PDA

View Full Version : Gsxr1300 η Zx-12?



Giorgos19
06/11/2006, 10:16
Αφορμη αυτο (http://www.metacafe.com/watch/178741/bike_challenge/)


:eek:

H.A.Balafoutre
06/11/2006, 13:46
Αυτό είναι παμπάλαιο τέστ στην Αυστραλία. Το έχω το βιντεάκι και έχω ποστάρει το λίνκ πρίν καιρό στο σωστό θέμα τότε.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=18380&perpage=15&pagenumber=3

Και τα 2 είναι υπέροχα. Απλά ο κόσμος δίχνει μια προτίμηση στο Busa. Εδώ και χρόνια αποτελεί μια από τις καλύτερες αγορές ανεξαρτήτος κατηγορίας.

idi
06/11/2006, 14:10
ακομα στο 12 εισαστε? εχει βγει το 14 εδω και ενα χρονο..... επειδή δεν υπαρχει πια ανταγωνισμος επιμενουμε στα παλια? :lol: :lol: :lol: :smokin: :evil:

blueblack
06/11/2006, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ακομα στο 12 εισαστε? εχει βγει το 14 εδω και ενα χρονο..... επειδή δεν υπαρχει πια ανταγωνισμος επιμενουμε στα παλια? :lol: :lol: :lol: :smokin: :evil:

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ........

Άν είχαν νά έπιδείξουν κάτι παραπάνω θά μάς είχαν πρήξει....

ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ......!!!!!!!!!

ΤΟ HAYABUSA θά άλλάξει μόνο όταν ξεπεραστεί άπό μόνο του......!!!!!!!!!!

ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ....!!!!!!!!!
Σέ κιλά,άναρτήσεις ,συμπεριφορά,κ.λ.π.....κ.λ.π....
ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ.....!!!!!!!
Όποιος τό έχει ξέρει...!!!!!!!
1299 κυβικά 178 άλογα καί 200 κιλά μέ μία Άκράποβιτς....
ΧΩΡΙΣ EURO-3 καί μαλακίες είναι άκόμα ...ΓΕΡΑΚΙ....άξεπέραστο....!!!!
Όταν τό 98-99 έβαζε άμορτισσέρ τιμονιού καί πολλαπλό ψεκασμό,τέτοιον πού άκόμα καί σήμερα πολλά μηχανάκια ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ...τί είναι.....,καί μέ τή δοκιμασμένη άεροδυναμική του
νά καταπίνει τό 14 τής Καβασάκι, μοντέλλο χθεσινό....ΤΟΤΕ.....ΤΟΤΕ.....
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΖΗΛΕΨΩ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΕ.....!!!!!!!!!!

Πήγα νά τό πάρω τό Καβασάκι,περίμενα ,περίμενα καί μένανε τά άλογα στό δρόμο....!!!!!!!!
Καί όταν τό άντίκρυσα.....άπογοήτευση....!!!!!
Έκείνο τό δοχείο ύγρών στό τιμόνι ήταν όπως στά πενηνταράκια......ή σέλλα πέτρα,ό δεύτερος
όχι καί πολύ καλά,καί ή ποιότητα κατασκευής....ΔΕΝ......ΔΕΝ.....ΔΕΝ....ΔΕΝ.....!!!!!!
Όσο γιά τό γκάζι τό μεγάλο παραμύθι πολλά άλογα έμειναν στό δρόμο....!!!!!!!
Δέν τό λέω έγώ άλλά όλοι οί μεγάλοι τού έξωτερικού πού τό δοκίμασαν.....
.Αν δείτε τούς Ίάπωνες στά τέστ....τσίμα -τσίμα τό πάνε μέ τό haya....παντού....!!!!!!!
Πιό πολύ Τουρισμού καί λιγότερο Σπόρ.....!!!!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΑ........!!!!!!!!!!

Νομίζω πώς τό σπόρ τελειώνει πιά στά χίλια..
Έκεί έπικεντρώνονται όλοι οί κατασκευαστές πιά ,άφού βγάζουν έξωπραγματικές καί
άπάνθρωπες έπιδόσεις άπό τά χιλιάρια πλέον.......
Γιαυτό καί ή στροφή τών G.P. στά όκτακόσια κυβικά ....!!!!!Άπό 1000 παρακαλώ...!!!
Προσωπικά πιστεύω όσο άστείο καί άν άκούγεται πώς...
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ......τά άσήμαντα μηχανάκια μας νά....
ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.....!!!!!!!!
Γιατί δέ βάλανε άτυπα ,μέτρο καί στά αύτοκίνητα στά 300....????
Αύτά ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΛΙΓOΤΕΡΟ....??????
Τώρα θά μού πείτε....πού θά τό πάς ρέ μέ 300...????
Καί άπαντώ έγώ ,ένα αύτοκίνητο είναι πιό εύκολο νά πάει 300 ή μιά μοτό...????
Άφήστε τήν τρέλλα πού χρειάζεται....!!!!!!!!!
Γιαυτό λοιπόν πού παλεύανε ΠΑΝΤΑ...οί έταιρείες μοτοσυκλεττών, γιά τό άπόλυτο γκάζι
καί τήν μεγαλύτερη τελική ,έρχονται τώρα νά μάς πούν ΕΝΤΕΧΝΩΣ τά περιοδικά,
πώς τό νέο Καβασάκι πάει 296,5 τελική καί έχει μιά τρυπούλα στίς 5000-5500 στροφές...!!!!
Ένώ τό ZXR-1000 τρακοσαρίζει.....!!!!!!!!
ΗΑΥABUSA......ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΝΤΙΚΟΦΤΗ......καί όποιος άντέξει.......!!!!!!!!!
300 φεύγα...μέ τόν άνεμο μαζί...!!!!!
Τό 1990 είχα ZZR-1100.......
Μόλις έφτανε 180 άκόμα καί μέ 5η σπινάριζε ,τρελλό γκάζι,τριακοσάριζε γιά πλάκα....!!!!!
Μετά άρχισαν, κόψε τό ένα,κόψε τό άλλο,κόψε 12 άλογα άπό τό blackbird,πήρα τό ψόφιο,
1 χρόνο τό άντεξα,δέν πήγαινε,είχα καί μέτρο σύγκρισης τό ZZR,λέω τί γίνεται έδώ
10 χρόνια μετά πίσω πάμε...???????
Πάρε κιλά ,πάρε έξατμίσεις μπουριά,πάρε EURO-3,....πάει άρχισαν νά μάς εύνουχίζουν..
Μέχρι καί τό v-strom τό 650 τού φάγανε 5-6 άλογα τού ρίξανε καί μερικά κιλά τού βάλανε
καί ένα μπουρί πίσω.....!!!!!!!!!!!
Είδατε τίς νέες έκθέσεις,τά μοντέλλα τού 2007...????
Κάτι χιλιάρια πάχυναν καί μέχρι διπλές έξατμίσεις...!!!!SUZUKI 1000 Κ-7 παράδειγμα, είπαν καί
τρία άλογα παραπάνω,άντε βρές τα....!!!!!!Τά κιλά +6 όμως καί τό μπουρί διπλό λόγω EURO-3..........!!!!!!!!!!

Άν άντέξετε καί μέ διαβάσετε μέχρι τό τέλος πιστεύω πώς πολλοί θά συμφωνήσετε σέ πολλά
ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ....καί τίς άδυναμίες σας σέ μάρκες καί μοντέλλα....!!!!!!!!!





:wave2: :wave2:

vangelis 64
06/11/2006, 17:52
Συμφωνώ!Και στην ΑΕΚΑΡΑ και στο Hayabusa.
Κάτοχος V strom650 , έτυχε να πάρω το busa ενός φίλου(99) να το φέρω από το Αργος στον Πόρο.
Το πήγα στο Αρτεμίσιο,στην Επίδαυρο κι έπαθα την πλάκα μου!
Ρε τι πράμα είναι τούτο δώ?Λες και το οδηγούσα χρόνια!Φιλικότατο,προβλέψιμο και ταυτόχρονα άγριο και απειλητικό.

Το 12 δεν το 'εχω οδηγήσει αλλά το γεράκι με κέρδισε κι ε΄χω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι τού χρόνου θα το πάρω.

Οσο για τα υπόλοιπα περι euro 3 ,είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι μηχανές είναι η μοναδική αιτία τής μόλυνσης τού περιβάλλοντος,τού φαινόμενου τού θερμοκηπίου τ'ης εξαφανίσεως τής καρέτα-καρέτα και άλλων πολλών δεινών.
Εχω διαβάσει μερικά editorials τού Καραχάλιου στο μοτό και δεν μπορώ να πιστέψω αυτή τη βλακεία και το κόμπλεξ τών τυπακίων που αποφασίζουν πριν από μάς για μάς.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε,αλλά έχει πέσει η ιδέα στο τραπέζι η ιδέα τού αιώνα.
Τα μηχανάκια ,λέει,πρέπει να είναι ψεκαστά,να μην είναι πανω από 650 κυβικά,να είναι δικύλινδρα και να βγάζουν μέχρι 45 άλογα!!!
Δηλαδή σκούτερ.


Ρε ούστ!

H.A.Balafoutre
06/11/2006, 18:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa

Προσωπικά πιστεύω όσο άστείο καί άν άκούγεται πώς...
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ......τά άσήμαντα μηχανάκια μας νά....
ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.....!!!!!!!!




ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΑΕ. ΈΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΛΕΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Αυτό ακριβώς είναι το κλού της ιστορίας. ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.




Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε,αλλά έχει πέσει η ιδέα στο τραπέζι η ιδέα τού αιώνα.
Τα μηχανάκια ,λέει,πρέπει να είναι ψεκαστά,να μην είναι πανω από 650 κυβικά,να είναι δικύλινδρα και να βγάζουν μέχρι 45 άλογα!!!
Δηλαδή σκούτερ.


Ρε ούστ!


Αγαπητέ, ξέρεις ποια εταιρεία το προωθεί αυτό? Για μάντεψε? Ναι, η Honda.

AFTER
06/11/2006, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΑΕ. ΈΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΛΕΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

Αυτό ακριβώς είναι το κλού της ιστορίας. ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.






Αγαπητέ, ξέρεις ποια εταιρεία το προωθεί αυτό? Για μάντεψε? Ναι, η Honda.

+++++ σε ολα

Ποναει πολυ να ξεφτιλιζεις γκλαμουρατες porsche και ferrari με 15000? το πολυ

nickmonstro
06/11/2006, 19:24
Πολυ σωστος ο iriniaa!!!!:winka: :a013:

idi
06/11/2006, 23:25
ναι πολυ σωστος ο irinia ΠΟυ τα "φτηνα δοχειακια υγρων στο τιμονι" της ακτινικης τρομπας αλα gp 1000 χρονια μπροστα απο τις μπακατελες του hayabusa (+ 6πιστονα φρενα ΓΤΠ :lol: :lol: :lol: ) παει να μας τα βγαλει και χειροτερα ! ελεος!!! αμ αναρτησεις???? :lol: :lol:

ολοι εσεις με τα Busa ακομα επιμενετε οτι ειναι πιο γρηγορο γιατι ειδατε βιντεακι απο την αμερικη με κοντρες που περναγαν τα τουμπανα kawasakiα με κουλους αναβατες???? ελεος!!! οχι αλλο καρβουνο!!!:lol:

αμα αισθητικα σας αρεσει το Busa δεν ειναι αναγκη να ειναι και καλυτερο απο το 12 ή 14 ...

ασε φιλε irinia ουτε με το 12 δε τα εβγαζε περα το busa... με το 14 να μη τα ξαναλεμε.... αλλη τεχνολογια 5-6 χρονια μπροστα σας... τι να λεμε...

idi
06/11/2006, 23:31
οσο για το γκαζι.... να δουμε τη δυναμομετριση του 14 και του Busa να μη λεμε "τι δοκιμασαν οι μικροψωλοι στο μπαηκλαντες" και παραμυθια της χαλιμας.... show me the numbers...

blueblack
07/11/2006, 00:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ναι πολυ σωστος ο irinia ΠΟυ τα "φτηνα δοχειακια υγρων στο τιμονι" της ακτινικης τρομπας αλα gp 1000 χρονια μπροστα απο τις μπακατελες του hayabusa (+ 6πιστονα φρενα ΓΤΠ :lol: :lol: :lol: ) παει να μας τα βγαλει και χειροτερα ! ελεος!!! αμ αναρτησεις???? :lol: :lol:

ολοι εσεις με τα Busa ακομα επιμενετε οτι ειναι πιο γρηγορο γιατι ειδατε βιντεακι απο την αμερικη με κοντρες που περναγαν τα τουμπανα kawasakiα με κουλους αναβατες???? ελεος!!! οχι αλλο καρβουνο!!!:lol:

αμα αισθητικα σας αρεσει το Busa δεν ειναι αναγκη να ειναι και καλυτερο απο το 12 ή 14 ...

ασε φιλε irinia ουτε με το 12 δε τα εβγαζε περα το busa... με το 14 να μη τα ξαναλεμε.... αλλη τεχνολογια 5-6 χρονια μπροστα σας... τι να λεμε...


ΒΡΕ IDI...........

Άλλο είναι τό πρόβλημα μου καί όχι οί έξαπίστονες τού 14....
Καί ΖΖR,.......καί BLACKBIRD.....καί HAYABUSA....
πέρασαν άπό τά χεράκια μου....!!!!!!
ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ....!!!!!
Αύτά ήταν ή σάλτσα,έτσι γιά νά τό καταλάβεις.....!!!!!!!!!!
Τώρα ή ίστορία τού haya μέ τό 12άρι....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ....!!!!!
Πώς γίνεται όλοι οί κουλοί Άμερικάνοι νά καβαλλούν τό Καβασάκι....????????
Έδώ ίσχύει φίλε τό ..NOTHING BEETS C.C........!!!!!
Άμα είχε άκόμα 100 κυβικά τό 12άρι..τό συζητάγαμε....!!!!!!
Γιά τό 14άρι μή βιάζεσαι θά δούμε...!!!!!
Γιατί κάτι τετρακοσάρια καί κάτι τελικές πού είδα......ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ....!!!!!!!
ΓΕΡΑΚΙ.......ΓΕΡΑΚΙ........ΓΕΡΑΚΙ.......ΓΕΡΑΚΙ.....!!!!!!!



Προσωπικά δέν είμαι fun κανενός...!!!!
Ότι νιώθω πώς είναι καλύτερο τό παίρνω...!!!!!!
Καί ή ώρα γιά τό 14άρι ...ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΑΚΟΜΑ......!!!!!!!


ΥΓ.Κοίτα μή τσατιστείς πάλι καί άρχίσεις καί βρίζεις....!!!!!!
Άντε καί τρελλαίνομαι μέ έκείνες τίς φωτό πού βάζεις.........!!!!!!!
Είδικά έκείνη μέ τό Μανωλά καί τόν Πόντιο,σέ κείνο τό μάτς παραλίγο νά φάω τά ρούχα μου..............!!!!!!!!!!!!!!


:wave2: :wave2:

Davelis
07/11/2006, 04:58
εμενα δε μ αρεσει κανενα απ τα 2 εμφανισιακα.Ειναι πολυ φαρδια.

:beer:

dirtbird
07/11/2006, 06:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
[B... αλλη τεχνολογια 5-6 χρονια μπροστα σας... τι να λεμε... [/B]

Φυσικά αφού είναι 7 χρόνια νεότερο μοντέλο.
Και 'άλλη' τεχνολογία (απτή) έχει στο μονοκόκ πλαίσιο (την είχε και το 12 αλλά λόγω αυξημένης τεχνογνωσίας και χρήσης CAD-FEA την έχουν εξελίξει) και στην ηλεκτρονική αρχιτεκτονική (multiplexing - μόνο οι BMW και Ducati το χρησιμοποιούσαν μέχρι πρόσφατα αλλά σε σχέση με τα αυτοκίνητα είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο).

Aπό κει και πέρα το λογικό είναι σαν μοτό πολύ νεότερης γενιάς, να έχει καλύτερη οδηγισιμότητα κτλ., κτλ.

Επίσης, όποιος θέλει 14, καλό είναι να κάνει τώρα το βήμα γιατί στο μέλλον τα πράγματα θα χειροτερέψουν (emmision - wise). Τα περί ψόφιου χαμηλά, διορθώνονται με αφαίρεση των -ηλεκτρονικά ελεγχόμενων- πεταλουδών και με προσθήκη Power Com (αλλιώς φτωχαίνει επικίνδυνα κατά το Performance Bikes).

Τέλος irinia-man, σε Haya K4 φίλου διαπίστωσα ο ίδιος ότι ΔΕΝ είχε φρένα και αφού πειραματιστήκαμε με τακάκια από ΖΧ 12 τελικά η λύση ήταν... αντλία από GSXR (νομίζω 1000). Όπως επίσης ο φίλος είχε προβλήματα βρασίματος ενώ στο ΧΧ που είχε πριν κάτι τέτοιο του ήταν άγνωστο........


:wave2: :wave2: :wave2: all of you

idi
07/11/2006, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa

Έδώ ίσχύει φίλε τό ..NOTHING BEETS C.C........!!!!!Άμα είχε άκόμα 100 κυβικά τό 12άρι..τό συζητάγαμε....!!!!!!

....

Γιά τό 14άρι μή βιάζεσαι θά δούμε...!!!!!


αυτα τα δυο καπου δε ταιριαζουν μαζι... :confused: δηλ εχει "αλλα" cc το haya που θα καλυψουν την διαφορα? ... μονο αεροδυναμικη εχει καλυτερη (αποτελεσπα ΤΟΥ ΑΣΧΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ! :lol: ) το Haya και τιποτα παραπανω!... ουτε ροπη ΟΥΤΕ ΔΥΝΑΜΗ (που ακομα και το 12 ειχε παραπανω!)

δε βριζω, καζουρα κανω και ανοιγω αντιπαραθεση ωστε να αυξηθει η αναγνωσιμότητα τιου καθε ποστ :lol: :wave2:

h_m_akis
07/11/2006, 17:00
:a16: :a16: :a16:



ρε σεις, να δω μονο καποιον απο σας να καταφερει να παει τετοια μηχανακια στο οριο και να σας παραδεχτω.....:yuck:


(τι στο διαλο προμηθεια απ'τη suzuki και την kawasaki παιρνεται και τρωγεστε???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )



:a15:



αα,οσο για την "honda:a04: " αν προτεινε κατι τετοιο...τοτε να πα να γ@%$#!&^*:a02: