Τώρα η χωρητικότητα των στοιχείων αυτών με φόρτιση 4.2V να φτάνει τα 6Ah; το βολταζ το αθροίζουμε αλλά οχι και τη χωρητικότητα. Άρα οι τιμες που δίνονται πανω απο 6800mAh είναι τελείως παραπλανητικές;;..
Υπάρχουν ανορθωτές που δεν ζορίζουν τα πηνία και καταναλώνουν λιγότερι ρεύμα-ενέργεια-καύσιμο όταν δεν χρησιμοποιείται όλη η ηλεκτρική ενέργεια της γεννήτριας. Είναι οι ανορθωτές series και έχουν "νέα" τεχνολογία. Υπάρχουν δύο κατασκευαστές στην νότιο Ελλάδα, και είναι ο http://www.nakosmoto.gr/ στην Πάτρα και ο http://www.sxelectronics.gr/el/p2.html στον Πειραιά. Το πλεονέκτημα είναι οτι τραβάνε και ανορθώνουν μόνο όσο ρεύμα τραβάει η κατανάλωση εκείνη τη στιγμή, σε αντίθεση με τους παράλληλους που ανορθώνουν όλο το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια εκείνη τη στιγμή και μετά καίνε όσο ρεύμα δεν χρησιμοποιείται, σε θερμότητα, επάνω στην ψύκτρα τους. Έτσι αυτοί θερμαίνονται πολύ, η γεννήτρια ζορίζεται συνέχεια και ο κινητήρας καίει άσκοπα βενζίνη.
Υπάρχουν ανορθωτές που δεν ζορίζουν τα πηνία και καταναλώνουν λιγότερι ρεύμα-ενέργεια-καύσιμο όταν δεν χρησιμοποιείται όλη η ηλεκτρική ενέργεια της γεννήτριας. Είναι οι ανορθωτές series και έχουν "νέα" τεχνολογία. Υπάρχουν δύο κατασκευαστές στην νότιο Ελλάδα, και είναι ο http://www.nakosmoto.gr/ στην Πάτρα και ο http://www.sxelectronics.gr/el/p2.html στον Πειραιά. Το πλεονέκτημα είναι οτι τραβλανε και ανορθώνουν μόνο όσο ρεύμα τραβάει η κατανάλωση εκείνη τη στιγμή, σε αντίθεση με τους παράλληλους που ανορθώνουν όλο το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια εκείνη τη στιγμή και μετά καίνε όσο ρεύμα δεν χρησιμοποιείται, σε θερμότητα, επάνω στην ψύκτρα τους. Έτσι αυτοί θερμαίνονται πολύ, η γεννήτρια ζορίζεται συνέχεια και ο κινητήρας καίει άσκοπα βενζίνη.
Σωραιος!
indianos950
29/11/2015, 12:02
Έχετε καποια πρόταση σε μπαταρια κύριοι ;
Έχετε καποια πρόταση σε μπαταρια κύριοι ;
Ναι, κορεατικη yuasa.
Από κορεάτικη στα 40€ έως λιθίου EarthX στα $320 + αποστολή + τελωνείο.
Η Yuasa YTZ14S Κορέας πόσο πάει;
Από κορεάτικη στα 40€ έως λιθίου EarthX στα $320 + αποστολή + τελωνείο.
Η Yuasa YTZ14S Κορέας πόσο πάει;
Νομιζω σε αυτα τα λεφτα παιζουν οι κινεζικες. Η κορεατικη που πηρα εγω περυσι με εγγυηση ηταν στα 90 αν θυμαμαι καλως.
Στα adventure η μπαταρια ειναι πολυ χαμηλα τοποθετημενη οποτε δεν νομιζω να αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για λιθιου.
Εννοείς για να μην την κοπανήσω;
Άν έκανα το γύρο του κόσμου, με 3ετή εγγύηση, θα την έβαζα.
Νομίζω οτι και οι κινέζικες δεν είναι και τόσο κακές οπόπε AGM κινέζικη με πάει 2 χρόνια μιά χαρά.
Εννοείς για να μην την κοπανήσω;
Άν έκανα το γύρο του κόσμου, με 3ετή εγγύηση, θα την έβαζα.
Νομίζω οτι και οι κινέζικες δεν είναι και τόσο κακές οπόπε AGM κινέζικη με πάει 2 χρόνια μιά χαρά.
Εννοω οτι τοσο χαμηλα που ναι δε καταλαβαινεις την απωλεια βαρους. Στο δικο μου που ειναι κατω απο την σελα ισως και να χει καποιο νοημα. Απο την αλλη εγω πεταξα και τις ακραποβιτς...
Δεν είναι μόνο το βάρος, εγώ το βλέπω και σαν πιο αξιόπιστη λύση που θα παίρνει με δύναμη για πολύ καιρό. Θα περίμενα για πανω απο 5 χρόνια αφού δινουν εγγύηση για 3.
Βαλίτσες αλουμινίου ελληνικής κατασκευής:
atlaspanniersofficial.gr
Εννοω οτι τοσο χαμηλα που ναι δε καταλαβαινεις την απωλεια βαρους. Στο δικο μου που ειναι κατω απο την σελα ισως και να χει καποιο νοημα. Απο την αλλη εγω πεταξα και τις ακραποβιτς...
Πλιζ elaborate! Για λόγους (ξε)ρυθμίσματος;
Τόσο ελαφρύτερες που είναι οι Ακράποβιτς δεν θα τις έβγαζα εύκολα (και ειδικά για να βάλω τους μαμά "θερμοσίφωνες"!).
Btw, πού μπορώ να βρω τάπες για τις ακράποβιτς, ξέρει κανείς; Γιατί κάνουν σαν τενεκέδες και μου τη δίνουν στα νεύρα...
Αξίζει να πάω σε εξατμισά και να φτιάξω γιατί νομίζω οι μαμά τάπες κάνουν 60-70 ευρώ η μία!
Πλιζ elaborate! Για λόγους (ξε)ρυθμίσματος;
Τόσο ελαφρύτερες που είναι οι Ακράποβιτς δεν θα τις έβγαζα εύκολα (και ειδικά για να βάλω τους μαμά "θερμοσίφωνες"!).
Btw, πού μπορώ να βρω τάπες για τις ακράποβιτς, ξέρει κανείς; Γιατί κάνουν σαν τενεκέδες και μου τη δίνουν στα νεύρα...
Αξίζει να πάω σε εξατμισά και να φτιάξω γιατί νομίζω οι μαμά τάπες κάνουν 60-70 ευρώ η μία!
Οι ταπες κοστιζουν 60 οι δυο απο το 500.
Τις εβγαλα γιατι στο 950 καινε περισσοτερο καυσιμο χωρις να αοδιδουν παραπανω. Εδω κι εκει ναι, αλλα συνολικα οχι.Το βαρος το συνηθισα στην πρωτη βολτα.
Black Mamba
20/12/2015, 08:47
Πλιζ elaborate! Για λόγους (ξε)ρυθμίσματος;
Τόσο ελαφρύτερες που είναι οι Ακράποβιτς δεν θα τις έβγαζα εύκολα (και ειδικά για να βάλω τους μαμά "θερμοσίφωνες"!).
Btw, πού μπορώ να βρω τάπες για τις ακράποβιτς, ξέρει κανείς; Γιατί κάνουν σαν τενεκέδες και μου τη δίνουν στα νεύρα...
Αξίζει να πάω σε εξατμισά και να φτιάξω γιατί νομίζω οι μαμά τάπες κάνουν 60-70 ευρώ η μία!
Οι Ακραπες στο συγκεκριμενο ΚΤΜ ΔΕΝ κανουν σαν τενεκεδες χωρις ταπες αλλα βγαζουν ωραιοτατο μπασο...
Τσεκαρε αν εχουν ηχομονωτικο μεσα γιατι μαλλον ειναι αδειες...
Αν ναι, υπολογισε κανα 50-60 ευρω το γεμισμα σε επαγγελματια γνωστο στον Πειραια μερια.
Να πω εδώ οτι οι δικές μου που κανανε περιεργο θόρυβο ειχανε τρύπες στο Η στα σημεία που ειναι κολημενα τα αυτιά για τη στήριξη τους. Ειχανε σκουριάσει και έφευγαν τα καυσαερια απο εκει, αφήνοντας τον υαλοβαμβακα μεσα στην εξάτμιση ανέπαφο μετά από 10χρονια και 80χιλ χλμ.
Εγώ έχω το Antigravity Micro-Start XP-1 kit και έχει χωρητικότητα 12Αh και δυνατότητα ρεύματος ισχύος 200Α με 400Α. Η μπαταρία μου για σύγκριση είναι η Yuasa YTZ-14S και έχει χωρητικότητα 11,2Ah και CCA 210A.
Ο εκκινητής αυτός μου κάνει δουλειά πάντα, αυτοκίνητο και μηχανή. Νομίζω οτι κάθε μία με μεγαλύτερη χωρητικότητα και με δυνατότητα πάνω από 400Α θα είναι υπέραρκετή.
Κάτω από 10Ah όμως πιστεύω οτι θα είναι ανεπαρκής.
Παρ'ολα αυτά η antigravity δίνει microstarter στα 6Ah που σημαίνει οτι το θεωρούν αρκετό. Όποιος δοκιμάσει με τέτοιο, ας μας πεί.
Γειά χαρά.
Και ακόμη πιό φθηνά:
http://www.ebay.com/itm/231684880397?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ο μικρός με 8000Ah στα 11,2€
http://www.ebay.com/itm/231684874551?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT o μεγάλος με 30000Ah στα 11,3€
http://www.ebay.com/itm/231684852823?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ο γιγάντιος με 50800Ah στα 13,8€
αυτά.
Προσοχή: φαίνεται οτι υπάρχουν ακόμα προβλήματα... ακόμα και με τις antigravity:
http://advrider.com/index.php?threads/motorcycle-batteries-agm-gel-wet-lithium-iron-phosphate-lifepo4.757934/page-96
Σύμφωνα με το παρακάτω: http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?391602-what-LiFePO4-configuration-are-used-in-these-jump-start-power-banks
η χωρητικότητα των παραπάνω εκκινητών είναι στην πραγματικότητα της τάξης των 2.5Ah και η τεχνολογία τους είναι LiIon. Πέρα από το θέμα της παραπλάνησης οσον αφορά τον τύπο των στοιχείων που περιέχουν και της αναγραφόμενης ψεύτικης χωρητικοτητας, φαινεται να κανουν τη δουλειά τους μερικοί από αυτούς. Για τους antigravity μπορώ να το εγγυηθώ από προσωπική εμπειρία. Για κινέζικα αναμείνατε...
Αλό! Χτες δεν έπαιρνε το ΚΤΜ με τόσο κρύο και κάπου εκεί στην 3-4η μιζιά μ' άφησε από μπαταρία! :D
Το βαλα με καλώδια τελικά (1.15 το βράδυ και έξω από το μαγαζί που είχα πιει 3 μπύρες :P) αλλά με προβλημάτισε.
Θα μετρήσω σήμερα την μπαταρία μήπως έχει αρχίσει να κλάνει (η κλασική Yuasa είναι).
Έχω αρχίσει να κοιτάω για jump-starters για να μπορώ να αποφύγω τέτοιες καταστάσεις (και να ψάχνω καλώδια + αμάξι).
Πού μπορώ να βρω έναν Antigravity, μιας και συστήθηκε; :) Ή μήπως να ψάξω για καναν φορτιστή;
Σε περίπτωση που χρειαστώ μπαταρία, αν καταλαβαίνω καλά, "συνίσταται" η ίδια, right?
Μουα πάντως από τότε που έβαλα ένα αποθειικωτη στην μπαταρία, δεν ξανά είχα ποτέ πρόβλημα με μπαταρία.
Μουα πάντως από τότε που έβαλα ένα αποθειικωτη στην μπαταρία, δεν ξανά είχα ποτέ πρόβλημα με μπαταρία.
Τί 'ν' τούτο; :uplate:
Κάτι τέτοιο
https://www.google.gr/search?q=desulfator&client=tablet-android-sonymobile&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR1IGH28LKAhXL2SwKHasdClIQ_AUIBygB#tbm=isch&q=sealed+desulfator&imgrc=ZOdUpUk2akMSNM%3A
Κάτι τέτοιο
https://www.google.gr/search?q=desulfator&client=tablet-android-sonymobile&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR1IGH28LKAhXL2SwKHasdClIQ_AUIBygB#tbm=isch&q=sealed+desulfator&imgrc=ZOdUpUk2akMSNM%3A
Χμμ, αυτό δεν είναι jump starter ε; Είναι κάτι μόνιμο;
Και πού το "σφήνωσες" ρε doctor? :D
Τέτοια κινεζιά πήρες; Δεν το φοβήθηκες;
Χμμ, αυτό δεν είναι jump starter ε; Είναι κάτι μόνιμο;
Και πού το "σφήνωσες" ρε doctor? :D
Τέτοια κινεζιά πήρες; Δεν το φοβήθηκες;
Αυτό που εχω μου το είχε δώσει ο geft και αν θυμάμαι καλά το είχε πάρει από το αγγλικό eBay. Στο SE υπάρχει αφθονος χώρος γιατί η μπαταρία είναι κάτω από την σέλα. Το έβαλα πριν δύο χρόνια σε παιγμενη μπαταρία από το μπουσα την οποία τοποθέτησα στο κτμ (έχουν ίδια ακριβώς μπαταρια) και έκτοτε πάει σφαιρα.
Τι κάνει αυτό; Το έχεις μόνιμα πάνω για να κάνει τι; Το έψαξα στα αγγλικά αλλά δεν κατάλαβα και πολλά.
Τσέκαρε εδώ..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Battery_regenerator
Απ ότι κατάλαβα βοηθάει στην συντήρηση της χωρητικότητας της μπαταρίας στέλνοντας ηλεκτρικούς παλμούς που "διαλύουν" το στρώμα θείου (?) που καλύπτει τις στήλες της μπαταρίας.
Άρα μεγαλύτερη χωρητικότητα -> μεγαλύτερο διάστημα παραμονής χωρίς φόρτιση μιας και η μπαταρία καταναλώνει ρεύμα ακόμα και όταν είναι αποθηκευμένη.
Αν κάνει τόσο καλή δουλειά γιατί δεν φροντίζουν οι μπαταρίες να περιλαμβάνουν κι ένα τέτοιο στο κύκλωμα τους; Δεν είναι δα και τόσο ακριβό.
Απ ότι κατάλαβα βοηθάει στην συντήρηση της χωρητικότητας της μπαταρίας στέλνοντας ηλεκτρικούς παλμούς που "διαλύουν" το στρώμα θείου (?) που καλύπτει τις στήλες της μπαταρίας.
Άρα μεγαλύτερη χωρητικότητα -> μεγαλύτερο διάστημα παραμονής χωρίς φόρτιση μιας και η μπαταρία καταναλώνει ρεύμα ακόμα και όταν είναι αποθηκευμένη.
Αν κάνει τόσο καλή δουλειά γιατί δεν φροντίζουν οι μπαταρίες να περιλαμβάνουν κι ένα τέτοιο στο κύκλωμα τους; Δεν είναι δα και τόσο ακριβό.
Έλα μου ντε. Την δική μου μπαταρία την ανεστησε πάντως.
δοκτορα δηλαδη το εχεις ΜΟΝΙΜΑ συνδεδεμενο στην μπαταρια; ακομα κι οταν οδηγας;
lykourgi
24/01/2016, 21:26
Αν κάνει τόσο καλή δουλειά γιατί δεν φροντίζουν οι μπαταρίες να περιλαμβάνουν κι ένα τέτοιο στο κύκλωμα τους; Δεν είναι δα και τόσο ακριβό.
Μάλλον, διότι θα σταματήσουν να πωλούνται μπαταρίες.
Για τον ίδιο λόγο δεν κυκλοφορούν καλύτερης ποιότητας μπαταρίες.
Αφού θεωρείται λογικό το να αλλάζουμε μπαταρία κάθε δύο χρόνια. Αν μας κρατήσει τρία χρόνια το θεωρούμε μεγάλη επιτυχία.
δοκτορα δηλαδη το εχεις ΜΟΝΙΜΑ συνδεδεμενο στην μπαταρια; ακομα κι οταν οδηγας;
Ναι, έχει ένα ρυθμιστή τάσης κάτω από την οποία κόβει για να μην την εξαντλει.
Σύγχρονη μαγεία! Κρίμα που στο 950 Adventure δεν υπάρχει καθόλου χώρος να μπει!
Τί μαθαίνει κανείς ε; Θενξ Dr! :beer:
Αναρωτιέμαι αν θα είχε νόημα να το πάρει κάποιος και να το χρησιμοποιεί σε φάση τακτικής συντήρησης μια φορά το 3μηνο πχ...
εδω χωραει φιλτρο βενζινης μεσα στην ποδια αυτο δεν θα χωρεσει?? :p δεν ξερω βεβαια αν ειναι αδιαβροχο...
Του gefr τα παίξε από το νερο νομιζω, αλλά ρωτήστε τον ίδιο καλλίτερα.
ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?
ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?
Έτσι λέει η wiki.. Η διαδικασία γίνεται και κατά τη λειτουργία του κινητήρα και χωρίς.
ναι αλλά αυτό θεωρητικά δε κάνει και τη δουλειά του και εκτός λειτουργίας / μη συνδεδεμένο μόνιμα?
Την κάνει. Αλλά θα πρέπει να έχεις χαζου τυπου φορτιστή πάνω στην μπαταρία ταυτόχρονα. Ο έξυπνος του λιντλ που έχω παθαίνει κοκομπλοκο με τον αποθειικωτη. Αντίθετως, αυτος των 5 ευρώ που βγάζει ένα χαζό αμπερ, την εκάνε την μπαταρία πυραυλο μαζί με το μπλιμπλικι.
Την κάνει. Αλλά θα πρέπει να έχεις χαζου τυπου φορτιστή πάνω στην μπαταρία ταυτόχρονα. Ο έξυπνος του λιντλ που έχω παθαίνει κοκομπλοκο με τον αποθειικωτη. Αντίθετως, αυτος των 5 ευρώ που βγάζει ένα χαζό αμπερ, την εκάνε την μπαταρία πυραυλο μαζί με το μπλιμπλικι.
Γιατί να έχεις μόνιμα συνδεδεμένο φορτιστή, εφόσον ο αποθειϊκωτής σταματάει τη λειτουργία του όταν η τάση της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα σημείο; Σαν επιπλέον μέτρο αποτροπής εκφόρτισης;
Όσον αφορά στο θέμα της μόνιμης παραμονής του επάνω στη μηχανή και το θέμα υγρασίας που αναφέρθηκε, μια λύση (που εφάρμοσα στο δικό μου) είναι να τραβηχτεί μια μόνιμη γραμμή απευθείας από τη μπαταρία προς το εσωτερικό του αποθηκευτικού χώρου, και μέσω ενός πχ lighter socket να συνδέεται ο αποθειϊκωτής. Μέσα στο ντουλαπάκι δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα υγρασίας και εκτός του ότι μια υποδοχή εκεί βολεύει και για άλλες εφαρμογές, μπορεί να αφαιρεθεί πανεύκολα. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο παίζει ρόλο το συνολικό μήκος της καλωδίωσης στη λειτουργία του αποθειϊκωτή και αν αυτό την επηρεάζει.
Πίρος και ασφάλειες για πίσω δαγκάνα φρένου για το 950/990 Adventure.
355621
κόστος 14ευρώ
355623
κόστος 5ευρώ τα 10
355622
κόστος 13ευρώ
Οι διαστάσεις του ειναι:
Διάμετρος 6χιλ. αυξημένη διαμετρος 8χιλ αποστάσεις από αριστερό άκρο: 14χιλ η τρύπα, 54χιλ η δεύτερη τρύπα, 58χιλ. συνολικό μήκος, 2χιλ το μήκος με διάμετρο 8χιλ.
Η δαγκάνα είναι brembo και άρα οι πίροι ταιριάζουν και σε κάποια αλλά μηχανάκια με brembo.
Σχετικά με την ορθογραφία, επειδή το είχα απορία, βρήκα το παρακάτω:
Ας σημειωθεί ότι η λ. προέρχεται από το διαλεκτικό ιταλ. piro, το οποίο εικάζεται ότι ανάγεται σε δημώδ. λατ. *epiru(m) < λατ. epiūrus < αρχ. ἐπίουρος «φρουρός, φύλακας – ξύλινο πώμα» (οπότε πρόκειται για αντιδάνειο).
Τις ασφάλειες αυτές που τις βρίσκουμε?Μου έχουν ψειρίσει την μία και όταν ρώτησα αντιπροσωπεία, πουλάνε όλο το σετ. Του χω βάλει απλή κοπίλια, αλλά αν μπορώ να βρω τις δικές του θα τις προτιμήσω
Γειά χαρά,
Τις ασφάλειες αυτές τις παρήγγειλα σε βιοτεχνία στην Αθήνα. Τις βρίσκεις σε εμένα. Στείλε μου π.μ.
Αντλία καυσίμου ημιτασιόν για ΚΤΜ 990 ιντζέκτιον με 45€.
355933355934355935
Η αντλία είναι κινέζικης κατασκευής. Προοριζόταν αρχικά για αυτοκίνητα. Με πίεση στα 3,5bar και παροχή στα 90lit/min είναι επαρκής για τον LC8. Η εφαρμογή δεν είναι ακριβώς όπως η μανήσια, αφού το σχήμα είναι λίγο διαφορετικό, αλλά ταιριάζει και κάνει τη δουλειά της για πολλά χιλιόμετρα. Η δική μου Keihin έζησε βραχύ βίο στα 45χιλ χλμ. οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να εμπιστευθώ την ορίτζιναλ, ακόμα και άν έφταιγαν τα μπουκωμένα φίλτρα.
Γειά χαρά.
Κάποιος φτιάχνει ενίσχυση για τη βάση του πλαγιοστάτη; εν Ελλάδι; ξέρετε κάποιος κάτι; για να μην πάμε στους Πολωνούς;
http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/Relokator_Stopki_LC8.html
357280
Κάποιος;
Γιώργο κάπου έχει πάρει το μάτι μου ένα παλικάρι. Νομίζω στο ελληνικό advride.
lykourgi
22/04/2016, 15:56
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=148464
Αποστάτες για το τιμόνι από Καναδά:
357995
http://advrider.com/index.php?threads/950-bar-risers.144803/page-13#post-29340102
Παραγγελίες στο email : rallyriser@gmail.com
Ύψος 1,25" και 2,5" (3,175cm και 6,35cm)
Βάση για κινητό Doo Gee Titans 2 DG700 4.5"
Η κατασκευή της βάσης από ανοξείδωτη λαμαρίνα 0.6χιλ για να στερεωθεί η βάση με την ελαστική σφαίρα της RAM mount:
359483
359484
359485
Το κινητό τοποθετείται συρταρωτά και είναι αρκετά ασφαλής. Ο φελός είναι από κατασκευαστή φλαντζών και περιέχει ουσιαστικά φελό με καουτσούκ.
Για να τοποθετηθούν οι επαφές έγινε εσωτερική επέμβαση στη θηλυκή φίσα του microusb και σύνδεσα καλώδια από τους δύο πόλους στα σπειρώματα που στερεώνονται οι βίδες στα πλάγια του κινητού.
359489
Επέλεξα από τις πλευρικές βίδες τις πιό χαμηλές γιατί βόλευαν περισσότερο.
Τα καλώδια από το τροφοδοτικό τα στήριξα στα πλευρά μέσα σε πλαστικές βίδες με παξιμάδια που πήρα από κατάστημα ηλεκτρονικών. Τις πλαστικές βίδες τρύπησα σε φίλο μηχανουργό και έκοψα στο επιθυμητό μήκος.
Τις επαφές τις βρήκα στο ebay
http://www.ebay.com/itm/252308310296?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
359490
Το καλώδια μπαίνει σφηνωτά στην τρύπα της βίδας και στερεώνεται επιτυγχάνοντας στέρεη επαφή.
359491
Η εσωτερική πλευρά βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τη βίδα-επαφή του κινητού
359492
stavrouliasp
24/05/2016, 15:05
Ωραία δουλειά gefr αλλά γιατί για κινητό Doo Gee? Δε νομίζω να κυκλοφορούν και τόσα πολλά. Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.
Ο λόγος είναι οτι το είδα να το εγκωμιάζουν στο advrider.com
Είναι σχετικά φτηνό (109€ με αποστολή) έχει πολύ φωτεινή οθόνη και προδιαγραφές αδιαβροχοποίησης IP69.
Δίνοντας ρεύμα από έξω, δεν ανοίγει η πλαστική θύρα που έχει στην κορυφή, οπότε διατηρείται η αδιαβροχοποίηση.
Επίσης είναι αρκετά ανθεκτικό σε κτυπήματα - δε σπάει δε χαλάει - και τέλος έχει αποδειχτεί οτι η μπαταρία του κρατάει πολύ χρόνο για τη χρήση που το θέλω (χωρίς σύνδεση στο δίκτυο, χωρίς WiFi, μόνο με το δέκτη GPS).
Τέλος υπάρχει στο youtube βίντεο που το βράζουν στην κατσαρόλα ενώ δουλεύει.
Στο advrider έκαναν την πατέντα αυτή με No1. x 2 αλλά είναι αρκετά ακριβότερο.
http://chinaphonehouse.org/2015/03/no-1-x2-x-men-smartphone-4g-lte-5-5-pouces-hd-etanche-ip68-tout-terrain-android-4-4/
http://advrider.com/index.php?threads/tablet-gps-navigation-how-to.942663/page-14
Ποιο μοντελο ντουτζι ειναι το αντεχερο;
κινητό Doo Gee Titans 2 DG700 4.5"
360977
Βάση για κτμ950/990 adv αλουμινένια ηλεκτροστατικά βαμμένη στα 4mm 35€ Στα 5mm 40€ Και για πάνω απο 5-6 κομμάτια τα μεταφορικά δώρο... Οποίος θέλει πμ!
Και εννοειται οτι μιλαμε για το απο κατω σχεδιο και οχι για την μαμισια βαση... αν μαζευτουμε πανω απο 10 η τιμη θα πεσει 5€ το κομματι..
Προβολάκια με διασπορά 15μοίρες:
361004
361005
Προβολάκια που μου βγήκαν αξιόπιστα. Μερικοί φίλοι βρήκαν οτι βάζουν νερά και τα πέρασαν μία σιλικόνη γύρω από το τζαμάκι και από την είσοδο του καλωδίου.
Επίσης η βίδα από πίσω, λασκάρει συνέχεια και θέλει κόλημα η βάση:
361007
ετοιμη μια σχαρα.. θα γινει μια ομαδικη παραγγελεια και ειμαστε περιπου 8 ατομα... οποιος θελει μπορει να μου πει να τον βαλω στην λιστα... η τιμη ειναι 40 και αν μαζευτουμε πανω απο 10 ατομα 35... χρωματα ασημι και μαυρη ηλεκτροστατικα βαμμενη.. οτι θελει ο καθενας..
φωτο τραβηξα απο το κινητο αλλα δεν με αφηνει να τις ανεβασω.. λεει απετυχε..
Θέλουμε φωτό, βάλε μπόλικες και η τιμή καταπληκτική!!
Θα πρέπει να κατεβάσεις την ανάλυση και να τις ανεβάσεις στο σκληρό σου και από εκεί στο moto αν τα θυμάμαι καλά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.