View Full Version : Το Dakar φοράει tubeless ελαστικά?
Είμαι σε φάση που ψάχνομαι για λάστιχα και ρωτώντας
μου είπανε ότι τα Metzeler Enduro 3 Sahara υπάρχουν και σε tubeless !!!
Ισχύει όντως κάτι τέτοιο??
Cpt. Haddock
01/02/2007, 10:35
Δε νομίζω οτι μπορείς να βάλεις tubeless στο Dakar.
Ακτίνες έχει, όχι ζάντες
:wave2:
νομίζω δλδ :look:
Χωμάτινο λάστιχο σε χυτή ζάντα ...??? :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δε νομίζω οτι μπορείς να βάλεις tubeless στο Dakar.
Ακτίνες έχει, όχι ζάντες
:wave2:
νομίζω δλδ :look:
Πακτεν;
και τα μεγάλα GS με τις ακτινωτές ζάντες.... Tubeless φοράνε... απλά οι ακτίνες δεν "καρφώνονται" στο κέντρο της ζάντας αλλά στο πλάι....
Το σχόλιο του Ολδμάνιου όμως σωστό :D
Cpt. Haddock
01/02/2007, 10:46
ρε ΚΑΝΑΓΙΕΣ ! :mad:
Το Ντακάρ έχει ΑΚΤΙΝΕΣ! Και μάλιστα στο κέντρο αρα ΔΕΝ μπαίνει tubeless ελαστικο (νομίζω)
Τα μεγάλα που τις έχουν στο πλαι τις ακτίνες δέχονται tubeless, το ξέρω :smokin:
Μίλησα εγω για χωμάτινο λάστιχο σε χυτή ζάντα? :mad: :evil: :uplate: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
......
Μίλησα εγω για χωμάτινο λάστιχο σε χυτή ζάντα? :mad: :evil: :uplate: :D
Δλδ μίλησες για χυτό λάστιχο σε χωμάτινη ζάντα; :rotflmao: :rotflmao:
Και εγώ θα έπαιρνα όρκο ρε παιδιά,
αλλά μόλις μίλησα και με το service στο Motion 'n Style
και τα παιδιά μου είπανε πως όντως φοράει tubeless με
σαμπρέλα όμως (φυσικό είναι αφού η ζάντα είναι ακτινωτή).
Με τον λαστιχά που συνεργάζονται και μίλησα, μου είπε πως το
Metzeler Enduro Sahara που φοράει το Dakar, βγαίνει και normal και tubeless.
H μόνη διαφορά τους είναι ότι το tubeless έχει δείκτη ταχύτητας Τ (190 Km/h),
ενώ το νορμάλ με σαμπρέλα έχει δείκτη S (180 Km/h).
Ψιλά γράμματα βέβαια τη στιγμή που το Dakar δεν είναι για τέτοιες ταχύτητες..
Cpt. Haddock
01/02/2007, 11:02
βρε Zanny...
ΑΛΛΟ αν απ' έξω το λάστιχο λέει tubeless (κι εμένα τα anakee tubeless λένε) και άλλο αν έχει σαμπρέλα ή όχι
:wave2: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
βρε Zanny...
ΑΛΛΟ αν απ' έξω το λάστιχο λέει tubeless (κι εμένα τα anakee tubeless λένε) και άλλο αν έχει σαμπρέλα ή όχι
:wave2: :beer:
Μα και εγώ για το tubeless ρώτησα :D :beer: :D
Χωμάτινο λάστιχο σε χυτή ζάντα μάλλον δεν προτέινεται λόγω αντοχής της ζάντας σε χτυπήματα...σε σχέση με τη σφυρίλατη λόγω αντοχής..?
Τώρα πρέπει να μπαίνει tubeless ελαστικό σε ζάντα με ακτίνες στο κέντρο εφόσον η τελευταία έχει o-ring στεγανοποίησης.... :winka:
:wave2:
76551
Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Τώρα πρέπει να μπαίνει tubeless ελαστικό σε ζάντα με ακτίνες στο κέντρο εφόσον η τελευταία έχει o-ring στεγανοποίησης.... :winka:
Δεν μπορεί να υπάρξει στεγανοποίηση, γιατί το κεφάλι της ακτίνας "μπαίνει" μέσα στην ζάντα όταν κοπανάει άσχημα (ακόμη και σε τέλεια ακτινολόγηση).
Τα περισσότερα κλαταρίσματα στο χώμα γίνονται επειδή η ακτίνα τρυπάει την σαμπρέλα (γι αυτό και παλιά βάζαμε "διπλή" σαμπρέλα στην πλευρά της ζάντας !!
Θεωρητικά πάντα...:p
:wave2:
Cpt. Haddock
01/02/2007, 12:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Θεωρητικά πάντα...:p
:wave2:
Τις θεωρίες να τις αφήσετε για τα "Τεχνικά" αγαπητέ...
Εδώ είναι Wehrmacht...
:evil: :smokin:
:lol: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τις θεωρίες να τις αφήσετε για τα "Τεχνικά" αγαπητέ...
Ρε τον Ηλία, πως τα λέει..!!!:smokin: :D :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τις θεωρίες να τις αφήσετε για τα "Τεχνικά" αγαπητέ...
Εδώ είναι Wehrmacht...
:evil: :smokin:
:lol: :beer:
Ωπ!!!! :eek: Παρασύρθηκα!!! :sad: Τώρα είδα τις συντεταγμένες του GPS και δείχνει Βαυαρία!!! :hypnotize
:lol: :lol:
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.