Σύνδεση

View Full Version : Πάει η ανάρτηση...

Stergios69
01/10/2006, 14:52
Πήγα μια μικρή βόλτα που λέτε και στον γυρισμό έγινε το εξής...
Ξαφνικά η πίσω ανάρτηση έπαψε να λειτουργεί και εξηγούμαι...
Στην συμπίεση κάνει έναν θόρυβο τριψίματος μεταλικό... Η συμπίεση γίνεται και με το χέρι. Κουνάω δηλαδή την μηχανη από την σχάρα πάνω-κάτω, ενώ πριν δεν γινόταν... Με την μοτο στο κεντρικό σταντ, η πίσω ρόδα ακουμπά κατώ ενώ πριν δεν...
Είμαι σοβαρά γιατρέ;
Πάμε για αλλαγή ανάρτησης;
Το κουστούμι πόσο;
:(

Nik0s
01/10/2006, 15:00
Ouch.... :sad:

Stergios69
01/10/2006, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Ouch.... :sad:
Μόνο... ; :bigcry:

crs-k
01/10/2006, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Στην συμπίεση κάνει έναν θόρυβο τριψίματος μεταλικό... Η συμπίεση γίνεται και με το χέρι. Κουνάω δηλαδή την μηχανη από την σχάρα πάνω-κάτω, ενώ πριν δεν γινόταν... Με την μοτο στο κεντρικό σταντ, η πίσω ρόδα ακουμπά κατώ ενώ πριν δεν...
Είμαι σοβαρά γιατρέ;
Το κουστούμι πόσο;

Ελατηριο και αμορτισερ σε WP εχουν 600 ευρα, χωρις τις προφορτισεις και τις μαμακιες (που εχουν κοντα αλλο τοσο) που κατ' εμε δεν χρειαζονται και δεν τις εχω ... :wacko:

Ψαξε και σε καμμια αγγελια σε καμμια εφημεριδα, μηπως βρεις κατι ... :winka:

Περαστικα! :wave2:

gixxerpap
01/10/2006, 16:00
...και αν δεν εχεις τα λεφτα για κατι τετοιο, πηγαινεις στο moto gp parts στην νικαια (νικος μουρατης) και παιρνεις ενα μαμα μεταχειρισμενο πολυ πολυ φθηνα!

dirtbird
01/10/2006, 16:57
Είμαι σοβαρά γιατρέ;
Το κουστούμι πόσο;
Eπειδή η περιγραφή σου στερείται πάσας ακρίβειας (μα καλά ούτε μιά ματιά δεν έριξες στο αμορτισέρ?) , αυτό που καταλαβαίνω εγώ (κυρίως από αυτό που αναφέρεις ότι στο κεντρικό ακουμπάει η ρόδα κάτω) είναι ότι η ανάρτηση εξαντλεί όλη τη διαδρομή της και δεν επαναφέρει εκτός και αν σηκώσεις τη μοτό από το πίσω μέρος.