PDA

View Full Version : Αφαιρεση δευτερευουσας πεταλουδας.



Ταξιδευτής
27/12/2006, 18:14
Λοιπον, ηθελα να ανοιξω αυτο το θεμα εδω, γιατι πιστευω οτι ειναι κατι πολυ σημαντικο και θα αξιζε να το γνωριζουν οι ιδιοκτητες των Ζ.
Ξερω οτι ειμαι πολυλογας αλλα καντε τον κοπο και διαβαστε το: αξιζει! :)

Εδω και χρονια οι κατασκευαστες ετρωγαν το κεφαλι τους να βρουν τροπο να βγαζουν μηχανες που να πληρουν τις νορμες περι ρυπων, να εχουν καλη οικονομια καυσιμου ΚΑΙ το ανοιγμα του γκαζιου να δινει ομαλη και στρωτη επιταχυνση.

Ετσι βρηκαν τη λυση της δευτερευουσας πεταλουδας. Αυτη ειναι μια πεταλουδα που βρισκεται στην εισαγωγη, ακριβως ΠΡΙΝ την κυριως πεταλουδα (που ελεγχεται μηχανικα απο τον αναβατη) και ελεγχεται ηλεκτρονικα απο τον εγκεφαλο της μηχανης.

Αξιζει να σημειωθει οτι αυτη η πεταλουδα λειτουργει εντελως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το τι κανει ο αναβατης στο δεξι γκριπ και ακολουθει το οτι προγραμμα εχει θεσει ο κατασκευαστης.

Οπως σημειωθηκε σε πολλα τεστ, το ZZR1400 ενω ειναι τερας δυναμης, χαμηλα εγινε εσκεμμενα υποτονικο απο την μαμα Kawasaki ωστε να ειναι ευκολοδηγητο και ομαλο.

Αυτο εγινε με την μεθοδο αυτη της δευτερης πεταλουδας.
Αυτη η πεταλουδα παραμενει κλειστη μεχρι τις 4,500 περιπου στροφες και μετα ανοιγει σε πολυ μικρο βαθμο, πνιγοντας την αποτομη παροχη δυναμης στις χαμηλες στροφες.
Ακομα και αν ο αναβατης στιψει το γκαζι, η μηχανη θα ανοιξει γραμμικα και γλυκα, αλλα καπως νωθρα...

Αφαιροντας λοιπον την δευτερη αυτη πεταλουδα εχεις ενα μοτερ εντελως ελευθερο, που ελεγχεται πληρως απο το δεξι γκριπ. Ειδικα στο 1400 η διαφορα στις χαμηλες στροφες δεν ειναι απλα εμφανης αλλα ΧΑΟΤΙΚΗ! Η μηχανη πραγματικα μεταμορφωνεται.

Το ιδιο ακριβως συστημα η Kawasaki εχει τοποθετησει και στο Ζ.

Η δευτερη πεταλουδα οπως ειδα και σε φωτογραφιες της εν δρασει, παραμενει κλειστη η σχεδον κλειστη μεχρι τις 6,000 στροφες, και μετα κρατοντας τερμα γκαζι ανοιγει πληρως, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ομως απο τις ορεξεις του αναβατη.

Σε καποιους μπορει να αρεσει αυτη η συμπεριφορα αλλα εμενα τουλαχιστον παντα μου θυμιζε το lag των μοτερ τουρμπο.
Πολλες φορες ειχε τυχει να ανοιξω αποτομα το γκαζι αλλα δεν ειχε την κλωτσια που περιμενα, εκτος και αν ημουν σε υψηλες στροφες ηδη.
Μεχρι να διαβασω το εν λογω θεμα, δεν εδινα και τοσο σημασια σε αυτη την συμπεριφορα γιατι πιστευα οτι στις χαμηλες στροφες το ανοιγμα ειναι νωθρο γιατι μπουκωνει απο καυσιμο...

Στο εξωτερικο λοιπον και περνοντας αφορμη απο το ZZR1400 οπου αφαιρουν αυτη τη δευτερευουσα πεταλουδα, οι ιδιοκτητες Ζ αφαιρεσαν και αυτοι την δευτερη πεταλουδα.

http://www.riderforums.com/showthread.php?t=25665&page=1&pp=15&highlight=secondary+throttle+plates

Οι περισσοτεροι ανεφεραν οτι το αποτελεσμα ηταν τρομερα εμφανες, σε βαθμο που καθιστουσε την μηχανη επικινδυνη.

Ετσι ημουν περιεργος να την δοκιμασω και εγω αυτη την μετατροπη.

Πηγα μια μεγαλη βολτα μεχρι Σουνιο δοκιμαζοντας την μηχανη πριν και μετα. Μαλιστα ειχα διαλεξει μεγαλη διαδρομη για να μπορεσω να δω οποιαδηποτε διαφορα οσο μικρη και αν ηταν.

Ε λοιπον τσαμπα πηγα τοσο μακρυα! Η διαφορα ηταν τοσο εμφανης που θα φαινοταν και στο γυρο του τετραγωνου μου!

Ανοιγοντας αποτομα το γκαζι με 2α και 3η στις 3,000 στροφες, τρως ΑΚΑΡΙΑΙΑ μια κλωτσια και φευγεις μπροστα χωρις ιχνος lag.
Λογω και του οτι δεν κραταω το τιμονι σφιχτα, λιγο ελειψε να φυγει απο τα χερια μου! :eyepop: :eyepop:

Το "μπαμ" που εχει τωρα ειναι τοσο μεγαλο που μερικες φορες πιστεψα οτι μπορει να εσπαγε καμια αλυσιδα. (Οτι μπορει να κανει ζημια δεν αμφιβαλλω καθολου).
Αληθινα δεν θελω να υπερβαλλω, αλλα η μηχανη μεταμορφωθηκε εντελως.

ΟΜΩΣ! Εδω υπαρχει κατι που θελω να τονισω.
Μετα την μετατροπη αυτη η μηχανη μπορει να γινει επικινδυνη!!!

Το γκαζι πλεον ελεγχεται ΠΛΗΡΩΣ απο τον δεξι καρπο. Το ποσο ομαλα η αποτομα θα ανοιξει η μηχανη εξαρταται 101% απο το τι κανεις στο γκριπ.

Το ειχαν επισημανει και οι ξενοι, το επισημαινω και εγω.
Ειλικρινα περασα ολο το υπολοιπο απογευμα γυριζοντας πισω ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ να μαθω ξανα να ελεγχο τον δεξι καρπο μου.

Η μηχανη στο ανοιγμα του γκαζιου και λιγοτερο στο κλεισιμο αντιδρα ακαριαια ως και αποτομα!

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ περαν απο ενα απειροελαχιστο κλικ ειχε ως αποτελεσμα μια σεβαστη κλωτσια, ακομα και απο τις 2000 στροφες!
Αυτο σε μια ευθεια μπορει να ειναι ωραιο και θεμιτο, αλλα στις στροφες μπορει να σε στειλει πριν προλαβεις να καταλαβεις τι εκανες!

Μηπως ομως αυτο εχει επιπτωσεις στην υγεια του μοτερ;
Στο Riderforums.com οπου το θεμα εχει αναλυθει διεξοδικοτατα (17 σελιδες), εγιναν μετρησεις λογου αερα/καυσιμου και βρηκαν οτι το μειγμα ΔΕΝ φτωχαινει μετα την μετατροπη ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ POWERCOMMANDER και να φοραει ενα καταλληλο (βλ. πλουσιο) προγραμμα.

Ακομα και καποιος που εκανε μετρησεις ΧΩΡΙΣ Powercommander, βρηκε οτι το μειγμα δεν φτωχαινε σημαντικα, αλλα αυτο ειναι κατι για το οποιο εγω προσωπικα δεν θα ρισκαρα. Ο καθενας μελεταει και αποφασιζει για παρτη του...
Παντως επιπτωσεις στο μοτερ ΔΕΝ φαινονται να υπαρχουν...

Θα μου πειτε "μα τοτε χαζη ηταν η Kawasaki να βαλει ενα συστημα που εμποδιζει την μηχανη αντι να την βελτιωνει";
Η απαντηση ειναι οτι δεν ειναι καθολου χαζη. Η δευτερη πεταλουδα βοηθαει στην οικονομια καυσιμων, λιγοτερους ρυπους και το πιο σημαντικο: καθιστα την μηχανη πολυ φιλικη και γλυκεια στο γκαζι. Ακομα και ΠΟΛΥ ατσαλες κινησεις δεν προκαλουν δραματα ιδιως στις χαμηλες στρφες...

Εγραψα το θεμα αυτο για να αναφερω κατι που κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στο Ζ, και ΙΣΩΣ κανει παρομοια διαφορα σε αλλες μηχανες με δευτερη πεταλουδα (οπως πολλα Yamaha)...

Συστηνω ομως και παλι ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: Η μετατροπη αυτη εχει πολυ εμφανη αποτελεσματα και κανει την μηχανη να αντιδρα (ισως υπερβολικα για μερικους) ακαριαια.
Αν κανετε αυτη την μετατροπη την ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ και εχετε το νου σας ιδιως σε στροφες. Η παραμικρη ατσαλη κινηση μπορει να εχει σοβαρες επιπτωσεις... :nono:

Οπως και να εχει ομως, εγω πραγματικα εμεινα με το στομα ανοιχτο και ΣΙΓΟΥΡΑ η μηχανη θα μεινει ετσι.
Χανει σε φιλικοτητα και σιγουρα απαιτει μεγαλο ελεγχο στο δεξι γκριπ, αλλα αυτη η τρελη κλωτσια και η αμεσοτητα ειναι ΤΟΣΟ διασκεδαστικη που δεν γυριζω πισω με τιποτα... :a016: :a016: :a016:

SPORAKIAS
27/12/2006, 18:22
εσυ ρε εισαι τελειως μα τελειως επικινδυνος και τρελος....:evil:

για πες τωρα.....το δικο μου εχει??και αν ναι ελα παρεα να τη βγαλουμε... :cool:

με το φτωχο μειγμα εννοεις να μην μεινει το μοτερ χωρις καυσιμο και κολλησει???

:a18: :a20: :a19:

Ταξιδευτής
27/12/2006, 19:28
:D Sporakia, ας αρχισουμε απο τα ευκολα: Οταν λεω φτωχο μειγμα εννοω ακριβως αυτο: να μην μεινει το μοτερ χωρις καυσιμο (και με περισευμα αερα) γιατι σε αυτη την περιπτωση ο κινητηρας δεν θα ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ χαρουμενος....

Τωρα για να κανουμε την μετατροπη στο δικο σου... Οπως ειδα εχεις ενα 636. Ψαχνοντας στο Internet δεν βρηκα καμια αναφορα στην αφαιρεση της δευτερευουσας πεταλουδας σε 636.

Αυτο απο οσο ξερω εχει γινει σε ΖΧ10, ΖΖR14, Ζ1000, και Ζ750... Τωρα απο εκει και περα δεν ξερω... Κατεβαζω το service manual για το δικο σου μηχανακι για να ριξω μια ματια και να σου πω...

Παντως η μετατροπη αυτη δουλευει και δεν ειναι απλα μια αισθηση που δινει.
Επειδη στο αλλο φορουμ ειχε επικριθει αρκετα η συγκεκριμενη διαδικασια απο πολλους, καποιος πηγε με ενα Ζ1000 και εκανε μια δυναμομετρηση πριν και μετα.

Παροτι η διαφορα ειναι τεραστια στο αποτομο "σκασιμο" του γκαζιου, ακομα και σε σταθερα τερμα γκαζι το δυναμομετρο εδειξε διαφορα μεχρι και +5 αλογα ΣΤΙΣ χαμηλες στροφες, και αναλογη αυξηση σε ροπη...

Απο εκει και περα οι επικριτες σωπασαν... :beer:


73104

SPORAKIAS
27/12/2006, 19:38
οντως ...οπως φαινετε στο διαγραμμα ολη η δουλεια ειναι για τις χαμηλες....οπως τα λες και εσυ..:smokin:

αν τελικα γινετε και στο δικο μου ....το μονο που ''φοβαμαι'' ειναι η αποτομη οπως λες και εσυ ροπη απο χαμηλα στους ελληνικους δρομους του κεντρου...

παντως το εργαλειο (636) το ξερω παρα πολυ καλα ....εσυ που το εχεις δοκιμασει θα μπορει να ελεγχτει ετσι..?? μη φαμε και τα μουτρα μας..??

το ιδιο συστημα (λογικα) πρεπει να ειναι π.χ και στο ..cbr600rr '04 και μετα ...που εχει διπλες πεταλουδες ...ετσι..??

adam_tsouk
27/12/2006, 23:47
ωραια μας τα λες...


:beer:




καπου το ειχαμε ξανασυζητησει αλλα οχι στο μοτο... (http://www.kawasaki-bikers.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2173)

bored
27/12/2006, 23:57
Μανία που έχει ο κόσμος να πειράζει τα μηχανήματα :sick:

gcrook
28/12/2006, 00:13
Μμμμμ το χαρηκα αυτο το ποστ λογω τιμης:D
Φιλε ταξιδευτη αστο ετσι απλα θυμησου οτι καποτε θα χρειαστει να ανοιξεις το γκαζι σε μια στροφη.
Μακαρι οταν θα κλεισει ( το γκαζι ) , να εισαι ακομα πανω στην μηχανη.

Κατα τα αλλα τετοιου ειδους πειραγματα στην εισαγωγη ανεβαζουν τα τιμολογια και σε αλλα επιμερους τμηματα της μοτοσυκλετας, οπως στην μεταδοση.:bigcry:

Ταξιδευτής
28/12/2006, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Μμμμμ το χαρηκα αυτο το ποστ λογω τιμης:D
Φιλε ταξιδευτη αστο ετσι απλα θυμησου οτι καποτε θα χρειαστει να ανοιξεις το γκαζι σε μια στροφη.
Μακαρι οταν θα κλεισει ( το γκαζι ) , να εισαι ακομα πανω στην μηχανη.

Κατα τα αλλα τετοιου ειδους πειραγματα στην εισαγωγη ανεβαζουν τα τιμολογια και σε αλλα επιμερους τμηματα της μοτοσυκλετας, οπως στην μεταδοση.:bigcry:

+50000000000000000 Γιωργο! :smilea:
Εισαι 101% σωστος σε αυτο που λες! ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Το ειπα και πιο πανω: μπορει να καταστησει την μηχανη ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ αν ο αναβατης ΔΕΝ ξερει, η δεν μπορει να ελεγξει επαρκως το δεξι χερι του.

Κανει την μηχανη ΠΟΛΥ πιο αμεση στις αντιδρασεις της, αλλα κατα συνεπεια πολυ πιο "δυσκολη" και απαιτητικη στις κινησεις του δεξι γκριπ!

Το ολο θεμα ειναι στο αρχικο ανοιγμα του γκαζιου. ΕΚΕΙ αν δεν εισαι πολυ προσεκτικος υπαρχει πλεον μια αμεση (εως και αποτομη) κλωτσια, που ΣΙΓΟΥΡΑ σε μια στροφη μπορει να σε στειλει ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ!

Πολλοι αναβατες (μαζι και εγω) δεν εχουν εκπαιδευτει να προσεχουν το ποσο ανοιγουν το δεξι γκριπ, ειδικα σε περιπτωσεις απαιτητικες οπως σε στροφιλικι...
Η Kawasaki ΚΑΛΩΣ επραξε και εβαλε την δευτερη πεταλουδα, η οποια φραζοντας την εισαγωγη και ανοιγοντας ηλεκτρονικα εχει ως αποτελεσμα το πολυ γλυκο και ομαλο ανοιγμα του γκαζιου!
Αυτο ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι χρησιμο ως και σωτηριο.


ΑΛΛΑ. Οπως προειπα η δευτερη πεταλουδα εχει ενα πολυ αισθητο lag το οποιο μεχρι τωρα θεωρουσα ως κατι δεδομενο και απλα το δεχομουν.
Η μηχανη πλεον ειναι πιο απαιτητικη και θελει ΠΡΟΣΟΧΗ και εκπαιδευση στο ανοιγμα του γκαζιου.
Ειδικα απο τη στιγμη που εχει παρα πολυ κοντη γκαζιερα... Την μετρησα προχθες και εχει γωνια ανοιγματος 54 μοιρες!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ εχω ΠΑΡΕΙ τις ευθυνες μου και την αποφαση να ΜΑΘΩ και να εκπαιδευτω απο την αρχη, ωστε να ελεγχω ΣΩΣΤΑ και οπως πρεπει το γκαζι οπως κανανε οι "παλιοι": Χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα, παρα μονο σωστα, με γνωση και εκπαιδευση.

ΑΝ δεν νοιωσω ετοιμος και δεν εκπαιδευτω να εισαι σιγουρος Γιωργο οτι δεν θα προκαλεσω την τυχη μου σε στροφες..... :beer:

idi
28/12/2006, 09:22
Χρησιμοποιείς υπερβολές στο κειμενο σου

-Σε καμια περίπτωση δε θα γινει "επικίνδυνο" το γκαζι... cool

-δεν ειναι και τοοοοση μεγαλη η διαφορα... εγω "τρομαξα να την καταλάβω" :D

-δεν εχει κανενα "lag" το μηχανάκι απο το εργοστασιο... ειναι η συνηθισμένη λιγο αργη απόκριση των "injection"

πραγματικα δε βλεπω σοβαρο λογο να κανει κανεις την παραπανω μετατροπή! Αν θες καλυτερη απόκριση στη λειτουργεια του μοτερ σου βαλε ενα power commander και ρύθμισε το σωστα

αν θες περισσότερη "δύναμη χαμηλά"... η μοναδικη λυση που εχει αμεσο αντίκρισμα... (και με εξευτελιστική τιμη...) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙ ...
:wave2:

Ταξιδευτής
28/12/2006, 09:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
οντως ...οπως φαινετε στο διαγραμμα ολη η δουλεια ειναι για τις χαμηλες....οπως τα λες και εσυ..:smokin:

αν τελικα γινετε και στο δικο μου ....το μονο που ''φοβαμαι'' ειναι η αποτομη οπως λες και εσυ ροπη απο χαμηλα στους ελληνικους δρομους του κεντρου...

παντως το εργαλειο (636) το ξερω παρα πολυ καλα ....εσυ που το εχεις δοκιμασει θα μπορει να ελεγχτει ετσι..?? μη φαμε και τα μουτρα μας..??

το ιδιο συστημα (λογικα) πρεπει να ειναι π.χ και στο ..cbr600rr '04 και μετα ...που εχει διπλες πεταλουδες ...ετσι..??

Γιωργο, η παροχη δυναμης δεν γινεται αποτομη απο μονη της. Γινεται παρα μα παααρα πολυ αμεση, και θελει σεβασμο και ικανοτητα. Αποτομη και επικινδυνη γινεται μονο αν δεν το σεβαστεις και δεν εχεις την ικανοτητα η διαθεση να μαθεις να ανοιγεις στα χιλιοστα το γκαζι.

Πρεπει να σημειωσω εδω κατι: ΑΦΟΥ το γκαζι εχει ανοιξει, η διαφορα δεν ειναι σημαντικη. Σιγουρα εχει καλυτερη αποκριση, αλλα εκει εχεις την βοηθεια του στροφαλου που εξομαλυνει τα πραγματα σε μεγαλο βαθμο.

Η μεγαλη διαφορα ειναι στο πρωτο ανοιγμα του γκαζιου απο κλειστο η σχεδον κλειστο. Εκει η μηχανη αντιδρα ΑΝΑΛΟΓΑ με το τι κανεις στο γκριπ. Οσο αποτομος εισαι εσυ, τοσο αποτομα κλωτσαει η μηχανη.

Παντως στους δρομους της Αθηνας θελει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχη. Τα παντιλικια γινονται με τη σκεψη και πολυ μα ΠΟΛΥ πιο αποτομα απο πριν.... :eyepop:

Ταξιδευτής
28/12/2006, 09:48
Idi, ισως ειμαι υπερβολικος.
Ισως απο την αλλη να ειμαι πιο "ευαισθητος" σε αλλαγες στο πως ανοιγει η κλεινει το γκαζι.

Και η αληθεια ειναι οτι ΕΚΕΙ ακριβως εγω καταλαβα πολυ μεγαλη διαφορα.

Οπως και στο ξενο φορουμ, καποιοι ειπαν οτι ειδαν μεγαλη διαφορα, ενω καποιοι αλλοι δεν ειδαν τιποτα.
Τι να πω... Ισως εχει να κανει και με τον αναβατη και το πως οδηγαει... Αν στιβεις παντα το γκαζι δεν θα δεις διαφορα. Αν παιζεις με κλειστο γκαζι, ανοιχτο στο 1 κλικ, 2, 3, κλπ οπως εγω, τοτε θα καταλαβεις διαφορα.

ΕΠΙΣΗΣ να σημειωσω οτι ΕΧΩ powercommander, ειναι ρυθμισμενο στο δυναμομετρο, και εγιναν επιπλεον ρυθμισεις για να υπολογιστει και η αλλαγη στην 2η πεταλουδα.

Οσοι θελουν μπορουν να το κανουν μονοι τους και να δουνε ιδιοις ομμασι την οποια διαφορα!
:beer: :wave2:

bored
28/12/2006, 09:51
Άφησε το μηχάνημα όπως είναι στην αρχική του κατάσταση, γιατί δε σε συμφέρει. Μην κάνεις γύφτικες μετατροπές.

Ταξιδευτής
28/12/2006, 10:14
Υποστηριζοντας τα λεγομενα μου, οτι καποιοι αναβατες το βρηκαν να αλλαζει σημαντικα την συμπεριφορα της μηχανης, ο πρωτεργατης της μετατροπης αυτης στο Ridersforum εφτιαξε το παρακατω how - to και πως θα δειτε ξεκαθαριζει τη θεση του:


73119

gcrook
04/01/2007, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από bored
Άφησε το μηχάνημα όπως είναι στην αρχική του κατάσταση, γιατί δε σε συμφέρει. Μην κάνεις γύφτικες μετατροπές.

Δεν εχεις καταλαβει οτι οι "γυφτικες μετατροπες" που ονομαζεις ειναι μερος του παιχνιδιου.
Αμα ειναι να μας φαει και εδω μεσα το politically correct να παμε να αγορασουμε κανα Goldwing.
:rolleyes:

dirtbird
04/01/2007, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Δεν εχεις καταλαβει οτι οι "γυφτικες μετατροπες" που ονομαζεις ειναι μερος του παιχνιδιου.
Αμα ειναι να μας φαει και εδω μεσα το politically correct να παμε να αγορασουμε κανα Goldwing.
:rolleyes:

με αερόσακο? :wacko:

gcrook
04/01/2007, 19:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
με αερόσακο? :wacko:

Μονο αν εχει και πλαινους:D
Nα γλυτωσουμε και απο κανα lowside:rotflmao: :sad: :rotflmao:

gcrook
28/01/2007, 16:10
Να το ξεθαψω λοιπον το θρεντακι και να προσαθεσω οτι η μοντιφα οχι μονο δεν ειναι επικινδυνη, (για τον αναβατη για την μοτο το συζηταμε) ,αλλα μιλαμε πλεον για το πιο διασκεδαστικο Ζ750 που εχω οδηγησει.:D

Tropeas
28/01/2007, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Να το ξεθαψω λοιπον το θρεντακι και να προσαθεσω οτι η μοντιφα οχι μονο δεν ειναι επικινδυνη, (για τον αναβατη για την μοτο το συζηταμε) ,αλλα μιλαμε πλεον για το πιο διασκεδαστικο Ζ750 που εχω οδηγησει.:D
Όντως , συμφωνώ και επαυξάνω!!! (βέβαια καίει κατι τι παραπάνω σε συνδυασμό και με το powercommander... αλλά γουστέρνεις...)

bored
29/01/2007, 10:13
ηλίθιοι αυτοί που σχεδιάσαν το μηχανάκι σίγουρα δεν είναι και ποντάρω στο ότι υπάρχει κάποια παράμετρος που εμείς εδώ δεν έχουμε λάβει υπ'όψη μας. Μακροζωία κινητήρα; δε ξέρω τι, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράματα.

προσέχετε

alexk
29/01/2007, 10:57
Παιδιά, σήμερα μόλις είδα το thread.

Χαίρομαι που στα μηχανάκια σας, έχει όντως διαφορά. Όπως ίσως ξέρετε, και τα R1 2004-2006 έχουν δεύτερη πεταλούδα, η οποία είναι κυρίως για να έχει τέλεια παροχή αέρα στον κινητήρα και να μην τον πνίγει. Όμως, στη δικιά μας περίπτωση, η αφαίρεση του 2ου σετ, έχει ως αποτέλεσμα την πτώση της απόδοσης. Πολλά παιδιά από το r1-forum τις αφαίρεσαν, και μετά τις δοκιμές και δυναμομετρήσεις, τις τοποθέτησαν πάλι.
Χαρακτηριστικά να αναφέρω, ότι το R1 SBK που οδηγεί ο haga, έχει και αυτό τον μαμά ψεκασμό που έχει το δικό μου (π.χ.) και ναι, φοράει τις 2ες πεταλούδες. Οπότε, στο Yamaha υπάρχει λόγος "απόδοσης" που υπάρχουν.

Και πάλι bravo για το ωραίο mod !
:beer:

KivraZ
11/03/2007, 22:23
εχουμε να διαλεξουμε μεταξυ αποδωσης...και fun!!!!!!

πριν παρω το z μου ειχα οδηγησει ενα grand canyon 900cc 2cl και αρκτερα εντουρα...
οταν πηρα ειχα την εντυπωση ποοοοο θυριο 110 ααλογακια φαντασου.......
με το που ειδα την αποκριση πριν τισ 5000 ξενερωσα........λεω γαμο τα 4α κιλυνδρα και τις μαλακιες τους τι να τα κανεις τα 110 αν δεν μπορεις να τα εχεις οποτε θες......
και ελεγα το επομενο θα ειναι stadar kανα 2 κυλινδρο ktm super duke να γουσταρο και παλι!!!!!!!!!
δλδ το gagiva ηταν ΠΟΛΥ ποιο διασκεδαστικο απο το z..........
οποτε ι ιδεουλα αφτη δεν ειναι κακια..........και ας χασω κανα αλογακι.......την μηχανη την πηρα για
γουστα στα @@μου κοντρες και μαλακιες

Ταξιδευτής
12/03/2007, 11:54
Φιλε Kivraz, μην μπερδευεσαι. Η πτωση αποδοσης που ανεφερε ο Αλεξ δεν αφορα τα Ζ αλλα τα R1 με την αφαιρεση της 2ης πεταλουδας.

Το Ζ οχι μονο ΔΕΝ χανει αποδοση, αλλα ρυθμιζοντας το μειγμα σου καταλληλα για να λαβει υποψιν την 100 ανοιχτη 2 πεταλουδα, στις χαμηλες και μεσαιες παιρνεις αλογα.

Οσο για την διαφορα στην αποδοση; Πιστεψε με, οτι νουμερα και να σου δειξω απο δυναμομετρο δεν θα καταλαβεις για ΤΙ μιλαμε! Οταν ειχα πει αρχικα οτι εχει μεγαλη διαφορα εννοουσα ΜΕΓΑΛΗ!! :D

Και εγω ανοιγοντας γκαζι στις χαμηλες στροφες ειχα νωθρη αποκριση που απεδιδα στο οτι ειναι 4κυλινδρο κλπ. Ε τελικα ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!
Οτι και να σου πω αν δεν το οδηγησεις δεν θα καταλαβεις! Αν θες μπορουμε να βρεθουμε και να το δοκιμασεις! ;)

ΥΓ. Αν δεν συνδιαστει με Power commander η διαφορα που θα δεις ισως να μην ειναι τοσο μεγαλη...

KivraZ
12/03/2007, 16:14
Χμμμ αρχιζουν και μπαινουν διαολια μεσα μου .........εχει πολυ πραγμα να πειραξεις τελικα....
αλλα οι γαμοδρομοι δεν βοηθαν καθολου γμτ μεσα στην πολη ουτε κατα διανοια να ανοιξω παραπανο γκαζι (το παλιο μου xlr 10 aloga....110 kila +80 emena)σπινιαρε στη εκινηση στα φαναρια....οποτε λεει για καλοκαιρακι που θα αρχισουν τα ξανοιγματα.......
ασε και για τον αλλο διαολο το power comander.......το ειχα καβλα να καθομαι στο lap top και να πειραζο το μοτορ....... παρολο που δεν εχο ιδεα ετσι για την καβλα ομως......
προς το παρων ουτε λαπ τοπ δεν εχο με τα λεφτα που μου χει φαει.............
Αλλα να ναι καλα οι καταλυψεις θα κατσουμε να βγαλουμε κανα μεροκαματο και λεω να τα κανο ολλα μαζι
αλλα για πες ποσο δυσκολη δουλια ειναι αφτη η αφαιρεση πεταλουδας??