PDA

View Full Version : Test ΓΙΑ ΚΡΑΝΗ????



zzr2005
08/01/2007, 17:59
γνωρίζει κανείς αν μπορώ να βρω στο ιντερνετ κάποιο σοβαρό τεστ για διάφορα κράνη???

εννοώ τεστ σύγκρουσης , όχι μονο συγκριτικά για άνεση , πρακτικότητα, αεροδυναμική κτλ...

πρόσφατα με τη βοήθεια ενός φίλου διάβασα ένα συγκριτικό τεστ σε γερμανικό περιοδικό που διοργάνωσε η shubert ....
μου έκανε εντύπωση ότι ακριβά κράνη κορυφαίων εραιριών πήραν πολύ κακές βαθμολογίες σε ορισμένες μετρήσεις πρόσκρουσης....ενώ άλλες μεγάλες όπως η ARAI δεν δέχτηκαν να συμμετάσχουν καν...:eek:

δυστυχώς το άρθρο ήταν στα γερμανικά κ δεν μπόρεσα να το ξεκοκκαλήσω, μου το μετέφρασε ο φίλος μου....
αλλά θα ήθελα να δω αν υπάρχει κατι τέτοιο στο ιντερνετ στα αγγλικά με πολλές γνωστές μάρκες ....ώστε να ξέρουμε τι πρέπει να βάζουμε στο κεφάλι μας...
γιατί καλή η άνεση και η αεροδυναμική αλλά το θέμα είναι σε σύγκρουση τι γίνεται.....

arxaios
08/01/2007, 18:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ένα συγκριτικό τεστ σε γερμανικό περιοδικό που διοργάνωσε η shubert ....
μου έκανε εντύπωση ότι ακριβά κράνη κορυφαίων εραιριών πήραν πολύ κακές βαθμολογίες σε ορισμένες μετρήσεις πρόσκρουσης....ενώ άλλες μεγάλες όπως η ARAI δεν δέχτηκαν να συμμετάσχουν καν...:eek:

Σαν να συμμετάσχει σε τεστ της HONDA η YAMAHA και η SUZUKI δηλαδή ...............
Το ΠΑΡΑΞΕΝΟ που το βρίσκεις δηλαδή στο ότι δεν συμμετείχαν ;;;;;;;;;;;;;;
:confused: :confused: :confused:
και πως δηλαδή ένα τέτοιο άρθρο θα ήταν αξιόπιστο ;;;;;;;;;;;;;
:nono: :nono: :nono:

Ψάξε για άρθρα αυτού που σε ενδιαφέρει στο νετ και αφού διαβάσεις ΠΟΛΛΑ, αποφάσισε ........
Για αρχή βάλε την μάρκα και το μοντέλλο του κράνους και τις λέξεις review test

zzr2005
08/01/2007, 18:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Σαν να συμμετάσχει σε τεστ της HONDA η YAMAHA και η SUZUKI δηλαδή ...............
Το ΠΑΡΑΞΕΝΟ που το βρίσκεις δηλαδή στο ότι δεν συμμετείχαν ;;;;;;;;;;;;;;
:confused: :confused: :confused:
και πως δηλαδή ένα τέτοιο άρθρο θα ήταν αξιόπιστο ;;;;;;;;;;;;;
:nono: :nono: :nono:



οι εταιρίες κλήθηκαν και συμμετείχαν με δικούς τους εμπειρογνώμονες- επιστήμονες που φυσικά έλεγξαν τη διαδικασία των τεστ σύγκρουσης κ τις συνθήκες....
δηλαδή η SHOEI , NOLAN και λοιπές μεγάλες εταιρίες ήταν τόσο ηλίθιοι και συμμετείχαν σε ένα στημένο διαγωνισμό???

δηλαδή αν η HONDA - πιστεύοντας ότι έχει το δυνατότερο μοντέλο παραγωγής) καλλούσε τις άλλες εταιρίες να δυναμομετρήσουν τα κορυφαία μοντέλα τους με κοινής αποδοχής τρόπο , ποιος ο λόγος να μην το δεχτούν οι άλλες , εκτός αν πιστεύουν οτι δεν θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις???

Respect
08/01/2007, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
οι εταιρίες κλήθηκαν και συμμετείχαν με δικούς τους εμπειρογνώμονες- επιστήμονες που φυσικά έλεγξαν τη διαδικασία των τεστ σύγκρουσης κ τις συνθήκες....
δηλαδή η SHOEI , NOLAN και λοιπές μεγάλες εταιρίες ήταν τόσο ηλίθιοι και συμμετείχαν σε ένα στημένο διαγωνισμό???

δηλαδή αν η HONDA - πιστεύοντας ότι έχει το δυνατότερο μοντέλο παραγωγής) καλλούσε τις άλλες εταιρίες να δυναμομετρήσουν τα κορυφαία μοντέλα τους με κοινής αποδοχής τρόπο , ποιος ο λόγος να μην το δεχτούν οι άλλες , εκτός αν πιστεύουν οτι δεν θα ανταποκριθούν στις απαιτήσεις??? Όντως είναι ένα θέμα αυτό.. :a21:

zoropatra
08/01/2007, 18:50
τι λετε ρε παιδια παιζουν και τετοια με τις εταιριες?????

Ταξιδευτής
08/01/2007, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
γνωρίζει κανείς αν μπορώ να βρω στο ιντερνετ κάποιο σοβαρό τεστ για διάφορα κράνη???

εννοώ τεστ σύγκρουσης , όχι μονο συγκριτικά για άνεση , πρακτικότητα, αεροδυναμική κτλ...
.

Νομιζω οτι αυτο ειναι που ψαχνεις φιλε... Κανε τον κοπο και διαβασε το ολο (ειναι καπως μεγαλο). Αξιζει! :beer:

SPORAKIAS
08/01/2007, 18:59
αν το κρανος που θες να παρεις εχει τις διεθνης πιστοποιησης τοτε δεν χρειαζετε να ψαχνεις τπτ...
ολα τα γνωστα κρανη τις εχουν....

:winka:

zzr2005
08/01/2007, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
Νομιζω οτι αυτο ειναι που ψαχνεις φιλε... Κανε τον κοπο και διαβασε το ολο (ειναι καπως μεγαλο). Αξιζει! :beer:

ΠΟΙΟ???

zzr2005
08/01/2007, 19:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
αν το κρανος που θες να παρεις εχει τις διεθνης πιστοποιησης τοτε δεν χρειαζετε να ψαχνεις τπτ...
ολα τα γνωστα κρανη τις εχουν....

:winka:

αυτό είναι το θέμα ότι είδα τα νούμερα που έφεραν κράνη πιστοποιημένα και ήταν ψιλοχάλια...
AGV TI-TECH και άλλα....

σε ορισμένες συνθήκες θερμοκρασίας πχ 0 βαθμούς κελσίου..οι μετρήσεις δεν ήταν καλές.....
μάλιστα ήταν κάτω απο τις προδιαγραφές!!!!
:eek:

SPORAKIAS
08/01/2007, 19:09
για δες εδω (http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/comply/fmvss218/2005s218.pdf) ...

εχει το AGV TI-TECH...

αυτη ειναι απο τις πιο γνωστες πιστοποιησεις...

δες και μια αλλη (http://www.smf.org/certlist/std_M2000_M2005.html) ....

:winka: :wave2:

zzr2005
08/01/2007, 19:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
για δες εδω (http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/comply/fmvss218/2005s218.pdf) ...

εχει το AGV TI-TECH...

αυτη ειναι απο τις πιο γνωστες πιστοποιησεις...

δες και μια αλλη (http://www.smf.org/certlist/std_M2000_M2005.html) ....

:winka: :wave2:

το πρώτο link δεν μπορώ να το ανοίξω γιατί είμαι στη δουλειά και δεν έχω acrobat reader....

το άλλο είναι απλά μια λίστα με τα πιστοποιημένα κράνη έτσι δεν είναι??

εγώ ψάχνω αν υπάρχουν κάπου μετρήσεις και συγκριτικά νούμερα με τα αποτελέσματα των μετρήσεων για τα κράνη....
στο περιοδικό το συγκεκριμένο είχε τις μετρήσεις για μέγεθη M , L και XL .. αριθμητικά στοιχεία για την δύναμη που δεχόταν το κεφάλι με συγκεκριμένη πτώση καθώς και πόσο γρήγορα τη δεχόταν ...δηλαδή την επιτάχυνση της βαρύτητας στο κεφάλι από το χτύπημα αν κατάλαβα καλά....΄
και σε διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος (θερμοκρασία κτλ)

SPORAKIAS
08/01/2007, 19:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
το πρώτο link δεν μπορώ να το ανοίξω γιατί είμαι στη δουλειά και δεν έχω acrobat reader....

το άλλο είναι απλά μια λίστα με τα πιστοποιημένα κράνη έτσι δεν είναι??

εγώ ψάχνω αν υπάρχουν κάπου μετρήσεις και συγκριτικά νούμερα με τα αποτελέσματα των μετρήσεων για τα κράνη....
στο περιοδικό το συγκεκριμένο είχε τις μετρήσεις για μέγεθη M , L και XL .. αριθμητικά στοιχεία για την δύναμη που δεχόταν το κεφάλι με συγκεκριμένη πτώση καθώς και πόσο γρήγορα τη δεχόταν ...δηλαδή την επιτάχυνση της βαρύτητας στο κεφάλι από το χτύπημα αν κατάλαβα καλά....΄
και σε διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος (θερμοκρασία κτλ)

οντως ετσι ειναι...

το πρωτο λινκ τα εχει ολα αυτα (θερμοκρασιες,δυναμη,κ.λ.π)...

zzr2005
08/01/2007, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
οντως ετσι ειναι...

το πρωτο λινκ τα εχει ολα αυτα (θερμοκρασιες,δυναμη,κ.λ.π)...

thanx θα το τσεκάρω οταν πάω σπίτι....

arxaios
08/01/2007, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
οι εταιρίες κλήθηκαν και συμμετείχαν με δικούς τους εμπειρογνώμονες- επιστήμονες που φυσικά έλεγξαν τη διαδικασία των τεστ σύγκρουσης κ τις συνθήκες....


Το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ούτε το τέστ ούτε τα νούμερα ΑΛΛΑ το πως "μεταφράζονται" αυτά τα νούμερα και σε ποιά δίνεις έμφαση...... καθώς και το ποιός κάνει την τελική αξιολόγηση και την εξαγωγή συμπερασμάτων...........

Η Schuberth έχει βεβαρυμένο παρελθόν με αυτά τα "τέστ" της που έχει κάνει στο παρελθόν (αρχές 80's) και με την βοήθεια του "ειδικού" τύπου της εποχής μας έκανε να αγοράσουμε το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ κράνος σε σχήμα μπαλλάκι του γκόλφ που τότε είχε βγάλει, καθώς στα "τεστ" έβγαζαν όλα τα άλλα το λιγότερο ελλατωματικά ................ ΚΑΙ ΕΓΩ μάσησα τότε και αποχωρίστηκα το nava μου (όχι nova. οι παλαιότεροι θυμούνται) για την αγορά ενός schuberth ............:sick: :sick: :sick:

Ταξιδευτής
08/01/2007, 20:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ΠΟΙΟ???

:blush: :blush: :sick: Sorry φιλε... Κεκτημενη ταχυτητα!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=24824&highlight=%EA%F1%E1%ED%EF%F2

zzr2005
08/01/2007, 20:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ούτε το τέστ ούτε τα νούμερα ΑΛΛΑ το πως "μεταφράζονται" αυτά τα νούμερα και σε ποιά δίνεις έμφαση...... καθώς και το ποιός κάνει την τελική αξιολόγηση και την εξαγωγή συμπερασμάτων...........

Η Schuberth έχει βεβαρυμένο παρελθόν με αυτά τα "τέστ" της που έχει κάνει στο παρελθόν (αρχές 80's) και με την βοήθεια του "ειδικού" τύπου της εποχής μας έκανε να αγοράσουμε το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ κράνος σε σχήμα μπαλλάκι του γκόλφ που τότε είχε βγάλει, καθώς στα "τεστ" έβγαζαν όλα τα άλλα το λιγότερο ελλατωματικά ................ ΚΑΙ ΕΓΩ μάσησα τότε και αποχωρίστηκα το nava μου (όχι nova. οι παλαιότεροι θυμούνται) για την αγορά ενός schuberth ............:sick: :sick: :sick:

έγώ δεν διάβασα για συμπεράσματα κτλ...ήταν στα γερμανικά κ δεν είχα χρόνο αν διαβάσω όλο το άρθρο....διάβασα απλά τα νούμερα που ήταν σε ένα πίνακα και τις αντιστοιχες τιμές που ορίζουν οι παγκόσμιες προδιαγραφές...την ουσία του άρθρου μου την είπε εν περιλήψει ο φίλος μου....
δεν έχει να κάνει με ερμηνεία ...
αν διαβάσεις ένα νούμερο που σου λέει ότι το XL της τάδε εταιρίας , σε 20 βαθμούς κελσίου η επιτάχυνση έχει νούμερο πάνω απο τις προδιαγραφές , τι διαφορετική ερμηνεία μπορείς να δώσεις????

στην τελική κατάταξη έβλεπες κράνη που δεν είχαν τόσο καλά αποτελέσματα στη σύγκρουση (όπως της SHOEI) απλώς επειδή ήταν τέλεια σε άλλα πράγματα...αεροδυναμική, ορατότητα κτλ...
αλλά από μόνος σου μπορείς να δεις τα νούμερα της πρόσκρουσης που είναι αντικειμενικό στοιχείο....δεν είναι θέμα κρίσης...

el_hymador
08/01/2007, 20:11
Ειναι μεγαλο θεμα αυτο οντως...κατι αναλογο ειχε συζητηθει και για τα test με τα αστερια που περνουν τα αυτοκινητα στις ''στημενες'' συγκρουσεις με τα crash - dummies...(ncap η κατι τετοιο...)

Δηλαδη αν και εφ΄οσων η δυναμικη των συγκρουσεων βγαζει εγκυρα αποτελεσματα, με το σκεπτικο οτι μπορει να συγκρινεις δυο αυτοκινητα και να πιστοποιησεις οτι το Χ εχει καλυτερη παθητικα ασφαλεια απο το ψ , αλλα δεν πιστοποιεις πια θα ειναι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου σε μεγαλυτερες η διαφορετικης φυσης συγκρουσεις....

Αντιστοιχα για τα κρανη οι πιστοποιησεις δινοντε μετα απο δοκιμη σε συγκεκριμενες συνθηκες πιεσης , συνθλιψης κ.τ.λ.-κ.τ.λ.μπορει ενα πολυ καλο κρανος να ειναι σαφως καλυτερο απο αυτο που που πουλαει το praktiker , αλλα δεν σου διασφαλιζει κανεις οτι με λιγες λιμπρες παραπανω πιεσης το ''πολυ καλο κρανος'' που περασε τα τεστ δεν διαλυεται σε κομματια...(λεμε τωρα...)

Αρα -κατα την προσωπικη μου αποψη- θα επρεπε να να κανουν δοκιμες για το ποιο κρανος/αυτοκινητο κ.τ.λ. αντεχει περισσοτερο σε κλιμακουμενη προσομοιωση ατυχηματος και οχι ποιο περναει καποιες συγκεκριμενες σταθερες...

Κατι αναλογο κανουν -οι μοτοβιομηχανιες τουλαχιστον- στις μετρησεις εκπομπης ρυπων...αφου εχει θεσπιστει ενα συγκεκριμενο οριο στροφων οπου κανουν τις μετρησεις , περιτεχνα φτιαχνουν κινητηρες που στο συγκεκριμενο φασμα στροφων εχουν ''τρυπες'' στην αποδοση τους , αρα και μικροτερη εκπομπη καυσαεριων....το οτι μετα ο κινητηρας μπορει να βγαζει τα αντερα του δεν μας αποσχολει....το τεστ το περασαμε.. :winka:

καλο ειναι παντως που υπαρχουν πιστοποιησεις , εστω και με αυτον τον τροπο...

zzr2005
08/01/2007, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ειναι μεγαλο θεμα αυτο οντως...κατι αναλογο ειχε συζητηθει και για τα test με τα αστερια που περνουν τα αυτοκινητα στις ''στημενες'' συγκρουσεις με τα crash - dummies...(ncap η κατι τετοιο...)

Δηλαδη αν και εφ΄οσων η δυναμικη των συγκρουσεων βγαζει εγκυρα αποτελεσματα, με το σκεπτικο οτι μπορει να συγκρινεις δυο αυτοκινητα και να πιστοποιησεις οτι το Χ εχει καλυτερη παθητικα ασφαλεια απο το ψ , αλλα δεν πιστοποιεις πια θα ειναι η συμπεριφορα ενος αυτοκινητου σε μεγαλυτερες η διαφορετικης φυσης συγκρουσεις....

Αντιστοιχα για τα κρανη οι πιστοποιησεις δινοντε μετα απο δοκιμη σε συγκεκριμενες συνθηκες πιεσης , συνθλιψης κ.τ.λ.-κ.τ.λ.μπορει ενα πολυ καλο κρανος να ειναι σαφως καλυτερο απο αυτο που που πουλαει το praktiker , αλλα δεν σου διασφαλιζει κανεις οτι με λιγες λιμπρες παραπανω πιεσης το ''πολυ καλο κρανος'' που περασε τα τεστ δεν διαλυεται σε κομματια...(λεμε τωρα...)

Αρα -κατα την προσωπικη μου αποψη- θα επρεπε να να κανουν δοκιμες για το ποιο κρανος/αυτοκινητο κ.τ.λ. αντεχει περισσοτερο σε κλιμακουμενη προσομοιωση ατυχηματος και οχι ποιο περναει καποιες συγκεκριμενες σταθερες...

Κατι αναλογο κανουν -οι μοτοβιομηχανιες τουλαχιστον- στις μετρησεις εκπομπης ρυπων...αφου εχει θεσπιστει ενα συγκεκριμενο οριο στροφων οπου κανουν τις μετρησεις , περιτεχνα φτιαχνουν κινητηρες που στο συγκεκριμενο φασμα στροφων εχουν ''τρυπες'' στην αποδοση τους , αρα και μικροτερη εκπομπη καυσαεριων....το οτι μετα ο κινητηρας μπορει να βγαζει τα αντερα του δεν μας αποσχολει....το τεστ το περασαμε.. :winka:

καλο ειναι παντως που υπαρχουν πιστοποιησεις , εστω και με αυτον τον τροπο...

όντως πιστεύω ότι παίζεται πολύ μαρκετινγκ πίσω απο το θέμα.....
σίγυρα είναι θετικό το ότι υπάρχουν οι πιστοποιήσεις αλλά πιστεύω ότι σαν καταναλωτής είναι
ακόμα καλύτερα να βλέπω με τα μάτια μου τις μετρήσεις εφόσον αυτό είναι εφικτό με τα εργαστήρια που έχουν οι εταιρίες....
είναι διαφορετικό ας πούμε να βλέπεις ότι το κράνος σου έχει περάσει ίσα-ίσια το όριο τις μετρήσεις και έχει πάρει το πιστοποιητικό ....και διαφορετικό να βλέπεις ότι είναι πολύ χαμηλότερα από το όριο πιστοποίησης....
έτσι δεν είναι???

el_hymador
08/01/2007, 20:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
όντως πιστεύω ότι παίζεται πολύ μαρκετινγκ πίσω απο το θέμα.....
σίγυρα είναι θετικό το ότι υπάρχουν οι πιστοποιήσεις αλλά πιστεύω ότι σαν καταναλωτής είναι
ακόμα καλύτερα να βλέπω με τα μάτια μου τις μετρήσεις εφόσον αυτό είναι εφικτό με τα εργαστήρια που έχουν οι εταιρίες....
είναι διαφορετικό ας πούμε να βλέπεις ότι το κράνος σου έχει περάσει ίσα-ίσια το όριο τις μετρήσεις και έχει πάρει το πιστοποιητικό ....και διαφορετικό να βλέπεις ότι είναι πολύ χαμηλότερα από το όριο πιστοποίησης....
έτσι δεν είναι???

να μια ωραια ιδεα!!!

αν πολλα μελη του Forum , ερθουμε σε συνενοηση με καποιο πανεπιστημιο / φορεα για πραγματοποιηση test?

εννοω να συντονιστουμε ολοι μαζι και να προσπαθησουμε προς αυτην την κατευθυνση...δεν ακουγεται κακο....

zzr2005
09/01/2007, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
να μια ωραια ιδεα!!!

αν πολλα μελη του Forum , ερθουμε σε συνενοηση με καποιο πανεπιστημιο / φορεα για πραγματοποιηση test?

εννοω να συντονιστουμε ολοι μαζι και να προσπαθησουμε προς αυτην την κατευθυνση...δεν ακουγεται κακο....

ωραία....ποιος θα βάλει το κράνος του πρώτος για δοκιμές????
:lol: :lol:

χωρίς πλάκα είναι ωραία ιδέα αλλά δεν γνωρίζω το καθεστώς υπό το οποίο αναλαμβάνουν έρευνες τα Πανεπιστήμια....παίζουν ειδικά κονδύλια για τις έρευνες και μάλλον πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη καθηγητών δηλαδή Συγκλήτου κτλ....αν είναι έτσι άστα να πάνε ...δεν βγάζεις άκρη....
εξάλλου πιστεύω ότι το πείραμα θα απαιτεί τόσο εξειδικευμένο εξοπλισμό που δεν θα είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε αυτό....

πάντως την ιδέα μπορεί αν τη ρίξει σίγουρα κάποιος φοιτητής του κατάλληλου Πανεπιστημίου να δει αντίδραση απο τους καθηγητές....
άλλο φορέα στην ελλάδα που να διαθέτει κατάλληλη τεχνογνωσία δεν νομίζω να βρούμε.....:(

gloum
09/01/2007, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ωραία....ποιος θα βάλει το κράνος του πρώτος για δοκιμές????
:lol: :lol:

χωρίς πλάκα είναι ωραία ιδέα αλλά δεν γνωρίζω το καθεστώς υπό το οποίο αναλαμβάνουν έρευνες τα Πανεπιστήμια....παίζουν ειδικά κονδύλια για τις έρευνες και μάλλον πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη καθηγητών δηλαδή Συγκλήτου κτλ....αν είναι έτσι άστα να πάνε ...δεν βγάζεις άκρη....
εξάλλου πιστεύω ότι το πείραμα θα απαιτεί τόσο εξειδικευμένο εξοπλισμό που δεν θα είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε αυτό....

πάντως την ιδέα μπορεί αν τη ρίξει σίγουρα κάποιος φοιτητής του κατάλληλου Πανεπιστημίου να δει αντίδραση απο τους καθηγητές....
άλλο φορέα στην ελλάδα που να διαθέτει κατάλληλη τεχνογνωσία δεν νομίζω να βρούμε.....:(

Kατάλληλη τεχνογνωσία υπάρχει.Και τα πολυτεχνεία και τα τμήματα φυσικής μπορούν πολύ εύκολα να κάνουν κατάλληλα τεστ.Το ζήτημα είναι οικονομικό ( να αγοραστούν τα κράνη) marketing (να πείσεις εταιρίες να σου δώσουν κράνη) γραφειοκρατικό (να εγκριθεί η έρευνα) πολιτικό (να δεχτεί κάποιος το πολιτικό κόστος να κάνει τεστ σε κάτι που μπορεί να βγεί σκάρτο) κλπ κλπ κλπ...απότι βλέπεται...ΧΑΟΣ!:)

zzr2005
09/01/2007, 11:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
Kατάλληλη τεχνογνωσία υπάρχει.Και τα πολυτεχνεία και τα τμήματα φυσικής μπορούν πολύ εύκολα να κάνουν κατάλληλα τεστ.Το ζήτημα είναι οικονομικό ( να αγοραστούν τα κράνη) marketing (να πείσεις εταιρίες να σου δώσουν κράνη) γραφειοκρατικό (να εγκριθεί η έρευνα) πολιτικό (να δεχτεί κάποιος το πολιτικό κόστος να κάνει τεστ σε κάτι που μπορεί να βγεί σκάρτο) κλπ κλπ κλπ...απότι βλέπεται...ΧΑΟΣ!:)

είπα ότι δεν πιστεύω ότι έχουν κατάλληλη τεχνογνωσία άλλοι φορείς πλην των Πανεπιστημίων....
τα Πανεπιστήμια σίγουρα έχουν τις απαραίτητες δομές κ την κατάλληλη τεχνογνωσία...
για τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
αμέτρητα τα προβλήματα....:(

gloum
09/01/2007, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
είπα ότι δεν πιστεύω ότι έχουν κατάλληλη τεχνογνωσία άλλοι φορείς πλην των Πανεπιστημίων....


Γράψε λάθος τότε:beer:

powerphot
09/01/2007, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
γνωρίζει κανείς αν μπορώ να βρω στο ιντερνετ κάποιο σοβαρό τεστ για διάφορα κράνη???

εννοώ τεστ σύγκρουσης , όχι μονο συγκριτικά για άνεση , πρακτικότητα, αεροδυναμική κτλ...


Για Crash test....ΕΔΩ...στον κύριο! (http://www.youtube.com/watch?v=4eeGkMMFJHA):lol: :winka:

zzr2005
09/01/2007, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από powerphot
Για Crash test....ΕΔΩ...στον κύριο! (http://www.youtube.com/watch?v=4eeGkMMFJHA):lol: :winka:

το έχω δει αυτό αλλά αφορά φτηνά κράνη...έτσι δεν είναι??

powerphot
09/01/2007, 13:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
το έχω δει αυτό αλλά αφορά φτηνά κράνη...έτσι δεν είναι??

Έτσι, έτσι....:)

psaxioti
09/01/2007, 13:43
Δεν ξέρω αν αυτό (http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/) σου κάνει. Περισότερο είναι σύγκριση μεταξύ των διαφόρων πιστοποιήσεων, αλλά κατά την άποψή μου έχει αρκετό ενδιαφέρον.

zzr2005
09/01/2007, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από psaxioti
Δεν ξέρω αν αυτό (http://www.motorcyclistonline.com/gearbox/motorcycle_helmet_review/) σου κάνει. Περισότερο είναι σύγκριση μεταξύ των διαφόρων πιστοποιήσεων, αλλά κατά την άποψή μου έχει αρκετό ενδιαφέρον.

όντως έχει πολύ ενδιαφέρον...και έχει και κάποιες ενδεικτικές μετρήσεις για ορισμένα κράνη....

παραλίγο να μην συνεχίσω να διαβαζω όταν άρχισε να περιγράφει πως είναι ο εγκέφαλος και τι μπορεί να πάθει...:sick:

Υ.Γ. ουσιαστικά λέει τα ίδια με το άρθρο που παραθέτει ο Ταξιδευτής σε αντίστοιχο παλαιότερο thread που αναδύθηκε σήμερα

blackind
02/12/2008, 22:20
Καλησπέρα, καινούγργιος είμαι, έκανα κι εγώ την ερευνα αγοράς μου βρήκα έναν οργανισμό ονόματι SHARP ο οποίος, όπως διαφημίζει, ειναι κρατικός (του Ηνωμένου Βασίλειου , σιγα μην ήταν της Ελλάδας) και αξιολογεί την ασφάλεια των κράνων βαθμολογόντας τα σε μια κλίμακα 1έως 5, διευκολύνοντας έτσι τον αγοραστή. Πιό συγκεκριμένα:


"SHARP is the Safety Helmet Assessment and Rating Programme - it's the new helmet safety scheme for motorcyclists.

SHARP enables riders to more easily select a helmet which matches their needs. It provides consumers with an independent assessment of the safety performance of helmets sold in the UK. The SHARP RATING reflects the performance of each helmet model following a series of advanced laboratory tests and rates helmets from 1-5 stars.

Laboratory tests show there are real differences in the safety performance of motorcycle helmets available in the market. All helmets must meet minimum legal safety standards but the SHARP scheme uses a wider range of tests to provide riders with more information on how much protection a helmet can provide in a crash. This objective advice will help riders to choose the safest helmet suitable for them.

Helmet testing commenced in autumn 2007 and the first results were launched in June 2008. SHARP now offers a single, easy to understand rating for helmet models available within the UK.

Helmets that perform well when assessed offer users a significantly increased level of protection. Research has shown that if all riders wore the safest helmets available up to 50 lives could be saved each year.

When buying a new helmet look for the SHARP logo and check out the SHARP rating."



Τσεκάρετε λοιπόν το site:

http://sharp.direct.gov.uk/

και αν είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα, ξεχάστε ότι ξέρατε για τα ακριβά κράνη!!

MikeG
05/12/2008, 09:19
Εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=61124&highlight=sharp) εκτενής συζήτηση για το Sharp.


Καλωσήρθες!


:wave2:

blackind
06/12/2008, 23:54
thx !