PDA

View Full Version : Πανελλήνιο Κύπελλο Trail Ride 2007



KaTaNaS
01/02/2007, 00:04
αντιγράφω (http://www.off-road.gr/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=5898&highlight=) από www.off-road.gr , Αθανασουλόπουλο Δημήτρη



Ένας ξεχωριστός θεσμός αρχίζει και πάλι στις 25 Φεβρουαρίου με το πρώτο Trail Ride για το 2007.

Θα είναι και το πρώτο από τα οκτώ του Κυπέλλου Trail Ride που προκηρύσσεται φέτος και πάλι! Καθώς τα Rally Raid αφορούν μεγαλύτερες μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα 4Χ4 και γίνονται σε πιο ανοιχτές διαδρομές, ο διακαής πόθος πολλών αναβατών enduro για "κλειστά" κομμάτια γίνεται και πάλι πράξη! Μετά από μια επιτυχημένη χρονιά το 2006, με το θεσμό να φέρνει πολλούς νέους μοτοσικλετιστές στο κόσμο του enduro, το κύπελλο μεγαλώνει κι εξαπλώνεται, δίνοντας συχνότερα την ευκαιρία σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο να έρθει σε επαφή με το χώμα και την Off Road οδήγηση.

Την τελευταία λοιπόν Κυριακή του Φεβρουαρίου θα συγκεντρωθούμε ΟΛΟΙ στις 9:00 π.μ. στον Άγιο Στέφανο –στα Goody’s- απ’ όπου θα ξεκινήσουμε την χωμάτινη περιήγηση στα γύρω βουνά της Αττικής.

Θα ακολουθήσουν άλλοι επτά αγώνες σε πρόγραμμα που επισυνάπτεται, ενώ σε μερικούς από αυτούς (Πήλιο, Ταΰγετος, Πάτρα ή Θήβα) θα μπορούν αν λάβουν μέρος και τετράτροχα Quad – ATV καθώς και αυτοκίνητα 4Χ4 σε ένα ξεχωριστό έπαθλο.

Το κόστος συμμετοχής για τις μοτοσυκλέτες είναι 40 €. Το road book έχει γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar (!) και θα δοθεί σε ρολό ή μπλοκ, ανάλογα με τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας. Θα υπάρχει βοήθεια σε δύσκολα σημεία, "σκούπες" και πλοηγοί, ενώ θα διασφαλιστεί η διέλευση των συμμετεχόντων από όλα τα περάσματα.

Χορηγοί επικοινωνίας του Κυπέλλου Trail Ride 2007 είναι όπως πάντα το περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης "0-300" και η απόλυτη χωμάτινη ιστοσελίδα στο internet, το www.off-road.gr.

Σας περιμένουμε όλους, θεατές και αγωνιζόμενους, για έναν κύπελλο γεμάτο θέαμα, δράση, περιπέτεια και πάνω από όλα διασκέδαση και καλή παρέα! Σύντομα, θα πληροφορηθείτε για τις λεπτομέρειες του πρώτου αγώνα στις 25 Φεβρουαρίου!

Για περισσότερες πληροφορίες ή συμμετοχές, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα www.off-road.gr που είναι και χορηγός επικοινωνίας των Trail Ride, καθώς και 6936660300 Δημήτρης Αθανασουλόπουλος.




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΠΕΛΛΟΥ TRAIL RIDE

1ο 25 Φεβρουαρίου Πάρνηθα
2ο 22 Απριλίου Πάτρα
3ο 3 Ιουνίου Καλοκαιρινό
4ο 24 Ιουνίου Πήλιο
5ο 15 Σεπτεμβρίου Ελευσίνα
6ο 25 Νοεμβρίου Θήβα
7ο 9 Δεκεμβρίου Καλαμάτα
8ο 13 Ιανουαρίου ’08 Πάρνηθα

fantacid
01/02/2007, 00:14
αντε κ με τη μεγαλη κουπα φετος ....βρωμιαρη!!!!

:wave2: :beer: :wave2:

KaTaNaS
01/02/2007, 00:26
εγώ έχω να πώ, πώς οι αγώνες τρεϊλ (ή "τρέλι" χαριτολογώντας) ραϊντ είναι η καλύτερη ευκαιρία για να έρθει κανείς σε επαφή με ένα χωμάτινο ηβέντ...



είναι αγώνες πλοήγησης για μοτοσυκλέτες μόνο (φέτος 3-4 αγωνες θα φιλοξενησουν και γουρουνες -αυτοκινητα) με αποστάσεις της τάξης των 60-100 χιλιομετρων εντος αττικης, και 140-160 εκτός αυτής...

ξεκινά κάθε λεπτό κι ένας αναβάτης...


ο καθένας με ένα roadbook (δρομοβιβλίο) ή σε μπλοκάκι ή σε ρολό (αρκεί να υπάρχει συσκευή εκτύλιξης αυτού)


προσπαθεί να βρεί τις σωστές διασταυρώσεις και να αγγιξει τον Ιδανικό Χρόνο...


ο οποίος υπολογίζεται διαιρώντας την ακριβή απόσταση που πρέπει να διανυθεί με την Ιδανική Μέση Ωριαία...


η ΙΜΩ δίδεται στους αγωνιζόμενους απο τον αλυτάρχη στο τέλος της ενημέρωσης του ειδικού κανονισμού στου αγώνα , συνηθως 10λεπτα πρίν την εκκίνηση...


ένας σωστός αγωνιζόμενος πρέπει σε πολλές τουλίπες (νταμάκια στο δρομοβιβλίο) να έχει υπολογίσει σε πόση ώρα θα έχει φθάσει... προσθέτωντας την ωρα της εκκίνησης του...


οπότε ο αγώνας γίνεται πιό πόλύπλοκος...

δεν φθάνει, να κοιτάς μπροστά σου αποφευγωνατς τις πτώσεις...


πρέπει να μετρας χιλιόμετρα...

πρέπει να διαβάζεις τουλίπες...

πρέπει να διορθώνεις τα μερικά χιλιόμετρα (ή τα ολικά αν εχεις τον καταλληλο εξοπλισμό IMO)

αλλιώς να προσθαφαιρείς συνεχώς με το μυαλό...

πρέπει να κοιτάς το ρολοϊ και όταν έχεις προπορεία να χαλαρώνεις και να είσαι πιο άνετος σε ενδεχώμενα χασίματα

ή αν είσαι πίσω να το ανοίγεις λίγο παραπάνω...

κατα την διαρκεια της διαδρομής υπάρχουν ΣΕΧ (σημεια ελέγχου χρόνου) που καπελώνουν τους γρηγοράκηδες

και ΣΕΔ (σημεία ελέγχου διέλευσης) που τσεκάρουν τους χαμένους που έκοψαν διαδρομή άθελα τους...




γενικότερα , μιλάμε για αγώνα που μπορεί να λάβει μέρος οποιοσδήποτε έχει ένα μηχανακι που μπορέι να πατησει χώμα και τον σωστό εξοπλισμό...


οπότε μη διστάσετε να το αποφασίσετε...


πρώτα απο όλα χαβαλέ να κάνουμε...


άλλωστε το παρέϊστικο των συγκεκριμένων αγώνων είναι και το σήμα κατατεθέν τους...

fantacid
01/02/2007, 00:31
ξες αν υπαρχει κατι αναλογο κατα πανω μερια?

KaTaNaS
01/02/2007, 00:38
όλα τα παραπάνω είναι τα ώς πρέπει ...


μόλις λάβεται μέρος θα δέιτε τα εξής...


άναβάτες που παίρνουν τα ροαντμπουκ και τα βάζουν κατευθείαν στον σάκο ψάχνωντας για ταξί (άλλο αγωνιζόμενο τον οποίον θα ακολουθού πιστά) :lol:




αναβάτες να δένουν το δρομοβιβλίο στο μπαράκι του τιμονιού και να μην έχουν κοντέρ...

αυτοί ψάχνουν τις διασταυρώσεις με σημάδια... (εκέι είχε ένα εκκλησάκι και μια κολώνα της ΔΕΗ, εκέι θα στρίψουμε...)


αναβάτες λαγωνικά, που συνήθως η θέση εκκίνησης τους (αρκετά πίσω) επιτρέπει να ανιχνεύουν τα πατήματα των προπορευόμενων απο το σκαμένο χώμα και να ακολουθούν πιστά...

μέχρι που φθάνουν σε διασταύρωση που εχει ροδιές παντού και σημάδια απο U-turn εξίσου παντού! :lol: :rotflmao:


αναβάτες μοναχικούς... που καριδώνουν το γκάζι για να μην μπορεί να ακολουθήσει κανείς άλλος αφού πετροβολούν ότι κινειται απο πίσω...


αναβάτες συντροφικούς... που μαζεύονται γκρουπάκια των 10 μοτοσυκλετών και πάνε στα τυφλά ακολουθώντας τους 2-3 μπροστινούς... :lol: :lol:



γενικότερα το γέλιο και η αδρεναλίνη εκείνη τη στιγμή δε συγκρίνεται!

πόσο μάλλον όταν βλέπεις ομαδικό πνέυμα και χαρούμενα πρόσωπα...

πόσο μάλλον όταν διανύεις 80 και 120 χιλιομετρα σε 3-4 ωρες ασταμάτητα και φθάνεις χαρούμενος στον τερματισμό σχολιάζονατς με τους υπόλοιπους τα "δυσκολα " και "τεχνικά" κομμάτια...

όταν γυρνας χαρούμενος σπίτι στους δικούς σου...


(το τελευταιο είναι λίγο υπερβολή αλλά, στραφείται προς το χώμα - μην ριψοκινδυνέυεται)



αυτά τα ολίγα απο μένα... :sun:


:wave2:

KaTaNaS
01/02/2007, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
ξες αν υπαρχει κατι αναλογο κατα πανω μερια?

κατι πήγε να γίνει σαλλόνικα, αλλά ακυρώθηκε...


θα σε ενημερωσω αν μάθω! :wave2:

αν και εσύ ειδικά... πρέπει να το φορτώσεις και να έρθεις κατω να γελασουμε...


να κανονισουμε μια φορά να τρεξουμε συμφορουμιτες... και να δηλώσουμε ομάδα! θα κανομε το γέλιο της αρκούδας! :lol:

KaTaNaS
01/02/2007, 00:44
παίζουν μια-δυο συσκευές εκτύλιξης δρομοβιβλίου...


η μία είναι δωράκι του Χρήστου Crs :wave2: η άλλη απο παιδιά του off-road.gr

οπότε για έναν αγώνα μη ξοδεύεσθαι... τα μοιραζόμαστε...


αν και σε περίπτωση που δε βρέχει το μπλοκάκι μια χαρά βολέυει...


:beer: :beer: :beer:

KaTaNaS
01/02/2007, 00:46
ας παραθέσω και τον υπολογισμό του ιδανικού χρόνου απο ταγραφώμενα του cuspid (http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1854.html) !






TRAIL RIDES-RAIDS :
ΠΩΣ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΠΡΩΤΟΣ ?
( ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΤΟ « ΤΙΜΗΜΕΝΟ»?)

Είναι το μόνιμο άγχος των αγωνιζομένων στα TRAIL RIDES-RAIDS όταν λαμβάνουν το ROAD-BOOK και τους ανακοινώνεται από τον διοργανωτή η Μέση Ωριαία Ταχύτητα ( Μ.Ω.Τ. ) του συγκεκριμένου αγώνα.
Η στιγμές είναι δύσκολες . Τα μάτια γουρλώνουν, τα χέρια ιδρώνουν και βασανιστικές σκέψεις στήνουν χορό μέσα στο θολωμένο μυαλό :
Ο.Κ., ξέρω να διαβάζω ROAD-BOOK ( μετά από ατελείωτες προπονήσεις στο βουνό με ROAD-BOOK’S προηγούμενων αγώνων ). Είμαι ο πιο γρήγορος της παρέας και το μηχανάκι – τετρακίνητο μου λειτουργεί άψογα.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ?
ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΤΟΝ «ΤΙΜΗΜΕΝΟ» ΙΔΑΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ?
ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ «ΧΩΣΩ» ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ «ΚΟΥΛΑΡΩ»?

Αυτά τα αδυσώπητα ερωτήματα θα προσπαθήσω να απαντήσω με το παρακάτω παράδειγμα με τρόπο απλοϊκό και κατανοητό ( ελπίζω !! ).

Ας υποθέσουμε ότι είναι Σάββατο βράδ[img]υ και μόλις παρέλαβες το Δρομοβιβλίο για τον παρακάτω αγώνα:



ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΑΓΩΝΑ: 215 Km
ΜΗΚΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 178 Km
Μ.Ω.Τ.: 42 Km/h

1) Έχοντας τα παραπάνω στοιχεία από τον διοργανωτή του αγώνα μπορείς να υπολογίσεις τον ΙΔΑΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ( Ι.Χ.Κ. ) της ειδικής διαδρομής σύμφωνα με την Μ.Ω.Τ. χρησιμοποιώντας την απλή μέθοδο των τριών.

Από το ΣΕΧ 1 ως το ΣΕΧ 2 έχεις να διανύσεις 178 Km με Μ.Ω.Τ. 42 Km/h άρα: Ι.Χ.Κ. = ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΔΙΚΗΣ / Μ.Ω.Τ. = 178 / 42 = 4,2380 h
( ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι στρογγυλοποιήσεις! Κρατάς 4 δεκαδικά. Εδώ παίζουμε με δεπτερόλεπτα! ). Τώρα κρατάς στην άκρη τον ακέραιο ( τις 4 h ) και μετατρέπεις τους δεκαδικούς σε λεπτά :

0,2380 Χ 60 = 14,28 min .
Το ίδιο κάνεις για τα δεπτερόλεπτα ( κρατάς τα 14 min και μετατρέπεις τον δεκαδικό ) :
0,28 Χ 60 = 16,8 sec ( 17 sec )


Δηλαδή την ειδική διαδρομή πρέπει να την κάνεις σε 4 h - 14 min – 17 sec για να έχεις Μ.Ω.Τ. 42 Km/h. Ωραίαααααα!

Το πρόβλημα είναι ότι ο χρόνος σου δεν θα μετρηθεί στο ΣΕΧ 2 αλλά στο ( ή στα – μην ξεχνάς ότι ο διοργανωτής έχει δικαίωμα να βάλει περισσότερα από ένα ) ΣΗΜΕΙΟ ΚΡΥΦΗΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ( Σ.Κ.Χ. ). Αλλιώς όλοι θα πηγαίναμε τάπα – γκάζι και λίγα μέτρα πριν το ΣΕΧ 2 θα κάναμε τσιγάρο μέχρι να συμπληρώσουμε τις 4 ώρες και 14 λεπτά.
Η λύση του προβλήματος μπορεί να είναι η εξής:

2) Έχοντας το Δρομοβιβλίο στα χέρια σου μπορείς να το χωρίσεις σε μικρότερα τμήματα και να κάτσεις να υπολογίσεις τον Ι.Χ.Κ. για το κάθε τμήμα χωριστά. Αυτόν τον υπολογισμό τον σημειώνεις πάνω στο Δρομοβιβλίο στο τέλος του αντιστοίχου τμήματος. Τα τμήματα αυτά μπορεί να δημιουργηθούν βάσει απόστασης ( π.χ. κάθε 35 Km ), βάσει σελίδων του Δρομοβιβλίου ( π.χ. κάθε 3 σελίδες ) ή όπως βολεύει τον καθένα. Είναι απαραίτητο να σημειώνεις και τον συνολικό Ι.Χ.Κ. ως το συγκεκριμένο σημείο του αγώνα ( όπως στο Δρομοβιβλίο είναι σημειωμένα μερικά και ολικά χιλιόμετρα ). Ξέρω αγωνιζόμενους που κάθονται το βράδυ πριν τον αγώνα και υπολογίζουν τον Ι.Χ.Κ. για κάθε τουλίπα του Δρομοβιβλίου χωριστά !

Το μόνο που χρειάζεσαι τώρα είναι ένα χρονόμετρο. Μπορείς να το έχεις στερεωμένο δίπλα στα όργανα της μοτοσικλέτας σου ή του αυτοκινήτου σου, ή να είναι στο ρολόϊ που φοράς στο χέρι. Το χρονόμετρο αυτό πρέπει να το εκκινήσεις ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ στο Σ.Ε.Χ. 1.


Κατά την εξέλιξη του αγώνα λοιπόν κάθε 3 σελίδες ( αν έτσι έχεις χωρίσει το Δρομοβιβλίο ) μπορείς να κοιτάς το χρονόμετρο και να βλέπεις αν ο χρόνος που έκανες ως τώρα συμφωνεί με τον Ι.Χ.Κ. που έχεις σημειώσει στο ROAD-BOOK. Αν έχεις καθυστερήσει ( π.χ. κάπου χάθηκες ) «χώνεις» για να καλύψεις την διαφορά. Αν δεις ότι έχεις προπορεία «κουλάρεις» και κάνεις οικονομία δυνάμεων. Απλό έτσι ?

ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ !!
Το παιχνίδι TRAIL RIDE-RAID έχει πολλές παραμέτρους επιτυχίας και εσύ πρέπει να τις λάβεις υπόψιν όλες !!
Πρέπει να εφαρμόζεις στρατηγική και να διατηρείς ισορροπίες κατά την διάρκεια του αγώνα !
Η εμπειρία ( που την αποκτάς με τις πολλές συμμετοχές σε τέτοιους αγώνες ) θα σου δείξει τον δρόμο.
Ωστόσο κάποιες πρακτικές συμβουλές μπορεί να σε βοηθήσουν :

Α) Το Σημείο Κρυφής Χρονομέτρησης είναι πάντα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ( συνήθως στο τελευταίο 15% της συνολικής διαδρομής – ωστόσο ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτό δεν είναι γραμμένο σε κανένα κανονισμό. Ο διοργανωτής μπορεί να το τοποθετήσει όπου θέλει). Μην είσαι κορόιδο! Τα τμήματα που θα χωρίσεις το Δρομοβιβλίο, στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μπορείς να τα κάνεις μεγάλα αλλά στα τελευταία χιλιόμετρα πρέπει να τα κάνεις μικρά ώστε να τσεκάρεις αν συμφωνεί ο χρόνος σου με τον Ι.Χ.Κ. πιο συχνά. Έτσι έχεις περισσότερες πιθανότητες όταν περάσεις από το Κ.Σ.Χ. να είσαι ακριβώς στον χρόνο σου !

Β) Το πιο συχνό λάθος στρατηγικής είναι να ξεκινήσεις τον αγώνα «τάπα-γκάζι» με αποτέλεσμα μετά από 80 – 100 Km να έχεις κουραστεί ( ειδικά οι μοτοσικλετιστές ) και να «σέρνεσαι». Άσε που λόγω «καψοκαβαλίασης» δεν θα δείχνεις την δέουσα προσοχή στο Δρομοβιβλίο και θα χάνεσαι κάθε λίγο!
ΤΑ TRAIL RIDE-RAIDS ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΤΟΧΗΣ, ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Από την άλλη πλευρά κάποιοι αγωνιζόμενοι συνηθίζουν να διατηρούν κάποια προπορεία στο αρχικό μέρος του αγώνα ώστε αν ψιλοχαθούν κάπου να καλύψουν πιο εύκολα τον χαμένο χρόνο.
Είπαμε είναι θέμα διατήρησης ισορροπιών. Την χρυσή τομή θα την βρεις μόνος σου!

Γ) Μάθε να παίζεις σωστά το «παιχνίδι» των ανεφοδιασμών. Ο διοργανωτής σου δίνει κάθε φορά πληροφορίες για τα σημεία ανεφοδιασμού και την μεταξύ τους απόσταση. Μερικές φορές σε συμφέρει να κουβαλάς περισσότερα καύσιμα και όταν όλοι περιμένουν να ανεφοδιαστούν εσύ να τους περάσεις!

Δ) Να δίνεις την δέουσα προσοχή στα παραστατικά σχηματάκια μέσα στις τουλίπες του ROAD-BOOK ( π.χ. δέντρα, ταμπέλες, μάντρες σπιτιών ) – ειδικά στα ROAD-BOOKS που έχει φτιάξει ο Superspy - καθώς και στις παρατηρήσεις στην δεξιά στήλη. Θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις προς τα πού θα στρίψεις.

Ε) Να είσαι πάντα παρών στην ενημέρωση αγωνιζομένων όσο και αν σου φαίνεται βαρετή ή αν είσαι κουρασμένος. Μπορεί να ακούσεις κάτι σημαντικό για τον αγώνα ή να σου λυθεί κάποια απορία.

ΣΤ) Γενικά να είσαι συγκεντρωμένος κατά την διάρκεια του αγώνα ( ο χαβαλές με την παρέα σου δεν βοηθάει στην προσπάθεια επίτευξης Μ.Ω.Τ. ), μην ακολουθείς άλλον / άλλους ( αφενός μπορεί να χαθούν και να σε παρασύρουν αφετέρου θα χαλαρώσει η προσοχή σου στην πλοήγηση και κάποια στιγμή που θα τον / τους χάσεις δεν θα ξέρεις ούτε σε ποια τουλίπα βρίσκεσαι!
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙΣ!! Όσο γρήγορος και αν είσαι, αν χαθείς σημαντικά, όταν ξαναβρείς τον δρόμο σου είναι σχεδόν αδύνατον να καλύψεις τον χαμένο
χρόνο.


Αυτά τα ολίγα είχα να σας πω! Μπορεί σε κάποιους να φανούν απλοϊκά και αυτονόητα αλλά μπορεί κάποιους άλλους να τους βοηθήσουν να βελτιωθούν.
Και πάντα να θυμάστε : τα TRAIL RIDE-RAIDS είναι ένα παιχνίδι που σκοπός είναι να περάσουμε καλά και να βελτιώσουμε τις οδηγικές μας ικανότητες.
HAVE FUN !!!!


CUSPID


Υ.Γ./ Τα παραπάνω αναφέρονται σε αγώνες που διοργανώνονται σύμφωνα με τον επίσημο Γενικό Κανονισμό Αγώνων Αντοχής Μοτοσικλέτας και Αυτοκινήτου Trail ride-raid 2005, όπως αυτός έχει κατατεθεί στην ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑ ( Κύπελλο TRAIL RIDE-RAID 2005 ).

fantacid
01/02/2007, 00:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS

αν και εσύ ειδικά... πρέπει να το φορτώσεις και να έρθεις κατω να γελασουμε...



λεγε τετοια, κ καμια μερα θα δεις ενα μαυρο υπεροχο XR να σου κλεινει με νοημα το ματι!!!

:lol: :rotflmao: :lol:

KaTaNaS
01/02/2007, 00:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
λεγε τετοια, κ καμια μερα θα δεις ενα μαυρο υπεροχο XR να σου κλεινει με νοημα το ματι!!!


χαχαχαχα

στης τανιας το XR να το κλείσει , μπας και ζευγαρώσουν τα καμάρια σας! :lol: :rotflmao: :rotflmao:

fantacid
01/02/2007, 00:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
χαχαχαχα

στης τανιας το XR να το κλείσει , μπας και ζευγαρώσουν τα καμάρια σας! :lol: :rotflmao: :rotflmao:

κ τι βγαζουν 2 εξαρακια???


ενα πενταρακι???

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vstrommer71
01/02/2007, 01:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
χαχαχαχα

στης τανιας το XR να το κλείσει , μπας και ζευγαρώσουν τα καμάρια σας! :lol: :rotflmao: :rotflmao:
Εσυ αρκουδακο κανονισε!Στην Πατρα φετος ΣΕ ΕΧΩ στεγνα(κανω και κρυφες προπονησεις!:D )
Ειναι και νωρις φετος ο αγωνας και θα εχει πολλη πετρα και κατολισθηση:beer:

Nik0s
01/02/2007, 09:25
Άντε να δούμε μπας και φέτος σταυρώσουμε καμιά συμμετοχή !

Έχω το roadbook και κάθεται :sad:

marios8
01/02/2007, 16:27
Σταυρο για πες τι γινεται με τα αγωνιστικα διπλωματα. Μπορουμε να βγαλουμε σε καθε αγωνα αδεια ημερας?
Υπαρχει και ο θεσμος του cross country rally, οπου φετος εχει και μια κατηγορια Μ3-Raid, στην οποια δεν χρειαζεται αδεια και ειναι για νεους αναβατες :beer:

Στις 25 KaTaNa θα πας?:wave2:

KaTaNaS
01/02/2007, 16:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Στις 25 KaTaNa θα πας?:wave2:

de ξέρω ακόμα ...

αν δεν πάω παίζει να πάω ΣΕΔ να το διασκεδάσω απο την άλλη πλευρά!

KaTaNaS
01/02/2007, 16:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Σταυρο για πες τι γινεται με τα αγωνιστικα διπλωματα. Μπορουμε να βγαλουμε σε καθε αγωνα αδεια ημερας?




απάντησε ο Doc στην παραπάνω ερώτηση άλλου αναβάτη


" Δεν χρειάζεται license, στην συμμετοχή συμπεριλαμβάνεται και η ασφάλιση "



:wave2: