PDA

View Full Version : Σκληρός Συμπλέκτης



Barfactor
12/10/2006, 18:03
Ξέρει κανείς πως μαλακώνει ο συμπλέκτης του ΚΤΜ?

mtsop
12/10/2006, 18:22
Αν έχεις υδραυλικό δοκίμασε μια εξαέρωση.
Αν έχεις μηχανικό δοκίμασε να λιπάνεις την ντίζα

:wave2:

Barfactor
12/10/2006, 18:25
Thank's. Έχω υδραυλικό, σε EXC 200, αλλά νομίζω ότι όλοι ίδιοι είναι στα ΚΤΜ. Πως γίνεται λοιπόν η εξαέρωση?

mtsop
12/10/2006, 19:05
Τωρα πλέον όλοι έχοθν υδραυλικό, αλλά δεν είπες τι μηχανάκι είχες, γι' αυτο.

Την εξαέρωση δεν ξέρω ακριβώς πως πρέπει να γίνει. Αυτό που γνωρίζω είναι οτι βγάζεις το καπάκι του δοχείου των υγρών του υδραυλικού συμπλέκτη και αρχίζεις να ανοιγωκλείνεις τη μανέτα, αν δεις φυσαλιδούλες συνέχισε μέχρι να σταματήσουν.

Για πιο σίγουρη απάντηση περίμενε από τους υπόλοιπους :wave2:

OldMan
12/10/2006, 19:59
Δύσκολο να είναι σκληρός λόγω ανάγκης εξαέρωσης, αλλά anyway ...

Βγάζεις το καπάκι του δοχείου υγρών της αντλίας (μαζί με την λαστιχένια φούσκα που έχει από κάτω).

Βγάζεις την λαστιχένια καπότα που έχει το τσουτσούνι εξαέρωσης του slave κύλινδρου (πάνω και μπροστά από το γρανάζι κίνησης και πίσω από το ρακόρ του σωλήνα υψηλής).

Γεμίζεις μια 30άρα σύριγγα με Biodegredable Hydraulic Oil SAE 10 (άσχετα αν στο καπάκι της τρόμπας γράφει: "Use Mineral Hydraulic Oil Only).

Προσαρμόζεις την σύριγγα με ένα σωληνάκι στο τσουτσούνι εξαέρωσης που είπαμε παραπάνω.

Σπρώχνεις αργά το έμβολο της σύριγγας και περιμένεις να σταματήσουν να βγαίνουν φυσσαλίδες από την τρύπα στο κάτω μέρος του δοχείου υγρών της αντλίας.
(προσέχεις για υπερχείλιση, στην περίπτωση που δεν βγαίνουν καθόλου φυσσαλίδες ή όταν σταματήσουν και ανεβαίνει η στάθμη του δοχείου...).

Αν τελειώσει το υγρό της σύριγγας και δεν έχουν σταματήσει οι φυσσαλίδες (πράγμα απίθανο...), ξαναγεμίζεις και συνεχίζεις.



Υ.Γ.
ΔΕΝ τρομπάρεις με την μανέτα !!!

:wave2: :beer: :wave2:

atom7ktm
12/10/2006, 21:08
πόσα χρόνια το έχεις το EXC? πόσα χλμ έχεις κάνει? μήπως θέλουν αλλαγή τα υγρά? ο συμπλέκτης των EXC είναι "βούτυρο"!!!

Barfactor
16/10/2006, 20:06
Ευχαριστώ

dirtbird
16/10/2006, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

Υ.Γ.
ΔΕΝ τρομπάρεις με την μανέτα !!!

:wave2: :beer: :wave2:

porqoi ?(ρωτάω για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους):confused:

OldMan
16/10/2006, 22:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
porqoi ?(ρωτάω για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους):confused:

Γιατί, βάζοντας υγρό από τον slave κύλινδρο, διώχνεις (θέλοντας και μη) τις φυσσαλίδες προς τα πάνω ...

(μην μπερδεύεσαι με την εξαέρωση του φρένου - στον Magura δεν μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο γιατί υπάρχει ψηλότερο σημείο στο κύκλωμα από το επίπεδο του "τσουτσουνακίου" εξαέρωσης, οπότε τρομπάροντας θα βγαίνει υγρό χωρίς να συμπαρασύρει τις φυσσαλίδες αέρα)

:wave2: :beer: :wave2: