Σύνδεση

View Full Version : Κ1200R Sport



el_hymador
03/01/2007, 08:45
μετα το naked , να και το ημιγυμνο...

ομορφη μοτοσυκλετα.

μπραβο στην bmw!!! με τα τελευταια της μοντελα εχει καταφερει ακομα και πορωμενους Γιαπωνεζοφιλους να μιλανε με τα καλυτερα λογια.

el_hymador
03/01/2007, 08:47
...


73502

el_hymador
03/01/2007, 08:48
....


73503

Yannis37
03/01/2007, 11:48
super!!!
αλλά και ακριβό.;)

kalant
03/01/2007, 11:51
πολυ ωραιο εργαλειο...

:beer:

dirtbird
03/01/2007, 11:54
Για παντόφλα καλό είναι.....:ZZZ: :ZZZ:

Cpt. Haddock
03/01/2007, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Για παντόφλα καλό είναι.....:ZZZ: :ZZZ:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

είπα κι εγώ


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

the collimenians!!!

:lol:

γεροπιτσιρικος
03/01/2007, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Για παντόφλα καλό είναι.....:ZZZ: :ZZZ:


73515

dirtbird
03/01/2007, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

είπα κι εγώ


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

the collimenians!!!

:lol:

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.....:confused: :confused:

Cpt. Haddock
03/01/2007, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.....:confused: :confused:

ε, όχι και κολλημένος εγω ρε βρωμόπουλε :wacko:

(για γάιδαρος το συζητάμε! :lol: )

dirtbird
03/01/2007, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ε, όχι και κολλημένος εγω ρε βρωμόπουλε :wacko:

(για γάιδαρος το συζητάμε! :lol: )


κοκορκΙΙΙκοοοο....
:lol: :lol: :wave2:

makis206
03/01/2007, 12:15
Πολύ μου αρέσει αυτό το μπλεδάκι.:cool: :cool:

Lazio
03/01/2007, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
....


psilomamaei alla na min eixe auta ta duolever paralever kai den simazeyetai...

dirtbird
03/01/2007, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
psilomamaei alla na min eixe auta ta duolever paralever kai den simazeyetai...

Αν δεν τα είχε θα ήταν μισό μέτρο κοντύτερο και τότε ίσως να μην άρεσε σε αυτούς που τους αρέσει τώρα.;)

el_hymador
03/01/2007, 12:43
δεν μου αρεσει να ειμαι απολυτος , αλλα το μηχανακι μ@μ@ει!!!

Δηλαδη περιμενατε απο μια μηχανη που εχει προελθει απο GT μοντελο να εχει μεταξονιο ss?

Μπροστα εχει συστημα διευθυνσης / αναρτησης τυπου Hossack οχι το paralever...

Επισης εχει και 150 αλογακια .....

Ρυθμιζομενες αναρτησεις (οχι με κατσαβιδια και γατζοκλειδα...με κουμπι...)

Ξενερωτο δεν μπορεις να το πεις ......

Ακριβο το λες παντως...

dirtbird
03/01/2007, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
δεν μου αρεσει να ειμαι απολυτος

... μέχρι τώρα ίσως όχι...:winka:


look who's talking..

είπε ο πακταιν παίρνοντας το αίμα του πίσω....:D :D :lol:

Cpt. Haddock
03/01/2007, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
είπε ο πακταιν παίρνοντας το αίμα του πίσω....:D :D :lol:

:D :smokin:

OldMan
03/01/2007, 12:53
Πολύ ωραίο μηχανάκι !!! :beer: :beer: :beer:



(να δω τι θα πεις τώρα...) :rolleyes:

dirtbird
03/01/2007, 12:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πολύ ωραίο μηχανάκι !!! :beer: :beer: :beer:



(να δω τι θα πεις τώρα...) :rolleyes:

.. σε αυτό πρέπει να μπαίνει και αιώρα.... σσστ :blush:

STOYBI
03/01/2007, 13:42
Οντως πολυ ωραιο μηχανακι !!! :rolleyes:

Μηπως ξεχασαν να βαλουν τις κεφαλες του Μποξερ ??? :eyepop:

Ρε μπουστη μου με τι θα κανουμε πλακα τωρα.....:(

makis206
03/01/2007, 13:55
Αυτός που το σχεδίασε και καπέλωσε τις βάσεις των μαρσπιέ με το κάγκελο του υποπλαισίου τον γλύτωσε τον λιθοβολισμό ;:uplate:

:hypnotize


73521

dirtbird
03/01/2007, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αυτός που το σχεδίασε και καπέλωσε τις βάσεις των μαρσπιέ με το κάγκελο του υποπλαισίου τον γλύτωσε τον λιθοβολισμό ;:uplate:

:hypnotize

Και πως θα κρεμάμε την αιώρα σύντεκνε...?:smilea:

Cpt. Haddock
03/01/2007, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Ρε μπουστη μου με τι θα κανουμε πλακα τωρα.....:(

:a22: :a22: :a22: :a22:

H.A.Balafoutre
03/01/2007, 14:00
Πολύ τούμπανο το BMW. Ότι πρέπει. Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά η BMW. Τουλάχιστον για τέτοια γκάζια, το φέρινγκ είναι αναγκαίο.

Cpt. Haddock
03/01/2007, 14:03
Σοβαρά τώρα ρε συνάδελφοι

(Collimenians inc. - Dirtbird, Oldman & Partners)

ΔΕΝ σας αρέσει αυτό το μηχανάκι; :confused:

Και αν όχι, γιατί;


:smilea:

bartlal
03/01/2007, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Σοβαρά τώρα ρε συνάδελφοι

(Collimenians inc. - Dirtbird, Oldman & Partners)

ΔΕΝ σας αρέσει αυτό το μηχανάκι; :confused:

Και αν όχι, γιατί;


:smilea:

γιατι ειναι πολυ ψηλο και δεν το φτανουμε... :sad: :sad: :sad:

makis206
03/01/2007, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Σοβαρά τώρα ρε συνάδελφοι
(Collimenians inc. - Dirtbird, Oldman & Partners)
ΔΕΝ σας αρέσει αυτό το μηχανάκι; :confused:
Και αν όχι, γιατί;
:smilea:

Εμένα προσωπικά μ'αρέσει και πολύ μάλιστα απλώς έπεσε το μάτι μου πάνω στον αιωροδέτη όπως είπε κι ο σύντεκνος και δεν μου έκατσε καλά στην όψη όλου του συνόλου :lol:

Μπρος στη χλίδα τι είν'τα κάλλη θα μου πεις..:lol: :lol:

:beer: :wave2:

dirtbird
03/01/2007, 14:31
Π@π@ρια ψηλό είναι , δεν είναι εκεί το πρόβλημα ή το θέμα.

Όσο μου άρεσαν (και μου αρέσουν) τα R90S ('75?) και R100RS ('78) τόσο δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα τους έκτοτε (με την εξαίρεση των F650 που σαν design και τεχνικά χαρακτηριστικά ΔΕΝ μου άρεσαν αλλά είναι μάλλον τα μόνο μ/λυνδρα dual purpose που μπορούν να ταξιδεύουν αξιοπρεπώς).

Κατά τα άλλα η φίρμα έχει συνδέσει το όνομα της με παράδοξες τεχνικές λύσεις και με ένα marketing που με απωθεί παρά με έλκει.

Το συγκεκριμμένο και όλη η νέα σειρά Κ1200 μιας και πρόκειται για παραλλαγή στο ίδιο -τεχνικά- θέμα, πιστεύω ότι έχει προβληματικό design και ειδικά στις αναλογίες (πολύ μακρύ με κοντό ψαλίδι) το οποίο όμως υπαγορεύτηκε από τις τεχνικές επιλογές, όπως μεγάλη κλίση κυλίνδρων, μπροστινό σύστημα τύπου Hossack (να τα λέμε με το όνομα τους), άξονας μετάδοσης.....

Οδηγικά, έχω -πολύ μικρή- εμπειρία από τα πρώτα Κ1200R.
Το μπροστινό δεν με προβλημάτισε αλλά σίγουρα θέλει περίοδο προσαρμογής.
Ο κινητήρας όμως με απογοήτευσε με την ποιότητα λειτουργίας του - το ρελαντί ήταν allover the place και οι μηχανικοί θόρυβοι ήταν cultural shock εάν έχεις μόλις κατέβει από ΧΧ.

Τα παραπάνω δεν είναι κατ'ανάγκη αποτρεπτικά για την αγορά του εφόσον κάποιος έχει αποφασίσει ότι του αρέσει.

Απλώς το συνολικό πακέτο ΔΕΝ μου αρέσει (και φυσικά η τιμή δεν το κάνει ελκυστικότερο) και φυσικά εκτός του design ένα άλλο πρόβλημα είναι και οι χρωματικές επιλογές με αποκορύφωμα το το μαύρο-κίτρινο. Πιστεύω ότι μόνο μονόχρωμο (νομίζω ότι υπάρχει ένα αποδεκτό ασημί) θα μπορούσα να το ανεχτώ...αν και τότε από εμπρός θα έμοιαζε πολύ με το ΧΧ (θυμίζω αρχικός στόχος του εργοστασίου), οπότε γιατί να μπω στον κόπο. (τα περί αξιοοπιστίας τα αφήνω στην άκρη γιατί κατά βάθος πιστεύω ότι πρώτα ευθύνεται ο άνθρωπος και μετά τα σχδιαστικά λάθη ΕΚΤΟΣ καραμπινάτων αποτυχιών).

Αυτά από τους collimeniacs......:wave2: :wave2:

Cpt. Haddock
03/01/2007, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
(με την εξαίρεση των F650 που σαν design και τεχνικά χαρακτηριστικά ΔΕΝ μου άρεσαν αλλά είναι μάλλον τα μόνο μ/λυνδρα dual purpose που μπορούν να ταξιδεύουν αξιοπρεπώς).

:D :D :D



Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αυτά από τους collimeniacs......:wave2: :wave2:

:beer: :beer: :beer:

:wave2:

makis206
03/01/2007, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:D :D :D
:beer: :beer: :beer:
:wave2:

Μετά απ'αυτή την πληρέστατη ανάλυση εσύ απαντάς με φατσούλες ; :evil:

:lol: :beer: :lol:

ronin1
03/01/2007, 14:59
hondakias ειμαι κ γω παίδες, αλλα κακα τα ψεματα , ειναι πολυ ομορφη μοτοσυκλετα...

τώρα ειναι άλλη ιστορια το αν αξιζει να δωσεις τόσα λεφτα...

αλλα ειναι πανερμορφο...

makis206
03/01/2007, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από ronin1
τώρα ειναι άλλη ιστορια το αν αξιζει να δωσεις τόσα λεφτα...

Πλάκα πλάκα για τι τιμές μιλάμε ;

Πάνω από 18-19 η μήπως λέω πολύ λίγα ;:hypnotize

el_hymador
03/01/2007, 15:55
Απο οσο γνωριζω με 18.000 ευρω παιρνεις Κ1200s με πολυ καλο εξοπλισμο....παντως αν τα θες ολα πρεπει να αγγιζει τα 20.000€!!!

Για αυτο το μηχανακι δεν εχει διαμορφωθει ακομα τιμη αφου δεν εχει ερθει στην Ελλαδα , πιστευω οτι θα παιζει μεταξυ των τιμων του R και του S...

tam
04/01/2007, 00:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird



Το συγκεκριμμένο και όλη η νέα σειρά Κ1200 μιας και πρόκειται για παραλλαγή στο ίδιο -τεχνικά- θέμα, πιστεύω ότι έχει προβληματικό design και ειδικά στις αναλογίες (πολύ μακρύ με κοντό ψαλίδι) το οποίο όμως υπαγορεύτηκε από τις τεχνικές επιλογές, όπως μεγάλη κλίση κυλίνδρων, μπροστινό σύστημα τύπου Hossack (να τα λέμε με το όνομα τους), άξονας μετάδοσης.....

Οδηγικά, έχω -πολύ μικρή- εμπειρία από τα πρώτα Κ1200R.
Το μπροστινό δεν με προβλημάτισε αλλά σίγουρα θέλει περίοδο προσαρμογής.
Ο κινητήρας όμως με απογοήτευσε με την ποιότητα λειτουργίας του - το ρελαντί ήταν allover the place και οι μηχανικοί θόρυβοι ήταν cultural shock εάν έχεις μόλις κατέβει από ΧΧ.



Καλή Χρονιά σε όλους.

Θα διαφωνήσω λιγάκι,στα επιμέρους,με το φίλο dirtbird.Αν και γενικά καλά τα λέει.
Επειδή έχω δοκιμάσει το γυμνό για καμιά 60km (και λίγο δικάβαλο) έχω να πω τα εξής:

Καταρχήν το φέρινγκ είναι αναγκαίο ειδικά πάνω από τα 200km/h όπου με το γυμνό σε
παίρνει και σε σηκώνει.
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός.
Ο κινητήτας έχει απίστευτη δύναμη,πολύ καλή ροπή χαμηλά και έχει χαρακτήρα.Και από ακουστική είναι σχετικά καλός.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda) και τα όργανα πολύ όμορφα και λειτουργικά.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλη.Θέλει πάντως λίγο μακριά χέρια.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όλα τα λεφτά και κάνει διαφορά από Comfort σε Normal και Sport.
Σχεδιαστικά,είναι υποκειμενικό αν αρέσει ή όχι.Πάντως το φανάρι του γυμνού είναι πιο
όμορφο και δυναμικό,ειδικά αν το δει κάποιος εν κινήσει.

Αυτό που μου έδειξε,λοιπόν,στο δρόμο το μηχανάκι είναι ότι τα κάνει όλα μια χαρα.
Και στην εθνική πάει γρήγορα,σταθερό σα βράχος και καταπίνει χιλιόμετρα για τη πλάκα του.
Η καλύτερή του είναι οι ανοιχτές καμπές όπου δίνει ρέστα.Στις κλειστές στροφές δε θα έλεγα ότι χαίρεσαι να το οδηγείς αλλά με τη ροπή που έχει δεν έχεις πρόβλημα.Αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η κίνηση του μέσα στη πόλη.Ευέλικτο,ευκίνητο,δε καταλαβαίνεις ούτε τον όγκο ούτε το βάρος του και πραγματικά πάει σαν ένα μικρό,δυνατό αυτόματo.Επίσης οι καθρέπες του έχουν λόγο ύπαρξης.Πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς μέσα σε κίνηση εκεί στις 3000 με 4000rpm.Το φρενάρισμά του είναι πραγματικά πολύ καλό (αν και προτιμώ τα συνδιασμένα της Honda).Αυτό που δεν έχει το μηχανάκι είναι χαρακτήρα.Τα κάνει όλα τόσο καλά που δε μπορείς να 'παίξεις' μαζί του.Μόνο το διαφορετικό σε αίσθηση προστινό σε τσιγκλά να δοκιμάσεις να το πιέσεις και να 'παίξεις' με το φρενάρισμα.

Γενικά,αυτό που κατάλαβα είναι ότι για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι θα πρέπει να θέλεις και να κλείσεις οδηγικά.Είναι λίγο γεροντίστικα τα BMW.
Πάντως,και να μου δίνανε τα λεφτά δε θα το έπερνα με τη καμία.

Multistrada 1000DS και Άγιος ο Θεός

el_hymador
04/01/2007, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
Καλή Χρονιά σε όλους.

Θα διαφωνήσω λιγάκι,στα επιμέρους,με το φίλο dirtbird.Αν και γενικά καλά τα λέει.
Επειδή έχω δοκιμάσει το γυμνό για καμιά 60km (και λίγο δικάβαλο) έχω να πω τα εξής:

Καταρχήν το φέρινγκ είναι αναγκαίο ειδικά πάνω από τα 200km/h όπου με το γυμνό σε
παίρνει και σε σηκώνει.
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός.
Ο κινητήτας έχει απίστευτη δύναμη,πολύ καλή ροπή χαμηλά και έχει χαρακτήρα.Και από ακουστική είναι σχετικά καλός.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda) και τα όργανα πολύ όμορφα και λειτουργικά.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλη.Θέλει πάντως λίγο μακριά χέρια.
Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όλα τα λεφτά και κάνει διαφορά από Comfort σε Normal και Sport.
Σχεδιαστικά,είναι υποκειμενικό αν αρέσει ή όχι.Πάντως το φανάρι του γυμνού είναι πιο
όμορφο και δυναμικό,ειδικά αν το δει κάποιος εν κινήσει.

Αυτό που μου έδειξε,λοιπόν,στο δρόμο το μηχανάκι είναι ότι τα κάνει όλα μια χαρα.
Και στην εθνική πάει γρήγορα,σταθερό σα βράχος και καταπίνει χιλιόμετρα για τη πλάκα του.
Η καλύτερή του είναι οι ανοιχτές καμπές όπου δίνει ρέστα.Στις κλειστές στροφές δε θα έλεγα ότι χαίρεσαι να το οδηγείς αλλά με τη ροπή που έχει δεν έχεις πρόβλημα.Αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η κίνηση του μέσα στη πόλη.Ευέλικτο,ευκίνητο,δε καταλαβαίνεις ούτε τον όγκο ούτε το βάρος του και πραγματικά πάει σαν ένα μικρό,δυνατό αυτόματo.Επίσης οι καθρέπες του έχουν λόγο ύπαρξης.Πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς μέσα σε κίνηση εκεί στις 3000 με 4000rpm.Το φρενάρισμά του είναι πραγματικά πολύ καλό (αν και προτιμώ τα συνδιασμένα της Honda).Αυτό που δεν έχει το μηχανάκι είναι χαρακτήρα.Τα κάνει όλα τόσο καλά που δε μπορείς να 'παίξεις' μαζί του.Μόνο το διαφορετικό σε αίσθηση προστινό σε τσιγκλά να δοκιμάσεις να το πιέσεις και να 'παίξεις' με το φρενάρισμα.

Γενικά,αυτό που κατάλαβα είναι ότι για να πάρεις τέτοιο μηχανάκι θα πρέπει να θέλεις και να κλείσεις οδηγικά.Είναι λίγο γεροντίστικα τα BMW.
Πάντως,και να μου δίνανε τα λεφτά δε θα το έπερνα με τη καμία.

Multistrada 1000DS και Άγιος ο Θεός

φιλε , σεβαστα οσα λες (καθαρα για λογους υποκειμενικοτητας) αλλα οχι και ''χωρις χαρακτηρα'' το bmw....ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης , εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει , επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει ...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?

tam
04/01/2007, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
φιλε , σεβαστα οσα λες (καθαρα για λογους υποκειμενικοτητας) αλλα οχι και ''χωρις χαρακτηρα'' το bmw....ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης , εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει , επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει ...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?


Οκ,το διορθώνω.

Δεν έχει νεανικό χαρακτήρα.

Όχι πως τα περισσότερα Honda έχουν αλλά δεν είναι Ducati που σου χαρίζει 3-4 χρονάκια σε κάθε βόλτα και σε μεγαλώνει 5-6 άμα χαλάσει.
Αυτό εννοώ.Πάντως τα 'καλούδια' δε φέρνουν πάντα την ευτυχία.

Μια από αυτές τις επόμενες βδομάδες θα οδηγήσω το παρακάτω R1100S (Randy Mamola Replica) και θα σου πω για χαρακτήρα.Γιατί από ομορφιά σκίζει.Ειδικά από το πλάι και πίσω.Διαφωνείς;
http://img201.imageshack.us/img201/4746/bmwr1100smamolareplicabruggema.jpg

vassilis88
04/01/2007, 14:24
ασχημα ειναι τα μπεμβε!!!!!
αν κ το κ1200ς κ το κ1200ρ οταν τα ειδα απο κοντα μου αρεσαν αρκετα!!:D παρα πολυ δλδ!!

idi
04/01/2007, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
[B]...
Ο συμπλέκτης του δεν είναι και Honda αλλά είναι ικανοποιητικός....
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή (όχι Honda)....

μΕ αρεσουν αυτα τα ποστ...

δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?

ετσι να εχω μετρο σύγκρισης...

idi
04/01/2007, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
ειναι η πιο γρηγορη μοτοσυκλετα της Ευρωπης

Ε ΚΑΙ?


Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

εχει ενα μπροστινο συστημα που καμια αλλη μοτο παραγωγης δεν εχει φορεσει

ΕΥΤΥΧΩΣ!!!



Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
επισης ρυθμιζομενες εν κινηση αναρτησεις που καμια αλλη μοτο (εκτος bmw) δεν εχει

για τους "παγκοσμιους" :lol: :lol: :lol:
(ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι το 99% των αγοραστων BMW Motorrad ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΗΛΕΚΤΡΙΝΙΚΑ Η ΜΗ)

:lol: :lol: :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

...μην τρελαθουμε κι ολας...δηλαδη τα honda τι να πουν και γενικα ολα τα jap?

εδω τα λες καλα... δε λεω... :wave2:

bartlal
04/01/2007, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μΕ αρεσουν αυτα τα ποστ...

δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?

ετσι να εχω μετρο σύγκρισης...

ωχ!

:uplate:


ολα τα ειχε η μαριορη, ο φερετζες της ελειπε...



:sick:

dirtbird
04/01/2007, 15:12
Άστο idi..

Και Ζ1000 έχουμε καβαλήσει....

Πολύ θα ήθελε το Ζ σου να είχε το συμπλέκτη της Ninja μου, υπενθυμίζω GPZ 900A3.


Ακόμα και το κιβώτιο της γιαγιάς ήταν καλύτερο από του Ζ που είχα καβαλήσει..... :smokin:

idi
04/01/2007, 15:13
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???:look:

Cpt. Haddock
04/01/2007, 15:15
now we are talking business

:a014:

dirtbird
04/01/2007, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???:look:


Εχμ....


ρε μπο@στη μου δεν είπε... :blush:

bartlal
04/01/2007, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???:look:

σωστα: η καμηλα ποτέ ΔΕΝ κοιταει την καμπουρα της!

:smokin: :evil::a22: :evil: :smokin:

dirtbird
04/01/2007, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
ειπα εγω τιποτα για Ζ1000???:look:

Λοιπόν...


Όχι.


Να πας αμέσως να το κοιτάξεις σε ένα γιατρό γιατί χαλάει η μαγιά (και δεν μπορούμε να κάνουμε spam-διαμάχες κ.τ.λ. σε ξένα threads).

:wave2: :wave2:

dirtbird
04/01/2007, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
σωστα: η καμηλα ποτέ ΔΕΝ κοιταει την καμπουρα της!

:smokin: :evil::a22: :evil: :smokin:


Εσύ πρόσεχε γιατί με το ζόρι κρατάω την μικρή (αυτή με το μπλε και το κίτρινο) να μη σε φάει...:nono: :nono:

bartlal
04/01/2007, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εσύ πρόσεχε γιατί με το ζόρι κρατάω την μικρή (αυτή με το μπλε και το κίτρινο) να μη σε φάει...:nono: :nono:

να της βαλεις το γαμω-αμορτισερ (ξερ'ς εσυ που) στο λοκω της να ηρεμησει! :evil: :evil: :evil:

dirtbird
04/01/2007, 15:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
να της βαλεις το γαμω-αμορτισερ (ξερ'ς εσυ που) στο λοκω της να ηρεμησει! :evil: :evil: :evil:

you wanna be a shockhead? :smokin: :evil: :smokin: :smokin: :evil:

idi
04/01/2007, 15:35
:a22: :a22: :a22: :a22: :a22:

dirtbird
04/01/2007, 15:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
:a22: :a22: :a22: :a22: :a22:

Mην εκμεταλεύεσαι ότι λόγω του λάθους μου δεν αναφέρθηκα σε κάτι άλλο που αναφέρθηκε(ς)...


δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?

ετσι να εχω μετρο σύγκρισης.




ides,.... δεν αναφέρθηκα....
:a13: :a13:

tam
04/01/2007, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μΕ αρεσουν αυτα τα ποστ...

δε μΕ λες για ποια ακριβώς μοντελα Honda αναφέρεσαι?

ετσι να εχω μετρο σύγκρισης...

Για όλα τα Honda (αυτά τα λίγα τέλος πάντων που έχω οδηγήσει).
Ε,όπως και να το κάνεις το Ηonda έχουν τα πιο ποιοτικά σε λειτουργία συστήματα.
Και από πλευράς ευκολίας στυντήρησης είναι (και ήταν) όλα πάνω τους σωστά δομημένα
και εύκολα προσβάσιμα.Γιατί υπάρχουν και άλλα που για να αλλάξεις και ένα απλό εξάρτημα
έπρεπε να λύσεις όλο το μηχανάκι.Το ότι είναι λίγο πιο ακριβά σε όλα τους από ότι θα έπρεπε,
αυτό είναι δικό τους θέμα.Ξα τους.




Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Άστο idi..

Και Ζ1000 έχουμε καβαλήσει....



Το Ζ1000 το χει ένας φίλος και θέλω από καιρό να το κάνω μια βόλτα.
Από ότι μου έχει πει,βέβαια,αυτός είναι λίγο βαρύ σε αίσθηση μηχανάκι
(ίσως να είναι καλό αυτό για ιαπωνικό).Αλλά το άτιμο πάει μπάλα.
Πάντως σας συνιστώ να δοκιμάσετε το Multistrada 1000DS.Απίθανο.
Πουλάω το FZ6 μου και το παίρνω με τη πρώτη ευκαιρία.

el_hymador
04/01/2007, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
Ε ΚΑΙ?



ΕΥΤΥΧΩΣ!!!




για τους "παγκοσμιους" :lol: :lol: :lol:
(ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι το 99% των αγοραστων BMW Motorrad ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΗΛΕΚΤΡΙΝΙΚΑ Η ΜΗ)

:lol: :lol: :lol:



εδω τα λες καλα... δε λεω... :wave2:


αμαν ρε ανθρωπε!! τετοια πορωση δεν εχει ουτε Ταλιμπαν εν μεσω Ραμαζανιου...

Το οτι ειναι η ταχυτερη μοτοσυκλετα της Ευρωπης* δεν θα επρεπε να το περνας ετσι αδιαφορα...εσυ? ενας Kawasakiκος? οπου ολοκληρη η εταιρεια που γουσταρεις εχει χτισει ενα προφιλ και μια παραδοση στα γκαζια?

Το Ηοssack το εχεις δοκιμασει? Σε καμια περιπτωση δεν ειμαι αφοριστικος στα καινουργια πραγματα...δεν λεω οτι θα αλλαξει το κατεστημενο των τηλεσκοπικων , αλλα πραγματικα θελω να οδηγησω μια K για να διαπιστωσω αν ισχυουν αυτα που εκθιαζει στο συνολο του ο εγχωριος και ξενος τυπος....

Καλα , εγω πιστευω οτι το 80% των μοτοσυκλετιστων ποτε δεν θα ασχοληθουν με την ρυθμιση της αναρτησης...για το υπολοιπο 20% που ασχολουνται τα 3/4 νομιζουν πως ξερουν (συμπεριλαμβανομενου και εμου) να ρυθμιζουν....και στην τελικη ξερεις πολυ κοσμο που ξεκιναει μια βολτα και οταν θελει να τα χωσει κατεβαινει βουταει γατζοκλειδα και κατσαβιδια ρυθμιζει και μετα οταν θελει να κουλαρει ξανακατεβαινει να ρυθμισει κ.ο.κ.? εγω οχι παντως...
οποτε η απλοτητα της αλλαγης ρυθμισης απο ενα κουμπακι σιγουρα θα βαλει πολλους στην πριζα να την χρησιμοποιησουν και -γιατι οχι?- να ασχοληθουν και παραπανω....

Τωρα για την Honda... τι να πω? και εγω Honda οδηγαω...αλλοι εκλαμβανουν ως χαρακτηρα το γεγονος οτι δεν εχουν , αλλοι γουσταρουν το γεγονος οτι ειναι απολυτα ισορροπημενες...μια χαρα ειναι πιστευω... το ειπα και πριν , υποκειμενικα πραγματα ειναι αυτα...βαλε το Z διπλα απο κανα Tuono η κανα super Duke και θα καταλαβεις....

*Νομιζω πως η υπερακριβη εκδοση της Agusta F4 τρακοσαριζει...νομιζω λεω δεν ειμαι σιγουρος...

φιλικα παντα ... :wave2:

tam
04/01/2007, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

Το Ηοssack το εχεις δοκιμασει? Σε καμια περιπτωση δεν ειμαι αφοριστικος στα καινουργια πραγματα...δεν λεω οτι θα αλλαξει το κατεστημενο των τηλεσκοπικων , αλλα πραγματικα θελω να οδηγησω μια K για να διαπιστωσω αν ισχυουν αυτα που εκθιαζει στο συνολο του ο εγχωριος και ξενος τυπος....


Να πας να του κάνεις ένα test ride και να 'παίξεις' με την ηλεκτρονική
ρύθμιση της ανάρτησης.'Εχει πλάκα.

zolotas
05/01/2007, 01:06
κρινοντας μονο απο εμφανιση .......καθρεπτες στο τιμονι? ελεος ........στο ταυρακι ειναι καλυτεροι.......\ φλασακια εξεχουν .......ενσωματωστε τα στα πλαστικα ρε παιδια .

κατα τα αλλα ειναι πολυ ομορφη (ευτυχως δεν εξεχουν σιδερα δεξια-αριστερα)και με την καρινα ακομα καλυτερη

Yannis37
05/01/2007, 11:26
http://www.bmwk1200s.com/ridefast.htm

εγώ πάντος μόλις με το καλό πουλήσω το fazerάκι μου λέω να την κάνω για ένα Κ1200S αλλά από Γερμανία.
Υπάρχουν αρκετά 05' με 9500-10000€ με full extra,με το πολύ 10000χλμ και + καμια 2000€ (τελωνείο +μεταφορικά) και είμαι οκ..........πιστεύω.

idi
05/01/2007, 12:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
βαλε το Z διπλα απο κανα Tuono η κανα super Duke και θα καταλαβεις....


το εχω κανει και σε συνθηκες ιδανικες (ακομα και πιστα...) και καταλαβα οτι ειναι λιγο ακριβα για τη χρηση που θελω .+_

και δεν ειδα πουθενα να αναφερω το γραμα Ζ (εχει εμπορικοτητα το ατιμο γραμμα):lol: :lol: :wave2:

el_hymador
05/01/2007, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

και δεν ειδα πουθενα να αναφερω το γραμα Ζ (εχει εμπορικοτητα το ατιμο γραμμα):lol: :lol: :wave2:

ε ειναι αυτο που λενε καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα...:lol: :rotflmao: :wave2:

drade
05/01/2007, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Π@π@ρια ψηλό είναι , δεν είναι εκεί το πρόβλημα ή το θέμα.

Όσο μου άρεσαν (και μου αρέσουν) τα R90S ('75?) και R100RS ('78) τόσο δεν μου αρέσει σχεδόν κανένα τους έκτοτε (με την εξαίρεση των F650 που σαν design και τεχνικά χαρακτηριστικά ΔΕΝ μου άρεσαν αλλά είναι μάλλον τα μόνο μ/λυνδρα dual purpose που μπορούν να ταξιδεύουν αξιοπρεπώς).

Κατά τα άλλα η φίρμα έχει συνδέσει το όνομα της με παράδοξες τεχνικές λύσεις και με ένα marketing που με απωθεί παρά με έλκει.

Το συγκεκριμμένο και όλη η νέα σειρά Κ1200 μιας και πρόκειται για παραλλαγή στο ίδιο -τεχνικά- θέμα, πιστεύω ότι έχει προβληματικό design και ειδικά στις αναλογίες (πολύ μακρύ με κοντό ψαλίδι) το οποίο όμως υπαγορεύτηκε από τις τεχνικές επιλογές, όπως μεγάλη κλίση κυλίνδρων, μπροστινό σύστημα τύπου Hossack (να τα λέμε με το όνομα τους), άξονας μετάδοσης.....

Οδηγικά, έχω -πολύ μικρή- εμπειρία από τα πρώτα Κ1200R.
Το μπροστινό δεν με προβλημάτισε αλλά σίγουρα θέλει περίοδο προσαρμογής.
Ο κινητήρας όμως με απογοήτευσε με την ποιότητα λειτουργίας του - το ρελαντί ήταν allover the place και οι μηχανικοί θόρυβοι ήταν cultural shock εάν έχεις μόλις κατέβει από ΧΧ.

Τα παραπάνω δεν είναι κατ'ανάγκη αποτρεπτικά για την αγορά του εφόσον κάποιος έχει αποφασίσει ότι του αρέσει.

Απλώς το συνολικό πακέτο ΔΕΝ μου αρέσει (και φυσικά η τιμή δεν το κάνει ελκυστικότερο) και φυσικά εκτός του design ένα άλλο πρόβλημα είναι και οι χρωματικές επιλογές με αποκορύφωμα το το μαύρο-κίτρινο. Πιστεύω ότι μόνο μονόχρωμο (νομίζω ότι υπάρχει ένα αποδεκτό ασημί) θα μπορούσα να το ανεχτώ...αν και τότε από εμπρός θα έμοιαζε πολύ με το ΧΧ (θυμίζω αρχικός στόχος του εργοστασίου), οπότε γιατί να μπω στον κόπο. (τα περί αξιοοπιστίας τα αφήνω στην άκρη γιατί κατά βάθος πιστεύω ότι πρώτα ευθύνεται ο άνθρωπος και μετά τα σχδιαστικά λάθη ΕΚΤΟΣ καραμπινάτων αποτυχιών).

Αυτά από τους collimeniacs......:wave2: :wave2:

έχεις πορτοκαλί ΚΤΜ και σε πειράζει το κιτρινόμαυρο της K1200s??

το Κ1200s το εχω οδηγήσει και μου άρεσε παρα μα πάρα πολύ. πολύ καλύτερο απα Hayabusha και ΧΧ κλπ. Καλά τι συζητάμε τώρα τα XX και τα Ηaya είναι πολύ παλιά σχεδιαστικά και αυτό φαίνεται.

Το Κ έχει και τα γκάζια (εύκολα χρησιμοποιήσιμη δύναμη με πολύ ροπή) έχει και φρενάρες σε συνδυασμό με μια μπροστινή ανάρτηση που δεν αφήνει τον τροχό να χάσει την πρόσφυση του (συγκριτκά με άλλες μηχανές), βγάζει και την δύναμη του στο δρόμο έχει και φοβερό ήχο και ποιότητα ......αντε γεια....

το μέγα αρνητικό είναι το κόστος κτήσης της μοτοσικλέτας σε συνδυασμό με τα πολύ ακριβά εξτρα (ηλεκτρονική ανάρτηση, κλπ).

απο εκει και πέρα οι BMW είναι λίγο ιδιόμορφες και τα γούστα είναι γούστα αλλά το Κ1200s λεει πολλά

zolotas
05/01/2007, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Yannis37
[Bεγώ πάντος μόλις με το καλό πουλήσω το fazerάκι μου λέω να την κάνω για ένα Κ1200S αλλά από Γερμανία.
Υπάρχουν αρκετά 05' με 9500-10000€ με full extra,με το πολύ 10000χλμ και + καμια 2000€ (τελωνείο +μεταφορικά) και είμαι οκ..........πιστεύω. [/B]

σωστος........και γω ετσι το σκεφτομαι :smilea:

dirtbird
05/01/2007, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από drade
έχεις πορτοκαλί ΚΤΜ και σε πειράζει το κιτρινόμαυρο της K1200s??

το Κ1200s το εχω οδηγήσει και μου άρεσε παρα μα πάρα πολύ. πολύ καλύτερο απα Hayabusha και ΧΧ κλπ. Καλά τι συζητάμε τώρα τα XX και τα Ηaya είναι πολύ παλιά σχεδιαστικά και αυτό φαίνεται.

Το Κ έχει και τα γκάζια (εύκολα χρησιμοποιήσιμη δύναμη με πολύ ροπή) έχει και φρενάρες σε συνδυασμό με μια μπροστινή ανάρτηση που δεν αφήνει τον τροχό να χάσει την πρόσφυση του (συγκριτκά με άλλες μηχανές), βγάζει και την δύναμη του στο δρόμο έχει και φοβερό ήχο και ποιότητα ......αντε γεια....

το μέγα αρνητικό είναι το κόστος κτήσης της μοτοσικλέτας σε συνδυασμό με τα πολύ ακριβά εξτρα (ηλεκτρονική ανάρτηση, κλπ).

απο εκει και πέρα οι BMW είναι λίγο ιδιόμορφες και τα γούστα είναι γούστα αλλά το Κ1200s λεει πολλά

Σωστά, έπρεπε να το πάρω κιτρινόμαυρο.......:rolleyes: :rolleyes:

dodos_1
05/01/2007, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από tam
Για όλα τα Honda (αυτά τα λίγα τέλος πάντων που έχω οδηγήσει).
Ε,όπως και να το κάνεις το Ηonda έχουν τα πιο ποιοτικά σε λειτουργία συστήματα.
Και από πλευράς ευκολίας στυντήρησης είναι (και ήταν) όλα πάνω τους σωστά δομημένα
και εύκολα προσβάσιμα.Γιατί υπάρχουν και άλλα που για να αλλάξεις και ένα απλό εξάρτημα
έπρεπε να λύσεις όλο το μηχανάκι.Το ότι είναι λίγο πιο ακριβά σε όλα τους από ότι θα έπρεπε,
αυτό είναι δικό τους θέμα.Ξα τους.

για ποια ποιοτητα μιλας οταν σχεδον ολος ο στολος της Honda εχει ντιζα στον συμπλεκτη,τηλεσκοπικο πηρουνι χωρις ρυθμισεις,ψαλιδι στραντζα,αναλογικα οργανα;
για ποια ευκολια συντηρησης αναφερεσαι για Ηοnda;στα μονοκυλινδρα χωματινα,στα ον-οφ,στα σουπερσπορτ ή στα σπορτ-τουρινγκ;

[/QUOTE]
Το Ζ1000 το χει ένας φίλος και θέλω από καιρό να το κάνω μια βόλτα.
Από ότι μου έχει πει,βέβαια,αυτός είναι λίγο βαρύ σε αίσθηση μηχανάκι
(ίσως να είναι καλό αυτό για ιαπωνικό).Αλλά το άτιμο πάει μπάλα.
Πάντως σας συνιστώ να δοκιμάσετε το Multistrada 1000DS.Απίθανο.
Πουλάω το FZ6 μου και το παίρνω με τη πρώτη ευκαιρία. [/QUOTE]

το Ζ ειναι ενα τιμιο μηχανακι που τα κανει ολα.για το multi με βρισκεις 110% συμφωνο.

Smith
05/01/2007, 23:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
για ποια ποιοτητα μιλας οταν σχεδον ολος ο στολος της Honda εχει ντιζα στον συμπλεκτη,τηλεσκοπικο πηρουνι χωρις ρυθμισεις,ψαλιδι στραντζα,αναλογικα οργανα;
για ποια ευκολια συντηρησης αναφερεσαι για Ηοnda;στα μονοκυλινδρα χωματινα,στα ον-οφ,στα σουπερσπορτ ή στα σπορτ-τουρινγκ;


Το Ζ1000 το χει ένας φίλος και θέλω από καιρό να το κάνω μια βόλτα.
Από ότι μου έχει πει,βέβαια,αυτός είναι λίγο βαρύ σε αίσθηση μηχανάκι
(ίσως να είναι καλό αυτό για ιαπωνικό).Αλλά το άτιμο πάει μπάλα.
Πάντως σας συνιστώ να δοκιμάσετε το Multistrada 1000DS.Απίθανο.
Πουλάω το FZ6 μου και το παίρνω με τη πρώτη ευκαιρία. [/QUOTE]

το Ζ ειναι ενα τιμιο μηχανακι που τα κανει ολα.για το multi με βρισκεις 110% συμφωνο. [/B][/QUOTE]

ΡΕ ΣΥ DODOS_1 ,,ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΑ HONDA...ΤΣ..ΤΣ..ΤΣ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol:

tam
06/01/2007, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
για ποια ποιοτητα μιλας οταν σχεδον ολος ο στολος της Honda εχει ντιζα στον συμπλεκτη,τηλεσκοπικο πηρουνι χωρις ρυθμισεις,ψαλιδι στραντζα,αναλογικα οργανα;
για ποια ευκολια συντηρησης αναφερεσαι για Ηοnda;στα μονοκυλινδρα χωματινα,στα ον-οφ,στα σουπερσπορτ ή στα σπορτ-τουρινγκ;

το Ζ ειναι ενα τιμιο μηχανακι που τα κανει ολα.για το multi με βρισκεις 110% συμφωνο.

Έχεις δίκιο με τη Honda ότι σε πολλά μηχανάκια δεν έβαζε το κάτι παραπάνω (τα οποία έγιναν απαραίτητα από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 4-5 χρόνια),αλλά τελευταία έχει βελτιωθεί η
κατάσταση.Όχι,βέβαια,σε όλα τα μοντέλα της. Το χούι φεύγει δύσκολα από τόσο μεγάλες εταιρίες
που έχουν μάθει να είναι βασίλισσες επί χρόνια.Π.χ. είχαν τα Transalp επί χρόνια σχεδόν τα ίδια
και τους κατέβηκε μια κοπανιά η Suzuki με το V-Strom 650 και τους άλλαξε τα φώτα (τουλάχιστον
στην Ελλάδα).Επίσης όταν άρχισε να αγριεύει ο ανταγωνισμός στα ss 600 και 1000 είδες ότι το CBR και αντεστραμένο απέκτησε και πολλά αλογάκια βγάζει.Γενικά αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες.
Εδώ βλέπεις ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία και από τους Ιταλούς.Δε τους παίρνει να ανταγωνίζονται με όπλα μόνο το design,το χαρακτήρα και την οδική συμπεριφορά (αν και καμιά
φορά αυτά είναι υπεραρκετά άμα κρατάς το μηχανάκι 1-2 χρόνια).
Φαντάζεσαι,όμως,ένα Multistrada (το οποίο είναι αξιόπιστο μηχανάκι)
με αξιοπιστία (ή έστω με τον αέρα της αξιοπιστίας) ενός Honda (αλλά και τιμή Suzuki);
Θα ταν ότι καλύτερο.

Για το Ζ1000 οψόμεθα.

Πάντως για την BMW K1200R SPORT δεν ήταν η συζήτηση;Εκτροχιαστήκαμε λίγο μου φαίνεται.'Η μήπως ήταν η αφορμή για να μιλήσουμε για πραγματικά άξια λόγου μηχανάκια;