View Full Version : Ψυκτικό υγρό & απώλεια
Πόση "απώλεια" ψυκτικού υγρού, παραφλού στην προκειμένη περίπτωση, δικαιολογείται από την υπερθέρμανση και το "βράσιμο" ?
Διάβαζα κάπου, οτι στο LC8, πολλές φορές "χάνει" υγρά όταν αυτά βράσουν και εξατμιστούν... Αυτό γίνεται γιατί πολλές φορές το βεντιλατέρ που ψύχει το υγρό, δουλεύει ακόμα αφού σβήσει ο κινητήρας και δεν έχει προλάβει να ρίξει τη θερμοκρασία...
ΟΚ, και πες οτι πάντα περιμένω να σβήσει το βεντιλατέρ (το κάνω πολλές φορές) και μετά γυρνώ στο OFF, δικαιολογείται να είναι κάτω από το Minimum η στάθμη του ψυκτικού ?
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Μαζί με το μηχανάκι πήρες και τα χούγια του ξάδερφου ??? :D
(έχω μια extra αντλιούλα σε τιμή γνωριμίας (*))
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Μαζί με το μηχανάκι πήρες και τα χούγια του ξάδερφου ??? :D
(έχω μια extra αντλιούλα σε τιμή γνωριμίας (*))
Αντλία δε θέλω, ούτε με ενοχλεί το ζέσταμα...
Απλά ρωτάω, μέχρι ποιο σημείο δικαιολογείται :rolleyes:
αυτή η αντλιούλα τελικά, την βρήκες και την καβάτζωσες για να την σπρώξεις στη "μαύρη".. ? :lol:
μην σε μπερδευει η σταθμη που βλεπεις στο δοχειο,
για να σου δωσω να καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι ειναι στην
θεση min η ποσοτητα που θα χρειαστει για να παει στην
θεση max ειναι γυρω στα 50 με 70 ml.
πιστευω ειναι ελαχιστη
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos26
μην σε μπερδευει η σταθμη που βλεπεις στο δοχειο,
για να σου δωσω να καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι ειναι στην
θεση min η ποσοτητα που θα χρειαστει για να παει στην
θεση max ειναι γυρω στα 50 με 70 ml.
πιστευω ειναι ελαχιστη
Το ξέρω γιατί έχω ξανα-συμπληρώσει.
Άσε που όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας ανεβαίνει η στάθμη λόγω κυκλοφορίας - θερμοκρασίας. Ο κατασκευαστής πάντως λέει να ελέγχονται με κρύο κινητήρα.
τι μου θυμησες τωρα....
πριν κατι μηνες, οταν το κατειχε ακομα ο προηγουμενος ιδιοκτητης του πραπρα σου, κυκλοφορουσε ΜΟΝΙΜΑ με 1 lt. αντιψυκτικο γιατι εχανε!
:evil:
:smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.