PDA

View Full Version : Αλυσίδα αυτός ο άγνωστος !!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

OldMan
19/12/2014, 18:48
;)
κι άσε τους άλλους να πλένουν να τρίβουν να καθαρίζουν να λαδώνουν και να ξανακαθαρίζουν.
Αυτοί μένουν στη Βιλαρίμπα, εμείς στο Βιλαμπάχο.
:wave2:

Δυστυχώς κι εγώ σκόμα στη Βιλαρίμπα μένω... (Tiger 800)
Εσύ με τι μετακόμισες στο Βιλαμπάχο;
:rolleyes:
Κοριτσάρες, καντε τα κουμαντα σας...:smokin:

zopas
20/12/2014, 21:32
Αυτό που κάθε 5 ποστ κάποιος μπαίνει και γράφει ότι την πλένει με νερό για να του πει κάποιος άλλος ότι το νερό δεν κάνει καλό, δεν μπορώ να το καταλάβω.

Την αλυσίδα ΔΕΝ την πλένουμε με νερό γιατί εισχωρεί μέσα στα πιράκια ευκολότερα από το λιπαντικό μας και δημιουργεί οξείδωση.

Aν οντως ισχυε αυτό τοτε καθε λιγο θα την αλλαζαμε μετα από μερικες βροχες...και οι αλυσσιδες κοστιζουν...όχι οι αλυσσιεδς δεν κινδυνευουν από νερο, η μονη περιπτωση να παθει μια ποιοτικη αλυσσιδα κατι από νερο είναι μονο από το πιεστικο στα βενζινάδικα οπου με πιεση 120 μπαρ, οντως τα ορινγκς χαλανε, οποτε ας προσεχουμε τον κάθε καυμενο πακιστανο που πλενει την καλη μας και να τον συμβουλεύουμε να ριχνει νερο με διασπορα και από αποσταση τουλάχιστον 1,5 μετρο από τα ευαίσθητα σημεια της μηχανης μας..

Bradipous
20/12/2014, 22:00
Aν οντως ισχυε αυτό τοτε καθε λιγο θα την αλλαζαμε μετα από μερικες βροχες...και οι αλυσσιδες κοστιζουν...όχι οι αλυσσιεδς δεν κινδυνευουν από νερο

Για ξανασκεψου το. :rolleyes:

daz
21/12/2014, 00:41
Aν οντως ισχυε αυτό τοτε καθε λιγο θα την αλλαζαμε μετα από μερικες βροχες...και οι αλυσσιδες κοστιζουν...όχι οι αλυσσιεδς δεν κινδυνευουν από νερο, η μονη περιπτωση να παθει μια ποιοτικη αλυσσιδα κατι από νερο είναι μονο από το πιεστικο στα βενζινάδικα οπου με πιεση 120 μπαρ, οντως τα ορινγκς χαλανε, οποτε ας προσεχουμε τον κάθε καυμενο πακιστανο που πλενει την καλη μας και να τον συμβουλεύουμε να ριχνει νερο με διασπορα και από αποσταση τουλάχιστον 1,5 μετρο από τα ευαίσθητα σημεια της μηχανης μας..


Ωραίο επιχείρημα! To μανουαλ το έχεις κοιτάξει καθόλου? Ο ίδιος ο κατασκευαστής προτείνει καθαρισμό και λίπανση στην αλυσίδα κάθε x χιλιόμετρα και μετά από οδήγηση σε βροχή. Ναι, το νερό σκοτώνει την αλυσίδα μας.

Pan (dvs)
21/12/2014, 07:33
Aν οντως ισχυε αυτό τοτε καθε λιγο θα την αλλαζαμε μετα από μερικες βροχες...και οι αλυσσιδες κοστιζουν...όχι οι αλυσσιεδς δεν κινδυνευουν από νερο, η μονη περιπτωση να παθει μια ποιοτικη αλυσσιδα κατι από νερο είναι μονο από το πιεστικο στα βενζινάδικα οπου με πιεση 120 μπαρ, οντως τα ορινγκς χαλανε, οποτε ας προσεχουμε τον κάθε καυμενο πακιστανο που πλενει την καλη μας και να τον συμβουλεύουμε να ριχνει νερο με διασπορα και από αποσταση τουλάχιστον 1,5 μετρο από τα ευαίσθητα σημεια της μηχανης μας..

Απο το πιεστικο και απο το απορυπαντικο που βαζουνε πολλοι, παθαινει ζημια.

Με νερο (οχι με πιεση)την ξεπλενουμε απο τα χωματα και τα πετραδακια,για ολα τα υπολοιπα,παραφηνελαιο η κατι παρομοιο κλπ,κλπ.

zopas
21/12/2014, 09:58
Τι να σκεφτω βρε παιδια? 40.000χλμ με μια χρυση did εχω τοσο καιρο, με τοσες βροχες και εναλλαγες θερμοκρασιων και η αλυσσιδα μου είναι σαν καινουργια, σαν να την εβαλα χθες...το νερο δεν είναι εχθρος...η μη σωστη συντηρηση της και η εφαρμογη του πιεστικου ,χωρις προσοχη,όμως είναι ....αλλιμονο να πληρωναμε 130 ευρω για να οξειδώνεται η αλυσσιδα ετσι απλα...

Bradipous
21/12/2014, 10:17
Τι να σκεφτω βρε παιδια? 40.000χλμ με μια χρυση did εχω τοσο καιρο, με τοσες βροχες και εναλλαγες θερμοκρασιων και η αλυσσιδα μου είναι σαν καινουργια, σαν να την εβαλα χθες...το νερο δεν είναι εχθρος...η μη σωστη συντηρηση της και η εφαρμογη του πιεστικου ,χωρις προσοχη,όμως είναι ....αλλιμονο να πληρωναμε 130 ευρω για να οξειδώνεται η αλυσσιδα ετσι απλα...

Οταν βγενεις στην βροχη υποτιθεται πως ηδη εχει λιπανθει η αλυσιδα οποτε προστατευεται απο την υγρασια η οποια δεν θα περασει σε πιρακια κλπ.
Αν τωρα εσυ την πλυνεις με νερο και δεν στεγνωσει καλα μεχρι να βαλεις γρασσο τοτε αυτη η υγρασια θα εγκλωβιστει και μπορει με την πρωτη φορα να μην εχεις προβλημα αλλα με τον καιρο σιγουρα θα εχεις.

daz
21/12/2014, 14:56
Τι να σκεφτω βρε παιδια? 40.000χλμ με μια χρυση did εχω τοσο καιρο, με τοσες βροχες και εναλλαγες θερμοκρασιων και η αλυσσιδα μου είναι σαν καινουργια, σαν να την εβαλα χθες...το νερο δεν είναι εχθρος...η μη σωστη συντηρηση της και η εφαρμογη του πιεστικου ,χωρις προσοχη,όμως είναι ....αλλιμονο να πληρωναμε 130 ευρω για να οξειδώνεται η αλυσσιδα ετσι απλα...

Εδώ και 43,000 χλμ έχω την απλή did x-ring επάνω σε on-off που χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά και για χωμάτινες βόλτες και την οποία έχω καθαρίσει ελάχιστες φορές.
Τα χιλιόμετρα που αναφέρεις δεν είναι ενδεικτικό της σωστής συντήρησης.
Αν θέλεις σταμάτα να μπανιάρεις την αλυσίδα σου με νερό και πράσινο σαπούνι. Αν δεν πιστεύεις ότι της κάνεις κακό τότε κατάλαβε ότι δεν της κάνεις ούτε καλό. Ένα καλό καθάρισμα με πανί για να φύγει το παραφινέλαιο, με ένα δευτερο πανί καθαρίζουμε ότι έβγαλε μετά τη βολτα που κάναμε για να ανεβάσει θερμοκρασία και στο τέλος λίπανση στα σωστά σημεία. Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.

Καθάρισμα απαραίτητα μετά από κάθε πλύσιμο, οδήγηση σε βροχή ή χώμα, ακινησία σε υγρό περιβάλλον και 500 με 700 χλμ οδήγηση σε ιδανικές συνθήκες, ανάλογα του λιπαντικού που χρησιμοποιούμε.

Όλα τα μέταλλα που δεν έχουν υποστεί καμία κατεργασία για προστασία απ' την οξείδωση οξειδώνονται το ίδιο εύκολα και ο μεγάλος τους εχθρός είναι η υγρασία. Η αλυσίδα μας είναι ένα απ' αυτά.
Αφησέ τη για λίγο χωρίς λιπαντικό και θα δεις πόσο γρήγορα θα εμφανιστεί σκουριά στην εξωτερική επιφάνεια. Το ίδιο εύκολα θα οξειδωθούν και τα σημεία μεταξύ πίρου και κουζινέτου ή μεταξύ κουζινέτου και εξωτερικού κυλίνδρου αν εγκλωβιστεί εκει μέσα υγρασία.

Τα λιπαντικά που χρησιμοποιούμε όταν βγαίνουν απ' το μπουκαλάκι τους είναι τόσο υγρά όσο το νεράκι για να μπορούν να εισχωρούν παντού. Μετά γίνονται σαν γράσο και πιο κολλώδη για να μένουν στα σημεία που πρέπει. Η εξωτερική επιφάνεια της αλυσίδας δεν είναι ένα απ' αυτά τα σημεία. Μετά τη λίπανση μπορούμε να αφαιρέσουμε το περιττό λιπαντικό που δεν εισχώρησε μέσα αφήνοντας ένα λεπτό μόνο στρώμα στους κρίκους για να μην σκουριάσουν. Το πολύ λιπαντικό εξωτερικά μόνο καλό δεν κάνει αφού βοηθάει την σκόνη και την βρωμιά να κολλήσει επάνω και κάποια στιγμή να την περάσει μέσα.

Το έχω πει τόσες φορές. Αν βαριέσται να καθαρίζεται την αλυσίδα σας αφήστε τη στη μοίρα της. Το ποίημα θα το πει σε περισσότερα χλμετρα από το αν την καθαρίζαμτε με λάθος τρόπο.
Οι σημερινές πανάκριβες αλυσίδες κάνουν καταπληκτική δουλειά στο να κρατάνε έξω ότι τις χαλάει, ας μην τις υποβάλουμε σε περισσότερες δοκιμασίες.

Ο λόγος που είναι τόσο ακριβές δεν είναι για να μην σκουριάζουν, είναι για όλη την εξέλιξη που κουβαλάνε ωστε να κάνουν αυτό που κάνουν ακόμα καλύτερα, με λιγότερες τριβές, (που μεταφράζεται σε λιγότερους χαμένους ίππους) και για περισσότερο διάστημα.

toyar
21/12/2014, 16:09
κι εγω θα (ξανα)καταθεσω την αποψη οτι απο τοτε που ακουσα το manual και χρησιμοποιω βαλβολινη η αλυσιδα δεν δειχνει να χρειαζεται ουτε καν καθαρισμα

zopas
21/12/2014, 17:33
Eννοειται οτι η ολη συζητηση γινεται πανω στο γεγονος οτι λιπαινουμε τακτικοτα τη αλυσσιδα μας...απο αυτη την αποψη το να την καθαρισουμε για λιγα λεπτα με νερο και αβα , να την στεγνωσουμε με πανι και να την ξαναλιπανουμε αμεσως δεν νομιζω οτι της κανουμε ζημια..
Οντως οι κατασκευαστες αναφερουν για λιπαντικο την βαλβολινη αλλα δνω ειναι η καλυτερη επιλογη κραταει την λιπανση οολυ λιγο και λερωνει αφορητα την ζαντα κατα την εφαρμογη.

Οταν ανοιξα την DID η αλυσσιδα ηταν γεματη απο πρεσσαριστο γρασσο αλλα και αυτο δεν συμφερει γιατι ενω λιπαινει για παρα πολλα χιλιομετρα , το γρασσο μαζευει <μακα> και ξαφνικα η αλυσσιδα θελει καθαρισμα και ξανα εφαρμοφη λιπαντικου.

Μεση λυση τα σπρευ, τωρα βαζω το torco με αντιτριβικο και γενικα ειμαι ευχαριστημενος αλλα οπως ειπα τιποτα δεν μου εδινε την αισθση που ειχε στην αλυσσιδα μου η απλη βαλβολινη...

toyar
21/12/2014, 17:50
κανενα μεταλλικο εξαρτημα δεν προβλεπεται να καθαριζεται με νερο και σαπουνι
το πιο συνηθες καθαριστικο ειναι το πετρελαιο το οποιο ομως στις αυτολιπαινομενες αλυσιδες απαγορευεται λογω τσιμουχακιων
αν υπαρχει αναγκη για καθαρισμα μπορει να γινεται με στεγνο πανι ή το πολυ πολυ καθαρισμα με πινελο βουτηγμενο σε μεταχειρισμενο μηχανολαδο
ξαναλεω οτι η αλυσιδα μου με βαλβολινη απο καινουρια ειναι πεντακαθαρη και δεν εχει στεγνωσει -ξεραθει ποτε
δεν εχει σκουριες, δεν εχει κομπους, παραμενει υγρη απο λαδωμα σε λαδωμα, δεν κανει θορυβο, δεν θελει τεντωμα
το μονο οπτικο και οχι λειτουργικο προβλημα της βαλβολινης ειναι οτι μου βρωμιζει την περιοχη του εμπρος γραναζιου
κανενα σπρευ λιπανσης δεν εχει τοσο καλα αποτελεσματα

daz
21/12/2014, 18:04
Toyar μια χαρά είναι η βαλβολίνη για την προστασία της εξωτερικής επιφάνειας, μην νομίζεις όμως ότι μπαίνει μέσα και λιπαίνει τους πίρους και κουζινέτα. Βέβαια μέσα στα πιράκια υπάρχει γράσο το οποίο κάνει την δουλειά που θέλουμε και απ' την στιγμή που εξωτερικά είναι καθαρή και δεν μαζεύει σκόνη είμαστε μια χαρά. Προστατευεις την αλυσίδα σου εξωτερικά απ' την οξείδωση και προστατεύεις και το γράσο που έχει μέσα από κατασκευής.
Όταν την αλλάξω αυτή που έχω θα ανοίξω μερικούς κρίκους να δω τι υπάρχει μέσα και σε τι κατάσταση είναι.

toyar
21/12/2014, 18:26
μα δεν νομιζω οτι μπαινει μεσα........
αλιμονο αν εμπαινε μεσα
μιλαμε παντα για εξωτερικη λιπανση στα σημεια επαφης με τα γραναζια

daz
21/12/2014, 18:33
Eννοειται οτι η ολη συζητηση γινεται πανω στο γεγονος οτι λιπαινουμε τακτικοτα τη αλυσσιδα μας...απο αυτη την αποψη το να την καθαρισουμε για λιγα λεπτα με νερο και αβα , να την στεγνωσουμε με πανι και να την ξαναλιπανουμε αμεσως δεν νομιζω οτι της κανουμε ζημια..

Αν έτσι νομίζεις έτσι θα 'ναι!

Ρε φίλε τη λίμα την έχεις πλύνει ποτέ με νερό?

Μια πένσα γεμάτη λάδια την έχεις πλύνει ποτέ με νερό ή την σκουπίζεις με ένα πανί? Αν αυτά τα λάδια ήταν κωλώδη και δεν έφευγαν μόνο με σκούπισμα θα έβαζες νερό και φερυ ή κάποιο διασπαστικό όπως wd40 και πανί?

Τι μανία είναι αυτή με το νερό?

Κάνουμε αμάν να διώξουμε την υγρασία απ' τα μέταλα που έχουν κινούμενα μέρη με μικρές ανοχές και εσύ πας και βάζεις νερό σε κάτι που αποτελείται μόνο από κινούμενα μέρη.



Οντως οι κατασκευαστες αναφερουν για λιπαντικο την βαλβολινη αλλα δνω ειναι η καλυτερη επιλογη κραταει την λιπανση οολυ λιγο και λερωνει αφορητα την ζαντα κατα την εφαρμογη.

Οταν ανοιξα την DID η αλυσσιδα ηταν γεματη απο πρεσσαριστο γρασσο αλλα και αυτο δεν συμφερει γιατι ενω λιπαινει για παρα πολλα χιλιομετρα , το γρασσο μαζευει <μακα> και ξαφνικα η αλυσσιδα θελει καθαρισμα και ξανα εφαρμοφη λιπαντικου.

Μεση λυση τα σπρευ, τωρα βαζω το torco με αντιτριβικο και γενικα ειμαι ευχαριστημενος αλλα οπως ειπα τιποτα δεν μου εδινε την αισθση που ειχε στην αλυσσιδα μου η απλη βαλβολινη...



To είπα και πριν. Την εξωτερική επιφάνεια της αλυσίδας την καθαρίζουμε απ' τα λάδια που δεν εισχώρησαν μέσα ώστε να αποφύγουμε την βρωμιά.

Όσο πιο κολλώδες είναι το λιπαντικό που χρησιμοποιούμε τόσο περισσότερο θα διαρκεί, τοσο λιγότερο θα καταλήγει στην ζάντα μας και τόσο περισσότερη βρωμιά θα μαζεύει. Αυτά που είναι πολύ κολλώδη λοιπόν καλύτερα να χρησιμοποιούνται σε άσφαλτο και γενικά σε καθαρό περιβάλλον. Υπάρχουν και λιγότερο κολλώδη που καθαρίζονται ευκολότερα, μαζεύουν λιγότερη βρωμιά και διαρκούν λιγότερο ενώ υπάρχουν και αυτά που είναι για χρήση σε χώμα. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει. Όσο λιγότερη βρωμιά μαζεύει τόσο λιγότερο θα διαρκεί. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Πάντως μια αλυσίδα με μισό τόνο γράσο απ' έξω μόνο σωστά συντηρημένη δεν είναι.

daz
21/12/2014, 18:45
Επίσης το πετρέλαιο το φωτιστικό πετρέλαιο το παραφινέλαιο κτλ. περιέχουν ουσίες που δεν κάνουν καλό στα τσιμουχάκια. Αν μείνουν πολύ ώρα μαλακώνουν με αποτέλεσμα μετά από μερικές χρήσεις να τα βρίσκουμε κολλημένα επάνω στη ζάντα.
Το μηχανόλαδο το ίδιο. Γενικά ότι διασπά τη βρωμιά μπορεί να βλάψει και τα τσιμουχάκια.

Το θέμα είναι ότι όταν εφαρμόζεται για καθαρισμό και σκουπίζεται αμέσως σε συνδυασμό με το λάδι που περιέχει δεν προλαβαίνει να κανει ζημιά.

Η βενζίνη τα ξεραίνει. Το πετρέλαιο τα μαλακώνει. Το φωτιστικό που έχει περισσότερο λάδι κάνει λιγότερη ζημιά. Το παραφινέλαιο που περιέχει ακόμα περισσότερο λάδι κάνει ακόμα λιγότερη ζημιά και αν σκουπιστεί αμέσως καθόλου. Ακόμα και το πετρέλαιο αν σκουπιστεί αμέσως δεν καταστρέφει τα oring.

Γενικά όσο πιο ευκολα διασπά την βρωμιά αυτό που χρησιμοποιούμε τόσο χειρότερο είναι. Εξαίρεση ίσως αυτά που πουλάνε στο εμπόριο και είναι o-ring friendly χωρίς να βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. Φυσικά το wd40 δεν είναι ένα απ' αυτά.

Το μηχανόλαδο είναι καλό σαν καθαριστικό γιατί περιέχει διάφορα διασπαστικά αλλά και αυτό πρέπει να καθαρίζεται καλά πριν λιπάνουμε.

typhoon
21/12/2014, 20:35
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ στα λεγόμενα σου, ωστόσο μπορείς να μου εξηγήσεις τα περί λαδιού που αναφέρεις

Η βενζίνη τα ξεραίνει. Το πετρέλαιο τα μαλακώνει. Το φωτιστικό που έχει περισσότερο λάδι κάνει λιγότερη ζημιά.

daz
21/12/2014, 23:31
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ στα λεγόμενα σου, ωστόσο μπορείς να μου εξηγήσεις τα περί λαδιού που αναφέρεις

Τι να εξηγήσω, όλα ανήκουν στα καυσιμα έλαια είναι παράγωγα του αργού πετρελαίου και όλα έχουν διαφορετική σύνθεση. Αλλά και τα παραφινέλαια πάλι δεν είναι όλα ίδια μεταξύ τους ανάλογα με την περιεκτικότητα σε βενζόλιο ή όχι κτλ.

dimitrisag
22/12/2014, 09:19
Πάντως ρε παιδιά το παραφινέλαιο με βάση την δικιά μου πείρα και καλή δουλειά και αν το χρησιμοποιήσεις σωστά δεν κάνει και ζημιά στην αλυσίδα.

Το βασικό είναι η οδοντόβουρτσα, το σκούπισμα μετά με χαρτί κουζίνας (:cool:) και πάντα να το αφήνεις κάνα μισάωρο πριν μπει το λιπαντικό για να στεγνώσει πλήρως.

Αφού η αλυσίδα είναι μέταλλο σκέτο βάζεις το λιπαντικό και είσαι οκ.

Α και κάτι άλλο: Wurth παιδιά! Είναι φοβερό! Λιπαίνει όμορφα και το βασικό ΔΕΝ πιτσιλάει καθόλου!

Bradipous
22/12/2014, 10:31
Εστω οτι καθαριζουμε με παραφινελαιο, ακομη και αν το αφησουμε μιση ωρα να στεγνωσει νομιζω πως η "λαδιλα" παραμενει. Πως το αφαιρουμε και πως ειμαστε σιγουροι οτι δεν υπαρχει πλεον στην αλυσιδα παραφινελαιο ωστε να ψεκασουμε με το σπρει και να μην πεσει πανω στο παραφινελαιο, οποτε να παει χαμενο;

lykourgi
22/12/2014, 10:44
Προσωπικά, σκουπίζω τα πολλά, κάνω καμμιά βόλτα και το παραφινέλαιο φεύγει.

Μετά λιπαίνω.

dimitrisag
22/12/2014, 11:14
Εστω οτι καθαριζουμε με παραφινελαιο, ακομη και αν το αφησουμε μιση ωρα να στεγνωσει νομιζω πως η "λαδιλα" παραμενει. Πως το αφαιρουμε και πως ειμαστε σιγουροι οτι δεν υπαρχει πλεον στην αλυσιδα παραφινελαιο ωστε να ψεκασουμε με το σπρει και να μην πεσει πανω στο παραφινελαιο, οποτε να παει χαμενο;

Την είχα πατήσει πολλές φορές έτσι. Έχω ξοδέψει πολλές φορές τσάμπα το λιπαντικό μου. Δεν πρέπει να παραλείπουμε το σκούπισμα μετά με απορροφητικό υλικό. Αλλιώς είναι δώρο άδωρο... Και νομίζω με ότι χρησιμοποιείς για να καθαρίσεις την αλυσίδα σου είναι απαραίτητο να την σκουπίσεις μετά. Έτσι κ αλλιώς όλα τα καθαριστικά περιέχουν συστατικά που είναι ικανά να διασπούν λάδι γράσα και λεκέδες. Άρα επιβάλλεται να το περνάς ένα σκούπισμα μετά ώστε να είναι στεγνό μέταλλο μόνο πριν πέσει πάνω του το λιπαντικό.

daz
22/12/2014, 12:14
Ρε σεις σοβαρά τώρα? :lol:

Πριν πόσα ποστ έγραψα ότι αφού καθαρίσουμε και σκουπίσουμε δεν τελειώσαμε.

Πρέπει να κάνουμε μια βόλτα για να ανεβάσει θερμοκρασία και να πετάξει ότι έχει παραμείνει από το καρθαριστικό.

Μετά έγραψα ότι ξανασκουπίζουμε για να πάρουμε τα τελευταία υπολείμματα καθαριστικού και μετά λιπαίνουμε.


Σε πολλά ποστ έχω γράψει... (και όχι μονο εγω αν θυμάμαι καλά)

Μην φοβάστε να κάνετε βόλτα το μηχανάκι σας χωρίς λιπαντικό στην αλυσίδα. Δεν είναι χωρίς λιπαντικό! Λιπαντικό έχει μέσα από κατασκευής της. Η βόλτα μας πρέπει να είναι τέτοια ώστε να ανεβάσει θερμοκρασία και να πετάξει ότι έχει παραμείνει από το καθαριστικό. Μια γύρα στο τετράγωνο με 20 χλμ προφανώς δεν είναι αρκετή, το καθαριστικό που παγιδεύεται μεταξύ εξωτερικών κυλίνδρων και κουζινέτου δεν θα φύγει έτσι ουτε θα βγει στην επιφάνεια ώστε να το καθαρίσουμε.




Φίλε Δημήτρηsag. Με την οδοντόβουρσα γινόμαστε σαν σκυλιά δαλματίας.
Πιστεύεις ότι το παραφυνέλαιο εξατμίζεται αν την αφήσεις μισή ώρα?

Αφού είστε τόσο ψείρες με την αλυσίδα σας γιατί δεν πάτε να πάρετε αυτά τα ειδικά καθαριστικά βουρτσάκια που την αγκαλιάζουν με αγάπη και καθώς γυρίζουμε τη ρόδα αυτή γίνεται λαμπερή σαν τον ήλιο και αστράφτει?

Bradipous με τον τοπο που περιέγραψα φεύγει. Απολύτως σίγουρος ότι δεν έχει μείνει ούτε μυρωδιά από το καθαριστικό μπορείς να είσαι μόνο με τα καθαριστικά του εμπορίου τα οποία πραγματικά εξατμίζονται σχεδόν στον ίδιο χρόνο με το καθαριστικό φρένων.
Εξατμίζονται τόσο γρήγορα που αν ψεκάσεις και δεν προλάβεις να σκουπίσεις έχουν γίνει καπνός και πρέπει να ξαναψεκάσεις. :lol:
Κανα δυο φορές που πήρα κόντεψα να τελειώσω ένα μπουκάλι για ένα καθάρισμα. :lol: Αν θέλεις μπορείς να καθαρίζεις με παραφυνέλαιο μέχρι η αλυσίδα σου να λάμψει και μετά να ρίχνεις μια πενιά από καθαριστικό για να διώξει ότι έχει παραμείνει απ' το παραφινέλαιο. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις οικονομία στο ακριβό καθαριστικό αλυσίδας αφού θα το χρησιμοποιήσεις πολύ περισσότερες φορές και θα είσαι απολύτως σίγουρος ότι είναι πεντακάθαρη και χωρίς ίχνος απο οτιδήποτε που μπορεί να διασπάσει το λιπαντικό.

lykourgi
22/12/2014, 13:45
1. Μην φοβάστε να κάνετε βόλτα το μηχανάκι σας χωρίς λιπαντικό στην αλυσίδα.


2. ..........τα καθαριστικά του εμπορίου τα οποία πραγματικά εξατμίζονται σχεδόν στον ίδιο χρόνο με το καθαριστικό φρένων.
Εξατμίζονται τόσο γρήγορα που αν ψεκάσεις και δεν προλάβεις να σκουπίσεις έχουν γίνει καπνός και πρέπει να ξαναψεκάσεις. :lol:
Κανα δυο φορές που πήρα κόντεψα να τελειώσω ένα μπουκάλι για ένα καθάρισμα. :lol:


3. Αν θέλεις μπορείς να καθαρίζεις με παραφυνέλαιο μέχρι η αλυσίδα σου να λάμψει και μετά να ρίχνεις μια πενιά από καθαριστικό για να διώξει ότι έχει παραμείνει απ' το παραφινέλαιο. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις οικονομία στο ακριβό καθαριστικό αλυσίδας αφού θα το χρησιμοποιήσεις πολύ περισσότερες φορές και θα είσαι απολύτως σίγουρος ότι είναι πεντακάθαρη και χωρίς ίχνος απο οτιδήποτε που μπορεί να διασπάσει το λιπαντικό.



1. Στη βόλτα δε με το παραφινέλαιο θα διαπιστώσετε ότι η αλυσίδα "κελαηδάει" σαν καινούργια. Αλλά δεν κρατάει πολύ.


2. Πραγματικά, κανα δυό που δοκίμασα δεν κατάλαβα πως, υποτίθεται ότι, λειτουργούν. Εξατμίζονταν πριν προλάβουν να διαλύσουν τη βρώμα. Δεν έκαναν τίποτε. Εκτός εάν πράγματι χρειάζεται μισό μπουκάλι τη φορά, οπότε δεεεν........... Παραφινέλαιο for ever.


3. Αν κάποιος έχει την υπομονή να το κάνει όλο αυτό, μπράβο του. Μάλλον είναι ο πιο σωστός και πλήρης τρόπος.

Bradipous
22/12/2014, 14:06
Bradipous με τον τοπο που περιέγραψα φεύγει. Απολύτως σίγουρος ότι δεν έχει μείνει ούτε μυρωδιά από το καθαριστικό μπορείς να είσαι μόνο με τα καθαριστικά του εμπορίου τα οποία πραγματικά εξατμίζονται σχεδόν στον ίδιο χρόνο με το καθαριστικό φρένων.
Εξατμίζονται τόσο γρήγορα που αν ψεκάσεις και δεν προλάβεις να σκουπίσεις έχουν γίνει καπνός και πρέπει να ξαναψεκάσεις. :lol:
Κανα δυο φορές που πήρα κόντεψα να τελειώσω ένα μπουκάλι για ένα καθάρισμα. :lol: Αν θέλεις μπορείς να καθαρίζεις με παραφυνέλαιο μέχρι η αλυσίδα σου να λάμψει και μετά να ρίχνεις μια πενιά από καθαριστικό για να διώξει ότι έχει παραμείνει απ' το παραφινέλαιο. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις οικονομία στο ακριβό καθαριστικό αλυσίδας αφού θα το χρησιμοποιήσεις πολύ περισσότερες φορές και θα είσαι απολύτως σίγουρος ότι είναι πεντακάθαρη και χωρίς ίχνος απο οτιδήποτε που μπορεί να διασπάσει το λιπαντικό.

Αυτο κανω κ εγω...
Και μετα την βολτα - ζεσταμα αλυσιδας κανα 2 γερες γκαζιες στο διπλο σταντ για να φυγουν και τα τελευταια.


Για τους περισσοτερο εκλεπτισμενους υπαρχουν κατι τετοιες πατεντες.
https://www.youtube.com/watch?v=iF1dKUZLQE4

dimitrisag
22/12/2014, 14:07
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι για όλους εμάς που το εργαλείο μας δεν στέκεται στα δυο ποδάρια... Αχ...:mad:

Pan (dvs)
22/12/2014, 14:13
Kαπου ειχα δει ενα πινακα με τις απωλεις που μπορει να εχουμε με κακοσυντηρημενη αλυσιδα.Αν θυμαμαι καλα σε αρκετες περιπτωσεις εφτανε το 10%.Τις μετρησεις τις ειχε κανει η Total(?).

Μου ειχε κανει φοβερη εντυπωση.

teogtp
22/12/2014, 14:40
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι για όλους εμάς που το εργαλείο μας δεν στέκεται στα δυο ποδάρια... Αχ...:mad:

Έπρεπε να με δεις χθές ......
Καθάρισμα και λίπανση στο μαγαζι, χωρίς το σταντ μιας και το έχω αφησει στο σπιτι....
Βαρεθηκα να σμπρωχνω το γουμαρι πέρα δώθε.

dimitrisag
22/12/2014, 14:46
Έπρεπε να με δεις χθές ......
Καθάρισμα και λίπανση στο μαγαζι, χωρίς το σταντ μιας και το έχω αφησει στο σπιτι....
Βαρεθηκα να σμπρωχνω το γουμαρι πέρα δώθε.

Μωρέ, αν είστε ντουέτο με κάνα φίλο γίνεται δουλειά. Ξαπλάρει το μοτόρι ο ένας πάνω του με το σταντ και ελευθερώνεται ο πίσω τροχός... Δεν μπορώ όμως να σκεφτώ όμως καμία πατέντα (χωρίς να έχω πίσω σταντ) για τις μέρες μοναξιάς...

zopas
22/12/2014, 17:01
Ειχα σκασει 14 ευρω για κηροζινη(ναφθα) της χοντα, μιλαμε επρεπε να ριξω στην αλυσσιδα το μισο σπρευ για να εχω αποτελεσμα..δεν συμφερει με τιποτα...παραφινελαιο και παλι παραφινελαιο...οσο για το σπρευ της Wyeth πραγματικα ηταν οτι καλυτερο εχω βαλει και οτι πιο κοντα στην αισθηση της βαλβολινης αλλα ελεος...8 ευρω για 150 ml(!) Σπρευ ειναι πανακριβο και δεν συμφερει με τιποτα.....

lykourgi
22/12/2014, 17:10
Για τους περισσοτερο εκλεπτισμενους υπαρχουν κατι τετοιες πατεντες. https://www.youtube.com/watch?v=iF1dKUZLQE4


Αν προσέξετε, το υγρό που χρησιμοποιούν για το καθάρισμα, μοιάζει πολύ με παραφινέλαιο. Βρε λες;

daz
22/12/2014, 21:13
:lol:

Τι άλλο θα δούμε ρε?!

foogr01
22/12/2014, 21:36
Μωρέ, αν είστε ντουέτο με κάνα φίλο γίνεται δουλειά. Ξαπλάρει το μοτόρι ο ένας πάνω του με το σταντ και ελευθερώνεται ο πίσω τροχός... Δεν μπορώ όμως να σκεφτώ όμως καμία πατέντα (χωρίς να έχω πίσω σταντ) για τις μέρες μοναξιάς...

Με ένα μικρό γρύλο στα δεξιά του ψαλιδιού σηκώνεις ελάχιστα ώστε να απελευθερωθεί ο πίσω τροχός και να μπορείς να τον γυρίσεις.

foogr01
22/12/2014, 21:41
:lol:

Τι άλλο θα δούμε ρε?!

Το Kettenmax υπάρχει καιρό. Να σου πω την αλήθεια το έχω σκεφτεί, αλλά μετά δεν ξέρω τι θα κάνω με όλες τις παλιές μου οδοντόβουρτσες... :lol:


Κάποτε κάποιος μου είπε : "η αλυσίδα είναι αναλώσιμο, δεν ασχολούμαι μαζί της και όταν έρθει η ώρα της απλά την αλλάζω".
Όσο μεγαλώνω αρχίζω και καταλαβαίνω ολοένα και περισσότερο την πρόταση αυτή :lol:

daz
22/12/2014, 23:59
Το Kettenmax υπάρχει καιρό. Να σου πω την αλήθεια το έχω σκεφτεί, αλλά μετά δεν ξέρω τι θα κάνω με όλες τις παλιές μου οδοντόβουρτσες... :lol:


Κάποτε κάποιος μου είπε : "η αλυσίδα είναι αναλώσιμο, δεν ασχολούμαι μαζί της και όταν έρθει η ώρα της απλά την αλλάζω".
Όσο μεγαλώνω αρχίζω και καταλαβαίνω ολοένα και περισσότερο την πρόταση αυτή :lol:

Δεν το αποφασίζω συχνά αλλά όταν το αποφασίζω, ένα ζευγάρι γάντια, κανα δυο πανάκια, λίγο καμένο λάδι που φυλάω σε κάθε αλλαγή και κανένα 10λεπτο σκάρτο, μου είναι υπερ αρκετά.

Την τελευταία εβδομάδα όλο λέω να την καθαρίσω και το μόνο που κάνω είναι να γράφω θεωρίες για το πως είναι το ιδανικό καθάρισμα. :lol:

Να αμελήσει κάποιος την αλυσίδα του δεν είναι κακό αλλά είναι σημαντικό να ξέρει πότε ήρθε η ώρα της αλλαγής για να μην την τραβάει απ' τα κάρτερ.

dimitrisag
29/12/2014, 09:08
Ερώτηση:
Καθάρισα-ρύθμισα την αλυσίδα, αλλά...
Νομίζω ότι δεν έχω ρεγουλάρει τον πίσω τροχό τέλεια... Που το βασίζω; Στο ότι πέρα από το γεγονός ότι έχασα τον ρυθμό μου και δεν θυμάμαι αν έστριψα στον ίδιο αριθμό στροφών και τους δύο ρεγουλατόρους, ενώ τα σημάδια του τροχού μου δείχνουν ότι είναι οκ, έχω ένα ανεπαίσθητο κοσκίνισμα στο τιμόνι όταν είμαι στα 80 χμ/ω. Όταν δε είχα πάνω την μπαγαζίερα ήταν πολύ πιο έντονο!
Επίσης όπως είδα σήμερα το πίσω γρανάζι, όταν το κοιτάς από τη μεριά της αλυσίδας στα δόντια του δεν έχει γράσο (σαν να το έχεις καθαρίσει, φαίνεται το μέταλλο), ενώ όταν το κοιτάς από την άλλη μεριά είναι κανονικά με γράσο.
Το μήκος των ρεγουλατόρων είναι το ίδιο; Το λέω γιατί αν είναι έτσι είναι εύκολο να υπολογίσουμε την τέλεια ρύθμιση απλά μετρώντας και ρυθμίζοντας ώστε το μήκος της περισευούμενης βίδας του ρεγουλατόρου να είναι ίδιο και στους δύο.

Pan (dvs)
29/12/2014, 12:37
Η λογικη λεει οτι οταν αλλαζεις θεση στον ενα ρεγουλατορο ακολουθει και ο αλλος.Το κοσκινισμα λογικα οφειλετε στον μπροστινο τροχο.Αν ητανε ο πισω στραβοκαθισμενος θα κοσκινιζε ο πισω.Ριξε και μια ματια στις βιδες της μπαγαζιερας.

Ποσο τεντωσες την πισω αλυσιδα,στην τυχη το εκανες?

dimitrisag
29/12/2014, 12:50
Η λογικη λεει οτι οταν αλλαζεις θεση στον ενα ρεγουλατορο ακολουθει και ο αλλος.Το κοσκινισμα λογικα οφειλετε στον μπροστινο τροχο.Αν ητανε ο πισω στραβοκαθισμενος θα κοσκινιζε ο πισω.Ριξε και μια ματια στις βιδες της μπαγαζιερας.

Ποσο τεντωσες την πισω αλυσιδα,στην τυχη το εκανες?

Χαχα, όχι δεν το έκανα στην τύχη, έχει τον απαιτούμενο τζόγο της! Απλά νομίζω ότι παίζει να έχω σφίξει 1 τέταρτο παραπάνω τον αριστερό... Γιατί όταν πρέπει να κάνεις κάτι στη μηχανή πρέπει να είσαι σε έναν χώρο που τίποτα να μη σου τραβάει την προσοχή...

stam2
29/12/2014, 12:54
Η λογικη λεει οτι οταν αλλαζεις θεση στον ενα ρεγουλατορο ακολουθει και ο αλλος.Το κοσκινισμα λογικα οφειλετε στον μπροστινο τροχο.Αν ητανε ο πισω στραβοκαθισμενος θα κοσκινιζε ο πισω.Ριξε και μια ματια στις βιδες της μπαγαζιερας.

Ποσο τεντωσες την πισω αλυσιδα,στην τυχη το εκανες?

οι ταλαντώσεις σχεδόν πάντα καταλήγουν στο τιμόνι, και εμπρός...
τσέκαρε εκτός από το αν είναι ίσια εκατέρωθεν οι ρεγουλατόροι (βασιζόμενος ΜΟΝΟ στα σημάδια που έχει το ψαλίδι), επίσης αν έχεις σφίξει καλά και δεν έχει μπόσικα ο πίσω τροχός.
Συν αυτό, καλό θα ήταν να ελέγξεις και τα ρουλεμάν σου τα οποία ενδεχομένως να είχαν φθαρεί, και τώρα μετά την επέμβασή σου επιτρέπουν να υπάρχουν μπόσικα στον πίσω άξονα, και συνεπώς ταλαντώσιεις..

Pan (dvs)
29/12/2014, 12:55
Χαχα, όχι δεν το έκανα στην τύχη, έχει τον απαιτούμενο τζόγο της! Απλά νομίζω ότι παίζει να έχω σφίξει 1 τέταρτο παραπάνω τον αριστερό... Γιατί όταν πρέπει να κάνεις κάτι στη μηχανή πρέπει να είσαι σε έναν χώρο που τίποτα να μη σου τραβάει την προσοχή...

Αν εχεις διπλο σταντ, σηκωσε την και κοιταξε την .Αλλιως ξανακαντο απο την αρχη.

OldMan
29/12/2014, 13:53
Γιατί όταν πρέπει να κάνεις κάτι στη μηχανή πρέπει να είσαι σε έναν χώρο που τίποτα να μη σου τραβάει την προσοχή...
Να μην ξανατεντώσεις αλυσίδα σε στριπτιζαδικο..!!!

dimitrisag
29/12/2014, 14:12
...καλό θα ήταν να ελέγξεις και τα ρουλεμάν σου τα οποία ενδεχομένως να είχαν φθαρεί, και τώρα μετά την επέμβασή σου επιτρέπουν να υπάρχουν μπόσικα στον πίσω άξονα, και συνεπώς ταλαντώσιεις..

Τα ρουλεμάν πως να τα ελέγξω;

OldMan
29/12/2014, 14:15
Τα ρουλεμάν πως να τα ελέγξω;
Κουνώντας τον τροχο στις 2 καθετες διευθύνσεις σε σχέση με τον άξονα..

dimitrisag
07/01/2015, 14:28
ρε παιδιά μέσα σε δύο βδομάδες ξαναχαλάρωσε η ρουφ-ι-άνα... είναι δυνατόν;;;

toyar
07/01/2015, 14:31
μηπως εκει που τη βλεπεις χαλαρη ειναι το κανονικο της τεντωμα;
αστην εκει που ειναι και τσεκαρε αν θα χαλαρωσει κι αλλο

dimitrisag
07/01/2015, 14:41
λες; Καλά θα δω, δεν θέλω επιπλέον έξοδα (έπεται μεγάλο σέρβις το στανιό μου...)

Konstantinos
11/01/2015, 12:56
Ερώτηση:
Πώς καταλαβαίνουμε ότι η αλυσίδα θέλει αλλαγή;
Ακόμη κι αν η κατάστασή της είναι καλή, χρειάζεται αλλαγή μετά από κάποια χλμ ή κάποια χρόνια;

SHOOTER045
11/01/2015, 14:00
Αν δεν έχει φτάσει στο τέρμα ( σήμαδια αντικατάστασης) αν τα κυλινδρακια υπάρχουν όλα, αν στο πίσω γρανάζι δεν σηκώνεται υπερβολικά τραβώντας την και δεν χτυπάει κατά την κίνηση, δεν υπάρχει λογος να την αλλάξεις, ασχέτως χλμ η ετών.

Ichigo
17/01/2015, 11:15
Πάντως ύστερα από δοκιμές σε βάθος χρόνου με όσα σπρεϋ βαλβολίνες κλπ που δοκίμασα για να πετύχω τη λίπανση μεταξύ ράουλου και "bushing" για την οποία δικαίως και σωστά σκούζει ο παλιΑνθρωπας κατέληξα ότι για να πετύχω "διείσδυση" στο συγκεκριμένο σημείο - ναι ακούγεται πρόστυχο και μ' αρέσει :D - το πετυχαίνω με το HHS της Würth. Εξαιρετικά λεπτόρευστο και όπου μόλις εξατμιστεί ο "αραιωτής" του μένει το λιπαντικό. ΠροδιαγραφΑΙ εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P%2009%206045.pdf) και εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/msds/0893%20106%206_t1354548455916.pdf). Βέβαια όπως όλα περιέχει παράγωγα πετρελαίου, οι ίδιοι οι Αλεμάνιοι πάντως διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι είναι ασφαλές για τα ο-x-rings. Η αλυσίδα οταν το ψεκάζεις κυριολεκτικά βλέπεις ότι το "πίνει" και το κυριότερο δεν πετάει για κανένα λόγο. Είναι λίγο ακριβό όμως.

Φυσικά προηγείται καθάρισμα με παραφινέλαιο και βουρτσάκι -ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ mL ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΥΜΑΤΑ- την σκουπίζουμε και μετά πλύσιμο το μοτορι μας και σπρέϊ.

daz
17/01/2015, 16:09
Ερώτηση:
Πώς καταλαβαίνουμε ότι η αλυσίδα θέλει αλλαγή;
Ακόμη κι αν η κατάστασή της είναι καλή, χρειάζεται αλλαγή μετά από κάποια χλμ ή κάποια χρόνια;

Ότι είπε ο shooter.
Αν χτυπάει σημαίνει ότι έχει κολλημένους κρίκους. Θα το διαπιστώσεις και κατά τη ρύθμιση όπου αλλού θα είναι τεντωμένη και αλλού χαλαρή.

Αν δεν έχει κολλημένους πίρους ο χοντροκομμένος τρόπος που κάνουμε όλοι είναι αυτός που είπε ο shooter. Σηκώνουμε την αλυσίδα απ' το πίσω γρανάζι και αν φανεί πάνω απ' το μισό δόντι θέλει αλλαγή. Αναλυτικότερος και σωστότερος τρόπος αναγράφεται στο owners manual. Μετράς το μήκος ορισμένων συνδέσμων και αν είναι μεγαλύτερο απ' το προτεινόμενο πας για αλλαγή.

Κάτι που δεν αναφέρθηκε είναι ότι αλυσίδα αλλάζουμε και όταν έχουμε υπερβολικά φθαρμένα γρανάζια. (Συνήθως υπερβολικά φθαρμένα γρανάζια πριν "τελειώσει" η αλυσίδα οφείλονται σε λάθος ευθυγράμμιση ή λαθος τοποθέτηση των συνεμπλοκ).


Πάντως ύστερα από δοκιμές σε βάθος χρόνου με όσα σπρεϋ βαλβολίνες κλπ που δοκίμασα για να πετύχω τη λίπανση μεταξύ ράουλου και "bushing" για την οποία δικαίως και σωστά σκούζει ο παλιΑνθρωπας κατέληξα ότι για να πετύχω "διείσδυση" στο συγκεκριμένο σημείο - ναι ακούγεται πρόστυχο και μ' αρέσει :D - το πετυχαίνω με το HHS της Würth. Εξαιρετικά λεπτόρευστο και όπου μόλις εξατμιστεί ο "αραιωτής" του μένει το λιπαντικό. ΠροδιαγραφΑΙ εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P%2009%206045.pdf) και εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/msds/0893%20106%206_t1354548455916.pdf). Βέβαια όπως όλα περιέχει παράγωγα πετρελαίου, οι ίδιοι οι Αλεμάνιοι πάντως διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι είναι ασφαλές για τα ο-x-rings. Η αλυσίδα οταν το ψεκάζεις κυριολεκτικά βλέπεις ότι το "πίνει" και το κυριότερο δεν πετάει για κανένα λόγο. Είναι λίγο ακριβό όμως.

Φυσικά προηγείται καθάρισμα με παραφινέλαιο και βουρτσάκι -ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ mL ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΥΜΑΤΑ- την σκουπίζουμε και μετά πλύσιμο το μοτορι μας και σπρέϊ.

Το κάνω λίγο πριν πει το ποίημα, όταν οι πίροι αρχίσουν και σφίγγουν. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνω όταν είναι καινούρια γιατί είναι ακριβότερο και είμαι σίγουρος ότι ουτε έτσι θα με βγάλει περισσότερα χλμ. Επίσης μαζεύει σκόνη και βρωμιά σαν μαγνήτης.

Αυτά που έχουν παράγωγα πετρελαίου μαλακώνουν και φουσκώνουν τα ορινγκ.



Το συγκεκριμένο είναι ένα απ' τα καλύτερα λιπαντικά γενικής χρήσης που υπάρχει στην αγορά.

zopas
23/01/2015, 07:15
Πάντως ύστερα από δοκιμές σε βάθος χρόνου με όσα σπρεϋ βαλβολίνες κλπ που δοκίμασα για να πετύχω τη λίπανση μεταξύ ράουλου και "bushing" για την οποία δικαίως και σωστά σκούζει ο παλιΑνθρωπας κατέληξα ότι για να πετύχω "διείσδυση" στο συγκεκριμένο σημείο - ναι ακούγεται πρόστυχο και μ' αρέσει :D - το πετυχαίνω με το HHS της Würth. Εξαιρετικά λεπτόρευστο και όπου μόλις εξατμιστεί ο "αραιωτής" του μένει το λιπαντικό. ΠροδιαγραφΑΙ εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/infos/P%2009%206045.pdf) και εδώ (http://www.wurth.gr/uploads/msds/0893%20106%206_t1354548455916.pdf). Βέβαια όπως όλα περιέχει παράγωγα πετρελαίου, οι ίδιοι οι Αλεμάνιοι πάντως διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι είναι ασφαλές για τα ο-x-rings. Η αλυσίδα οταν το ψεκάζεις κυριολεκτικά βλέπεις ότι το "πίνει" και το κυριότερο δεν πετάει για κανένα λόγο. Είναι λίγο ακριβό όμως.

Φυσικά προηγείται καθάρισμα με παραφινέλαιο και βουρτσάκι -ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ mL ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΥΜΑΤΑ- την σκουπίζουμε και μετά πλύσιμο το μοτορι μας και σπρέϊ.

Δεν είναι λιγο ακριβο..ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ είναι..ποιος δινει ευκολα 8 ευρω για 150 ml για ένα προιον συνεχομενης χρησης?

George_Sp
27/02/2015, 22:48
Νομίζω βρήκα το νέο μου αγαπημένο σπρέυ αλυσίδας.

331810


Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το HHS 4200 της Wurth το οποίο ναι μεν ήταν άψογο χωρίς να λερώνει και να μαυρίζει, αλλά ήταν πιο λεπτό από οτι θα ήθελα με αποτέλεσμα να πρέπει να λαδώνω συχνότερα γιατί με τη πρώτη βροχή έφευγε αρκετή ποσότητα.
Το συγκεκριμένο spectro καταρχάς νομίζω ποτίζει καλύτερα καθώς εισχωρεί σαν αφρός αρχικά, και όσο γυρνάς την αλυσίδα αρχίζει να γίνεται κολλώδες και να κάθεται πιο σταθερά στα δύσκολα σημεία χωρίς να στάζει.
Θα επανέλθω σε καμιά 500άρα χιλιόμετρα που θα επιθεωρήσω ξανά να σας πω τι παίζει εν καιρώ.

zopas
28/02/2015, 12:09
Νομίζω βρήκα το νέο μου αγαπημένο σπρέυ αλυσίδας.

331810


Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το HHS 4200 της Wurth το οποίο ναι μεν ήταν άψογο χωρίς να λερώνει και να μαυρίζει, αλλά ήταν πιο λεπτό από οτι θα ήθελα με αποτέλεσμα να πρέπει να λαδώνω συχνότερα γιατί με τη πρώτη βροχή έφευγε αρκετή ποσότητα.
Το συγκεκριμένο spectro καταρχάς νομίζω ποτίζει καλύτερα καθώς εισχωρεί σαν αφρός αρχικά, και όσο γυρνάς την αλυσίδα αρχίζει να γίνεται κολλώδες και να κάθεται πιο σταθερά στα δύσκολα σημεία χωρίς να στάζει.
Θα επανέλθω σε καμιά 500άρα χιλιόμετρα που θα επιθεωρήσω ξανά να σας πω τι παίζει εν καιρώ.

Τα "κολλωδη" ομως προιοντα μαγνητιζουν και καθε ειδους βρωμια που επικαθεται στην αλυσσιδα, αν δεν την καθαριζεις καθε φορα που την λιπαινεις, σε λιγο καιρο απο τα μποσικα θα εχεις την αισθηση οτι κατι δεν παει καλα με την αλυσσιδα σου...νομιζω οτι αφου μπορεις να αντεξεις οικονομικα το ΗΗS ισως καλυτερα να εμενες εκει...

KostasRS
28/02/2015, 13:51
καλό φαίνεται το HHS 4200 της Wurth αλλά μήπως είναι λίγο ακριβό (http://www.moto-discovery.com/eshop/ergonomics-1/lubrificants-maintenance/wurth-hss-dry-chain-lube.html);

toyar
28/02/2015, 13:59
τι λετε ρε παιδια;:eek:
καθε 2 σπρει παιρνεις καινουρια αλυσιδα

KostasRS
28/02/2015, 14:04
εγώ κάθε 250 -300 km βάζω βαλβολίνη 90αρα και έχω ένα σπρέι της castrol όταν είναι να πάω μεγάλα ταξίδια. Όλα τα υπόλοιπα νομίζω ότι είναι υπερβολή....

George_Sp
28/02/2015, 16:20
Μήπως είστε υπερβολικοί;
Το HHS4200 κοστίζει περίπου στα 14 ευρώ τα 500ml και βγάζει περίπου 1 χρόνο με ψέκασμα ανά 500χιλιόμετρα 2 φορές το μήνα.
Το Spectro επίσης κοστίζει τα ίδια πάλι στα 500ml.
και προφανώς ανά 3-4 λαδώματα παίζει και ένα σχετικό καθάρισμα στα αλυσιδογράναζα μαζί με τη μάκα στο εσωτερικό καπάκι του εμπρός.

toyar
28/02/2015, 16:22
στο link λεει 24 ευρω........

George_Sp
28/02/2015, 16:26
στο link δε γράφει 4200 :)

toyar
28/02/2015, 16:32
:shrugs::D

KostasRS
28/02/2015, 17:02
Γιώργο για ρίξε κανένα λινκ με αυτη την τιμη. Αν εχει 14€ τότε αλλάζει το πραμα. Σε προιγουμενα ποστ ειδα οτι αναφέρεται το wurth των 24€

KostasRS
28/02/2015, 17:18
βρήκα αυτό (http://www.stelpet.gr/gr/el/products/sprei-wurth-hhs-ksiro-lipantiko) με 16€. Ξέρει κάποιος ποια είναι η διαφορά με αυτό (http://www.moto-discovery.com/eshop/ergonomics-1/lubrificants-maintenance/wurth-hss-dry-chain-lube.html) ?
Μας έχει μπερδέψει αυτή η wurth.....

** μήπως ξέρει κάποιος κανένα σπρέι σε μικρή συσκευασία εκτός από το bel ray ? Το θέλω όταν πηγαίνω κανένα ταξίδι γιατί κουβαλάω μαζί μου το castrol των 400ml

daz
28/02/2015, 17:27
Δεν υπάρχει διαφορά. Είναι τα ίδια προιόντα.

Pan (dvs)
28/02/2015, 17:27
βρήκα αυτό (http://www.stelpet.gr/gr/el/products/sprei-wurth-hhs-ksiro-lipantiko) με 16€. Ξέρει κάποιος ποια είναι η διαφορά με αυτό (http://www.moto-discovery.com/eshop/ergonomics-1/lubrificants-maintenance/wurth-hss-dry-chain-lube.html) ?
Μας έχει μπερδέψει αυτή η wurth.....

Το ενα ειναι υψηλης αποδοσης ,μηπως?

George_Sp
28/02/2015, 17:40
Η Wurth βγάζει πολλά προιόντα. Εγώ ψωνίζω από το κατάστημα της Wurth πάνω στη Καβάλας στο ύψος των ΤΕΙ και εκεί το βρήκα τόσο. Στα μοτομάγαζα από ότι είδα το τσιμπάνε 2-3 ευρώ παραπάνω, πράγμα φυσιολογικό ως μεταπωλητές.

lykourgi
28/02/2015, 18:55
μήπως ξέρει κάποιος κανένα σπρέι σε μικρή συσκευασία εκτός από το bel ray ? Το θέλω όταν πηγαίνω κανένα ταξίδι γιατί κουβαλάω μαζί μου το castrol των 400ml

Εχει η Motorex πολύ μικρό σπρέι (2-3 ψεκάσματα αλυσίδας), το οποίο ξαναγεμίζει από μεγάλο (διαφόρων εταιρειών).

Από Moto Market το είχα πάρει.

MISKIN
28/02/2015, 18:56
Η Wurth βγάζει πολλά προιόντα. Εγώ ψωνίζω από το κατάστημα της Wurth πάνω στη Καβάλας στο ύψος των ΤΕΙ και εκεί το βρήκα τόσο. Στα μοτομάγαζα από ότι είδα το τσιμπάνε 2-3 ευρώ παραπάνω, πράγμα φυσιολογικό ως μεταπωλητές.

Νόμιζα ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα ψωνίζεις μόνο με τιμολόγιο, ισχύει ή δίνει και λιανική;

KostasRS
28/02/2015, 19:03
Εχει η Motorex πολύ μικρό σπρέι (2-3 ψεκάσματα αλυσίδας), το οποίο ξαναγεμίζει από μεγάλο (διαφόρων εταιρειών).
Από Moto Market το είχα πάρει.

μάλλον αυτό (http://www.moto-accessories.gr/products/ergaleia_rontida_alusidas/lipantiko_sprei_alusidas_motorex_622_strong_56ml) είναι.
Ευχαριστώ πολύ..

lykourgi
28/02/2015, 19:05
μάλλον αυτό (http://www.moto-accessories.gr/products/ergaleia_rontida_alusidas/lipantiko_sprei_alusidas_motorex_622_strong_56ml) είναι.
Ευχαριστώ πολύ..

Ναι, αυτό.
Εγώ το έχω ξαναγεμίσει κατά καιρούς και με άλλες μάρκες (ταιριάζουν τα ακροφύσια).

George_Sp
28/02/2015, 21:06
Νόμιζα ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα ψωνίζεις μόνο με τιμολόγιο, ισχύει ή δίνει και λιανική;

εγώ κανονικά ψώνισα με απόδειξη λιανικής.

zopas
28/02/2015, 22:01
Απο shell αγορασα wyrth 150ml, 8 ευρω αν θυμαμαι...τελειο λιπαντικο αλυσσιαδας απο πολλες αποψεις αλλα κατα τη γνωμη μου πανακριβο...αλλα περι ορεξεως...

daz
28/02/2015, 22:02
Εχει η Motorex πολύ μικρό σπρέι (2-3 ψεκάσματα αλυσίδας), το οποίο ξαναγεμίζει από μεγάλο (διαφόρων εταιρειών).

Από Moto Market το είχα πάρει.

To έχω και εγώ, γεμίζει και από άλλες φιάλες αλλά όχι όλες. Αν η φιάλη που το γεμίζεις είναι καινούρια μπορεί να σε βγάλει και πάνω από 3 χρήσεις. Με παλιά φιάλη 1-2 το πολύ.:beer:


Edit. Πάλι κάτι έχασα και έγραψα τα ίδια. :wave2:

lykourgi
01/03/2015, 01:08
Αν η φιάλη που το γεμίζεις είναι καινούρια μπορεί να σε βγάλει και πάνω από 3 χρήσεις. Με παλιά φιάλη 1-2 το πολύ.

Πράγματι, εξαρτάται από την πίεση της μεγάλης φιάλης. Γι' αυτό την πρώτη φορά (από το εργοστάσιο) κρατάει πολύ. :wave2:

RaGe_Raptor
03/03/2015, 18:51
Η εκδίκηση του wd40 :lol:
331986

Konstantinos
07/03/2015, 22:02
Ερωτήσεις σχετικά με τον καθαρισμό της αλυσίδας:

Ποια προϊόντα συνιστώνται για τον καθαρισμό;
Κάποιοι χρησιμοποιούν κηροζίνη. Κάνει δουλειά; Πού μπορούμε να βρούμε;
Κάποιοι χρησιμοποιούν WD-40, κάνουν λίγα χλμ και μετά τη λιπαίνουν. Είναι σωστό;
Μετά τον καθαρισμό της αλυσίδας, ξεπλένουμε με νερό ή αντενδείκνυται;

Pardalotzatziki
07/03/2015, 22:49
Ερωτήσεις σχετικά με τον καθαρισμό της αλυσίδας:

Ποια προϊόντα συνιστώνται για τον καθαρισμό;

Φιλε μου γυρνα στην πρωτη σελιδα και διαβασε ολο το θεμα. Υποθετω δεν το διαβασες.
Εχουνε γινει επικες μαχες εδω για την αλυσιδα. Δεν ξερω τι συμπερασμα θα βγαλεις... αλλα διαβασε τα...

edit: Η συζητηση συνεχιζεται απο το 2006!!!!

McTalas
07/03/2015, 23:01
Περναω σημερα απο ενα μαγαζι και βλεπω ενα σπραι της moly ή καπως ετσι λεγεται και ρωταω τιμη και μου λεει 25€ παμε καλα? Και νομιζα τα wurth ακριβωτερα...

dimitrisag
09/03/2015, 11:26
Πάντως εγώ πήρα ένα καθαριστικό της wurth και μόλις το έβαλα πάνω στην "καφέ" μου αλυσίδα φανέρωσε μια πλευρά της που είχα καιρό να την δω... το ασημί της χρώμα!!! :P.
Στα καθαριστικά και τα λιπαντικά πάντως κατά την γνώμη μου είναι top εταιρία.

daz
09/03/2015, 23:04
Στα καθαριστικά και τα λιπαντικά πάντως κατά την γνώμη μου είναι top εταιρία.

Ναι, δε φτιάχνει τίποτα η ίδια. Είναι προιόντα, συνήθως από σοβαρούς κατασκευαστές, που ενίοτε τα υπερκοστολογεί, ενω μπορεί να τα έχεις ξανα αγοράσει σε άλλη μάρκα φθηνότερα, χωρίς να το ξέρεις.

daz
09/03/2015, 23:05
Περναω σημερα απο ενα μαγαζι και βλεπω ενα σπραι της moly ή καπως ετσι λεγεται και ρωταω τιμη και μου λεει 25€ παμε καλα? Και νομιζα τα wurth ακριβωτερα...

Και δε πήρες δύο? :lol:

McTalas
10/03/2015, 03:00
Και δε πήρες δύο? :lol:
Μπηκα στον πειρασμο αλλα αντισταθηκα...

zopas
10/03/2015, 11:38
Ναι, δε φτιάχνει τίποτα η ίδια. Είναι προιόντα, συνήθως από σοβαρούς κατασκευαστές, που ενίοτε τα υπερκοστολογεί, ενω μπορεί να τα έχεις ξανα αγοράσει σε άλλη μάρκα φθηνότερα, χωρίς να το ξέρεις.

Ετσι πρεπει να είναι οντως..όταν α γορασα καθαριστικο φρενων και αλυσσιδας δεν εγραφε πανω η συσκευασια safe orings και τους πηρα τηλεφωνο....μου ειπαν ότι το ειχαν ξεχασει να το βαλουν στην ετικκετα από τα βαρελια που γεμιζουν τα προιοντα τους και που η τελικη συσκευασια φτιαχνεται εδώ....παντως τα προιοντα τους είναι πολύ καλα...

zopas
10/03/2015, 11:43
Ερωτήσεις σχετικά με τον καθαρισμό της αλυσίδας:

Ποια προϊόντα συνιστώνται για τον καθαρισμό;
Κάποιοι χρησιμοποιούν κηροζίνη. Κάνει δουλειά; Πού μπορούμε να βρούμε;
Κάποιοι χρησιμοποιούν WD-40, κάνουν λίγα χλμ και μετά τη λιπαίνουν. Είναι σωστό;
Μετά τον καθαρισμό της αλυσίδας, ξεπλένουμε με νερό ή αντενδείκνυται;

Παραφινελαιο από φαρμακειο, καθαρισμος αλυσσιδας με αυτο και στενωμα και μετα εφαρμογή λιπαντικου της προτίμησης σου..ναι καθαρη κηροζινη είναι αυτό που συνιστουν οι κατασκευαστες για τον καθαρισμο της αλυσσιδας αλλα δεν την βρίσκεις πουθενα εκτος αν θελεις να σκασεις 14 ευρω για ένα μπουκαλι κηροζίνης(naphtha) της Χοντα, που δεν κανει και ιδιαιτερη δουλεια...παραφινελαιακι 5 ευρω το λιτρο λοιπονγια πολλα σωστα καθαρίσματα...

Αλλα διαβασε γενικα από την αρχη το θρεντ για να αποκτησεις γνωμη...μην τα θελεις όλα στο πιατο....χε,χε,χε,χε,...

dimitrisag
16/03/2015, 20:15
Ρε παιδιά πως καταλαβαίνεις αν ο πίσω τροχός είναι σωστά ευθυγραμμισμένος; Πείτε καμία ιδέα

lykourgi
16/03/2015, 20:53
1. Από τα σημάδια (γραμμούλες) δεξιά - αριστερά στο ψαλίδι.
2. Μετρώντας απόσταση άξονα τροχού - άξονα ψαλιδιού, δεξιά και αριστερά. Με ακρίβεια.

Αυτά.

dimitrisag
17/03/2015, 09:06
1. Από τα σημάδια (γραμμούλες) δεξιά - αριστερά στο ψαλίδι.
2. Μετρώντας απόσταση άξονα τροχού - άξονα ψαλιδιού, δεξιά και αριστερά. Με ακρίβεια.

Αυτά.

Οι ρεγουλατόροι έχουν το ίδιο μήκος; Μπορείς και από αυτούς να βγάλεις συμπέρασμα; (απόσταση άκρης ρεγουλατόρου με παξιμάδι)

lykourgi
17/03/2015, 09:30
Πιθανόν ναι. Δεν είναι σίγουρο.

Γιατί; Οι άλλοι τρόποι δεν σε εξυπηρετούν;

McGyver
17/03/2015, 09:35
1. Από τα σημάδια (γραμμούλες) δεξιά - αριστερά στο ψαλίδι.
2. Μετρώντας απόσταση άξονα τροχού - άξονα ψαλιδιού, δεξιά και αριστερά. Με ακρίβεια.

Αυτά.

Quick 'n' dirty solution για το (2).

Κολλάς ένα καλαμάκι με ταινία πάνω στο ψαλίδι, ίσα που να μη "γλύφει" τη ζάντα.
Γυρνάς τον τροχό, αν ακουμπήσει το καλαμάκι έχει φύγει η ευθυγράμμιση.

lykourgi
17/03/2015, 09:52
Σωστό. Απλά αυτό που περιγράφεις είναι έλεγχος για στραβή ζάντα και ακτινολόγηση.

Dimitrisag, ανάλογα τι πρόβλημα "ευθυγράμμισης" έχεις, εφάρμοσε κάτι από τα παραπάνω.

Βέβαια όλοι οι έλεγχοι που γράψαμε προϋποθέτουν ότι η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα (ψαλίδι, πλαίσιο) είναι ίσια.

dimitrisag
17/03/2015, 12:29
Μωρέ ίσια ολόισια είναι... Καλά, θα δοκιμάσω..

Konstantinos
18/03/2015, 20:46
Τις περιόδους που δε χρησιμοποιώ τη μηχανή, μία φορά τη βδομάδα τη βάζω στο κεντρικό σταντ, τη βάζω σε λειτουργία και αλλάζω όλες τις ταχύτητες.
Με αυτόν τον τρόπο αποσκοπώ στο να κυκλοφορήσουν τα λάδια στον κινητήρα και να λειτουργήσει το κιβώτιο.
Ωστόσο ένας μηχανικός μου είπε ότι δεν θα' πρεπε να το κάνω αυτό, γιατί υπάρχει κίνδυνος να πάθει ζημιά η αλυσίδα.
Τι μπορεί να συμβεί; Μπορεί να βγει από τα γρανάζια ή ακόμη και να σπάσει; Είναι πιθανό να έχει προκληθεί ήδη κάποια ζημιά που θα φανεί αργότερα;

OldMan
19/03/2015, 14:54
Ο μηχανικός μάλλον μιλουσε για χρήση χωρίς φορτίο όπου, οσο και να προσεξεις στην συμπλεξη, δεν υπάρχει "κοντρα" στον πισω τροχό οπότε η αλυσίδα μαγκωνει απότομα στα γραναζια λογω του τζόγου που (πρέπει να) έχει...

dimitrisag
30/03/2015, 09:18
Ερώτηση...
Μερικές φορές, όταν κρατάω σταθερό το γκάζι σε κάποιες στροφές στην κίνηση είναι σαν να έχω μικρές (πολύ μικρές) αυξομοιώσεις της έντασης στον πίσω τροχό. Η αλυσίδα μου δεν είναι σε τέλεια κατάσταση. Την τέντωσα την λάδωσα αλλά παρατήρησα πως έχει ανομοιόμορφες φθορές (αλλού πιο σφιχτή, αλλού πιο χαλαρή). Να είναι θέμα αλυσίδας, ιδέα μου ή τίποτα άλλο...;

sapila racing
30/03/2015, 09:33
Ερώτηση...
Μερικές φορές, όταν κρατάω σταθερό το γκάζι σε κάποιες στροφές στην κίνηση είναι σαν να έχω μικρές (πολύ μικρές) αυξομοιώσεις της έντασης στον πίσω τροχό. Η αλυσίδα μου δεν είναι σε τέλεια κατάσταση. Την τέντωσα την λάδωσα αλλά παρατήρησα πως έχει ανομοιόμορφες φθορές (αλλού πιο σφιχτή, αλλού πιο χαλαρή). Να είναι θέμα αλυσίδας, ιδέα μου ή τίποτα άλλο...;

Θες αλυσίδα και γρανάζια.

dimitrisag
30/03/2015, 09:47
Θες αλυσίδα και γρανάζια.

το ξερα... γμ την τύχη μου:a37:. Ελπίζω να μου κρατήσουν μέχρι το επόμενο service (6000km)

sapila racing
30/03/2015, 09:50
το ξερα... γμ την τύχη μου:a37:. Ελπίζω να μου κρατήσουν μέχρι το επόμενο service (6000km)

6000 χλμ ειναι πολλά.
Κοίτα να εχει τον απαιτούμενο τζόγο στο 'σφιχτό' της σημείο, αλλιώς καραδοκεί ζημιά στο κιβώτιο κλπ.

lykourgi
30/03/2015, 09:52
Αλλαξε αλυσίδα και γρανάζια.

Ακόμη και αν νομίζεις πως δεν χρειάζεται, όταν το κάνεις θα καταλάβεις ........

dimitrisag
30/03/2015, 09:53
Ναι αυτό το έχω δει... Βέβαια αυτό με το κιβώτιο δεν το έχω πολυκαταλάβει πως μπορεί να πάθει ζημιά και τι ζημιά ακριβώς...

lykourgi
30/03/2015, 10:35
αυτό με το κιβώτιο δεν το έχω πολυκαταλάβει πως μπορεί να πάθει ζημιά και τι ζημιά ακριβώς...

Σκέψου ότι τους κραδασμούς που νιώθεις (αυξομοιώσεις της έντασης, όπως γράφεις) τους "νιώθει" και το κιβώτιο (γρανάζια - άξονες.
Βέβαια, σε αυτές τις περιπτώσεις και αν το αφήσεις, θα σπάσει πρώτα η αλυσίδα.

Επίσης, συμφωνώ ότι 6000χλμ είναι πολλά.

sapila racing
30/03/2015, 11:05
Σκέψου ότι τους κραδασμούς που νιώθεις (αυξομοιώσεις της έντασης, όπως γράφεις) τους "νιώθει" και το κιβώτιο (γρανάζια - άξονες.
Βέβαια, σε αυτές τις περιπτώσεις και αν το αφήσεις, θα σπάσει πρώτα η αλυσίδα.


Γνωρίζω περιπτώσεις όπου δεν κόπηκε η αλυσίδα αλλά το ζόρι το έφαγε ο άξονας κίνησης, η έδρασή του στο κάρτερ κλπ κλπ.
Και το να κοπεί η αλυσίδα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες βέβαια και δεν εννοώ μόνο την τούμπα που καραδοκεί, αλλά μεχρι και ραγισμένο κάρτερ.

dimitrisag
30/03/2015, 11:50
Γνωρίζω περιπτώσεις όπου δεν κόπηκε η αλυσίδα αλλά το ζόρι το έφαγε ο άξονας κίνησης, η έδρασή του στο κάρτερ κλπ κλπ.
Και το να κοπεί η αλυσίδα μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες βέβαια και δεν εννοώ μόνο την τούμπα που καραδοκεί, αλλά μεχρι και ραγισμένο κάρτερ.

Οκ Οκ με πείσατε! Θα το αλλάξω μόλις μπει ο Μάης. Νομίζω θα αντέξει άνετα μέχρι τότε...