PDA

View Full Version : 50ari sm..help neos sto athlhma..



stinger
02/12/2006, 02:58
Καταρχήν χαιρετώ όλο το forum μιας και είμαι καινούριος στην παρέα γι αυτό δείξτε λίγη κατανόηση είμαι παντελώς άσχετος..Σκέφτομαι να αγοράσω μηχανάκι και θέλω την γνώμη των "βετεράνων"..:) Όλα ξεκίνησαν πριν μερικούς μήνες οπότε και μου έδωσε ένα φιλαράκι το παπί του, ένα παλιό town(nomizw)..50cc και έκοψα δυο τρεις βόλτες..μπορεί για όλους εσάς που καβαλάτε κάτι τέρατα να ακούγεται γελοίο αλλά για μένα ήταν κάτι μαγικό..από εκείνη λοιπόν την μέρα μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να αγοράσω ένα μηχανακι..δεν θέλω κάτι τρομερό..θέλω κάτι που να μπορώ να οδηγήσω μιας και δεν είμαι καμιά ντουλάπα (1.70 - 60 kg) και δεν έχω προηγούμενη εμπειρία αλλά να μην είναι και σαν στρογγυλοφάναρο 50 άρι..:) δεν θέλω πάπια scooter και όλα τα συναφή γιατί θέλω να μάθω.. και σε καμία περίπτωση γενικά δεν θα αγόραζα κάτι αυτόματο..χάνεται όλη η μαγεία..θέλω μία μικρή μοτοσυκλέτα σε καλή τιμή γιατί ως φοιτητής και βγάζοντας ψιλά από κανένα ιδιαίτερο η τπτ service H/Υ αν μου πείτε τπτ τρελλό θα το πάρω στο μεταπτυχιακό μου..συνεχίζοντας με το τι θέλω από το μηχανάκι μου..δεν θέλω πολλά..θέλω να είναι ωραίο..να μπορεί να με πηγαίνει με 70-80 χλμ χωρίς να είναι στην τσίτα, να μην κολώσει σε καμιά νορμάλ ανηφόρα και αν ανέβει η κοπέλα μου για να πάμε καμιά μικρή βόλτα στο κέντρο να μην ξεψυχίσει από το δικάβαλο..να πάμε αξιοπρεπώς στον προορισμό μας..Δεν το θέλω τόσο τόσο για να λύσω το ζήτημα της μετακίνησης μου..έχω αυτοκίνητο εδώ και δύο χρόνια..από τότε που πέρασα στην σχολή..Το θέμα είναι ότι δεν έχω δίπλωμα μηχανής 125 και έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσω την μοτοσικλετιστική μου ζωή από τα 50 cc εφόσον δεν κοστίζει σχεδόν τπτ και το μηχανάκι το ίδιο κοστίζει λίγο λιγότερο..βέβαια δεν είμαι πια 16 γι αυτό θέλω την άποψη σας κατά πόσο μπορεί να με καλύψει μία μικρή μηχανή όπως ας πούμε το Derbi Senda R Racer που κοστίζει περί τα 1900 ευρώ καινούριο..βγάζει νομίζω 9 άλογα και ζυγίζει 80 κιλά..θα έιναι αρκετά γι