Σύνδεση

View Full Version : Τα φώτα σας για f650GS



funmoto
28/02/2007, 15:14
Είμαι στο τελευταίο βήμα (και το πιο δύσκολο) πριν την αγορά δίτροχης αγαπημένης.
Αρκετοί λόγοι με οδήγησαν στη μπέμπα τη μικρή εκ των οποίων ο σημαντικότερος είναι η ευκολία στη διαχείρηση του βάρους και του όγκου της σε συνθήκες όπου με μια αντίστοιχου κυβισμού τετρακύλινδρη (είχα πριν καιρό) θα τα έβρισκα πιο σκούρα.

Γυναίκα γαρ και με ύψος 1.65, θέλω κάτι που "να το πηγαίνω" όπου και όπως μου αρέσει.
Όμως...
Πάντα υπάρχει ένα όμως.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μονοκύλινδρο (το παπί δεν πιάνεται) και ανησυχώ λίγο για το θέμα της άνεσης σε ταξιδάκια. Μιλώντας για το δίμπουζο μοντέλο, τι γίνεται με το θέμα των κραδασμών? Με την προστασία και τη συμπεριφορά του στον αέρα?

Βλέπεις... έχω την τρέλλα των εκδρομών αλλά εμπειρία έχω μόνο από τετρακύλινδρο 600άρι και οκ γνωρίζω πως θα έχει περισσότερους κραδασμούς και ίσως διαφορές στην κλιμάκωση των σχέσεων, όμως δεν είναι εύκολο να κάνω test ride σε Εθνική.
Δεν θάθελα να πάρω κάτι που θα με απογοητεύσει αμέσως.

Καταλαβαίνω πως η άνεση είναι κάτι υποκειμενικό, όμως αν κάποιος μπορεί ας με διαφωτίσει.

pimenas
28/02/2007, 15:37
Γεια χαρά,

Όντας κάτοχος εδώ και 6 μήνες της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας μπορώ να σου πώ τα εξής:

Πρώτα για το ύψος σου, η F650GS βγαίνει και χαμηλωμένη απο το εργοστάσιο (διαφορετικές αναρτήσεις) που λογικά θα σε βολευει περισσότερο.

Με το θέμα των κραδασμών τωρα, δεν νομιζω να υπάρχει πρόβλημα. Την έχω οδηγήσει για αρκετές ώρες σερι, και μπορώ να πω οτι ποτέ δεν με προβλημάτισαν κραδασμοί στο ταξίδι. Γυρω στις 5000 στροφες μονο είναι λιγο ενοχλητικοί, οποτε κοιτας να πηγαίνεις με περισσοτερες η λιγοτερες και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

Για τον αέρα, αυτο εγω έβαλα μια μεγαλύτερη ζελατίνα και είμαι ενταξει. Η κανονική της ουσιαστικά δεν προσφέρει καμιά προστασία. Κατα τά αλλα ειναι σταθερότατη σε ταχυτητες, και μπορεις να ταξιδευεις άνετα με 160 σε εθνική.

Βασικά με μια μεγαλύτερη ζελατίνα και χουφτες είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα για καθημέρινη χρήση και εκδρομές.

Cpt. Haddock
28/02/2007, 16:00
εν τάχει

(αν και εγώ έχω το πολύ παλιότερο μοντέλο)

- Θέση οδήγησης πολύ άνετη
- Σέλα ομοίως
- Ελαφρύ μηχανάκι με χαμηλό κέντρο βάρους, οτι πρεπει για αναβάτες...χμ.. μετρίου αναστήματος
(όποιος μπούστης πει μαλακία στο παραπάνω τον έσφαξα... :D )

- Κραδασμοί σε σύγκριση με το τετρακύλινδορ θα είναι περισσότεροι αλλα δεν είναι κάτι το τρομερό και σίγουρα δε συγκρίνεται με τα παλιά μοντέλα όπως το δικό μου

Για την πόλη είναι ιδανικό

για ταξίδι είναι πολύ άνετο και ξεκούραστο, στις ταχύτητες 140-150 μπορείς να πηγαίνεις άνετα

Δεν έχει την ιπποδύναμη ενός 600 ss αλλα έχει καλή ροπή

Κάνε ένα test ride πάντως θα δεις οτι είναι καλό και τίμιο μηχανάκι και αν δε θες καινούριο, υπάρχουν ένα σωρό που πουλιούνται σε πολύ καλές τιμές

:wave2:

funmoto
28/02/2007, 18:20
Pimena ευχαριστώ πολύ! Ήσουν διαφωτιστικότατος.
Το γνωρίζω για το χαμηλό μοντέλο. Γίνεται παραγγελία με μικρή προκαταβολή και έρχεται σε 2 μήνες περίπου χωρίς επιβάρυνση. Μάλιστα σε συνεννόηση με τα κεντρικά της "μαμάς" πήγα και είδα ένα τέτοιο που είχε έρθει για κάποιον άλλο ομοιοπαθή... :winka:
Τι να σου πω... Κάπως σαν custom/enduro μου έκανε...! Όντως είναι πολύ βολικό όταν είμαι σταματημένη όμως... στο δρόμο δεν ξέρω. Ιδού κι άλλος ένας από τους προβληματισμούς μου!

Κάπταιν εσύ ήδη μου έχεις απαντήσει σε άλλο thread κι ελπίζω να μη σε κάνω να βαρυγκομήσεις. Έχω ήδη (η κουτσομπόλα) πληροφορηθεί για την δίτροχη καλή σου, έχω παρακολουθήσει και το εντός και το εκτός ταξίδι σου και μάλιστα... γι' αυτό τρίβομαι στη γκλίτσα του τσοπάνη, για ν' ακούσω κάνένα καλό λόγο, να πάρω την απόφαση και να τελειώνω πια γιατί τάχω παίξει με τις σκέψεις και την αναποφασιστικότητα!Ούτε άντρα να έπαιρνα πιά
:D

Ζελατίνα θα βάλω (εφόσον την πάρω πια) του dakar, αφού μάλλον κρίνεται απαραίτητη. Ταιριάζει και προστατεύει, εκτός κι αν υπάρχει κάτι καλύτερο (και οικονομικότερο).

Μεταχείρο βρήκα αλλά επιμένω στο δίμπουζο με το face lift οπότε είναι λίγο περιπτώσεις αυτά τα πολύ καινούργια μοντέλα. Θα δω ένα το Σάββατο πάντως και θα ενημερώσω. Ως τα τότε κάθε σχόλιο δεκτό με ανυπομονησία.

pimenas
28/02/2007, 20:11
Ψαξε στο www.f650.com (http://www.f650.com/) για περαιτέρω απόψεις.

Στο θέμα χαμηλωμένο η κανονικό, εγω θα σου πρότεινα το κανονικό. Για να το φέρεις στα μέτρα σου μπορεις να αλλαξεις σέλα ή/και άλλο σύνδεσμο πίσω ανάρτησης (www.koubalink.com (http://www.koubalink.com/)) και παράλληλα σήκωμα των πιρουνιών. Αυτό το προτείνω γιατί έχει μικρότερο κόστος αλλαγής σε περίπτωση που αργότερα το χρειαστεις.

Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα χαμηλωμένο πρώτα να δεις αν σου κάνει, μην το παραγγείλεις χωρις να το δοκιμάσεις.

Spike
01/03/2007, 10:07
Koitaxe na deis , epidi to eixa to 2mpouzo to mono pou mporo na sou po einai oti oi kradasmoi den einai toso entonoi. Den exo odigisei palaiotero montelo alla kai mesa stin poli kai se mikro taxidi (Xalkida) itan aproblimatisto kai aneto. Pisteuo oti kai logo kalou kentrou barous kai ippodynamis einai arketa aneto kai idaniko gia mesa stin poli kai gia ena aneto taxidi me taxytites mexri 140.
Oso gia tin poiotita kylisis tis mixanis einai arketa kali....
Oti allo theleis rota ...

funmoto
01/03/2007, 13:34
Spike σ' ευχαριστώ! Ακριβώς αυτή είναι η φράση που περιγράφει όλες μου τις ανησυχίες : "ποιότητα κύλισης". Με ενδιαφέρει επίσης - μιας και έχω περάσει την...πρώτη νιότη :-) να μην κατεβαίνω από τη μηχανή πιασμένη φτάνοντας π.χ. στο Ναύπλιο.

Το θέμα του koubalink το έχω ψάξει πολύ στο f650.com που διαβάζω τόσο προσεκτικά τα threads του ώστε μπορώ να δώσω και εξετάσεις :smilea: Δε νομίζω πως θα ήθελα να επέμβω στις αναρτήσεις της και όσο για να δοκιμάσω το κοντό μοντέλο pimena, χλωμό το βρίσκω. Που να το βρώ?

Πάντως το Σάββατο όπως έγραψα πιο πάνω έχω ραντεβού με μια μαυρούλα δίμπουζη, κανονικού ύψους, να δούμε αν μπορούμε να συνάψουμε φιλική σχέση.
Θα επανέλθω με νεότερα... ελπίζω.
Και ίσως με... μερικές ακόμα απορίες:D

Cpt. Haddock
01/03/2007, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από funmoto
Πάντως το Σάββατο όπως έγραψα πιο πάνω έχω ραντεβού με μια μαυρούλα δίμπουζη, κανονικού ύψους, να δούμε αν μπορούμε να συνάψουμε φιλική σχέση.
Θα επανέλθω με νεότερα... ελπίζω.
Και ίσως με... μερικές ακόμα απορίες:D

:a013:

Γενικώς θα έλεγα να μην τη χαμηλώσεις ούτε να πας για το χαμηλό μοντέλο* παρα μόνο αν δεις οτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δυσκολεύεσαι. Ειναι πραγματικά εύκολο και ελαφρύ μηχανάκι οπότε δεν υπάρχει δυσκολια διαχείρισής του - ειδικά αν έχεις και μια εμπειρία.

*Πρέπει να έχει ένα χαμηλωμένο ο Βαγιαννέλης στην Καλλιρόης (είχε πάντως)

Δεν το συζητάω για διαδρομές μέχρι Ναύπλιο, ούτε που θα το καταλάβεις

:wave2:

Υ.Γ. Που είναι η Βανέσα όταν τη χρειαζόμαστε; :lol: :lol: :lol:

SeNNinhA
01/03/2007, 14:32
Είχα το πρώτο μοντελο Dakar '01 το οποίο δεν έχει και ουσιαστικές διαφορές από αυτά που ακολούθησαν. Τα 2 μπουζί μπήκαν για μείωση της κατανάλωσης και κυρίως για λόγους ρύπων (λόγω καλύτερης καύσης).

Ταξιδάκια έχω πάει πολλά από Αθήνα-Λάρισα, Αθήνα-Θεσ/νίκη εως Αθήνα-Δράμα.
- Η ζελατίνα του Dakar η παλιά είναι πολύ καλή μέχρι τα 150, αρκετή εως τα 160 και απο εκεί και πάνω θέλεις λίγο σκύψημο (ύψος δικό μου 1,80). Η νέες ζελατίνες εχουν καλύτερη σχεδίαση και διώχνουν πιο καλά τον αέρα. Βασικά περισσότερο πρόβλημα μου δημιουργούσαν οι στροβιλισμοί που έκαναν στον αέρα οι καθρέπτες παρά η ζελατίνα (το τέσταρα όταν τους έβγαλα σε κάποια στιγμη).

- Η σέλα είναι πολύ καλή και πας ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ μέχρι τα 200χλμ συνεχόμενα έως και τα 320χλμ που είναι περίπου η αυτονομία με 140-160 εθνικής. Σε επαρχιακούς δρόμους με χαλαρή οδήγηση έχω βγάλει και 412χλμ με στεγνωμένη την ρεζέρβα.

- Στον δρόμο πατάει πολύ καλά και σίγουρα και δεν τρεμει καθόλου το τιμόνι ούτε κοντά στα 170-180 (εκτός εαν έχεις στραβές ζάντες ή χωμάτινα λάστιχα ή κακή ζυγοστάθμιση). Απλά εκεί περίπου θα το δεις λίγο πιο ελαφρύ αλλά δεν σε τρομάζει. Μέχρι τα 160 είναι Βράχος. Λόγω χαμηλού κέντρου βάρους (τεπόζιτο κάτω από την σέλα) και μικρής πλαινής επιφάνειας καθώς και κιλών (192 γεμάτο) δεν επηρεάζεται ουσιαστικά από πλαινούς ανέμους.

- Κραδασμοί δεν υπάρχουν ουσιαστικά περισσότεροι από ενα τετρακύλινδρο σε βαθμό που να επηρεάζεσαι στο ταξίδι. Μοναδική εξαίρεση η περιοχή των 5000σαλ που είπαν και τα παιδιά. Προσωπικά είχα περισσότερους κραδασμούς στο τετρακύλινδρο Fazer600 (το προηγούμενο).

- Στην πόλη είναι σαν παπί. Το χρησιμοποιούσα καθημερινά για 2 χρόνια και έκοβε, έστριβε, περνούσε από τα πάντα χωρίς να κολλάει και χωρίς να ζορίζομαι καθόλου. Βέβαια βοηθούσε που είχα το ψηλό Dakar και δεν χτυπούσα καθρέπτες αυτοκινήτων. Το χαμηλό δεν ξέρω να σου πω.

- Για φόρτωμα είναι ιδανικό. Το έχω φορτώσει μέχρι επάνω, εμπρός και πίσω και μάλιστα πριν να πάρω τις πλαϊνές τις BMW και στον δρόμο δεν έκανε κιχ ούτε και είχε πρόβλημα να κρατάει τα 160+. Μέχρι και εκτελούνται μεταφορές έκανα. Εαν θέλεις υπάρχουν οι πλαινές βαλίτσες μόνο (όχι η βάση τους δυστυχώς), λίγο χτυπημένες στο αλουμίνιο, στην αποθήκη μου και μπορώ να στις δώσω σε πολύ χαμηλή τιμή μιας και είναι πια αχρηστες για εμένα.


Γενικά είναι ενα πολύ καλό μηχανάκι. Τα παραπάνω φυσικά τα κάνουν άλλα καλύτερα, άλλα χειρότερα και άλλα μηχανάκια της κατηγορίας αλλά αφού εσύ εχεις καταλήξει σε αυτό τότε μην το φοβάσαι καθόλου. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ.

costas_k
01/03/2007, 15:05
ψαξε και λιγο σε παλαιοτερα threads!!!:wave2:

Konti
01/03/2007, 15:36
Πάς άνετα ταξιδάκι! Και χωρίς πολλές στάσεις! Εγώ εχθές ασ' πούμε έκανα 240 χλμ συνεχόμενα χωρίς στάση και ήμουν μια χαρά!

Και ο κινητήρας του είναι super, σου επιτρέπει προσπέραση με 5η ταχύτητα άνετα, χωρίς να χρειαστεί να κατεβάσεις (σημαντικό στα ταξίδια)!

Το απλό πάντος που θέλεις έχει καλύτερη κάλυπση απο τον αέρα, αφού σε τοποθετεί μέσα στην μηχανή. ! Στο Dakar εγώ θα χρειαζόμουν την ζελατίνα λίγο πιο μεγάλη (δεν με καλύπτει καλά 1,85 βλέπεις) αλλά τι να κάνεις, δεν μπορείς να τα έχεις όλα!.

funmoto
02/03/2007, 10:46
Όντως δε μπορείς να τα έχεις όλα :D

Αν παντως με ρωτούσε ο καλός θεούλης θα διάλεγα να έχω το μπόι και όχι την κάλυψη απ' τον αέρα:lol:

Πολυ με ενθαρρύνατε πάντως και θα πάω στο ραντεβού μου με άλλη διάθεση.
Ναι, το εμπαίδωσα, θα πάω για το κανονικό μοντέλο, ειδικά αν πρόκειται για μεταχειρ γιατί η καινούργια μου έρχεται ακόμα πιο ψηλή (περισσότερο υλικό στη σέλα, αδούλευτες αναρτήσεις κλπ).

Thanks again!!!


(Τα παλιότερα σχετικά threads τα 'εχω κοσκινίσει)

funmoto
10/03/2007, 12:37
Mόλις χθες κατάφερα να δω τη μηχανή που είχα αναφέρει. Μοντέλο '06, ελληνικό, μαύρο με 5.260 χλμ. Ακούγεται πολύ καλό αλλά....
Αν και με την πρώτη ματιά φαίνεται μια χαρούλα, με τις υπόλοιπες δείχνει καθαρά πως εκείνος που την είχε πριν, κάθε άλλο παρά την καλομεταχειριζόταν... (ίσως και καλά έκανε ο άνθρωπος)
Παρά το πλύσιμο που προηγήθηκε (όπως μου είπαν), τα σημάδια από χώμα ήταν εμφανή σε πιο "κρυφά" σημεία, στο ψηλό μπροστά φτερό είχε ξεφτίσει η μπογιά εσωτερικά τελείως, τα λάστιχα ήταν ως την άκρη του πέλματος φθαρμένα (!!!) και... όταν έβαλα το χέρι μου κάτω από τον κινητήρα ... απέκτησα μια πολύ καλή επικάλυψη λαδιού...! Για 5.000 χλμ. την έστιψε λίγο ο φίλος ή... κάνω λάθος???
Το κουφό ήταν η δικαιολογία του πωλητή για το λάδι:
"Στις 650 είναι ολόκληρη διαδικασία να ελέγχεις τη στάθμη, οπότε πολλοί απλά συμπληρώνουν λάδι, αυτό κάνει υπερχείλιση και από κάπου πρέπει να το πετάει η μηχανή." Για μοντέλο 5000 χλμ μιλάμε έτσι???

Άσχετα με όλα αυτά και επειδή το δοκίμασα και με ...τον κινητήρα αναμένο, ήταν αδύνατον να βρώ τη νεκρά, όσο και αν προσπάθησα (και μάλιστα με γυναικείο μαλακό πόδι:p ). Ο πωλητής με διαβεβαίωσε πως ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ είναι όλες οι 650 και αυτό οφείλεται στη διαμόρφωση των γραναζιών του κιβωτίου. Έχει κόλπο και θα το συνηθίσω - είπε - όταν ξεχάσω το κιβώτιο honda.

Πάντως το ύψος ήταν μια χαρά (με την προφόρτιση στα τελευταία κλικ, υπέροχο για μένα) και αυτό είναι ένα ακόμα σημείο που με παραξενεύει. Σε καινούργιο μηχανάκι η διαφορά είναι εμφανής! "Κάθονται" όντως τόσο γρήγορα οι αναρτήσεις όταν δουλευτούν?

Παιδιά, τι λέτε? Όμολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως...

zanny
10/03/2007, 12:58
Δε νομίζω ο τύπος που την είχε να χρειάστηκε να αλλάξει λάδια οπότε αυτό που σου είπε ο πωλητής μάλλον δεν παίζει..

Όσο για το κιβώτιο, δεν μπορώ να ξέρω πόσο δυσκολέυτηκες για τη νεκρά γιατί αυτό είναι υποκειμενικό, αλλά γενικά το μοντέλο έχει λίγο "ηχηρό" κιβώτιο αλλά μέχρι εκεί.

Οι αναρτήσεις τώρα, δεν μπορεί να έχουν κάτσει σε καινούρια μηχανή. Από ότι νομίζω το απλό GS (έχω το Dakar) έχει πιο μαλακή πίσω ανάρτηση που μπορεί να δικαιολογεί το βύθισμα όταν κάθεσαι, αλλά πάλι μπορεί να κάνω και λάθος (για το πιο μαλακή), ας μιλήσουν και οι έχοντες.
Αυτά..
:wave2:

SeNNinhA
10/03/2007, 13:02
Η αλήθεια είναι οτι πάντα προσπαθούμε να βρούμε μια μηχανή όσο πιο καλοσυντηρημένη μπορούμε.

Ως προς αυτά που λες.

1) Το λάδι μπορεί να οφείλεται και από το σωληνάκι που βγαίνει μέσα από το φιλτροκούτι. Αν σου πέσει στα πλάγια υπερχειλίζει το λάδι μέσα στο φιλτροκούτι και μετά από το σωληνάκι βγαίνει έξω. Αυτό το σωληνάκι θα το δεις δεξιά της μηχανής κοντά στα καπάκια του κινητήρα και έχει μια τάπα για να μην γίνονται όλα χαλια. Πιθανά να λειπει η τάπα.

Δες απο που βγαίνει το λάδι. Αν δεν έχουν προσπαθήσει να το κουκουλώσουν τότε θα δεις από που εχει λερώσει και από που έρχεται το λάδι. Ακόμη κι αν είναι καμια φλατζα μπορεί να μην είναι κατι σοβαρό.

Πήγαινέ το σε κανενα μάστορα να το δει να είσαι σίγουρος.

2) Νεκρα θα παλεύεις όντως να βρεις εν στάση. Το κιβώτιο της BMW το έχει αυτό το κουσούρι και είναι και θορυβώδες στις αλλαγές. Θέλει αποφασιστικό πάτημα του λεβιέ για να μην σου πετάει την ταχύτητα και ακούς τα γρανάζια. Και καινούργιο έτσι κάνει και χειροτερα. Βελτιώνεται σε κάθε αλλαγή λαδιών και με κάποια συγκεκριμένα λάδια αλλα δεν θυμάμαι ποια.

3) Το να παει η μηχανή στο χώμα δεν είναι απαραίτητα κακό. Πιθανά να έχει πέσει βέβαια (ίσως και αρκετές φορές) αλλα αν δεν έχει χτυπήματα στα πλαστικά και στο σκελετό δεν σε πειράζει. Από εκεί μπορεί να εφυγε και το λάδι.

4) Τα λάστιχα καλά έκαναν και ήταν φαγωμένα ως την άκρη. Το μόνο που σημαίνει αυτό είναι ότι ο τύπος μπορούσε και την έστριβε καλά. Δεν υπάρχει κατι να φοβάσαι εκεί.

5) Η ανάρτηση κάθεται γρήγορα κυρίως εαν την φορτώνεις και όχι τόσο από την χρήση. Τα μπροστινά θέλουν άλλαγμα τα λάδια κάθε 2 χρόνια (αν οχι κάθε χρόνο για καλύτερα) σε όλες τις μηχανές. Με την προφόρτιση στο τελευταίο κλίκ το αμορτισέρ είναι σκληρό και ψηλό (πατάω στις μύτες με 1,81) και ανάποδα είναι αρκετά μαλακό. Πήγαινε στο K-shock να την δουν να σου πουν εαν θέλει ή όχι service.

Γενικώς η μηχανή αντέχει σκληρή μεταχείρηση και το μόνο που ζητάει είναι να κάνεις τα τυπικά service. Εγώ την πήγαινα φορτωμένη με 160-170 για 3 ώρες συνέχεια στην εθνική και δεν έκανε κιχ. Στο βουνό επίσης σε trail ride και πάλι μια χαρά ήταν. Και ήταν και 2ο χέρι.

Δες και άλλες μηχανές και την συνολική κατάστασή τους. Υπάρχουν αρκετές. Και μετά κάνε μια σύγκριση της τιμής που τις δίνουν. Απλά εαν θέλεις την συγκεκριμένη παζάρεψε την τιμή προς τα κάτω σε σχέση με μια αντιστοιχη πιο εμφανίσημη.

Πάντως μπορείς να βρείς και άλλες σε καλύτερη κατάσταση σίγουρα. την τιμή δεν ξέρω για να σου πω.

Γενικά εαν

funmoto
10/03/2007, 13:31
Το λάδι το εντόπισα κάτω ακριβώς από τον κινητήρα και δε νομίζω να έχει σχέση με την τάπα που λες, δεν ξέρω πάλι αφού η μηχανή ήταν από πλύσιμο και μπορεί να την καθάρισαν καλά στα μέρη που φαίνονταν.
Να έχει πέσει δεν φαινόταν αφού τα αντίβαρα δεν έμοιαζαν αλλαγμένα (είχε και χούφτες) και ταπλαστικά δεν είχν κάτι εμφανές, όμως δε μπορώ να είμαι σίγουρη.
Λέγοντας τελευταίο κλικ... η αδαής, εννοώ τελευταίο ως προς τηναποφόρτιση. Το πιο μαλακό της δηλαδή. Στην ίδια ρύθμιση, σ' ένα καινούργιο μηχανάκι πατάω με το μισό πέλμα και τα δύο πόδια, ενώ σ' αυτή (και σε άλλες μεταχειρισμένες πιο παλιές) με ολόκληρο σχεδόν.'
Αυτό με το κιβώτιο - παρότι καταλαβαίνω πως είναι θέμα συνήθειας - πολύ μου τη δίνει.
Έχεις δίκιο που αναφέρεις..."εάν" :blush:
Όπως και να έχει, ευχαριστώ παιδιά! Είναι στα συν της ελικοφόρου φίρμας η ευγένεια και η σωστή αντιμετώπιση μεταξύ των οπαδών της :winka:

pimenas
10/03/2007, 15:03
Λοιπόν. όσον αφορά το λάδι στο συγκεκριμένο σημείο αυτό μπορεί να είναι και λάδι αλυσίδας, μου είχε συμβεί και εμένα. Βέβαια είναι λιγο περίεργο μετα απο πλύσιμο να έχει εκεί λάδι, εκτός κιαν ξέχασαν να το πλύνουν εκεί.

Για την ανάρτηση τώρα, είσαι σίγουρη οτι δεν ήταν μοντέλο με χαμηλές αναρτήσεις? Τσέκαρε το. Πάρε μεζούρα και συγκρινε πλαινό και κεντρικό σταντ, σε σχέση με το καινούριο. Ισως να σε κοιτάνε περίεργα, αλλα μην δώσεις σημασία.

Τώρα για το κιβώτιο, μπορώ να πω ότι είναι λίγο δύστροπο, ΑΛΛΑ πρόβλημα να βρω την νεκρά δεν είχα ΠΟΤΕ! Το μόνο πρόβλημα που είχα και χρειαστηκε να συνηθίσω, ήταν να κουμπώνει καλά η 1η, και η 2α στο ανέβασμα απο 1η σε 2α.

Και μην εμπιστεύεσαι κανέναν πωλητη!

:wave2:

funmoto
10/03/2007, 15:48
Pimena ΔΕΝ ηταν λάδι αλυσίδας. Ήταν λάδι "λάδι"! Λεπτόρευστο.
Ήταν το κανονικό μοντέλο, με την κανοική σέλα και χωρίς προσαρμογείς στους συνδέσμους. Το κοντό - πίστεψέ με - το αναγνωρίζεις από χιλιόμετρα ... Σαν custom μετατροπή σε εντούρο είναι:yuck: Το έχω δει σε αντιπροσωπεία καινούργιο για παράδοση.
Τώρα για το κιβώτιο... τι να πω... Μπερδεύτηκα.

....Γενικώς μπερδεύτηκα:rolleyes:

harrysvr
11/03/2007, 08:48
Πες μας και την τιμή που ζητάνε...

funmoto
11/03/2007, 15:10
6.700 και κατεβαίνει ως τα 6.500. Σημείωσε πως 8.050 έχει του κουτιού.

SeNNinhA
11/03/2007, 15:40
Τι χρονολογίας και με πόσα χιλίομετρα? Μόνο εαν είναι 0,5 χρόνου μοντέλο εως 5000χλμ και σε άριστη κατάσταση θα το έπαιρνα σε αυτή την τιμή. Με το που αγοράζεις οτιδήποτε, την άλλη στιγμή χάνεις στην μεταπώληση 1000-1500 Ε. Στην κατάσταση που το παρουσιάζεις δεν νομίζω να σε συμφέρει.

Βρίσκεις πολλά F650GS το πολύ με 5000Ε σε πολύ καλή κατάσταση. Ψάξτο και αλλού. Κάπου ειδα και εδώ μέσα αγγελίες.

Konti
12/03/2007, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από funmoto

"Στις 650 είναι ολόκληρη διαδικασία να ελέγχεις τη στάθμη, οπότε πολλοί απλά συμπληρώνουν λάδι, αυτό κάνει υπερχείλιση και από κάπου πρέπει να το πετάει η μηχανή." Για μοντέλο 5000 χλμ μιλάμε έτσι???

Άσχετα με όλα αυτά και επειδή το δοκίμασα και με ...τον κινητήρα αναμένο, ήταν αδύνατον να βρώ τη νεκρά, όσο και αν προσπάθησα (και μάλιστα με γυναικείο μαλακό πόδι:p ). Ο πωλητής με διαβεβαίωσε πως ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ είναι όλες οι 650 και αυτό οφείλεται στη διαμόρφωση των γραναζιών του κιβωτίου. Έχει κόλπο και θα το συνηθίσω - είπε - όταν ξεχάσω το κιβώτιο honda.


Μια χαρά εύκολα ελέγχεις τα λάδια, απλά πέρνεις το μπουζόκλειδο και ξεβιδώνεις την τάπα του λαδιού στα αριστερά-στην θέση που οι υπόλοιπες έχουν το τεπόζιτο! Τι πιο εύκολο?

Όσο για το κιβώτιο με την χρείση θα μαλακώσει! 5,000 χλμ είναι λίγα!

(Για την διαρροή λαδιού ψάξτο λίγο γιατί το συγκεκριμένο μηχανάκι όχι απλά δεν χάνει αλλά ούτε καν καίει λάδια)