Σύνδεση

View Full Version : Track days (εμπειρια) vs. 0-300 (θεωρια)



Ταξιδευτής
26/09/2006, 10:46
Λοιπον.

Να ξεκαθαρισω εξ αρχης, οτι θεωρω ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 0-300 ΚΑΙ ΤΟ CSS!

Απλα με αφορμη τα track days και το κοστος τους σε σχεση με το κοστος των μαθηματων, καθισα και σκεφτηκα λιγο...

Ενα session σε track day κοστιζει 15 ευρω.
Ενα level στο CSS κοστιζει 280.
Τα μαθηματα 0-300 κοστιζουν 180.

Και λεω τωρα. Καλα και ΑΓΙΑ τα μαθηματα και σιγουρα αξιζουν καθε δεκαρα των χρηματων τους, αλλα.....

Εδω ειναι ο αντιλογος: ΔΕΝ μαθανε ολοι οι καλοι αναβατες εκει εξω σε σχολεια. Πολλοι μαθανε δια της εμπειριας και του να γραφουν χιλιομετρα. Καλα, ασχημα, χαλαρα, γρηγορα, τουριστικα, αγωνιστικα.... οτιδηποτε.

Με 280 ευρω κανεις 18 ολοκληρα sessions των 20 λεπτων.

Στο 20λεπτο χοντρικα κανεις 15 γυρους. Με 18 sessions εχεις κανει 270 γυρους!

ΟΣΟ και λαθος να εισαι εχοντας γραψει 270 γυρους σε διαφορα track days στην πιστα και μιλωντας τους εκπαιδευτες του CSS και του 0-300 που ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ εκει, καθως και σε αλλου αναβατες, ΔΕΝ μαθαινεις;

Αυτο που θετω ειναι το εξης διλλημα: θεωρια vs πραξη.

Με το πρωτο μαθαινεις την θεωρια ολοσωστα, ΚΑΙ την κανεις πραξη (περιορισμενα ομως), ενω με το δευτερο μπαινεις στα... βαθια, κανεις πραξη ....ΜΠΟΛΙΚΗ, και τελικα μαθαινεις κ την θεωρια πισω απο τα οσα εχεις κανει/δει.

Τελικα μηπως καμια φορα παγιδευομαστε στην θεωρια αντι να ειμαστε εκει εξω παθαινοντας αλλα ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ;

idi
26/09/2006, 10:50
μην ακουω μπακαλιστικα....

"οδηγαω 40 χρονια και δε πηγα σε μαθηματα" και τετοιες αρλουμπες! θα ηθελες ο "μαγος της φιλης των μασαι 100 χρονια θεραπευτής αυτοδίδακτος" να σε γιατρέψει ή ο νεος διπλωματούχος γιατρος του Χαρβαρντ?? πες μου να ξερω!!!

αμα θες τη γνωμη μου τα 180 (150 πλήρωσα εγω τοτενες) του 0-300 riding school ηταν τα καλυτερα ξοδεμενα λεφτα που χαλασα ποτε!!!!!!

αξιζαν καθε ευρω τα μαθηματα του 0-300.... για τα Level ειναι αρκετα μεγαλο το ποσο και δε το συνεχισα.... ισως στο μελλον

Nostra
26/09/2006, 10:55
Aυτό που υποψιάζομαι ότι θα σου πουν πολλοί είναι , κάνεις μαθήματα και μετά track days οπότε και την θεωρία έχεις κάνει και μετά κάνεις πρακτική μόνος έχοντας μάθει κάποια πράγματα ώστες να γλυτώσεις και κάποια "παθήματα" του αρχάριου....

Θα ειπωθεί επίσης ότι ναι μεν κάνεις 270 γύρους με το αντίτιμο ενός level στο CSS αλλά αν πας να "μάθεις" μόνος σου μπορεί το κόστος των πλαστικών, τελικό, tank να είναι εύκολα μεγαλύτερο από το κόστος των μαθημάτων.

Θα ειπωθούν και άλλα.... :a55: περιμένω...

PortisHead
26/09/2006, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Λοιπον.

Να ξεκαθαρισω εξ αρχης, οτι θεωρω ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 0-300 ΚΑΙ ΤΟ CSS!

Απλα με αφορμη τα track days και το κοστος τους σε σχεση με το κοστος των μαθηματων, καθισα και σκεφτηκα λιγο...

Ενα session σε track day κοστιζει 15 ευρω.
Ενα level στο CSS κοστιζει 280.
Τα μαθηματα 0-300 κοστιζουν 180.

Και λεω τωρα. Καλα και ΑΓΙΑ τα μαθηματα και σιγουρα αξιζουν καθε δεκαρα των χρηματων τους, αλλα.....

Εδω ειναι ο αντιλογος: ΔΕΝ μαθανε ολοι οι καλοι αναβατες εκει εξω σε σχολεια. Πολλοι μαθανε δια της εμπειριας και του να γραφουν χιλιομετρα. Καλα, ασχημα, χαλαρα, γρηγορα, τουριστικα, αγωνιστικα.... οτιδηποτε.

Με 280 ευρω κανεις 18 ολοκληρα sessions των 20 λεπτων.

Στο 20λεπτο χοντρικα κανεις 15 γυρους. Με 18 sessions εχεις κανει 270 γυρους!

ΟΣΟ και λαθος να εισαι εχοντας γραψει 270 γυρους σε διαφορα track days στην πιστα και μιλωντας τους εκπαιδευτες του CSS και του 0-300 που ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ εκει, καθως και σε αλλου αναβατες, ΔΕΝ μαθαινεις;

Αυτο που θετω ειναι το εξης διλλημα: θεωρια vs πραξη.

Με το πρωτο μαθαινεις την θεωρια ολοσωστα, ΚΑΙ την κανεις πραξη (περιορισμενα ομως), ενω με το δευτερο μπαινεις στα... βαθια, κανεις πραξη ....ΜΠΟΛΙΚΗ, και τελικα μαθαινεις κ την θεωρια πισω απο τα οσα εχεις κανει/δει.

Τελικα μηπως καμια φορα παγιδευομαστε στην θεωρια αντι να ειμαστε εκει εξω παθαινοντας αλλα ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ;

Απλα καμιά φορα το "λάθος" μπορεί να ειναι πολύ επίπονο μαθαίνοντας δια της εμπειρίας.
Ενω στα "σχολεια" δεν εχει ακουστεί ποτε τπτ για ατύχημα.

Λέω εγω τώρα.......
:wave2:

Cpt. Haddock
26/09/2006, 11:07
Για μένα, υπάρχει το ανάποδο πρόβλημα..

Θα ήθελα πολύ αυτά που έμαθα στο 0-300 (και που ενδεχομένως θα μάθω στο css level 1) να τα κάνω σε πρακτική εφαργμογή σε τρακ ντέι :wacko: με ότι πλεονεκτήματα συνεπάγεται αυτό (ελεγχόμενο περιβάλλον κλπ...

Απ' ότι έχω δει και διαβάσει εδώ όμως, δεν είναι για όλους και για όλες τις μηχανές τα τρακ ντέι.... κοινώς έχω την εντύπωση οτι αν είσαι λίγο αρχάριος και δεν είσαι με SS (ή στρητ γενικότερα) θα πέσουν να σε φάνε οι "γλήγοροι"

:sick:

sapila racing
26/09/2006, 11:13
Λοιπόν εγώ θα το πάω αλλιώς....


Οδηγάω καθημερινά εδώ και 24 χρόνια και παρόλο που ημουν γρήγορος ...............σε μια μέρα στο CSS Level1 έγινα καλύτερος οδηγός και διόρθωσα λάθη που τα έκανα ολα αυτά τα χρόνια.

Μετα εκανα και το 2 και το 3 και εγινα ακόμα καλύτερος.
Κάνε το πρώτο και μετά θα μπορείς να χρησιμοπιήσεις τα track days για να βαλτιωθείς.
Αν δεν οδηγάς πολύ καιρό, ισως ειναι ευκολότερο. Αν κάνεις τα ιδια λάθη 20 χρόνια, δύσκολα ξεκολάς/αλλάζεις.


Νομίζω nikos_zr οτι σε κάλυψα.

gcrook
26/09/2006, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr


ΟΣΟ και λαθος να εισαι εχοντας γραψει 270 γυρους σε διαφορα track days στην πιστα και μιλωντας τους εκπαιδευτες του CSS και του 0-300 που ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ εκει, καθως και σε αλλου αναβατες, ΔΕΝ μαθαινεις;



ΟΧΙ!
Απλα συνεχιζεις να "ανακυκλωνεις" την τερατωδη (και ενιοτε επικινδυνη) σου αγνοια και τιποτα αλλο.:wave2:

Cpt. Haddock
26/09/2006, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αν δεν οδηγάς πολύ καιρό, ισως ειναι ευκολότερο. Αν κάνεις τα ιδια λάθη 20 χρόνια, δύσκολα ξεκολάς/αλλάζεις.


αυτό είναι ΠΟΛΥ σωστό!

:a013:



Πάντως ΑΞΙΖΟΥΝ τα μαθήματα!

:wave2:

b_bong12
26/09/2006, 11:21
στα trackdays μαθαινεις πως

στα μαθηματα μαθαινεις το γιατι

Εκει ειναι ολη η μαγκια.

Κατανοεις καλυτερα αυτα που κανεις

Ταξιδευτής
26/09/2006, 11:23
Εχετε ολοι δικιο στα οσα λετε...

Ειπαμε οτι το CSS και το 0-300 ειναι απαραιτητο, και εννοειται οτι σου δινει πολλα παραπανω απο το track day.

Στα Μεγαρα ομως εχω μπει 4 φορες μεχρι τωρα. Γιατι; Γιατι απλα ηθελα να δοκιμασω την εμπειρια της οδηγησης σε πιστα.
ΣΑΦΩΣ και ημουν αργος, σαφως και σερνομουν σε σχεση με τους γληγορους, αλλα τι με αυτο; Εγω διασκεδασα, απολαυσα την οδηγηση στους δικους μου ρυθμους και τελικα βγηκα κερδισμενος.

:) Εξακολουθω ομως να πιστευω οτι η εμπειρια ειναι το μεγαλυτερο σχολειο (εστω και αν ποναει μερικες φορες...)

gcrook
26/09/2006, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr

ΣΑΦΩΣ και ημουν αργος, σαφως και σερνομουν σε σχεση με τους γληγορους, αλλα τι με αυτο; Εγω διασκεδασα, απολαυσα την οδηγηση στους δικους μου ρυθμους και τελικα βγηκα κερδισμενος.

:) Εξακολουθω ομως να πιστευω οτι η εμπειρια ειναι το μεγαλυτερο σχολειο (εστω και αν ποναει μερικες φορες...)

Και εμεις αυτο καναμε στην αρχη (και ακομα κανουμε) .
Μεχρι που καταλαβαμε οτι μετα απο καποιο σημειο και μετα πεταγαμε λεφτα και τιποτα αλλο.:wave2:

Stabak
26/09/2006, 11:29
Όλα στο μυαλό είναι....
Δεν πα να πας σε 100 TD και 100 σχολεία.... το θέμα είναι τι θες να βγάλεις και από τα δύο....

Το πιο φρόνιμο είναι στα σχολεία να σε βοηθήσουν στο τι θες να μάθεις, κάτι σαν μοτο προσανατολισμό δες το.

Μικρή Λουλού
26/09/2006, 11:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr

:) Εξακολουθω ομως να πιστευω οτι η εμπειρια ειναι το μεγαλυτερο σχολειο (εστω και αν ποναει μερικες φορες...) [/B]









για να εχεις "εμπειρια",προυποθεση ειναι και η "συνεχης ενασχοληση" με την μοτ/τα..
αυτο προσπαθει να σου εξασφαλισει μαθαινοντας σου τον σωστο τροπο οδηγησης..
οτι δεν θα διακοπει βιαια αυτη σου η ενασχοληση την ωρα που προσπαθουσες να κερδισεις αλλη μια εμεπειρια δοκιμαζοντας ή εξελισσοντας εναν ΗΔΗ λαθος τροπο να οδηγας..:smokin:

Alx 84
26/09/2006, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΟΧΙ!
Απλα συνεχιζεις να "ανακυκλωνεις" την τερατωδη (και ενιοτε επικινδυνη) σου αγνοια και τιποτα αλλο.:wave2:


:a23: :a23: :a23: :a10:

όπως είπε κ ο Nostra, πρώτα 0-300 και μετά πίστα για εξάσκηση!:winka:

Ταξιδευτής
26/09/2006, 12:22
Παιδια, θα ηθελα με καθε σεβασμο να λυθει μια παρεξηγηση... :(

Δεν προτεινω τα TD χυμα αντι των μαθηματων σε καμια περιπτωση. Ισως να φανηκε κατι τετοιο απο τα γραφομενα αλλα δεν ηταν αυτο που εννοουσα εξ αρχης.

Σαφως κ αν εχεις εναν λαθος τροπο οδηγησης με 10000 γυρους παλι λαθος θα τα κανεις.
Αλλα εγω θελω να μπω στην πιστα για να μπορεσω να στριψω 5 στροφες σε ενα ελεγχομενο περιβαλλον, ΟΧΙ για να ξυσω αλλα για να δω πως λειτουργω εγω και η μηχανη πανω στη στροφη, με ηρεμια και αυτοσυγκεντρωση.

Η αγαπη μου ειναι τα ταξιδια, και με ενδιαφερει να καταλαβω μερικα πραγματα και αν μπορω να τα διορθωσω κιολας.
Το οτι στο TD θα ειναι και οι εκπαιδευτες του 0-300 και του CSS για εμενα αυτο ειναι μεγαλο συν. Γιατι ισως ετσι καταφερω να διορθωσω και καποια κακως κειμενα μου αν θελετε.

Οπως και να εχει, κακως που εθεσα ετσι το ζητημα εξ αρχης. ΔΕΝ τιθεται θεμα αν τα μαθηματα ειναι καλυτερα γιατι ΣΑΦΩΣ ειναι.

Η θεωρια παει χερι χερι με την εμπειρια και αυτα δεν διαχωριζονται. Οποτε ακυρο το αρχικο ερωτημα. :) Μηπως να πηγαινε στον καδο το ολο θεμα;
:alien: :blush:

sniper
26/09/2006, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
Παιδια, θα ηθελα με καθε σεβασμο να λυθει μια παρεξηγηση... :(

Δεν προτεινω τα TD χυμα αντι των μαθηματων σε καμια περιπτωση. Ισως να φανηκε κατι τετοιο απο τα γραφομενα αλλα δεν ηταν αυτο που εννοουσα εξ αρχης.

Σαφως κ αν εχεις εναν λαθος τροπο οδηγησης με 10000 γυρους παλι λαθος θα τα κανεις.
Αλλα εγω θελω να μπω στην πιστα για να μπορεσω να στριψω 5 στροφες σε ενα ελεγχομενο περιβαλλον, ΟΧΙ για να ξυσω αλλα για να δω πως λειτουργω εγω και η μηχανη πανω στη στροφη, με ηρεμια και αυτοσυγκεντρωση.

Η αγαπη μου ειναι τα ταξιδια, και με ενδιαφερει να καταλαβω μερικα πραγματα και αν μπορω να τα διορθωσω κιολας.
Το οτι στο TD θα ειναι και οι εκπαιδευτες του 0-300 και του CSS για εμενα αυτο ειναι μεγαλο συν. Γιατι ισως ετσι καταφερω να διορθωσω και καποια κακως κειμενα μου αν θελετε.

Οπως και να εχει, κακως που εθεσα ετσι το ζητημα εξ αρχης. ΔΕΝ τιθεται θεμα αν τα μαθηματα ειναι καλυτερα γιατι ΣΑΦΩΣ ειναι.

Η θεωρια παει χερι χερι με την εμπειρια και αυτα δεν διαχωριζονται. Οποτε ακυρο το αρχικο ερωτημα. :) Μηπως να πηγαινε στον καδο το ολο θεμα;
:alien: :blush:

Κάτσε γιατί τα έχεις μπερδέψει λιγάκι τα πράγματα:

1. Στην πίστα απλά το περιβάλλον είναι ελεγχόμενο
2. Στην πιστα υπάρχουν συνήθως και άλλοι που πάνε πιο αργά αλλά και πολύ πιο γρήγορα απο εσένα, οπότε αυτό το "στρίβω με ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση" σε διαβεβαιώ το ξεχνάς όταν θα έχεις άλλες 2-3 μηχανές μπροστά σου και πίσω σου.
3. Η πιστα είναι το μέσο να εξασκήσεις αυτό που ξέρεις ή έμαθες. Όχι για να μπαίνεις στην στροφή όμως και στο δρόμο.... Αν ειναι να κάνεις αυτό τζάμπα λεφτά.
4. Οι εκπαιδευτές του 0300 μπορεί και να σου πουν κάτι εφόσον δεν λένε κάτι άλλο σε αναβάτες που εχουν κάνει τα μαθήματα και έχουν την θεωρητική (τουλάχιστον) βάση να ρωτάνε πράγματα που έχουν διδαχθεί. Εσυ τι θα τους ρωτήσεις; "Μπαινω καλά στην στροφή;"

Είναι τόσο αόριστη αυτή η ερώτηση όσο το να ρωτήσεις αν περπατάς καλά.... και έχει να κάνει με ένα σωρό παραμέτρους που κάποιος πρέπει να σου τους πει και ΕΣΥ να μάθεις - μέσα στην πίστα και με πολύ προσπάθεια ώστε να τις κάνεις ενστικτωδώς....

Δεν τα λέω όλα αυτά για να σε αποθαρρύνω... αντιθέτως.... Μπες στην πίστα αλλά να ξέρεις και γιατί μπαίνεις... Τι θες να αποκομίσεις όταν θα έχει τελειώσει η μέρα σου εκεί.

Η λογική μπαίνω μέσα και στρίβω όπως ξέρω.... είναι λάθος και ίσως κι επικίνδυνη....

:smokin:

Ταξιδευτής
26/09/2006, 12:49
Point taken. H λογικη ειναι να μπουμε μεσα, να περασουμε καλα και να φυγουμε λιγο πιο πλουσιοι σε (καλες ελπιζω) εμπειριες. :)

Cpt. Haddock
26/09/2006, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos_zr
.....


Δες το "2" που έγραψε ο sniper από πάνω... είναι (και) ο λόγος που δεν πάω σε τρακ ντέι

:sick:

gcrook
26/09/2006, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δες το "2" που έγραψε ο sniper από πάνω... είναι (και) ο λόγος που δεν πάω σε τρακ ντέι

:sick:

Μεγα λαθος πακετανιε!
Το 2 κανονικα θα επρεπε να σε ενθαρρυνει.
Παμε ρε καμια μερα παρεουλα το μοτο θα κανουμε "κλωβο ασφαλειας" για παρτη σου.:beer: :lol: :beer: :wave2: :beer:

Ταξιδευτής
26/09/2006, 12:56
Συμφωνω Ηλια μου, και για να σου πω την αμαρτια μου ουτε εμενα μου αρεσει να ερχονται αλλοι με +1000, αλλα αμα δω οτι ενοχλω η οτι ειμαι τοσο αργος που με βαζω σε κινδυνο απλα θα βγω εξω και θα χαζευω, η θα κανονισω να ειμαι σε καποιο γκρουπ με λιγα ατομα.

Αυτο ομως θα το δω εκει. Απο τον καναπε του σπιτιου μου δεν μπορω να δω και πολλα πραγματα... :)

Cpt. Haddock
26/09/2006, 13:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Παμε ρε καμια μερα παρεουλα το μοτο θα κανουμε "κλωβο ασφαλειας" για παρτη σου.:beer: :lol: :beer: :wave2: :beer:

:rotflmao: :rotflmao:

:beer: :beer: :beer:

τι να σΕ πω ρε ζωρζ... με αυτά που διαβάζω έχει φοβηθεί και λίγο το μάτι μου, βάλε κ το είδος της μηχανής που έχω - θα με κοιτάνε οι "γΛήγοροι" με μισό μάτι...

Θα μου πεις στο 0-300 τι έκανες; Εκεί απλά είναι ΠΟΛΥ πιο ελεγχόμενα τα πράγματα (από πλευράς καγκουριάς) και με εξαίρεση το τελευταίο ελεύθερε σεσιον στα άλλα κάνουμε ολοι τα ίδια...

τεσπά, αν δώ οτι μαζεύεστε κι άλλες κουλάντζες :lol: :lol: , πάμε


:wave2: :beer:


πόση άδεια έχεις μωρή χαμούρα; :uplate:

gcrook
26/09/2006, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


πόση άδεια έχεις μωρή χαμούρα; :uplate:

Μεχρι Σαββατο...:D
Αυριο θα ειμαι στο απογευματινο των Μεγαρων και θα δω αν θα μπω επειδη λαστιχα μαλλον δεν βαζω...και αυτα βγαζουν με το ζορι μερικα sessions....και παλι παιζει...:sad: