PDA

View Full Version : treli antigrafi tou cbf 250



GUZZISTA
30/10/2006, 09:05
Yamaha YBR 250 έτοιμο για τη πόλη! treli copia tou cbf 250 malakia to yamaha poli kalitero to honda:smokin:


67156

X_NR750
30/10/2006, 09:11
γιατι ρε ωραιο ειναι

παντως το Ybr 125 ειναι πολυ καλο και σε πολυ καλα λεφτα:wave2:

gcrook
30/10/2006, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
malakia to yamaha.......... poli kalitero to honda!!!!:smokin:

Α καλο ε;:rolleyes:

br492
30/10/2006, 14:02
Αν γίνει αντιγραφή και στην αξιοπιστία τότε...........

idi
30/10/2006, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
....poli kalitero to honda:smokin:

οταν τσουλαει και δεν ειναι στο συνεργειο... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Λεωνίδας
30/10/2006, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
οταν τσουλαει και δεν ειναι στο συνεργειο... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: είσαι λίγο εγκάθετος; ΛΙΓΟ...; Ποιο CBF250 δεν τσούλησε έστω και για μία μέρα; Ψάξε και το forum, ελεύθερα...
:wave2:

GUZZISTA
30/10/2006, 14:46
apla otidipote kai na einai honda einai korifi ego protimo xilies fores ena HONDA PARA YAMAHA den pezete to HONDA


67297

gcrook
30/10/2006, 14:56
Ναι τα Χοντα ειναι τα καλυτερα αυτο ειναι γνωστο απο τοτε που ο Ντουζος κυνηγουσε γκομενακια και ο Γαρδελης μαζευε ολη τη Συγγρου στη μια ροδα..
Το μαμημενο το ΓΙΑΤΙ δεν μας εχουν πει ακομα....:sad:

idi
30/10/2006, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
είσαι λίγο εγκάθετος; ΛΙΓΟ...; Ποιο CBF250 δεν τσούλησε έστω και για μία μέρα; Ψάξε και το forum, ελεύθερα...
:wave2:

του GypSy

GeorgeFZR
30/10/2006, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ναι τα Χοντα ειναι τα καλυτερα αυτο ειναι γνωστο απο τοτε που ο Ντουζος κυνηγουσε γκομενακια και ο Γαρδελης μαζευε ολη τη Συγγρου στη μια ροδα..
Το μαμημενο το ΓΙΑΤΙ δεν μας εχουν πει ακομα....:sad:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


o papasouzas (1983)
kai petaei kai pidaei (psaltis)
O kavalaris twn FM stereo
kamikazi agapi mou
Kleftroni kai tzentleman
otan oi rodes xoreuoun
O ippotis tis lakouvas
Τα Τσακαλια


http://www.youtube.com/watch?v=WW6Qt_lOAyw


:a6: :a13:

GUZZISTA
30/10/2006, 16:14
oti kai na kanis oti kai na pis ena einai to HONDA TELIOSE MIN ROTAS TO GIATI file mou








[SIZE=4][FONT=times new roman][COLOR=red][I][B][U]HONDA


67313

anf125
30/10/2006, 16:58
Μη βιάζεστε... ας περιμένουμε να έρθει και επισημα, και κυρίως να δούμε και την τιμή... Αν είναι αρκετά φθηνότερο από το CBF πολλοί θα το προτιμήσουν και λογικά.

atom_smasher
30/10/2006, 19:25
emena ne mou aresei kai to cbf kai to ybr250, an kai mallon protimw to ybr.exw to ybr125 kai mia xara me voleuei an kai asxetos me ton xwro.

AFTER
30/10/2006, 19:56
Μπορεις να αλλαξεις το nickname σου?

Οχι γιατι υποστηριζεις honda, αλλα γιατι η ολη νοοτροπια σου δεν εχει καμια σχεση με τους guzzisti :yuck:

darkrider
30/10/2006, 21:38
ξερει κανεις ποτε θα ερθει?
αν τελικα ερθει...

X_NR750
30/10/2006, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
oti kai na kanis oti kai na pis ena einai to HONDA TELIOSE MIN ROTAS TO GIATI file mou








[SIZE=4][FONT=times new roman][COLOR=red][I][B][U]HONDA

Ετσι ετσι γιατι 20 χρονια μετα και καμια εταιρια δεν εχει βγαλει κατι που να πλησιαζει εστω:wave2:

675
30/10/2006, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
είσαι λίγο εγκάθετος; ΛΙΓΟ...; Ποιο CBF250 δεν τσούλησε έστω και για μία μέρα; Ψάξε και το forum, ελεύθερα...
:wave2:

αφτο θα σου πω κ γω να ψαξεις το φορουμ να διαβαζεις τις λασκαρισμενες βιδες που μαζευουν απο τα cbf250aria στην εθνικη...:wave2:

gcrook
30/10/2006, 23:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
Ετσι ετσι γιατι 20 χρονια μετα και καμια εταιρια δεν εχει βγαλει κατι που να πλησιαζει εστω:wave2:

Ναι αλλα αυτα που βγαζουν οι υπολοιπες σε μαζικη παραγωγη και τελικα καταληγουν στα χερια μας, γιατι να την χεσω την επιδειξη τεχνολογικης υπεροχης αν ειναι να την βλεπω μονο ζωγραφιστη, ειναι καλυτερα εδω και χρονια.

Τι γινεται ρε γαμωτο στο φορουμ με το που μπαινει ο χειμωνας και αρχιζουν τα πρωτοβροχια...πηζουμε στους Χοντακηδες.:rotflmao: :wave2:

idi
30/10/2006, 23:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
Ετσι ετσι γιατι 20 χρονια μετα και καμια εταιρια δεν εχει βγαλει κατι που να πλησιαζει εστω:wave2:

ρε καυλιαρη δε με λες

ξερεις οτι ενα NR τρωει φουτσα πχ απο ενα ταπεινο 636 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΠΟΥ ΘΕΣ?????

δε ξερω αλλα στα ειπαν λαθος νομιζω...:smokin:

Λεωνίδας
30/10/2006, 23:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
του GypSy Ποιος είναι αυτός και τι έπαθε το μηχανάκι :confused: :confused: :confused:


Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
αφτο θα σου πω κ γω να ψαξεις το φορουμ να διαβαζεις τις λασκαρισμενες βιδες που μαζευουν απο τα cbf250aria στην εθνικη...:wave2: Μας έχετε μπερδέψει με τα SV μήπως;
:wave2:

alex14
30/10/2006, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ρε καυλιαρη δε με λες

ξερεις οτι ενα NR τρωει φουτσα απο ενα ταπεινο 636 ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΠΟΥ ΘΕΣ?????

δε ξερω αλλα στα ειπαν λαθος νομιζω...

Αν θυμαστε, το NR ετρωγε φουτσα απο το "ταπεινο" GSXR 750 της εποχης. Απορω πως ασχολειστε με ενα μηχανακι που στην ουσια δεν προσεφερε τιποτα.

:wave2:

AFTER
30/10/2006, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αν θυμαστε, το NR ετρωγε φουτσα απο το "ταπεινο" GSXR 750 της εποχης. Απορω πως ασχολειστε με ενα μηχανακι που στην ουσια δεν προσεφερε τιποτα.

:wave2:


ΣΩΣΤΟΣ!!!

gcrook
31/10/2006, 00:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Ποιος είναι αυτός και τι έπαθε το μηχανάκι :confused: :confused: :confused:

Μας έχετε μπερδέψει με τα SV μήπως;
:wave2:

Βρε Λεω βρε αγορι μου γλυκο...:smokin:

Το γεγονος οτι το μηχανακι μου που ειναι 7 χρονων μοντελο και εχει υποστει τα πανδεινα, εχασε 2 βιδες συνολικα επειδη εκανε μεσα σε 3 μηνες 10.000 χλμ με το γκαζι κολλημενο, βιδες οι οποιες ενας θεος ξερει ποτε ειχαν ελεγχθει, ασε που ο κατασκευαστης δεν προεβλεψε να υπαρχουν εκει βιδες (τα εξτρα πλαινα που εχω βαλει) ειναι λογος νομιζεις για να αρχισουμε να παπαγαλιζουμε 2 πραγματακια που διαβασαμε σε ενα φορουμ και ποτε δεν κατσαμε να εξετασουμε γιατι και πως;
Ε;
Πες μου να χαρεις να σου πω και εγω για το δικο σου που με το καλημερα βγαζει χιλια δυο προβληματα σε μεταδοση, ηλεκτρικα, καρμπυρατερ και γενικα ποτε δεν δουλευει οπως θα ηθελε η Χοντα να σας πεισει οτι θα επρεπε;

Πες μΕ βρε αγορι μου και σΕ εχω και συμπαθεια.:rotflmao:

gcrook
31/10/2006, 00:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αν θυμαστε, το NR ετρωγε φουτσα απο το "ταπεινο" GSXR 750 της εποχης. Απορω πως ασχολειστε με ενα μηχανακι που στην ουσια δεν προσεφερε τιποτα.

:wave2:

Σορι αλλα καθαρα μηχανολογικα ηταν αλλου το μηχανακι.
Καταπτυστη ειναι η τακτικη της Χοντα που αποφασισε να διαφημισει την τεχνολογικη της υπεροχη με αυτον τον τροπο,και να καθιερωθει ετσι σαν εταιρεια που γαμαει και δερνει, αλλα στην πραγματικοτητα τεχνολογια της προκοπης ειδαμε σε πολυ λιγα μοντελα μεχρι σημερα.

Επισης ο τροπος που διαφημιζει την τεχνολογικη της υπεροχη μου την δινει πολυ γιατι προσφερει αυτα που προσφερουν και οι αλλες στον τομεα των ηλεκτρονικων και μαλιστα οι αλλες το κανουν σε μοντελα που δεν αποτελουν κραχτες για την εταιρεια.


Και αυτος ο συνδυασμος δημιουργησε οπαδους/προβατα στερωντας αυτο που η εταιρεια θα μπορουσε να ειχε επιτυχει αν ειχε επιμεινει στις τακτικες του παρελθοντος που ηθελαν τα μεταλλα των κινητηρων της να ειναι πολυ μπροστα ακομα και με τα σημερινα δεδομενα.

Δεν ειναι τυχαιο που τον τελευταιο καιρο ο ειδικος τυπος Ελληνικος και ξενος (κυριως αυτος) εχει αρχισει να γινεται πολυ επικριτος απεναντι στην Χοντα.

alex14
31/10/2006, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Σορι αλλα καθαρα μηχανολογικα ηταν αλλου το μηχανακι.
Καταπτυστη ειναι η τακτικη της Χοντα που αποφασισε να διαφημισει την τεχνολογικη της υπεροχη με αυτον τον τροπο,και να καθιερωθει ετσι σαν εταιρεια που γαμαει και δερνει, αλλα στην πραγματικοτητα τεχνολογια της προκοπης ειδαμε σε πολυ λιγα μοντελα μεχρι σημερα.

Επισης ο τροπος που διαφημιζει την τεχνολογικη της υπεροχη μου την δινει πολυ γιατι προσφερει αυτα που προσφερουν και οι αλλες στον τομεα των ηλεκτρονικων και μαλιστα οι αλλες το κανουν σε μοντελα που δεν αποτελουν κραχτες για την εταιρεια.


Και αυτος ο συνδυασμος δημιουργησε οπαδους/προβατα στερωντας αυτο που η εταιρεια θα μπορουσε να ειχε επιτυχει αν ειχε επιμεινει στις τακτικες του παρελθοντος που ηθελαν τα μεταλλα των κινητηρων της να ειναι πολυ μπροστα ακομα και με τα σημερινα δεδομενα.

Δεν ειναι τυχαιο που τον τελευταιο καιρο ο ειδικος τυπος Ελληνικος και ξενος (κυριως αυτος) εχει αρχισει να γινεται πολυ επικριτος απεναντι στην Χοντα.

Το θεμα ειναι οτι την τεχνολογια του NR (οβαλ εμβολα) δεν την ειδαμε να εφαρμοζεται. Επομενως "μαπα το καρπουζι". Ηταν ενα πειραμα που δεν τους βγηκε και το μετετρεψαν σε κραχτη.
Για τα υπολοιπα συμφωνω απολυτα.

:wave2:

Nrgman
31/10/2006, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
αφτο θα σου πω κ γω να ψαξεις το φορουμ να διαβαζεις τις λασκαρισμενες βιδες που μαζευουν απο τα cbf250aria στην εθνικη...:wave2:

Δεν ήταν εθνική ήταν επαρχιακός δρόμος . :nono:

Και οι βίδες δεν βρέθηκαν ποτέ. :rotflmao: :rotflmao:

Σοβαρα τώρα δεν φταίει το cbf αλλα ο μ...ς ο μηχανικός που έβαζε τον πιστιρίκο να βγάζει και να βάζει βίδες.

sapila racing
31/10/2006, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Το θεμα ειναι οτι την τεχνολογια του NR (οβαλ εμβολα) δεν την ειδαμε να εφαρμοζεται. Επομενως "μαπα το καρπουζι". Ηταν ενα πειραμα που δεν τους βγηκε και το μετετρεψαν σε κραχτη.
Για τα υπολοιπα συμφωνω απολυτα.

:wave2:

Χαλαρώστε ρε παιδιά.

Το NR ηταν, είναι και θα είναι ενα κορυφαίο κατασκεύασμα, με τα καλύτερα υλικά και μεθόδους κατασκευής.
Το αν εριχνε η όχι στο GSXR της εποχής, ηταν επιλογή της Honda. To εβγαλε με 125 ίππους ωστε να πουληθεί παντού.
Στην Αγγλία ειχαν οριο 125 ίππους τότε.

Επίσης να ξέρετε οτι ο κινητήρας εμφανίστηκε και στα Superbikes αφού λυθηκαν τα προβλήματα αξιπιστίας, και τους πάτησε όλους, και το RC30.
H ομοσπονδία απαγόρευσε τα οβάλ έμβολα από τότε στα Superbikes.

sapila racing
31/10/2006, 10:09
Επίσης προς Guzzista και X_NR750.

Το CBF250 εχει πολλά κομμάτια Made in Brazil και εχει σοβαρά προβλήματα.
Διαβάστε λίγο τι εχουν τραβήξει οι κάτοχοι, και πόσες καμπάνες συμπλέκτη εχουν αλλαχτεί στην εγγύηση....
Και γενικώς, ΞΕΚΟΛΛΕΙΣΤΕ!!

mumbler
31/10/2006, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Επίσης προς Guzzista και X_NR750.

Το CBF250 εχει πολλά κομμάτια Made in Brazil και εχει σοβαρά προβλήματα.
Διαβάστε λίγο τι εχουν τραβήξει οι κάτοχοι, και πόσες καμπάνες συμπλέκτη εχουν αλλαχτεί στην εγγύηση....
Και γενικώς, ΞΕΚΟΛΛΕΙΣΤΕ!!


+10000:beer:

Λεωνίδας
31/10/2006, 10:26
Κρούκη: οι βίδες και τα SV ήταν χιούμορ. Ο Μιχάλης (Nrgman) απάντησε για 'μένα μιας και είναι ο μοναδικός που του έχει φύγει έστω και μία βίδα από όλη την παρέα των CBF. Και δεν είναι τυχαίο ότι του έφυγαν 3 φυσικά... όσο για τα "χιλια δυο προβληματα σε μεταδοση, ηλεκτρικα, καρμπυρατερ" πού τα είδες; Ναι, έχει πρόβλημα το κιβώτιο αλλά μήπως δεν έχουν τα μισά Yamaha με το TPS ή άλλες γνωστές περιπτώσεις;

sapila racing: εγώ σαν κάτοχος έχω μόνο το πρόβλημα της καμπάνας, την οποία και θα αλλάξω σύντομα. Το πρόβλημα δεν είναι critical (το μηχανάκι οδηγείται, απλά όχι τόσο άνετα). Άλλοι είχαν σοβαρότερα προβλήματα, αλλά πέρα από το κιβώτιο ΠΟΛΥ μεμονωμένα (και δε νομίζω να συμβαίνουν αυτά μόνο στα Honda ή μόνο στα CBF250... τουλάχιστον δεν κόβει το πλαίσιο σ'εμάς :rolleyes: )

Τέλος πάντων έχω βαρεθεί να απολογούμαι επειδή έχω Honda και είμαι ευχαριστημένος με αυτό... Δεν είμαι Hondάκιας και δε θα είναι σώνει και καλά Honda το επόμενο που θα πάρω (όταν με το καλό το πάρω). Αλλά κάποια κολλημένα άτομα (βλ. idi, φιλικά πάντα) φροντίζουν να μετατρέπουν κάθε συζήτηση σε διαμάχη Honda vs others... κουράστηκα :wave2:

mbjp
31/10/2006, 10:26
Ενα μηχανακι το κοιτας και σε βαθος χρονου.

Αν ειναι μετα απο 3-4 χρονια που λογικα θα αρχισει τα προβληματα του, να φτυνεις αιμα καθε φορα που θα αγοραζεις ανταλλακτικα, να τα χεσω τα Honda και την αξιοπιστια τους..

GUZZISTA
31/10/2006, 10:32
ΕΠΕΙΔΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΩ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΗΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΩΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ :wave2: :beer: :beer: :smokin: ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ MOTO GUZZI Ε?? ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ

sapila racing
31/10/2006, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
ΕΠΕΙΔΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΩ ΣΕ ΒΡΗΣΚΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΗΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΗΦΕΡΩΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ :wave2: :beer: :beer: :smokin: ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΟΨΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ MOTO GUZZI Ε?? ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ

Μια μικρή διόρθωση, τις μοτοσυκλέυες που βλέπεις στην υπογραφή δεν τις εχω αλλάξει.
Ειναι αυτές που εχω κρατήσει! Τις εχω όλες σε τέλεια κατάσταση και τις καβαλάω όλες.

Τωρα για τα Guzzi, τι να σου πω.
Η τελευταία φορά που παραλίγο να αγοράσω Guzzi ήταν το 1984, παραλίγο να πάρω ενα V50 Monza, εκανε κάτι λιγότερο από 300.000 καινούριο.
Δυστυχώς η Guzzi δεν προχώρησε πολύ από τότε, και αν δεν ήταν αλλοι να τη στηρίξουν δεν θα υπήρχε σήμερα.
Η Απριλια βελτίωσε πολύ την ποιότητα κατασκευής, αλλά τελικά φαλήρησε κι αυτη και όλοι ειναι κατω απ τη μαμα Piaggio.
Αρα δεν προκειται να ξαναδούμε γνήσιο Guzzi.
Τα παλιά μου αρέσουν πολύ, V7, Lemans 850 κλπ και πάνε πολύ καλα κιόλας, εχει αρκετά στην Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, όπου ειmαι μέλος και πάμε σε αρκετά Rally.
Απο τα 'σύγχρονα' δεν θα αγόραζα κανένα μια και τα γούστα μου τα καλύπτω με αυτές που εχω.
Εχω καβαλήσει το V11 sport και μου αρεσε αρκετά, αλλά δεν θα το αγόραζα κιόλας.
Ο ψεκασμός ηταν λίγο προβληματικός, και παρ όλα τα πολύ καλά εξαρτήματα και περιφερειακά, εδινε την αίσθηση 'κομμένου' στη μέση σε κλειστές διαδρομές στην Ευβοια.


:wave2:

idi
31/10/2006, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Αλλά κάποια κολλημένα άτομα (βλ. idi, φιλικά πάντα) φροντίζουν να μετατρέπουν κάθε συζήτηση σε διαμάχη Honda vs others... κουράστηκα :wave2:

φιλε μου Λεωνιδα... οι αντιδρασεις μου σε υφος που παραπεμπει σε "κολλημενο" ειναι αποτελεσμα την αποφασης μου να "πειραζω" τους "κολλημενους" με τα Honda στο ιδιο το μοτιβο τους...

δεν ειμαι πραγματικα τοσο κολλημενος οσο νομιζεις... :wave2: (μονο με την ΑΕΚΑΡΑ ειναι κολλημενος !)

alex14
31/10/2006, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Χαλαρώστε ρε παιδιά.

Το NR ηταν, είναι και θα είναι ενα κορυφαίο κατασκεύασμα, με τα καλύτερα υλικά και μεθόδους κατασκευής.
Το αν εριχνε η όχι στο GSXR της εποχής, ηταν επιλογή της Honda. To εβγαλε με 125 ίππους ωστε να πουληθεί παντού.
Στην Αγγλία ειχαν οριο 125 ίππους τότε.

Επίσης να ξέρετε οτι ο κινητήρας εμφανίστηκε και στα Superbikes αφού λυθηκαν τα προβλήματα αξιπιστίας, και τους πάτησε όλους, και το RC30.
H ομοσπονδία απαγόρευσε τα οβάλ έμβολα από τότε στα Superbikes.

Ομολογω οτι δεν το ηξερα οτι ο κινητηρας του NR ειχε λαβει μερος σε αγωνες.

:wave2:

Λεωνίδας
31/10/2006, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
φιλε μου Λεωνιδα... οι αντιδρασεις μου σε υφος που παραπεμπει σε "κολλημενο" ειναι αποτελεσμα την αποφασης μου να "πειραζω" τους "κολλημενους" με τα Honda στο ιδιο το μοτιβο τους...

δεν ειμαι πραγματικα τοσο κολλημενος οσο νομιζεις... :wave2: (μονο με την ΑΕΚΑΡΑ ειναι κολλημενος !) Ε μην πειράζεις τα CBF250 γιατί όλοι (σχεδόν) να πάρουμε κάτι μεγαλύτερο ψάχνουμε, και κανείς δεν κοιτάει μόνο στο honda.gr :wave2:

ΙΠΠΕΑΣ
01/11/2006, 14:53
Έχω να μπω πολλές μέρες στο δίκτυο λόγω σοβαρών προσωπικών προβλημάτων. Όταν όμως έπεσε στα χέρια μου το ένθετο περιοδικό "auto τύπος" του "Ελεύθερου τύπου", βρήκα λίγο χρόνο για να συνδεθώ και να δημοσιεύσω το άρθρο που αναφέρεται στον ανταγωνιστή του CBF250(Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ εμφανίστηκε ένας ανταγωνιστής).

Δυστυχώς άργησα αρκετές μέρες να το καταλάβω, καθώς βλέπω ότι με πρόλαβαν άλλοι ανοίγοντας νέο θέμα στο φόρουμ.

http://i21.photobucket.com/albums/b273/ippeas/YBR250.jpg

Δείτε λοιπόν τα σχόλια των αρθρογράφων για το 250άρι της Yamaha.

Κρατώ τρία στοιχεία

1) 21 Ίπποι όπως το Honda

2) Το πίσω φρένο είναι ταμπούρο.

3) Είναι με ψεκασμό !!!

Δεν το συζητώ, αν βγει έχω πάει και το έχω αρπάξει. Ούτε το χέρι του δεν θα προλάβει να τραβήξει ο πωλητής. :rotflmao:

Χαιρετώ μέχρι την επανεμφάνιση μου. Ελπίζω το συντομότερο δυνατόν. :rolleyes: :(

adam_tsouk
01/11/2006, 20:57
ρε σεις!


εδω εχει ψωμι και δε με καλεσατε;


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


guzzista ευχαριστουμε που ηρθες να μας ανοιξεις τα ματια...

απο δω και περα τα λογια σου θα τα κραταμε σαν ευαγγελιο (ή και ευαΓελιο μας κανει)... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

X_NR750
01/11/2006, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Επίσης προς Guzzista και X_NR750.

Το CBF250 εχει πολλά κομμάτια Made in Brazil και εχει σοβαρά προβλήματα.
Διαβάστε λίγο τι εχουν τραβήξει οι κάτοχοι, και πόσες καμπάνες συμπλέκτη εχουν αλλαχτεί στην εγγύηση....
Και γενικώς, ΞΕΚΟΛΛΕΙΣΤΕ!!

Μα δεν ειπα τιποτα για το Cbf

ισα ισα που υπερασπιστηκα το Yamaha

Ελεος για ολα εγω φταιω


Τελος για τα παιδακια παραπανω που λενε για το NR

ΞΕΚΟΛΑΤΕ ΡΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ Κ...ΛΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ
υπαρχουν και αλλα πραγματα που αγνοειτε
ποιοτητα κυλισης εχετε ακουστα?

οπως ειχαν δηλωσει τοτε μπορουσαν ανετα να βγαλουν τα 2πλασια αλογα πραγμα που ισχυει γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ

αλλα ειναι δυνατον να πουλησεις dreambike σε 1000 κομματια που να βγαζει προβληματα

τελος δεν ηταν μονο τα οβαλ εμβολα αλλα και 32 βαλβιδες και διαφορα αλλα διαστημικα ακομα και σημερα

αντε γεια

:wave2:

AFTER
01/11/2006, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ




Kαι πηρε τον φουλο, για αυτο το αποσυρανε αμεσως ...:rolleyes:

gcrook
02/11/2006, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750

ποιοτητα κυλισης εχετε ακουστα?



H "ποιοτητα κυλισης" ειναι προσον των αυτοκινητων και εγγενες χαρακτηριστικο καποιων συγκεκριμενων τυπων μοτοσυκλετων αλλα και παλι στις μοτο εχει αλλη εννοια.

Σε γενικες γραμμες εγω σαν ορο δεν τον αποδεχομαι στις μοτο.

Ας μην παπαγαλιζουμε τις σαχλαμαρες και τις αοριστολογιες των περιοδικων.:wave2:

lampros_fazer
02/11/2006, 16:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
malakia to yamaha poli kalitero to honda:smokin:

Αρχικά δημιουργήθηκε από GUZZISTA
apla otidipote kai na einai honda einai korifi ego protimo xilies fores ena HONDA PARA YAMAHA den pezete to HONDA
Και μετά λες για κολλημένους..:rolleyes:

Xrider
02/11/2006, 17:48
γιατι αν ξερετε αγορακια το αγωνιστικο NR500 ετρεχε ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΑ

Afto proti fora to akouo kai molonoti parakolou8o moto gp polla xronia otan akoma etrexan ta 500 2T den eixa akousei pote gia NR!:look: Mipos to berdeveis me to NSR?
To NR eixa diavasei kapou sto web oti prosefere texnologia pou pernaei akoma kai tora sta Honda...to poio dynato toy simio einai ta oval pistonia kai kati me tis valvides tou.
Oti einai kosmima texnologias den nomizo oti borei kaneis na to amfisvitisi.
An kai Italofilos den 8a elega oti ta Honda k genikos ta Japan einai tou Voutsou...
An kapoios exei NR kai den to 8elei as mou to xarisi kai as me pernaei kai to GSXR tou 87.

johnpan
02/11/2006, 17:56
Και είναι ψεκαστό ε?

Ναι αλλά θα δουλεύει καλά ο ψεκασμός? Θα δίνει τη στιγμή που θελω να δώσει υπό κλίση κατά την απομάκρυνση από το apex της στροφής ή θα καθυστερεί και θα με περνάει ο Σάβας με το cbf250? :a1:

X_NR750
02/11/2006, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Afto proti fora to akouo kai molonoti parakolou8o moto gp polla xronia otan akoma etrexan ta 500 2T den eixa akousei pote gia NR!:look: Mipos to berdeveis me to NSR?
To NR eixa diavasei kapou sto web oti prosefere texnologia pou pernaei akoma kai tora sta Honda...to poio dynato toy simio einai ta oval pistonia kai kati me tis valvides tou.
Oti einai kosmima texnologias den nomizo oti borei kaneis na to amfisvitisi.
An kai Italofilos den 8a elega oti ta Honda k genikos ta Japan einai tou Voutsou...
An kapoios exei NR kai den to 8elei as mou to xarisi kai as me pernaei kai to GSXR tou 87.

Το NR 500 του 1972 ηταν αγωνιστικη μοτοσυκλετα με τεχνολογια και επιδοσεις τετοιες ωστε να τρεχει κοντρα σε διχρονα 500αρια:wave2:

X_NR750
02/11/2006, 18:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
H "ποιοτητα κυλισης" ειναι προσον των αυτοκινητων και εγγενες χαρακτηριστικο καποιων συγκεκριμενων τυπων μοτοσυκλετων αλλα και παλι στις μοτο εχει αλλη εννοια.

Σε γενικες γραμμες εγω σαν ορο δεν τον αποδεχομαι στις μοτο.

Ας μην παπαγαλιζουμε τις σαχλαμαρες και τις αοριστολογιες των περιοδικων.:wave2:


Παρε βολτα ενα Transalp και ενα KLE500 και θα καταλαβεις απολυτα αν υπαρχει διαφορα στην ποιοτητα κυλισης και αν ειναι δοκιμος ορος για μοτοσυκλετες:wave2:

X_NR750
02/11/2006, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αν θυμαστε, το NR ετρωγε φουτσα απο το "ταπεινο" GSXR 750 της εποχης. Απορω πως ασχολειστε με ενα μηχανακι που στην ουσια δεν προσεφερε τιποτα.

:wave2:

To GSXR του 92 εβγαζε 118αλογα το NR 125:wave2:

αλλα περα απο αυτο διαφορα αγορακια που εχετε κ..ες με τα αλογακια

καταλαβετε επιτελους οτι η ιπποδυναμη της μοτοσυκλετας σας δεν ειναι αμεσα συνδεδεμενη με το μεγεθος του πεους σας

αιντε γιατι μας τα εχετε πρηξει με τα αλογα σας και τους κουβαδες τα Ζ σας

και στην τελικη

ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΤΑ HONDA EINAI NO 1 ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ

:wave2: :wave2: :wave2:

Xrider
02/11/2006, 18:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
Το NR 500 του 1972 ηταν αγωνιστικη μοτοσυκλετα με τεχνολογια και επιδοσεις τετοιες ωστε να τρεχει κοντρα σε διχρονα 500αρια:wave2:

Tote den exei kamia sxesi to NR pou leme me afto tou '72.
Afto pou les esy einai to NCR i CNR (den 8umamai pos pane ta sigles)pou einai i agonistiki seira tis Honda.To NSR to ergostasiako as poume.
Pados exeis dikio gia ipodinami giati me ta pistonia,valvides kai kati alla se ligotera cc eixe more power kai den vgike stin paragogi giati kopike apo tous diorganotes ton gp i idea logo antagonismou..kati tetoio tsp...

X_NR750
02/11/2006, 18:51
Honda NR
From Wikipedia, the free encyclopedia

Honda's NR (New Racing) V-four motorcycle engine series started in 1979 with the 500cc NR500 Grand Prix racer that used oval pistons. This was followed during the 1980's by a 750cc endurance racer version known as the NR750. The oval piston concept allowed for eight valves per cylinder which generated more power due to the increased air/fuel mixture throughput and compression. In 1992 Honda produced around 300 street versions of a 750cc model, the NR (often mistakenly referred to as the NR750), with a 90-degree V angle. The bike became the most expensive production bike at the time when it was selling for $50,000 and with the rarity, they nowadays rarely change hands.

Development

The origins of the 'NR' series of motorcycles lie in Honda's return to Grand Prix motorcycle racing in the late 1970's following an absence since their highly successful participation in the 1960's. During the absence of Honda, Grand Prix racing had come to be dominated by two-stroke machines that could easily attain a higher specific output than a four-stroke equivalent. Honda had long preferred to concentrate on four-stroke development and therefore decided to produce such a machine to challenge their Japanese rivals.

To achieve this aim Honda could have looked to follow their 1960's practice of increasing the number of cylinders to produce more power. However, Grand Prix rules at the time required a configuration with maximum of four cylinders. Honda engineers therefore came up with the highly innovative solution of constructing a 'V8' engine in the form of a four cylinder. This was achieved by designing an oval piston that allowed a total of 8 valves per cylinder, and connecting two con-rods to each piston. Such a configuration led to almost unprecedented complexity in terms of engine design, with 32 valves and eight con-rods incorporated into the dimensions of a regular four cylinder motorcycle engine.

Development and testing of the new engine proved fraught with difficulty (prompting some motorcycle journalists of the time to comment that NR meant "Not Ready") but Honda eventually succeeded in meeting the original performance criteria for the engine. The final 500cc race version was capable of developing approximately 130bhp at over 20,000rpm. However, this rarely translated into success on the track for the NR500, and Honda subsequently redirected its Grand Prix campaign in the form of the NS500 two-stroke machine.

The oval piston concept continued in the NR750 endurance bike, which made a brief appearance during the 1980's. Finally the technology was transferred to the road, at least on a limited basis, in the bike simply referred to as the 'NR'. Almost certainly the most expensive road motorcycle yet offered for sale, a limited number of the NR models was sold in the early 1990's with a 750cc version of the engine capable of developing approximately 125bhp at 14,000rpm in standard form. Although a heavy machine by modern standards, it incorporated a range of technologies and design features that have now appeared

X_NR750
02/11/2006, 18:51
NR 500


67841

alex14
02/11/2006, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
To GSXR του 92 εβγαζε 118αλογα το NR 125:wave2:

αλλα περα απο αυτο διαφορα αγορακια που εχετε κ..ες με τα αλογακια

καταλαβετε επιτελους οτι η ιπποδυναμη της μοτοσυκλετας σας δεν ειναι αμεσα συνδεδεμενη με το μεγεθος του πεους σας

αιντε γιατι μας τα εχετε πρηξει με τα αλογα σας και τους κουβαδες τα Ζ σας

και στην τελικη

ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΤΑ HONDA EINAI NO 1 ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ

:wave2: :wave2: :wave2:

Θα ελεγα οτι η ροπη ειναι αμεσα συνδεδεμενη με το μεγεθος του πεους.

Εσυ φιλε πρεπει να καταλαβεις επιτελους οτι τα φτερα της Honda δεν εχουν σχεση με την υπαρξη σου. Διαφορετικα θα επρεπε να εισαι ή κοτοπουλο ή σερβιετα. Ξεκολα.

Αιντε γιατι μας τα εχεις πρηξει με τις βλακειες σου και τα Honda.

Και στην τελικη

ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ Η HONDA ΕΙΝΑΙ ΝΟ.1 ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ (ΕΙΝΑΙ?) ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΛΗΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ.

Αυτια:D

harlek
02/11/2006, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Εσυ φιλε πρεπει να καταλαβεις επιτελους οτι τα φτερα της Honda δεν εχουν σχεση με την υπαρξη σου. Διαφορετικα θα επρεπε να εισαι ή κοτοπουλο ή σερβιετα. Ξεκολα.


:D :D :D :D :wacko:

mumbler
02/11/2006, 19:30
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
[αλλα περα απο αυτο διαφορα αγορακια που εχετε κ..ες με τα αλογακια

αιντε γιατι μας τα εχετε πρηξει με τα αλογα σας και τους κουβαδες τα Ζ σας

Μεγάλε συνεχίζεις να είσαι πολύ προκλητικός,άραξε ντάξ?:cool:

johnpan
02/11/2006, 20:01
ρημαδιό το κάνατε, για το YBR250 λέγαμε

lampros_fazer
02/11/2006, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΤΑ HONDA EINAI NO 1 ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ
ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ..Το ότι πουλάει 800 κομάτια Innova το μήνα (στην Ελλάδα) και βγαίνει πρώτη δεν την κάνει ντε και καλά καλύτερη..

idi
02/11/2006, 21:51
η honda ειναι πρωτη.... απο το τελος ομως :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Λεωνίδας
02/11/2006, 22:00
κανένας mod δε μας λυπάται :cry:

GUZZISTA
02/11/2006, 22:12
και αποψη μου ειναι το οτι τα HONDA ειναι καλυτερα απο τα YAMAHA σε τεχνολογια ειναι και απο τα KAWASAKI kαι τα SUZUKI. Απλα τα ΗΟΝDA ειναι πιο ευκολοδηγητα τπτ περισοτερο και τπτ λιγοτερο. Απλα οι μισοι εδω μεσα ειμαστε κολιμενοι με τα HONDA οι αλλοι μισοι με τα YAMAHA κτλ.,........ οποτε δεν ειναι για να βρουμε ακροια οπως ειναι με τις ομαδες και τα κομματα.Και εμενα προσωπικα μου αρεσει σαν μηχανακι το NR για την εποχη του τοτε ακομα και τωρα ειναι πολυ μπροστα και λεω αυτο πως το γνωριζουμε εμεις οι νεοι του φορουμ οτι ολα αυτα που λεμε εμεις τωρα εσεις τα εχετε πει πολλες φορες απλα οταν μπαινουν μεσα νεοι πρεπει να υπαρχει μια καθοδηγηση σε ορισμενα θεματα και οχι αυτη οι επιθεση απεναντη σε καπιους που μπαινουν πρωτη φορα και εδω ειναι να ανταλαζουμ ε θεματα και αποψεις και οχι για τσακομους ειναι λιγο βλακοδες εφοσων θεωρουμαστε ολοι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΗΣΤΕΣ πρεπει να υπαρχει μια ευγενης αμιλα οπως μεταξυ των αθλητων τωρα παλι καποιοι αμα γουσταρετε τσακομους τι να πω οτι καταλαβεναιτε και παρεπιπτοντως PEACEE και ολα τα μηχανακια ειναι απλα SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR οτι εχει ΔΥΟ τροχους δεν συγκρινεται με τπτ ολεεεεεεεεεεεεεεε:beer: :beer: τα λεμε παιδες



Υ.Γ.: Πιστευω οτι ειπα να μην εχει υποθει ξανα :smilea: :smilea: :D :rotflmao: :rotflmao:

johnpan
03/11/2006, 00:37
εγώ τελικά να το πάρω το ybr250 ή θα με πατάει ο Σάβας ο Χάρος με το μαύρο cbf250?

atom_smasher
03/11/2006, 00:45
par to re(otan bgei)!den tha se pernaei, afou exeis yamaha! xe.