PDA

View Full Version : 650 Gs πίσω φρένο



pavlarian
29/10/2006, 19:04
Καλημέρα παίδες, μόλις αγόρασα κι εγώ τη μπέμπα μου(650GS), του 2000 μοντέλο με ABS, έκανα 350χλμ κι έχει τώρα 10500 και έχασα το πίσω φρένο μου. Καθώς οδήγαγα, στη μέση της διαδρομής πάτησα το pίσω φρενο και ήταν χαλαρό χωρίς αντίδραση ενώ μύρισε λίγο. Όπως καταλαβένεται γύρισα σπίτι μόνο με μπροστινό και αύριο συνεργείο. Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να παίζει να μου φύγει η ανυσηχία? Ευχαριστώ

yianvoul
29/10/2006, 19:35
μυρισε σα καμενο λαστιχο? η μηπως σα να εχουν ερθει σε τριβη 2 μεταλλα?
αν το αγορασες απο μαγαζι παντως οφειλε να σου εχει νεα τακακια....

pavlarian
29/10/2006, 20:16
Ήταν αλλοπρόσαλη η οσμή. Δεν το προσδιόρισα, από ιδιώτη το πήρα πάντως. Τέλος πάντων, αύριο πρωί πρωί.......

GIXXERAKIAS
29/10/2006, 21:19
Μηπως κατα λαθος παταγες ασυναισθητα το πισω φρενο και εκαψες τα τακακια?το βλεπω πολυ συχνα στο δρομο γι'αυτο στο λεω!τα τακακια μυριζουν σαν δισκος αυτοκινητου η σαν τακακια:p :p Αν κρυωσουν δουλευουν σωστα πιστευω ε?απλα θα εχει πεσει ελαφρως η αποδοση τους.να ρωτησω και κατι αλλο?γιατι χρησιμοπιεις πισω φρενο?μονο για ευσταθεια σε φρεναρισμα πανικου το παταω εγω,η για να διορθωσω αν παει κατι στραβα σε στροφιλικι:D :D :wave2:

harlek
29/10/2006, 21:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
να ρωτησω και κατι αλλο?γιατι χρησιμοπιεις πισω φρενο?μονο για ευσταθεια σε φρεναρισμα πανικου το παταω εγω,η για να διορθωσω αν παει κατι στραβα σε στροφιλικι:D :D :wave2:

Στα on-off είναι απαραίτητο το πίσω φρένο (μαζί με το μπροστά), γιατί μόνο με μπροστινό η μηχανή βυθίζεται υπερβολικά και χάνει την "ισορροπία" της. Επίσης το μπροστά μπλοκάρει πιο δύσκολα όταν χρησιμοποιούμε και πίσω, αφενός γιατί αναγκαζόμαστε να το πατήσουμε πιο λίγο (αφού βοηθάμε και με το πίσω) κι αφετέρου γιατί φορτίζουμε τον μπροστινό τροχό πιο προοδευτικά.

GIXXERAKIAS
29/10/2006, 21:42
:D :D :D Σορρυ ξεχασα οτι ο φιλος εχει on-off :D :D :D

lord_dimos76
30/10/2006, 16:23
ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΑΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ...

pavlarian
01/11/2006, 07:25
Ρε παιδιά την επόμενη μέρα δούλευαν μια χαρά. Το πήγα συνεργείο να δω μπας και μου πουν τίποτα, αλλά και τακάκια και υδραυλικό σύστημα πέδησης είναι μια χαρά.
Το μόνο που μου είπε ήταν: μήπως πάταγα κατά λάθος πολύ ώρα το πεντάλ και υπερθερμάνθηκαν τα υγρά..... Εμπάση περιπτώση, άλλαξα τα ελαστικά γιατί ήταν 6ετίας και είμαι σε επιφυλακή να δω συμπεριφορά. Ευχαριστώ για τις προτάσιες σας παίδες.

lord_dimos76
01/11/2006, 21:08
Ο ''ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΥ'' ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...:eyepop:

GIXXERAKIAS
01/11/2006, 23:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από pavlarian
Ρε παιδιά την επόμενη μέρα δούλευαν μια χαρά. Το πήγα συνεργείο να δω μπας και μου πουν τίποτα, αλλά και τακάκια και υδραυλικό σύστημα πέδησης είναι μια χαρά.
Το μόνο που μου είπε ήταν: μήπως πάταγα κατά λάθος πολύ ώρα το πεντάλ και υπερθερμάνθηκαν τα υγρά..... Εμπάση περιπτώση, άλλαξα τα ελαστικά γιατί ήταν 6ετίας και είμαι σε επιφυλακή να δω συμπεριφορά. Ευχαριστώ για τις προτάσιες σας παίδες. :eyepop: :eyepop: :eyepop: Λαστιχα εξαετιας?:eek: :eek: :eek: με σλικ κυκλοφορουσες τοσο καιρο?μηπως και τα υγρα φρενων σου εχουν βρασει τοσο πολυ αν τα εχεις τοσα χρονια και αυτα το ιδιο?Παντως στο ειπα και γω μηπως παταγες ασυναισθητα το πισω φρενο γι'αυτο στο εκανε αυτο?:wave2:

emlazo
19/11/2006, 10:11
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΓΡΟΥ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ

Η BMW ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ
ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ (ΜΕ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ, ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ) ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΑ


-> ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ
-> ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ