PDA

View Full Version : Mπλόκα.COM !!!!



Julius
07/07/2004, 08:19
Polyyyyyy endiaferon site...... tora oso afora thn akriopoistia toy...... agnosth


http://bloka.com

darkCount
07/07/2004, 09:16
psit...nearoulh....rixne kai mia matia sta taksidiwtika pote pote....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Foberh kathgoria me poly xrhsimes plhrofories:wave2: :wave2: :wave2:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:

Julius
07/07/2004, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από darkCount
psit...nearoulh....rixne kai mia matia sta taksidiwtika pote pote....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Foberh kathgoria me poly xrhsimes plhrofories:wave2: :wave2: :wave2:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:beer:


psit graso, anoikse to link kai tha deis ena site me kathimerinh enhmerosh kai oxi ena post pou egine prin apo 8 mhnes sxedon.

ainte leme

darkCount
07/07/2004, 09:43
psit nearoulhhhhhhhhhhh......kane bre ena kopo na deis pote egine enhmerwsh sto post auto.....


kane lemeeeeeee:wave2:

:beer:

crs-k
07/07/2004, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
psit graso, anoikse to link kai tha deis ena site me kathimerinh enhmerosh kai oxi ena post pou egine prin apo 8 mhnes sxedon.

ainte leme


Το γρασο, θελει να πει οτι πριν απο δυο-τρεις μερες, ειχε βαλει σε ποστακι το λινκ για το "Μπλοκα", και εσυ μαλλον ΔΕΝ το ειδες ...

:lol: :beer:

darkCount
07/07/2004, 09:45
mprabo bre pappou:D boh8a ligo giati o Kulius apo tote pou agorase karabi...exei dialeipseis:rotflmao:

Tou leipoun oi kradasmoi:lol:

Julius
07/07/2004, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από darkCount
psit nearoulhhhhhhhhhhh......kane bre ena kopo na deis pote egine enhmerwsh sto post auto.....


kane lemeeeeeee:wave2:

:beer:

Re pontika, ekei poy to evales.......... kai anarotiomoun gia poio logo einai akoma "sticky" post me mploka apo ton 11-2003

ainteeeeee

crs-k
07/07/2004, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από darkCount
mprabo bre pappou:D boh8a ligo giati o Kulius apo tote pou agorase karabi...exei dialeipseis:rotflmao:

Tou leipoun oi kradasmoi:lol:

Οτι μπορω κανω παιδακι μου ... :)
Ενα πλυντηριακι εχω ο καημενος ... :lol: :beer:

darkCount
07/07/2004, 09:54
Autos einai kai o logos bre moderatora ths kakias wras pou ena post 8a mporouse na meinei sticky....Xrhsimes diaxronikes plhrofories

Kai kamia enhmerwsh pote pote....kai prosfora apo opoion exei kati na prosferei sto post...

Na sou dwsw to trakter bre na kaneis mia bolta na 8ymh8eis pws einai h eksapsh panw stis 2 rodes....na staniareis ligo?:beer:

Julius
07/07/2004, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από darkCount
Autos einai kai o logos bre moderatora ths kakias wras pou ena post 8a mporouse na meinei sticky....Xrhsimes diaxronikes plhrofories

Kai kamia enhmerwsh pote pote....kai prosfora apo opoion exei kati na prosferei sto post...

Na sou dwsw to trakter bre na kaneis mia bolta na 8ymh8eis pws einai h eksapsh panw stis 2 rodes....na staniareis ligo?:beer:

Nai ame

darkCount
07/07/2004, 09:56
:winka: :beer:

psaroulis
07/07/2004, 10:21
paratirisate kati tipota xtes mipos?

kathe 100 metra kai mploko! se oles tis perioxes
ksekinisa apo kentro, vrethika faliro, gemato mploka
vgika to vradi pantou mploka
piga kentro, meta glifada
pantou...
pathane kati xtes? psaxnane kapoion sigkekrimena? stamatousan kosmo sti paraliaki, eida stroumfaki na petagetai sto antitheto revma apo afto pou itan kai na stamata ena amaksi sigkekrimena
enas xamos

darkCount
07/07/2004, 10:26
Ena kati tipota to eida x8es twra pou to les. :wave2:

Mpatsoplymmira genikoterh. Se ka8e fanari apo 2 stroumfakia.
Phga na stamathsw kai me endo ws synh8ws sto fanari Kapodistriou gia na anebw sth gefyra Beikou kai tous eida katw apo th gefyra 1 deyterolepto prin to tampourwsw.

Ftou skoulikomyrmygkotrypa!!!!:evil: