View Full Version : Royal Enfield Custom My Life
BlackAdder
15/04/2009, 11:56
...
161249
dirtbird
15/04/2009, 11:58
Ψεκαστό? :eyepop: :eyepop:
BlackAdder
15/04/2009, 11:59
Μα φυσικά!
Σας χαιρετω παιδια,μιας και ειμαι ολοκαινουριος(φρεσκο πραμα,τεφαρικι...).Η συζητηση σας μ εχει εξιταρει για τα καλα!Εγω εχω ενα αρρωστημενο παθος με τις εν λογω μοτοσυκλετες με βαθυχρονιο υποβαθρο...Η πρωτη φορα που αντικρυσα μια τετοια μοτοσυκλετα ηταν γυρω στο 1990(πανω-κατω).Κατα το 1998,συνειδητοποιησα οτι αυτην την μοτοσυκλετα θα αποκτησω,παση θυσια.Αρχισα να μαζευω και να διαβαζω οτιδηποτε περιοδικο ειχε εστω και μια φωτο η οποιαδηποτε,παραμικρη αναφορα σ αυτες τις μοτο.Τα οικονομικα μου παντα ηταν τραγικα,κι ουτε κατα διανεια λογος να την αγορασω(μονο ενα παπι Townmate ειχα).Επισης εκανα κι πολλες συζητησεις με ιδιοκτητες αυτων,καθως και με μαστορους,και με εμπειρους μηχανοβιους.Ετσι καταφερα να αποκτησω πολυ υλικο και πολλες πραγματικα,γνωσεις γι αυτες.Η κριση μου λοιπον(το λεω αυτο ευθαρσως)εχει καποια βαρυτητα και καποιο ενδιαφερον.Αν και η γνωση μου ειναι θεωρητικη(λογω του οτι δεν ειμαι κατοχος),ειναι οξυδερκης και ιδιαιτερα αντικειμενικη,γιατι περαν της μουρλας μου γι αυτες τις μοτο,απ την αρχη προσγειωμενα εντελως,εστιασα την προσοχη μου στα οποια μειονεκτηματα,αδυναμιες πιθανον θα εχουν αυτες.Μπορω να πω οτι το παρακανα λιγακι!Λοιπον θα πω μια γνωμη τωρα γι αυτες(αντε μην τα παρω,και συγγραψω κανενα βιβλιο γι αυτες,ευθυς αμεσως!).Προκειται για πανεμορφες μοτο,αυθεντικα κλασσικες,κατασκευασμενες με αναχρονιστικες διαδικασιες(οι Ινδοι δεν εχουν ουτως η αλλως το τεχνικο υποβαθρο για να φτιαξουν κατι πιο προηγμενο οι φουκαραδες,σαν τους ιαπωνες ας πουμε...).Μηχανολογικα ανηκουν στα 50's.Η σχεδιαση της μηχανης,του πλαισιου,τα ταμπουρα,ο ηλεκρικος εξοπλισμος,τα λαστιχα κ.α.Και μαλιστα δεν πρεπει να τις συγγρινουμε με αντιστοιχες made in England(μεγγλες δηλαδη)της εποχης.Υστερουν σε αξιοσημειωτο βαθμο στην ποιοτητα των μεταλλων,της συναρμογης(αυτο ειναι πολυ κρισημο),και σε τελικο φινιρισμα.Αγγλικες αυθεντικα κλασσικες μοτο ομως δεν υπαρχουν πια(για τις New Boneville,ουτε λογος να γινεται...).Ετσι για οποιον θελει μια κατακαινουρια"αγγλικη"τετοια μηχανη,αναγγαστικα καταληγει στις ινδικες Enfield...!Εδω οπως τις πουλανε εχουν πανω τους εναν "βασικο"εξοπλισμο.Ετσι το κοστος τους διατηρειται σε πολυ χαμηλο επιπεδο.Πολλοι(εκτος απο μενα τον καρμιρη)μπορουν να τις αποκτησουν ευκολα.Ωστοσο ενας πσαγμενος βαθεια κλασσικολαγνος,οπως το ατομο μου,θα διαπιστωσει,οτι για να αναδειξει αυτη η μοτο,την ομορφια της και το νοημα της,ΠΡΕΠΕΙ να προχωρησει υποχρεωτικα σε αγορα πολλων μα πολλων after market αξεσουαρ,και να αντικαταστησει μ αυτα τον "βασικο"της εξοπλισμο.Αυτα τα εξαρτηματα δεν ειναι συνηθως ινδικα,και εχουν εξαιρετικη ποιοτητα,και τα περισσοτερα ακολουθουν το αυθεντικο κλασσικο στυλ.Ειναι χειροποιητα και κρατουν για μια ζωη(μπορει και παραπανω...).Το κακο ειναι οτι ο ιδιοκτητης ομως,θα χει μπει σε πολυ παραπανω εξοδα απ αυτο που υπολογιζε στην αρχη,αγοραζοντας την μοτο...Ενα ενα τα εξαρτηματα εχουν πολυ λογικες τιμες,αλλα ολα μαζι...ειναι αλλη ιστορια!Παντως σε συγγριση μ αλλες νεοretro μηχανες και παλι παραμενουν σημαντικα πιο φθηνες.Φυσικα μ ολα αυτα της παναγιας τα ματια,που θα της βαλει πανω της κανεις,γινεται πιο λειτουργικη,πιο ανθεκτικη κι αξιοπιστη.Υπαρχουν παρα πολλα,και γι αυτο πρεπει κανεις να αφιερωσει αρκετο χρονο στο να τα ψαξει και να καταληξει στα πιο αυθεντικα κλασσικα,κι ομορφοτερα.Δεν πρεπει να βιαστει,γιατι κοστιζουν και δεν θα ειναι ευχαριστο να λιμπιζεται αξεσουαρ πιο ομορφα απ αυτα που εχει ηδη βαλει κι ετσι ξεκινησει να διπλοπληρωνει.Μ ολην αυτην την φροντιδα που θα της αφιερωσει ο ιδιοκτητης,αναποφευκτα και θα την προσεχει μετα με υπερβολη,θα την φυλαει ως κορη οφθαλμου,κι εδω ειναι το καπως δυσαρεστο,θα την αντιμετωπιζει σαν ευπαθη και υπερευαισθητη.Θα την βλεπει ως αντικα κιαι θα ενοχλειται αν βρομιζει,βρεχεται,πεφτει σε λακουβες κ.α.Δεν θα μπορει να την δει οπως ολα τ αλλα μηχανακια του θεου,που αφοβα κανεις τα ξεπατωνει στην δουλεια,χωρις ενοχες γιατι εχουν αφθονα συνεργεια,αντιπροσωποιες κι ανταλλακτικα γι αυτα,σε καθε πολη και...χωριο!Αμα κανεις δινει εμφαση στις επιδοσεις,απλα ας την προσπερασει αυτην την μοτο.Αποδιδει σαν 125αρι.Η 500αρα βγαζει 14(!)ιππους στον τροχο.Αυτο που λενε για 22-24 ειναι για μεσα στον στροφαλο,και δεν ενδιαφερει πραγματικα.Ειναι ενα μηχανακι αισθαντικο sensitive,κανει λιγα πραγματα,αλλα σωστα κι ομορφα!Δεν ειναι για ξεπατωμα.Καλο ειναι οποιος την αποκτησει να αποκτησει και καποιες παραπανω μηχανολογικες γνωσεις ,για να την χρησιμοποιει συνετα,να την στρωσει ομορφα,και να μην την φθειρει ασκοπα.Εχει πολυ απλη σχεδιαση,που επιτρεπει σε καποιον που γνωριζει κατι παραπανω,να την συντηρει και να την "πειραζει"και λιγακι(να χει ομως και τα καταλληλα"αγγλικων"μετρησεων εργαλεια,προσοχη!),καθως και να καταλαβαινει σε τι κατασταση βρισκεται ανα πασα στιγμη το μοτερ,και τι φροντιδα χρειαζεται εκαστοτε.Απευθυνεται σε ψαγμενους κι οχι αδαεις που στο κατω κατω δεν θα ειναι και σε θεση να την εκτιμησουν οπως πραγματικα ΤΗΣ αξιζει...Αυτα προς το παρον,σας τα πρηξα λιγακι.Θα επανελθω στο θεμα αλλη φορα πολυ πιο δριμυς(-ελεος!).Οσο για σενα φιλε Cornilios,εγω ειμαι της αποψης να κρατησεις την παλια σου μηχανη.Ειναι πολυ ωραια,ετσι δειχνει στις φωτο,αν κι αυτες ειναι απο παλια,απ οτι καταλαβα.Τι να πω,φανταζομαι οτι θα ειναι ταλαιπωρημενη πλεον μηχανολογικα,και λιγο χαρχαλεμενη(μην με παρεξηγεις,μιλαω ετσι για να βγαλουμε καποια ακρη),αλλα ολα με λογικο κοστος φτιαχνονται κι αντικαθιστονται.Τα αεροψυκτα μηχανακια αλλαζουν κι ευκολα εμβολοχιτωνεια και γινονται μεμιας...καινουρια!Αυτο ειναι ενα μεγαλο ατου αυτων των μοτοσυκλετων.Σαν τα παπια,και τους σκαραβαιους(εχω εναν).Η καινουρια Εnfield,αν και πιο εκσυγχρονισμενη και πιο ευχρηστη,εχει χασει κατα πολυ τον αυθεντικο κλασσικο χαρακτηρα της παλιας.Αν την προσεξεις στα επιμερους απαρτια της και γνωριζεις απο κλασσικοτητα,ευκολα θα το διακρινεις,συγκρινοντας τα με τα αντιστοιχα της παλιας.Αυτοι οι αθεοφοβοι οι Ινδοι,δεν εχουν και ιδιαιτερη αισθηση για το τι θησαυρο προσφερουν,και πανε να την χαλασουν την δουλεια...Θελουν και καλα να την κανουν πιο συγχρονη,λειτουργικη κι αξιοπιστη,και θυσιαζουν την αυθεντικοτητα και πραγματικη ομορφια της κλασσικης τους μοτοσυκλετας.Αυτα για την Ινδια μπορει να μετρανε,για τα δικα τους μετρα και σταθμα,που οι ανθρωποι εκει ειναι φουκαραδες και δεν εχουν την πολυτελεια να επιλεξουν απλα και μονο το ωραιο,η να εχουν καποιου ειδους φετιχ.Αυτοι ειναι ανθρωποι της βιοπαλης που απλα και μονο θελουν να κανουν την δουλεια τους ευκολοτερα.Ακομα και καροτσες τους βαζουν και τις μετατρεπουν σε παλιατζιδικα σαν τους γυφτους εδω,η τις κανουν...ταξι!Κι αυτο το χρωματακι το petrol...,σιγα το πραγμα!Σαν ψευτικο ινδικο μπιχλιμπιδι!Μην μασας Cornilios απο το χρωμα.Βεβαια αμα το δει καμια γκομενα θα πει ουαου!Η πραγματικη αυθεντικοτητα και ομορφια,κρυβεται πισω απ το απλο παντα,κι οχι στο φανταχτερο.Εγω για παραδειγμα γουσταρω τις μαυρες μηχανες,οπως την standart,και δεν τα παω πολυ πολυ τα χρωμεια και τις γυαλαδες.Αυτα ειναι μοστρα και για να εντυπωσιαζονται τα χαζογκομενακια!Δεν θελω να παρεξηγηθω απο κανενα η να παρεξηγησω εγω καποιον(εχω καλες προθεσεις και διαθεση).Απλα τα λεω καμια φορα λιγο πιο χυμα,γιατι απλα ειμαι πορωμενος...του κερατα!Σας χαιρετω ολους προς το παρων.
Εδω σας παραθετω και μια Enfield των ονειρων μου...Αν ηταν κι ολομαυρη...Αλλα δεν μπορουμε να τα χουμε κι ολα δικα μας...!
162143
BlackAdder
28/04/2009, 08:23
Το καιούριο το enfield το έφτιαξαν οι ινδοί για το Εξωτερικό όπου υπάρχουν περιορισμοί στους ρύπους, στην Ινδία δεν πωλείται, βγαίνει κανονικά το παλιό μοντέλο, τα electra κ.λ.π.
Επίσης δεν ισχύει απόλυτα αυτό που λές για την αντοχή του, μπορεί αντέξει πολλές κακουρχίες, εκτός του ότι το έχω διαπιστώσει από πρώτο χέρι, αρκεί κανείς να σκεφτεί το οδικό δίκτυο της Ινδίας και θα καταλάβει.
Όσο για τα αξεσουάρ που λές μπορείς να τα βρείς από Ινδία (http://www.bonanzle.com/booths/ashwin8186) σε πολύ χαμηλές τιμές, τώρα αν θέλεις τα βελτιωμένα ανταλλακτικά που βγάζει ο Ηitchcock (http://www.hitchcocksmotorcycles.com/) πρέπει να έχεις διαθέσιμο αρκετό χρήμα καθώς πρέπει να βρείς μια καινούρια (τώρα σχετικά δύσκολο) και να δώσεις σχεδόν άλλα τόσα για να της βάλεις πάνω τα "καλά" ανταλλακτικά.
Στο τέλος θα καταλήξεις να έχεις μια μοτοσυκλέτα λίγο χειρότερη από την καινούρια που βγήκε τώρα...
Η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ψάχνεται για κλασσική εμφάνιση αλλά ανθρώπινες συνθήκες οδήγησης και ασφάλεια ας πάρει την καινούρια.
Αν κάποιος ψάχνει για πραγματικά κλασσική μοτοσυκλέτα, με ότι αυτό συνεπάγεται, ας ψάξει να βρεί μια μεταχειρισμένη bullet και σιγά σιγά μπορεί να την φέρει στα ίσια της, να ξέρει όμως ότι θα δώσει αρκετά χρήματα (συνολικά), προσωπικό χρόνο, και θα κάνει πολλές υποχωρήσεις σε θέματα άνεσης και ασφάλειας (σε σχέση με σύγχρονες μοτοσυκλέτες, δε θα πάθει και τίποτα τραγικό).
Εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία, πήρα ένα bullet 500 σχεδόν φυτρωμένο και εδώ και 5 χρόνια το φτιάχνω σιγά σιγά, βέβαια το χρησιμοποιούσα μέχρι και πριν 1 μήνα ώς βασικό μέσο μεταφοράς, έκανα ταξίδια δικάβαλος και φορτωμένος και ποτέ μα ποτέ δεν με άφησε (χωρίς να μπορέσω να το ξαναβάλω μπρός).
Έχω δώσει συνολικά γύρω στα 3.000? όλα αυτά τα χρόνια σε σέρβις και ανταλλακτικά αλλά ας μη ξεχνάμε ότι η αρχική του κατάσταση ήταν τραγική. Από την άλλη το κόστος απόκτησης ήταν μηδενικό (ευγενική προσφορά) οπότε δεν θεωρώ ότι έχασα από την όλη διαδικασία.
Επίσης πολύ δουλειά έγινε από φίλο που γνώρισα με Enfield και με βοήθησε απίστευτα στην αρχή τόσο με τις γνώσεις του όσο και με προσωπική εργασία.
Τον τελευταίο καιρό που έχει συμαζευτεί αρκετά, λειτουργεί άψογα και προσφέρει σπάνια μοτοσυκλετιστική απόλαυση.
Στα άμεσα σχέδια είναι μια ανανέωση στο χρώμα του, και αργότερα θα γίνει ένα πλήρες ρεκτιφιέ στον κινητήρα.
Κάποια στιγμή θα κάνω ένα θέμα με τη πορεία της ανακατασκεύης αν και δεν έχω φωτογραφίες από όλα τα στάδια.
Όμως:
Αν δεν το είχα πάρει ποτέ και ήθελα να αγοράσω ένα τώρα, θα έπαιρνα το καινούριο.
Σε πολλα πραγματα που λες,συμφωνω μαζι σου.Αυτο το μοντελο το καινουριο της Bullet το αποκαλουμενο "UCE",δεν το ειχα ξαναδει προηγουμενως,και στην προηγουμενη μου δημοσιευση,λεγοντας για τις νεοτερες Enfield,αναφερομουν στις Electra,αυτες με τις φυσουνες στο πιρουνι και τα πλαστικα κουτια στο πλαι και νομιζα οτι γι αυτες γινοταν ο λογος.Τις φωτο που παρεθεσες,τις ειδα λιγο βιαστικα ομολογω,και υπεθεσα οτι απλως προκειται γι αυτες τις Electra,καπως πιο σενιαρισμενες.Αλλα δεν ειναι ετσι.Εδω εχουμε να κανουμε μ ενα εντελως νεο μοντελο!Το παρατηρησα πλεον πολυ προσεκτικα.Σιγουρα ειναι πολυ αξιολογο απο πολλες αποψεις.Περαν της ωραιας του εμφανισης,αυτο που με ενθουσιασε περισσοτερο,ειναι οτι ο ολοκαινουριος κινητηρας του,εχει σχεδιαστει εξ αρχης να εχει τα πενταλ απ την "σωστη"πλευρα,κι οχι απ την αναποδη,την αγγλικη...Αυτο το βρισκω μεγαλο ατου,στο νεο αυτο μοντελο.Φεροντας ψεκασμο,ανταποκρινεται πλεον στις συγχρονες προδιαγραφες που επιβαλλει η Ευρωπαικη Ενωση(αυτες τις μαλακισμενες,που ευνουχιζουν τον μοτοσυκλετισμο,και γενικοτερα την αυτοκινηση).Ειναι δηλ.πλεον μια μοτοσυκλετα του 21ου αιωνα(και καλα...).Αραγε,ρωτω με μεγαλο ενδιαφερον και...αγωνια,μπορει αυτο το μοντελο να παρει τα περισσοτερα βελτιωτικα special parts,των βελτιωτικων οικων,οπως του Ηitchcock για παραδειγμα(αναφερομαι βεβαια στα περιφεριακα,κι οχι στα μηχανολογικα βεβαια...);Αυτο που δεν μου αρεσε καθολου,ειναι οτι δεν εχει μανιβελα!Τα πηρα παντελως!Ο κινητηρας παλι δεν μου φαινεται τοσο ομορφος οσο ο παλιος.Ειναι τετραγωνισμενος,τα καπακια των βαλβιδων ειναι ρηχα πλακουτσωτα και τετραγωνισμενα,τα καπακια του καρτερ βρισκω να χουν ασχημες γωνιες κι εχουν χρωμειωθει.Τα αντιστοιχα καπακια των παλιων μοντελων,ηταν ενα εργο τεχνης...Ηταν αλουμινενια,με ανεπαναληπτο θαμπο αλουμινενιο look,ολο καμπυλες,που προδιδανε οτι ηταν δουλεμενα στο χερι(handmade...).Ηταν ενα χειροποιητο συνολο,με τα ελαττωματακια του ενδεχωμενως,αλλα πολυ γλυκο στο ματι,ανθρωπινο...Το χρωμειωμα δεν το χωνευω σχεδον καθολου,γιατι πρωτα πρωτα αμφιβαλλω για την ποιοτητα του και την αντοχη του στον χρονο.Ακομα προδιδει οτι γινεται συνηθως πανω σε σιδερενια μερη κι οχι αλουμινενια(απ εξω γυαλαδα κι απο μεσα...ταφος!).Τα αλουμινενια συνηθως τα "βουρτσιζουν",τα γυαλιζουν απλως,για να αναδειχτουν.Επομενως εδω εχουμε να κανουμε με υποβαθμιση ποιοτητας!Μου δινει την εντυπωση ο νεος κινητηρας οτι εχει παραχθει με συγχρονες "ψυχρες",μεθοδους μαζικης παραγωγης,με χυτευση και πρεσσαρισμα ακριβειας,τυπου laiser(εξ ου κι ολες αυτες οι γωνιωσεις).Μοιαζει καπως με μοτερ απο γιαπωνεζικα(και δυστυχως οχι μονο...)μηχανακια μεσαιου προς μικρου κυβισμου,τετραβαλβιδα,χωρις χαρακτηρα,της δεκαετιας του 90.Αυτην την εποχη ποτε μου δεν την χωνεψα στυλιστικα...Αυτο το στρογγυλο κουτι πισω απ τον ψεκασμο,το βρισκω επισης,αμφιβολης αισθητικης.Γενικα ειμαι πολυ ρομαντικος τυπος,και τομεις οπως πρακτικοτητα,τεχνολογια κ.α,με αφηνουν παντελως αδιαφορο...Πειτε με μαζοχιστη,δεν με πειραζει.Ειμαι τελειως συνειδητοποιημενος,αθεραπευτος,τρελλος!Εγω με μια τετοια μηχανη δεν θα βγαζα γουστα,παντως.Εξακολουθω να υποστηριζω με φανατισμο και να επιμενω στις παλιες!Ουτε και τον ψεκασμο τον χωνευω...Παλιες Bullet επομενως,και ξερο ψωμι...!
Ξεχασα φιλε Black Adder,να σε ευχαριστησω θερμα,για το link που μου προτεινες για την παρουσιαση των προιοντων του Hitchcock.Δεν το ειχα ξαναδει.Τα ειδα ολα τα special parts που παραγει,ετσι ολα συγγεντρωμενα,κι επαθα πλακα,εφαγα την πορωση του αιωνα...!Οι τιμες πραγματι μου φανηκαν τσουχτερες,αλλα τ αξιζει ο παλικαρος,χαλαλι του!Ειδικα το πακετο 50's look που λανσαρει,κι ενα μικρο αλουμινενιο τεποζιτο...ειναι ολα τα λεφτα!Μου αρεσει το nickname σου πολυ!Ειμαι φανατικος του Rowan Atkinson,κι εχω σχεδον τα παντα του σε DVD αυθεντικα.Θελω να προσθεσω avatar στο profile μου,και δεν μπορω με τιποτε να το καταφερω.Μπορεις να μου πεις εσυ,η καποιος αλλος πως γινεται αυτο;Ααα και κατι αλλο σημαντικο.Θελω να μου προτεινετε ενα site οπου να κανω host εκει τις φωτογραφιες μου(παλια ηξερα καποιο,αλλα εχω πολυ καιρο να το χρησιμοποιησω και το ξεχασα,δεν θυμαμαι καν το ονομα του),και να τις μετατρεπω εκει σε μικροτερες σε kbyte για να μπορω να τις ανεβαζω στο forum.Oλο προσπαθω να το κανω,κι ολο μου λεει οτι το αρχειο που προσπαθω να ανεβασω ειναι αδυνατον να το μεταφερω,λογω μεγεθους.Κι εχω τοσο φανταστικες φωτογραφιες...και θελω να τις μοιραστω μαζι σας!
BlackAdder
02/05/2009, 16:41
1. Πως βάζουμε avatar (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=22574)
2. Πως μικραίνουμε φωτογραφίες (για να είναι μέχρι 100kb ώστε να τις ανεβάσουμε) (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=25885)
3. Πως ανεβάζουμε φωτογραφίες (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=62967)
ρε μαγκες μολις εκλεισα μια ενφιλντ κ πριν ακομα πεσει στα χερια μου σκεφτομαι να την κανω σε στυλ (ή εκδοση αν προτιματε) ενφιλντ-indian.ΟΙ ερωτησεις μου ειναι δυο.
1)ξερει κανεις η μπορει να υπολογισει ποσο θα κοστισει η μετατροπη χωρις να με γδαρουν?συγκεκριμενα θελω να βαλω τα αντιστοιχα χαρακτηριστικα φτερα ιντιαν,προβολακια ομιχλης,αλλαγη τιμονιου,κ καποια αλλα αξεσουαρ-εξτρα.
2)εχω βρει ενα σαιτ,το www.royalenfieldzone,οπου βρηκα ολα οσα ψαχνω σε πολυ χαμηλες τιμες.η εταιρια εδρευει στην ινδια,οι τιμες δεν αναφερονται,αλλα ανταλλαξα ε-μειλ με εναν ευγενεστατο υπαλληλο ινδο που μου εστειλε τιμοκαταλογο.εχει κανεις υποψην του το σαιτ?ειναι αξιοπιστο?αν παραγκειλω μονοσελα,φερινγκ,τσαντες,μηπως με γδαρει το τελωνειο λογω ογκου-βαρους-αξιας του πακετου?εναποθετω τις ελπιδες μου για επιλυση αποριων στην διαδικτυακη κοινοτητα,γιατι αυτο που αξιζει τελικα με τα φορουμ ειναι οτι <<ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΙΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΛΙΟΙ ΔΕΚΑ ΤΡΕΙΣ>>. :beer:
Εγω στην θεση σου θα κοιταγα να προμηθευτω τα "specialακια" μου απο Ευρωπη.Πρωτα και κυριοτερα θα γλυτωσεις το τελωνειο,που απο οτι εχω ακουσει,θεριζει κυριολεκτικα.Τα ατομα ειναι...καθαρματα,σου πινουν το αιμα!Οτι κερδος θα εχεις λογω των χαμηλων τιμων της Ινδιας,θα στο φανε αυτοι...Μετα αυτος ο ευγενικος κι εξυπηρετικος Ινδος,που σου παρουσιασε τιμες,την ωρα που η επισημη σταση της εταιριας του ειναι να μην δινει,μηπως ειναι...μουτρακι;Eγω θα ημουν πολυ επιφυλακτικος.Ειναι κι αυτες οι μεγαλες αποστασεις που ευνοουν την οποια πιθανοτητα πουστιας.Μην πραξεις βιαστικα.
162551
BlackAdder
03/05/2009, 11:30
Για το συγκεκριμένο site δεν ξέρω κάτι.
Εγώ ψωνίζω από 3 ινδικά sites, έχω φέρει το τελευταίο τρίμηνο ανταλλακτικά αξίας πάνω από 500ευρώ, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Οι χρόνοι αποστολης ήταν μεταξύ 6-22 ημερών.
Με το τελωνείο δεν έχεις πρόβλημα, απλά αν είναι σχετικά βαρύ ή μεγάλο το πακέτο το χρεώνουν με 3 ευρώ όταν πας να το παραλάβεις από το ταχυδρομίο.
Οι τιμές είναι στο 1/3 των Αγγλικών (του Hitchckock) και τα ανταλλακτικά είναι τα ίδια (ο Hitchckock από την Ινδία τα φέρνει).
Εξαιρούνται αξεσουάρ που κατασκευάζονται στην Αγγλία και έχουν καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Αυτό αναφέρεται στην περιγραφή τους.
Για το indian style που λες δεν ξέρω καθώς αυτοί με τους οποίους συνεργάζομαι δεν έχουν τα αντίστοιχα φτερά κ.λ.π.
Τους προτιμώ γιατί πληρώνω μέσω paypal και είμαι καλυμένος για τη συναλλαγή. Επίσης έχουν πολύ κίνηση και δε κάνουν βλακείες.
Προσωπικά τους βρίσκω εξαιρετικά εξυπηρετικούς και άριστους επαγγελματίες.
Παραθέτω τα 3 καταστήματα με σειρά προτίμησης, από τα δύο πρώτα έχω πάρει πάρα πολλά ανταλλακτικά από τον τρίτο έχω παραγγείλει δύο φορές μόνο καθώς είναι κάπως ποιό ακριβός (αλλά έχει τη μεγαλύτερη ποικιλία).
1. Ashwin (http://www.bonanzle.com/booths/ashwin8186)
2. Enfield County (http://stores.shop.ebay.com/ENFIELDcounty__W0QQ_armrsZ1)
3. Royal Spares (http://stores.shop.ebay.co.uk/Royal-Spares__W0QQ_armrsZ1)
Θα ψάξω και το site που έγραψες αν και αυτά που θα βρώ θα τα δώσω στους δικούς μου να τα βρούνε, καθώς όπως προείπα προτιμώ συναλλαγές που καταγράφονται ηλεκτρονικά.
Το κόστος της μετατροπής είναι σχετικό.
Τι θα αλλάξεις; Πόσο θα κοστίσουν τα ανταλλακτικά; Ποιός θα τα τοποθετήσει; Τι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν για να δουλέψουν;
Είναι πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν το τελικό κόστος. Βρές πρώτα τι θέλεις να βάλεις, πές σε τι κατάσταση είναι η μηχανή που πήρες και μετά βλέπουμε...
captaindim
19/05/2009, 21:39
Παιδιά καλησπέρα
Με λένε Δημήτρη και είμαι νέος στο forum.
Σας παρακολουθώ εδώ και καιρώ αλλά τώρα πήρα την απόφαση να γράψω.
Είμαι και εγώ όπως και οι περισσότεροι - υποθέτω – εδώ μέσα λάτρεις των «μονοκυλινδρων» …..
Σκέπτομαι για μια αγορά μια ENFIELD Bullet 500cc
Ερώτηση : Τι τιμές παίζουνε περίπου , και πόσο δύσκολο η εύκολο είναι μα βρεθεί κάποια 10ετιας ώστε να μην έχει και κάποια υψηλή τιμή?
Καλός σας βρήκα και ευχαριστώ εκ των προτέρων.
BlackAdder
20/05/2009, 07:59
Kαλώς ήλθες.
Η καινούρια (bullet classic) έχει 5.800€, δεν ξέρω αν έχουν τα παλιά μοντέλα πια, δεν τα είδα στην αντιπροσωπεία.
Αν πας για μεταχειρισμένη επιλέγεις άλλη μηχανή να το έχεις υπ'όψιν σου.
Σχετικά με τιμές, κατά καιρους έχω δεί από 1.500€ - 3.000€ ανάλογα με την παλαιότητα.
Με 2.500€ βρίσκεις άνετα μεταχειρισμένη.
Πολύ βασικό να την πας για έλεγχο στην αντιπροσωπεία.
Για παράδειγμα αυτή τη στιγμή η Χρυσή Ευκαιρία έχει τα παρακάτω:
ENFIELD BULLET 350 cc, μοντ. '00, πράσινο, μονόσελα, άριστη κατάσταση, τιμή 1.900 ευρώ περισσότερα
Τελ. έκδοση: 3/5/2009 | Τελ. online ενημέρωση: 24/4/2009
1.900,00 €
ENFIELD BULLET 500 cc, μοντ. '05, 18.000 χλμ., αριστεροτάχυτη, διάφορα extra, άριστη κατάσταση, δεκτός έλεγχος, τιμή 2.300 ευρώ περισσότερα
Τελ. έκδοση: 29/4/2009 | Τελ. online ενημέρωση: 19/5/2009
Περιοχή: Αγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
2.300,00 €
ENFIELD BULLET 500 cc, μοντ. '06, 5.000 χλμ., άριστη κατάσταση, sport εξάτμιση, τιμή 2.850 ευρώ περισσότερα
Τελ. έκδοση: 13/5/2009 | Τελ. online ενημέρωση: 19/5/2009
Περιοχή: Παλαιό Φάληρο
2.850,00 €
ENFIELD ROYAL Bullet, 500 cc, μοντ. '05, 7.500 χλμ., με μίζα, μονόσελη, σε πολύ καλή κατάσταση, τιμή 3.300 ευρώ
captaindim
20/05/2009, 08:21
Ξανά καλημέρα και από εμένα
Την καινούργια την έχω δει , αλλά κάτι δεν «μου πάει» , χωρίς να πω κάτι κακό σχετικά με το μηχανολογικό κομμάτι , είναι μια εξαιρετικά όμορφη μοτοσικλέτα στην εμφάνιση , αλλά αυτό που δεν μου αρέσει είναι το «πάντρεμα» παλαιού στιλ με νέα τεχνολογία .
Πραγματικά είναι πανέμορφη , την βλέπεις και την ερωτεύεσαι , αλλά όπως σου είπα κάτι δεν μου κάνει «κλικ» .
Την ψάχνω για κάτι κλασικό , με καθαρές πινελιές των 50’ς και στην εμφάνιση και στον κινητήρα και είμαι πλέον ανάμεσα σε δυο μηχανάκια , η την Enfield ( προηγούμενη γενιά ) ή στην Ural.
BlackAdder
20/05/2009, 10:19
Πάρε την παλιά τότε, θα σου έρθει και πιο φτηνά.
164036
μηπως ξερει κανεις ποια ειναι η τιμη του νεου enfield ρε παιδια ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Οι πωλήσεις τηε Enfield ανέβηκαν κατακόρυφα στην Αγγλία γιατί όλοι έτρεχαν να προλάβουν να πάρουν απο τα τελευταία 'πραγματικά' Enfield, με χωριστό κιβώτιο και καρμπυρατερ.
Εσυ τρέχεις για το καινούριο? :confused:
εδω δεν ειναι αγγλια..........
BlackAdder
26/05/2009, 08:21
5.800€
XJR_Billy
26/05/2009, 09:12
Πολύ ωραίες μηχανές ρε μάγκες!!!
Να τις χαίρεστε και καλές βόλτες !!!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
BlackAdder
10/06/2009, 12:00
Λοιπόν,
Η διαδικασία ανανέωσης της κυρίας ολοκληρώθηκε προς το παρόν.
Παραγγέλθηκαν από Ινδία (κυρίως) και από Αγγλία (μερικά):
Ammeter & Speedometer
Regulator & Rectifier units
Battery Carrier & Cover Assy, e-start
Rear Brake Light Switch
Clutch & Brake Lever Chrome Alloy
Side Stand Kick Chrome
Double Chrome Decompressor Lever Alloy
Outer Chain Case Cover 4 Speed
Chrome 12 Volt 4" Vespa Horn
Left Multi Switch Light Horn Decompressor
3 Pack Cable - Brake Clutch Decomp (Minda)
Foot Rest Rubbers Pair Front
Head Light Switch 3 Position Minda
Main Cable - Kick Start Wiring Harness
Clutch Friction 5 Plate kit
Clutch Springs 6 pack HD
Bullet Tappet & Guide Kit
Valve Spring Kit 500cc
Valve Kit 500cc
Push Rod Kit 500cc
Clutch Plate Kit - 4 STEEL plates
Valve Guide 2pc
Front Clutch Chain Primary Duplex
Pilot Light Parking Lamp Pair
Chaincase Oil Inspection Plug 2pc
Handlebar Hand Grip Weights
12Volt Ignition Coil Lucas
Cable - Clutch
Throttle Cable Long 500cc ashwin
Carburettor all-in-one Flange Hose
Handlebar Grips Throttle Rotor
4 screws chaincase oil seal adaptor
Chain Case Dome Nut
Chaincase Oil Inspection Plug 2pc
Speedometer Speedo Cable
SpeedoMeter Hub Drive speedo
Lightning Bulb Holder HeadLight Lamp
Front Brake Light Switch
Chrome Tail Light Kit Assemply
Classic Saddle Seat BSA Triumph
Bike Cover, Canvas with Royal Enfield Logo
Chrome Fender Mudguard Rear
Plate Bracket
Ammeter White Faced
BLACK COLOUR SIDE HANDLE
Foot Control Cover Gear box Cap
Big End Floating Bush - Crank case
Fuel Tank Bolt Front Rear
Inspection Caps Screw Foot Control
Rear Brake Tag Spring Plate
Το συνολικό κόστος γύρω στα 750€, σε παραγγελίες που έγιναν σε χρονική διάρκεια 6 μηνών.
Το αποτέλεσμα:
165781
BlackAdder
10/06/2009, 12:01
.
165784
BlackAdder
10/06/2009, 12:02
Ο Διακόπτης των φώτων πήγε στο τιμόνι, οπότε έπρεπε να καλυφθεί το κενό.
Ammeter Black & White Minda 8€.
165783
BlackAdder
10/06/2009, 12:06
..
165785
BlackAdder
10/06/2009, 12:07
...
165789
BlackAdder
10/06/2009, 12:07
.
165787
BlackAdder
10/06/2009, 12:10
,.,
165790
BlackAdder
10/06/2009, 12:12
Και μια για το δρόμο...
Έπεται βάψιμο, ρεζερβουάρ και πλαϊνές εργαλειοθήκες (αν και με 100€ τις βρίσκω καινούριες...).
165791
BlackAdder
15/06/2009, 13:40
Ένα άρθρο για την καινούρια
http://www.cycleworld.com/article.asp?section_id=3&article_id=1051
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alkis
Ο γκομενιάρης...
Αυτη τη μηχανη ρε μαγκες μηπως τη πουλαει κανεις??
Λεω να της πεταξω ενα μονοσελο και να γ@μ@ει!!!!:a48:
Raftopoua
17/09/2010, 16:32
Γεια σας παιδιά,
ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια Royal enfield μεταχειρισμένη.
Τι να προσέξω?
Να προτιμήσω την 350 ή την 500?
Ευχαριστώ πολύ,
Άγγελος.
BlackAdder
09/10/2010, 19:05
Κύριοι,
έχω τη χαρά να σας ενημερώσω ότι αποκτήσαμε το δικό μας σπίτι.
Άνοιξε το Forum του Royal Enfield Club.
http://www.royalenfieldclub.gr
Παρακαλώ οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (κυρίως αλλά όχι μόνο) όπως στηρίξατε την προσπάθεια.
RakiRacer
17/10/2010, 08:10
Αχ ρε φιλε τι μου θυμησες τωρα....Μοναδικες μοτοσικλετιστικες εμπειριες....
Η bullet ειναι απο τις τις τελευταιες αληθινες μοτοσυκλετες! Σε πηγενε οπου ηθελες αρκει να γινοσασταν φιλοι.Γιατι ειναι μοτο με χαρακτηρα που πρεπει να σεβεσαι και δεν μπορεις να τον αλαξεις!Μπορουσες να ανοιξεις ολοκληρη συζητηση μαζι της.....μου ληπει πολυ ....
214908
BlackAdder
28/08/2012, 14:33
Και αφού τελείωσε η μετατροπή...
267025
267027
267028
BlackAdder
28/08/2012, 14:35
267029
267030
267031
BlackAdder
28/08/2012, 14:50
267032
267033
BlackAdder
21/12/2012, 08:18
Η ιστορία της Royal Enfield μέ από ένα πολύ ωραίο animation
http://vimeo.com/m/51360214
foniko marouli
28/05/2014, 22:55
ωραιες φοτο σκεφτομαι και εγω να παρω την bullet 500 και να την κανω army
Akalestos
05/03/2018, 17:53
393676
ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ!!!
Royal Enfield Interceptor 650cc 2017'
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.