View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[
16]
17
18
19
Το Βαρκαντερο σηκώνεται άνετα στο διπλό αρκεί να βρεις το σωστό τρόπο..αν πας με τα χέρια την έκατσες ! Κατά τα άλλα είναι και μια διαδικασία που ελέγχεις και τη μοτοσυκλέτα. Πάνω απο 10 λεπτά δεν χρειάζονται για τη συγκεκριμένη δουλειά....! Από την άλλη ψιλοφοβάμαι από τα συστήματα που μπαίνουν πατέντα διπλά από τροχούς και αλυσίδες...θέλουν κατ εμέ λίγο προσοχή παραπάνω.....!
Coyote.V
28/06/2019, 12:31
Παιδιά μη γραφτείτε σε γυμναστήριο, ελάτε να σηκώνετε το μηχανάκι μου, τσάμπα, δεν θα χρεώσω τίποτα, κερνάω και καφέ... :p
Παιδιά μη γραφτείτε σε γυμναστήριο, ελάτε να σηκώνετε το μηχανάκι μου, τσάμπα, δεν θα χρεώσω τίποτα, κερνάω και καφέ... :p
Όλα τα μαστόδοντα ανεβαίνουν στο διπλό πανεύκολα. Δεν θέλει καθόλου δύναμη. Το κάνει ακόμα και κοπελίτσα 45-50 κιλά.
Λευκάδιος
28/06/2019, 14:46
Παίζει ρόλο και ο σχεδιασμός του διπλού (πόσο καλό μοχλό δίνει).
Παιδιά μη γραφτείτε σε γυμναστήριο, ελάτε να σηκώνετε το μηχανάκι μου, τσάμπα, δεν θα χρεώσω τίποτα, κερνάω και καφέ... :p
Δεν ξέρω για το βαραντέρο δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να βάλω κάποιο στο διπλό, όμως στα 35 χρόνια που καβαλάω δεν με έχει δυσκολέψει κανένα μηχανάκι να το ανεβάσω στο διπλό. Μάλλον τρόπο θέλει και όχι κόπο.
sapila racing
28/06/2019, 15:33
Παιδιά μη γραφτείτε σε γυμναστήριο, ελάτε να σηκώνετε το μηχανάκι μου, τσάμπα, δεν θα χρεώσω τίποτα, κερνάω και καφέ... :p
Εσυ να αναφέρεσαι σε paddoc stand ενω σου απαντούν για το μαμα διπλό σταντ της μοτοσυκλέτας.
Εγραψες πιο πριν οτι κεντρικό σταντ το χάλασες με τα πεζοδρόμια κλπ, μήπως απλά να το έφτιαχνες ?
Δηλαδή κάπως έτσι? https://www.youtube.com/watch?v=mhGTRanERDM
Όχι, δεν είμαι ηλίθιος. Το μετακινώ λίγο, το ακουμπάω στο σταντ, ψεκάζω, επαναλαμβάνω.
Ε ναι, για εσάς μιλάω. Εγώ έχω καλύτερες δουλειές πλέον. :smokin:
Coyote.V
28/06/2019, 19:21
Εσυ να αναφέρεσαι σε paddoc stand ενω σου απαντούν για το μαμα διπλό σταντ της μοτοσυκλέτας.
Εγραψες πιο πριν οτι κεντρικό σταντ το χάλασες με τα πεζοδρόμια κλπ, μήπως απλά να το έφτιαχνες ?
Αυτά να τα συζητούσαμε πριν βάλω το τουτορολαδωτήρι τώρα πάει πέταξε το πουλάκι, αναμένω από την αλυσίδα να βγάλει το λιγότερο 50.000χιλ. Στο εξωτερικό με τέτοια συστήματα βγάζουν άνετα 70.000χιλ από όσα έχω διαβάσει.
Ασύμφορο για τους εμπόρους ανταλλακτικών... αλλά παιδιά πρέπει να επιβιώσουμε και εμείς!
Coyote.V
28/06/2019, 21:39
Έτσι για την ιστορία (επειδή έχουμε πολλούς λάτρεις της) η Kawasaki στο Z1-B 903cc του 1973 είχε τοποθετήσει σύστημα λίπανσης της αλυσίδας.
Δεν ξέρω γιατί δεν προχώρησε...
407678
Λευκάδιος
28/06/2019, 22:11
Ε ναι, για εσάς μιλάω. Εγώ έχω καλύτερες δουλειές πλέον. :smokin:
Πήρες BMW με άξονα? Σώθηκες
Να πω και τις δικές μου προτιμήσεις σύμφωνα με τα δεδομένα της μοτοσικλέτας μου και της χρήσης που κάνω. Θέτω το ταξίδι σαν το καλύτερο μέτρο σύγκρισης και δοκιμής γιατί η καταπόνηση είναι συνήθως συνεχής και τα φορτία μεγαλύτερα.
Η βαλβολίνη είναι μία εξαιρετική, φθηνή και αποτελεσματική λύση για νορμάλ καθημερινή χρήση, έχει όμως κάποια μειονεκτήματα, θέλει πιο συχνή εφαρμογή, ξεπλένεται τελείως με τη βροχή και αν λαδώσεις στον αυτοκινητόδρομο και συνεχίσεις με 140χλμ/ώρα κάηκες, θα φύγει όλη όσο καλά και να σκούπισες την αλυσίδα.
Πριν πάω στα σπρέι, να συστήσω σε όσους δεν έχουν κεντρικό σταντ αυτό μίνι γρυλάκι:
https://www.louis.eu/artikel/liftstick-louis/10003338
Το έχω εδώ και χρόνια και είναι σωτήριο στο ταξίδι και σε καθημερινή χρήση!
Κάθε φορά που καθαρίζω σε βάθος την αλυσίδα (περίπου δύο φορές τον χρόνο) έπειτα βάζω αυτό:
407922
Είναι εξαιρετικό σε πεντακάθαρη αλυσίδα αλλά για νορμάλ χρήση δεν κάνει, στεγνώνει γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι.
Πέρα από αυτό έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λιπαντικά αλλά το καλύτερο και το χειρότερο για εμένα είναι παραδόξως από την ίδια εταιρεία!
Το καλύτερο είναι το Bel Ray BlueTac, το μόνο με το οποίο είχα αλυσίδα τέλεια ακόμη και μετά από 500χλμ σε καυτό αυτοκινητόδρομο, δε λερώνει αν εφαρμοστεί σωστά και είναι φοβερό και στη βροχή αλλά έχει τον χειρότερο ψεκασμό με κολλητικό σπρέι να πέφτει στο χέρι από την κεφαλή της φιάλης όταν ψεκάζω σιγά. Έτσι το έχω πάντα μέσα σε σακούλα όταν ψεκάζω αλλά χαλάλι του :(
Το χειρότερο από την άλλη είναι το SuperClean της ίδιας εταιρείας. Το πήρα κατά λάθος πάνω στη βιασύνη μου πριν από ταξίδι και ήταν απλά τραγικό, η αλυσίδα ακουγόταν και χτυπούσε και στο τέλος μου έβγαλε και κόμπους πρώτη φορά στη ζωή μου. Είναι άσπρο και κατάστεγνο και με το ίδιο πρόβλημα στον ψεκασμό με το BlueTac...
Η δεύτερη επιλογή μου είναι το Motorex Racing, καλός ψεκασμός, καλή απόδοση και διάρκεια αλλά είναι άσπρο και η αλυσίδα είναι σαν σοβατισμένη. Όταν ζεσταίνεται υγροποιείται πάντως. Στη βροχή μέτριο, δημιουργείται γλίτσα και ξεπλένεται σε σημεία.
Νούμερο τρία είναι το Castrol Racing. Το πρώτο, παλιό κολλητικό σπρέι της εταιρείας ήταν άθλιο και πραγματικά δεν έβγαινε με τίποτα όπου λέρωνε αλλά το καινούργιο είναι πολύ καλό. Έχει άψογο ψεκασμό, καλή απόδοση αλλά μέτρια διάρκεια, ειδικά το καλοκαίρι. Καλό και στη βροχή χωρίς κενά στην κάλυψη ενώ λερώνει λίγο μόνο παραπάνω από τα πρώτα δύο.
Αυτές είναι οι επιλογές μου, καθαρά υποκειμενικά πάντα και με γνώμονα τη σχετικά "σκληρή" χρήση, ταξίδι, σπορ οδήγηση, πίστα και τα τρελά άλογα της μοτοσικλέτας μου :lol:
Εγώ με τη βαλβολινη έχω δει δύο πράγματα που δεν πετυχαίνει κανένα σπρευ.
Πρώτον ακόμα κι αν αμελήσεις το λάδωμα η αλυσίδα δε στεγνώνει ποτέ τελειως
Τη βλέπεις στεγνή αλλά αν την πιάσεις μαυρίζει το χέρι σου
Δεύτερον δεν χρειάζεται πότε καθάρισμα γιατί πάνω στη βαλβολινη δεν κολλάει τπτ
Επίσης έχω δει ότι αν καθαρίσεις τα περισσευματα μετά την πρώτη βόλτα μετά δεν ξαναλερωνει
Εγώ με τη βαλβολινη έχω δει δύο πράγματα που δεν πετυχαίνει κανένα σπρευ.
Πρώτον ακόμα κι αν αμελήσεις το λάδωμα η αλυσίδα δε στεγνώνει ποτέ τελειως
Τη βλέπεις στεγνή αλλά αν την πιάσεις μαυρίζει το χέρι σου
Δεύτερον δεν χρειάζεται πότε καθάρισμα γιατί πάνω στη βαλβολινη δεν κολλάει τπτ
Επίσης έχω δει ότι αν καθαρίσεις τα περισσευματα μετά την πρώτη βόλτα μετά δεν ξαναλερωνει
Είναι τίμια η βαλβολίνη σίγουρα και η καλύτερη επιλογή υπό προυποθέσεις, το απόλυτο προφανώς δεν υπάρχει!
MARKOS-V
06/07/2019, 17:31
στο βε στρομ 650 του 2007 που εδωσα με 283.000 χλμ τον φεβρουαριο φετος ,λαδωνα απο τα 20.000 χλμ με βαλβολινη 90 αρα καθε ...200 το πολυ χλμ
αλλωστε οταν αλλαξα την μαμα αλυσιδα στα 150.000 χλμ, το κουτι της καινουργιας DID που πηρα, εγραφε πανω του ...λαδωμα καθε 500χλμ με 90αρι λαδακι
θελω να πω οτι αν κ στην αρχη εβαζα σπρει ,τελικα η βαλβολινη ,για μενα,ηταν το καλυτερο κ φτηνοτερο λυπαντικο
κ βεβαια κ στο νεο μου μηχανακι συνεχιζω να λαδωνω καθε 200 με 90αρι λαδακι
Αλλαξες μαμα αλυσιδα στα 150000km ??? :eek:
MARKOS-V
06/07/2019, 20:36
Αλλαξες μαμα αλυσιδα στα 150000km ??? :eek:
ναι φιλε.θα αλλαζα παλι στα ...300 αλλα το εδωσα οταν ειχε 283 ,δεν προλαβα δηλ
επαναλαμβανω.την κρατησα επειδη την λαδωνα καθε 200 κ ηταν σε καλη σχετικη κατασταση
δηλ με καλη φροντιδα ,ανετα ο καθενας μπορει να βγαλει τα 100.
tzimidis
06/07/2019, 22:26
Αλλαξες μαμα αλυσιδα στα 150000km ??? :eek:
Κι όμως.
Το δικό μου έχει 300.000ισει προ πολλού και αυτή τη στιγμή φοράει το 3ο σετ αλυσιδογραναζα. Το μαμά κι άλλα 2 δηλαδή. Μέσος όρος 100.000 χλμ/σετ.
Βέβαια χώμα δεν βλέπει, αγριογκαζα για να ζορίζεται δεν παίζουν, όμως είναι μόνιμα δικαβαλο (150 κιλά αναβάτης).
Χωρίς ιδιαίτερα ευλαβική συντήρηση, απλά έβαζα πάντα γρασο λιθιου, τελευταία της facom.
Διπλό σταντ, λίγο λάδι μηχανής με το πινέλο για να φύγουν τα πολλά-πολλά και εφαρμογή το γρασο με διπλή οδοντοβουρτσα.
Coyote.V
07/07/2019, 08:57
Εγώ το πιστεύω γιατί με τα αυτόματα συστήματα λίπανσης βγάζουν γύρω στα 100.000χιλ από εκεί και πέρα είναι και στο χέρι (το δεξί) του οδηγού... αν είναι ελαφρύ μπορεί να βγάλει και 150.000....
Εγώ το πιστεύω γιατί με τα αυτόματα συστήματα λίπανσης βγάζουν γύρω στα 100.000χιλ από εκεί και πέρα είναι και στο χέρι (το δεξί) του οδηγού... αν είναι ελαφρύ μπορεί να βγάλει και 150.000....
Το πόσο θα αντέξει μια αλυσίδα είναι κατά 99% θέμα χρήσης. Ρώτα πώς οδηγούν και τι μηχανάκια έχουν αυτοί που τους αντέχει 100-150.000 χλμ. Και στεγνή να την άφηναν*, πάλι τόσο θα άντεχε.
* που λέει ο λόγος ε, μην το πάρετε κυριολεκτικά.
Coyote.V
07/07/2019, 12:54
Ε, αυτό είπα... γνωρίζω άνθρωπο με τράνσαλπ που την γρασάριζε κάθε εβδομάδα ... πρόσεξε, με γράσο για ρουλεμάν και την τελευταία φορά που τον είδα είχε 80.000 με την μαμά αλυσίδα.
Εντάξει εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω τέτοια δουλειά με τίποτα, αν κάνει κάτι το λαδωτήρι που έβαλα έχει καλώς, που πιστεύω ότι θα κάνει... αν δεις την αλυσίδα μου είναι πεντακάθαρη και γυαλίζει το λιγοστό λαδάκι που έχει πάνω της :D
Σαφώς θα κάνει, απλά η υπερβολική περιποίηση της αλυσίδας δεν έχει το ανάλογο όφελος στην πράξη.
Ερώτηση!
Είμαι στα 6500χλμ και έχω βρεί δύο κομμένα o-ring. (συν όσα δεν έχω βρεί!)
Κατα πόσο είναι φυσιολογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα και γενικά τί φθορά θα έπρεπε να περιμένω?
Λιπαίνω με το belray bluetac κάθε ~1000χλμ και πρώτη φορά έκανα καθαρισμό τώρα στα 6500χλμ.
Είχε πολύ μπίχλα γιατί έβαζα μάλλον πολύ λιπαντικό. Μάζεψε βρώμα και χάλασε τα o-rings? Ή κάπως έτσι χάνονται με τα χιλιόμετρα? :)
Την καθάρισα με παραφινέλαιο και WD40 γιατί είχα πολύ λίγο απο το πρώτο.
Την πέρασα 4-5 χέρια μέχρι να σταματήσει να βγάζει μαυρίλες, 2 χέρια σαπουνόνερο, στέγνωμα και ένα καλό λάδωμα.
Σε λίγα χλμ θα ρίξω άλλο ένα λάδωμα μάλλον.
Δεν ξέρω/νομίζω αν/ότι φταίει η βρώμα αλλά το μπλουτακ είναι γ.τ.π.κ.
Οκ ναι,σχετικά καθαρό κατά την εφαρμογή αλλά κολλάει πολύ σαβούρα από τον δρόμο απάνω του+με άλλα έχω αθόρυβη αλυσίδα,με αυτό πάντα την άκουγα.
Περί ορέξεως που λένε βέβαια,για άλλους είναι τέλειο.
Βασικότερο για μένα ότι /1000 είναι πολλά αν σε ενδιαφέρει η μακροζωία της αλυσίδας. Κάνε το /500 χλμ.
Δεν ξέρω/νομίζω αν/ότι φταίει η βρώμα αλλά το μπλουτακ είναι γ.τ.π.κ.
Οκ ναι,σχετικά καθαρό κατά την εφαρμογή αλλά κολλάει πολύ σαβούρα από τον δρόμο απάνω του+με άλλα έχω αθόρυβη αλυσίδα,με αυτό πάντα την άκουγα.
Περί ορέξεως που λένε βέβαια,για άλλους είναι τέλειο.
Βασικότερο για μένα ότι /1000 είναι πολλά αν σε ενδιαφέρει η μακροζωία της αλυσίδας. Κάνε το /500 χλμ.
Το ξέρω και έχεις δίκιο για τα χλμ αλλά με το bluetac νομίζω ότι κρατάει περισσότερα.
Το 1ο μου μπουκάλι είναι οπότε όταν τελειώσει θα δοκιμάσω απλό λαδάκι (βαλβολίνη δεν είπαμε?) που έβαζα στο παπί (βασικά ότι λάδι έβρισκα έβαζα) και άλλαζα τις αλυσίδες όταν ξεχείλωναν.
Για τα o-ring έχεις καμία ιδέα?
Για τα ορινγκ φίλε μου δεν ξέρω ,κάποιος θα ξέρει περισσότερα.
Βαλβολίνη δεν έχω δοκιμάσει γιατί δεν έχω κεντρικό σταντ στην μότο ώστε να το κάνω εύκολα κάθε ~200χλμ αλλά με όσα σπρει ήταν λεπτόρευστα,λέρωναν ψαλίδια/ζάντες κτλ και ήθελαν κάθε ~500 χλμ ψέκασμα δεν είχα ούτε χρατς χρουτς ούτε τόση βρώμα σαν τα κολλώδη.(σπρει για...μοτο κρος έβαζα).
Καθαρά εμπειρικά το γράφω και ένα βίντεο που είχα δει με ένα τύπο που έκανε κάποιες δοκιμές έστω εμπειρικά, το μπλουτακ δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο,κάπου έπαιζε εδώ μέσα.
Κατα πόσο είναι φυσιολογικό σε αυτά τα χιλιόμετρα και γενικά τί φθορά θα έπρεπε να περιμένω?
Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν είναι φυσιολογική φθορά. Γενικά δηλαδή τα o ring δεν πρέπει να κόβονται.
Είχα ένα xtx660, καινουργιο, το ειχα ταράξει στη σουζα. Μεταξυ άλλων, η αλυσίδα του είχε γίνει σώβρακο στις 20.000χλμ κ δεν είχε μείνει o ring για o ring. Λιπαινα με ένα σπρέυ λευκό κολλωδες. Για το ΜΠΟΥ...
στα επόμενα μηχανάκια μου το γυρισα σε λαδακι κ πινελο... Μου κραταγανε πάνω από 50.000 χλμ με πολυ τακτική λίπανση(κάθε βόλτα) αλλά κ τέρμα σκίσιμο (ειδικά το 950 sm δεν υπήρχε ημέρα χωρίς να σηκωθεί)
Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν είναι φυσιολογική φθορά. Γενικά δηλαδή τα o ring δεν πρέπει να κόβονται.
Είχα ένα xtx660, καινουργιο, το ειχα ταράξει στη σουζα. Μεταξυ άλλων, η αλυσίδα του είχε γίνει σώβρακο στις 20.000χλμ κ δεν είχε μείνει o ring για o ring. Λιπαινα με ένα σπρέυ λευκό κολλωδες. Για το ΜΠΟΥ...
στα επόμενα μηχανάκια μου το γυρισα σε λαδακι κ πινελο... Μου κραταγανε πάνω από 50.000 χλμ με πολυ τακτική λίπανση(κάθε βόλτα) αλλά κ τέρμα σκίσιμο (ειδικά το 950 sm δεν υπήρχε ημέρα χωρίς να σηκωθεί)
Πρώτη μηχανή είναι οπότε δε στεναχωριέμαι.
Και το κιβώτιο θα πηδήξω αφού στην αρχή ήθελα να κατεβάσω προς τα πάνω :p
και το δούλεψα με τη ντίζα του συμπλέκτη χαλαρή κάνοντας ντούκ στις αλλαγές κλπ κλπ.
Απλά να μαθαίνω απο τα λάθη μου. Οκ λιγότερη λίπανση αλλά συχνότερη και καθάρισμα πριν να έχει γίνει μαύρη απο ασημί που είναι!
Bob_o_mastoras
16/08/2019, 22:48
Aπλο λαδακι παιδια ή wd40 μπολικο μια φορα στις 1 ή 2 βδομαδες αναλογα και τα χιλιομετρα. Τα κολλητικα σπρεϋ ειναι σκετη μ@λακια. Oι αλυσιδες με oring ή xring διατηρουν το λιπαντικο μεσα στους συνδεσμους (αυτο το ρολο παιζει το oring).
o_gavros
17/08/2019, 09:18
Οκ λιγότερη λίπανση αλλά συχνότερη και καθάρισμα πριν να έχει γίνει μαύρη απο ασημί που είναι!
αν συνεχισεις να χρησιμοποιείς σπρει οπως το μπλουτακ ή παρεμφερη τσιχλοφουσκίζοντα προϊόντα, τότε ναι το καθαρισμα θα πρέπει να σε αφορά γιατι τα γαμήδια μαζεύουν άπειρη μούργα που μετά εμποδίζουν το νέο ψέκασμα να φτάσει εκεί που πρέπει.
Αν το γυρίσεις σε βαλβολίνη, το καθαρισμα το ξεχνάς. Δεν κολλάει τίποτα πάνω στην αλυσιδα, απλά θέλει λίγο πιο τακτικά λάδωμα.βασικά θα την βλέπεις πότε στεγνωνει.
Ναί το κατάλαβα!
Λαδωτήρι έχω οπότε περιμένω να τελειώσει το bluetac.
Καμιά πρόταση για λάδι-βαλβολίνη? Δεν έχω κάτι τώρα μόνο λάδια κινητήρα.
Στο παπί θυμάμαι είχα κάνει καθάρισμα μετά τις 20.000 και πάλι δεν είχα δεί τέτοια μούργα σχεδόν στερεή μέσα στο μπροστά γρανάζι.
Πάντως για το WD40 που αναφέρθηκε πριν εγώ το χρησιμοποίησα για να καθαρίσω! Όχι για να λιπάνω.
Wd40 δεν επιτρέπεται για τα τσιμουχακια
Βαλβολινη 90 και τέλος
Έχω κρατήσει 2λτ από το αμάξι που άλλαξα...πιστεύω μια δεκαετία θα τη βγαλω
o_gavros
17/08/2019, 11:20
Βαλβολίνη 90αρα είτε 140 (λίγο πιο παχύρευστη),ότι βρεις,όπου το βρεις,δεν έχει καμία σημασία η μάρκα.
λάδι για γρανάζια είναι, φτηνά κοίτα να το πάρεις του στυλ ~4€ το λίτρο,μη σε κάνει μεροκάματο ο βενζινάς.
το μόνο που θα έχεις ως βαβούρα,είναι ότι πιτσιλάει παραπάνω.κάνε ένα πρόχειρο σκουπισμα μετα το περασμα της αλυσίδας και το υπόλοιπο που περισσεύει θα φύγει μόνο του.
Τιπ:
Μην φοράς ασπρο πουκάμισο,αμέσως μετά απο λάδωμα :D (παθώς και μαθώς,δε τα λέω έτσι)
Ναί το κατάλαβα!
μέσα στο μπροστά γρανάζι.
Ένα από τα καλά του φόρουμ,έχω ~2 χρόνια να βγάλω το καπάκι κ να καθαρίσω και το μπροστά,τι μου θύμισες!!
Ένα από τα καλά του φόρουμ,έχω ~2 χρόνια να βγάλω το καπάκι κ να καθαρίσω και το μπροστά,τι μου θύμισες!!
Άσε μας ρε! :p
Και εγώ με το σκούτερ είχα >7 χρόνια να λαδώσω αλυσίδα :)
Και στο τελευταίο καθάρισμα έφαγα λίγο το δάχτυλο γιατί το είχα αναμμένο και με ταχύτητα...ευτυχώς ξαναβγήκε και έχει το ίδιο μήκος :lol:
Βαλβολίνη 90αρα είτε 140 (λίγο πιο παχύρευστη),ότι βρεις,όπου το βρεις,δεν έχει καμία σημασία η μάρκα.
λάδι για γρανάζια είναι, φτηνά κοίτα να το πάρεις του στυλ ~4€ το λίτρο,μη σε κάνει μεροκάματο ο βενζινάς.
το μόνο που θα έχεις ως βαβούρα,είναι ότι πιτσιλάει παραπάνω.κάνε ένα πρόχειρο σκουπισμα μετα το περασμα της αλυσίδας και το υπόλοιπο που περισσεύει θα φύγει μόνο του.
Τιπ:
Μην φοράς ασπρο πουκάμισο,αμέσως μετά απο λάδωμα :D (παθώς και μαθώς,δε τα λέω έτσι)
Τώρα θα με βάλεις να λαδώσω με ταχύτητα και να στηρίξω μία κούτα να πετάγονται τα έξτρα.
Τουλάχιστον θα κρατάω λαδωτήρι και τα δάχτυλα θα είναι μακριά!
Coyote.V
17/08/2019, 16:48
Και στο τελευταίο καθάρισμα έφαγα λίγο το δάχτυλο γιατί το είχα αναμμένο και με ταχύτητα...ευτυχώς ξαναβγήκε και έχει το ίδιο μήκος :lol:
Άλλαξε το νικ και καν' το χταπόδης
Αυτό κάνει σωστά?
https://www.castrol.com/el_gr/greece/products/cars/axle-and-universal-fluids/axle-epx-80w-90.html
€5/1Λ
Αυτό κάνει σωστά?
https://www.castrol.com/el_gr/greece/products/cars/axle-and-universal-fluids/axle-epx-80w-90.html
€5/1Λ
Προτίμησε μονοτυπη sae 140.
Αμα ψάξεις λίγο θα βρεις.
o_gavros
19/08/2019, 17:39
4€ το λίτρο, σήμερα από Λαμπριανίδη.
Δεν θέλει χαιλικια.απλο μονοτυπο αρκεί.
409270
Ρε γαυρε έχω πρόσβαση σε βαλβολινη sae 200 ή 220, λες να δοκιμάσω?
o_gavros
19/08/2019, 18:48
την 220 την ξέρω γιατί τη δουλεύουμε σε μοτέρ με κορώνα/ατέρμονα (ανελκυστήρων) και είναι βαριά βιομηχανική βαλβολίνη.
Και σχετικά δυσεύρετη στο γενικό εμπόριο. Πρέπει να πας πιο εξειδικευμένα.
Επίσης δεν είναι φτηνή.
Δεν ξέρω αν θα είχε νόημα η χρήση της για αλυσίδες μηχανής.
Απο την άλλη παλι, ζημιά δε θα κάνει.
Αλλά μη το ψάχνεις ρε συ τόσο,4 ευρώπουλα η 90 και η 140 και ξεγνοιάζεις.
Δεν έγινα σαφής.
Έχω ΤΣΆΜΠΑ πρόσβαση σε 200 βαλβολινη!
Όσο ζείς μαθαίνεις!
Λοιπόν, έκανα τον καθαρισμό με WD40+παραφινέλαιο+σαπουνόνερο.
Πάω χαλαρή μικρή βόλτα να ζεσταθεί λίγο και να στεγνώσει.
Γυρίζω, ρίχνω bluetac 2 δόσεις και αφήνω.
Έτυχε να μήν οδηγήσω για λίγες μέρες οπότε όταν ήρθε η ώρα, βάζω μπροστά και φεύγω.
Και ακούω ένα θόρυβο απο το μπροστά γρανάζι λες και κάτι τρίβεται στους κρίκους.
Γυρίζω πίσω να πάρω το αμάξι (ούτε 500μ δεν είχα απομακρυνθεί).
Όταν σχόλασα λύνω το καπάκι μπροστά μήπως έβαλα κάτι λάθος αλλά τίποτα. Όλα καλά.
Οπότε παίρνω το λαδωτήρι και ρίχνω αβέρτα με ένα άγνωστο λάδι.
Πάω βόλτα ξανά το ίδιο.
Ξεκινάω προς το μηχανικό μήπως και ήταν το ρουλεμάν μπροστά αλλά στη πορεία (>10χλμ) αρχίζει και σβήνει ο ήχος μέχρι που έφυγε.
Οπότε, λέω ότι το bluetac δεν μπήκε πουθενά, σκούριασε και για αυτό έκανε αυτό το χάλι.
Μετά απο ΚΑΛΟ καθάρισμα για μένα μόνο λάδι και άμεσα βόλτα και ξανά λάδι.
Απαγορεύεται το WD40 Σε αλυσίδα με oring αυστηρά και δια ροπάλου όπως και το πετρέλαιο και η βενζίνη και κάθε είδους καθαριστικό με βάση αυτα.....παραφινελαιο ΣΚΕΤΟ από το φαρμακείο καλό σκούπισμα βόλτα να φύγει(Όχι σε χωμα) ξανα σκουπισμα και όπως είναι ζέστη η αλυσίδα βάλτε ότι θέλετε βαλβολινες σπρέι ότι τραβάει η όρεξή σας.....ΠΟΤΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΣΑΠΟΥΝΑΔΕΣ....ειδικά αν έχεις καθαρίσει με το παραφινελαιο....ελειψη λιπαντικόυ το ΝΕΡΟ περνάει και δημιουργεί διάβρωση και μετά πετάς το λιπαντικό και το εγκλοβιζεις και μέσα......ντιαρ γκοντ αυτό το θρεντ...:facepalm:
είχα λίγο παραφινέλαιο και είχα το βαρύ που είναι παχύρευστο
σαπουνόνερο το είδα σε μπόλικα βιντεάκια
αν έβαζα λάδι δεν θα υπήρχε θέμα αλλά είχα τη μαλακία το bluetac και έτυχε να μήν οδηγήσω για 3-4 μέρες
Μια χαρά είναι το bluetac...Και εγώ ξέρεις πόσα βίντεο βλέπω κάθε μέρα που ο ένας επαναλαμβάνει τη μαλάκια που είδε σε ένα άλλο???άπειρα...;)
taisteal
21/08/2019, 15:45
Το bluetac το δούλευα πολλά χρόνια και είναι από τα καλύτερα λιπαντικά για αλυσίδες.
Κάτι έκανες λάθος.
Bob_o_mastoras
21/08/2019, 17:24
Mια χαρα ειναι το wd 40 για την αλυσιδα και δεν καταστρεφει τα oring. Η βαση του ειναι παραφινελαιο ουτως ή αλλως. Ισα ισα τις καθαριζει τελεια.
Πολλοι είναι αυτοί που λένε ότι το wd40 δεν κάνει για την αλυσίδα και άλλοι τόσοι που λένε ότι κάνει.
Προσωπικά θεωρώ πως το wd40 δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στα orings, μιας και όπως είπε ο Bob, έχει βάση το παραφινελαιο.
Όμως τα orings αυτα, είναι εκεί για να κρατήσουν το γρασο μέσα στην αλυσίδα και τις σκόνες έξω.
Το wd40 είναι και λίγο διατρητικο και πιθανό να περνάει από τα orings και να αραιώνει το γρασο, μειώνοντας τη δράση του, κανοντας το ποιο λεπτό και πιθανότατα επιτρέποντας του να βγει έξω από τα orings.
Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, αλλά έτσι το σκέφτομαι εγώ και για αυτό καθαρίζω με παραφινελαιο. Άλλωστε είναι και φτηνότερο.
Και ακούω ένα θόρυβο απο το μπροστά γρανάζι λες και κάτι τρίβεται στους κρίκους.
Και εγώ όσες φορές έβαλα μπλουτακ η αλυσίδα έκανε θόρυβο.Με το φτηνό μοτοκροσάδικο της Bardahl δεν ακούγεται τίποτα.
Πριν λίγες ημέρες πήγα να αγοράσω το ίδιο αλλά με τούμπαρε ο μαγαζάτορας με ένα LiquyMoly ,ότι αυτό βάζει και αυτός και μπλαμπλα.
Ήρθε και το σταντ,σήμερα-αύριο έχει παραφινέλαιο και μετά λάδωμα,για να δουμε τι ψάρια θα πιάσει και αυτό.
Πώς ακριβώς το ξέρετε αυτό μιας και το wd40 έχεις σαν "trade secret" τη σύνθεση του και απλά λέει petroleum base ενα απ τα υλικά του.....τι κάνει το πετρέλαιο στα λάστιχα έχετε δει??σε συνδυασμό με ότι άλλο έχει μέσα....εγω λοιπόν τείνω στο not safe για τα oring....Αυτά....εξάλλου το απλό παραφινελαιο είναι και πιο φτηνό και Μια χαρά ασφαλές...Αυτά...:wave2:
Ωραίο το liqui molly Αλλά πάνω από 120χλμ πιτσιλαει και κολλάει πολύ....bellray και ξέρο ψωμί...
Coyote.V
21/08/2019, 17:55
Πολλοι είναι αυτοί που λένε ότι το wd40 δεν κάνει για την αλυσίδα και άλλοι τόσοι που λένε ότι κάνει.
Προσωπικά θεωρώ πως το wd40 δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στα orings, μιας και όπως είπε ο Bob, έχει βάση το παραφινελαιο.
Όμως τα orings αυτα, είναι εκεί για να κρατήσουν το γρασο μέσα στην αλυσίδα και τις σκόνες έξω.
Το wd40 είναι και λίγο διατρητικο και πιθανό να περνάει από τα orings και να αραιώνει το γρασο, μειώνοντας τη δράση του, κανοντας το ποιο λεπτό και πιθανότατα επιτρέποντας του να βγει έξω από τα orings.
Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει, αλλά έτσι το σκέφτομαι εγώ και για αυτό καθαρίζω με παραφινελαιο. Άλλωστε είναι και φτηνότερο.
Ναι έτσι είναι. Πάντως και το παραφινέλαιο κάνει την ίδια δουλειά, αποδομεί το λιπαντικό για να το κάνει λεπτό και να καθαρίσει... οπότε ξεχνάμε το πινέλο.
Σόρυ που σε βάζω σε σκέψεις, ο καλύτερος τρόπος για να μην ξεπλύνεις τη λίπανση είναι με πανάκι νωπό με παραφινέλαιο, ό,τι πάρεις με το πανάκι...
Bob_o_mastoras
21/08/2019, 18:32
Πώς ακριβώς το ξέρετε αυτό μιας και το wd40 έχεις σαν "trade secret" τη σύνθεση του και απλά λέει petroleum base ενα απ τα υλικά του.....τι κάνει το πετρέλαιο στα λάστιχα έχετε δει??σε συνδυασμό με ότι άλλο έχει μέσα....εγω λοιπόν τείνω στο not safe για τα oring....Αυτά....εξάλλου το απλό παραφινελαιο είναι και πιο φτηνό και Μια χαρά ασφαλές...Αυτά...:wave2:
Ωραίο το liqui molly Αλλά πάνω από 120χλμ πιτσιλαει και κολλάει πολύ....bellray και ξέρο ψωμί...
Trade secret ειναι αλλα το βαλανε σε φασματογραφο και ειδαν πανω κατω απο τι αποτελειται.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
21/08/2019, 22:52
Το wd40 ΔΕΝ κανει για την αλυσιδα.Εαν βαζεις για καιρο καθε μερα σε ενα συγκεκριμενο σημειο σε οποιοδηποτε μεταλο θα αρχισει να "τρωει" το μεταλο.Θα κανει λακουβα στο μεταλο.Φανταστειτε τη κανει στα ορινκ.Απλα τα ξεχυλωνει.
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 01:02
Το wd40 ΔΕΝ κανει για την αλυσιδα.Εαν βαζεις για καιρο καθε μερα σε ενα συγκεκριμενο σημειο σε οποιοδηποτε μεταλο θα αρχισει να "τρωει" το μεταλο.Θα κανει λακουβα στο μεταλο.Φανταστειτε τη κανει στα ορινκ.Απλα τα ξεχυλωνει.
Σε οποιοδηποτε μεταλλο? Αν το βαλω σε χρυσο ή σε καποιο αλλο ευγενες μεταλλο?
Αν το wd διαβρωνε τα μεταλλα θα ειχε βουϊξει ο ντουνιας εδω και δεκαετιες!!
Γενικα οποιος θελει αγοραζει ενα oring με μηδενικο κοστος, το βαζει σε ποτηρακι, ριχνει wd και το αφηνει για μερες και ας μας πει τα αποτελεσματα. Αν διαλυθει το oring να μου στειλει με πμ την διευθυνση του να του στειλω ενα wd40 500ml δωρο. :p Εγω λεω πως δεν θα παθει τιποτα.
Εγώ χρησιμοποιώ wd40. Ψεκάζω, λίγο πανί, λίγο πινέλο, μετά καλό σαπουνισμα, μετά το βάζω στο διπλό Σταντ να γυρίσει ο τροχός να πετάξει ότι νερά έμειναν, και βάζω σπρέι motul road ( είναι διάφανο, δεν μαζεύει βρωμιά, και πιτσιλαει λίγο)
Το βίντεο λέει ότι άφησε 3 μήνες τα o'ring σε wd40 και όλα καλά. Για 10 λεπτά που διαρκεί ο καθαρισμός ούτε λόγος. Διευκρινίζει ότι απαγορεύεται σπρέι καθαρισμού φρένων.
https://youtu.be/Fzyk4nq3ug0
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
22/08/2019, 05:40
Σε οποιοδηποτε μεταλλο? Αν το βαλω σε χρυσο ή σε καποιο αλλο ευγενες μεταλλο?
Αν το wd διαβρωνε τα μεταλλα θα ειχε βουϊξει ο ντουνιας εδω και δεκαετιες!!
Γενικα οποιος θελει αγοραζει ενα oring με μηδενικο κοστος, το βαζει σε ποτηρακι, ριχνει wd και το αφηνει για μερες και ας μας πει τα αποτελεσματα. Αν διαλυθει το oring να μου στειλει με πμ την διευθυνση του να του στειλω ενα wd40 500ml δωρο. :p Εγω λεω πως δεν θα παθει τιποτα.
Δε το διατυπωσα καλλα και εκανα λαθος που ειπα σε οποιοδηποτε μεταλο.Αλλα τουλαχηστο στην αλυσιδα κανει ζημια.ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ μηχανησμους.Δεν ειναι γρασο.
Θα σου δωσω ενα αλο παραδειγμα.Εχεις δυο μεταλα που το ενα εφαπτει ακριβως μεσα στο αλλο και κανει παλινδρομικη κινηση(σαν το εμβολο δλδ).Οταν βαζω wd40 με τον καιρο θα αρχισει να μην εφαπτει ακριβως και θα παρουσιασει χαλαρωση.
Αυτο ξερω.Χρονια τωρα.Και εγω το λεω μαγικο ζουμι.Και εγω εχω παντα ενα στο σπητη μου.Αλλα δεν κανει για ολλες της δουλιες.
Δε το διατυπωσα καλλα και εκανα λαθος που ειπα σε οποιοδηποτε μεταλο.Αλλα τουλαχηστο στην αλυσιδα κανει ζημια.ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ μηχανησμους.Δεν ειναι γρασο.
Θα σου δωσω ενα αλο παραδειγμα.Εχεις δυο μεταλα που το ενα εφαπτει ακριβως μεσα στο αλλο και κανει παλινδρομικη κινηση(σαν το εμβολο δλδ).Οταν βαζω wd40 με τον καιρο θα αρχισει να μην εφαπτει ακριβως και θα παρουσιασει χαλαρωση.
Αυτο ξερω.Χρονια τωρα.Και εγω το λεω μαγικο ζουμι.Και εγω εχω παντα ενα στο σπητη μου.Αλλα δεν κανει για ολλες της δουλιες.
Αυτό που λές γίνεται γιατί δεν λιπαίνει καλά και με διάρκεια. Δεν κάνει κάτι άλλο.
Εμένα πάντως μου πέταξε τα κομμάτια του bluetac κατευθείαν.
Αν και ήταν κατάμαυρη μου την καθάρισε πολύ γρήγορα.
Για λίπανση δε θα το έβαζα αλλά κακό στα o-rings δεν πιστεύω ότι κάνει.
. Based on the reduction in strength after 15 day continuous exposure, it appears WD-40 reduced and had a detrimental effect on the the strength of the O-ring (20% reduction after 15x days).
ΟΒΕΡ εντ αουτ και πολύ ασχολήθηκα..Ο καθένας προφανώς μπορεί να κάνει ότι θέλει στο μότο του.. :wave2:
Εδώ το σερβίρουν αμφιλεγόμενα https://wd40.gr/%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1/wd40-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%82/
Οι χρήσεις του WD-40 που περιγράφονται σε αυτό τον ιστότοπο δόθηκαν στη WD-40 Company από τελικούς χρήστες του προϊόντος, και δεν αποτελούν υποδείξεις ή συστάσεις για χρήση του προϊόντος από τη WD-40 Company. Οι αναφερόμενες χρήσεις δεν έχουν δοκιμαστεί από τη WD-40 Company. Οι καταναλωτές πρέπει να επιστρατεύουν την κοινή λογική, όποτε χρησιμοποιούν το WD-40. Ακολουθείτε πάντα τις οδηγίες και λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τις όποιες προειδοποιήσεις αναγράφονται στη συσκευασία του WD-40.
άντε βγάλε άκρη.
Για την ιστορία, στο συνεργείο και εμένα μου είπαν όχι wd 40 για αλυσίδα.
Άλλωστε, υπάρχει εξειδικευμένο προϊόν -kαθαριστικό Σπρέυ Αλυσίδας - της WD 40.
Έχω κουραστει να το λέω αλλά με απλή σκέτη βαλβολινη η αλυσίδα δεν θέλει καν καθάρισμα
Τα ειδικά σπρευ καθαρισμού και λίπανσης είναι μόνο για να κυκλοφορεί το χρημα
Να πάρετε μηχανάκι με άξονα
harris_x
22/08/2019, 12:07
Ή βρείτε κάποιο άλλο χόμπι, το να καθαρίζετε την αλυσίδα δεν είναι και τοσο ενδιαφέρον :lol:
Ή ιμάντα. :smokin:
409307
SeniorCanardo
22/08/2019, 12:34
Δεν είναι χόμπι, είναι μορφή "ενεργητικού διαλογισμού".
Το "ΖΕΝ του παραφινέλαιου", αν έχεις ακουστά. :D
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 12:40
Η σκετη βαλβολινη πως θα παρει τη μουργα ομως?
Η μουργα μαζεύεται μόνο στο μπροστινό γρανάζι όπως πάντα
Στην αλυσίδα δεν κολλάει τπτ
Λιπαινω με βαλβολινη εδώ και 25000χλμ χωρίς να καθαρίσω ποτέ και είναι σαν να βγήκε απ' το κουτι
ΘΑ ΦΑΤΕ ΞΥΛΟ, 'ΝΤΑΞ'...??? :D
Να πάρετε μηχανάκι με άξονα
Εχω και έβαλα ένα ποτηράκι 90άρα πριν 5 χρόνια και το ξέχασα.:p Τα υπόλοιπα 910ml τα ήπιε η αλυσίδα στο παπί.
Μούργα δεν μαζεύει ΚΑΘΟΛΟΥ η αλυσίδα αλλά αν το παρακάνεις ή δεν φοράς προφυλακτήρα όπως εγώ μαζεύεται σε όλο το υπόλοιπο μηχανάκι:D
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 13:44
Ρε παιδια θα με τρελανετε.. :dizzy:
Πως γινεται να μην μαζευεται μουργα και καθιζηματα (που λεει και ο Λεβεντης) στην αλυσιδα? 5 χιλιομετρα να κανω με βροχη στην πολη εχει γινει μωνι η αλυσιδα.
Ρε παιδια θα με τρελανετε.. :dizzy:
Πως γινεται να μην μαζευεται μουργα και καθιζηματα (που λεει και ο Λεβεντης) στην αλυσιδα? 5 χιλιομετρα να κανω με βροχη στην πολη εχει γινει μωνι η αλυσιδα.
Το παραμικρό .Τίποτα ! Σε σχέση πάντα με το γράσσο και τα σπρέι . Ούτε με την βροχή έχω δει ίχνος μούργας ή σκουριάς.Αλλά μετά την βροχή θα την καθαρίσω και θα την περάσω ένα χεράκι.Σε χώματα μόνο δεν την έχω δοκιμάσει! :D
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 14:00
Το παραμικρό .Τίποτα ! Σε σχέση πάντα με το γράσσο και τα σπρέι . Ούτε με την βροχή έχω δει ίχνος μούργας ή σκουριάς.Αλλά μετά την βροχή θα την καθαρίσω και θα την περάσω ένα χεράκι.Σε χώματα μόνο δεν την έχω δοκιμάσει! :D
Εννοεις με τη χρηση βαλβολινης. Εγω λεω γενικα. Και εγω δεν βαζω σπρευ ή γρασσα αλλα παρ'ολα αυτα με τη βροχη βρωμιζει.
harris_x
22/08/2019, 14:17
Δεν είναι χόμπι, είναι μορφή "ενεργητικού διαλογισμού".
Το "ΖΕΝ του παραφινέλαιου", αν έχεις ακουστά. :D
Προτιμώ να πάω μια βόλτα με το μηχανάκι για να κάνω "ενεργητικό διαλογισμό" αντί να μαζοχιζομαι με τοv καθαρισμό της αλυσίδας του
o_gavros
22/08/2019, 15:32
Ρε παιδια θα με τρελανετε.. :dizzy:
Πως γινεται να μην μαζευεται μουργα και καθιζηματα (που λεει και ο Λεβεντης) στην αλυσιδα? 5 χιλιομετρα να κανω με βροχη στην πολη εχει γινει μωνι η αλυσιδα.
Το παραμικρό .Τίποτα ! Σε σχέση πάντα με το γράσσο και τα σπρέι . Ούτε με την βροχή έχω δει ίχνος μούργας ή σκουριάς.Αλλά μετά την βροχή θα την καθαρίσω και θα την περάσω ένα χεράκι.Σε χώματα μόνο δεν την έχω δοκιμάσει! :D
Στα χώματα το μόνο που θα συμβεί είναι να στεγνώσει πολύ γρήγορα.
Περασα πρόσφατα απο πολύ λάσπη για πολύ ωρα, και στην αλυσίδα τουλάχιστον (επειδή είναι κινούμενο πράγμα προφανώς) δεν κόλλησε τρελή μούργα.
Με το επόμενο λάδωμα, καθαριζαν τα πάντα.
Μπομπ, με τη βροχή το μόνο που συμβαίνει (αν χρησιμοποιείς βαλβολίνη) είναι ότι και εδω στεγνώνει πιο γρήγορα. Ούτε μάκα ούτε μούργα ούτε σκοτούρα.
Ξαναλαδώνεις μπαμ μπαμ και συνεχίζεις απρόσκοπτα.
Προς μυστήριους που αγαναχτούν με την έκταση που'χει παρει το θρεντ: :a22::a15:
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 16:03
Ρε παιδια κατω στο δρομο μαζευεται μια μαυρη λασπη με τη βροχη. Αυτη κολλαει πανω. Τελωσπαντων μη φανταστειτε τερατα αλλα ειναι αισθητη η βρωμα και μολις την καθαριζω με wd ξαναγινεται σαν καινουργια (εξωτερικα τουλαχιστον :p) και αστραφτει. Αρα υπηρχε μακα επανω.
Αστράφτει γιατί είναι αλαδωτη κι αυτό δεν είναι καλο
Αλυσίδα είναι, λερώνεται. Move along.
o_gavros
22/08/2019, 16:16
αστράφτει το σπαθί του καβαλάρη
Bob_o_mastoras
22/08/2019, 17:47
Αλυσίδα είναι, λερώνεται. Move along.
Τωρα το λες που 'χεις ιμαντα, ε? :p
Τωρα το λες που 'χεις ιμαντα, ε? :p
Ναι. :D
Αλλά πέρα από αυτό, δεν έχω καθαρίσει αλυσίδα ποτέ στη ζωή μου. Ούτε μια φορά. Αναλώσιμες είναι, για να τις χαίρομαι, όχι να τις γλείφω.
Απότι έχω καταλάβει διαβάζοντας απο εδώ μέσα, μόλις φτάσει η μηχανή να θέλει αλλαγή αλυσίδας, το πουλάς και παίρνεις άλλο...
Ιδανικά, θα τα πουλούσε όταν θέλουν βενζίνη.
Καλησπέρα,με ενδιαφέρει η άποψη σας,τι παίζει με την επαφή του παραφινέλαιου με τα λάστιχα μας;
Παντιλικια άμα δεν τα σαπουνισεις
Ωραία,την επόμενη φορά δεν θα τα σαπουνίσω τότε, :D
Κυρίως κάποια φθορά εννοώ από την επαφή,αυτή την σύντομη έστω.
Kickstart
26/08/2019, 21:17
Παντως το wd40 ειναι παρεξηγημένο γενικά...στη σχεση του με τα μέταλλα εννοώ...εγω ριχνω σε πατηρακια σταντ και λεβιεδες κατω στα ποδια, στις μανετες των χεριων ριχνω σπρέι σιλικόνης γιατι φοβαμαι τα σταξιματα στα πλαστικά...και στο μπαντιτ και στο klx που εχω για το βουνό χρονια τωρα και σε αλλα μηχανακια στο παρελθον...προβλημα σε μεταλλο απο wd ποτε..
Φίλος ψαράς που σέρνει βαρκα και ρίχνει το τρέιλερ στο νερό της θάλασσας το κανει καποιες φορες μπανιο με κατι γιγαντιες συσκευασίες wd αραιωμενες με σαμπουάν σιλικονης και αστράφτει το τρέιλερ ενω φεύγουν όλες οι σκουριες409405 στο θέμα αλυσιδα καθαρίζω με βουρτσα αλυσιδας τις τρίχες της οποιας βρεχω με παραφινέλαιο απο το Σκλαβενίτη..μετα σκουπίζω με ενα μαλακό πανακι που δεν αφηνει τρίχες και ψεκαζω με σπρει αλυσίδας ... μουργα με τον καιρο μου μαζεύει και στο μπροστα γρανάζι και πανω στο ψαλιδι αλλα στο πλυσιμο τα καθαρίζω και ειμαι κομπλε..
Όχι βρε τίποτα δεν θα πάθουν.
Προσωπικά καθαρίζω,όταν το θυμηθω να το κάνω και όλα τα αβαφα πλαστικά της μηχανής με παραφινελαιο.
409423409424
ειδικο εργαλειο λιπανσης αλυσιδας με τεχνολογια δανεισμενη απο τις πιστες (Φαντασια, Διογενη κλπ)
το λιγοτερο, καβλωτικο! :a8:
Αντε να δροσισει λιγο ο καιρός για να σας μαμησω χωρις τυψεις..!!!
Αντε να δροσισει λιγο ο καιρός για να σας μαμησω χωρις τυψεις..!!!
Και χωρις αγχος για την πιεση;; :lol:
Και χωρις αγχος για την πιεση;; :lol:
Η πίεση πέφτει με τη ζέστη και μάλλον έπεσαν και άλλα πράγματα μαζί :lol:
Αντε να δροσισει λιγο ο καιρός για να σας μαμησω χωρις τυψεις..!!!
Να ανάψω το a/c μπάρμπα;
Nospecialname
11/01/2020, 15:59
Παιδιά όταν λέτε βαλβολινη εννοείτε από αυτό?
https://www.skroutz.gr/s/13713640/Avin-Gearol-EP-90-1lt.html
Παιδιά όταν λέτε βαλβολινη εννοείτε από αυτό?
https://www.skroutz.gr/s/13713640/Avin-Gearol-EP-90-1lt.html
ναι.....
Gsxrnitrous
18/01/2020, 20:01
Λοιπον 3ο hayabusa, 200 αλογα ροδα, κ το 3ο εφτασε 100000κμ,οπως κ τα 2 προηγ. Αλυσιδογραναζα γνησια, καθαρισμος με wd40 κ λεμε το συγκεκριμενο γιατι ΔΕ κανει ζημια στα o rings, ψεκασμα με κομπρεσερ για να φυγει, κ απο πανω σπρευ γρασσο(οτι θεωρει ο καθενας οτι δε πασαλυβει), κ αντοχη 45000-50000κμ.τα αλογα τα αναφερω για να καταλαβουμε τι ζορι τραβαει η αλυσιδα γενικα, κ σε μηχανακι το οποιο ειναι "πλοιο".
gior-gos
18/01/2020, 20:11
Λοιπον 3ο hayabusa, 200 αλογα ροδα, κ το 3ο εφτασε 100000κμ,οπως κ τα 2 προηγ. Αλυσιδογραναζα γνησια, καθαρισμος με wd40 κ λεμε το συγκεκριμενο γιατι ΔΕ κανει ζημια στα o rings, ψεκασμα με κομπρεσερ για να φυγει, κ απο πανω σπρευ γρασσο(οτι θεωρει ο καθενας οτι δε πασαλυβει), κ αντοχη 45000-50000κμ.τα αλογα τα αναφερω για να καταλαβουμε τι ζορι τραβαει η αλυσιδα γενικα, κ σε μηχανακι το οποιο ειναι "πλοιο".
Οδήγηση χαλαρή, μεικτή ή άγρια;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.