PDA

View Full Version : Versys 650 test ride



idi
01/02/2007, 11:34
Σα καλο παιδι εκανα και εγω το test ride στο μηχανάκι που απο τις προδιαγραφες του και μονο μου εχει δημιουργησει εντονο το συναίσθημα της απόκτησης του

Καταρχας ευχαριστώ τον Φωτη Νικολαου απο το Rolling Star (Λ.Βουλιαγμενης) που μου το εμπιστεύτηκε. Απο οτι ξερω Test ride το συγκεκριμένο μοντελο το εχουν ακομα το «2Τροχο» και το «MotoDiKappa» αλλα και αλλα επίσημα μαγαζια της Kawasaki

Το μηχανάκι απο κοντα το εχω ξαναπει ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. Πολυ προσοχη στη λεπτομερεια και με τη πρωτη ματια ελάχιστα «μη τουριστικα» σημεια ειναι εμφανη μιας και εχει προσεχτει πολυ το μηχανάκι απο τη Kawasaki σε αντιθεση με το ER6 που μεγαλα κενα στο μοτερ και στο ψαλίδι μαρτυρούν μερικες αισθητικές ατέλειες οπως «φτηνη» στην οψη οψη κόλληση του πλαισιου. Στο Versys ολα ειναι πιο προσεγμένα και τακτοποιημένα

Η ΨΑΛΙΔΑΡΑ ειναι ενα αντικείμενο πόθου.... στιβαρο massive ψαλίδι άκαμπτο και επιβλητικό! ευχαρηστη είδηση ειναι οτι ταιριαζει και στο ER6 αρα βλεπω πολλους να ψαχνουν στο e-bay για μεταχειρα....

Στο Versys ολες οι κολλησεις ή δεν ειναι ορατες στο γυμνο ματι ή εχουν παρα πολυ καλο αισθητικο αποτεσμα πραγμα που δινει μια αίσθηση στιβαρότητας που ο καταναλωτης γουστάρει με τα 1000

χρωματα: μιας και τα ειδα ολα διπλα-διπλα
Το μαυρο ειναι ομορφο και εχει πολυ καλες αντιθεσεις με το ασιμη στα μερη στη μοτοσυκλετας, το ασιμι ειναι αδιαφορο και ισως αρεσει στουν μεγαλυτερους.... αλλα το κεραμιδι (???) ειναι γελοίο! Απαραδεκτο που το μπροστινο σε αυτο το χρωμα ειναι βαμενο μαυρο! ΕΛΕΟΣ!!!

Με το που καβαλας προσεχεις οτι η σελα εχει πολυ αφρωδες υλικο απο κατω και ειναι πολυ μαλακη και ανετη και ανατομικα σχεδιασμενη.

Αλλο που προσεχεις ειναι οτi ειναι ψηλη! Οι κατω του 1,75 θα εχουν πρόβλημα να φτασουν να πατανε με τα δυο ποδια κατω σταθερα. Οι μασπιεδες ειναι μεσα στη μεση οταν πατας κατω και στην αρχη θα σου σπασουν τα νευρα! Τεσπα παλι καλα που ειναι εργονομικα σωστοι οταν καβαλας και αυτο ειναι το πιο σημαντικο...

Το μηχανάκι ειναι ελαφρυ και το τιμόνι-μασπιεδες ειναι σε ιδανικη θεση για τελειο κοντρόλ της μηχανης και του πολυ μικρου βαρους της (η τεσπα αυτη την αίσθηση μου δινει οτι δηλ ειναι ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ και «κοντο» μηχανάκι)

Με το που βαζεις μπρος προσεχεις το ηλεκτρονικα ελενχομενο τσοκ και ζηλευεις που στο Ζ1000 των 11,900 ευρω η μαμα kawa δεν εχει βαλει τετοιο....

Το λευκο αναλογικο στροφομετρο πανεμορφο και ευδιάκριτο ειναι ακριβώς στο σημειο που επρεπε να ειναι... μπροστά σου και στη σωστη γωνία. Γενικα τα οργανα ειναι καταπληκτικά, ευδιάκριτα και πληρη και εδω η kawa δεν εκανε τσιγκουνιες.... πραγματικα πολοι θα ζηλέψουν τον πολυ καλο φωτισμό του! Απο την αλλη δεν εχουν δεικτη θερμοκρασιας....

Ξεκινώντας και με συναναβατρη μου την EVI (που ουτε που καταλαβαινα οτι καθετε πισω μου... πραγμα που συμαινει οτι στο πολυωρο ταξίδι ΕΓΩ τουλάχιστον θα ειμαι ξεκουραστος και δε θα εχω το βαρος του αναβατη πανω μου... ) διαπιστώνω το πως ρυθμισαν καταπληκτικα το μοτερ στο Akashi...

Ροπη που συγκρινετε με 1000ρι μοτερ εχει αυτο το μηχανάκι! 2καβαλο δε διστάζει καθολου να ανεβαζει στορφες χωρις τη παραμικρη αντίρρηση. Μεχρι τις 8,000 στροφες το μοτερ ανεβαζει αβιαστα και ομορφα χωρις δισταγμούς. Το μηχανάκι πετάγατε μπροστά και σηκωνει τον εμπρος τροχο απο το εδαφος για πλακα!

Πανω του εχεις πολυ καλο έλεγχο και σωστο μοχλο να κανεις τις ταρζανιες ή να αποφυγεις εμποδια σε κατάσταση πανικού. Το μηχανάκι δε εχει πολυ καλη συμπεριφορά στις στροφες! Πολυ σταθερο και σιγουρο με καλα πατηματα. Και με κανει να αναρωτιέμαι τι θα εκανε με καλυτερα/μαλακοτερα λαστιχα απο τα απαραδεκτα τουρισταδικα που φοραει απο το εργοστασιο...

Οι Αναρτησεις «ισιώνουν» το δρομο και ειναι ρυθμισμενες για τους κωλοδρομους μιας τυπικης ελληνικης πολης.... γεματη κρατηρές, σαμαρακια και μπαλώματα... πολυ καλο το μπροστινό που την «ακούει» αστραπιαία στο γυροσκοπικο και αυτο και μονο ειναι αρκετο για να κατατξω το μηχανάκι στα «Street» Και οχι στα άθλια on-off με τα μαλακα πιρουνια και τα ασαφη μπροστινα συστήματα που μισω! Με λιγο tweeking στις ρυθμισεις ειμαι σιγουρος οτι φερνω την αναρτηση στα μετρα μου χαλαρα....

Το πισω αν και εχει ρυθμίσεις.... νομιζω οτι απλα υπαρχει μεχρι να το αλλαξεις!
Νομιζω οτι ενα αφτερμαρκετ αμορτισέρ θα ηταν πιο ανετο και θα μεταμορφωνε τη δυναμικη συμπεριφορά της μοτο που εχει καταπληκτικο πλαισιο και αντιστοιχο μπροστινο... (ειμαι κακομαθημενος με το «δικο» μου ohlins και εχω απαιτησεις πλεον απο τις αναρτησεις!) anyway ειναι απλα «αρκετα καλο» και ισως με λιγο «ψάξιμο» στις ρυθμισεις ερθει στα ισα του...

Τα φρενα ειναι προοδευτικα. Ισως πιο δυνατα φρενα θα «γονατιζαν» το μηχανάκι με τη μεγαλη διαδρομη της μπροστά αναρτησης και σοφα η Kawasaki εμεινε στις «δικιμασμενες» λυσεις του πακετου που αυτοσιο υπαρχει στο Z750 και στο ER6...

Πανεμορφοι οι δισκοι μαργαριτες εμπρος και πισω

Απο το κατάστημα εμαθα οτι το μηχανάκι εχει χαμηλη κατανάλωση αντίστοιχη ενος μονοκυλινδρου στη πολη, πραγμα παντα θετικο! Η αυτονομια του ειναι δε αρκετη για ταξιδακια χωρις προβλήματα και οικονομικα οσο δε παει!

συμπερασματικα
Λοιπον θα πω τη γνωμη μου τωρα και πειτε με κολλημενο: το μηχνακι ειναι «ταμαμ» για την Ελλαδα! Οι δημιουργοι του μαλλον εχουν κανει αρκετα χιλιομετρα εδω...

Ψηνομαι λεμε! Idi ψαχνω τροπους να το αποκτησω για τη καθημερινη μου μετακινηση και για της βολτες εντος και εκτος πολεως, με ή χωρις συναναβατη αυτο το μηχανάκι φτιαχτηκε για μενα! Και μου αρεσει λεμε...

Ποσο παει ειπαμε? 7,000??? Χμμμ και με ενα τελικο και φιλτρο+pc??? Σωληνακια υψηλης και hugger???? Ε και ενα χαμηλο fatbar το χρειαζεται... θελει σουζιλικια το μοτερι λεμε!

Πρεπει να βρω οπωσδήποτε μετρητα! δεν ειναι και πολλα τα λεφτα!!! :beer:

AFTER
01/02/2007, 11:39
Το μηχανακι ειναι πρωτο λεμε

Οσοι το οδηγησουν, θα νομιζουν οτι οδηγανε μονοκυλινδρο απο την ροπη που εχει :beer:

johnpan
01/02/2007, 11:59
:a18:

makis206
01/02/2007, 12:00
Με το καλό κι εσύ !

Άντε νά'ρθει και στα νότια να το καβαλήσουμε κι εμείς !

:beer: :beer:

$py
01/02/2007, 16:23
Gia posi ora sto dinei o Nikolaou gia test drive?

kalant
01/02/2007, 17:31
το οδηγησα κι εγω σημερα, το μηχανακι ειναι αψογο...

βεβαια αυτο του rolling star που πηρα ηταν αστρωτο και πηγαινε σαν μπουκωμενο αλλα φαινεται πολυ καλο μηχανακι, καλα φρενα, σωστη θεση οδηγησης, αυτο με τα μαρσπιε που εχει ειπωθει δεν το καταλαβα καν...

σε πολη καλη τιμη επισης...

:beer: :beer: :beer:

παντως το 1000αρακι που θα προτιμουσα αργει πολυ ακομα :(

smlakis
01/02/2007, 20:11
Εγώ το πήρα χωρίς να το δω από κοντά αλλά τελικά δεν το μετάνιωσα και όσο το οδηγώ περισσότερο τόσο πιο ικανοποιημένος μένω με την επιλογή μου

Όσο για τα λεγόμενα του idi αν και δεν έχω τις γνώσεις του συμφωνώ αν και δεν βλέπω τον λόγω να πειράξεις τα αμορτισέρ

nikomaxia
01/02/2007, 21:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi

Απο την αλλη δεν εχουν δεικτη θερμοκρασιας....




Στο Mototriti που έπεσε στα χέρια μου σήμερα λέει ότι απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης και όχι καυσίμου!

Για τις αναρτήσεις την πίσω ανάρτηση την χαρακτηρίζει σφικτή με γρήγορη επαναφορά και χωρίς σωστή πληροφόρηση!!!

Επίσης κατηγόρει το μηχανακί για φρένα χωρίς αίσθηση και δίνει γι αυτό 7 βαθμούς!!!!!

Δείτε ακριβώς τι γράφει:
"Στον εμπρός τροχό υπάρχουν δύο δίσκοι 300 χιλ. και δαγκάνες 2 εμβόλων ενώ πίσω, ο δίσκος είναι 220 χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου. Τα φρένα διαθέτουν δύναμη αλλά υπολείπονται σε αίσθηση.
Βέβαια σε χαμηλές ταχύτητες και σε άσφαλτο με χαμηλό συντελεστή τριβής, το γεγονός ότι τα φρένα δεν αποδίδουν άμεσα και με απόλυτο τρόπο την δύναμή τους στην άσφαλτο, έχει θετικές συνέπειες στην απότροπή μιάς πτώσης ειδικά για τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες. Το πίσω φρένο από την άλλη, απαιτεί μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ για να μπλοκάρει τον πίσω τροχό ενώ στο ενδιάμεσο της διαδρομής οι επιβραδυντικές του ικανότητες είναι χλιαρές"

Δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι τα γράφουν αυτά ρε παιδιά. Δηλαδή η KAwasaki είχε ως σημείο αναφοράς όλους τους κουλούς οδηγούς του κόσμου γι αυτό λέει θα βάλουμε φρένα που υστερούν γιατί οι οδηγοί χωρίς πείρα τέτοια φρένα χρειάζονται αλλιώς θα σκοτωθούν!!!!
Υπήρχε ανέκαθεν μια τάση θαψίματος της KAwasaki αλλά εδώ καταντάει πραγματική βλακεία!!!

Τέλος το γενικό συμπέρασμα και αίσθηση που αφήνει το περιοδικό είναι ότι το Versys είναι ένα νέο μοντέρνο και καλοσχεδιασμένο οπτικά μηχανάκι και στα υπόλοιπα είναι απλά καλό!!!!!

Αν συγκρίνουμε τις παρουσιάσει που έκανε το περιοδικό για το Vstrom και άλλα μοτό είναι η μέρα με την νύχτα!...... Βρε λέτε να τα παίρνουν;;; μπααα.......

johnpan
01/02/2007, 23:05
καλό το ΜοτοΤρίτη, αλλά μην το παίρνουμε και πολύ σοβαρά.... Για το cbf250 γράφει ότι δεν έχει στο κοντέρ στροφόμετρο.... :rotflmao:

AFTER
01/02/2007, 23:17
εγραφε ακομα οτι το geopolis δεν εχει πλαγιο σταντ, και οτι εχει 17'' τροχους!!!!!!!!

Μιλαμε τα ατομα ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΑ!!!!!!!!!!!

ΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΟΥ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ

kalant
01/02/2007, 23:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Στο Mototriti που έπεσε στα χέρια μου σήμερα λέει ότι απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης και όχι καυσίμου!



ο δεικτης βενζινης και ο δεικτης καυσιμου ειναι το ιδιο...:D

οσο για το μοτοτριτη φιλε απο τοτε που πηρα το τευχος με το συγκριτικο για scooter ουτε για την τουαλεττα δεν θα το επαιρνα...

οπως λεει και ο after για το peugeot geopolis ελεγε οτι δεν εχει πλαινο σταντ και οτι εχει 17αρες ζαντες :eyepop: , αφου να φανταστεις το ειχα πιστεψει kai οταν το πηρα ειδα οτι εχει 16αρες σαν το beverly...

για το χωρο κατω απο τη σελα ελεγε οτι για τετοιου τυπου scooter ειναι ο μικροτερος, ενω ο χωρος ειναι τεραστιος :eyepop:

μην ακουτε κανεναν, το πιο αξιοπιστο ειναι να τα οδηγουμε και ενα εχουμε προσωπικη γνωμη, αν περιμενομε απο κατι περιοδικα σαν το μοτοτριτη :a31:

το versys οπως ξαναειπα ειναι πολυ καλο και σε αρκετα καλη τιμη...

nikomaxia
02/02/2007, 08:44
Συγγνώμη αλλά έκανα λάθος εννοούσα ότι απουσιάζει ο δείκτης καυσίμου αλλά ότι περιλαμβάνει δείκτη θερμοκρασίας.

AFTER
02/02/2007, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Συγγνώμη αλλά έκανα λάθος εννοούσα ότι απουσιάζει ο δείκτης καυσίμου αλλά ότι περιλαμβάνει δείκτη θερμοκρασίας.

μηπως τα λες αναποδα?:D

nikomaxia
02/02/2007, 09:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
μηπως τα λες αναποδα?:D

Όχι!!! στο πινακάκι που έχει το περιοδικό με τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας τον δείκτη καυσίμου τον έχει με πάυλα.

sniper
02/02/2007, 09:28
Εγώ το είδα χθες πάνω σε πεζοδρόμιο..... δεν το καβάλησα οποτε και δεν ξέρω τι κάνει στο δρόμο....

Μπροστά μοιάζει με TDM.... το ψαλίδι είναι στρητάδικο....

το μπροστινό είναι για γέλια!!!! Θυμίζει καλαμάκια απο σουβλάκι!!! το Ζ750 έχει καλυτερα καλάμια....

Αυτά..... αισθητικά μιλάω έτσι; κι εδώ έρχεται το περί ορέξεως....

AFTER
02/02/2007, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Όχι!!! στο πινακάκι που έχει το περιοδικό με τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας τον δείκτη καυσίμου τον έχει με πάυλα.

επειδη το εχω οδηγησει, πιστεψε με, εχει ψηφιακο δεικτη βενζινης

AFTER
02/02/2007, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper

το μπροστινό είναι για γέλια!!!! Θυμίζει καλαμάκια απο σουβλάκι!!! το Ζ750 έχει καλυτερα καλάμια....




ιδιας διαμετρου ειναι, απλως στο versys ειναι αναποδο και εχει και αποσβεση επαναφορας

nikomaxia
02/02/2007, 09:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
ιδιας διαμετρου ειναι, απλως στο versys ειναι αναποδο και εχει και αποσβεση επαναφορας

:beer:

sniper
02/02/2007, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
ιδιας διαμετρου ειναι, απλως στο versys ειναι αναποδο και εχει και αποσβεση επαναφορας

και ζυγίζει κανένα τόνο παραπάνω η 650 γκουμουτσα.... Πιο ασχημο μοτοσακό δεν έχω δει.... σαε που μου θυμίζει μάρκα σερβιέτας το Versys.... :yuck:

DUKASII
02/02/2007, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
και ζυγίζει κανένα τόνο παραπάνω η 650 γκουμουτσα.... Πιο ασχημο μοτοσακό δεν έχω δει.... σαε που μου θυμίζει μάρκα σερβιέτας το Versys.... :yuck: δε σε ρώτησε κανείς ρε φίλε..
αφου δε το χεις οδηγήσει κτλ κτλ..

η αποψή σου είναι ασχετη με το θέμα του ποστ.

το δα λεει πανω στο πεζοδρόμιο..και δεν ειναι καλο.

και εγώ βλέπω το φεγγάρι καθε βραδι...αλλα δε πηρα τη ΝΑΣΑ NA THΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΡΕΣΕΙ και οτι ειναι μεγάλο και μου διωχνει τα ψαρια οταν παω για ψάρεμα..


αιντε λεμε.

sniper
02/02/2007, 09:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
.......

αιντε λεμε.

Μίλησα μόνο για το αισθητικό του θέματος ρε βλήμα.... εσυ τι πετάγεσε; αντε πάρε μοτοσακό πρωτα κι έλα με φόρα μετά....

Μέχρι τότε καβάλα το Χόντα σου και μην λες πολλά... :lol:

nikomaxia
02/02/2007, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
και ζυγίζει κανένα τόνο παραπάνω η 650 γκουμουτσα.... Πιο ασχημο μοτοσακό δεν έχω δει.... σαε που μου θυμίζει μάρκα σερβιέτας το Versys.... :yuck:

Δηλαδή ότι έχει upsidedown ζυγίζει κανα τόνο παραπάνω!!!!;;;
:rotflmao:
Το είπαμε είναι kawasaki και είναι σερβιέτα!
Άμα ήταν Honda ή yamaha θα ήταν πύραυλος;;; μάλλον!

DUKASII
02/02/2007, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Μίλησα μόνο για το αισθητικό του θέματος ρε βλήμα.... εσυ τι πετάγεσε; αντε πάρε μοτοσακό πρωτα κι έλα με φόρα μετά....

Μέχρι τότε καβάλα το Χόντα σου και μην λες πολλά... :lol: ΣΛΙΠΕΡ Ό ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ!!!!!!!


ΑΙΝΤΕ ΠΑΛΙ ΓΕΛΑΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ..:rotflmao: :rotflmao: :lol:

sniper
02/02/2007, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikomaxia
Δηλαδή ότι έχει upsidedown ζυγίζει κανα τόνο παραπάνω!!!!;;;
:rotflmao:
Το είπαμε είναι kawasaki και είναι σερβιέτα!
Άμα ήταν Honda ή yamaha θα ήταν πύραυλος;;; μάλλον!

Όχι ρε φίλε.... απλά το μοτοσακό αυτό είναι βαρύτερο απο το 750 (κοιτα να δεις τι με βάζουν και γράφω.... υποστηρίζω Ζ)

Το USD δεν εχει να κάνει με το βάρος. Με το αναρτόμενο βάρος όμως έχει να κάνει.... τεσπα....


@bbkos: Πέρνα για μια χαλάουα εσυ με το 125 :lol:

idi
02/02/2007, 10:41
το μοτοσακο αυτο ειναι ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ Ζ!!!!!!!!!!!!!!

ειναι περιπου 10-12 κιλα ελαφρυτερο για την ακριβεια....


ρε σαχλαμαρα γιατι δε κανεις ενα test ride να μας πεις τη γνωμη σου???

AFTER
02/02/2007, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
το μοτοσακο αυτο ειναι ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ Ζ!!!!!!!!!!!!!!

ειναι περιπου 10-12 κιλα ελαφρυτερο για την ακριβεια....


ρε σαχλαμαρα γιατι δε κανεις ενα test ride να μας πεις τη γνωμη σου???
βασικα, ειναι 181 κιλα αδειο, ενω το Ζ750S που ειχα ειναι 199

idi
02/02/2007, 10:51
οι βαλιτσες της Kawa Πιανουν πανω στο υποπλαισιο πολυ ευκολα


76636

idi
02/02/2007, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
Gia posi ora sto dinei o Nikolaou gia test drive?

λιγο... γιατι ειμαι καΝγΓουρας και με ξερει :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sniper
02/02/2007, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
βασικα, ειναι 181 κιλα αδειο, ενω το Ζ750S που ειχα ειναι 199

Ουφ... και για μια στιγμή ανυσήχησα :rotflmao: :rotflmao:


@idi : Ρε βλαμμένε.... δεν είπα οτι δεν πάει καλά... Οπτικά λέμε δεν μου λέει κάτι.... Όπως και το Βαραντέρο κι άλλες βάρκες

idi
02/02/2007, 10:59
εγω λεω οτι ειναι μαλακια και να μη το παρει κανενας γιατι αρχες 2008 μαλλον θα το παρω εγω και δε θελω να το εχει και η.... μιση Αθηνα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

EVI
02/02/2007, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
εγω λεω οτι ειναι μαλακια και να μη το παρει κανενας γιατι αρχες 2008 μαλλον θα το παρω εγω και δε θελω να το εχει και η.... μιση Αθηνα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:





:a66: το 08 ειναι δισεκτο προσεχε








:rotflmao:

DUKASII
02/02/2007, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
εγω λεω οτι ειναι μαλακια και να μη το παρει κανενας γιατι αρχες 2008 μαλλον θα το παρω εγω και δε θελω να το εχει και η.... μιση Αθηνα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ναι τετοια λεγε να δω μετα πως θα το πουλησεις που θα χεις καταλαβει τι μαλακία πηρες..:rotflmao: :rotflmao: :lol:

kalant
02/02/2007, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ναι τετοια λεγε να δω μετα πως θα το πουλησεις που θα χεις καταλαβει τι μαλακία πηρες..:rotflmao: :rotflmao: :lol:

συμφωνω στο να το εχουν πολλοι, στην περιπτωση που το βαρεθεις ή για οποιοδηποτε λογο θες να το δωσεις δεν θα φευγει με τιποτα, σαν τα sv ενα πραγμα...

εγω επειδη ξερω οτι μηχανακι δεν το κραταω πανω απο 1,5 χρονο, προτιμω να εχει πουλησει...

johnpan
02/02/2007, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
:a66: το 08 ειναι δισεκτο προσεχε

:rotflmao:

Ωχ ωχ!! Θα 'ρθουνε χρόνοι δίσεχτοι, και μήνες οργισμένοι!!
Τι υπονοεί η Εύη? :rotflmao: :rotflmao:

Ιντι, κι εγώ τότε με βλέπω να το παίρνω.... όταν λες αρχές? Κατά το Μάη ε? :rotflmao: :rotflmao:

EVI
02/02/2007, 12:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
Ωχ ωχ!! Θα 'ρθουνε χρόνοι δίσεχτοι, και μήνες οργισμένοι!!
Τι υπονοεί η Εύη? :rotflmao: :rotflmao:

Ιντι, κι εγώ τότε με βλέπω να το παίρνω.... όταν λες αρχές? Κατά το Μάη ε? :rotflmao: :rotflmao:


ναι ναι θα ναι σαν να μπαινει η ανοιξη :evil:








(εγω δε θα ανοιξω σπιτι .-συνεργειο θα ανοιξω):rotflmao: :rotflmao:

johnpan
02/02/2007, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
ναι ναι θα ναι σαν να μπαινει η ανοιξη :evil:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Καλό!!

Εγώ με τον Ιντι θα δείξουμε στον κόσμο πώς πρέπει να οδηγιέται ένα Βέρσις.... και τα ανταλλακτικά μας τα καλύπτεις εσυ από το συνεργείο έτσι ?? :rotflmao: :rotflmao:

EVI
02/02/2007, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Καλό!!

Εγώ με τον Ιντι θα δείξουμε στον κόσμο πώς πρέπει να οδηγιέται ένα Βέρσις.... και τα ανταλλακτικά μας τα καλύπτεις εσυ από το συνεργείο έτσι ?? :rotflmao: :rotflmao:



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

FZMAN
03/02/2007, 20:38
Πολύ καλό το VERSYS.Πρόσφατα το αγόρασε φίλος μου και είναι πολύ ευχαριστημένος. Θεωρώ ότι αυτή η μηχανή θα πουλήσει πολύ.


76786

$py
07/02/2007, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
λιγο... γιατι ειμαι καΝγΓουρας και με ξερει :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


Katalava...tha pao allou na to kano test drive...


:D

smlakis
07/02/2007, 18:13
Το εχω 24 μερες και σήμερα διαπίστωσα κάτι που με στεναχώρησε πάνω στο μηχανάκι
με μικρές σχέσεις (1-2-3 μπορεί και 4)από της 2700 ως της 3500 στροφές ακούγεται ένα τρίξιμο προφανώς από τα πλαστικά που συντονίζονται
τι λέτε για αυτό θα είναι μόνιμο η αργότερα θα σταματήσει η χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ?
:( :sad:

johnpan
07/02/2007, 18:53
Μη στενοχωριέσαι τόσο για μικροπράγματα. Πάντως δεν είναι τίποτα, μπορείς και μόνος σου να το διορθώσεις. Βρες ακριβώς το σημείο και βάλε πλαστικές ροδέλες στις βίδες που φταίνε, ή ένα μικρό κομμάτι σαμπρέλα ανάμεσα στα πλαστικά που χτυπάνε, εννοείται θα το κρύψεις να μη φαίνεται.

Αν πας στην Καβασάκι Μάλλον θα το λύσουν όλο κ θα το ξανασφίξουν για να φύγουν οι τάσεις που έχουν τα πλαστικά σώματα μεταξύ τους, αλλά μάλλον θα το ξανακάνει μετά από κάμποσα χλμ. Εκτός κι αν έχουν τόσο φιλότιμο να σου βάλουν πλαστικές βίδες...

tanouki2
24/02/2007, 12:56
ρε παιδια ωραιο το μηχανάκι μα μηπως ειναι λιγουλάκι ακριβο ή ειναι η ιδέα μου?

με abs 7890,00 γυμνό . εντάξει καινουργιο ειναι αλλά απο την αλλη αν του βαλεις πανω λιγα απαραιτητα πραγματακια θα πάει κοντα στα 8500-9000. αξίζει?

AFTER
24/02/2007, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από tanouki2
ρε παιδια ωραιο το μηχανάκι μα μηπως ειναι λιγουλάκι ακριβο ή ειναι η ιδέα μου?

με abs 7890,00 γυμνό . εντάξει καινουργιο ειναι αλλά απο την αλλη αν του βαλεις πανω λιγα απαραιτητα πραγματακια θα πάει κοντα στα 8500-9000. αξίζει?

τι ειναι αυτα τα απαραιτητα που κοστιζουν 1100 ευρω?

αντε να βαλεις μια βαλιτσα και εναν συνεγερμο


το μηχανακι εχει εναν υπερσυγχρονο κινητηρα και περιφερειακα που δεν εχουν ξαναδει μοτοσυκλετες της κατηγοριας, ιαπωνεζικες


δηλαδη τοσο καιρο, το multistrada 620 χωρις abs, με τα 8980(dark 8560) ευρω, δεν ειναι ακριβο?
ενα οποιοδηποτε ευρωπαικο supermotard με τιμη κοντα στα 10000, δεν ειναι ακριβο?

tanouki2
24/02/2007, 13:24
δίκιο εχεις αλλα εγω το συγκρίνω με το v-strom που με 8000 εχεις και βαλίτσα και χουφτες και καγκελα και ολα αυτα απο την αντιπροσωπεία συν οτι σου δωσει ο κάθε εμπορας.

καταλαβαινω βεβαια οτι ειναι καινουργιο.

αν το εχει αγοράσει κανεις ας δώσει πληροφορίες για ποσο κάνουν ορισμενα εξτρα οπως βαλιτσα πισω, χουφτες καποια προστατευτικα κινητηρα κλπ...

ρωταω γιατι μενω ζακυνθο και εδω δεν τολμώ να ρωτησω καθόλου. φαρμακειο το νησι

και σε τιμές μετρητοις η τιμές ειναι ιδιες? εννοω για τα εξτρα αν αγοραστουν μαζι με την μηχανη.

AFTER
24/02/2007, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από tanouki2
δίκιο εχεις αλλα εγω το συγκρίνω με το v-strom που με 8000 εχεις και βαλίτσα και χουφτες και καγκελα και ολα αυτα απο την αντιπροσωπεία συν οτι σου δωσει ο κάθε εμπορας.


και σε τιμές μετρητοις η τιμές ειναι ιδιες? εννοω για τα εξτρα αν αγοραστουν μαζι με την μηχανη.

για αυτο, εκτος του οτι ειναι πολυ καλη μηχανη, εχει παρει μεχρι και ο τελευταιος γιαπις, v-strom

απο οτι ξερω, στα μετρητα, ολο και κατι καλυτερο γινεται :winka:

FZMAN
25/02/2007, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από tanouki2
δίκιο εχεις αλλα εγω το συγκρίνω με το v-strom που με 8000 εχεις και βαλίτσα και χουφτες και καγκελα και ολα αυτα απο την αντιπροσωπεία συν οτι σου δωσει ο κάθε εμπορας.

καταλαβαινω βεβαια οτι ειναι καινουργιο.

αν το εχει αγοράσει κανεις ας δώσει πληροφορίες για ποσο κάνουν ορισμενα εξτρα οπως βαλιτσα πισω, χουφτες καποια προστατευτικα κινητηρα κλπ...

ρωταω γιατι μενω ζακυνθο και εδω δεν τολμώ να ρωτησω καθόλου. φαρμακειο το νησι

και σε τιμές μετρητοις η τιμές ειναι ιδιες? εννοω για τα εξτρα αν αγοραστουν μαζι με την μηχανη.

Πάντως το VERSYS σε σχέση με το V-STROM είναι η μέρα με την νύχτα. Το στήσιμο και το πλαίσιο με τις φρενάρες του VERSYS το V-STROM δεν τα έχει δεί ούτε και στον ύπνο του.

JOHN.K
25/02/2007, 17:42
Παιδια SORRY αλλα εχω ανοιξει το θεμα για το cbr125 2007,ωρα τωρα και δεν εχω παρει απαντηση!!!!Μπορει καποιος να μου πει την γνωμη του!!!!!????