View Full Version : ...bmw F800st....
Look at...
http://www.1000hp.net/BMW_F_800_ST-Trailer.wmv
:beer: :beer: :wave2:
Cpt. Haddock
08/11/2006, 14:50
Καλό teaserάκι
:a013:
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αναφέρω και τις δικές μου παρατηρήσεις για την απόδοση της F 800 ST. Είναι οι πρώτες εντυπώσεις, καθώς μόλις πέρασα τα 2.000 χιλ. και τώρα αρχίζω να την ξεκατινιάζω...
Χρήσιμο στην αρχή θα ήταν να αναφέρω το σωματότυπό μου για να είναι συγκρίσιμα και μετρήσιμα τα λεγόμενά μου. Λοιπόν είμαι 1,70 m ύψος και 70 κιλά βάρος.
Πάμε για μια βόλτα που έχει μέσα εθνική, στροφές σε βουνό, επαρχιακό δρόμο με γραφικά χωριουδάκια με παππούδες και γριές να διασχίζουν τον δρόμο...
Πρώτη κίνηση, κλειδί, μίζα και... ο ήχος από τον κινητήρα... η συμφωνική της Βιέννης ανάμεσα στα πόδια σας... αυτή δεν είναι μοτοσικλέτα, πριμαντόνα είναι!
Το αριστερό πόδι πιέζει τον μοχλό των ταχυτήτων... γνωστός ο ήχος, αν δεν τον έκανε θα πίστευα ότι με κοροϊδέψανε και δεν μου πούλησαν BMW...
Το δεξί χέρι χαϊδεύει απαλά το κριπ και... φύγαμε!
Η καμπάνα χτυπά σε κάθε αλλαγή της ταχύτητας είτε αυτή ανεβαίνει είτε κατεβαίνει...
Ο δείκτης του κοντέρ είναι στα 120 και δεν έχω ακόμα καταλάβει ότι έχω αφήσει τον καναπέ του σπιτιού μου και είμαι πάνω σε μοτοσικλέτα!
Ήδη είμαι στα 160 και η άνεση και σταθερότητα είναι πάρα πολύ καλές!
180, χαλλλαρά! Κανείς από τους δυο μας δεν έχει ζοριστεί ακόμα. Η μηχανή πάει σαν τρένο και ‘γω μες την καλή χαρά...
Τα 200 έρχονται σχετικά εύκολα, για τη μοτοσικλέτα, γιατί για μένα αρχίζουν τα δύσκολα... Φυσάει πολύ εδώ πάνω... η ζελατίνα του κράνους μου έχει κολλήσει στη μύτη μου (που αντικειμενικά είναι μικρή), έχω χώσει τη μούρη μου στα όργανα ελέγχου και τα αφτιά μου βουίζουν από τον αέρα.
220 και γίνεται ο χαμός... ανεμοδαρμένα ύψη!!! σας θυμίζω ότι είμαι μια σπιθαμή άνθρωπος (1,70) δεν θέλω να σκέφτομαι τι τραβάνε οι ψιλότεροι. Ίσως, αν η ζελατίνα ήταν 3 με 5 μοίρες πιο όρθια τα πράγματα να ήταν πολύ καλλίτερα.
Όλα καλά μέχρι εδώ, η μηχανή κινείται και μάλιστα άνετα, γρήγορα και σταθερά. Να δούμε σταματάει κιόλας; Όσο άνετα και ασφαλή επιταχύνει άλλο τόσο εύκολα και σίγουρα σταματά.
Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα στην ευθεία της Λιβαδειάς, δηλαδή όχι στο καλύτερο οδόστρωμα του κόσμου. 220 χιλιόμετρα εύκολα ελεγχόμενα με αίσθηση ασφάλειας.
Δεξί φλας και παίρνω τον δρόμο για Παρνασσό, για να δούμε έχει ευελιξία το κορίτσι ή είναι μόνο για τις ευθείες... Λοιπόν, ο μικρός Χάνς, όταν σχεδίαζε την F 800 ST ή σουρωμένος ήταν, ή αεροπόρος, ή και τα δύο μαζί... Στροφιλίκι, η χαρά του παιδιού, μικρού και μεγάλου... Η Γη γυρίζει και μάλιστα εύκολα και γρήγορα! Η αλήθεια είναι ότι σαν πρώην κάτοχος GS χρειάστηκα τον χρόνο μου να προσαρμοστώ στον τρόπο που στρίβει η νέα μηχανή η οποία είναι street και όχι on-off με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κεφάλαιο «στροφή».
Ο ψεκασμός σε όλη τη διάρκεια λειτούργησε άψογα χωρίς κανένα ψεγάδι.
Κραδασμοί, μηδενικοί.
Μέση, ποπός, γόνατα, χέρια, όλα άνετα και ξεκούραστα.
Η F 800 ST είναι μια ενδιαφέρουσα μοτοσικλέτα φτιαγμένη για πολλά χιλιόμετρα, και σε ποσότητα και σε ποιότητα, για κακομεταχείριση... Αν αποδειχθεί και αξιόπιστη όπως τα αδερφάκια της, πραγματικά θα αφήσει εποχή.
Από σταθερότητα, τρένο, νομίζεις ότι κινείσαι πάνω σε ράγιες.
Από ευελιξία, χέλι, χορεύτρια οριεντάλ!!!
Είναι ένα κορίτσι που ξέρει που να σταματήσει και πως.
Φυσικά έχει και τα στραβά της. Καταρχήν είναι ξεσκέπαστη... αν και αιγαιοπελαγίτης τέτοια μποφόρ δεν έχω ξαναδεί. Από τα 180 και πάνω, ο χαμός, Δευκαλίωνας, Νώε και τα άλλα παιδιά δεν είδαν τίποτα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα ζόρια αρχίζουν σε μια κλίματα όχι και τόσο εύχρηστη για ταξίδι, εγώ για παράδειγμα, δικάβαλο και με μπακαζιέρες δεν έχω σκοπό να πάω Θεσσαλονίκη με 200...
Κάτι άλλο που θα μας απασχολήσει τους επόμενους μήνες και δη τους καλοκαιρινούς, είναι η ζέστη που βγαίνει από το πλάι, κυρίως δεξιά στο ύψος του γονάτου, ίδωμεν...
Για το πλαϊνό στάντ, όπως παρατηρήσατε δεν είπα τίποτα. Το επίπεδό μου και η κλασική μου παιδεία μού απαγορεύουν να αναφερθώ σ’ αυτό το τραγικό θέμα.
Η ουσία είναι το χαμόγελο και η αίσθηση ευφορίας που σου αφήνει μια βόλτα με την F 800 ST, είτε μέσα στην πόλη, είτε σε όλο τον κόσμο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΝΕΣΗ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ και ελπίζω ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
_________________
Xápns
BMW F 800ST
ωραιο το videaki! να ξεραμε τι ελεγε και ο γερμανος καλα θα τανε!
πολυ καλο το 800αρι. αντε να δουμε ποτε θα βγει και το GS.
υγ: αυτο το φρεναρισμα στο βρεγμενο.. παναγια μου! :eek:
zvailakis
24/11/2007, 15:41
γενικά παιδιά την προτείνετε την μηχανή? γενικά ψάχνω τι θα μπορούσα να πάρω! η μηχανή μου αρέσει πολύ, και το πρόβλημα με τον αέρα που αναφέρθηκε πιο πάνω νομίζω ότι με μια αφτερμαρκετ ζελατίνα λύνεται!!
Από σέρβις, έξοδα κατανάλωση τι λέει??
Είμαι απλά ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με αυτήν τη μηχανή!!! :a8: :a8: :a8: :a8: :a8:
Όταν πήγα στην ξάνθη για σέρβις την μικρή και πολυαγαπημένη μου F 650 funduro μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω το F 800 ST μιας και ενδιαφέρεται να την πάρει ένας φίλος(ΜΑΚΑΡΙ ΘΕΕ ΜΟΥ) και από τότε η ζωή μου άλλαξε...:D :D
Την σκέφτομαι κάθε μέρα και νύχτα! Ήταν μερικά λεπτά της ώρας που πέρασαν τόσο άργα και μου άφησαν τόσα πολλά!
Πολύ σταθερή μηχανή, με άψογο ήχο, αρκετά εύστροφη και πάνω απόλα με φρενάρες!!
Μακάρι να βρώ τα λεφτά και κάποτε να την αποκτήσω!!!
Πήρε την θέση στην καρδιά μου που μέχρι πριν από λίγο είχε το GS 1200.
Και αυτή βέβαια εξακολουθώ να την αγαπάω αλλά θα προσπαθήσω να την αποκτήσω σε μεγαλύτερη ηλικία!!!
ΥΓ. Αυτό το βιντεάκι θα το βλέπω κάθε πρωί για να ξεκινάει καλύτερα η μέρα μου!
Γιαυτό MikeG καλό θα ήταν να έβρισκες και κάποιο ακόμη!!!
:lol: :lol: :lol: :beer: :beer:
Με το F800ST (Full extra) μου συμβιώνω από το Γενάρη του 2007.
Μέχρι τα 8000χλμ είχα αρκετά θέματα με την μηχανή όπως μια σειρά ανακλήσεων, αλλαγή ρεζερβουάρ, αλλαγή καμπάνας και αλλαγή μοτέρ. Οφείλω να παραδεχθώ ότι όλα τα ζητήματα λυθήκαν άμεσα ή καλύτερα σχεδόν άμεσα από την BMW χωρίς κανένα κόστος η επιβάρυνση, πέρα του χρόνου παραμονής στο συνεργείο και φυσικά την κακή ψυχολογία που προκαλεί όλη αυτή η τριβή.
Βέβαια υπάρχει και κόσμος που έχει βάλει αυτή τι στιγμή 70000χλμ σε ST και έχει αλλάξει μόνο μπαταρία και λάμπες…οπότε ίσως να μην είμαι και το πιο αντικειμενικό ή λαμπρό παράδειγμα σε ότι αφορά στα προβλήματα.
Το θέμα είναι βέβαια ότι από τότε και βάζοντας σχεδόν 20000χλμ καθημερινής χρήσης μέσα στην Αθήνα αλλά και εκτός Αθηνών, το μηχανάκι είναι απλά ΑΨΟΓΟ.
Δεν έχει κάνει ούτε κιχ. Είναι μια μηχανή που θα τη σύνεστηνα ανεπιφύλακτα για πολλούς και διάφορους λόγους. Αυτοί είναι οι εξής:
1. Η κατανάλωση στην εθνική οδό με 6η και 120χλμ/ω είναι στα 4.4 L/100 και 4.8 στα 140.
2. Η κατανάλωση στη πόλη με απλωτές αλλαγές και όχι πάνω από 3.200 rpms είναι στα 5.1-5.4 L/100. (Τα παπιά είναι στο 3.3 και τα scooter στα 4.2)
3. Το service είναι φτηνότερο από ενός 600ss και ίδια με του TDM.
4. H μηχανή έχει τρομερό ζύγισμα και πολύ στιβαρή αίσθηση. Αυτό την κάνει πολύ διασκεδαστική σε στροφές αρκετά ξεκούραστη σε εθνικά δίκτυα (με μια καλή ζελατίνα και ένα ζελεδάκι στη σέλα κινήστε με 140χλμ/ω χωρίς θέμα για ώρες) και το βασικότερο, δεν ανήκει στη κατηγορία των μηχανών που τις βαριέσαι.
5. Η μηχανή κινείτε με μια 3η μέσα στην πόλη με λίγο συμπλέκτη στα πολύ χαμηλά σα να είναι scooter.
6. Το τιμόνι κόβει όσο πρέπει για sport touring μηχανάκι.
7. Το μηχανάκι χωρά μέσα από τρελά σημεία. Μου πήρε πολύ καιρό να το συνηθίσω αλλά είναι αλήθεια.
8. Η απόσταση από το έδαφος είναι καλή αλλά όχι για ταρζανιές.
9. Με το χώμα δεν τα πάει καλά. Θα σε περάσει απέναντι αλλά με προσοχή γιατί ο ιμάντας (όπως και όλοι οι ιμάντες) είναι αρκετά ευαίσθητος στις πέτρες.
10. Η ανάρτηση είναι αρκετά ξεκούραστη όμως ένα προοδευτικό σετ ελατηρίων τουλάχιστον εμπρός κάνει καλύτερα την δουλειά, με περισσότερη πληροφόρηση στο τιμόνι και φυσικά καλύτερη αίσθηση του εμπρός φρένου και λειτουργίας του ABS. Σε γενικές γραμμές όμως δεν το λες κακό το όλο στήσιμο για αυτά που είναι φτιαγμένη να κάνει η μηχανή.
11. Η ποιότητα κατασκευής είναι απλά κορυφαία με διαφορά!!!
12. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά και απλά δε κουράζονται ποτέ ότι και αν τους κάνεις. Βέβαια σε αυτό φταίει το γεγονός ότι το μηχανάκι (γεμάτο και μετρημένο σε πλάστιγγα ακριβείας βγήκε 217,5 Kg) φοράει τα φρένα του R1200GS (σχεδόν 250 κιλά). Θα ήθελα καλύτερη αίσθηση στο πίσω βέβαια και όχι τόσο ευαίσθητο ABS αλλά anyway.
Είχα μπει στη διαδικασία πώλησης (όχι λόγω των προβλημάτων αλλά λόγω προβλήματος υγείας) αλλά με το μηχανάκι είχα και έχω φάει τρελό κόλλημα μιας και με εξυπηρετεί αλλά και με ενθουσιάζει σε καθημερινή φάση.
Γενικά πάντως είναι ένα ξεχωριστό μηχανάκι με πολύπλευρές αρετές και πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα που αντίστοιχος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στη αγορά.
sapila racing
29/01/2010, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Με το F800ST (Full extra) μου συμβιώνω από το Γενάρη του 2007.
Μέχρι τα 8000χλμ είχα αρκετά θέματα με την μηχανή όπως μια σειρά ανακλήσεων, αλλαγή ρεζερβουάρ, αλλαγή καμπάνας και αλλαγή μοτέρ.
.
.
.
.
11. Η ποιότητα κατασκευής είναι απλά κορυφαία με διαφορά!!!
Δεν ξέρω αν το αντιλαμβάνεσαι, αλλά φάσκεις και αντιφάσκεις!
Κορυφαία ποιότητα κατασκευής δεν είναι μονο το φινίρισμα, αλλά και η απροβλημάτιστη λειτουργία, χωρίς επισκεψεις σε συνεργείο εκτος προγράμματος.
Στην δική σου περίπτωση αλλάχτηκε το μισό μηχανάκι σε 8000 χλμ !!
να πω κι εγω τις εντυπωσεις μου απο τη μηχανη μιας και εχω οδηγησει το 800S...
ειλικρινα, απογοητευτικα, ενω μ'αρεσε παρα πολυ, και ημουν ετοιμος να το παρω, μιας και απο εμφανιση ειδικα σκιζει
πρωτο αρνητικο που μου εκανε εντυπωση
ΤΟ ΜΟΤΕΡ
περα απο τον ηχο του, που εμοιαζε λες και ακους πλυντηριο(αυτο δε με πειραξε τοσο), το προβλημα βρισκοταν στην αποδοση του...ειλικρινα, μου φανηκε εντελως ψοφιο(μην ξεχναμε πως μιλαμε για 800 κυβικα δικυλινδρο, δεν ειναι και λιγα)
αισθηση δυναμης δεν εβγαζε...το tdm εχει πολυ καλυτερο μοτερ...
ποιοτητα κατασκευης...
οχι οτι καλυτερο επισης...εβγαζε την αισθηση του φτηνου γενικα...στα πλαστικα του...οχι τοσο οσο ενα fazer 600 ας πουμε, αλλα για BMW, φαινοταν φτηνο, και το μοτερ φαινοταν σαν ψευτικο εμφανισιακα, σαν πλαστικο
το πλαστικο ψευτοτεποζητο(που στην ουσια κρυβει το φιλτρο αερα), ενισχυει αυτη την αισθηση
φρενα
πολυ καλα, με ενα απαραδεκτο ABS ομως, το οποιο εκανε το πισω φρενο αχρηστο, μιας και δε δουλευε
κιβωτιο
κοπαναγε γενικα...αλλα δε μου εμεινε κατι αρνητικο απο τη λειτουργια του
θεση οδηγησης
σουπερ!με βολεψε παρα πολυ, και ειμαι και 193
αισθηση στις στροφες
πολυ καλη...η μοτο βουταγε με πολλα χλμ σε στροφες για πλακα
εχει ελαφρυ βολαν, και θελει γκαζι για να ξεκινησει, μιας και αμα πας να ξεκινησεις μονο με συμπλεκτη θα σβησει...
αλλο ενα αρνητικο, ειναι οτι εσβησε το μοτερ δυο φορες εν κινησει:look:
τωρα αυτο γιατι εγινε, ενας θεος ξερει...
γενικα, ολα της τα μειoνεκτηματα, θα της τα συγχωρουσα, αν ειχε ενα πιο ωραιο μοτερ επανω της...
δε λεω πως ειναι καποιο streetfighter, η κανα τσοπερ να εχει ροπη απο το μηδε, αλλα οταν ανοιξα πρωτη φορα το γκαζι, απογοητευτηκα...μαλλον εδινε την αισθηση οτι οδηγαγα καποιο 650 δικυλινδρο, παρα 800...τα 200 τα επιασε σχετικα ανετα, αλλα ειχε αυτη την αισθηση, οτι δε παει...
ας πει καποιος αλλος τη γνωμη του, για να δω αν οντως ειδαν τα ιδια πραγματα, η εγω ειμαι παραξενος:alien:
Τα μηχανάκια που είχες δε έβγαλαν ποτέ προβλημα;
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κορυφαία ποιότητα κατασκευής δεν είναι μονο το φινίρισμα, αλλά και η απροβλημάτιστη λειτουργία, χωρίς επισκεψεις σε συνεργείο εκτος προγράμματος.
Το CBF 600 ABS (2007) πάλι φίλου μου, έκανε σκουριές σε διάφορα σημεία μεσα σε 1 χρόνο και χάλασε το ρουλεμάν του λαιμού στα πρώτα 1300 χλμ. Αυτό που το κατατάσσεις, στην ποιότητας κατασκευής ή στην επισκεψιμότητατα σε συνεργεία. Με την ευκαιρία, η HONDA δεν ανέλαβε ευθύνη για τίποτα από τα δύο.
[
και κατι ακομα doctor KC
δεν εχει τα φρενα του GS το 800ς...
του GS εχουν υποβοηθηση, ειναι εντελως αλλο συστημα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και κατι ακομα doctor KC
δεν εχει τα φρενα του GS το 800ς...
του GS εχουν υποβοηθηση, ειναι εντελως αλλο συστημα...
Πολυ λιγα GS ειχαν υποβοηθηση εδω και χρονια καταργηθηκε το συστημα Πανο, και δεν νομιζω τα 1200 να τα φορεσαν ποτε (για το τελευταιο δεν ειμαι σιγουρος). Αλλα οι δισκοπλακες και δαγκανες πρεπει να ειναι οι ιδιες.
Εγω δεν εχω οδηγησει το 800s αλλα το 800GS ενω δεν εβαζε φωτια στην ασφαλτο μου εδωσε καλη αισθηση κινητηρα, ο οποιος πρεπει να ειναι λιγο πιο ροπατος παντως.
Για ταξιδι μονος νομιζω ειναι οκ το 800 για δευτερο ατομο+μπαγκαζια ισως να ειναι λιγο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
να πω κι εγω τις εντυπωσεις μου απο τη μηχανη μιας και εχω οδηγησει το 800S...
........
ας πει καποιος αλλος τη γνωμη του, για να δω αν οντως ειδαν τα ιδια πραγματα, η εγω ειμαι παραξενος:alien:
Διαφωνώ απλά σε όλα. Οδηγώ σχεδόν 3 χρόνια το ST και δεν μου έχει δώσει καμία τέτοια αίσθηση. Επίσης με το TDM πάμε μαζί μέχρι τα 140 και μετά το ST φεύγει διακριτικά μπροστά. Και υπολείπετε και 100cc και καίει και τα μισά του TDM. Μη τρελαθούμε κιόλας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και κατι ακομα doctor KC
δεν εχει τα φρενα του GS το 800ς...
του GS εχουν υποβοηθηση, ειναι εντελως αλλο συστημα...
Τα φρένα είναι ακριβός τα ίδια. Ίδιου διαμετρήματος δισκόπλακες μπρος πίσω, ίδιες δαγκάνες και ίδια τακάκια. Η μόνη διαφορά είναι στο Combined Brake που δεν υπάρχει στη σειρά F. Η δύναμη και η έδραση είναι ακριβός η ίδια.
παιδια το GS1200 εχει φρενα με υποβοηθηση...
τωρα αμα το αλλαξαν στο τελευταιο facelift, που εγινε πριν 2 χρονια, δε ξερω...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Τα φρένα είναι ακριβός τα ίδια. Ίδιου διαμετρήματος δισκόπλακες μπρος πίσω, ίδιες δαγκάνες και ίδια τακάκια. Η μόνη διαφορά είναι στο Combined Brake που δεν υπάρχει στη σειρά F. Η δύναμη και η έδραση είναι ακριβός η ίδια.
το οτι φορανε ιδια διαμετρου δισκους και το οτι εχουν τα ιδια τακακια, δε παει να πει πως τα φρενα ειναι ιδια κιολας...
Cpt. Haddock
29/01/2010, 12:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παιδια το GS1200 εχει φρενα με υποβοηθηση...
το GS1200 ΕΙΧΕ φρένα με υποβοήθηση (σερβο) και το έβγαλαν (σωστά) γιατι πηδούσε την μπαταρία... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
το GS1200 ΕΙΧΕ φρένα με υποβοήθηση (σερβο) και το έβγαλαν (σωστά) γιατι πηδούσε την μπαταρία... :wave2:
απο ποτε βγηκε?απο αυτο με τα αλουμηνια στο τεποζητο?το τελευταιο facelift?
Cpt. Haddock
29/01/2010, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
απο ποτε βγηκε?απο αυτο με τα αλουμηνια στο τεποζητο?το τελευταιο facelift?
Οχι, πριν απο αυτό, νομίζω απο το '06 μοντέλο και μετά :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Επίσης με το TDM πάμε μαζί μέχρι τα 140 και μετά το ST φεύγει διακριτικά μπροστά. Και υπολείπετε και 100cc και καίει και τα μισά του TDM. Μη τρελαθούμε κιόλας.
to εχεις οδηγησει το tdm?
απο το S ειναι πολυ πιο ροπατο, τοσο που δε δικαιολογειται απο την διαφορα των 100κε...
μαλιστα ειναι και πολυ βαρυτερο...το οτι φευγει στα πιο πολλα το μπεμβε, ειναι λογω της καλυτερης αεροδυναμικης του...
και αν ξανακοιταξεις, θα δεις οτι εγραψα πως το tdm εχει καλυτερο μοτερ, οχι πιο δυνατο ντε και καλα...τωρα στο δυναμομετρο μπορει να βγαλει πιο πολλα το μπεμβε, δε ξερω...παντως η αισθηση στο δρομο ειναι αλλη
road spirit
29/01/2010, 13:03
σαν κάτοχος 800 GS να πω 2-3 πραγματάκια για στοιχεία που είναι κοινά με το S/ST ...
το μοτέρ πρωτοπαρουσιάστηκε το 2006 και είχε προβλήματα... έσπασαν μερικά (το πόσα ακριβώς για μένα δεν έχει σημασία... όταν τα περιστατικά είναι πάνω απο 2-3, στα χρόνια μας, το θεωρώ σημαντικό... Να μιλούσαμε για το 1970 να το καταλάβω ...)
τότε αναγνωρίστηκε το πρόβλημα και άλλαξε ριζικά η γραμμή παραγωγής. Απο το 2008 και έπειτα, μηχανολογικά προβλήματα δεν υπάρχουν, δεν έχουν αναφερθεί τουλάχιστον. Περιστατικά που αναγνωρισμένα υπήρχαν και για το 2008 αφορούσαν άλλα θέματα αλλά όχι τα ενδότερα του κινητήρα.
Ποιότητα κατασκευής: είναι αρκετά καλή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν την λές κορυφαία, sorry (ναι BMW πήγα και αγόρασα, αλλά δεν δηλώνω BMWδάκιας, για να προλάβω 2-3 φιλαράκια που τους βλέπω και περιμένουν να κάνουν σχόλιο... :lol: )
Για την κατανάλωση: εδώ έχουμε ένα διαμάντι πραγματικά. Τα νούμερα που έγραψε ο KC ισχύουν πάνω κάτω και στο δικό μου, μόνο που εγώ ΔΕΝ το πάω απλωτά, αλλά μάλλον ... διασκεδαστικά !
Όσον αφορά τη δύναμη : δεν θυμάμαι αν υπάρχουν αλλαγές σε χάρτες τροφοδοσίας και γενικότερα στην απόδοση (μεταξύ GS και S/ST), αλλά για 800 δυκίλινδρα κυβικά δεν το λες αδύναμο! Απλά δίνει αίσθηση αδύναμου κινητήρα λόγω εξαιρετικά ομαλής και χωρίς ξεσπάσματα απόδοσης. Είναι ηλεκτρικό το δούλεμα του εντελώς.
Αναφέρθηκε σύγκριση με TDM: σόρρυ αλλά είναι μακράν καλύτερος ο κινητήρας του 800. Λιγότερα κυβικά, σημαντικά λιγότερη κατανάλωση, και απο γκάζι ...χμ... Εσκεμένα έχω "ανοίξει" αρκετές φορές με ΤΔΜ σε φανάρια. Ποτέ, κανένα δε μου έφυγε, ούτε καν να περάσει μπροστά... Μόνο μια φορά, και αυτή λόγω μαλάκυνσης μου κατά το συμπλεκτάρισμα της 1ης, εκεί μου έκανε διαφορά περίπου 2 μήκη μηχανής και έμεινε σταθερή μέχρι το επόμενο φανάρι. Διαφορετικά μένουν πίσω και κοιτάνε απορρημένοι γιατί ένα 800άρι τους κέρασε τσάι, με τις ακράπες και τις ρέμους τους να χαλάνε κόσμο...
Τα περί ήχου τα αφήνω ασχολίαστα, σε άλλους ακούγεται πλυντήριο, εμένα μου ακούγεται σαν μπόξερ, και ο ήχος του μπόξερ μου αρέσει...
Για οδική συμπεριφορά, φρένα κλπ δε γράφω γιατί είναι διαφορετικά τα πράγματα στο GS
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
Όσον αφορά τη δύναμη : δεν θυμάμαι αν υπάρχουν αλλαγές σε χάρτες τροφοδοσίας και γενικότερα στην απόδοση (μεταξύ GS και S/ST), αλλά για 800 δυκίλινδρα κυβικά δεν το λες αδύναμο! Απλά δίνει αίσθηση αδύναμου κινητήρα λόγω εξαιρετικά ομαλής και χωρίς ξεσπάσματα απόδοσης. Είναι ηλεκτρικό το δούλεμα του εντελώς.
Αν δεν απατωμαι, το GS ειναι -10 αλογα σε σχεση με τα S/ST
road spirit
29/01/2010, 13:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν δεν απατωμαι, το GS ειναι -10 αλογα σε σχεση με τα S/ST δεν έχω εικόνα πραγματικά, δεν θυμάμαι ...
πάντως με τα υπερτούμπανα ΤΔΜ στο δρόμο σπάω πολύ πλάκα, ειδικά με του αναβάτες τους που έχουν ένα ύφος καρδινάλιου στην αρχή και μετά βρεγμένης γάτας :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν έχω εικόνα πραγματικά, δεν θυμάμαι ...
πάντως με τα υπερτούμπανα ΤΔΜ στο δρόμο σπάω πολύ πλάκα, ειδικά με του αναβάτες τους που έχουν ένα ύφος καρδινάλιου στην αρχή και μετά βρεγμένης γάτας :lol:
Παντως κατι σας κανει το 800GS...στα φαναρια ειστε κοντρακηδες και με αναγκαζετε και μενα να το πιεζω το δικο μου και δεν θελω...:smokin:
ρε παιδια, οντως, ειναι πιο δυνατο απο το tdm...
αλλα δεν ειναι κριμα, να εχεις 800 κυβικα, να πανε σαν 800, αλλα να σου δινουν την αισθηση οτι ειναι 600?
πως το καταφεραν αυτο?
:lol: :lol: :lol:
road spirit
29/01/2010, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Παντως κατι σας κανει το 800GS...στα φαναρια ειστε κοντρακηδες και με αναγκαζετε και μενα να το πιεζω το δικο μου και δεν θελω...:smokin: τι καβαλάς? (μη μΕ πεις TDM ... :smokin: )
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
πάντως με τα υπερτούμπανα ΤΔΜ στο δρόμο σπάω πολύ πλάκα, ειδικά με του αναβάτες τους που έχουν ένα ύφος καρδινάλιου στην αρχή και μετά βρεγμένης γάτας :lol:
Εγώ να δεις που τη πέφτουν στο Tuono. :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
τι καβαλάς? (μη μΕ πεις TDM ... :smokin: )
:beer:
Καλλιτερα ο θανατος παρα η ατιμωση. Ενα 950 σουπερ εντουρο εχω.
road spirit
29/01/2010, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Καλλιτερα ο θανατος παρα η ατιμωση. Ενα 950 σουπερ εντουρο εχω. κάνω τουμπεκί και αναφωνώ ρεσπέκτ :lol:
:wave2:
sapila racing
29/01/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε παιδια, οντως, ειναι πιο δυνατο απο το tdm...
αλλα δεν ειναι κριμα, να εχεις 800 κυβικα, να πανε σαν 800, αλλα να σου δινουν την αισθηση οτι ειναι 600?
πως το καταφεραν αυτο?
:lol: :lol: :lol:
Ειναι ισως ο οικονομικότερος κινητήρας στην αγορά, αυτό που περιγράφεις ειναι το αντίτιμο.
Εμένε μου αρέσει που ο άνθρωπος εμεινε ποιός ξέρει πόσο καιρό χωρίς μοτο, εκτος αν του εδωσαν αλλη που πολύ αμφιβάλλω, αλλάχτηκε σχεδόν όλη η μοτοσυκλέτα σταδιακά, εκτός πλαισίου και τροχων, και ειναι πολύ ευχαριστημένος απο την ποιότητα κατασκευής...
Οταν βγαζει ανακοίνωση η BMW οτι εχουν προβλήματα ποιοτικού ελέγχου λόγω αυκημένων πωλήσεων, βρωμάει η δουλειά και δεν το εχουν παρει χαμπάρι.
Η BMW ανέκαθεν πούλαγε αξιοπιστία και image, τωρα πια εχει μείνει μόνο το 2ο και θα πρεπει να κανουν κατι και γρήγορα.
Δεν επιτρεπεται να μενουν στο δρομο τα BMW, ειναι απαράδεκτο.
Να τα φτιάχνουν σωστά απο την αρχή, κι οχι στην πλάτη του πελάτη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
κάνω τουμπεκί και αναφωνώ ρεσπέκτ :lol:
:wave2:
να σαι καλα....Οταν μεγαλωσω φιλοδοξω να μπορεσω να το οδηγησω κιολας.
....και το τουμπεκι ψιλοκομμενο :D
road spirit
29/01/2010, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ειναι ισως ο οικονομικότερος κινητήρας στην αγορά, αυτό που περιγράφεις ειναι το αντίτιμο.
Εμένε μου αρέσει που ο άνθρωπος εμεινε ποιός ξέρει πόσο καιρό χωρίς μοτο, εκτος αν του εδωσαν αλλη που πολύ αμφιβάλλω, αλλάχτηκε σχεδόν όλη η μοτοσυκλέτα σταδιακά, εκτός πλαισίου και τροχων, και ειναι πολύ ευχαριστημένος απο την ποιότητα κατασκευής...
Οταν βγαζει ανακοίνωση η BMW οτι εχουν προβλήματα ποιοτικού ελέγχου λόγω αυκημένων πωλήσεων, βρωμάει η δουλειά και δεν το εχουν παρει χαμπάρι.
Η BMW ανέκαθεν πούλαγε αξιοπιστία και image, τωρα πια εχει μείνει μόνο το 2ο και θα πρεπει να κανουν κατι και γρήγορα.
Δεν επιτρεπεται να μενουν στο δρομο τα BMW, ειναι απαράδεκτο.
Να τα φτιάχνουν σωστά απο την αρχή, κι οχι στην πλάτη του πελάτη.
+ 600 υπογραφές (απο την χόνΔα μου, όχι τη μπεμπέ :smokin: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν επιτρεπεται να μενουν στο δρομο τα BMW, ειναι απαράδεκτο.
Ασε μας ρε φίλε τώρα :lol: :rotflmao: :lol:
sapila racing
29/01/2010, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ασε μας ρε φίλε τώρα :lol: :rotflmao: :lol:
Εσυ τι μιλάς που θεωρείτε εσυ κι η παρέα σου οριακό αριθμό τα 50.000 χλμ. :lol:
Παρακαλείται ο Dr KC να περάσει από την παρακάτω διεύθυνση και να παραλάβει την αμοιβή του
Ζέππου 33 Γλυφάδα
:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εμένε μου αρέσει που ο άνθρωπος εμεινε ποιός ξέρει πόσο καιρό χωρίς μοτο, εκτος αν του εδωσαν αλλη που πολύ αμφιβάλλω, αλλάχτηκε σχεδόν όλη η μοτοσυκλέτα σταδιακά, εκτός πλαισίου και τροχων, και ειναι πολύ ευχαριστημένος απο την ποιότητα κατασκευής...
Αρχηγέ μου εσύ τι θα έκανες στη θέση μου;
Αν μετά από ένα χρόνο σου έφτιαχναν το μηχανάκι από την αρχή τσάμπα θα έλεγες ΟΧΙ;
Από τότε λοιπόν, το μηχανάκι δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα. Οπότε θεωρώ ότι είναι ποιοτικότατο……τι δε καταλαβαίνεις;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Παρακαλείται ο Dr KC να περάσει από την παρακάτω διεύθυνση και να παραλάβει την αμοιβή του
Ζέππου 33 Γλυφάδα
:lol: :lol:
Ρε συ Ferro εσύ που την ξέρεις την BMW Hellas, τα παίρνεις και εσύ από εκεί; Σοβαρέψου……!!!!
Πέρα της πλάκας, η μηχανή είναι μια καθαρά υποκειμενική υπόθεση. Δεν ανακαλώ τίποτα από όσα έγραψα πριν. Τη μηχανή την ευχαριστιέμαι καθημερινά και δεν έχει προκαλέσει κάτι τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν 20000χλμ). Οπότε για εμένα το θέμα είναι λήξαν.
Αυτό που μου κάνει βέβαια εντύπωση είναι ότι δεν έχω ακούσει ποτέ σε forum να έχει κανείς πρόβλημα με γιαπωνέζικο…..αυτά δε παθαίνουν τί
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Αυτό που μου κάνει βέβαια εντύπωση είναι ότι δεν έχω ακούσει ποτέ σε forum να έχει κανείς πρόβλημα με γιαπωνέζικο…..αυτά δε παθαίνουν τί
Εχουν αξιόπιστα μοτέρ, γιαυτό. :lol: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zukikanas
file mou kai apo 10 meries na kopsi to plesio ego pali suzuki tha eperna giati suzuki simeni axiopista moter opote oti kai na les ego ta akouo verese:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παιδια το GS1200 εχει φρενα με υποβοηθηση...
τωρα αμα το αλλαξαν στο τελευταιο facelift, που εγινε πριν 2 χρονια, δε ξερω...
Τα φρένα με υποβοήθηση (assisted ABS) τα έκοψε η BMW το 2007.
sapila racing
29/01/2010, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Αρχηγέ μου εσύ τι θα έκανες στη θέση μου;
Αν μετά από ένα χρόνο σου έφτιαχναν το μηχανάκι από την αρχή τσάμπα θα έλεγες ΟΧΙ;
Από τότε λοιπόν, το μηχανάκι δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα. Οπότε θεωρώ ότι είναι ποιοτικότατο……τι δε καταλαβαίνεις;
Πέρα της πλάκας, η μηχανή είναι μια καθαρά υποκειμενική υπόθεση. Δεν ανακαλώ τίποτα από όσα έγραψα πριν. Τη μηχανή την ευχαριστιέμαι καθημερινά και δεν έχει προκαλέσει κάτι τα τελευταία 2 χρόνια (σχεδόν 20000χλμ). Οπότε για εμένα το θέμα είναι λήξαν.
Αυτό που μου κάνει βέβαια εντύπωση είναι ότι δεν έχω ακούσει ποτέ σε forum να έχει κανείς πρόβλημα με γιαπωνέζικο…..αυτά δε παθαίνουν τί
Ας συνοψίσουμε λοιπόν.
Αγόρασες μια καινούρια μοτοσυκλέτα BMW και σε 8000χλμ που τα έκανες σε διάστημα ενός έτους, ειχες τα εξης θέματα:
'Μέχρι τα 8000χλμ είχα αρκετά θέματα με την μηχανή όπως μια σειρά ανακλήσεων, αλλαγή ρεζερβουάρ, αλλαγή καμπάνας και αλλαγή μοτέρ. Οφείλω να παραδεχθώ ότι όλα τα ζητήματα λυθήκαν άμεσα ή καλύτερα σχεδόν άμεσα από την BMW χωρίς κανένα κόστος η επιβάρυνση, πέρα του χρόνου παραμονής στο συνεργείο και φυσικά την κακή ψυχολογία που προκαλεί όλη αυτή η τριβή.'
Απο τότε που επισκευάστηκε πλήρως εκανες αλλες 20.000 χλμ (συνολο 28000) και θεωρείς οτι η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, και με ρωτας κιόλας τι δεν καταλαβαίνω.
I rest my case :smokin:
Ρωτας επίσης τι θα έκανα εγω.
Τι θα έκανα εγω ειναι άλλη υπόθεση γιατί ποτέ δεν θα αγόραζα καινούριο BMW, εχω 2 ενα του 57 κι ενα του 75 και αυτα μπορω να πω οτι εχουν πραγματικά φανταστική ποιότητα κατασκευής ενω το δικό σου ηταν μάπα και το φτιαχνανε στην πορεία.
Αν παρ ελπίδα μου το χαρίζανε θα το πούλαγα, αν δεν πουλιόταν με τίποτα και μου εμενε στα χερια όπως το δικό σου θα απαιτούσα τα χρήματα πίσω, θα το έστελνα πακέτο στην Γερμανία να μου το κάνουν ανταλλαγή με R100GS που μ αρέσει, η θα το πήγαινα με το τρειλερ μπροστά στο κτίριο της BMW στο Munchen, ξερεις αυτο με τις 3 στήλες, και θα το έκαιγα για διαμαρτυρία για την κατάντια της BMW.
Εχω κι άλλες ιδέες αλλά καλύτερα να σταματήσω εδω... :wave2:
Mη με παρεξηγείς, την αγαπάω την BMW, σε BMW εμαθα να οδηγαω με ταχύτητες το 1980 και το εχω ακόμα και δουλευει τέλεια μετα απο απειρα χιλιόμετρα, γι αυτό νευριάζω.
έτσι ακριβώς.
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Ρε συ Ferro εσύ που την ξέρεις την BMW Hellas, τα παίρνεις και εσύ από εκεί; Σοβαρέψου
Εμένα φίλτατε μου αρέσει η μοτοσυκλέτα μου και την αγαπάω αλλά δεν μπαίνω ποτέ στον κόπο ούτε να τη δικαιολογήσω ούτε να γράψω πόσο καλή είναι ούτε να γλύψω την εταιρεία που μου πούλησε μιά μπούρδα και μετά σιγά σιγά μου την έφτιαξε.
Γενικά οι μπεμβεδάκηδες έχετε μιά έφεση να θεοποιείτε τα σίδερα που αγοράσατε λες και πιάσατε το παπά απ' τα αρχ....
Μάλλον άλλοι πρέπει να σοβαρευτούν και να πατήσουν στη γή, ένα ταπεινό Bandit 650 έχω αγορασμένο έξι χιλιάρικα με ABS που δυό χρόνια τώρα ούτε έχει σκουριάσει κι ας το τρώει το πεζοδρόμιο μέρα νύχτα και ούτε έχει ζητήσει τίποτα πέραν των αναλωσίμων του.
Συγγνώμη που τάραξα την αυτού μοτοσυκλετιστική μεγαλειότητα της BMW :yuck:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ρωτας επίσης τι θα έκανα εγω.
Τι θα έκανα εγω ειναι άλλη υπόθεση γιατί ποτέ δεν θα αγόραζα καινούριο BMW
Καλά κρασία!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
..εχω 2 ενα του 57 κι ενα του 75 και αυτα μπορω να πω οτι εχουν πραγματικά φανταστική ποιότητα κατασκευής ενω το δικό σου ηταν μάπα και το φτιαχνανε στην πορεία.
ΟΚ
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αν παρ ελπίδα μου το χαρίζανε θα το πούλαγα, αν δεν πουλιόταν με τίποτα και μου εμενε στα χερια όπως το δικό σου θα απαιτούσα τα χρήματα πίσω, θα το έστελνα πακέτο στην Γερμανία να μου το κάνουν ανταλλαγή με R100GS που μ αρέσει, η θα το πήγαινα με το τρειλερ μπροστά στο κτίριο της BMW στο Munchen, ξερεις αυτο με τις 3 στήλες, και θα το έκαιγα για διαμαρτυρία για την κατάντια της BMW.
Βέβαια παίζει και το πιο απλό σενάριο, περιμένεις 2 μήνες (Τόσο έμεινε η μηχανή στο συνεργείο για την αλλαγή της καμπάνας και του μοτέρ) διότι τόσο χρειάστηκε για να έρθει το μοτέρ και να κομπλαριστεί στη μηχανή. Το ότι αυτό έγινε στο δικό μου μηχανάκι, αυτό δε σημαίνει ότι όλα τα F800 είναι μάπα και ότι η BMW είναι εταιρεία για τα μπάζα.
Έχω την αίσθηση ότι δεν έχεις μπλεχτεί ποτέ με εξώδικα εταιρειών κτλ……ΔΕ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΚΡΗ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εχω κι άλλες ιδέες αλλά καλύτερα να σταματήσω εδω... :wave2:
Καλά άσε τις άλλες ιδέες, γιατί αν τις διαβάσει κανένας γιατρός θα σε κλείσει σε ψυχιατρική κλινική κατευθείαν. Τα πράματα δεν είναι τόσο απλά. Στην ηλικία σου θα έπρεπε να τα βλέπεις στην ουσία τα πράματα. Και η ουσία δεν είναι να βάλεις φωτιά στη Γερμανία. Η ουσία είναι να φτιαχτεί το μηχανάκι σου. Για να επιστραφούν τα χρήματα θα πρέπει να κινηθείς δικαστικά (…απλά ξέχνα το), και για να αντικατασταθεί το πρωιών εξ ολοκλήρου θα πρέπει να βγάλει την ίδια ζημιά 2 φορές όσο είναι εντός εγγύησης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Mη με παρεξηγείς, την αγαπάω την BMW, σε BMW εμαθα να οδηγαω με ταχύτητες το 1980 και το εχω ακόμα και δουλευει τέλεια μετα απο απειρα χιλιόμετρα, γι αυτό νευριάζω.
Τι να πω ρε φίλε. Εγώ ούτε την αγαπώ ούτε την μισό τη BMW. Απλά μου άρεσε πολύ αυτό το μηχανάκι και το πείρα. Το συγκεκριμένο πρωιών που αγόρασα βγήκε ελαττωματικό και η BMW έκανε αυτό που έπρεπε για να αποκαταστήσει το πρόβλημα και να ικανοποίηση τον πελάτη της. Εγώ απλά ακολούθησα την κανονική διαδικασία και αυτή εκάναν την δουλειά τους…μου έφτιαξαν τη μηχανή, μου έδωσαν extra εγγύηση και κάποια καλά δώρα …END OF STORY….και όλα όμορφα και ωραία.
Εγώ απλά μοιράστηκα κάτι με εσάς και πέσατε να με φάτε. Ούτε δικό σας να ήταν το μηχανάκι δηλαδη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Εμένα φίλτατε μου αρέσει η μοτοσυκλέτα μου και την αγαπάω αλλά δεν μπαίνω ποτέ στον κόπο ούτε να τη δικαιολογήσω ούτε να γράψω πόσο καλή είναι ούτε να γλύψω την εταιρεία που μου πούλησε μιά μπούρδα και μετά σιγά σιγά μου την έφτιαξε.
Καλά για το Bandit εδώ που τα λέμε δεν έχεις να γράψεις και πολλά. Τίμιο μηχανάκι….μέχρι εκεί.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Γενικά οι μπεμβεδάκηδες έχετε μιά έφεση να θεοποιείτε τα σίδερα που αγοράσατε λες και πιάσατε το παπά απ' τα αρχ....
[/B]
Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά και οι Γιαπωνέζοι έχετε μιζέρια μέσα σας…..!!! Δεν είναι όμορφο αυτό όμως; Υπάρχει πάντα διαφορά για να βρισκόμαστε σε λόγια συνέχεια. Αυτή είναι η ομορφιά της μοτοσικλετιστής κοινωνίας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Μάλλον άλλοι πρέπει να σοβαρευτούν και να πατήσουν στη γή, ένα ταπεινό Bandit 650 έχω αγορασμένο έξι χιλιάρικα με ABS που δυό χρόνια τώρα ούτε έχει σκουριάσει κι ας το τρώει το πεζοδρόμιο μέρα νύχτα και ούτε έχει ζητήσει τίποτα πέραν των αναλωσίμων του.
[/B]
Χα χα χα….ρε σεις, το πήρατε πολύ σοβαρά το θέμα. Και μένα το μηχανάκι μια χαρά είναι. Δε χαλάει κάθε 15 μέρες. Και εμένα δεν έχει σκουριάσει, το τρώει το πεζοδρόμιο μέρα και νύχτα και μετά την επισκευή δεν έχει ζητήσει τίποτα πέρα των αναλωσίμων εδώ και 2 χρόνια. Απλά εσένα είναι Suzuki και εμένα BMW. Και τα δυο έχουν 2 ρόδες, ένα τιμόνι, ένα mini fairing και μπορούν να σε πάνε παντού.
Είχα και άλλα μηχανάκια πριν που δεν ήταν BMW και ξέρω. Τώρα τα περί μπεμβεδάκιας κτλ…..αυτά τα λες εσύ ρε φίλε. Μιλάς λες και κάνουμε παρέα χρόνια και με ξέρεις προσωπικά. Ρε φίλε πας καλά;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Συγγνώμη που τάραξα την αυτού μοτοσυκλετιστική μεγαλειότητα της BMW :yuck:
:wave2: [/B]
Καλά φίλε για θεραπεία είσαι και εσύ. Δεν έχω μετοχές στη BMW!!!!
Χαλάρωσε λίγο...το αγροτικό σου κάνεις και στέλνεις αβέρτα κόσμο για θεραπεία ?
Αλήθεια, εσύ έχεις καμιά υπογραφή που να λέει ότι δεν την χρειάζεσαι ?
:evil: :evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Χαλάρωσε λίγο...το αγροτικό σου κάνεις και στέλνεις αβέρτα κόσμο για θεραπεία ?
Εσύ γιατί μου θίχτηκες τώρα; Του ΙΚΑ είσαι και δε θέλεις να γράφεις συνταγές;
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Αλήθεια, εσύ έχεις καμιά υπογραφή που να λέει ότι δεν την χρειάζεσαι ? [/B]
Έχω. Αλλά πέραν τούτου δεν είμαι εγώ αυτός που έγραψε ότι:
1. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πρέπει να πάρεις R100GS.
2. Να μη πάρεις ποτέ καινούρια BMW.
3. ‘Όλα η σειρά F είναι σούπα, μάπα….κτλ
4. Αν χαλάσει το μηχανάκι πρέπει να διαδηλώσεις έξω από την αντιπροσωπία…(Τιιι νούμερο…βλέπε διαφήμιση).
5. Ότι είμαι ερωτευμένος με τα σίδερα του BMW μου.
6. Σύνδρομο «Ο Βασιλακης Καϊλας και οι BMWδάκιδες»
Παίδες ξεκολλάτε. Όλα τα μηχανάκια έχουν θετικά και αρνητικά. Όπως και όλες οι αντιπροσωπίες. Ο εφιάλτης κάθε εταιρείας είναι οι αστοχίες. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν η εταιρεία δεν αναγνωρίζει την αστοχία. Όλα τα άλλα λύνονται.
Πολύ το κουράσαμε όμως.
ρε φιλε, το θεμα ειναι αλλο...
βγηκαν καποιοι, και ειπαν καποια ελαττωματα αντικειμενικα...
εγω πχ, ειπα για την αδυναμη αισθηση που αφηνει το μοτερ, καθως και για το οτι δινει την αισθηση του φτηνου, αντικειμενικα πραγματα, και βγαινεις και λες οτι δεν ισχυει τιποτα...
δηλαδη δεν ισχυει το οτι ειναι σαν ενα πλαστικος τενεκες για παιδια το ψευτοτεποζητο?
δεν ισχυει το οτι 800αρι δικυλινδρο στην ελληνικη ασφαλτο με 1η μεσα αν ανοιξεςι το γκαζι θα επρεπε να αφησει το μισο λαστιχο κατω?
δεν ισχυει το οτι το μοτερ του ειναι σαν πλαστικο?
δεν ισχυει οτι το ABS του ειναι μια μλκια και μιση, μιας και δε σε αφηνει καν να φρεναρεις σωστα?
ΟΚ, ο καθενας στηριζει την επιλογη του, αλλα λιγη αντικειμενικοτητα δε βλαπτει κιολας...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
1. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πρέπει να πάρεις R100GS.
2. Να μη πάρεις ποτέ καινούρια BMW.
3. ‘Όλα η σειρά F είναι σούπα, μάπα….κτλ
4. Αν χαλάσει το μηχανάκι πρέπει να διαδηλώσεις έξω από την αντιπροσωπία…(Τιιι νούμερο…βλέπε διαφήμιση).
5. Ότι είμαι ερωτευμένος με τα σίδερα του BMW μου.
6. Σύνδρομο «Ο Βασιλακης Καϊλας και οι BMWδάκιδες»
Παίδες ξεκολλάτε. Όλα τα μηχανάκια έχουν θετικά και αρνητικά. Όπως και όλες οι αντιπροσωπίες. Ο εφιάλτης κάθε εταιρείας είναι οι αστοχίες. Το πρόβλημα υπάρχει μόνο όταν η εταιρεία δεν αναγνωρίζει την αστοχία. Όλα τα άλλα λύνονται.
Πολύ το κουράσαμε όμως.
1. κι όμως, είναι αλήθεια.
2. σωστό, από κάποιες πλευρές.
3. όχι ακριβώς, αλλά αν τα πείς έτσι, δεν λές και ψέμματα.
4. αν έχεις πλΕρώσει 22.000 ευρά.
5. είσαι?
6. ....
όλα έχουν θετικά και αρνητικά. Κάποτε η μπεμβέ είχε πολλά θετικά, πάρα πολύ περισσότερα από αρνητικά. Σήμερα το αντίθετο.
Και από αντιπροσωπεία στην μπανανία...η καλλίτερη της ευρώπης.
Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν ''μπεμβεδάκια'', ''τδμάκια'', ''κτμάκια''.
Έχω θέμα με αυτούς που δεν ''ξέρουν'' το μηχανάκι τους.
Καλούς δρόμους φίλε.
Δεν υπάρχει τέλος σε αυτή την κουβέντα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Έχω θέμα με αυτούς που δεν ''ξέρουν'' το μηχανάκι τους.
Μάθε να μην έχεις θέμα με κανένα γιατί δε σε βοηθά σε τίποτα.
Με την ευκαιρία το F800ST δε κάνει 22.000 ευρώ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Μάθε να μην έχεις θέμα με κανένα γιατί δε σε βοηθά σε τίποτα.
Με την ευκαιρία το F800ST δε κάνει 22.000 ευρώ.
Απ'όλα όσα έγραψα κράτησες το παραπάνω. ΟΚ.
Και με ενημερώνεις ότι πόσο δεν κάνει το 800. ΟΚ.
Δεν είναι έλλειψη κατανόησης, είναι έλλειψη εμπειρίας. :wave2:
Άντε να πάμε στη πίτα ήρεμα & όμορφα.... :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Δεν είναι έλλειψη κατανόησης, είναι έλλειψη εμπειρίας.
Πέδες sorry που σας κούρασα με την απειρία μου.
Μάλλον είμαι πολύ νέος στο χώρο της μηχανής.
Άντε και καλή κοπή πίτας.
:beer:
frappe rider
21/02/2010, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Πέδες sorry που σας κούρασα με την απειρία μου.
Η πλάκα ξέρεις πια είναι ; Οτι άλλα γράφεις εδώ και άλλα γράφεις αλλού.Και ενώ εδώ προσπαθείς να διακαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα και να παρουσιάσεις σαν τέλειο το μηχανάκι που καβαλάς,σε άλλο φόρουμ βγαίνεις εκτός εαυτού όταν απαντάς στα ίδια ακριβώς πράγματα :lol:
Και επειδή ο κόσμος της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα είναι μικρός...εκτός κι αν δεν τα έγραψες εσύ τα παρακάτω:
Παρόλα αυτά, και μετά από όσα τράβηξα (άσχετα με το αν είμαι πλέον ευχαριστημένος ή καλύτερα….κατάφερα να κερδίσω τον «πόλεμο»), δε θα πρότεινα αγορά F800S/ST (2006-2007-2008) σε κανένα. Από την άλλη νιώθω αδικημένος (ασχέτως του τελικού «θετικού» αποτελέσματος) που το Γενάρη του 2007 έδωσα 11.200 ευρώ (F800ST full extra), και αυτή τη στιγμή, κυριολεκτικά μετά από 3 χρόνια και με μέσο όρο τα 24000χλμ, τα βλέπω να πουλιούνται 7.000 ευρώ με προικιά από 500 έως 1.000 ευρώ.
Με συγχωρείς λοιπόν φίλε μου αλλά μάλλον μοτοσυκλετιστικά είσαι "σαχλαμάρας"...
Τσίμπα και το link για του λόγου το αληθές...
http://www.bmwforum.gr/forum/viewtopic.php?p=121323#121323
Operater
02/03/2010, 02:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από hercul
Είμαι απλά ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με αυτήν τη μηχανή!!! :a8: :a8: :a8: :a8: :a8:
....
Δεν είσαι ο μόνος........ ;)
Το 800 σηκωσε το βαρος μιας μοτο σχεδιασμενης απο το 0.
Κ επισης να ενημρωσω οτι ολος ο κοσμος οταν παρατηρει οτι η ποιοτητα μιας μοτο ειναι η μη αναμενομενη,δεν την στελνει,για διαφορους λογους.Παντως ο Dr KC αυτο που λεει ειναι οτι περαν απο τα θεματα που ειχε και επιλυθηκαν,το μηχανακι κανει τα παντα και συμφερει.
Οσο για κατασκευαστικες ατελειες ιαπωνικων εταιρειων υπαρχουν,και σε αντιθεση με το aftersales support τους που συχνα ειναι δυσκολο να βγαλεις ακρη(μιλαω εκ πειρας),με το δικο του μοτο εβγαλε ακρη σχεδον αναιμακτα(περαν απο το χρονο που χρειαστηκε η επισκευη).
Να μαστε καλα να καβαλαμε!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από frappe rider
Με συγχωρείς λοιπόν φίλε μου αλλά μάλλον μοτοσυκλετιστικά είσαι "σαχλαμάρας"...
[/B]
Το με συγχωρείς μου αρέσει.
1. Διάβασε όλο το thread.
2. Πες μας τι καβαλάς.
3. Βγες με το πραγματικό Nickname.
4. Με user name : FRAPE RIDER δε κάνεις καργιέρα ούτε για MP3LT.
5. Αν δεν ήσουν και εσύ "σαχλαμάρας" απλά δε θα σχολίαζες.
Το μηχανάκι μου πάντως μετά την επισκευή είναι μπόμπα....και για να μη τα λέμε ξανα, θα το αγόραζα και πάλι. :beer:
sapila racing
03/05/2010, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Το μηχανάκι μου πάντως μετά την επισκευή είναι μπόμπα....και για να μη τα λέμε ξανα, θα το αγόραζα και πάλι. :beer:
Δεν παίρνεις απο τώρα άλλο ένα να το έχεις καβάντζα?
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC Το μηχανάκι μου πάντως μετά την επισκευή είναι μπόμπα....και για να μη τα λέμε ξανα, θα το αγόραζα και πάλι. :beer: [/B]
Αφού μπήκες στον κόπο να απαντήσεις στον συμφορουμίτη μετά από τόσο καιρό πάει να πεί πως έχει δίκιο σ' αυτά που έγραψε...
Ε ρε τι παθαίνει ο άνθρωπος άμα του πιάνουν τον ποπό :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Ε ρε τι παθαίνει ο άνθρωπος άμα του πιάνουν τον ποπό :rotflmao: :bigcry:
Γυρνάει και το άλλο "μάγουλο"????
:rotflmao: :lol: :rotflmao:
Γιατί τόση επίθεση από τόσους συμφορουμίτες ρε πέδες. :rolleyes:
Πολύ βαριά το πήρατε όλοι σας. Εδώ κάνουμε την πλάκα μας, λέμε τις απόψεις μας και γενικά μιλάμε για την μοτο-καψούρα μας. :beer:
Έτυχε να έχω πρόβλημα με τη μηχανή μου (άσχετα με το αν είναι BMW κτλ) και απλά τότε το παρουσίασα και μάλιστα με πολλά νεύρα...μιας και με είχε φρηκάρει η φάση. Το πρόβλημα λύθηκε και η μηχανή δεν έχει κανένα θέμα, από επισκευής της.....οπότε τώρα τη να κάνω;
Για εμένα είναι ένα εργαλείο καθημερινής μετακίνησης που μου φτιάχνει είτε πάω στη δουλειά είτε πάω βόλτα.
Μέχρι και σήμερα σε αυτή την κατηγορία δεν έχω βρει κάτι αντίστοιχο που να μου κάνει κλικ οπότε θα το έπαιρνα και πάλι χωρίς πολλές σκέψεις.
Τα μηχανάκια χαλάνε, οι σχέσεις τελειώνουν και οι άνθρωποι φεύγουμε…..!
Άντε και καλές βόλτες με ότι έχει ο καθένας μας, γιατί όπως μας βλέπω σε λίγο καιρό δε θα έχουμε λεφτά ούτε για να αλλάξουμε λάστιχα.
Φιλαράκι,
(μιλώ μόνο για μένα) πλάκα/χαβαλέ κάνουμε.
Αν εσύ είσαι καλά με το μοτόρι σου, τότε δεν πάνε να βαράνε χίλιοι τενεκέδες; Εσύ πάλι καλά θα είσαι με το μοτόρι.
Είναι μια χαρά μηχανάκι, τα κάνει όλα μια χαρά. Εσύ γιατί να βάλεις νταλκά αφού και ευχαριστημένος είσαι κ το γουστάρεις;
Απόψεις λέμε. Άλλη εσύ, άλλη ο άλλος. Αλλιώς όλοι το ίδιο μηχανάκι θα είχαμε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Φιλαράκι,
(μιλώ μόνο για μένα) πλάκα/χαβαλέ κάνουμε.
Μαζί σου. :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Είναι μια χαρά μηχανάκι, τα κάνει όλα μια χαρά. Εσύ γιατί να βάλεις νταλκά αφού και ευχαριστημένος είσαι κ το γουστάρεις;
Απόψεις λέμε. Άλλη εσύ, άλλη ο άλλος. Αλλιώς όλοι το ίδιο μηχανάκι θα είχαμε!
Έχεις δίκιο….φαντάζεσαι να είχαμε όλοι το ίδιο μηχανάκι!!!!:eek:
Α πα πα πα!
Προτιμώ να μοιραζόμαστε συζύγους! (Ιδίως αν η δική σου έχει καλύτερη πεθερα!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrEvil
Α πα πα πα!
Προτιμώ να μοιραζόμαστε συζύγους! (Ιδίως αν η δική σου έχει καλύτερη πεθερα!)
Xa xa xa:rotflmao: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :rotflmao:
Καλό ρε συ Evil.....:beer: πολύ ΠΡΟΧΟ!!!!
frappe rider
08/05/2010, 21:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
Το με συγχωρείς μου αρέσει.
1. Διάβασε όλο το thread.
2. Πες μας τι καβαλάς.
3. Βγες με το πραγματικό Nickname.
4. Με user name : FRAPE RIDER δε κάνεις καργιέρα ούτε για MP3LT.
5. Αν δεν ήσουν και εσύ "σαχλαμάρας" απλά δε θα σχολίαζες.
Το μηχανάκι μου πάντως μετά την επισκευή είναι μπόμπα....και για να μη τα λέμε ξανα, θα το αγόραζα και πάλι. :beer:
Ωπα καλώστονΑ :lol: μετά από τρείς μήνοΥς :lol:
1.Το διάβασα όλο (αφού άντεξα από τα γέλια)
2.Γιατί πρέπει να σου πω τι καβαλάω ; Το έχει στο προφίλ μου άλλωστε.
3.Αυτό είναι το πραγματικό Nickname τι σε πειράζει ;
4.Φάε μόνο τις πατάτες...άσε το κρέας για τους υπόλοιπους :wave2:
5.Το να με λες "σαχλαμάρα" εσύ είναι τιμή !!
Καλές βόλτες με το "μπόμπα-αλλαγμένο όλο-μηχανάκι" :bigcry: και όπου να 'ναι να το ξαναγοράσεις να τα κάνεις σετ :wave2:
Ωχ Παναγία μου!!!
Ακόμα ρε σαχλαμάρα ακόμα δε βαρέθηκες!
Άσε με εμένα με την "πατάτα" και φάε εσύ όλο το κρέας....τι ζόρι τραβάς;
Έλα να πάμε παρακάτω.
Αγοράκια, νομίζω ότι φτάνει ε....
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αγοράκια, νομίζω ότι φτάνει ε....
+1000 μαζί σου....!!!
:sun: ....και όχι τίποτε άλλο, αλλά τώρα με την κρίση μας βλέπω όλους με SYM 150cc.
Πλάκα πλάκα αυτά τι λένε ρε πέδες;
Βλέπω πολλά στο δρόμο και από κουβέντες έχω καταλάβει ότι είναι καλή λύση για την πόλη.
zvailakis
10/05/2010, 09:07
150cc????? Φίλε θα σε μαζέψει η εφορία, όπως πάει με τα νέα μέτρα, άσε που με την βενζίνη στα ?3-4 / λίτρο σε κάνα χρόνο θα κλάψουμε και άλλο!
50cc και πολλά είναι! για τις εκτός πόλης μετακινήσεις πάντα, γιατί για τις εντός μόνο ποδήλατο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ferro
Εμένα φίλτατε μου αρέσει η μοτοσυκλέτα μου και την αγαπάω αλλά δεν μπαίνω ποτέ στον κόπο ούτε να τη δικαιολογήσω ούτε να γράψω πόσο καλή είναι ούτε να γλύψω την εταιρεία
Σωστός ο παίχτης. Μακάρι να αντιμετωπίζαν έτσι κι άλλοι τα μοτασακά τους...
Μικετζι, Βύρωνας ακούει...??:D
(περιμέντε, όπου νά'ναι έρχονται και θα'ρχίσει το γλέντι...)
Τελικά είναι καλή μηχανή ; Γιατί άκρη δεν έχω βγάλει !!!! ^^
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.