PDA

View Full Version : Διόδια στο Κέντρο (για άλλη μια φορά...)



Cpt. Haddock
19/03/2007, 12:39
όπως Λονδίνο... :rolleyes:

Επανήλθε το γνωστό θέμα. Έχει τα υπερ και τα κατά, αλλά το σίγουρο είναι οτι κάτι πρέπει να γίνει

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=788276&lngDtrID=244

Επιμένουν οι συγκοινωνιολόγοι
Στο προσκήνιο η πρόταση για επιβολή διοδίων στο κέντρο της Αθήνας



Την επιβολή διοδίων στο κέντρο της Αθήνας βλέπουν οι συγκοινωνιολόγοι σαν λύση για την αντιμετώπιση του τεράστιου κυκλοφοριακού προβλήματος στους δρόμους της πρωτεύουσας, που εκτιμάται ότι μέχρι το 2010 θα έχει γίνει ασφυκτικό.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα των Νέων της Δευτέρας, η εφαρμογή του αντίστοιχου μέτρου στο Λονδίνο από το 2003 είχε σαν αποτέλεσμα την μείωση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. κατά 33% (δηλαδή 40.000-50.000 λιγότερα αυτοκίνητα) και την στροφή των πολιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στα ταξί και στα ποδήλατα. Το τίμημα εισόδου στην βρετανική πρωτεύουσα για όλα τα οχήματα είναι 8 λίρες (12 ευρώ), πλην των κατοίκων της πόλης που έχουν έκπτωση 90%.

Αντίστοιχα, στην Στοκχόλμη η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου των διοδίων που άρχισε τον Ιανουάριο του 2006 περιόρισε τον κυκλοφοριακό φόρτο κατά 25%, τον χρόνο αναμονής σε μποτιλιάρισμα κατά 30-50% και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 14%.

Η εφαρμογή του μέτρου των αστικών διοδίων στην Αθήνα, σύμφωνα με τον πρόεδρο Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) Γ.Χανδάνο, «θα πρέπει να προετοιμαστεί σωστά ώστε να εφαρμοστεί σε διάστημα τουλάχιστον πέντε χρόνων από σήμερα», αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι θα προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Όπως επισημαίνουν οι συγκοινωνιολόγοι, η Αθήνα αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση, καθώς υπάρχουν πολλές πύλες εισόδου στο κέντρο που κάνουν την εφαρμογή του μέτρου δύσκολη, ενώ το δίκτυο των μέσων μαζικής μεταφοράς δεν είναι ακόμη επαρκές ώστε να αποτελέσει εναλλακτική λύση για τους οδηγούς των Ι.Χ.

Παράλληλα, σχεδιάζεται η επέκταση του μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης και σε άλλους πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας. Από τις αρχές του 2008 αναμένεται να τοποθετηθούν παρκόμετρα στις περιοχές του Θησείου, του γηπέδου του Παναθηναϊκού και του Μεγάρου Μουσικής μέχρι το Κολωνάκι.

Η πρόβλεψη για τις περιοχές αυτές περιλαμβάνει 5.500 επιπλέον θέσεις στάθμευσης και η σχετική μελέτη αναμένεται να προκηρυχθεί μετά το Πάσχα.

Ταυτόχρονα, ο δήμος Αθηναίων πρόκειται να επαναχωροθετήσει τις άδειες των μονίμων κατοίκων. Σήμερα ισχύουν 4.600 άδειες για εναλλασσόμενη στάθμευση 2.500 κατοίκων, γεγονός που προκαλεί προβλήματα σε περιοχές όπως το Κολωνάκι. Στις πρώτες 45 ημέρες λειτουργίας του μέτρου τα έσοδα από τις συνολικές πωλήσεις καρτών ανήλθαν σε 299.575 ευρώ, ενώ καθημερινά κόβονται 800 κλήσεις.

news.in.gr

Gandalf dr685sm
19/03/2007, 13:17
οτι και να κάνουν... άχρηστο θα πάει...

όταν σε μια πόλη με οδικές υποδομές για 3.000.000 κατοίκους, μένουν κοντά στους διπλάσιους (και παραπάνω), είναι λογικό να μην υπάρχει λύση παρά οριστική απαγόρευση όλων των οχημάτων στο κέντρο (αναφέρομαι στον μικρό δακτύλιο) και με περιορισμό στον μεγάλο.

κάτι τέτοιο όμως θα αποτελέσει αφορμή για "επανάσταση".


Gandalf

Xrider
19/03/2007, 13:28
Η Αθηνα δεν εχει υποδομη ουτε για 1.000.000 κατοικους.
Δεν το λεω εγω αλλα οι συγκοινωνιολογοι.
Το -50 ο πλυθησμος ηταν 250.000
Το -70 2εκατ.

Οποιος δει φωτο της Αθηνας εκεινη την περιοδο θα καταλαβει τον Χατζηχρηστο που εκανε τον βλαχο με τα τσαρουχια....αμ,πως ;)
Παντως συμφωνω οτι δεν θα πιασει γιατι υπαρχουν ακομα ολα τα μαγαζια στο κεντρο και μονο γι-αυτο τον λογω.

zzr2005
19/03/2007, 17:45
όπως λένε και πολλοί συγκοινωνιολόγοι πρακτικά ανεφάρμοστο...

αν εφαρμοστεί το μόνο που θα καταφέρουν είναι να μεταφέρουν το μποτιλιάρισμα απο τις μεγάλες αρτηρίες στους περιφερειακούς και μικρούς δρόμους...

θέλω να δω πως θα μπλοκάρουν όλους τους μικρούς δρόμους για να επιβληθούν διόδια...
εδώ δεν μπορούν να επιβάλλουν τον δακτύλιο θα επιβάλλουν διόδια??
:eek:

η μόνο λύση για το κυκλοφοριακό στο κέντρο της ΑΘήνας ειναι να γίνεται κάθε μέρα πορεία...
δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ όταν κατεβαίνω στο κέντρο και εχει πορεία απολαμβάνω τους δρόμους....:lol:
όλοι οι δρομοι πλην αυτών που γίνεται η πορεία ειναι άδειοι...:D

επίσης στα Εξάρχει τώρα τελευταία έχει λυθεί κ το πρόβλημα του παρκαρίσματος....
κάθε μέρα πέφτουν μερικές μολότοφ και την επόμενη όλοι οι δρόμοι ειναι γεμάτες άδειες θέσεις πάρκινγκ.....:lol: :lol:

προτείνω να ανατεθεί το υπουργείο συγκοινωνιών σε μπάχαλους....:lol: :lol:

powerphot
19/03/2007, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Η Αθηνα δεν εχει υποδομη ουτε για 1.000.000 κατοικους.
Δεν το λεω εγω αλλα οι συγκοινωνιολογοι.
Το -50 ο πλυθησμος ηταν 250.000
Το -70 2εκατ.

Οποιος δει φωτο της Αθηνας εκεινη την περιοδο θα καταλαβει τον Χατζηχρηστο που εκανε τον βλαχο με τα τσαρουχια....αμ,πως ;)
Παντως συμφωνω οτι δεν θα πιασει γιατι υπαρχουν ακομα ολα τα μαγαζια στο κεντρο και μονο γι-αυτο τον λογω.

:D :D :D :D


81402

vangelis 64
20/03/2007, 00:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οτι και να κάνουν... άχρηστο θα πάει...

όταν σε μια πόλη με οδικές υποδομές για 3.000.000 κατοίκους, μένουν κοντά στους διπλάσιους (και παραπάνω), είναι λογικό να μην υπάρχει λύση παρά οριστική απαγόρευση όλων των οχημάτων στο κέντρο (αναφέρομαι στον μικρό δακτύλιο) και με περιορισμό στον μεγάλο.

κάτι τέτοιο όμως θα αποτελέσει αφορμή για "επανάσταση".


Gandalf Πολλούς είπες μού φαίνεται!

Για βγάλε τούς μισούς και κάτι γίνεται:lol:

Xrider
20/03/2007, 09:50
ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακης πριν 2-3 χρονια ειχε και αλλες φωτο της Αθηνας πιο ακραιεες....στην Πλακα ειχε φωτο που περναγε βοσκος με τσαρουχια και καμμια 20αρια προβατα.
Εκει που ειναι ο Λουμπαρδιαρης,τα πευκα ηταν μισο μετρο και ηταν βοσκοτοπος.
Ο Βεγγος στην ταινια "θα σε κανω βασιλισσα" το διαμερισμα/πολυκατοικια που δειχνει ειναι ενος φιλου μου στην πλατεια Κολλιατσου που ακομα δεν ειχε ασφαλτο..και δεν υπηρχε καν αυτο που λενε πλατεια.
Ο ηλεκτρικος εφτανε μεχρι τα Ανω Πατησια..οι επομενες στασεις προστεθηκαν επι Χουντας,δηλ. απο το 70 και μετα.
Τα πατησια ηταν εξωχικες κατοικιες,η ΝΦ μεχρι και το -85 ειχε ακομα παραγκες,εκει που ειναι το γηπεδο του Ιωνικου ηταν αλανες μεχρι πριν 7 χρονια,το Γαλατσι ηταν βουνο με ελαχιστα σπιτια-παραγκες.
Για να μην μιλησω εκτος κεντρου Κηφισια,Πολιτεια,Μεταμορφωση κτλπ.

Cpt. Haddock
20/03/2007, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Ο ηλεκτρικος εφτανε μεχρι τα Ανω Πατησια..οι επομενες στασεις προστεθηκαν επι Χουντας,δηλ. απο το 70 και μετα.

To '57 έφτασε Κηφισιά ο Ηλεκτρικός.

Και καταργήθηκε το υπάρχον δίκτυο των σιδηροδρόμων Αττικής που έφτανε ως το Λαύριο...



:rolleyes:

powerphot
20/03/2007, 09:54
Πάρ' τε (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=16722&highlight=%C5%F1%EC%EF%FD) :D :wave2:

Xrider
20/03/2007, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
To '57 έφτασε Κηφισιά ο Ηλεκτρικός.

Και καταργήθηκε το υπάρχον δίκτυο των σιδηροδρόμων Αττικής που έφτανε ως το Λαύριο...



:rolleyes:
Ο σταθμος ΕΙΡΗΝΗ (καλογρεζα) δλδ προστεθηκε μετα?(ειναι του -80)




------> powerphot πολυ δυνατες οι φωτο!!εχεις και αλλες?

Cpt. Haddock
20/03/2007, 10:06
Και επειδή δεν έχει νόημα να κοιτάμε φωτογραφίες για πράγματα που ΔΕΝ θα ξαναγίνουν όπως ήταν (ελέω των πολιτικών της μεταπολεμικής Ελλάδας και της ελληνικής νοοτροπίας της αρπαχτής), ας ξαναγυρίσουμε στο τώρα...

Να σκεφτούμε τι μπορεί να γίνει στο διαφαινόμενο αδιέξοδο.

Λύσεις όπως "να φύγουν οι μισοι" ξέρουμε οτι είναι ανούσιες. Ακόμα και η μετοίκηση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια προς τα μέρη που παλιά ήταν εξοχικές κατοικίες (Μεσόγεια κλπ) δε βοηθάει ιδιαίτερα μια και όλοι αυτοί στο κέντρο κατεβαίνουν πάλι.

Ούτε έχουμε ακόμα τις υποδομές για commuting ούτε ακόμα ο έλληνας θα γίνει άγγλος για να παει το πρωί στη δουλειά με το τρένο...

Τίποτα δεν μπορεί να γίνει άμεσα και δραστικά πάντως και απο αυτή την άποψη είναι σωστό αυτό που λένε γιασ ορίζοντα 5ετίας σε όποιο μέτρο εφαρμοστεί.

Πάντως η σημερινή λογική του δακτυλίου, όπως και η διευκόλυνση της τροχαίας στους οδηγούς που κατεβαίνουν στο κέντρο είναι τελείως ξεπερασμένη.

Απλά ποιος πολιτικός θα προτείνει μέτρα με κόστος όταν ο ορίζοντάς τους θα ξεπερνάει τη δική του θητεία; :rolleyes:

Cpt. Haddock
20/03/2007, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Ο σταθμος ΕΙΡΗΝΗ (καλογρεζα) δλδ προστεθηκε μετα?(ειναι του -80)

Ναι, φτιάχτηκε το '82 οταν εγκαινιάστηκε το ΟΑΚΑ

:wave2:

Xrider
20/03/2007, 10:18
Πιστευω οτι η Αθηνα σε καποια χρονια θα αδειασει και χωρις μετρα...γιατι απλα θα ειναι ανυποφορη η κατασταση.
Το παν ειναι να γινουν νεες γραμμες τρενων που θα συνδεουν γρηγορα την Αθηνα με Κορινθο και Λαμια.
Ηδη στην Κορινθο φτανεις σε 40 λεπτα με τον προαστιακο.
Οταν εχεις γρηγορη συνδεση με τις μεγαλες πολεις δεν σε ενδιαφερει να μενεις και 100χλμ μακρια.
Με αυτον τον τροπο γινονται πολεις "δορυφοροι" που με την σειρα τους κανουν αλλες πολεις "δορυφορους".
Αυτο υπαρχει στην Ιταλια και γι-αυτο δεν τους ενδιαφερει να δουλευουν και 100χλμ μακρια απο το σπιτι τους.
Αν συνδιαστουν τα πανεπιστημια με πολεις που μαραζωνουν θα γινει μαζικη μετακομιση Αθηναιων,γιατι και δουλεια θα υπαρχει και καλυτερες συνθηκες.

Cpt. Haddock
20/03/2007, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Το παν ειναι να γινουν νεες γραμμες τρενων που θα συνδεουν γρηγορα την Αθηνα με Κορινθο και Λαμια.
Ηδη στην Κορινθο φτανεις σε 40 λεπτα με τον προαστιακο.
Οταν εχεις γρηγορη συνδεση με τις μεγαλες πολεις δεν σε ενδιαφερει να μενεις και 100χλμ μακρια.

Ναι, φτάνεις αλλά πόσοι το χρησιμοποιούν σε σχέση με το αυτοκίνητο; Ακόμα πολύ λίγοι.

Και το θέμα να μη χρειάζεται να κατέβεις downtown για δουλειά. Πάνω στο θέμα αυτό βέβαια, πολλές εταιρίες ήδη την "εκαναν" για μεσόγεια κλπ.

Τα οποία μεσόγεια παρεπιπτόντως αναπτύσσονται ραγδαία και - εννοείται - άναρχα...

Όλη η ανατολική αττική δεν έχει ουτε ένα μεγάλο νοσοκομείο για παράδειγμα...

:sick:

Xrider
20/03/2007, 10:52
Με τον τροπο των "πολεων δορυφορων" δεν χρειαζεται να φεθγεις απο την πολη σου,γιατι δουλειες θα δημιουργηθουν εκει που εισαι.
Δουλευει σαν τα συγκινονουντα δοχεια,γεμιζει η μια πολη ,παμε διπλα.
Κανονικα θα μπουν τρενα που Κορινθο-Αθηνα θα κανουν 15 λεπτα και Λαμια-Αθηνα.Εurostar και θα αντικαταστησουν τα παλια intercity.

Cpt. Haddock
20/03/2007, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Κανονικα θα μπουν τρενα που Κορινθο-Αθηνα θα κανουν 15 λεπτα και Λαμια-Αθηνα.Εurostar και θα αντικαταστησουν τα παλια intercity.

Που θα γίνει αυτό ρε μάστορα; :lol:


Πάντως σε όλο τον κόσμο το commutting (η πρωινή προσέλευση εργαζομένων απο προάστια και πόλεις-δορυφόρους προς το κέντρο) ζει και βασιλεύει, δε βλέπω γιατί να αλλάξει εδώ.

Μια καλή αρχή πάντως είναι η απομάκρυνση των κυβερνητικών υπηρεσιών και η μετεστέγασή τους εκτός πόλης.

gloum
20/03/2007, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Πιστευω οτι η Αθηνα σε καποια χρονια θα αδειασει και χωρις μετρα...γιατι απλα θα ειναι ανυποφορη η κατασταση.
Το παν ειναι να γινουν νεες γραμμες τρενων που θα συνδεουν γρηγορα την Αθηνα με Κορινθο και Λαμια.


Δυστυχώς το παν φίλε μου είναι να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας.Ο Έλληνας που θα κατεβάσει αμάξι στο κέντρο και ας είναι μόνος του μέσα.Κοιτάχτε αριστερά δεξιά.Χιλιάδες αμάξια με μόνο έναν άνθρωπο(?!?!) μέσα.Τι φταίει?Ναι σίγουρα ευθύνεται και το γεγονός ότι να πάρεις αμάξι πλέον είναι τσάμπα βάζοντας 120983912839218739128 δόσεις του μισού ευρώ,φταίει ότι τα λεωφορεία αργούν(αν δεν υπήρχαν τόσα αμάξια μήπως,λέω μήπως δεν θα καθυστερούσαν τόσο?).Αλλά...Μήπως τελικά φταίει η μαλακισμένη η νοοτροπία μας?Που αρνούμαστε να κουνηθούμε?Προχώρα λίγο ρε ζώον Έλληνα.Είσαι στο Χίλτον..Πάνε ομόνοια με τα πόδια..20 λεπτά θα σου πάρει..Ζώον αργόσχολε...Και αυτό πιάνει και πολλούς από εμάς τους μοτοσυκλετιστές βέβαια...Άσε την μηχανή και κατέβα με το μετρό αντι να σιχτηρίζεις που έχει τόσο κόσμο που ακόμα και η μηχανή κολλάει..Η αν κατέβεις άσε την σε χώρους που υπάρχουν και όχι να τριγυρνάς στο κέντρο με αυτήν..Σκέψου το περιβάλλον,την υγεία σου,την τσέπη σου...

Άλλαξε μυαλά ΖΩΟΝ Έλληνα

ουφ...ξεθύμανα:wave2:

zzr2005
20/03/2007, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
Δυστυχώς το παν φίλε μου είναι να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας.Ο Έλληνας που θα κατεβάσει αμάξι στο κέντρο και ας είναι μόνος του μέσα.Κοιτάχτε αριστερά δεξιά.Χιλιάδες αμάξια με μόνο έναν άνθρωπο(?!?!) μέσα.Τι φταίει?Ναι σίγουρα ευθύνεται και το γεγονός ότι να πάρεις αμάξι πλέον είναι τσάμπα βάζοντας 120983912839218739128 δόσεις του μισού ευρώ,φταίει ότι τα λεωφορεία αργούν(αν δεν υπήρχαν τόσα αμάξια μήπως,λέω μήπως δεν θα καθυστερούσαν τόσο?).Αλλά...Μήπως τελικά φταίει η μαλακισμένη η νοοτροπία μας?Που αρνούμαστε να κουνηθούμε?Προχώρα λίγο ρε ζώον Έλληνα.Είσαι στο Χίλτον..Πάνε ομόνοια με τα πόδια..20 λεπτά θα σου πάρει..Ζώον αργόσχολε...Και αυτό πιάνει και πολλούς από εμάς τους μοτοσυκλετιστές βέβαια...Άσε την μηχανή και κατέβα με το μετρό αντι να σιχτηρίζεις που έχει τόσο κόσμο που ακόμα και η μηχανή κολλάει..Η αν κατέβεις άσε την σε χώρους που υπάρχουν και όχι να τριγυρνάς στο κέντρο με αυτήν..Σκέψου το περιβάλλον,την υγεία σου,την τσέπη σου...

Άλλαξε μυαλά ΖΩΟΝ Έλληνα

ουφ...ξεθύμανα:wave2:

φίλε έχεις κάνει Ανω Λιόσια - Αθήνα με λεωφορείο???αλλάζοντας κ τοπικό λεωφορείο???
γενικά η νοοτροπία που λες υπαρχει στους Ελληνες αλλά ολοι οι γνωστοί μου εχουν αρχίσει να την αναθεωρούν...
οσοι μενουν κοντά σε μετρό κανείς δεν πέρνει αυτοκίνητο για το κέντρο....

αλλά το μετρό καλύπτει λίγες περιοχές....
προς τα ανατολικά και βόρεια Προάστια καλπάζει ενώ προς τα Δυτικά βλέπε ΑΙΓΆΛΕΩ, Κορυδαλλός, Νικαια, Πετρούπολη κτλ παει με ρυθμούς χελώνας....και μιλάμε για εκατομμύρια κατοίκους.....

επίσης στους σταθμούς του μετρό δεν βρίσκεις να παρκάρεις....αν μένεις Πετρούπολη, Μενίδι, Νίκαια, πες μου τους κοντινότερους σταθμούς μετρό???

οσο για τα λεωφορεία άστο....όσα αυτοκίνητα και να εξαφανιστούν απο το κέντρο πάλι τα λεωφορεία θα πηγαίνουν με μεσες ωριαίες ταχύτητες επιπέδου χελώνας....
βάλε τα ταξί που υπάρχουν στην Αθήνα και τα επαγγελματικα που παρκάρουν όπου να ναι για να ξεφορτώσουν και έχεις φτιάξει ενα ωραίο μποτιλιάρισμα χωρίς κανενα ΙΧ αυτοκίνητο....

χαρακτηριστικά όταν έχουν απεργία τα ταξί η αθήνα ειναι πολύ χαλαρά κυκλοφοριακά...

υπάρχουν σχετικά απλές λύσεις για το κυκλοφοριακό αρκεί να υπάρχει διάθεση για αστυνόμευση...
1. απανωτές κλήσεις σε διπλοπαρκαρισμένα ακόμα κ οταν έχουν αλαρμ κ έχουν σταματήσει για μισό λεπτό....(πόσες φορές δεν πέσατε σε δρόμο 2 λωριδων και γινεται το κλασικό χωνί γιατί εχει σταματήσει ο βλάκας να πάρει τσιγάρα???)
2. απαγόρευση στάθμευσης σε κεντρικές αρτηρίες κ επέκταση λεωφορειολωρίδων...όπως έγινε στην Ιποκράτους κ ΧΑΡΙΛΆΟΥ τΡΙΚΟΎΠΗ...φύγανε τα παρκαρισμένα απο δεξια , αναγκαστηκά δεν διπλοπαρκάρουν.....και τωρα πάνε γρήγορα και τα λεωφορεία κ τα ΙΧ.....

3. σημαντική αποφαση αλλά με μεγάλο πολιτικό (κ οικονομικο για τα καταστήματα) κόστος ειναι η απαγόρευση τροφοδοσίας των καταστημάτων της ώρες αιχμής.....

gloum
20/03/2007, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005

επίσης στους σταθμούς του μετρό δεν βρίσκεις να παρκάρεις....αν μένεις Πετρούπολη, Μενίδι, Νίκαια, πες μου τους κοντινότερους σταθμούς μετρό???


Αν μένεις εκεί (και χειρότερα..έχω φίλους απο Ελευσίνα) θα κατέβεις δικαιωματικά στο κέντρο με το αμάξι σου το οποίο θα είναι πιο χαλαρό γιατί οι τύποι που έχουν μετρό στις περιοχές τους θα έχουν κατέβει με μετρό:)

zzr2005
20/03/2007, 11:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από gloum
Αν μένεις εκεί (και χειρότερα..έχω φίλους απο Ελευσίνα) θα κατέβεις δικαιωματικά στο κέντρο με το αμάξι σου το οποίο θα είναι πιο χαλαρό γιατί οι τύποι που έχουν μετρό στις περιοχές τους θα έχουν κατέβει με μετρό:)

σου επαναλαμβάνω οτι αυτό συμβαίνει...όσοι έχουν μετρό κοντά τους δεν κατεβαίνει κανένας με αυτοκίνητο....
τουλάχιστον απο τους δικούς μου γνωστούς....

αλλά το κυκλοφοριακό υπάρχει ακόμα...γιατί το μετρό εξυπηρετεί το 1/10 των κατοίκων της πρωτεύσουσας....

gloum
20/03/2007, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
σου επαναλαμβάνω οτι αυτό συμβαίνει...όσοι έχουν μετρό κοντά τους δεν κατεβαίνει κανένας με αυτοκίνητο....
τουλάχιστον απο τους δικούς μου γνωστούς....

αλλά το κυκλοφοριακό υπάρχει ακόμα...γιατί το μετρό εξυπηρετεί το 1/10 των κατοίκων της πρωτεύσουσας....

Το μέτρο πρέπει να επεκταθεί εννοείτε.Αλλά πίστεψε με..είναι πάρα πολύ λίγοι αυτοί που όντως το χρησιμοποιούν.Δες πχ ένα πρωινό τι κατεβάζουν οι κάθετοι της Μεσογείων προς το κέντρο..

zireous
20/03/2007, 21:07
Αθήνα;

έχω φύγει λέμε... χρόνια

(που και που ξανάρχομαι όμως)




Κάντε το και σεις, θα πάρετε τα ίσα σας.


ή


Καθίστε κει και πήχτε.

Ταξιδευτής
21/03/2007, 09:58
@Zireous: +5 τρισεκατομμυρια λεμεεεε! :)

ΧΡΟΝΙΑ τωρα βριζω αυτη τη σκ@τοπολη και ψαχνω τροπο να φυγω μακρια απο αυτο το τριμπ@ρδελο που μας ροκανιζει την ψυχη καθε μερα!!!:mad: :mad: :mad:

Απο εκει και περα εχω καποιες τρελες φαντασιωσεις σχετικα με την κωλοπολη..... :D

- Μαζικη γενοκτονια των ταριφων: Να συλληφθουν ΟΛΟΙ (μα ολοι) οι ταριφες της Αθηνας και περιχωρων και να οδηγηθουν στην Πλατεια Συνταγματος για εκτελεση...
Οσο για τα ταξι, στον ΟΔΔΥ να να γινουν ολα κονσερβες! :mad:

- Μετακομιση ΟΛΩΝ των μεταφορικων και φορτηγων εκτος Αθηνων. Οσοι δεν συμμορφονωνται να εκτελουνται επιτοπου και το φορτηγο να πυρπολειται. :mad:

- Επιτοπου ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ εκτελεση ολων των καφρων των δρομων. (18ρηδες με καρφι μαλλι με Σαξοραλα που κανουν σφηνες σαν να οδηγουν στο ΠΠΡ, ξεκρανωτοι καγκουρες με μοτο, γυναικες που την εχουν "δει" ΚΥΡΙΕΣ στο δρομο και νομιζουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν, οδηγοι φορτηγων κλπ. Τους ταριφες ειπαμε οτι τους αφανισαμε ηδη!) :lol:

- Στην επομενη μαζικη εξορμηση των Αθηναιων "εκτος των τειχων", να χτιστουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτα τα ρημαδια τα τειχη και γυρνοντας να μην μπορουν να μπουν μεσα! :D :D

- Τελος, ΔΡΑΣΤΙΚΗ αλλαγη του μπαχαλου που λεμε ρυμοτομια στην Αθηνα. :yuck: :yuck:
Ισοπεδωση ΟΛΟΥ του λεκανοπεδιου με ναπαλμ και ανακατασκευη απο την ΑΡΧΗ με βαση τα σχεδια πολεως της Βιεννης, με αναλογια πρασινου/τσιμεντου 60-40.

(και μιας και θα μας μεινει χωρος, φτιαχνουμε και μια πιστα προδιαγραφων F1 στον πρωην χωρο του Ελληνικου!) :lol: :lol:

Λεωνίδας
21/03/2007, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
... Λογικότατα, εφικτά και ηθικά όλα αυτά :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Cpt. Haddock
21/03/2007, 10:12
Ρε παίδες επειδή πολύ φοριέται αυτό το "να φύγω απο την κωλοπόλη"

Γιατί δε φεύγετε όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το θέλετε; έτσι θα μείνουμε λιγότεροι, αυτοί που μας αρέσει αυτή η κωλοπόλη και θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.




:wave2:

nelson
21/03/2007, 10:48
εγώ πάλι που ήμουν αθήνα και απο το φθινόπωρο είμαι κρήτη είμαι πολύ μπερδεμένος...

η "κωλόπολη" μου άρεσε (και μου αρέσει) αρκετά και ώρες ώρες μου λείπει,
έχοντας ως μόνο μέσω τη μηχανή δεν είχα ποτέ πρόβλημα στην αθήνα...

(μη με βρίσετε αλλά συγγρού-καλλιρόης-μιχαλακοπούλου το ξημέρωμα πολύ ΜΕ αρεσε,
και το βρώμικο στη μιχαλακοπούλου...)

κάθε πόλη φαντάζομαι έχει τον ρυθμό της,
όσο για το κυκλοφοριακό στην αθήνα μια πρώτη λύση με πολλά θετικά αποτελέσματα
και για πολλούς άλλους τομείς είναι ο λόγος που είμαστε στο forum, μηχανές!

kalesin
21/03/2007, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ρε παίδες επειδή πολύ φοριέται αυτό το "να φύγω απο την κωλοπόλη"

Γιατί δε φεύγετε όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το θέλετε; έτσι θα μείνουμε λιγότεροι, αυτοί που μας αρέσει αυτή η κωλοπόλη και θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.




:wave2:


εγω που και μου αρεσει αυτη η κωλοπολη [τη λατρευω για την ακριβεια] αλλα και την εχω κανει για μακρυα, σε ποια κατηγορια ανηκω; :confused:

:lol: :lol:




Για να μεινω εντος θεματος πιστευω οτι χρειαζεται υπομονη. Ποτε δεν ειχε αυτη η χωρα υποδομες αλλα το κυριοτερο δεν ειχε ποτε πολιτες που να νοιαζονται εξω απο την τσεπη κ το στενο τους κεφαλι...

Κατι ο προαστιακος, κατι οι επεκτασεις των γραμμων του μετρο, θα αρχισει σιγα σιγα η αλλαγη της νοοτροπιας των κατοικων.

Δυστυχως δεν παιζουμε civilization με cheat για να φτιαχνονται ολα σε λιγες μερες, ουτε δυστυχως εχουμε φροντισει η χωρα μας να εχει τα εσοδα εκεινα που θα επιτρεψουν να κανουμε κατι με δικους μας πορους, χωρις να παρακαλαμε για επιδοτησεις...
Ασε που οσες ευκαιριες ειχαμε να τις παρουμε κ αυτες, πανε... τωρα θα πληρωνουμε κ για τις επιδοτησεις αλλων..

panagiotispapa
21/03/2007, 13:30
Επειδή μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις...
Έχω την φριχτή υποψία ότι σε 20 χρόνια, το τέρας που λέγεται Αθήνα, θα έχει καταβροχθίσει και τα Μεσόγεια.....


81541

gloum
21/03/2007, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ρε παίδες επειδή πολύ φοριέται αυτό το "να φύγω απο την κωλοπόλη"

Γιατί δε φεύγετε όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το θέλετε; έτσι θα μείνουμε λιγότεροι, αυτοί που μας αρέσει αυτή η κωλοπόλη και θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.




:wave2:

Συμφωνώ καπετάνιε μαζί σου.Για εμένα η Αθήνα είναι ένα ατέλειωτο μπουρδέλο αλλα την αγαπάω και την θέλω.Γι'αυτό την προσέχω όσο πιο πολύ μπορώ..Σε όσους δεν αρέσει και δεν την νοιάζονται ΟΥΣΤ!

nelson
21/03/2007, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από panagiotispapa
Έχω την φριχτή υποψία ότι σε 20 χρόνια, το τέρας που λέγεται Αθήνα, θα έχει καταβροχθίσει και τα Μεσόγεια.....

η δουλεία μου έχει να κάνει με μελέτη του πως η αθήνα επεκτείνεται προς τα μεσόγεια, και αν
και δε προβλέπεται (σύμφωνα με τα αποτελέσματά μου) σε 20 χρόνια όλα τα μεσόγεια να είναι
αστικοποιημένα, σε μεγαλύτερο ορίζοντα αυτό θα γίνει...

προσωπικά δε το θεωρώ "καταβρόχθισμα" αλλά ελπιδοφόρο για την κατάσταση στη πρωτεύουσα αν γίνει με σωστό τρόπο.

Nostra
21/03/2007, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
η δουλεία μου έχει να κάνει με μελέτη του πως η αθήνα επεκτείνεται προς τα μεσόγεια, και αν
και δε προβλέπεται (σύμφωνα με τα αποτελέσματά μου) σε 20 χρόνια όλα τα μεσόγεια να είναι
αστικοποιημένα, σε μεγαλύτερο ορίζοντα αυτό θα γίνει...

προσωπικά δε το θεωρώ "καταβρόχθισμα" αλλά ελπιδοφόρο για την κατάσταση στη πρωτεύουσα αν γίνει με σωστό τρόπο.


αρκεί να έχουν χαραχθεί από τώρα οι οδικές αρτηρίες, να υπάρχει πρόβλεψη για τρένο, μετρό, συγκοινωνίες και να έχουν σχεδιαστεί οι αποχετεύσεις, οι διέξοδοι των υδάτων, οι γραμμές υψηλής τάσης που διατρέχουν παράλληλα με την αττική οδό, νοσοκομεία και επάνδρωση των δημόσιων υπηρεσιών για την κατακόρυφη άνοδο του μόνιμου πληθυσμού...


κοινώς... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

panagiotispapa
21/03/2007, 14:35
Μια ερώτηση προς τον nelson που το ψάχνει επιστημονικά. Αυτή την στιγμή το 50% του πληθυσμού ΟΛΗΣ της χώρας είναι συγκεντρωμένο στην Αθήνα. Όταν θα αστικοποιηθούν πλήρως και τα Μεσόγεια τότε ποιό θα είναι αυτό το % του πληθυσμού που θα είναι συγκεντρωμενο στην Αττική?? μήπως το 95% ??? :confused: :dizzy: :bawl: :look:

nelson
21/03/2007, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από panagiotispapa
ποιό θα είναι αυτό το % του πληθυσμού που θα είναι συγκεντρωμενο στην Αττική?? μήπως το 95% ??? :confused: :dizzy: :bawl: :look:

βασικά η μελέτη μου δεν περιλαμβάνει όλο το λεκανοπέδιο αλλά και ούτε τη μεταφορά πληθυσμού απο περιφέρεια προς Αθήνα, οπότε το να σου απαντήσω με ενα νούμερο, έστω και κατα εκτίμηση θα ήταν απάτη,

ωστόσο ο ρυθμός αστικής εξάπλωσης δεν είναι ευθέως ανάλογως του πληθυσμιακής εξέλιξης, τουλάχιστον στην Αθήνα. η επέκταση προς τα έξω των πόλεων δε γίνεται με τη δομή που υπάρχει στο κέντρο της πόλης, αλλά με πιο αραιό τρόπο.

χοντρικά, αν διπλασιασθεί η Αθήνα, δε σημαίνει οτι θα διπλασιασθεί και ο πληθυσμός της.

panagiotispapa
21/03/2007, 15:22
Μια άλλη οπτική γωνία είναι η εξής:

Αθήνα πριν από 50 χρόνια + τεχνολογικά μέσα / υποδομές της περιόδου 1950-2000 + επιθυμία των κατοίκων της επαρχίας να έρθουν στην Αθήνα = Αθήνα σήμερα

Αθήνα σήμερα + τεχνολογικά μέσα / υποδομές της περιόδου 2000-2050 + επιθυμία των κατοίκων της επαρχίας να έρθουν στην Αθήνα/Αττική = ???????????????? :cry:

Τελικά, όπως προειπώθηκε, το μόνο που μας σώζει είναι η καθιέρωση πόλεων δορυφόρων σε απόσταση 100χλμ από την Αθήνα.