Σύνδεση

View Full Version : Apo Innova Se Modenas Kristar 125???



BillCRX
17/10/2006, 18:58
GEIA SAS PAIDIA!

EDO KAI 2,5 XRONIA EXO TO INNOVA,EXO KANEI 25.000KM TO XRHSIMOPIO KATHE MERA KAI GENIKA TO SKIZO TERMA GKAZI(MI LEO KAI PSEMATA).META TA 20000KM ARXISE NA KAIEI LADI...POLY LADI,NTOYMANI PISO,ALLA TRABAEI KANONIKA TO MHXANAKI...TA PERNAO OLA TA MAMA INNOVA.TO THEMA EINAI GIATI AKOUO KAI APO ALLOYS OTI YPARXEI PERIPTOSI NA FRAKAREI TO MOTER...ITHELA NA ROTISO ESEIS POY KSERETE,PEZEI KATI TETOIO????


AYTI I SKEPSI NA KOLLISEI TO MOTER ,ALLA KAI NA MIN KOLISEI KAPOIA STIGMI THA XREISASTEI KATEBASMA MIXANIS(SOSTA?)ME KANEI NA SKEFTOMAI NA TO POULISO KAI NA PARO TO MODENAS TO KRISTAR 125 ME PISO DISKOFRENO GIA TO OPOIO AKOUO APO OLOYS OTI EINAI SKYLI.


TI NA PO...APOGOITEYTIKA APO TO INNOVA 25000KM KAI NA KAIEI LADIA(Kai malista xontra ladia motul 20 50)???KAI NA SKEFTEITE OTI MEXRI TA 5000KM TO PROSEXA(STROSIMO)....

BASIKA EIMAI STO TSAK NA TO POULISO KAI NA PARO TO KRISTAR 125


THA ITHELA TI GNOMI SAS....

g_angel01
18/10/2006, 15:56
&πολυ σ κρατησε για 25000χλμ.εμενα στα 6000 μ χτυπαγε καδενα εκκεντροφορου...:sick:
το πουλησα το μουλαρι λοιπον&ησυχασα...
θα σε συμβουλευα να παρεις το kriss2 110,&οχι το kriss star,γιατι δεν εχω ακουσει&τα καλυτερα λογια...εγω παντως πηρα ενα crypton r 110&με εχει βγαλει ασπροπροσωπο.
ελπιζω να βοηθησα...

BillCRX
18/10/2006, 16:13
eyxarsitso file gia ti gnomi sou...ta idia exo akousei kai go gia to kriss 2(to exo odigisei kiolas) alla de mou aresei san emfanisi kai den exei kai piso diskofreno,gi ayto leo na paro to krisstar.gia to crypton den to skeftomai giati den exei piso diskofreno kai den to ksero katholou san papi.
sta synergeia pou rotisa gia antallagi to innova me to kristar mou eipan makran kalytero to krisstar apo to innova...toulaxiston 10 fores kalytero...

exete na proteinete kanena magazi pou kanei antallages se kales times????

thanks kai pali!

BillCRX
21/10/2006, 10:17
eixa apofasisei na doso antalagi to innova kai na paro to kristar125 alla ap oti diabazo sta forum kai rotao sto dromo den paei mia se sxesi me to innova kai episis parousiase kai problimata me ti miza kai ta ilektrika sta prota 500km...mou to eipan kai atoma me kristar pou rotao sto dromo ekso...
telika leo na symazepso to innova mou me 200euro kai o,ti ginei...
episis ematha oti tha bgei kainourgio injection innova kai me piso diskofreno...
ti na po...
kamia gnomi...?

Vstrommer71
21/10/2006, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από BillCRX
GEIA SAS PAIDIA!

EDO KAI 2,5 XRONIA EXO TO INNOVA,EXO KANEI 25.000KM TO XRHSIMOPIO KATHE MERA KAI GENIKA TO SKIZO TERMA GKAZI(MI LEO KAI PSEMATA).META TA 20000KM ARXISE NA KAIEI LADI...POLY LADI,NTOYMANI PISO,ALLA TRABAEI KANONIKA TO MHXANAKI...TA PERNAO OLA TA MAMA INNOVA.TO THEMA EINAI GIATI AKOUO KAI APO ALLOYS OTI YPARXEI PERIPTOSI NA FRAKAREI TO MOTER...ITHELA NA ROTISO ESEIS POY KSERETE,PEZEI KATI TETOIO????


AYTI I SKEPSI NA KOLLISEI TO MOTER ,ALLA KAI NA MIN KOLISEI KAPOIA STIGMI THA XREISASTEI KATEBASMA MIXANIS(SOSTA?)ME KANEI NA SKEFTOMAI NA TO POULISO KAI NA PARO TO MODENAS TO KRISTAR 125 ME PISO DISKOFRENO GIA TO OPOIO AKOUO APO OLOYS OTI EINAI SKYLI.


TI NA PO...APOGOITEYTIKA APO TO INNOVA 25000KM KAI NA KAIEI LADIA(Kai malista xontra ladia motul 20 50)???KAI NA SKEFTEITE OTI MEXRI TA 5000KM TO PROSEXA(STROSIMO)....

BASIKA EIMAI STO TSAK NA TO POULISO KAI NA PARO TO KRISTAR 125


THA ITHELA TI GNOMI SAS....
Αμα καιει λαδακια,απλα ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ τα λαδια να μην μεινει χωρις λαδι.Κι εμενα που εκαιγε,στα 45000 χλμ αλλαξα ενα ζευγαρακι ελατηρια εμβολου και συνεχιζουμε.Εν τελει το μηχανακι ΔΕΝ απευθυνεται σε γκαζοφονιαδες(μακρυ σαζμαν).Τον τεντωτηρα του εκκεντροφορου κι εγω τον εχω αλλαξει και θα τον ξαναλλαξω γιατι ξανασφυραει(κοστος 17?...).Οποτε αγαπητοι φιλοι οσοι πηρατε Ιnnova μην νομιζετε οτι ειναι και καμμια...Φεραρι :beer:

n1k3man
21/10/2006, 12:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από BillCRX

episis ematha oti tha bgei kainourgio injection innova kai me piso diskofreno...

ναι αυτο το εχω ακουσει και γω! και μαλιστα θα εχει ακομα μικροτερη καταναλωση λογω injection!

τωρα γνωμη μου για το διλλημα σου ειναι ειναι να κρατησεις το innova σου, να το μαζεψεις οσο μπορεις καλυτερα και να μεινεις με αυτο. μην χανεις τα λεφτα σου με μια ανουσια ανταλλαγη. τα παπια ειναι εργαλεια οχι γκαζομηχανηματα. και τι εγινε δηλαδη αν παει το modenas λιγο γρηγοροτερα ή λιγο αργοτερα? σκοπος ειναι να κανει τη δουλεια του και να κραταει το κοστος συντηρησης και καταναλωσης χαμηλα.

n1k3man
21/10/2006, 12:08
να το! :D


66164

n1k3man
21/10/2006, 12:09
:cool:


66165

n1k3man
21/10/2006, 12:17
περισσοτερες info εδω: http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/125cc/anf125/introduction/introduction.jsp

Georg_
21/10/2006, 13:42
Ωραίο το καινούριο Innova αλλά δισκόφρενο πίσω δεν βλέπω!! ( εκτός και αν δεν φαίνεται καλά στην φωτο)..

anf125
21/10/2006, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Georg_
Ωραίο το καινούριο Innova αλλά δισκόφρενο πίσω δεν βλέπω!! ( εκτός και αν δεν φαίνεται καλά στην φωτο)..

Έχεις δίκιο πίσω παραμένει το ταμπούρο

Brakes

Type

Front 220mm hydraulic disc with dual-piston calliper

Rear 110mm leading/trailing drum

Georg_
21/10/2006, 14:23
Μα καλά τόσο πολύ θα κόστιζε στην Honda αν έβαζε στο Innova (όπως και στο cbf 250) δισκόφρενο και πίσω!! Εδώ κάτι zonshen και κάτι Lifan έχουν μπρος πίσω δισκόφρενα ,εκεί βρήκε να τσιγκουνευτεί η Honda !!

BillCRX
21/10/2006, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
ναι αυτο το εχω ακουσει και γω! και μαλιστα θα εχει ακομα μικροτερη καταναλωση λογω injection!

τωρα γνωμη μου για το διλλημα σου ειναι ειναι να κρατησεις το innova σου, να το μαζεψεις οσο μπορεις καλυτερα και να μεινεις με αυτο. μην χανεις τα λεφτα σου με μια ανουσια ανταλλαγη. τα παπια ειναι εργαλεια οχι γκαζομηχανηματα. και τι εγινε δηλαδη αν παει το modenas λιγο γρηγοροτερα ή λιγο αργοτερα? σκοπος ειναι να κανει τη δουλεια του και να κραταει το κοστος συντηρησης και καταναλωσης χαμηλα.


thanks gia ti gnomi sou file!
skeftomai mia kai tha anoikso ti mixani tora sto innova na to anebaso kai kybika na to pao sta 150cc as poume..pia i gnomi sou?tha ta anteksei?alloi to exoun ftasei mexri 240cc kai antexei leei(kala min to parakanoume kiolas)

episis mia alli erotisi,epidi kaiei ladia tora pola...ntoumani piso(motul3000,20-50 tou bazo ap tin arxi)YPARXEI PERIPTOSI NA FRAKAREI ENO TO PSILOPATAO??????XWRIS LADIA DEN TO AFINO TOY SYMPLIRONO PANTA

AN KSEREIS KAI KANENA EMPISTO SYNEGEIO NA TO PAO GIA REKTIFIE THA ME BOITHOYSES POLY

THANKS KAI PALI!!!

anf125
21/10/2006, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Georg_
Μα καλά τόσο πολύ θα κόστιζε στην Honda αν έβαζε στο Innova (όπως και στο cbf 250) δισκόφρενο και πίσω!! Εδώ κάτι zonshen και κάτι Lifan έχουν μπρος πίσω δισκόφρενα ,εκεί βρήκε να τσιγκουνευτεί η Honda !!

Σε τέτοια κυβικά και υποδυνάμεις δεν είναι απαραίτητο το πίσω δισκόφρενο, το οποίο επιπλέον ανεβάζει και το κόστος με δεδομένο ότι τα μηχανάκια που ανέφερες συνήθως απευθύνονται σε υποψήφιους οδηγούς με σφιχτούς οικονομικούς περιορισμούς. Ακόμη ενδέχεται το ταμπούρο πίσω να είναι πιο προοδευτικό και να μπλοκάρει δυσκολότερα από ένα δισκόφρενο, ειδικά από νέους οδηγούς που έχουν την τάση να χρησιμοποιούν περισσότερο το πίσω φρένο. Τέλος η Honda και όλες οι μεγάλες μοτοβιομηχανίες επενδύει σε τεχνολογία και μεταφέρει εμπειρία από αγώνες και εξαντλητικά τεστ, επομένως εγώ την εμπιστεύομαι όταν θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητο το πίσω δισκόφρενο ή κάποιο άλλο αξεσουάρ σε κάποια μοντέλα της. Σχετικά με κινέζικα μοντέλα ότι πληρώνεις παίρνεις.

Vstrommer71
21/10/2006, 23:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Σε τέτοια κυβικά και υποδυνάμεις δεν είναι απαραίτητο το πίσω δισκόφρενο, το οποίο επιπλέον ανεβάζει και το κόστος με δεδομένο ότι τα μηχανάκια που ανέφερες συνήθως απευθύνονται σε υποψήφιους οδηγούς με σφιχτούς οικονομικούς περιορισμούς. Ακόμη ενδέχεται το ταμπούρο πίσω να είναι πιο προοδευτικό και να μπλοκάρει δυσκολότερα από ένα δισκόφρενο, ειδικά από νέους οδηγούς που έχουν την τάση να χρησιμοποιούν περισσότερο το πίσω φρένο. Τέλος η Honda και όλες οι μεγάλες μοτοβιομηχανίες επενδύει σε τεχνολογία και μεταφέρει εμπειρία από αγώνες και εξαντλητικά τεστ, επομένως εγώ την εμπιστεύομαι όταν θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητο το πίσω δισκόφρενο ή κάποιο άλλο αξεσουάρ σε κάποια μοντέλα της. Σχετικά με κινέζικα μοντέλα ότι πληρώνεις παίρνεις.
Γενικα δεν διαφωνω αλλα στο Innova με το πισω φρενο κανανε ΠΑΤΑΤΑ!Πιο πολυ για...κορνα κανει παρα για φρενο.Ας το φτιαξουν τουλαχιστον καλα να θυμιζει φρενο!
Με μεγαλη μου λυπη παρατηρω οτι το καντηλακι μπροστα(35-35W) ΔΕΝ αντικαθισταται με κανα αξιοπρεπες φως(55-60W).Καημο εχω να βρω παπακι με καλο προβολεα μπροστα.Και το KazeR τα ιδια.Αφου οι Χονταιοι βαλανε ψεκασμο ας βαζανε και κανα φως της προκοπης(και καμμια κορνα που να ακουγεται οταν δουλευει στο ρελαντι...):sick:

MvP
22/10/2006, 01:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
περισσοτερες info εδω: http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/125cc/anf125/introduction/introduction.jsp

Ποια τα πλεονεκτηματα του injection?Απ' οτι βλεπω παλι τους ιδιους ιππους περιπου εχουν!
Να δωσω το innova μου να παρω το καινουριο??!


Φιλε μου το Kristar δεν παει μια σε σχεση με το innova!!:wave2:

n1k3man
27/10/2006, 01:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από BillCRX
thanks gia ti gnomi sou file!
skeftomai mia kai tha anoikso ti mixani tora sto innova na to anebaso kai kybika na to pao sta 150cc as poume..pia i gnomi sou?tha ta anteksei?alloi to exoun ftasei mexri 240cc kai antexei leei(kala min to parakanoume kiolas)

episis mia alli erotisi,epidi kaiei ladia tora pola...ntoumani piso(motul3000,20-50 tou bazo ap tin arxi)YPARXEI PERIPTOSI NA FRAKAREI ENO TO PSILOPATAO??????XWRIS LADIA DEN TO AFINO TOY SYMPLIRONO PANTA

AN KSEREIS KAI KANENA EMPISTO SYNEGEIO NA TO PAO GIA REKTIFIE THA ME BOITHOYSES POLY

THANKS KAI PALI!!!

1. θα σου ελεγα να μην ασχοληθεις με μοντιφες αλλα αν ο υπερκυβισμος στα 150 ειναι οντως αξιοπιστος τοτε γιατι οχι.. δοκιμασε το. στις παπιες το κοστος δεν ειναι και πολυ μεγαλο. μονο μην γινεις ενας ακομα παπιοκαγκουρας με ανοιχτη εξατμιση και ζαλιζεις τον κοσμο.. Γιατι αλλο να ακους ακραπες σε ktmια/V2/I4-I2 και αλλο seμπρικιες στα <=125cc..

2. σιγουρα το μηχανακι εχει καποιο προβλημα οποτε καλυτερα μη το ζοριζεις &αλλο. Φτιαξτο το συντομοτερο.

3. για ρεκτιφιε ξερω το δρακο. διευθυνση τηλ ή και αλλα σχετικα μαγαζια στις κιτρινες σελιδες του μοτο.

ΥΓ: Αναριωτιεμαι αν υπαρχει μοντιφα για να βαλεις injection στα "παλια" innova. Αν ειχα ακομα το δικο μου θα το έψαχνα. Ριξε μια ματια..

:wave2:

n1k3man
27/10/2006, 01:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από MvP
Ποια τα πλεονεκτηματα του injection?Απ' οτι βλεπω παλι τους ιδιους ιππους περιπου εχουν!
Να δωσω το innova μου να παρω το καινουριο??!


Φιλε μου το Kristar δεν παει μια σε σχεση με το innova!!:wave2:


αν ειχα 1innova injection για 2-3μερες θα μπορουσα ευκολα να σου πω τα πλεονεκτηματα/μειονεκτήματά του εναντι του παλιου innova. το injection ισως ειναι οικονομικοτερο απο πλευρα καταναλωσης. δεν νομιζω να συμφερει να δωσεις το innova σου για ενα καινουργιο. πολλοι ομως θα την κανουν την τραμπα.

Το kristar μπορει και να ειναι λιγο αργοτερο. στο κοστος ανταλλακτικων ομως, απλα δεν πιανεται..

:wave2:

kautoulas
27/10/2006, 13:52
kai na theleis dineis 350euro kai tou vazeis simplekth
kai ena kit pou to kanei 175cc kai 61 xiliosta kai alpa gamei kai
dernei!!!!!!!!!!!!!!!:D oso gia to kristar einai moufara.

AFTER
27/10/2006, 22:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από kautoulas
oso gia to kristar einai moufara.


Kανε ονειρα!

Τρεξε πρωτα σε κανα συνεργειο να δεις τα Σαρακακοhonδα σου που βρισκονται, μονιμα στο ορθιο σταντ!!

Georg_
28/10/2006, 11:07
Κάτι άσχετο.. Μπήκα τυχαία στη σελίδα της Kymco και έχει βγάλει παπί 150 κυβικά! Ορίστε και το link http://www.kymco.gr/models/papia/straight125-150.htm . Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτό το παπί;

AFTER
28/10/2006, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Georg_
Κάτι άσχετο.. Μπήκα τυχαία στη σελίδα της Kymco και έχει βγάλει παπί 150 κυβικά! Ορίστε και το link http://www.kymco.gr/models/papia/straight125-150.htm . Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτό το παπί;

Λεει οτι ειναι 11.1 ιππους(απο 9-9.5 που ειναι τα περισσοτερα 125)

Αντε να δουμε το πρωτο παπι 250!!!!!!
Φανταστειτε το με γυρω στα 2500? και 17-18 ιππους!